Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 587350 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2014.01.07 kedd, 11:26:57 »

Őszinte leszek, valahogy elsiklottam felette... Olajat, szűrőket rendesen cserélgetem mindig, ha valami megmakkant javítattam (ABS jeladó vezeték, hátsó lengéscsillapító, más nem volt idáig, lekopogom) a gyertyákra nem gondoltam valami miatt... benzin szűrőt sem cseréltem még...

Nem tudom pl, hogy itt ékszíjak, feszítőgörgők mikor szorulnak cserére, stb... :/
Valami nagyon nyikorog azon a részen, ahol az ékszíjak forognak Smiley

NA majd pénteken Kontoréknál megnézetem azt is...

én a szíjjakat 100e-nél cseréltettem. A gyertyákat utána 40ekm-ként, mert a rossz gyertya a trafót és a kábelt is tönkre teheti. A szívósor lamellái egy törés miatt ki lettek szedve (azokat is időnként tisztítani kell, különben megszorul).
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2014.01.07 kedd, 12:24:13 »

én a szíjjakat 100e-nél cseréltettem. A gyertyákat utána 40ekm-ként, mert a rossz gyertya a trafót és a kábelt is tönkre teheti. A szívósor lamellái egy törés miatt ki lettek szedve (azokat is időnként tisztítani kell, különben megszorul).

Megrendeltem NGK gyertyákat hoznak holnap irídium nemtomém mivel. 2900/db.

Ez a szívósor történet érdekel. Adhatnál egy számot rácsörögnék.

Köszi,
A
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2014.01.07 kedd, 12:27:52 »

Megrendeltem NGK gyertyákat hoznak holnap irídium nemtomém mivel. 2900/db.

Ez a szívósor történet érdekel. Adhatnál egy számot rácsörögnék.

Köszi,
A


kinek a számát? Felhívhatsz engem is, vagy esetlegesen javaslok egy hozzáértőt (van itt aktiv fórumozó szerelő is és a Vik-et is tudom javasolni)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 09:27:07 »

Megrendeltem NGK gyertyákat hoznak holnap irídium nemtomém mivel. 2900/db.

Ez a szívósor történet érdekel. Adhatnál egy számot rácsörögnék.

Köszi,
A


Én visszamondanám! Csakis a gyári! Sztem Ford-nál ez nem vicc...
És gyújtókábelt cseréltél?
Én itt vennék:
http://www.gyujtokabel.hu/
Jó árban adja, gyári cuccokkal szereli, illetve nagyon lelkiismeretes. És tényleges garancia van rá.
Akár a szemed előtt szereli össze, és méri le őket!!! Sokat vettem már Tőle, és soha nem volt vele gond...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 11:51:54 »

Én visszamondanám! Csakis a gyári! Sztem Ford-nál ez nem vicc...
És gyújtókábelt cseréltél?
Én itt vennék:
http://www.gyujtokabel.hu/
Jó árban adja, gyári cuccokkal szereli, illetve nagyon lelkiismeretes. És tényleges garancia van rá.
Akár a szemed előtt szereli össze, és méri le őket!!! Sokat vettem már Tőle, és soha nem volt vele gond...

Hát a gyertya már nálam van... Eddig is NGK-val jártam.
Kábelt nem cseréltem akkor, csak trafót. Kellett volna? Megszűnt a probléma akkor újraindult a henger.

Addig nem veszek semmi plusz alkatrészt, amíg a szervíz nem vizsgálta meg az autót.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:19:37 »

Hát a gyertya már nálam van... Eddig is NGK-val jártam.
Kábelt nem cseréltem akkor, csak trafót. Kellett volna? Megszűnt a probléma akkor újraindult a henger.

Addig nem veszek semmi plusz alkatrészt, amíg a szervíz nem vizsgálta meg az autót.

csak hozzáértőhöz vidd. Nem minden szervizben van.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 16:47:29 »

Kábelt nem cseréltem akkor, csak trafót. Kellett volna?
Nem feltétlen kell a kábelcsere, ha gyertya vagy trafó csere megoldja. Nekem is a 2002-es gyári kábelek vannak,jó bőrben látszólag annyit csinálok hogy gyertya csere alkalmával kontakt spray-vel mekínálom a pipát, majd hagyom kiszáradni egy kicsit.

Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2014.01.10 péntek, 12:52:19 »

Én visszamondanám! Csakis a gyári! Sztem Ford-nál ez nem vicc...
És gyújtókábelt cseréltél?
Én itt vennék:
http://www.gyujtokabel.hu/
Jó árban adja, gyári cuccokkal szereli, illetve nagyon lelkiismeretes. És tényleges garancia van rá.
Akár a szemed előtt szereli össze, és méri le őket!!! Sokat vettem már Tőle, és soha nem volt vele gond...
Sőt le tudja tesztelni a meglévő kábelt, trafót, hogy van e vele vmi baj, elkerülve a fölösleges csereberéket.
Én is jártam nála, korrekt úriember. Az én autómban az ő általa szerelt/árult/forgalmazott kék színű gázos kábel van.
(Ne kérdezz tapasztalatot, benzinnel járok.)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2014.01.11 szombat, 09:15:45 »

Kettő hibakódot olvastak ki.
Gyújtáskimaradás a 3-as hengerben, ezt gyertyahiba okozhatta, cseréltük.

A másik viszont az, hogy benzinnél szegény a keverék. Itt már több minden lehet, ehhez nem nyúlt.

A hiba: Benzinnel erőtlen az autó, gázzal rakéta hozzá képest. Hidegen indítás után szépen ledadog és leáll. Nyomnom kell a gázt neki, hogy ne fulladjon le, míg be nem melegedik és át nem kapcsol lpgre.
Kinyomott kuplunggal lassírősnál időnként leáll a motor. Fékezésnél a fordulatszám hullámzik 500 és 1000 között.

Mi lehet a baja, hová vigyem?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2014.01.11 szombat, 11:34:44 »

Kettő hibakódot olvastak ki.
Gyújtáskimaradás a 3-as hengerben, ezt gyertyahiba okozhatta, cseréltük.

A másik viszont az, hogy benzinnél szegény a keverék. Itt már több minden lehet, ehhez nem nyúlt.

A hiba: Benzinnel erőtlen az autó, gázzal rakéta hozzá képest. Hidegen indítás után szépen ledadog és leáll. Nyomnom kell a gázt neki, hogy ne fulladjon le, míg be nem melegedik és át nem kapcsol lpgre.
Kinyomott kuplunggal lassírősnál időnként leáll a motor. Fékezésnél a fordulatszám hullámzik 500 és 1000 között.

Mi lehet a baja, hová vigyem?

Valószínűleg dús keverékkel jár gázüzemben, ezért a gyári motorvezérlő szegényít, adaptívan el tanulja ezt az üzemállapotot. Ennek köszönhetően hidegindításnál nem dúsít eléggé, ezért elégtelen lesz a hidegindítás illetve az azt követő üzem benzinnel.

Ezt úgy is tudod ellenőrizni hogy hajtod csak benzinnel 2-300 km-t, ennyi talán elég hogy visszatanuljon az ECU a saját benzines értékeire. Majd vidd vissza a gázoshoz, hogy szegényítsen rajta.

ui: Én kezdetnek levenném az akksit 10 percre hogy nullázodjanak az adaptív értékek, majd karistolnék benzinnel 15-20 km-t. Annyi talán elég hogy elkezdjen újra benzines adaptív értékeket eltárolni az ECU, vagy legalább az alapjáratot beállítsa. Tévedés jogát fenntartom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 11:48:18 írta FokaDriver » Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2014.01.11 szombat, 11:48:01 »

Valószínűleg dús keverékkel jár gázüzemben, ezért a gyári motorvezérlő szegényít, adaptívan el tanulja ezt az üzemállapotot. Ennek köszönhetően hidegindításnál nem dúsít eléggé, ezért elégtelen lesz a hidegindítás illetve az azt követő üzem benzinnel.

