Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:42:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 [1081] 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20627842 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #54000 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:23:24 »

Fed.compos óraegység+infós indexkar szerintem más nem kell,ha jól emlékszem régebbi hozzászólásokban ennyi volt.
Ez oké de ha veszek óracsoportot csak probával állapitható meg hogy infos-e?
Akkor igy hogy vehetem meg postázva?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54001 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:36:17 »

Fed.compos óraegység+infós indexkar szerintem más nem kell,ha jól emlékszem régebbi hozzászólásokban ennyi volt.

Ha van vezeték az indexkar info kapcsolójától a GEM megfelelő lábához.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54002 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:13:50 »


A videó alapján jónak tűnik
Naplózva
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #54003 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:42:13 »

A videó alapján jónak tűnik
  Az is. Nem igényel különösebb villamossági ismereteket, ügyeskezűek maguknak is be tudják szerelni.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #54004 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:25:29 »

Ehhez van valami köze a klubnak?

https://www.facebook.com/***
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54005 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:28:41 »

Ehhez van valami köze a klubnak?

https://www.facebook.com/***


Talán ez:
https://www.facebook.com/fordmondeoclub

Ott van a neved Hírek sorban, mindig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54006 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:45:11 »

Sziasztok!

Megtudná mondani nekem valaki, hogy milyen flexibilis csőt kel vennem az autómhoz?
Vagy vegyem le a régit és mérjem meg?
Mert van amelyik hosszabb.

https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600822-flexibiliscso-univerzalis/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54007 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:48:41 »

Sziasztok!

Megtudná mondani nekem valaki, hogy milyen flexibilis csőt kel vennem az autómhoz?
Vagy vegyem le a régit és mérjem meg?
Mert van amelyik hosszabb.

https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600822-flexibiliscso-univerzalis/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford

Nem kell levenni a régit, elég ha a helyén megméred. Átmérő, hossz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54008 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:53:45 »

Nem kell levenni a régit, elég ha a helyén megméred. Átmérő, hossz.

Nem szeretnék egyben venni egy újat így inkább, csak a flexibilis csövet cserélem ki.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54009 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:56:13 »

Nem szeretnék egyben venni egy újat így inkább, csak a flexibilis csövet cserélem ki.

Ezt írtam?

A helyén le lehet mérni az átmérőjét és a hosszát, majd ezután venni megfelelő univerzális flexibilis csövet.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #54010 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:27:36 »

4 ajtósomat is utolérte a csomagtartó kintről nem (vagyis nagyon nehezen nyitható) probléma.
Belső gombra/központira azonnal nyílik.

Ez a bal első zár vagy a hátsó mikrokapcsoló betegsége (mert kattanni hallom, hogy kattan)?
Vagy egyéb megoldás?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54011 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:29:50 »

4 ajtósomat is utolérte a csomagtartó kintről nem (vagyis nagyon nehezen nyitható) probléma.
Belső gombra/központira azonnal nyílik.

Ez a bal első zár vagy a hátsó mikrokapcsoló betegsége (mert kattanni hallom, hogy kattan)?
Vagy egyéb megoldás?

Hátsó mikrokapcsoló.
Mi az, hogy "központira" azonnal nyílik?
Vagy a belső gomb vagy a távirányító gombja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54012 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:10:41 »

4 ajtósomat is utolérte a csomagtartó kintről nem (vagyis nagyon nehezen nyitható) probléma.
Belső gombra/központira azonnal nyílik.

Ez a bal első zár vagy a hátsó mikrokapcsoló betegsége (mert kattanni hallom, hogy kattan)?
Vagy egyéb megoldás?

Nagyon egyszerű kideríteni!
Ki kel mérni a kapcsolót és kész!
Ha a csomagtartó kapcsolója jó akkor a bal első ajtóban lévő kapcsoló rossz!

Én már kerestem ilyen kapcsolót, de nem találtam sehol.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13



Ha tud valaki beszerzési lehetőséget, ne tartsa magát vissza közölni!!!

 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #54013 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:13:07 »

Működni fog. A Reednek mindegy, melyik kábelben folyik áram, ha az elég erős (elég menetet tekertél a Reedre), akkor be fog húzni.

AndyA

Szuper sikerült megoldani, Köszönöm a segítséget  worship

Illetve lenne még egy kérdésem. A hátsó ablaktörlőm ciripelő hangot ad ki de nem folyamatosan csak mikor töröl szakaszosan, először azt hittem, hogy a fém lapát rész hozzáér az üveghez, de nem. Lehet hogy a motorjában lesz valami gixer?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54014 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:15:53 »

Nagyon egyszerű kideríteni!
Ki kel mérni a kapcsolót és kész!
Ha a csomagtartó kapcsolója jó akkor a bal első ajtóban lévő kapcsoló rossz!

