Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1809471 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2021.04.30 péntek, 08:47:51 »

Jellemzően az 1.0 és 1.6eco boost motoroknál fordult elő ez a szivárgásos probléma,aminek a legrosszabb vége lett a porig égett  autó, vagy motorcsere.
Az 1,5 nem szerepelt nagyon ezekben a cikkekben, de érdemes komolyan venni,és megkeresni a szivárgás helyét,és javíttatni.Esetleg vond bele a ford hungáriát is márkaszervízzel együtt.Szaki: Németh Viktor az Autofort-ban a Könyyves Kálmán krt-on A lurdyval szemben.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/09/29/1_8_millio_forintos_ford_800_ezres_hibaval/
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/

Sajnos néha a 2.0 dieselnél is van ez a jelenség csak kisebb mértékben. Pár ember már cserél hűtőt mert ott eresztett. De a korábban említett termosztát is lehet ludas. Nekem pl diesel van. Volt már olyanom hogy lement min szintig rátoltöttem aztán majdnem egy évig semmi. pl január elején voltam így utoljára. Feltöltöttem, hidegen egyenesen állva a min szó tetejénél van a szint, de azóta is. Igaz mondjuk mentem kb 5000ret de a szint nem változott. Mikor volt levéve a lökhárító, nem láttam a hűtőn narancsos foltot. De kitudja később 50k múlva mi lesz. Egyébként PSA motoros...
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Banshee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2021.04.30 péntek, 08:55:54 »

Jellemzően az 1.0 és 1.6eco boost motoroknál fordult elő ez a szivárgásos probléma,aminek a legrosszabb vége lett a porig égett  autó, vagy motorcsere.
Az 1,5 nem szerepelt nagyon ezekben a cikkekben, de érdemes komolyan venni,és megkeresni a szivárgás helyét,és javíttatni.Esetleg vond bele a ford hungáriát is márkaszervízzel együtt.Szaki: Németh Viktor az Autofort-ban a Könyyves Kálmán krt-on A lurdyval szemben.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/09/29/1_8_millio_forintos_ford_800_ezres_hibaval/
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/

Szia!

Köszönöm, Németh Viktort közvetlen is el lehet érni valahogy vagy az Autofortnál őt kell kérni?
Naplózva
Banshee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2021.04.30 péntek, 08:57:13 »

Sajnos néha a 2.0 dieselnél is van ez a jelenség csak kisebb mértékben. Pár ember már cserél hűtőt mert ott eresztett. De a korábban említett termosztát is lehet ludas. Nekem pl diesel van. Volt már olyanom hogy lement min szintig rátoltöttem aztán majdnem egy évig semmi. pl január elején voltam így utoljára. Feltöltöttem, hidegen egyenesen állva a min szó tetejénél van a szint, de azóta is. Igaz mondjuk mentem kb 5000ret de a szint nem változott. Mikor volt levéve a lökhárító, nem láttam a hűtőn narancsos foltot. De kitudja később 50k múlva mi lesz. Egyébként PSA motoros...

"Jó lenne", ha "csak" ennyi lenne a probléma nálam is, reménykedem Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2021.04.30 péntek, 09:10:36 »

Szia!

Köszönöm, Németh Viktort közvetlen is el lehet érni valahogy vagy az Autofortnál őt kell kérni?
céges ügymenetben csak ott éred el. Dolgozik privatban is,csak annak nem lesz nyoma sehol. Van telefon szám hozzá,de kihívás elérni... míg a munkahelyén egyszerűbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
scitec600
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2021.05.09 vasárnap, 20:57:31 »

Sziasztok! Valakinek P2000 es hibakóddal kapcsolatban van tapasztalata? 2.0 tdci
Naplózva

2017- Ford Mondeo ST line 2.0 tdci 180 le
pancsuri@freestart.hu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2021.05.25 kedd, 20:07:16 »

Sziasztok! Valakinek P2000 es hibakóddal kapcsolatban van tapasztalata? 2.0 tdci

A jármű ECM-ek egy P2000 kódot adnak, ha az NOx-csapdával (nitrogén-oxid-abszorber csapdával) kapcsolatos hibákat észlelik. Ez a sovány égésű benzin- és dízelmotorokban található eszköz a motor kipufogócsonkja után helyezkedik el, és a káros dinitrogén-oxidokat ártalmatlan nitrogénné alakítja, mielőtt visszavezetné a kipufogógázba. Az ECM akkor állítja be a P2000 hibakódot, ha az NOx-csapda hatékonysága nagyon alacsony, kibocsátási normák küszöbértéke alatt van. A Check Engine jelzőfény kigyullad, és jelzi a vezetőnek, hogy probléma van.
« Utoljára szerkesztve: 2021.05.25 kedd, 20:10:28 írta pancsuri@freestart.hu » Naplózva

