Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:53:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1803412 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2018.08.29 szerda, 16:31:13 »

Nekem DSG-s autóm van, tudom hogy van benne kéttömegű lendkerék....de mondeoról volt szó, azokban az automatákban sem a dízelben sem a benzinesben nincs.

Ott van hogy Powershift, az pedig a Ford-é

https://gearboxtech.wordpress.com/2009/10/28/new-volvo-s40-2-0l-with-powershift-transmission/
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 16:38:24 írta podani » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2018.08.29 szerda, 16:53:25 »

Ha aranyból van a gyertya, és 10e-ként cseréled, akkor biztos Cheesy Automata simán ki tud szolgálni egy autót, kettőstömeg/kuplung meg szinte tuti cserés egy idő után.
Most nem a jövő modeljeiről beszélünk, mert ott majd kiváncsi leszek milyen űrtechnika fog kelleni a dizeleknek (annak a gyárnak aki egyáltalán fog még fejleszteni dizelt), hogy hozzák a kibocsájtási normákat a valós életben is. Nyilván ezért is veszi le egyre több gyár a palettáról, és inkább hibridekre, elektromos autók fejlesztésére költ
Mint irtam is ha sokat mész akkor más kérdés a dizel, én max 100e-el költenék kevesebbett üzemanyagra, annyit meg nekem megér egy csendes, nyomtékos benzinmotor, már ha megbocsájtod Smiley
engem nem zavar,de szeretnéd megbocsájtok neked ezért a gyarló tettért. nyes

Az elektromos és hibryd is majd 10év múlva rúghat labdába.A dízelekben sokkal komolyabb még most is a fejlesztés,mint amennyir mondják, hogy végük van.Dehogy. Nincs alternatívája.A benzines techniológia ezt az állapotot majd 20éve tudja(talán kivéve a mazdáé).Szóval a legkevesebb fejlesztés a benzinesek terén volt,van.

Amúgy  a te szemléleted szerint a benzines csak hobbyautó, hiszen az veszi,aki keveset megy,és elenyésző a különbség.
Ez alapján a dízel az ipari vezető üzemanyag, hiszen a sokathasznált komolyabb autók minden területen dízelek. eplus2 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2018.08.29 szerda, 18:19:34 »

engem nem zavar,de szeretnéd megbocsájtok neked ezért a gyarló tettért. nyes

Az elektromos és hibryd is majd 10év múlva rúghat labdába.A dízelekben sokkal komolyabb még most is a fejlesztés,mint amennyir mondják, hogy végük van.Dehogy. Nincs alternatívája.A benzines techniológia ezt az állapotot majd 20éve tudja(talán kivéve a mazdáé).Szóval a legkevesebb fejlesztés a benzinesek terén volt,van.

Amúgy  a te szemléleted szerint a benzines csak hobbyautó, hiszen az veszi,aki keveset megy,és elenyésző a különbség.
Ez alapján a dízel az ipari vezető üzemanyag, hiszen a sokathasznált komolyabb autók minden területen dízelek. eplus2 Wink

Mondod te hogy nincs vége a dízelnek, de a valóság nem így fest. A hibrid igenis használható technológia, 3 évig hajtottam egy 2.4-es hibrid Camry-t, csak azért adtam el mert kellett a pénz. 6 literes volt az átlag fogyasztás, 192LE-vel. Már miért ne lenne fejlődés a benzinesnél? A mostani 240LE-s automatám kb ugyanannyit eszik mint anno egy 20-25 éves 1.4-1.6-os gyenge motor, botváltóval, és van némi különbség a teljesítményben.

Nem, nem hobbi autó, aki havi ~1000km-t megy annak simán jó, aki meg 5000-et (azért az nem sima felhasználás) az vegyen dízelt. Pont.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2018.08.29 szerda, 20:46:53 »

Mondod te hogy nincs vége a dízelnek, de a valóság nem így fest. A hibrid igenis használható technológia, 3 évig hajtottam egy 2.4-es hibrid Camry-t, csak azért adtam el mert kellett a pénz. 6 literes volt az átlag fogyasztás, 192LE-vel. Már miért ne lenne fejlődés a benzinesnél? A mostani 240LE-s automatám kb ugyanannyit eszik mint anno egy 20-25 éves 1.4-1.6-os gyenge motor, botváltóval, és van némi különbség a teljesítményben.