Ezt úgy is tudod ellenőrizni hogy hajtod csak benzinnel 2-300 km-t, ennyi talán elég hogy visszatanuljon az ECU a saját benzines értékeire. Majd vidd vissza a gázoshoz, hogy szegényítsen rajta.


Ezt tapasztalatból írod?
Mert felmerültek már a benzinszivattyú, a benzinszűrő, sőt még az injektorok is mint lehetséges hibaforrás...
Miért esik vissza annyira a fordulatszám? Alapjárati motor?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2014.01.11 szombat, 12:00:34 »

Ezt tapasztalatból írod?
Mert felmerültek már a benzinszivattyú, a benzinszűrő, sőt még az injektorok is mint lehetséges hibaforrás...
Miért esik vissza annyira a fordulatszám? Alapjárati motor?


Nem tapasztalatból, csak sokat olvasok, és a tünetek tipikusan ráillenek arra amit írtam. Ettől függetlenül nem zárnám ki az általad írt lehetőségeket sem.
Ha szoktál időnként benzinnel is járni akkor az injektort a végére hagynám(csapasd a gépet nagy fordulaton benzinnel, az jót tesz az injektornak)
Alapjárati motort vedd le, fújd be egy kis wd40-nel,pucold ki,de csodára ne számits.

Ezt írtad : "Kinyomott kuplunggal lassírősnál időnként leáll a motor. Fékezésnél a fordulatszám hullámzik 500 és 1000 között."
  -Ez lpg-re is igaz vagy csak benzin üzemre ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 12:10:01 írta FokaDriver » Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2014.01.11 szombat, 15:09:33 »


Mi lehet a baja, hová vigyem?

http://www.lpgdoktor.hu/

vidd hozzajuk, profik,
nem dragak, az enyemet is ok szerelik.
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2014.01.11 szombat, 21:21:04 »

Nem tapasztalatból, csak sokat olvasok, és a tünetek tipikusan ráillenek arra amit írtam. Ettől függetlenül nem zárnám ki az általad írt lehetőségeket sem.
Ha szoktál időnként benzinnel is járni akkor az injektort a végére hagynám(csapasd a gépet nagy fordulaton benzinnel, az jót tesz az injektornak)
Alapjárati motort vedd le, fújd be egy kis wd40-nel,pucold ki,de csodára ne számits.

Ezt írtad : "Kinyomott kuplunggal lassírősnál időnként leáll a motor. Fékezésnél a fordulatszám hullámzik 500 és 1000 között."
  -Ez lpg-re is igaz vagy csak benzin üzemre ?

Mindegyiknél előfordul bár benyával ritkán járok.
Ma tettem bele benzint bőven és verettem neki rendesen. Indulás után egy darabig kínlódik, aztán megindul.
Amikor huzatom, akkor hiányzik a kraft... váltádoknál nem ránt akkorát mint szokott inább fáradtan gyorsul tovább.
Pedig emlékszel, hogy benzinnel eléggé jól ment lpg-hez képest, most fordult a helyzet.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2014.01.11 szombat, 21:23:04 »

http://www.lpgdoktor.hu/

vidd hozzajuk, profik,
nem dragak, az enyemet is ok szerelik.
 wave

Köszi a tippet!
Kimondottan jó, mert én Szigethalmon lakom  worship
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 00:47:52 »

Köszi a tippet!
Kimondottan jó, mert én Szigethalmon lakom  worship


hivatkozz a mondeo klubra!
es tolts le javitasi kupont a gazzalmegyek.hu rol.
ugy emlekszem 15 % kedvezmenyt ad a kuponra!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 09:10:29 »

Mindegyiknél előfordul bár benyával ritkán járok.
Ma tettem bele benzint bőven és verettem neki rendesen. Indulás után egy darabig kínlódik, aztán megindul.
Amikor huzatom, akkor hiányzik a kraft... váltádoknál nem ránt akkorát mint szokott inább fáradtan gyorsul tovább.
Pedig emlékszel, hogy benzinnel eléggé jól ment lpg-hez képest, most fordult a helyzet.