2015. Mondeo MKV 2.0 TDCi Hatchback Titanium (total black)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2021.05.30 vasárnap, 20:44:44 »

Szürke színű MK5-ös Mondeót keres egy filmstúdió film forgatáshoz, az alábbi napokra: 2021.06.05., 08.04.

Akit érdekel, a részletek miatt keressen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2021.05.31 hétfő, 12:49:16 »

Szürke színű MK5-ös Mondeót keres egy filmstúdió film forgatáshoz, az alábbi napokra: 2021.06.05., 08.04.

Akit érdekel, a részletek miatt keressen.

Khmm.... az én Mondim fekete, de esetleg különböző fények beállításával, vagy későbbi retusálással, digitális javításokkal a szürke effektus szinte olyan lesz, mint a gyári szürke, sőt még szebb!!  smile smile
Naplózva
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2021.06.02 szerda, 09:48:14 »

Szürke színű MK5-ös Mondeót keres egy filmstúdió film forgatáshoz, az alábbi napokra: 2021.06.05., 08.04.

Akit érdekel, a részletek miatt keressen.

Mennyire törik szét a filmben ?  nyes nyes
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2021.06.05 szombat, 07:56:16 »

Sziasztok.

Most készülök lecserélni az mk3 benzines autómat és néhány tanácsra lenne szükségem.
Dízelt szeretnék, annak ellenére, hogy 11km a munkahelyem fogja bírni ezeket a rövid távokat ,ha havonta kiviszem pályára?
Milyen km-nél érdemes megvenni?(Arra gondolok nem szeretnék egyből vezermulanc cserével kezdeni)
A fent emlitet termosztát és egyéb hasonló dolgok már javitasra kerültek. És minden egyéb hasznos tanácsnak örülnék. Max 4 milliót szánok rá ezért gondolom már találok olyat amire egy darabig csak olajcserét kell költeni, vagy rosszul gondolom?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
daniel21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2021.06.05 szombat, 17:16:22 »

Sziasztok van egy Mondeo mk5 2.0 diesel 150LE 180.000km-es olajcsere előtt. Milyen olaj menjen bele mármint a viszkozitásra gondoltam.
Naplózva
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2021.06.05 szombat, 19:27:12 »

Sziasztok van egy Mondeo mk5 2.0 diesel 150LE 180.000km-es olajcsere előtt. Milyen olaj menjen bele mármint a viszkozitásra gondoltam.

Szia Dani!

A kocsi kézikönyvében (ha van ilyened, ha nincs az internetes kézikönyvet is megtalálod itt: https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/az-en-fordom/download-your-manual) megtalálod.

Egyébként a dizlihez 0W30 (ami még a víznél is hígabb vigyor3)

Üdv:
D
Naplózva
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2021.06.05 szombat, 20:05:48 »

Sziasztok.

Most készülök lecserélni az mk3 benzines autómat és néhány tanácsra lenne szükségem.
Dízelt szeretnék, annak ellenére, hogy 11km a munkahelyem fogja bírni ezeket a rövid távokat ,ha havonta kiviszem pályára?
Milyen km-nél érdemes megvenni?(Arra gondolok nem szeretnék egyből vezermulanc cserével kezdeni)
A fent emlitet termosztát és egyéb hasonló dolgok már javitasra kerültek. És minden egyéb hasznos tanácsnak örülnék. Max 4 milliót szánok rá ezért gondolom már találok olyat amire egy darabig csak olajcserét kell költeni, vagy rosszul gondolom?


Üdv Jani!

Összetett kérdés, a válaszok ezért sokfélék lehetnek. Mindenki a saját tapasztalataiból fog kiindulni.