Nem, nem hobbi autó, aki havi ~1000km-t megy annak simán jó, aki meg 5000-et (azért az nem sima felhasználás) az vegyen dízelt. Pont.
ha komolyan fejlesztették volna a benzines technológiát,nem annyit enne az autód,mint 20évvel ezelőtt egy 1,6-os autó,hanem mondjuk 3át.
A te autód többet eszik mint egy lada a nyolcvanas években rallyzva.Ez nem fejlődés,hiszen semmivel sem bocsájt ki kevesebb káros anyagot,pont annyi üzemanyagot éget el,sőt többet.Ergo egy zsákutca.
 A hibrid és az elektromos autók nem terjednek Suzuki módra,hiszen nem a népautó kategóriába készülnek és árulják.
Átveszik a piacot,nem kérdés. Az viszont igen, hogy mikor. Még nem.
És bizony a valóság az, hogy európa ugyan rettenetesen törekszik, de a dízel erőforrásokat nem tudják mivel kiváltani.
Személyautók,munkagépek, szállítmányozás,hajózás,ésatöbbiésatöbbi. Óriási a késztetés, hogy a dízeleket behozzák a normák alá.
Ez a piaci érdek. Ez nem mindig és most sem egyezik a "zöld" érdekkel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2018.08.29 szerda, 21:30:46 »

ezret nem próbáltam még, de 800-at simán, és a gyerekek is bírják.  Cheesy
MK5-el normál esetben nem járható az 1000km, mert csak 62 lityi a tankja. Eddig max. 920km volt amit sikerült menni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2018.08.29 szerda, 21:33:33 »

Amúgy egy MK5 D-B vita már megint mit keres itt?  police  lama , Te alszol? Podani, mint Tipcsi MK3nál, a traktorosok meg úgy sem változnak... Ja, a Robikapások sem...
Új téma?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2018.08.29 szerda, 21:57:15 »

MK5-el normál esetben nem járható az 1000km, mert csak 62 lityi a tankja. Eddig max. 920km volt amit sikerült menni.

Nekem az 1.5 ecoboost ha odafigyelek tudja a 950 km-t. Ilyenkor kell 54-55 litert tankolni, hogy tele legyen.
Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2018.08.29 szerda, 22:12:42 »

ha komolyan fejlesztették volna a benzines technológiát,nem annyit enne az autód,mint 20évvel ezelőtt egy 1,6-os autó,hanem mondjuk 3át.
A te autód többet eszik mint egy lada a nyolcvanas években rallyzva.Ez nem fejlődés,hiszen semmivel sem bocsájt ki kevesebb káros anyagot,pont annyi üzemanyagot éget el,sőt többet.Ergo egy zsákutca.
 A hibrid és az elektromos autók nem terjednek Suzuki módra,hiszen nem a népautó kategóriába készülnek és árulják.
Átveszik a piacot,nem kérdés. Az viszont igen, hogy mikor. Még nem.
És bizony a valóság az, hogy európa ugyan rettenetesen törekszik, de a dízel erőforrásokat nem tudják mivel kiváltani.
Személyautók,munkagépek, szállítmányozás,hajózás,ésatöbbiésatöbbi. Óriási a késztetés, hogy a dízeleket behozzák a normák alá.
Ez a piaci érdek. Ez nem mindig és most sem egyezik a "zöld" érdekkel.

Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás Tongue Wink

Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg  kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf

Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2018.08.29 szerda, 22:16:02 »

Amúgy egy MK5 D-B vita már megint mit keres itt?  police  lama , Te alszol? Podani, mint Tipcsi MK3nál, a traktorosok meg úgy sem változnak... Ja, a Robikapások sem...
Új téma?

Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül Tongue Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2018.08.29 szerda, 22:19:50 »

Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül Tongue Wink
Minek hergelsz minket? Akkor most  rinyaCheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 07:11:35 »

Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás Tongue Wink

Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg  kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf

Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel

Na ez az... Pont ezt kellene kiváltani valamivel, és erre nincs megoldás.

A személyautózás szinte "mellékes" a közúti szállításhoz, tömegközlekedéshez és az egyéb ilyesmihez képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 07:56:14 »

Én csak beraktam hogy sajnálom hogy nem lesz többet 2.0 ecoboost, és a traktorosok nem bírták ki szó nélkül Tongue Wink
na akkor nézz utána ki indította a témát. Wink

http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1150396#msg1150396
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 07:57:48 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 08:14:39 »

Ugyan már, egy Lada normál körülmények között megette a 8-at (rally körülmények között 20-30 litert). Namost a tárgyalt ecoboost 3x-os teljesítménnyel eszik ugyanannyit, szóval ki is jön a relative 3-ad fogyasztás Tongue Wink

Pont a dízel zsákutca kibocsátás téren, csak eddig jól átvertek mindenkit. Ezért nem tudott teret nyerni a hibrid, mert be volt kormolva az emberek agya azzal hogy milyen fasza motorok, es féltek az új dologtól, de mostmár kezdenek a hibrid technika felé fordulni, ami tényleg  kiküszöböl mindent: turbó, nagynyomás, kettős tömegű, Dpf

Az nem kérdés hogy traktorba, munkagépbe menjen a dízel
dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve... eplus2

Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a  botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.

