Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1742442 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5050 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:18:12 »
Idézetet írta: fablaci - 2009.09.05 szombat, 19:07:00
Sziasztok!
Sajnos nem müködik az ablakmosóm. Hiába nyomom a gombot semmi. Se alöl nem spriccel, sem hátul. (Kombi)
Lenne ötletetek, hogy mi lehet a baja? Volt már valakinek hasonló tapasztalása?
Üdv:
Laci
Ahogy Alf írja valóban nem rég cseréltem, nekem a szivattyú adta be az unalmast...röviden: jobb első kerék levesz, műanyag sárvédődob első része kiszed, könnyít a helyzeten, ha a motorburkolat előtti műanyag takarólemezt is leveszed és ott a tartály alján meglátod a szivattyút...a II-es mondeo-é 7,5e-be a III-asé 19e be kerül gyáriban, a II-esé is jó bele csak kell 2db 6-os csőcsatlakozó és kb40cm 6-os cső, mert a csövek azon visszintesen állnak a másikon pedig függőlegesen, de csak ennyi +2perc és +160Ft.
Én a II-ét raktam bele, és kiválóan szuperál
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5051 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:20:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.05 szombat, 22:18:12
Ahogy Alf írja valóban nem rég cseréltem, nekem a szivattyú adta be az unalmast...röviden: jobb első kerék levesz, műanyag sárvédődob első része kiszed, könnyít a helyzeten, ha a motorburkolat előtti műanyag takarólemezt is leveszed és ott a tartály alján meglátod a szivattyút...a II-es mondeo-é 7,5e-be a III-asé 19e be kerül gyáriban, a II-esé is jó bele csak kell 2db 6-os csőcsatlakozó és kb40cm 6-os cső, mert a csövek azon visszintesen állnak a másikon pedig függőlegesen, de csak ennyi +2perc és +160Ft.
Én a II-ét raktam bele, és kiválóan szuperál
ennyi ez a lényeg h műlyködjön
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5052 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:22:55 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.05 szombat, 19:19:05
Kérdezd Ervin-t,most esett át egy szivattyúcsere programon!
Szivattyúcsere program, Csináld magad mozgalomban, Fórumos segítséggel....tökéletes lett!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.05 szombat, 22:26:25 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5053 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:28:52 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.09.05 szombat, 22:20:41
ennyi ez a lényeg h műlyködjön
Így igaz, 99% hogy a szivattyúja állt be.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5054 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:30:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.05 szombat, 22:28:52
Így igaz, 99% hogy a szivattyúja állt be.
én is ezt kérdeztem h zörög -e neki de semmi hír.
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5055 Dátum:
2009.09.05 szombat, 22:35:56 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.09.05 szombat, 22:30:07
én is ezt kérdeztem h zörög -e neki de semmi hír.
Hát arra, hogy mindkét csövet egyidőben dobja le szinte 0 az esély.
A biztit akkor csapja ki ha szorul és túláramot kér, tehát szivattyú kuka.
A kapcsoló relén keresztül indítja a szivattyút, ezért 12 millió kapcsolást minimum bírnia kell...
Én azt mondom szivattyú....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5056 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 08:46:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.05 szombat, 22:22:55
Szivattyúcsere program, Csináld magad mozgalomban, Fórumos segítséggel....tökéletes lett!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5057 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 10:36:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.05 szombat, 22:35:56
Hát arra, hogy mindkét csövet egyidőben dobja le szinte 0 az esély.
A biztit akkor csapja ki ha szorul és túláramot kér, tehát szivattyú kuka.
A kapcsoló relén keresztül indítja a szivattyút, ezért 12 millió kapcsolást minimum bírnia kell...
Én azt mondom szivattyú....
A kapcsoló direktben van a motorra kötve. Váltott polaritást ad a motorra, attól függőne, hogy előre vagy hátrafelé kell spriccelni.
Nemrég javítottam egy kapcsolót, amiben kicsit elégett az érintkező. Nagyon sok kapcsolót szedtem már szét, de ez volt az első ilyen hiba.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bonisz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5058 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 18:49:53 »
Hali!
Még új vok a Mondeosok táborában.2004 Ambiente 1.8 benzin 110 LE géphez milyen akkumulátort vegyek?Jelenleg 44Ah 360A inditóáramos aksi van benne.Kicsinek találom bele.
