Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:48:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737603 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:18:12 »

Sziasztok!

Sajnos nem müködik az ablakmosóm. Hiába nyomom a gombot semmi. Se alöl nem spriccel, sem hátul. (Kombi)

Lenne ötletetek, hogy mi lehet a baja? Volt már valakinek hasonló tapasztalása?

Üdv:
Laci
Ahogy Alf írja valóban nem rég cseréltem, nekem a szivattyú adta be az unalmast...röviden: jobb első kerék levesz, műanyag sárvédődob első része kiszed, könnyít a helyzeten, ha a motorburkolat előtti műanyag takarólemezt is leveszed és ott a tartály alján meglátod a szivattyút...a II-es mondeo-é 7,5e-be a III-asé 19e be kerül gyáriban, a II-esé is jó bele csak kell 2db 6-os csőcsatlakozó és kb40cm 6-os cső, mert a csövek azon visszintesen állnak a másikon pedig függőlegesen, de csak ennyi +2perc és +160Ft.
Én a II-ét raktam bele, és kiválóan szuperál eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:20:41 »

Ahogy Alf írja valóban nem rég cseréltem, nekem a szivattyú adta be az unalmast...röviden: jobb első kerék levesz, műanyag sárvédődob első része kiszed, könnyít a helyzeten, ha a motorburkolat előtti műanyag takarólemezt is leveszed és ott a tartály alján meglátod a szivattyút...a II-es mondeo-é 7,5e-be a III-asé 19e be kerül gyáriban, a II-esé is jó bele csak kell 2db 6-os csőcsatlakozó és kb40cm 6-os cső, mert a csövek azon visszintesen állnak a másikon pedig függőlegesen, de csak ennyi +2perc és +160Ft.
Én a II-ét raktam bele, és kiválóan szuperál eplus2 wave

ennyi ez a  lényeg h műlyködjön Wink
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:22:55 »

Kérdezd Ervin-t,most esett át egy szivattyúcsere programon! Wink wave
eplus2 nyes Szivattyúcsere program, Csináld magad mozgalomban, Fórumos segítséggel....tökéletes lett!!! pias wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.05 szombat, 22:26:25 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:28:52 »

ennyi ez a  lényeg h műlyködjön Wink
Így igaz, 99% hogy a szivattyúja állt be. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:30:07 »

Így igaz, 99% hogy a szivattyúja állt be. Undecided

én is ezt kérdeztem h zörög -e neki de semmi hír.
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2009.09.05 szombat, 22:35:56 »

én is ezt kérdeztem h zörög -e neki de semmi hír.
Hát arra, hogy mindkét csövet egyidőben dobja le szinte 0 az esély.
A biztit akkor csapja ki ha szorul és túláramot kér, tehát szivattyú kuka.
A kapcsoló relén keresztül indítja a szivattyút, ezért 12 millió kapcsolást minimum bírnia kell... hehe
Én azt mondom szivattyú.... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 08:46:58 »

eplus2 nyes Szivattyúcsere program, Csináld magad mozgalomban, Fórumos segítséggel....tökéletes lett!!! pias wave
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 10:36:01 »

Hát arra, hogy mindkét csövet egyidőben dobja le szinte 0 az esély.
A biztit akkor csapja ki ha szorul és túláramot kér, tehát szivattyú kuka.
A kapcsoló relén keresztül indítja a szivattyút, ezért 12 millió kapcsolást minimum bírnia kell... hehe
Én azt mondom szivattyú.... Wink
A kapcsoló direktben van a motorra kötve. Váltott polaritást ad a motorra, attól függőne, hogy előre vagy hátrafelé kell spriccelni.
Nemrég javítottam egy kapcsolót, amiben kicsit elégett az érintkező. Nagyon sok kapcsolót szedtem már szét, de ez volt az első ilyen hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 18:49:53 »


 Hali! integet2

 Még új vok a Mondeosok táborában.2004 Ambiente 1.8 benzin 110 LE géphez milyen akkumulátort vegyek?Jelenleg 44Ah 360A inditóáramos aksi van benne.Kicsinek találom bele.
Köszi a segitséget!