És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.  taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 09:00:01 »

dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve... eplus2

Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a  botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.

És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.  taps taps taps

Te jó ég, csak van minden fórumon olyan aki mindenhez is ért. Ha 10-20-öt evett a 82LE-s Lada (eddig még rally körülmények között evett 8-9 alatt Cheesy ), akkor 8-9l egy 240LE-stől, sokkal kisebb kibocsájtással, az neked nem fejlődés. Hát gratula Smiley

De a jéghegy csúcsa az a hülyeség amit a VW-ről írtál:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-29/world-s-biggest-electric-car-battery-maker-curbs-ipo-ambitions

https://cleantechnica.com/2018/05/04/volkswagen-doubles-ev-battery-order-to-48-billion/

Még csak gondolatban merült fel a saját akkumulátor gyártás:

https://electrek.co/2018/08/02/vw-battery-cell-production-electric-vehicles-solid-state/

Igen, megérkeztünk a témához hogy sajnálom hogy kivezetik a 2.0 Ecoboost-ot, mert egy jó motor volt. Pont.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 09:03:14 »

Sőt a hibrid már felnőtt, lassan 20 éves technológia.
Arról nem is beszélve, hogy olyan extra feature-öket hozott, mint pölö az e-4x4.


Pontosan. Most is hibrid lett volna (főleg a Mondeo hibrid tetszett), de sajna max 4-5 évesen nem fért bele a keretbe olyan hibrid aminek van nagy csomagtere, és tágas a belső tere is.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 09:58:29 »

Na ez az... Pont ezt kellene kiváltani valamivel, és erre nincs megoldás.

A személyautózás szinte "mellékes" a közúti szállításhoz, tömegközlekedéshez és az egyéb ilyesmihez képest.

AndyA

Naigen, mindig megy a sírás, hogy az autók mennyire környezetszennyezők, stb. Egy átlag autós megy 20-25e km-t/év, egy jobban használt cégautó mondjuk 60e-t. Kamionok, buszok meg ennyit mennek pár hónap alatt. Repcsik egy út során elégetnek több tonna üzemanyagot, teherszállító hajók, óceánjárók meg istentudja hány tonnát.

Persze mindig jön az ellenérv, hogy ha pl a tömegközlekedés helyett hirtelen mindenki autóba ülne, akkor az sokkal-sokkal több kibocsátás lenne. Ez igaz (bár azért az 50 éves BKV buszoknál ez minimum megkérdőjelezhető már  szomoru1), de attól még az a busz/kamion/repülő/hajó kipöfögi a környezetbe azt a szutykot.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 10:19:42 »

dehogy.normálba 10-12-t evett. Meg is van az egyezés. A te autódnak 4et kellene fogyasztani, de miután nem teszi, pont annyit tud,mint egy lada.Mármint a szennyezést tekintve. Ugye a korszerűtlen karbis motorok ki is lettek vezetve... eplus2

Nem csak a dízellel vertek át mindenkit, hanem az összessel.Egyik sem tudja szépítés nélkül a normákat.
A dízellel indult a hiszti,képmutás, a hivatkozás a "zöldre", holott biznisz az egész.
Honnan indult ki a botrány? Ki vállalta be hazugságot nyilvánosan? A VW!
Ki gyártja, ki a világ óriás akkumlátor gyártója az elektromos autókhoz? A VW!!
Miért kellett a  botrány? Hogy eladhatóvá,kényszeríthetővé tegye a termékének a globális világméretű bizniszét.
Ez a jéghegy csúcsa.Minden fosszilis így jár.