Köszi a segitséget!
Üdv,
bonisz
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5059 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 20:48:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.06 vasárnap, 10:36:01
A kapcsoló direktben van a motorra kötve. Váltott polaritást ad a motorra, attól függőne, hogy előre vagy hátrafelé kell spriccelni.
Nemrég javítottam egy kapcsolót, amiben kicsit elégett az érintkező. Nagyon sok kapcsolót szedtem már szét, de ez volt az első ilyen hiba.
A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5060 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 12:38:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.06 vasárnap, 20:48:37
A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort?
Nem csak az számít, mekkora a fogyasztó teljesítménye, hanem hogy milyen sűrűn, és legfőképpen milyen hosszan használod.
A lámpa sokáig ég, a sprickolót pedig keveset/rövid ideig használod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5061 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 12:55:28 »
Idézetet írta: bonisz - 2009.09.06 vasárnap, 18:49:53
Hali!
Még új vok a Mondeosok táborában.2004 Ambiente 1.8 benzin 110 LE géphez milyen akkumulátort vegyek?Jelenleg 44Ah 360A inditóáramos aksi van benne.Kicsinek találom bele.
Köszi a segitséget!
Üdv,
bonisz
a kezelesi konyvben pontosan benne van az akku erteke!
en egy perion 62 ah at vettem bele 4 evvel ezelott, azota is tokeletes!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5062 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 15:04:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.06 vasárnap, 20:48:37
A fordított polaritás ok, de mikor egy 55W-os égőt is bereléznek, nem reléztek be egy villanymotort?
A mosómotor teljesítménye töredéke az izzóénak. A polaritás váltás miatt eleve 2 relé kéne. De a lényeg, hogy nincs relé.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5063 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 21:04:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.07 hétfő, 15:04:52
A mosómotor teljesítménye töredéke az izzóénak. A polaritás váltás miatt eleve 2 relé kéne. De a lényeg, hogy nincs relé.
Az indítási áram is töredéke egy izzóénak? Mert a beégés pont akkor keletkezik.....mondjuk úgy is szivattyú hiba, ezért tök mindegy
...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 20:04:14 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5064 Dátum:
2009.09.08 kedd, 12:44:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.07 hétfő, 21:04:12
Az indítási áram is töredéke egy izzóénak? Mert a beégés pont akkor keletkezik.....monjuk úgy is szivattyú hiba, ezért tök mindegy
...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre
2 evvel ezelott nekem is tonkre ment az ablakmoso szivattyum!
kivancsisagbol szetszedtem, es belul tiszta rozsda volt az egesz.
azert is szorult meg. erdekes hogy igy keszitettek, mert lehetne talalni jobb megoldast is a szivattyu szamara de nyilvan ok is a piacbol elnek!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
bonisz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5065 Dátum:
2009.09.08 kedd, 13:37:17 »
Idézetet írta: gravitydave - 2009.09.07 hétfő, 12:55:28
a kezelesi konyvben pontosan benne van az akku erteke!
en egy perion 62 ah at vettem bele 4 evvel ezelott, azota is tokeletes!
Köszi,igazad van megtaláltam!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5066 Dátum:
2009.09.08 kedd, 20:33:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.07 hétfő, 21:04:12
...fura lenne ha a két különálló kapcsoló is egyszerre ment volna tönkre
Egyáltalán nem lenne fura. A két kapcsoló a motor két kivezetésén van. Bármelyik megszakad, nem működik a motor.
A kapcsolót a megszakítás terheli, nem a bekapcsolás, de mindegy. Normál körülmények között az ablakmosó érintkezőin egyáltalán nem látszik a használat.
Csak hogy elkeserítselek, az ablaktörlő motor árama is átfolyik a kapcsolón. Na az már neccesebb, ott már látszik az érintkezőkön a kokszosodás.
Amúgy tényleg a mosómotor hiba a legvalószínűbb.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5067 Dátum:
2009.09.08 kedd, 20:55:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.08 kedd, 20:33:17
Egyáltalán nem lenne fura. A két kapcsoló a motor két kivezetésén van. Bármelyik megszakad, nem működik a motor.
A kapcsolót a megszakítás terheli, nem a bekapcsolás, de mindegy. Normál körülmények között az ablakmosó érintkezőin egyáltalán nem látszik a használat.