Pucold ki az alapjárati szelepet, és járj egy darabig benzinnel. Akkor érdemes a gázoshoz menni, ha az autó benzines üzemben már tökéletes. Majd számolj be wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 10:11:25 »

Alapjárati motort vedd le, fújd be egy kis wd40-nel,pucold ki,de csodára ne számits.

Ez butaság, ilyet ne csináljunk! Csak egy sáros massza lesz benne... Ide karburátortisztító kell..
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 10:13:24 »

Kettő hibakódot olvastak ki.
Gyújtáskimaradás a 3-as hengerben, ezt gyertyahiba okozhatta, cseréltük.

A másik viszont az, hogy benzinnél szegény a keverék. Itt már több minden lehet, ehhez nem nyúlt.

A hiba: Benzinnel erőtlen az autó, gázzal rakéta hozzá képest. Hidegen indítás után szépen ledadog és leáll. Nyomnom kell a gázt neki, hogy ne fulladjon le, míg be nem melegedik és át nem kapcsol lpgre.
Kinyomott kuplunggal lassírősnál időnként leáll a motor. Fékezésnél a fordulatszám hullámzik 500 és 1000 között.

Mi lehet a baja, hová vigyem?

Ez vmi érzékelő hiba lesz. Fojtószelep helyzet érzékelő, lambdaszonda, ilyesmi. Elektromos szerelőt keresnék első körben, hogy ezek ki legyenek szűrve...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 11:08:09 »

Ez butaság, ilyet ne csináljunk! Csak egy sáros massza lesz benne... Ide karburátortisztító kell..
A "sáros massza" azért egy elég erős kifejezés. Fülpuci + wd40 minden háztartásban van. A Turbó Brunox spray lenne ideális a végén,mert kenő tulajdonsága van, és a wd40-nel ellentétben hőálló is. Végül is bármelyik megteszi, a karb.tisztító is. Igazad van.

Fojtószelep helyzet érzékelő: alapjárat gondhoz jó gondolat, egy fojt.szelepház tisztítás jó gondolat.
Lambdaszonda  : jó gondolat, de lpg-vel miért van ereje az autónak,benzinnel meg nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.13 hétfő, 11:18:25 írta FokaDriver » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 12:48:59 »

A "sáros massza" azért egy elég erős kifejezés. Fülpuci + wd40 minden háztartásban van. A Turbó Brunox spray lenne ideális a végén,mert kenő tulajdonsága van, és a wd40-nel ellentétben hőálló is. Végül is bármelyik megteszi, a karb.tisztító is. Igazad van.

Fojtószelep helyzet érzékelő: alapjárat gondhoz jó gondolat, egy fojt.szelepház tisztítás jó gondolat.
Lambdaszonda  : jó gondolat, de lpg-vel miért van ereje az autónak,benzinnel meg nincs.

Nem erős. Ha koszt olajozol, az massza lesz... A WD40 amúgy is felejtős cucc. Pillanatok alatt elpárolog, és nem is arra való. nyes Ideig óráig a kúszó olaj mivolta segít, de utána csak rosszabb lesz szomoru1 Azt először ki kell pucolni alaposan.

A fojtószelep ház tisztítás is lehet, de az inkább MKI-II-nél volt jelentős probléma. Itt a poti, ami be szokott xarni. Kiszárad a kontaktzsír, vagy csak egyszerűen elkopik a "csúszka" része...

A szonda azért működhet jól, amit Te is írtál. Egyszerűen utána korrigál az LPG-s ECU... Ráadásul ilyenkor tényleg jobban is megy érzetre az autó, mert több üa-t kaphat. Ilyen nekem is volt MKI szondahibánál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 18:07:28 »

3 napja csak benyával megyek, picit jobb, de a hidegen indítás szopó...

Az lpgdoktor február 10-re tud időpontot adni, szerintük a classic ecu tanulós gond. Azt kérte, hügy 3-500km-t csak benyával menjek, hogy visszatanuljon.