És meg is érkeztünk a téma legelejére (ahol még sajnálkoztál), miért akarják a 2.0 ecoboost motorokat kivezetni a pitsába.  taps taps taps

Azt azért ne felejtsd el, hogy ugyanannyi benzint is többféle módon el lehet égetni, és nem mindegy, hogy melyik után milyen és mennyi káros anyag keletkezik...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 10:20:48 »

Naigen, mindig megy a sírás, hogy az autók mennyire környezetszennyezők, stb. Egy átlag autós megy 20-25e km-t/év, egy jobban használt cégautó mondjuk 60e-t. Kamionok, buszok meg ennyit mennek pár hónap alatt. Repcsik egy út során elégetnek több tonna üzemanyagot, teherszállító hajók, óceánjárók meg istentudja hány tonnát.

Persze mindig jön az ellenérv, hogy ha pl a tömegközlekedés helyett hirtelen mindenki autóba ülne, akkor az sokkal-sokkal több kibocsátás lenne. Ez igaz (bár azért az 50 éves BKV buszoknál ez minimum megkérdőjelezhető már  szomoru1), de attól még az a busz/kamion/repülő/hajó kipöfögi a környezetbe azt a szutykot.



Repülőtől (elsősorban a mérettől) függően a repülés 3-6 l/100 km-es fogyit jelent minden egyes utasra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 10:37:06 »

Repülőtől (elsősorban a mérettől) függően a repülés 3-6 l/100 km-es fogyit jelent minden egyes utasra.

AndyA

Nem azt mondom, hogy rossz dolog a repcsi vagy jobban szennyez, hanem hogy az is szennyez. És naponta néhány száz repcsi fent van az égen...

Szvsz az autózás azért lett űzött vad, mert azt használjuk a városba és azonosították, mint gonosz, üldözendő dolgot, ami a rossz levegőért felelős. Holott inkább el van bacva az emberiség, a nagyvárosok közepére a legkisebb zöld területre is felhúzunk egy plázát, 10 emeletes iroda/lakóházat. Persze, hogy rossz lesz a levegő, ha nincs légáramlás, ha nincs ott a természet, hogy tegye a dolgát. Ha országonként nem pár nagyvárosra koncentrálódna a terhelés, akkor egyből sokkal kevesebb problémát jelentene a közlekedés és a levegőminőség.

Nade ez már nagyon off itt, befejeztem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 10:53:18 »

Nem azt mondom, hogy rossz dolog a repcsi vagy jobban szennyez, hanem hogy az is szennyez. És naponta néhány száz repcsi fent van az égen...

Szvsz az autózás azért lett űzött vad, mert azt használjuk a városba és azonosították, mint gonosz, üldözendő dolgot, ami a rossz levegőért felelős. Holott inkább el van bacva az emberiség, a nagyvárosok közepére a legkisebb zöld területre is felhúzunk egy plázát, 10 emeletes iroda/lakóházat. Persze, hogy rossz lesz a levegő, ha nincs légáramlás, ha nincs ott a természet, hogy tegye a dolgát. Ha országonként nem pár nagyvárosra koncentrálódna a terhelés, akkor egyből sokkal kevesebb problémát jelentene a közlekedés és a levegőminőség.

Nade ez már nagyon off itt, befejeztem.

Budapestről mondták, hogy marha nagy mázli az a böszme folyó a közepén, merthogy azt nem lehet beépíteni, és így a Belváros is kap egy kis friss levegőt, ha jó felől fúj a szél...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:27:54 »

Te jó ég, csak van minden fórumon olyan aki mindenhez is ért. Ha 10-20-öt evett a 82LE-s Lada (eddig még rally körülmények között evett 8-9 alatt Cheesy ), akkor 8-9l egy 240LE-stől, sokkal kisebb kibocsájtással, az neked nem fejlődés. Hát gratula Smiley

De a jéghegy csúcsa az a hülyeség amit a VW-ről írtál:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-05-29/world-s-biggest-electric-car-battery-maker-curbs-ipo-ambitions

https://cleantechnica.com/2018/05/04/volkswagen-doubles-ev-battery-order-to-48-billion/

Még csak gondolatban merült fel a saját akkumulátor gyártás:

https://electrek.co/2018/08/02/vw-battery-cell-production-electric-vehicles-solid-state/

Igen, megérkeztünk a témához hogy sajnálom hogy kivezetik a 2.0 Ecoboost-ot, mert egy jó motor volt. Pont.
a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak. Wink

Aztán most olvasom, hogy össze vissza beszélsz-vagdalkozol.
Volt egy 13literrel kijött fogyasztásod a legelején. Az bizony több mint egy lada fogyasztás. Magyarázhatsz ebbe bármit.
Látom én nehéz elfogadni, hogy van miért kivezetni a benzinmotorokat is főleg a 2.0 ecoboostot... hehe hehe hehe wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 11:41:11 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:30:26 »

igen. egy 3 literes dízelmotor simán eljár 6-7 literrel,míg a benzines kollégája 15el.Pont ez a különbség. Wink

És szépen nyomonkövethető az EU norma szerint fejlődés is mindig létfontosságú fejlesztésekkel.
Adagoló,befecskendezés,rendszernyomás,nagynyomású szivattyú,PD elemek,CR rendszer,Turbó(k),stb,stb,stb,dpf...