"Milyen km-nél érdemes megvenni?" - Saját tapasztalatok: Volt 2db MK4-esem (egy GHIA és egy TITANIUM). Az elsőt kb. 165.000km, a másodikak kb. 125.000km-vel hoztam be Dojcslandból. Mindkettő 300.000km fölött került eladásra, szerintem és a vevők szerint is (!) kifogástalan műszaki állapotban. Használt jármű esetében sok múlik az előző (jó)gazdán. Az Mk5-öst kb. 90.000km-vel vettem. Most valamivel 190.000km fölött vagyok. Ezeknél a járműveknél, ha azt akarod, hogy szépen zenéljenek a "csak az olajcsere" nem elég. Valamilyen szinten ismerem, látom, tapasztalom (munkámból eredően) az autóipar vergődését, iránykeresését (beszállítói oldalakon). Sajna minden (értsd minden) gyártónál, járgánynál előfordulhatnak váratlan - előre nem, vagy nagyon nehezen látható események. A MONDIK sem csodák. Az MK5 eddigi 100.000km-e alatt az olajcseréken kívül is beesett ilyen-olyan váratlan (NEM motorikus) esemény. Pl. akksicsere, szélvédőcsere, a legutóbb az egyik ködlámpám kapott valami irdatlan sziklát, mert atomjaira törött. Az olajcseréken kívül egy kocsinál a + kiadásokkal számolni kell (biztosítás, CASCO, autópályadíjak, parkolási, büntetési tételek, stb...). Céges járgányként még ez-az beesik, de ott az adóalap oldalon és más könyvelési tételeknél segít. Ha magánszemélyként veszed, számolnod kell a + ÁFA költségekkel is, stb. Ekkor már az a kb. 4MFt kezdi nagyon beszűkíteni a kört, ami a felszereltséget, kivitelt illeti.

No nagyon belemerültem, de a lényeg, hogy szerintem ha használt járműben gondolkozol és kb. 4MFt a célár, úgy valahol kevéssel 100ekm fölött gondolkodj (cca. 100-150ekm). Most egyébként láthatóan emelkednek a használtkocsi árak is.

Üdv:
D

Naplózva
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2021.06.05 szombat, 21:39:37 »

Üdv Jani!

Összetett kérdés, a válaszok ezért sokfélék lehetnek. Mindenki a saját tapasztalataiból fog kiindulni.

"Milyen km-nél érdemes megvenni?" - Saját tapasztalatok: Volt 2db MK4-esem (egy GHIA és egy TITANIUM). Az elsőt kb. 165.000km, a másodikak kb. 125.000km-vel hoztam be Dojcslandból. Mindkettő 300.000km fölött került eladásra, szerintem és a vevők szerint is (!) kifogástalan műszaki állapotban. Használt jármű esetében sok múlik az előző (jó)gazdán. Az Mk5-öst kb. 90.000km-vel vettem. Most valamivel 190.000km fölött vagyok. Ezeknél a járműveknél, ha azt akarod, hogy szépen zenéljenek a "csak az olajcsere" nem elég. Valamilyen szinten ismerem, látom, tapasztalom (munkámból eredően) az autóipar vergődését, iránykeresését (beszállítói oldalakon). Sajna minden (értsd minden) gyártónál, járgánynál előfordulhatnak váratlan - előre nem, vagy nagyon nehezen látható események. A MONDIK sem csodák. Az MK5 eddigi 100.000km-e alatt az olajcseréken kívül is beesett ilyen-olyan váratlan (NEM motorikus) esemény. Pl. akksicsere, szélvédőcsere, a legutóbb az egyik ködlámpám kapott valami irdatlan sziklát, mert atomjaira törött. Az olajcseréken kívül egy kocsinál a + kiadásokkal számolni kell (biztosítás, CASCO, autópályadíjak, parkolási, büntetési tételek, stb...). Céges járgányként még ez-az beesik, de ott az adóalap oldalon és más könyvelési tételeknél segít. Ha magánszemélyként veszed, számolnod kell a + ÁFA költségekkel is, stb. Ekkor már az a kb. 4MFt kezdi nagyon beszűkíteni a kört, ami a felszereltséget, kivitelt illeti.

No nagyon belemerültem, de a lényeg, hogy szerintem ha használt járműben gondolkozol és kb. 4MFt a célár, úgy valahol kevéssel 100ekm fölött gondolkodj (cca. 100-150ekm). Most egyébként láthatóan emelkednek a használtkocsi árak is.

Üdv:
D


Én is egyetértek, ha használtan veszel autót, akkor ott biztosan kell majd költeni egyből, nem csak az átírásra meg az olajcserére.