Kíváncsi leszek... szeretném olcsón megúszni... szomoru1
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2014.01.14 kedd, 08:31:17 »

4. nap benzinnel.
AZ autó elindult reggel nem fulladt le. Dinamikusabb az autó. Intenzív gyorsításnál csak időnként fordul elő az, hogy nem azzal a lendülettel gyorsul tovább, hanem lassabban. Időnként már elkapja a fonalat és olyan, mint régen. Nem rángat és nem fuldoklik.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2014.01.14 kedd, 08:45:51 »

4. nap benzinnel.
AZ autó elindult reggel nem fulladt le. Dinamikusabb az autó. Intenzív gyorsításnál csak időnként fordul elő az, hogy nem azzal a lendülettel gyorsul tovább, hanem lassabban. Időnként már elkapja a fonalat és olyan, mint régen. Nem rángat és nem fuldoklik.


Tökjó! Akkor végül is tudtunk segíteni tanáccsal wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2014.01.14 kedd, 10:39:44 »

4. nap benzinnel.
AZ autó elindult reggel nem fulladt le. Dinamikusabb az autó. Intenzív gyorsításnál csak időnként fordul elő az, hogy nem azzal a lendülettel gyorsul tovább, hanem lassabban. Időnként már elkapja a fonalat és olyan, mint régen. Nem rángat és nem fuldoklik.


Akksisarut levenni éjszakára?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2014.01.14 kedd, 10:53:39 »

Elvileg segítettetek Smiley

Nem vettem le a sarut, egészen egyszerűen reggel normálisan indult és normálisan tudtam vele munkába menni...

Még nem kiabálom el, és nem köszönök meg semmit, mert pár napot még várni szeretnék  Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2014.01.14 kedd, 12:20:44 »

Még nem kiabálom el, és nem köszönök meg semmit, mert pár napot még várni szeretnék  Wink

Milyne gyártó gázszettje van az autódban ?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2014.01.14 kedd, 13:18:03 »

Milyne gyártó gázszettje van az autódban ?

Zavoli. Pótkeréktartályos. A benzintöltő mellé rakott töltőnyílással.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:36:49 »

Meddig mászkáljak benzinnel szerintetek?
Sokat javult az autó, de még mindig vannak olyan fordulatszám tartományok, jellemzően 1000-1500 között, ahol nem sikerül elkapni a fonalat és rángat...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:08:28 »

350km- t tettem most bele, kizárólag benzinnel. Gázra nem kapcsoltam át egy pár napja. Napról-napra javul. Most már alacsonyabb fordulatszámról is gyorsul, nem kell visszakapcsolni.

Nem padlózom, negyed gázzal megyek kb. 2000-2500- nál elváltogatok, nem pörgetem.

Ami megmaradt:  hidegen ugyan már nem dadog le, de nem tudok elidulni, mert pár percig efőtlen az autó, nem  reagál a gázadásra.

Valamint kinyomott kuplunggal való lassításnál a fordulatszám leesik 500-ig, majd visszamegy a rendes értékre, ingadozik, de csak akkor.

Szóval most nem tudom, hogyan tovább...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:36:52 »

Ami megmaradt:  hidegen ugyan már nem dadog le, de nem tudok elidulni, mert pár percig efőtlen az autó, nem  reagál a gázadásra.
Valamint kinyomott kuplunggal való lassításnál a fordulatszám leesik 500-ig, majd visszamegy a rendes értékre, ingadozik, de csak akkor.
Fejtsd ki pontosabban mit értesz "nem ragál gázadásra" alatt ? Nem pörög fel vagy visszaesik a fordulat amikor ráengeded a kuplung pedált ? Minnél pontosabban leírod, annál nagyobb eséllyel kapsz itt fórumtagoktól jó! tanácsot.

Tarsd be a gázos doki tanácsát, használd még benzinnel.Én a helyedben raknék bele injektor tisztító folyadékot,ki tudja a sok lpg üzemben, az égéstérben unatkozó injektor szállítási hozama és sugárképe hogyan változott,,, és kipucolnám végre az alapjárati szelepet. Ha nem vagy az a műszaki típus akkor ezt bármelyik útszéli szerelő 5-10 perc alatt elvégzi neked egy Mátyás királyért cserébe...