Benzines.
Karbi,majd injektorok,turbó,és akkor majdnem itt is a vége.Ezt tudják évtizedek óta.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 15:29:00 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:41:02 »

a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak. Wink

Véleményed lehet, de hülyeségeket ne írj Wink És ez nem személyeskedés, tények.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:43:04 »

Véleményed lehet, de hülyeségeket ne írj Wink És ez nem személyeskedés, tények.
Te határozod meg, hogy mit írjak? Ne vicceljünk már.Majdnem sajtószabadság van. nyes

Mindenki azt tudja,gondolja,mait írnak,amiről olvas, vagy hall, illetve találkozik az életben.
Én pl közvetlenül is találkozom az autógyártással,illetve részegységeivel. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:44:23 »



Néztem volna én, ha nem kerülne dupla annyiba mint a Mondeo/Fusion Smiley Max 2014-esig néztem, ott meg most pl a legolcsóbb RX450H 8.5 milla
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 10:09:56 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 11:46:38 »

Te határozod meg, hogy mit írjak? Ne vicceljünk már.Majdnem sajtószabadság van. nyes

Mindenki azt tudja,gondolja,mait írnak,amiről olvas, vagy hall, illetve találkozik az életben.
Én pl közvetlenül is találkozom az autógyártással,illetve részegységeivel. Wink

Persze, írj nyugodtan amit akarsz, a net elbírja, csak majd ne felejts el szólni a VW-nek, hogy ő a legnagyobb akkugyártó Cheesy
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:38:32 »

Persze, írj nyugodtan amit akarsz, a net elbírja, csak majd ne felejts el szólni a VW-nek, hogy ő a legnagyobb akkugyártó Cheesy
fogadunk?

Úri ember olyan dologban nem fogad,amiben 200%ik biztos.
Az, hogy te nem olvasol, más is kevés infót talál róla,még nem jelenti azt, hogy a VW nem csinálta már meg. Wink

"A Volkswagen nem hosszabbítana szerződést a beszállítóival. Maga venné kézbe az akkumulátorok gyártását."

2018. aug 04.

http://zoldautok.hu/2018/08/04/mar-szilardtest-akkumulatorok-gyartasaban-gondolkozik-volkswagen/
https://autopro.hu/gyartok/A-szilardtest-akkumulatoroktol-var-megoldast-a-VW/26140/
http://www.origo.hu/gazdasag/20171003-usa-azsia-elemgyartas-akkumulator-europa.html

Az euban biztos...
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 12:43:06 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:41:22 »

az egészen biztos, hogy a hibrid és az elektromos a jövő.Korábban is írtam, a kérdés, hogy mikor lesz elérhető népautó belőlük.
Egészen addig a dízellnek nincs vetéjtársa, kiváltó lehetősége.Éppen ezért fejlesztenek továbbra is, hogy a normákba "valóban" beleférjenek.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 10:47:41 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:50:08 »

fogadunk?

Úri ember olyan dologban nem fogad,amiben 200%ik biztos.
Az, hogy te nem olvasol, más is kevés infót talál róla,még nem jelenti azt, hogy a VW nem csinálta már meg. Wink

"A Volkswagen nem hosszabbítana szerződést a beszállítóival. Maga venné kézbe az akkumulátorok gyártását."

2018. aug 04.

http://zoldautok.hu/2018/08/04/mar-szilardtest-akkumulatorok-gyartasaban-gondolkozik-volkswagen/
https://autopro.hu/gyartok/A-szilardtest-akkumulatoroktol-var-megoldast-a-VW/26140/
http://www.origo.hu/gazdasag/20171003-usa-azsia-elemgyartas-akkumulator-europa.html

Az euban biztos...