Én már kerestem ilyen kapcsolót, de nem találtam sehol.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13



Ha tud valaki beszerzési lehetőséget, ne tartsa magát vissza közölni!!!

 worship

Ne zavarjuk össze.
Ha a bal első ajtózárban hiba van, akkor belülről SEM nyílik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54015 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:18:05 »

Nagyon egyszerű kideríteni!
Ki kel mérni a kapcsolót és kész!
Ha a csomagtartó kapcsolója jó akkor a bal első ajtóban lévő kapcsoló rossz!

Én már kerestem ilyen kapcsolót, de nem találtam sehol.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13



Ha tud valaki beszerzési lehetőséget, ne tartsa magát vissza közölni!!!

 worship

Már akkor is megírtam, hogy beszerezhető ilyen mikrokapcsoló......de teljesen felesleges foglalkozni vele.
A kapcsoló ára 4500-8000 között van kb. Valamint nem 1 db kell. Tehát sokkal olcsóbb venni egy FL-es zárat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54016 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:21:27 »

Ne zavarjuk össze.
Ha a bal első ajtózárban hiba van, akkor belülről SEM nyílik.


Nálam ez úgy történt, hogy nem mindig nyílt, mert valamikor működött valamikor nem.
Ez így igaz, ha teljesen rossz a bal első zárban lévő kapcsoló akkor belülről nem nyílik ki.

A csomagtartó kapcsolót ki lehet cserélni kisebb mikrokapcsolóra és az teljesen tökéletes oda.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54017 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:23:46 »

Nagyon egyszerű kideríteni!
Ki kel mérni a kapcsolót és kész!
Ha a csomagtartó kapcsolója jó akkor a bal első ajtóban lévő kapcsoló rossz!

Én már kerestem ilyen kapcsolót, de nem találtam sehol.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13

[img]http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/s44099852.jpg[/img

Ha tud valaki beszerzési lehetőséget, ne tartsa magát vissza közölni!!!

 worship

Őket próbáltad? http://www.arwill.hu/portal/blog.php?action=posts&blog_id=162827
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54018 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:27:48 »


Nagyon sok céget ismerek, de még sehol sem találtam ilyen méretben, minden hol csak nagyobbat tudtak adni,
pedig biztos, hogy van és nem hiszem, hogy olyan drága lenne.
Max ez a kapcsoló pár 100 Ft lenne, csak meg kel találni, hogy hol.

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54019 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:29:55 »

Nagyon sok céget ismerek, de még sehol sem találtam ilyen méretben, minden hol csak nagyobbat tudtak adni,
pedig biztos, hogy van és nem hiszem, hogy olyan drága lenne.
Max ez a kapcsoló pár 100 Ft lenne, csak meg kel találni, hogy hol.



Kicsit tévedésben vagy az árak tekintetében.
Nézd meg a lomex-et, ott van ilyesmi........de drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #54020 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:33:25 »

Az én záram is szarakodott. Jelenség:
- magától bezárta az összes ajtót menet közben mikor rájött az ötperc
- belülről nem lehetett kinyitni a csomagtartó ajtót
- kívülről nem nyitotta néha az ajtót csak sokadik próbálozásra

Leszedtem a bal első ajtókárpitot és telenyomtam WD40 el a zár belsejét

Azóta nyílik belülről és kívülről a hátsó ajtó, de néha még mindig bezárja az ajtókat menet körben. Sajna bal első ajtózár csere lesz a vége.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54021 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:37:12 »

Kicsit tévedésben vagy az árak tekintetében.
Nézd meg a lomex-et, ott van ilyesmi........de drága.

Ezt most nagyon gyorsan találtam.
1000Ft
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54022 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:45:22 »

Ezt most nagyon gyorsan találtam.
1000Ft

Pár száz.....

Kérdés, hogy jó-e a másik helyére.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54023 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:55:40 »

Pár száz.....

Kérdés, hogy jó-e a másik helyére.  Smiley

Ez így van!
Sajnos nem mértem meg, de ha megtalálom a régi kapcsolót leméretezem és kiderül.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54024 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 22:00:05 »

Ez így van!
Sajnos nem mértem meg, de ha megtalálom a régi kapcsolót leméretezem és kiderül.

Be kéne méretezni és akkor könnyebb keresgélni.  eljen
Viszont "ipari" kapcsoló lenne ideális -ami nem olcsó- mert azért bírnia kell hideget-meleget és sokat. Az olcsó ritkán bírja sokáig....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54025 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 22:37:37 »

Be kéne méretezni és akkor könnyebb keresgélni.  eljen
Viszont "ipari" kapcsoló lenne ideális -ami nem olcsó- mert azért bírnia kell hideget-meleget és sokat. Az olcsó ritkán bírja sokáig....