Még valami amit nézz meg: Figyeld meg az üzemmeleg alapjárati ingadozást kevés villamos terhelés mellett, és akkor is amikor klíma, világítás, első+hátsó szálfűtés be van kapcsolava.   Azt döntsd el hogy van e komoly különbség az alapjárati ingadozásban a villamos terhelés függvényében, aztán gyere a válasszal.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 00:30:29 írta FokaDriver » Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 09:27:38 »

Fejtsd ki pontosabban mit értesz "nem ragál gázadásra" alatt ? Nem pörög fel vagy visszaesik a fordulat amikor ráengeded a kuplung pedált ? Minnél pontosabban leírod, annál nagyobb eséllyel kapsz itt fórumtagoktól jó! tanácsot.

Tarsd be a gázos doki tanácsát, használd még benzinnel.Én a helyedben raknék bele injektor tisztító folyadékot,ki tudja a sok lpg üzemben, az égéstérben unatkozó injektor szállítási hozama és sugárképe hogyan változott,,, és kipucolnám végre az alapjárati szelepet. Ha nem vagy az a műszaki típus akkor ezt bármelyik útszéli szerelő 5-10 perc alatt elvégzi neked egy Mátyás királyért cserébe...

Még valami amit nézz meg: Figyeld meg az üzemmeleg alapjárati ingadozást kevés villamos terhelés mellett, és akkor is amikor klíma, világítás, első+hátsó szálfűtés be van kapcsolava.   Azt döntsd el hogy van e komoly különbség az alapjárati ingadozásban a villamos terhelés függvényében, aztán gyere a válasszal.

Szia!

Keresek egy szerelőt, aki megcsinálja az alapjárati motor tisztítást. Veszek injektor tisztítót.
Ma is, mint mindig kikapcsolt fogyasztókkal indítottam az autót. Szépen indult, nem fulladt le, nem dadogott le. Bekapcsoltam a hátsó fűtőszáladt, hogy olvadjon. Ekkor nem történt semmi. Ezt követően bekapcsolta a szellőzőt maximum fokozatra, hogy az első ablakot leolvasszam, ekkor leállt az autó...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 10:32:35 »

...ha az alapjárati szelepünk az évek során fokozatosan egyre koszosabb lesz, nyilvánvalóan nagyobb nyitási értékekkel kell dolgoznia a
vezérlőegységnek. Nyilvánvaló, hogy pl. a klíma bekapcsolására ugyanolyan mértékben kell "továbbnyitni" a szelepet, mint tiszta állapotában,
 csakhogy nem 10%-ról 30%-ra nyitunk, hanem pl. 60%-ról 80%-ra. Itt a hosszútávú alapjárati adaptáció felelős azért, hogy ne kelljen havonta takarítani
 az alapjárati eszközt, a rövidtávú illesztés viszont ugyanakkora: 20%...

Ezt azért idéztem neked, hogy lásd, el lehet menni a falig egy koszos vagy rossz al.szeleppel is. Az hogy erőtlen hidegen az autód, az az én teóriám szerint injektor is lehet, itt arra vigyázz hogy tartsd be a tisztító folyadék hátlapján jelzett mennyiségi arányt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 12:20:57 írta FokaDriver » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 11:22:10 »

...ha az alapjárati szelepünk az évek során fokozatosan egyre koszosabb lesz, nyilvánvalóan nagyobb nyitási értékekkel kell dolgoznia a
vezérlőegységnek. Nyilvánvaló, hogy pl. a klíma bekapcsolására ugyanolyan mértékben kell "továbbnyitni" a szelepet, mint tiszta állapotában,
 csakhogy nem 10%-ról 30%-ra nyitunk, hanem pl. 60%-ról 80%-ra. Itt a hosszútávú alapjárati adaptáció felelős azért, hogy ne kelljen havonta takarítani
 az alapjárati eszközt, a rövidtávú illesztés viszont ugyanakkora: 20%...

Ezt azért idéztem neked, hogy lásd, ez lehet menni a falig egy koszos vagy rossz al.szeleppel is. Az hogy erőtlen hidegen az autód, az az én teóriám szerint injektor is lehet, itt arra vigyázz hogy tartsd be a tisztító folyadék hátlapján jelzett mennyiségi arányt.