Csak hogy elkeserítselek, az ablaktörlő motor árama is átfolyik a kapcsolón. Na az már neccesebb, ott már látszik az érintkezőkön a kokszosodás.
Amúgy tényleg a mosómotor hiba a legvalószínűbb.
Na, ha a megszakítás terheli, az miatt is tehettek volna relét..nem?...beleférhetett volna a 6 millába még két relé...de tényleg mindegy..
Lediplomázhatunk még itt kapcsoló mesékről meg minden....csak ettől még szinte biztos hogy tényleg a mosómotor állt be.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5068 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 13:26:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.04.11 szombat, 21:39:43
Ebben az autóban a kézifék mellett egy pohártartót látok. Nekem ott egy semmire sem jó dobozka szerűség van. Úgy néz ki, mint egy szemüvegtartó, de nem lehet kinyitni. (csak tudnám ki és miért tervezte oda) Arra már rájöttem, hogy a helyén egy lyuk van, de lehet utólag ilyen krómozott pohártartót betenni oda?
Az télleg egy pohártartó neked is, csak bele van nyomva egy mobil kihangosító tartó "konzol". Azaz ha pl. a jobb oldali kardánboxrészt leveszed aszem már látható (vagy pedig a körülötte vizszintes müanyag lapot kell felfeszgetni), hogy a pohártartó aljáról 2 csavarral van felcsavarozva ez a mobil tartó. Magyarul könnyedén eltávolítható. Én is megtettem megvétel után 1 hónappal.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5069 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 19:05:39 »
Idézetet írta: agostonb - 2009.09.21 hétfő, 13:26:00
Az télleg egy pohártartó neked is, csak bele van nyomva egy mobil kihangosító tartó "konzol". Azaz ha pl. a jobb oldali kardánboxrészt leveszed aszem már látható (vagy pedig a körülötte vizszintes müanyag lapot kell felfeszgetni), hogy a pohártartó aljáról 2 csavarral van felcsavarozva ez a mobil tartó. Magyarul könnyedén eltávolítható. Én is megtettem megvétel után 1 hónappal.
De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5070 Dátum:
2009.09.22 kedd, 07:10:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.21 hétfő, 19:05:39
De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Hááát. Ha krómkeretre vágysz akkor azt valszeg egy Cromax-nál vagy egy Ford-nál venned kell.
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
beefel
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5071 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:53:09 »
Köszi az ötletet az automatikus ajtózárással kapcsolatban. Első próbálkozásra nem sikerült, de végül is bejött. Engem az zavart, hogy állandóan ki-be csattogott. Normál használat mellett jó kis extra, de én naponta 25-ször indítom az autót és ez nem igazán használ neki, ezért kikapcsoltam ezt a funkciót. Csak mellékesen a szakzervízben azt állították, hogy csak szá
mítógéppel programozható 4000-ért! Mégegyszer köszönöm!
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5072 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 09:22:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.21 hétfő, 19:05:39
De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Én bontóban vettem 5 pénzért a Gyömrői úton.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5073 Dátum:
2009.09.28 hétfő, 17:14:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.21 hétfő, 19:05:39
De ha kiveszem, akkor csak egy nyers lyuk marad ott szerintem, a gyáriban meg egy krómkeretes pohárka van. Ilyen pohár kéne nekem.
Szerintem Motorcraft fórumtársnál van most ilyen krómos, fészliftes Mondeot bont...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5074 Dátum:
2009.09.29 kedd, 09:13:54 »
Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt?
Van ebben valakinek tapasztalata?
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5075 Dátum:
2009.09.29 kedd, 10:06:16 »
Idézetet írta: nandi - 2009.09.29 kedd, 09:13:54
Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt?
Van ebben valakinek tapasztalata?
Én most fogok nekiállni ennek a projektnek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5076 Dátum:
2009.10.02 péntek, 09:59:23 »
Idézetet írta: nandi - 2009.09.29 kedd, 09:13:54
Mi a véleményetek, ha tudnék szerezni behajlítómotoros külső tükröket, meg lehet oldani hogy erre a típusra átkonvertáljam a járgányt?
Van ebben valakinek tapasztalata?
Ebből okosodhatsz:
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3
Szerintem első lépés a szükséges vezetékek (a képen A és B) meglétének ellenőrzése.