Vételár: 3,25M
Induló KM: 150eKM
Aktuális KM: 164eKM

Tétellista (kb. összegek, nem akarok most számlákat vadászni):
- 16"-os használt, de hibátlan gyári alufelni szett: 140eFt
- 16"-os új téli gumi szett: 100eFt
- olajcsere (háznál): 25eFt
- szélvédő kavicsbenyalás: 12eFt
- vezérléscsere vízpumpával, hosszbordás szíj csere, klímatisztítás, tpms szenzor csere, üzemanyagszűrő csere, egyebek (szervizben): 261eFt
- ablak sötétítés: 32eFt

Ez a lista úgy jött össze, hogy sikerült egy jó használt autót venni. Smiley Nyilván ebben vannak azért opcionális, nem kötelező vagy ráért volna még tételek is.
Valószínűleg nem 50eKM-t tervezel egy dízel autóval, szóval ha megveszel egy autót 120-150eKM környékén, akkor nem fogod megúszni a vezérléscserét.
Ha már ígyis-úgyis kell, akkor biztonságban érezheted magad, ha megvan az elején. Hiába van szervizkönyv, fogalma sincs senkinek ilyenkor mi történt valójában az előző gazdánál.
Ha a meghibásodásokból adódó kiadásoktól akarod megkímélni magad, akkor érdemes lehet garanciás autót venni, de ahhoz meg a 4 millió valószínűleg kevés lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.05 szombat, 22:13:45 írta sadam1989 » Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 06:23:51 »

Én is egyetértek, ha használtan veszel autót, akkor ott biztosan kell majd költeni egyből, nem csak az átírásra meg az olajcserére.

Vételár: 3,25M
Induló KM: 150eKM
Aktuális KM: 164eKM

Tétellista (kb. összegek, nem akarok most számlákat vadászni):
- 16"-os használt, de hibátlan gyári alufelni szett: 140eFt
- 16"-os új téli gumi szett: 100eFt
- olajcsere (háznál): 25eFt
- szélvédő kavicsbenyalás: 12eFt
- vezérléscsere vízpumpával, hosszbordás szíj csere, klímatisztítás, tpms szenzor csere, üzemanyagszűrő csere, egyebek (szervizben): 261eFt
- ablak sötétítés: 32eFt

Ez a lista úgy jött össze, hogy sikerült egy jó használt autót venni. Smiley Nyilván ebben vannak azért opcionális, nem kötelező vagy ráért volna még tételek is.
Valószínűleg nem 50eKM-t tervezel egy dízel autóval, szóval ha megveszel egy autót 120-150eKM környékén, akkor nem fogod megúszni a vezérléscserét.
Ha már ígyis-úgyis kell, akkor biztonságban érezheted magad, ha megvan az elején. Hiába van szervizkönyv, fogalma sincs senkinek ilyenkor mi történt valójában az előző gazdánál.
Ha a meghibásodásokból adódó kiadásoktól akarod megkímélni magad, akkor érdemes lehet garanciás autót venni, de ahhoz meg a 4 millió valószínűleg kevés lesz.

Köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.06 vasárnap, 06:27:01 írta jani vagyok » Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 06:28:12 »

Üdv Jani!

Összetett kérdés, a válaszok ezért sokfélék lehetnek. Mindenki a saját tapasztalataiból fog kiindulni.

"Milyen km-nél érdemes megvenni?" - Saját tapasztalatok: Volt 2db MK4-esem (egy GHIA és egy TITANIUM). Az elsőt kb. 165.000km, a másodikak kb. 125.000km-vel hoztam be Dojcslandból. Mindkettő 300.000km fölött került eladásra, szerintem és a vevők szerint is (!) kifogástalan műszaki állapotban. Használt jármű esetében sok múlik az előző (jó)gazdán. Az Mk5-öst kb. 90.000km-vel vettem. Most valamivel 190.000km fölött vagyok. Ezeknél a járműveknél, ha azt akarod, hogy szépen zenéljenek a "csak az olajcsere" nem elég. Valamilyen szinten ismerem, látom, tapasztalom (munkámból eredően) az autóipar vergődését, iránykeresését (beszállítói oldalakon). Sajna minden (értsd minden) gyártónál, járgánynál előfordulhatnak váratlan - előre nem, vagy nagyon nehezen látható események. A MONDIK sem csodák. Az MK5 eddigi 100.000km-e alatt az olajcseréken kívül is beesett ilyen-olyan váratlan (NEM motorikus) esemény. Pl. akksicsere, szélvédőcsere, a legutóbb az egyik ködlámpám kapott valami irdatlan sziklát, mert atomjaira törött. Az olajcseréken kívül egy kocsinál a + kiadásokkal számolni kell (biztosítás, CASCO, autópályadíjak, parkolási, büntetési tételek, stb...). Céges járgányként még ez-az beesik, de ott az adóalap oldalon és más könyvelési tételeknél segít. Ha magánszemélyként veszed, számolnod kell a + ÁFA költségekkel is, stb. Ekkor már az a kb. 4MFt kezdi nagyon beszűkíteni a kört, ami a felszereltséget, kivitelt illeti.