Ha megtalálom akkor leméretezem pontosan.

Szerintem jobban megérné kapcsolót venni a zárba, mint egy használt zárat venni, mert azt sem lehet tudni hogy meddig bírja majd.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54026 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:58:00 »

Sziasztok!


Ma megmértem a flexibilis kipufogó cső méretét , de egy kicsi másabb méretett kaptam, mint amit be lehet szerezni.
A hossza 250mm a belső átmérő 52mm a külső átmérő 60mm.
Olyat találtam, hogy 250mm hosszú belső átmérő 55mm külső 60mm ez ugyan az lehet?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54027 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:14:33 »

Sziasztok!


Ma megmértem a flexibilis kipufogó cső méretét , de egy kicsi másabb méretett kaptam, mint amit be lehet szerezni.
A hossza 250mm a belső átmérő 52mm a külső átmérő 60mm.
Olyat találtam, hogy 250mm hosszú belső átmérő 55mm külső 60mm ez ugyan az lehet?

Belső átmérőt hogyan mértél? Szétvágtad?
A külső átmérő a mérvadó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54028 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:25:19 »

Belső átmérőt hogyan mértél? Szétvágtad?
A külső átmérő a mérvadó.


Nem vágtam szét, a kipufogó cső méretét mértem meg, a hegesztésnél .
Pontosan 240mm hosszú, újramértem !  falbav
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #54029 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:48:50 »

Ha megtalálom akkor leméretezem pontosan.

Szerintem jobban megérné kapcsolót venni a zárba, mint egy használt zárat venni, mert azt sem lehet tudni hogy meddig bírja majd.

Ez akkor lenne igaz, ha facelift előtti zárat vennél használtan. A facelift során a zárakat lecserélték, és a fórumos hozzászólások azt mutatják, hogy azokból csak elvétve fordul elő olyan probléma, mint a korábbi típussal.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54030 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:52:12 »

Nem vágtam szét, a kipufogó cső méretét mértem meg, a hegesztésnél .
Pontosan 240mm hosszú, újramértem !  falbav


Úgy csak a külső átmérőjét tudod megmérni. Te pedig megírtad a belső átmérőt is......... ez volt nekem furcsa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54031 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 12:08:29 »


 Van olyan szerelő itt a fórumon aki foglalkozik flexibilis cső cseréjével.
Vagy tud valaki ajánlani egy jó megbízható olcsó helyet?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54032 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 12:12:26 »

Van olyan szerelő itt a fórumon aki foglalkozik flexibilis cső cseréjével.
Vagy tud valaki ajánlani egy jó megbízható olcsó helyet?

http://janodob.hu/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54033 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 12:17:40 »

Van olyan szerelő itt a fórumon aki foglalkozik flexibilis cső cseréjével.
Vagy tud valaki ajánlani egy jó megbízható olcsó helyet?

Én cseréltem már nem keveset.....
Amire még számíthatsz, szakadó csavarok, tömítések.

"egy jó megbízható olcsó helyet"
Egyéb igény?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 12:20:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54034 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 12:32:55 »

Én cseréltem már nem keveset.....
Amire még számíthatsz, szakadó csavarok, tömítések.

"egy jó megbízható olcsó helyet"
Egyéb igény?  vigyor3

Ennyi tökéletesen elég is!!!  taps
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54035 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 12:41:07 »

Ennyi tökéletesen elég is!!!  taps

Tehát a gyors nincs benne! Azaz nyár végére lesz meg, az nem probléma nálad!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #54036 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 14:49:30 »

üdv generátort keresek, vagy egy megbízható olcsó helyet ahol adnak felújítottat . 2006-os tdci 2000 ccm 130 le mondeo kombihoz .köszi
 
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54037 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 14:54:58 »

Tehát a gyors nincs benne! Azaz nyár végére lesz meg, az nem probléma nálad!  hehe

Miért, te csinálod végül?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54038 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:19:16 »

üdv generátort keresek, vagy egy megbízható olcsó helyet ahol adnak felújítottat . 2006-os tdci 2000 ccm 130 le mondeo kombihoz .köszi
 

Itt mindkettő van: http://www.oninditogenerator.hu/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54039 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:48:41 »

Meg tudja mondani valaki, hogy az alvázszám, motorszám jelentését merre találom az oldalon ?
Milyen gyártású, év, hónap stb.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #54040 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:25:40 »