Kell hozzá plusszba egy barna relé, 1117693 cikkszámú (bontóban 1S7T 17L684AA-ként keresd) Ennek új ára 18pénz!
Kell hozzá az új joystick. Ez vmi 8e körül van újonnan, bontóban ha jól emlékszem 5.
És végül a legdurvább a két tükör, ami 20e/db bontóban.
Tehát ha be van vezetékelve, akkor otthon megcsinálható az átalakítás, de vagy 55-60 körüli lét bele kell tolni (mínusz amennyiért a két tükrödet utána el tudod adni), szóvel nem olcsó fícsör.
Hajrá!
u.i.: A bontott tükrökkel vigyázz, mert nagy részük angol, ami azt jelenti, hogy nem a bal oldalon van osztott mező, hanem a jobbon. Persze ez végülis megoldható, mert átteszed a tükörlapokat a tiédből és kész.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 10:01:50 írta SSanya
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5077 Dátum:
2009.10.02 péntek, 10:28:39 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.10.02 péntek, 09:59:23
Ebből okosodhatsz:
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3
Szerintem első lépés a szükséges vezetékek (a képen A és B) meglétének ellenőrzése.
Kell hozzá plusszba egy barna relé, 1117693 cikkszámú (bontóban 1S7T 17L684AA-ként keresd) Ennek új ára 18pénz!
Kell hozzá az új joystick. Ez vmi 8e körül van újonnan, bontóban ha jól emlékszem 5.
És végül a legdurvább a két tükör, ami 20e/db bontóban.
Tehát ha be van vezetékelve, akkor otthon megcsinálható az átalakítás, de vagy 55-60 körüli lét bele kell tolni (mínusz amennyiért a két tükrödet utána el tudod adni), szóvel nem olcsó fícsör.
Hajrá!
u.i.: A bontott tükrökkel vigyázz, mert nagy részük angol, ami azt jelenti, hogy nem a bal oldalon van osztott mező, hanem a jobbon. Persze ez végülis megoldható, mert átteszed a tükörlapokat a tiédből és kész.
Vazz, a kapcsoló vezetékeit asszem még nem néztem. Mondjuk az biztató, hogy a kötegekben a vezetékoldalon 9 vezeték van, az alkatrészoldalon jelenleg meg 7. Viszont a donor tükrökön meg már 9.
Nekem feléből megvolt az alkatrész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5078 Dátum:
2009.10.02 péntek, 11:13:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.02 péntek, 10:28:39
Vazz, a kapcsoló vezetékeit asszem még nem néztem. Mondjuk az biztató, hogy a kötegekben a vezetékoldalon 9 vezeték van, az alkatrészoldalon jelenleg meg 7. Viszont a donor tükrökön meg már 9.
Nekem feléből megvolt az alkatrész.
Na akkor viszonylag kiváncsivá tettél, hogy honnan szereztél ilyen olcsó tükröket??
Ahogy Te mondanád: BTW nem akarsz egy ilyen tükröt, meg a be nem hajlót szétszedni és lefényképezni a belsejét, mert én azon meditálok, hogy hátha a ház stimmel, csak egy klassz kis villanymotorral kéne feltuningolni a jelenlegi tükröt és menne az egész...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5079 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:31:45 »
Idézetet írta: SSanya - 2009.10.02 péntek, 11:13:42
Na akkor viszonylag kiváncsivá tettél, hogy honnan szereztél ilyen olcsó tükröket??
Ahogy Te mondanád: BTW nem akarsz egy ilyen tükröt, meg a be nem hajlót szétszedni és lefényképezni a belsejét, mert én azon meditálok, hogy hátha a ház stimmel, csak egy klassz kis villanymotorral kéne feltuningolni a jelenlegi tükröt és menne az egész...
hát Motorcraft fórumtárs bont egy angol ghia-x-et, annak a motyója.
Angliából elvileg 80-100GBP + fuvar áron már lehet szerezni tükröt, de a relé elég ritka, mert a bontásnál nem nagyon figyelnek rá és eladják a biztosítéktáblával együtt....
Doksit tervezek, csak nem tudom, mikor lesz belőle valami.
A motoros behajló kézzel is becsukható?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gyurasz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5080 Dátum:
2009.10.06 kedd, 18:49:26 »
HI mindenkinek
Egy trend mondeóba (4 ajtós) szerelnék hátsó utastér világítást.
Othon van valaki tetőkárpit ügyileg?