Üdv,
bonisz
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:48:37 »

A kapcsoló direktben van a motorra kötve. Váltott polaritást ad a motorra, attól függőne, hogy előre vagy hátrafelé kell spriccelni.
Nemrég javítottam egy kapcsolót, amiben kicsit elégett az érintkező. Nagyon sok kapcsolót szedtem már szét, de ez volt az első ilyen hiba.
A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort? wilting guluszem1 lama
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 12:38:00 »

A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort? wilting guluszem1 lama

Nem csak az számít, mekkora a fogyasztó teljesítménye, hanem hogy milyen sűrűn, és legfőképpen milyen hosszan használod.
A lámpa sokáig ég, a sprickolót pedig keveset/rövid ideig használod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 12:55:28 »

Hali! integet2

 Még új vok a Mondeosok táborában.2004 Ambiente 1.8 benzin 110 LE géphez milyen akkumulátort vegyek?Jelenleg 44Ah 360A inditóáramos aksi van benne.Kicsinek találom bele.
Köszi a segitséget!

Üdv,
bonisz

a kezelesi konyvben pontosan benne van az akku erteke!
en egy perion 62 ah at vettem bele 4 evvel ezelott, azota is tokeletes! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 15:04:52 »

A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort? wilting guluszem1 lama
A mosómotor teljesítménye töredéke az izzóénak. A polaritás váltás miatt eleve 2 relé kéne. De a lényeg, hogy nincs relé.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:04:12 »

A mosómotor teljesítménye töredéke az izzóénak. A polaritás váltás miatt eleve 2 relé kéne. De a lényeg, hogy nincs relé.
Az indítási áram is töredéke egy izzóénak? Mert a beégés pont akkor keletkezik.....mondjuk úgy is szivattyú hiba, ezért tök mindegy wave ...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre smile
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 20:04:14 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2009.09.08 kedd, 12:44:55 »

Az indítási áram is töredéke egy izzóénak? Mert a beégés pont akkor keletkezik.....monjuk úgy is szivattyú hiba, ezért tök mindegy wave ...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre smile

2 evvel ezelott nekem is tonkre ment az ablakmoso szivattyum!
kivancsisagbol szetszedtem, es belul tiszta rozsda volt az egesz.
azert is szorult meg. erdekes hogy igy keszitettek, mert lehetne talalni jobb megoldast is a szivattyu szamara de nyilvan ok is a piacbol elnek!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:37:17 »

a kezelesi konyvben pontosan benne van az akku erteke!
en egy perion 62 ah at vettem bele 4 evvel ezelott, azota is tokeletes! wave

 Köszi,igazad van megtaláltam!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2009.09.08 kedd, 20:33:17 »

...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre smile
Egyáltalán nem lenne fura. A két kapcsoló a motor két kivezetésén van. Bármelyik megszakad, nem működik a motor.
A kapcsolót a megszakítás terheli, nem a bekapcsolás, de mindegy. Normál körülmények között az ablakmosó érintkezőin egyáltalán nem látszik a használat.
Csak hogy elkeserítselek, az ablaktörlő motor árama is átfolyik a kapcsolón. Na az már neccesebb, ott már látszik az érintkezőkön a kokszosodás.
Amúgy tényleg a mosómotor hiba a legvalószínűbb.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2009.09.08 kedd, 20:55:25 »

Egyáltalán nem lenne fura. A két kapcsoló a motor két kivezetésén van. Bármelyik megszakad, nem működik a motor.
A kapcsolót a megszakítás terheli, nem a bekapcsolás, de mindegy. Normál körülmények között az ablakmosó érintkezőin egyáltalán nem látszik a használat.
Csak hogy elkeserítselek, az ablaktörlő motor árama is átfolyik a kapcsolón. Na az már neccesebb, ott már látszik az érintkezőkön a kokszosodás.
Amúgy tényleg a mosómotor hiba a legvalószínűbb.
Na, ha a megszakítás terheli, az miatt is tehettek volna relét..nem?...beleférhetett volna a 6 millába még két relé...de tényleg mindegy..
Lediplomázhatunk még itt kapcsoló mesékről meg minden....csak ettől még szinte biztos hogy tényleg a mosómotor állt be. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:26:00 »