Meg tudja mondani valaki, hogy az alvázszám, motorszám jelentését merre találom az oldalon ?
Milyen gyártású, év, hónap stb.


http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0

 integet2
Naplózva
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54041 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:45:21 »

köszi
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #54042 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 17:27:14 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a turbót kitakarítottam ,EGR, szelep kitakarítva MAf szenzor kitakarítva, geometriás turbóvezérlő elektronika kitakarítva és még mindig villog az izzításjelző és nem dolgozik a turbóm. Számítógépre rákötöttük és azt írja, hogy a geometriás turbónak az elektromos motorja a hibás. Ezt hogy lehetne megjavítani vagy mit lehetne vele csinálni, hogy jó legyen? És hogy ezeknek az elektromos motoroknak mi szokott a hibájuk lenni? A forrasztások nincsenek fellazulva, nincsenek elválva. A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
fleto21
Vendég
« Új hozzászólás #54043 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:20:00 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy a turbót kitakarítottam ,EGR, szelep kitakarítva MAf szenzor kitakarítva, geometriás turbóvezérlő elektronika kitakarítva és még mindig villog az izzításjelző és nem dolgozik a turbóm. Számítógépre rákötöttük és azt írja, hogy a geometriás turbónak az elektromos motorja a hibás. Ezt hogy lehetne megjavítani vagy mit lehetne vele csinálni, hogy jó legyen? És hogy ezeknek az elektromos motoroknak mi szokott a hibájuk lenni? A forrasztások nincsenek fellazulva, nincsenek elválva. A válaszokat előre is köszönöm!
Bocsi nem ide akartam.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #54044 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:37:07 »

Hátsó mikrokapcsoló.
Mi az, hogy "központira" azonnal nyílik?
Vagy a belső gomb vagy a távirányító gombja.

Belső gombra és távirányítóra is nyílik.
Csak a külső, rendszámtábla feletti gombra nem nagyon (bár kattanó hang hallatszik, de a zár nem old)
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54045 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:32:06 »

üdv generátort keresek, vagy egy megbízható olcsó helyet ahol adnak felújítottat . 2006-os tdci 2000 ccm 130 le mondeo kombihoz .köszi
 


www.oninditogenerator.hu
Ajánlatot felújításra ingyenesen adnak. "Betédíjas" generátor (viszed a jót beszereled, visszaviszed a rosszat) 35000.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54046 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:33:19 »

Nem vágtam szét, a kipufogó cső méretét mértem meg, a hegesztésnél .
Pontosan 240mm hosszú, újramértem !  falbav


Jó az amit találtál. Normális lakatosnak rutinmeló.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #54047 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:06:34 »


www.oninditogenerator.hu
Ajánlatot felújításra ingyenesen adnak. "Betédíjas" generátor (viszed a jót beszereled, visszaviszed a rosszat) 35000.



köszi.
most  egyszerre ment tönkre a generátorom és a főtengely ékszíjtárcsám . a szerelő felrakta az új szíjtárcsát gondolta csak elforgott a belselye ezért nem volt töltés .az új gates tárcsa is valami idétlen módon járt és töltés se lett. most leszedve éppen a tárcsa és generátor is . érdekelne a véleményetek .mi van ha előbb fáradt el a generátorba valami és fel-le kapcsolgatta a terhelést jó sűrön . ezáltalt rezgett a szíj ami tönkrevágta azt aminek az egyenletlenség elnyelése lenne a feladata /gumírozott szíjtárcsa/. azt pld már 2 éve is csinálta még mielőtt kicseréltettem a feszítőt+szíjtárcsát +szíjat hogy indexeltem és minden egyes felvillanáskor kerregett egyet a szíj .elég idétlen volt hallani hogy az indexel egy ütembe kerreg a motortéből valami.érdekesnek találtam hogy ilyen kis terhelés igadozást lekövet a feszítő rendszer és nem az aksiról megy az egész .szerintem ki be kacsolgatta a töltést ahogy az index felvillant meg elaludt . lehet -e ez generátor hiba? vagy másnál is hasonlóa jelenség ha gyengélkedik a feszítő ?  köszi 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #54048 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:06:53 »


www.oninditogenerator.hu
Ajánlatot felújításra ingyenesen adnak. "Betédíjas" generátor (viszed a jót beszereled, visszaviszed a rosszat) 35000.



Plusz 5 rugó az állórész cseréje, hogy 90 helyett 115A-t tudjon. Lásd főoldali hír az akcióról. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54049 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:53:39 »

Plusz 5 rugó az állórész cseréje, hogy 90 helyett 115A-t tudjon. Lásd főoldali hír az akcióról. Smiley

AndyA

Már akinek kell Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 [1081] 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.