Még egy dolg, meg lehet e oldani a müszerfal tetejéből felbukkanó monitort (mint a volvoknál),
van e elég hely egy 7" monitornak?
előre is kösszi
üdv gyurasz
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5081 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:57:47 »
Idézetet írta: gyurasz - 2009.10.06 kedd, 18:49:26
HI mindenkinek
Egy trend mondeóba (4 ajtós) szerelnék hátsó utastér világítást.
Othon van valaki tetőkárpit ügyileg?
Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe
A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5082 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:23:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.02 péntek, 20:31:45
hát Motorcraft fórumtárs bont egy angol ghia-x-et, annak a motyója.
Angliából elvileg 80-100GBP + fuvar áron már lehet szerezni tükröt, de a relé elég ritka, mert a bontásnál nem nagyon figyelnek rá és eladják a biztosítéktáblával együtt....
Doksit tervezek, csak nem tudom, mikor lesz belőle valami.
A motoros behajló kézzel is becsukható?
Nekem gyári motoros van, kézzel nem igazán lehet behajtani
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
BTomi
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5083 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:27:58 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 19:57:47
Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.
Annak én is örülnék! Köszi!
Naplózva
gyurasz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5084 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:35:38 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 19:57:47
Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe
A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.
HI
És a tetőkárpit fölé,hogy férsz be?
Nincs oda ragasztva?
Az első csillárt csak ki kell pattintani?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5085 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:40:10 »
Idézetet írta: gyurasz - 2009.10.06 kedd, 20:35:38
HI
És a tetőkárpit fölé,hogy férsz be?
Nincs oda ragasztva?
Az első csillárt csak ki kell pattintani?
Nem kell félni az már csak lóg a tetőről mint Józsi bácsi zacskója. Nincs az semmivel odaragasztva, elég merev ahhoz hogy legyen még tartása a felfogási pontoktól. (Igazábol egy gumiszivacsfilc szendvics) A tetőkárpit meg a tetőlemez között kényelmesen elfér, kivéve a tetőmerevítés mert ott pont hozzáér de nem gond mert gond nélkül áthúzható.
Igen az első csillárt ki kell pattintani és onnan kell párhuzamosítani a 3 vezetéket. Ja igen a sarukat nem tudod roncsolás nélkül leszedni, készülj 6db saruval is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5086 Dátum:
2009.10.06 kedd, 20:59:32 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 19:57:47
Én már csináltam 2db öt ajtósba és egy kombiba. (a kombinál érzésre belevátunk vakon a teőkárpitba 1 centin múlt hoyg nem ütközött volna a tetőmerevítésbe
A legegyszerübb ha megnézed és leméred egy ugyanolyan 4 ajtósban a távolságot a hátsó szélvédőtöl. Vigyázni kell hogy nehogy a tetőmerevítésnél rakd be mert akkor nem fér el. A filc egy sima makett késsel vagy padlóvágóval kivágható ha berajzoltad. (Én csináltam egy sablont hozzá) A megtáplálást pedig az első csillárrol tudod átvezetni (arra vigyázz, hogy a tetőfilc hozzáér a tetőmerevitéshez, ezért nem árt pl. egy erősebb pl behuzószalaggal átvezetni. Ha megtalálom a képeket a beszerelésekről felteszem.
a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett
)
thx
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5087 Dátum:
2009.10.06 kedd, 21:09:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.06 kedd, 20:59:32
a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett
)
thx
Nekem a két hátsó ajtó felett vannak ledek amik az ülésre világítanak. A bekötés sem bonyolult, ha gondolod egyik este vagy valamikor a hétvégén segítek bekötni. Abból lehetne egy cikk.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
BTomi
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5088 Dátum:
2009.10.06 kedd, 21:41:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.06 kedd, 20:59:32
a képeknek énis örülnék, mert épp ez a project jön nekem is (a sok többi mellett
)
thx
Ha valakit érdekel, akkor van egy ilyen tetőcsillárom eladó ócson.
Naplózva
gyurasz
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5089 Dátum:
2009.10.06 kedd, 22:54:11 »
HI mindenki
Még egy dolg, meg lehet e oldani a müszerfal tetejéből felbukkanó monitort (mint a volvoknál),
van e elég hely egy 7" monitornak?