No nagyon belemerültem, de a lényeg, hogy szerintem ha használt járműben gondolkozol és kb. 4MFt a célár, úgy valahol kevéssel 100ekm fölött gondolkodj (cca. 100-150ekm). Most egyébként láthatóan emelkednek a használtkocsi árak is.

Üdv:
D




Kicsit szomorúan hallom ezeket a dolgokat. Persze vannak szájbeszédek,hogy a mostani autók már nem olyanok mint régen, na de, hogy ennyire. 2008-ban vettem egy 4 éves fabiat és használtam 7 évig,úgyhogy csak a kötelező dolgokat kellett rá költeni. (Olajcsere, 2 első betét és 1-2 futómű alkatrész)Ezek szerint itt ebben már ne is remenykedjek, hogy kb 10 éves koráig költségmentes lesz.yNézegettem más fórumokat is más autókról, de igazából hasonló a helyzet a mondeohoz.
Gondolkodok még aztán meg látom. (Talán veszek egy 10 éves prémium autót, hátha azt még megcsinálták  Smiley )
Köszönöm a segítséget sokat segített.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 07:48:29 »


Kicsit szomorúan hallom ezeket a dolgokat. Persze vannak szájbeszédek,hogy a mostani autók már nem olyanok mint régen, na de, hogy ennyire. 2008-ban vettem egy 4 éves fabiat és használtam 7 évig,úgyhogy csak a kötelező dolgokat kellett rá költeni. (Olajcsere, 2 első betét és 1-2 futómű alkatrész)Ezek szerint itt ebben már ne is remenykedjek, hogy kb 10 éves koráig költségmentes lesz.yNézegettem más fórumokat is más autókról, de igazából hasonló a helyzet a mondeohoz.
Gondolkodok még aztán meg látom. (Talán veszek egy 10 éves prémium autót, hátha azt még megcsinálták  Smiley )
Köszönöm a segítséget sokat segített.


Szia!
Nem akarlak megbántani,de ha az utolsó mondat nem irónikus volt...akkor marhaság. Barátom most adta el 4 éves benzines Mondeóját (még egy év hajtáslánc garis)4,65M-ért. A diesel gondolom valamivel drágább.Ezzel csak arra próbálok utalni,hogy vagy a keret szűk,vagy az igények magasak. Nincs olyan autó,amire tuti csak a kötelezőket kell költeni. A prémium meg nem abban jobb,hogy nem romlik el...sőt. Keress valami flottás 4 év körülit,ellenőrizhető előéletűt és inkább várj (gyüjtögess) így talán kisebb lesz a rizikó,de nem nulla. Ültem olyan ismerősöm mellett,aki úgy dohányzik a kocsijában,hogy minden egyes rágyújtásnál ablak le,klíma ki,cigi elszív,ablak fel,klíma be....Ez egy 1.2-es Suzuki,autópályán pörgött 3800-at a motor...Kérdeztem tőle melyik klímakompresszor(kuplung) gyártó cégnek csinálja a tartós tesztet? Nem értette. Minél idősebbet veszel,annál nagyobb a rizikó,hogy ilyen(vagy rosszabb)gazdája volt. Persze ki lehet fogni a tutit...
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 08:09:30 »