Ebben az autóban a kézifék mellett egy pohártartót látok. Nekem ott egy semmire sem jó dobozka szerűség van. Úgy néz ki, mint egy szemüvegtartó, de nem lehet kinyitni. (csak tudnám ki és miért tervezte oda) Arra már rájöttem, hogy a helyén egy lyuk van, de lehet utólag ilyen krómozott pohártartót betenni oda?
Az télleg egy pohártartó neked is, csak bele van nyomva egy mobil kihangosító tartó "konzol". Azaz ha pl. a jobb oldali kardánboxrészt leveszed aszem már látható (vagy pedig a körülötte vizszintes müanyag lapot kell felfeszgetni), hogy a pohártartó aljáról 2 csavarral van felcsavarozva ez a mobil tartó. Magyarul könnyedén eltávolítható. Én is megtettem megvétel után 1 hónappal.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 19:05:39 »

Az télleg egy pohártartó neked is, csak bele van nyomva egy mobil kihangosító tartó "konzol". Azaz ha pl. a jobb oldali kardánboxrészt leveszed aszem már látható (vagy pedig a körülötte vizszintes müanyag lapot kell felfeszgetni), hogy a pohártartó aljáról 2 csavarral van felcsavarozva ez a mobil tartó. Magyarul könnyedén eltávolítható. Én is megtettem megvétel után 1 hónappal.

De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2009.09.22 kedd, 07:10:36 »

De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Hááát. Ha krómkeretre vágysz akkor azt valszeg egy Cromax-nál vagy egy Ford-nál venned kell.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
beefel
Vendég
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:53:09 »

 Köszi az ötletet az  automatikus  ajtózárással kapcsolatban. Első próbálkozásra nem sikerült, de végül is bejött. Engem az zavart, hogy állandóan ki-be csattogott. Normál használat mellett jó kis extra, de én naponta 25-ször indítom az autót és ez nem igazán használ neki, ezért kikapcsoltam ezt a funkciót. Csak mellékesen a szakzervízben azt állították, hogy csak szá
mítógéppel programozható 4000-ért! Mégegyszer köszönöm! vigyor3
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 09:22:30 »

De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.

Én bontóban vettem 5 pénzért a Gyömrői úton.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:14:06 »

De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.

Szerintem Motorcraft fórumtársnál van most ilyen krómos, fészliftes Mondeot bont... integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:13:54 »

Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt? Smiley
Van ebben valakinek tapasztalata?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2009.09.29 kedd, 10:06:16 »

Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt? Smiley
Van ebben valakinek tapasztalata?

Én most fogok nekiállni ennek a projektnek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2009.10.02 péntek, 09:59:23 »

Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt? Smiley
Van ebben valakinek tapasztalata?


Ebből okosodhatsz:http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3
Szerintem első lépés a szükséges vezetékek (a képen A és B) meglétének ellenőrzése.
Kell hozzá plusszba egy barna relé, 1117693 cikkszámú (bontóban 1S7T 17L684AA-ként keresd) Ennek új ára 18pénz!
Kell hozzá az új joystick. Ez vmi 8e körül van újonnan, bontóban ha jól emlékszem 5.
És végül a legdurvább a két tükör, ami 20e/db bontóban.
Tehát ha be van vezetékelve, akkor otthon megcsinálható az átalakítás, de vagy 55-60 körüli lét bele kell tolni (mínusz amennyiért a két tükrödet utána el tudod adni), szóvel nem olcsó fícsör.
Hajrá!

u.i.: A bontott tükrökkel vigyázz, mert nagy részük angol, ami azt jelenti, hogy nem a bal oldalon van osztott mező, hanem a jobbon. Persze ez végülis megoldható, mert átteszed a tükörlapokat a tiédből és kész.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 10:01:50 írta SSanya » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2009.10.02 péntek, 10:28:39 »

Ebből okosodhatsz:http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3
Szerintem első lépés a szükséges vezetékek (a képen A és B) meglétének ellenőrzése.
Kell hozzá plusszba egy barna relé, 1117693 cikkszámú (bontóban 1S7T 17L684AA-ként keresd) Ennek új ára 18pénz!
Kell hozzá az új joystick. Ez vmi 8e körül van újonnan, bontóban ha jól emlékszem 5.
És végül a legdurvább a két tükör, ami 20e/db bontóban.
Tehát ha be van vezetékelve, akkor otthon megcsinálható az átalakítás, de vagy 55-60 körüli lét bele kell tolni (mínusz amennyiért a két tükrödet utána el tudod adni), szóvel nem olcsó fícsör.
Hajrá!