Nemrég kb ugyanezeket belinkeltem angolul (ha elolvastad volna). Látod, 2018 Aug. 4-i a cikk, hogy gondolzik rajta. Aztán olvass vissza mit írtál, ebben már nem tudok segíteni Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 13:02:47 »

Nemrég kb ugyanezeket belinkeltem angolul (ha elolvastad volna). Látod, 2018 Aug. 4-i a cikk, hogy gondolzik rajta. Aztán olvass vissza mit írtál, ebben már nem tudok segíteni Wink
Majd én segítek,akkor TE nem érted.Ezek a hivatalos közlések. Beszállítóként mi már gyártunk nekik előgyártmányokat,alkatrészeket, a gyártó üzemük meg már épül több helyen,de erről nem szólnak a hírek, ezek belső információk.Erre írtam, hogy úriember olyanban nem fogad, amiben 200%-ig biztos.

Szóval akkor mondhatjuk akár rád (is), hogy itt is van olyan, aki mindenhez is ért! nyes nyes nyes
De ez csak a jéghegy csúcsa...  hehe taps

Na, mind1 is. Térjünk vissza az eredeti témához.
Sajnáljuk meg közösen, és morzsoljunk el egy könnycseppet a 2.0-ás ecoboostokért. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 13:17:49 »

Majd én segítek,akkor TE nem érted.Ezek a hivatalos közlések. Beszállítóként mi már gyártunk nekik előgyártmányokat,alkatrészeket, a gyártó üzemük meg már épül több helyen,de erről nem szólnak a hírek, ezek belső információk.Erre írtam, hogy úriember olyanban nem fogad, amiben 200%-ig biztos.

Szóval akkor mondhatjuk akár rád (is), hogy itt is van olyan, aki mindenhez is ért! nyes nyes nyes
De ez csak a jéghegy csúcsa...  hehe taps

Na, mind1 is. Térjünk vissza az eredeti témához.
Sajnáljuk meg közösen, és morzsoljunk el egy könnycseppet a 2.0-ás ecoboostokért. vigyor3

Te azt írtad hogy a dízelbotrány is azért volt mert már akkor ott áll hegyekben a VW-nél a saját akkumulátoraik, és valahogy el kell passzolni. De tényleg hagyjuk, Úriemberrel felesleges vitatkozni, úgyis mindig neki van igaza, de ha nem, akkor is  Wink 
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 13:23:02 »



Igen tudom, 3 évig hajtottam hibrid Camry-t. Az a baj hogy 400-500ekm nem csak a motorban van, hanem minden másban, de ettől függetlenül abban igazad van, hogy lehet még mindig jobb mint egy pár éves olcsóbb kategóriás autó.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.16 péntek, 09:10:42 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 13:54:00 »

Te azt írtad hogy a dízelbotrány is azért volt mert már akkor ott áll hegyekben a VW-nél a saját akkumulátoraik, és valahogy el kell passzolni. De tényleg hagyjuk, Úriemberrel felesleges vitatkozni, úgyis mindig neki van igaza, de ha nem, akkor is  Wink  
Azért visszakeresve megmutathatnád ahol ezt írtam,mert ez már rendesen ferdítés.
Továbbá én tudom mi jár annak akinek igaza van...   nyes
Az viszont tény, hogy a sajtó nem írta meg a dízelbotrány kirobbanásakor, hogy a VW már foglalkozott az akku fejlesztésekkel, előgyártmányokkal, tesztekkel. Eladni ezeket csak úgy lehet, ha piacot nyitnak neki.Ebből kerekedett és szükségesen kellett a VW-nek a világméretű botrány,és hivatalosan felvállalni a csalást. Mint ahogy az is nyilvánvaló autógyártó berkekben, hogy nem Ő az egyedüli aki manipulált, és nem csak a dízellel, hanem (szinte) mindenki, éppen csak a jogalkotás vagy szabályozás elnézte ezt a kis ferdítést, ami nem mellékesen a befektetők érdekeit képviselte.
Mint ahogy most az is a befektetők érdeke, hogy az elektromos autók, velük együtt az akkumlátorok gyártását a saját kezükbe tudják, és megelőzzenek velül mindenki mást. Ezzel lesznek (vannak) a világ élvonalában,az euban pedig vezető helyen.
Dízel benzines, mindegy.nem ebben van a pénz, a jövő.A kőolaj sem olyan nagy biznisz,pláne, ha 10-20éven belül korlátozottan lesz elérhető erre a célra.
Azért arra kíváncsi leszek, hogy az a mennyiségű kőolaj, amiből a műanyagipart kiszolgálják majd ezeknek az akkumlátorok gyártásához, mennyivel lesz kevesebb energia szükséglet, mintha azt üzemanyagnak használnák el. A környezetszennyezés amit pedig okoznak ezzel, az még  mindig fekete folt.Nincsenek hatástanulmányok, ami adat pedig rendelkezésre áll, sorra ferdítik.Nem véletlenül. Korábban soha nem volt ilyen erős az ipari verseny.Óriási pénz és hatalom van benne.Mi meg vagyunk a viharos bili kellős közepén, és mindenkinek a mi pénzünk kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 14:03:49 »

Azért visszakeresve megmutathatnád ahol ezt írtam,mert ez már rendesen ferdítés.