Annyira nem volt kedvem értelmezni, de sztem ez most nem fedi a valóságot.

Merthogy épp az alapjárati motor nem megfelelő működésére utal a hiba, ami fennáll. Azaz indítja a klímát, a nyomáskapcsoló megemelné az alapjáratot. Ehhez az kell, hogy több üzemanyagot, és levegőt kapjon a motor. Viszont úgy néz ki, hogy az alapjárati szelepnél ez elbukik... Mert nem szállít elég levegőt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 12:20:07 »

Így van, ugyanarra gondoltunk mindketten. Én még annyival fejeltem meg hogy az injektortisztítás sem árthat, mert elinduláskor ha nyomod a gázt, már nincs szerepe az al.szelepnek, így mivel keveset jár a kolléga benzinnel, a másik tipikus esetre gondolnék, az injektorok némelyike bepisil. 2 külön probléma most pont egy időben...
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 13:52:56 »

A termosztátomról még nem is beszéltem Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:16:01 »

A termosztátomról még nem is beszéltem Smiley

Azaz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:37:20 »

Azaz?

van neki  vigyor3 csak nem akar róla beszélni  nyes  nyes
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:52:44 »

Biztos nem ebben a topicban akarja szóba hozni, mert tudja hogy az másikba való. taps
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:56:26 »

Előfordul, hogy menet közben elkezd csökkenni az üzemi hőmérséklet...  (Ez még az indulást követő bemelegedést követő jelenség)
Lekapcsolom a fűtést, akkor visszaáll. Aztán persze normalizálódik a helyzet.

Csak a baj van a Fordokkal Smiley))
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 16:06:48 »

Előfordul, hogy menet közben elkezd csökkenni az üzemi hőmérséklet...  (Ez még az indulást követő bemelegedést követő jelenség)
Lekapcsolom a fűtést, akkor visszaáll. Aztán persze normalizálódik a helyzet.

Csak a baj van a Fordokkal Smiley))

nekem nem szokott ilyen látványosan történni, de amikor kinyit a termosztát, akkor normális, hogy visszaesik a hőmérséklet, hiszen hideg víz kerül a rendszerbe.Esetlegesen a 80 fokos vizet szerintem (külső hőmérséklettől függően), akár 8-10%-al is visszahűtheti. Ezt a mutatón már észre lehet venni.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:14:22 »

Az LPG Doktor ajánlata:

"Az autón először is gyári adaptációt töröltetni kell,annak az ára 5-7000ft, aztán a munkatársaim átnéznék az autót,(ez 5000ft rezsi órabért jelent, de nyilván csak a ténylegesen ráfordított időt számlázzuk ki) kijavítanák a szerelési hibákat ha vannak, és ha rendben van mind gázos, mind benzines oldalon akkor jöhet a  programozás minek az ára 15.000ft"

Csak én érzem drágának?


Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:16:55 »

Egy gyorsszervízben hétfőre kaptam időpontot alapjárati motor tisztításra, alapjárati szelep takarításra (5000Huf)

Belehallgatott a koma a motorba, azt mondja, hogy a kipufogó leömlő csonkja meg van repedve...
MArhára elegem van már az autómból  gun
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:16:28 »

Az LPG Doktor ajánlata:

"Az autón először is gyári adaptációt töröltetni kell,annak az ára 5-7000ft, aztán a munkatársaim átnéznék az autót,(ez 5000ft rezsi órabért jelent, de nyilván csak a ténylegesen ráfordított időt számlázzuk ki) kijavítanák a szerelési hibákat ha vannak, és ha rendben van mind gázos, mind benzines oldalon akkor jöhet a  programozás minek az ára 15.000ft"

Csak én érzem drágának?




a vegen nem fogod annak erezni, mert tokeletes munkat vegeznek!