Naplózva
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5090 Dátum:
2009.10.27 kedd, 17:35:26 »
Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5091 Dátum:
2009.10.27 kedd, 17:47:29 »
Idézetet írta: cssl - 2009.10.27 kedd, 17:35:26
Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
Csináld meg a digitklíma tesztet, hátha segít.
Itt a how-to
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5092 Dátum:
2009.10.27 kedd, 18:24:47 »
Idézetet írta: cssl - 2009.10.27 kedd, 17:35:26
Sziasztok! Nem működik a fűtésem (2005 TDCI digitklima ) A hideget tökéletesen nyomja meleg viszont semmi. A vízhőfokjelző normál állásban van. Van valakinek valami ötlete?
terosztátcserék rutinból,hőfokellenőrzése a digitkijelzőn a tesztmenüben
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 18:53:25 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5093 Dátum:
2009.10.27 kedd, 18:48:37 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.27 kedd, 18:24:47
terosztátcserék rutinból,hőfokellenőrzése a digitkilyelzőn a tesztmenüben
" a vízhőfokjelző normál állásban van "
Leülhetsz, egyes.
szerk.
A tévedések elkerülése végett...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5094 Dátum:
2009.10.27 kedd, 18:52:53 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.27 kedd, 18:48:37
" a vízhőfokjelző normál állásban van "
Leülhetsz, egyes.
szerk.
A tévedések elkerülése végett...
A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es!
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5095 Dátum:
2009.10.27 kedd, 18:55:45 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.27 kedd, 18:52:53
A vízhőfokot az ecu mutatja,és nem a valós.Azt a tesztmenüben lehet látni!
Ülj le 1es!
És ha az olajköri gagyi akkor a moci még melegszik,de a fűtés gyér.
A műszeren látható vízhőfok attól, hogy a mutató középen áll, még nem tutter, hogy okés? Mennyit csal? Valahol olvastam, hogy 65°C körüli hideget még mutassa a pálcika.
Na hozd az ellenőrződet!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5096 Dátum:
2009.10.27 kedd, 18:57:10 »
Idézetet írta: cssl - 2009.10.27 kedd, 17:35:26
A vízhőfokjelző normál állásban van.
Tök középen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5097 Dátum:
2009.10.27 kedd, 19:01:48 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.27 kedd, 18:55:45
A műszeren látható vízhőfok attól, hogy a mutató középen áll, még nem tutter, hogy okés? Mennyit csal? Valahol olvastam, hogy 65°C körüli hideget még mutassa a pálcika.
Na hozd az ellenőrződet!
A mutató középen áll nagyjából 65-68 és 90-92 fok között.Addig nem látod az ingadozásokat.Pedig pont az a lényeg.Annak nem szabad lennie.
Persze lehet a digitklímával is grimbusz,de én ezzel kezdeném!Ez még nem sokba kerül.....
És a lézeres nőmérőm (izé,hőmérőm)mindig nálam van ,ha arra gondolsz!
Aki vitázik,azt jól megmérem!Szóval,így kötözköggyé!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5098 Dátum:
2009.10.27 kedd, 19:05:10 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.27 kedd, 19:01:48
A mutató középen áll nagyjából 65-68 és 90-92 fok között.Addig nem látod az ingadozásokat.Pedig pont az a lényeg.Annak nem szabad lennie.
Persze lehet a digitklímával is grimbusz,de én ezzel kezdeném!Ez még nem sokba kerül.....
És a lézeres nőmérőm (izé,hőmérőm)mindig nálam van ,ha arra gondolsz!
Aki vitázik,azt jól megmérem!Szóval,így kötözköggyé!
A 65°Cos víznek azért kéne már fűtsön, ha nincs gond a klimatikkal, nem?
Én éppen ma figyeltem ki a sajátomon, hogy amikor beér a normál elejébe a mutató, már egész jóidőt fúj.
A meghőmérőzést kihagynám.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #5099 Dátum:
2009.10.27 kedd, 19:10:02 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.27 kedd, 19:05:10
A 65°Cos víznek azért kéne már fűtsön, ha nincs gond a klimatikkal, nem?
Én éppen ma figyeltem ki a sajátomon, hogy amikor beér a normál elejébe a mutató, már egész jóidőt fúj.
A meghőmérőzést kihagynám.
Hát,a tdci-knél nem így van.
De mondom,lehet rossz a digitvezérlő is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