Olvass vissza, nem copy-paste-elek, én tényleg befejeztem ezt a témát, értelmesebb dolgokkal is el lehet ütni az időt, mint veled értelmen vitákba menni Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 14:08:00 »



Igen, én sem félek az aksitól (7 évesen is tudta a gyári hatótávot tisztán elektromosan), de azért annyira nem egyszerű a cellacsere házilag, mint ahogy sokan gondolják, mert egy töltöttségi szintre kell hozni a többivel cellával, különben nem sokáig bírja Smiley Persze nyilván ez is megoldható a szükséges felszereléssel, csak mókolni kell vele kicsit.

Ha a Ford-nak lett volna annyi esze hogy csinál kombi hibrid-et, most az lenne Wink
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:03:47 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 14:13:59 »

Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 14:14:21 »

a személyeskedés a gyengék erénye. Véleményem nekem is van,mint bárki másnak. Wink

Aztán most olvasom, hogy össze vissza beszélsz-vagdalkozol.
Volt egy 13literrel kijött fogyasztásod a legelején. Az bizony több mint egy lada fogyasztás. Magyarázhatsz ebbe bármit.
Látom én nehéz elfogadni, hogy van miért kivezetni a benzinmotorokat is főleg a 2.0 ecoboostot... hehe hehe hehe wave

Tudod mit szoktak mondani a véleményről...? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 15:30:19 »

Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?

Hogy legen egy kis ON is...
A Ford csodálatos módon a megrendeléstől számítva röpke 171 nap alatt legyártotta az autómat, szóval, ha a szállító nem töri apróra előbb-utóbb meg is kapom.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 15:33:50 »

Hogy legen egy kis ON is...
A Ford csodálatos módon a megrendeléstől számítva röpke 171 nap alatt legyártotta az autómat, szóval, ha a szállító nem töri apróra előbb-utóbb meg is kapom.
Örülj neki, hogy nem 2020 Húsvét  Cheesy. Amúgy, hiszem, ha látom!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 19:49:01 »

Olvass vissza, nem copy-paste-elek, én tényleg befejeztem ezt a témát, értelmesebb dolgokkal is el lehet ütni az időt, mint veled értelmen vitákba menni Wink
szóval akkor neked van igazad, és ferdítesz. nyes wave
Adig nem zavart az időráfordítás, amíg alázni próbáltál.Mihelyt fordult a kocka,egyből értelmetlenné vált az időtöltés. taps
Amúgy nem is igazán vita ez, hiszen a jövőbe senki nem lát.Hitek és vélemények összecsapása aktuális és aktuálisabb információ morzsákkal.
Azt is írták már, hogy a SUV szerelem kinyírja a Mondeot,ezért hasonló kategóriába  is vízionálták már mint az Allroad.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.30 csütörtök, 20:56:37 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 19:54:32 »

Hahó!!!!! Két napja offoljátok szét az mk5 általános topikot! Nem zavar senkit?
ez így nem állja meg a helyét.Minden összefügg az mk5-el.
A kivezetett ecoboost motor(ok),a motorok átalakulása hibriddé és elektromossá,és ezek összefüggései.

Ha zavar igyál egy fótit,vagy mégegyet. nyes wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 22:01:16 »

ez így nem állja meg a helyét.Minden összefügg az mk5-el.
A kivezetett ecoboost motor(ok),a motorok átalakulása hibriddé és elektromossá,és ezek összefüggései.

Ha zavar igyál egy fótit,vagy mégegyet. nyes wave
Szerinted mit csinálok 2 napja?  Cheesy Cheesy
Néha olyan zöccségek vagytok, hogy még1et, még1et... és  pias!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2018.08.31 péntek, 07:01:23 »

Szerinted mit csinálok 2 napja?  Cheesy Cheesy
Néha olyan zöccségek vagytok, hogy még1et, még1et... és  pias!

vigyor3 felkell hozni az Mk5-öt is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2018.08.31 péntek, 08:41:12 »

szóval akkor neked van igazad, és ferdítesz. nyes wave
Adig nem zavart az időráfordítás, amíg alázni próbáltál.Mihelyt fordult a kocka,egyből értelmetlenné vált az időtöltés. taps
Amúgy nem is igazán vita ez, hiszen a jövőbe senki nem lát.Hitek és vélemények összecsapása aktuális és aktuálisabb információ morzsákkal.
Azt is írták már, hogy a SUV szerelem kinyírja a Mondeot,ezért hasonló kategóriába  is vízionálták már mint az Allroad.