u.i.: A bontott tükrökkel vigyázz, mert nagy részük angol, ami azt jelenti, hogy nem a bal oldalon van osztott mező, hanem a jobbon. Persze ez végülis megoldható, mert átteszed a tükörlapokat a tiédből és kész.
Vazz, a kapcsoló vezetékeit asszem még nem néztem. Mondjuk az biztató, hogy a kötegekben a vezetékoldalon 9 vezeték van, az alkatrészoldalon jelenleg meg 7. Viszont a donor tükrökön meg már 9. Smiley
Nekem feléből megvolt az alkatrész. Smiley  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2009.10.02 péntek, 11:13:42 »

Vazz, a kapcsoló vezetékeit asszem még nem néztem. Mondjuk az biztató, hogy a kötegekben a vezetékoldalon 9 vezeték van, az alkatrészoldalon jelenleg meg 7. Viszont a donor tükrökön meg már 9. Smiley
Nekem feléből megvolt az alkatrész. Smiley  eljen

Na akkor viszonylag kiváncsivá tettél, hogy honnan szereztél ilyen olcsó tükröket?? wow1
Ahogy Te mondanád: BTW nem akarsz egy ilyen tükröt, meg a be nem hajlót szétszedni és lefényképezni a belsejét, mert én azon meditálok, hogy hátha a ház stimmel, csak egy klassz kis villanymotorral kéne feltuningolni a jelenlegi tükröt és menne az egész... Wink pias help
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:31:45 »

Na akkor viszonylag kiváncsivá tettél, hogy honnan szereztél ilyen olcsó tükröket?? wow1
Ahogy Te mondanád: BTW nem akarsz egy ilyen tükröt, meg a be nem hajlót szétszedni és lefényképezni a belsejét, mert én azon meditálok, hogy hátha a ház stimmel, csak egy klassz kis villanymotorral kéne feltuningolni a jelenlegi tükröt és menne az egész... Wink pias help
hát Motorcraft fórumtárs bont egy angol ghia-x-et, annak a motyója.
Angliából elvileg 80-100GBP + fuvar áron már lehet szerezni tükröt, de a relé elég ritka, mert a bontásnál nem nagyon figyelnek rá és eladják a biztosítéktáblával együtt....

Doksit tervezek, csak nem tudom, mikor lesz belőle valami.
A motoros behajló kézzel is becsukható?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyurasz
Vendég
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2009.10.06 kedd, 18:49:26 »

HI mindenkinek

Egy trend mondeóba (4 ajtós) szerelnék hátsó utastér világítást.
Othon van valaki tetőkárpit ügyileg?

Még egy dolg, meg lehet e oldani a müszerfal tetejéből felbukkanó monitort (mint a volvoknál),
van e elég hely egy 7" monitornak?

előre is kösszi

üdv gyurasz
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:57:47 »

HI mindenkinek

Egy trend mondeóba (4 ajtós) szerelnék hátsó utastér világítást.
Othon van valaki tetőkárpit ügyileg?


Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe  vigyor3 A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:23:30 »

hát Motorcraft fórumtárs bont egy angol ghia-x-et, annak a motyója.
Angliából elvileg 80-100GBP + fuvar áron már lehet szerezni tükröt, de a relé elég ritka, mert a bontásnál nem nagyon figyelnek rá és eladják a biztosítéktáblával együtt....

Doksit tervezek, csak nem tudom, mikor lesz belőle valami.
A motoros behajló kézzel is becsukható?
Nekem gyári motoros van, kézzel nem igazán lehet behajtani
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:27:58 »

Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.

Annak én is örülnék! Köszi!
Naplózva
gyurasz
Vendég
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:35:38 »

Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe  vigyor3 A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.

HI

És a tetőkárpit fölé,hogy férsz be?
Nincs oda ragasztva?
Az első csillárt csak ki kell pattintani?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:40:10 »

HI

És a tetőkárpit fölé,hogy férsz be?
Nincs oda ragasztva?
Az első csillárt csak ki kell pattintani?
Nem kell félni az már csak lóg a tetőről mint Józsi bácsi zacskója. Nincs az semmivel odaragasztva, elég merev ahhoz hogy legyen még tartása a felfogási pontoktól. (Igazábol egy gumiszivacsfilc szendvics) A tetőkárpit meg a tetőlemez között kényelmesen elfér, kivéve a tetőmerevítés mert ott pont hozzáér de nem gond mert gond nélkül áthúzható.
Igen az első csillárt ki kell pattintani és onnan kell párhuzamosítani a 3 vezetéket. Ja igen a sarukat nem tudod roncsolás nélkül leszedni, készülj 6db saruval is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:59:32 »

Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe  vigyor3 A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.

a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett eplus2)
thx
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:09:37 »

a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett eplus2)
thx

Nekem a két hátsó ajtó felett vannak ledek amik az ülésre világítanak. A bekötés sem bonyolult, ha gondolod egyik este vagy valamikor a hétvégén segítek bekötni. Abból lehetne egy cikk.  hehe
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:41:52 »

a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett eplus2)
thx


Ha valakit érdekel, akkor van egy ilyen tetőcsillárom eladó ócson.
Naplózva
gyurasz
Vendég
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2009.10.06 kedd, 22:54:11 »

HI mindenki

Még egy dolg, meg lehet e oldani a müszerfal tetejéből felbukkanó monitort (mint a volvoknál),
van e elég hely egy 7" monitornak?
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2009.10.27 kedd, 17:35:26 »

    Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2009.10.27 kedd, 17:47:29 »

    Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Csináld meg a digitklíma tesztet, hátha segít.
Itt a how-to
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2009.10.27 kedd, 18:24:47 »

   Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
terosztátcserék rutinból,hőfokellenőrzése a digitkijelzőn a tesztmenüben Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 18:53:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2009.10.27 kedd, 18:48:37 »

terosztátcserék rutinból,hőfokellenőrzése a digitkilyelzőn a tesztmenüben Wink wave
" a vízhőfokjelző normál állásban van "
Leülhetsz, egyes.

szerk.
A tévedések elkerülése végett...
 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2009.10.27 kedd, 18:52:53 »

" a vízhőfokjelző normál állásban van "
Leülhetsz, egyes.

szerk.
A tévedések elkerülése végett...
 eplus2 eplus2 eplus2
A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es! nyes Wink wave
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2009.10.27 kedd, 18:55:45 »

A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es! nyes Wink wave
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér. Roll Eyes
A műszeren látható vízhőfok attól, hogy a mutató középen áll, még nem tutter, hogy okés? Mennyit csal? Valahol olvastam, hogy 65°C körüli hideget még mutassa a pálcika.
Na hozd az ellenőrződet!  eplus2 vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2009.10.27 kedd, 18:57:10 »

A vízhőfokjelző normál állásban van.
Tök középen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2009.10.27 kedd, 19:01:48 »

A műszeren látható vízhőfok attól, hogy a mutató középen áll, még nem tutter, hogy okés? Mennyit csal? Valahol olvastam, hogy 65°C körüli hideget még mutassa a pálcika.
Na hozd az ellenőrződet!  eplus2 vigyor3
A mutató középen áll nagyjából 65-68 és 90-92 fok között.Addig nem látod az ingadozásokat.Pedig pont az a lényeg.Annak nem szabad lennie.
Persze lehet a digitklímával is grimbusz,de én ezzel kezdeném!Ez még nem sokba kerül..... Roll Eyes
És a lézeres nőmérőm (izé,hőmérőm)mindig nálam van ,ha arra gondolsz! eplus2 eplus2
Aki vitázik,azt jól megmérem!Szóval,így kötözköggyé! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2009.10.27 kedd, 19:05:10 »

A mutató középen áll nagyjából 65-68 és 90-92 fok között.Addig nem látod az ingadozásokat.Pedig pont az a lényeg.Annak nem szabad lennie.
Persze lehet a digitklímával is grimbusz,de én ezzel kezdeném!Ez még nem sokba kerül..... Roll Eyes
És a lézeres nőmérőm (izé,hőmérőm)mindig nálam van ,ha arra gondolsz! eplus2 eplus2
Aki vitázik,azt jól megmérem!Szóval,így kötözköggyé! hehe
A 65°Cos víznek azért kéne már fűtsön, ha nincs gond a klimatikkal, nem?
Én éppen ma figyeltem ki a sajátomon, hogy amikor beér a normál elejébe a mutató, már egész jóidőt fúj.
A meghőmérőzést kihagynám.  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2009.10.27 kedd, 19:10:02 »

A 65°Cos víznek azért kéne már fűtsön, ha nincs gond a klimatikkal, nem?
Én éppen ma figyeltem ki a sajátomon, hogy amikor beér a normál elejébe a mutató, már egész jóidőt fúj.
A meghőmérőzést kihagynám.  vigyor3
Hát,a tdci-knél nem így van.
De mondom,lehet rossz a digitvezérlő is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.