 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 21:08:28 »

Egy gyorsszervízben hétfőre kaptam időpontot alapjárati motor tisztításra, alapjárati szelep takarításra (5000Huf)

Belehallgatott a koma a motorba, azt mondja, hogy a kipufogó leömlő csonkja meg van repedve...
MArhára elegem van már az autómból  gun

Kiszúrta a leömlő repedést a hővédő pajzson keresztül (ha van az 1.8-asban is?),,,vagy jó füle van, vagy hasba akasztott,,,mindenesetre ha tényleg így van, azt hegesztesd be, mert ez a repedés elviszi a lambda szenzor helyes értékeit a levesbe,,,és mivel ezek lambda vezérlet autók...

Megjegyzem ezek apró hibák, működik, nem hagyott az út szélén, csak zabos egy kicsit. Egy 10 éves autónál néhány apró hiba akceptálható.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.17 péntek, 09:01:29 írta FokaDriver » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2014.01.17 péntek, 09:21:48 »

Az LPG Doktor ajánlata:

"Az autón először is gyári adaptációt töröltetni kell,annak az ára 5-7000ft, aztán a munkatársaim átnéznék az autót,(ez 5000ft rezsi órabért jelent, de nyilván csak a ténylegesen ráfordított időt számlázzuk ki) kijavítanák a szerelési hibákat ha vannak, és ha rendben van mind gázos, mind benzines oldalon akkor jöhet a  programozás minek az ára 15.000ft"

Csak én érzem drágának?




Egy kicsit én is annak érzem, munka minőségétől függetlenül. szomoru1

Ha utána számolsz, akkor itt 25-30e + anyag alatt nem fogod megúszni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2014.01.17 péntek, 09:24:41 »

Egy gyorsszervízben hétfőre kaptam időpontot alapjárati motor tisztításra, alapjárati szelep takarításra (5000Huf)

Belehallgatott a koma a motorba, azt mondja, hogy a kipufogó leömlő csonkja meg van repedve...
MArhára elegem van már az autómból  gun

Ennek hol van az alapjárati motorja?
A Édesapámnak volt fekete hengerfejes 1,6 focusa. Annak már elöl volt, könnyen elérhető helyen. Leszed, visszarakás volt 3-3 perc, takarítás meg egyszerű kifújás karburátor tisztítóval, és kb. fém tiszta lett...

Egy csonk hegesztése se sokkal több 3e-nél, bár nem tudom, hogy mennyire hozzáférhető...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2014.05.10 szombat, 17:13:47 »

Ma ki kellett kerülnöm egy útbontást. Lementem egy viszonylag meredek placcon, majd egy rövid földút következett...
Ahogy a földút elsö kis gödréhez értem, már csipogott is a rendszer, hogy a gáz kikapcsolt...
Volt már ilyen korábban, akkor egy emelkedöröl való intenzív gyorsítás után.. de akkor meg is szünt. Ma viszont folytatódott random módon egész nap... vagy 30x inditottam újra a kocsit... kis gödör, kis kanyar, és már benzinre is állt...

De a végére már az sem kellett, 5 percenként csipogott, és átállt benzinre...

Van vmi tipp?Sad
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 15:12:32 »

Van vmi tipp?Sad
Mennyi gáz volt benne amikor csinálta ezt ? Tankold már tele, nézd meg úgy is beadja e ? Viszont ha szervizbe akarod vinni (én ezt tenném, multiszelep és társaira ránézni) akkor meg nem jó teletankolni, mert oda üresen érdemes vinni...esetleg hívd fel a beszerelő céget, telefonon, fognak segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.12 hétfő, 15:29:12 írta FokaDriver » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2014.05.13 kedd, 09:59:01 »

Mennyi gáz volt benne amikor csinálta ezt ? Tankold már tele, nézd meg úgy is beadja e ? Viszont ha szervizbe akarod vinni (én ezt tenném, multiszelep és társaira ránézni) akkor meg nem jó teletankolni, mert oda üresen érdemes vinni...esetleg hívd fel a beszerelő céget, telefonon, fognak segíteni.

Félig volt. Nekem is ez a dilemmám, hogy nem akarom megtankolni...
Felhívtam Őket, Ők vmi kontakt hibára gyanakodnak, el kell vinnem hozzájuk... De Vörösváriak, és csak munkaidőben tudom oda elvinni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.