Semmilyen kocka nem fordult max a te fejedben, és senki nem alázott, azzal hogy reagáltam a hülyeségekre. Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát (csak azért mert szerinted volt pár fejlesztése elektromos autókhoz, mert nyilván te ebbe is belelátsz), ami szinte azonnal a vezérigazgató székébe kerül, illetve ellene és sok más felső vezető ellen azóta is eljárás folyik (illetve van aki börtönben ül, pl. Audi vezér), nem győzik hova pakolni a hegyekben álló visszavásárolt dízel autókat, és akkor már a sok tízmilliárdos büntetésről, meg a cég hírnevéről ne is beszéljünk. taps Igazi jó marketinges (is) vagy Cheesy Még ha egy Toyota csinálja ugyanezt, akinek befutott hibrid/hidrogéncellás koncepciója van, talán opció is lenne (de még ott is barmoság lenne a brand rombolása), de ennek annyi értelme mint a 8 litert fogyasztó rally ladádnak...

Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2018.08.31 péntek, 10:38:52 »

Semmilyen kocka nem fordult max a te fejedben, és senki nem alázott, azzal hogy reagáltam a hülyeségekre. Szóval szerinted a VW, aki dollár (10-100) milliárdokat költött a dízel fejlesztésére, épp hogy kezdték elfogadni Amerikában is hogy vegyék a dízelt, évekig csal, majd odamegy a hatóságokhoz felnyomni magát (csak azért mert szerinted volt pár fejlesztése elektromos autókhoz, mert nyilván te ebbe is belelátsz), ami szinte azonnal a vezérigazgató székébe kerül, illetve ellene és sok más felső vezető ellen azóta is eljárás folyik (illetve van aki börtönben ül, pl. Audi vezér), nem győzik hova pakolni a hegyekben álló visszavásárolt dízel autókat, és akkor már a sok tízmilliárdos büntetésről, meg a cég hírnevéről ne is beszéljünk. taps Igazi jó marketinges (is) vagy Cheesy Még ha egy Toyota csinálja ugyanezt, akinek befutott hibrid/hidrogéncellás koncepciója van, talán opció is lenne (de még ott is barmoság lenne a brand rombolása), de ennek annyi értelme mint a 8 litert fogyasztó rally ladádnak...

Bocsánat mindenkitől, nem gondoltam hogy így szét lesz trollkodva a téma a 2.0 Ecoboost nyugdíjazásáról, ha zavarja az adminokat, nyugodtan töröljétek a thread-et. Ígérem máskor inkább nem posztolok semmit, amivel megpiszkálom a dízelesek illetve egyes úriemberek egóját.
Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:10:45 »

Hát igen. Igazi troll vagy,nem kellett volna belekezdeni sem. nyes

moderátroll  police
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:12:23 »

moderátroll  police
Cheesy
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:16:21 »

Cheesy
azért te sem tudod elengedni a témát, ergo te is betrollosodtál rendesen. nyes

Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb... taps
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2018.08.31 péntek, 16:46:04 »

Ha észrevetted, nem szóltam bele a magasröptű vitába, pedig van véleményem róla.
Szerintem rajtad kívül mindenki értette, mit írtam az előbb... taps
szerintem meg sokkal jobban jártál volna ha nem is írtál volna semmit,mert így csöppensz bele te is nyakig.
Szóval a bagyoly mondja verébnek esete áll fenn.Biztosan ez is érti mindenki.
A vélemény meg olyan mint a shegjuk.Mindenkinek van,és senki nem kiváncsi a másikéra.
Szóval beszólsz a másiknak, hogy troll,de megorrolsz ha te is ezzel kerülsz jellemzésre.
Nem kell megorrolni.Ha írsz egy témában,vállald a következményeit is. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2018.08.31 péntek, 18:52:27 »

Hallod, tényleg ferdítesz... vigyor3
Én mondeo-t írtam nem fordot.....mondeo automatában nincs kettőstömegű lendkerék.     wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.