Szia!
Nem akarlak megbántani,de ha az utolsó mondat nem irónikus volt...akkor marhaság. Barátom most adta el 4 éves benzines Mondeóját (még egy év hajtáslánc garis)4,65M-ért. A diesel gondolom valamivel drágább.Ezzel csak arra próbálok utalni,hogy vagy a keret szűk,vagy az igények magasak. Nincs olyan autó,amire tuti csak a kötelezőket kell költeni. A prémium meg nem abban jobb,hogy nem romlik el...sőt. Keress valami flottás 4 év körülit,ellenőrizhető előéletűt és inkább várj (gyüjtögess) így talán kisebb lesz a rizikó,de nem nulla. Ültem olyan ismerősöm mellett,aki úgy dohányzik a kocsijában,hogy minden egyes rágyújtásnál ablak le,klíma ki,cigi elszív,ablak fel,klíma be....Ez egy 1.2-es Suzuki,autópályán pörgött 3800-at a motor...Kérdeztem tőle melyik klímakompresszor(kuplung) gyártó cégnek csinálja a tartós tesztet? Nem értette. Minél idősebbet veszel,annál nagyobb a rizikó,hogy ilyen(vagy rosszabb)gazdája volt. Persze ki lehet fogni a tutit...

Vannak  a keretemen belül csak már mind 200 körüli km-el. Ez nem lenne baj csak félek, hogy megveszem és pont nálam jönnek ki a nagy költségek. Lehet jobb, ha 300-hoz közelít a km mert ott már túl van a nagy javításon. Egyébként a benzines drágább .Az, hogy minél öregebb annál nagyobb a rizikó azért lehet igaz mert általában azok az autók több gazdán mentek át , de csak ezért szerintem.A prémium autón tényleg gondolkodom, de tisztában vagyok a rizikójával.Át kell még ezt nagyon rágnom.Szerencsére nem hajt a tatár.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 08:26:56 »

Vannak  a keretemen belül csak már mind 200 körüli km-el. Ez nem lenne baj csak félek, hogy megveszem és pont nálam jönnek ki a nagy költségek. Lehet jobb, ha 300-hoz közelít a km mert ott már túl van a nagy javításon. Egyébként a benzines drágább .Az, hogy minél öregebb annál nagyobb a rizikó azért lehet igaz mert általában azok az autók több gazdán mentek át , de csak ezért szerintem.A prémium autón tényleg gondolkodom, de tisztában vagyok a rizikójával.Át kell még ezt nagyon rágnom.Szerencsére nem hajt a tatár.

Ez is egy lehetőség,DE: azzal,hogy nem 200 hanem 300-as futásteljesítményű kocsit veszel megspórolsz egy vezérlés cserét,viszont minden más(futómű,kettőstömegű,üzemanyagrendszer,
önindító,generátor stb.)annyival használtabb lesz,hogy akár a vezérléscsere többszörösét is rá lehet költeni.Nyilván nem feltétlenül kell is. Nagy dilemma,mint zsidónak az ingyen disznó hús...

Sok sikert wave wave
Naplózva
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 09:15:22 »

Vannak  a keretemen belül csak már mind 200 körüli km-el. Ez nem lenne baj csak félek, hogy megveszem és pont nálam jönnek ki a nagy költségek. Lehet jobb, ha 300-hoz közelít a km mert ott már túl van a nagy javításon. Egyébként a benzines drágább .Az, hogy minél öregebb annál nagyobb a rizikó azért lehet igaz mert általában azok az autók több gazdán mentek át , de csak ezért szerintem.A prémium autón tényleg gondolkodom, de tisztában vagyok a rizikójával.Át kell még ezt nagyon rágnom.Szerencsére nem hajt a tatár.

Szerintem azért érdemes 150eKM-el venni, mert ott találsz Magyarországi autót, amit végig márkaszervizbe hordtak (jó eséllyel céges kocsi lesz, az a lényeg, hogy autópályán használt legyen, ne városban).
A szervizkönyv sem életbiztosítás, de azért egy jó támpont, hogy láthatod járt valaha olajcserén az autó.
Abban szinte biztos lehetsz, hogy 300eKM-el nem fogsz ilyet találni, tehát ki vagy szolgáltatva a 2. tulajdonosnak.
Ha még a 2. tulajdonos nagyon gondos is volt, akkor is 10-12 évesen 300-400eKM körül olyan tételek fognak jönni idővel egy dízel autónál, amihez képest egy vezérléscsere aprópénz. 4 injektor, nagynyomású szivattyú, turbo, részecskeszűrő. A kettőstömegű lendkereket nem is említem az viszonylag olcsó. Smiley

És nem azért mert sz@r a dízel, egyszerűen minden elromlik. Főleg akkor romlanak el ezek nagyon hamar, ha 400-500-600eKM-ről csalogatták vissza a kilométert a 200-300eKM környékére, még simán eladható tartományba. Smiley

Előző dízel autómmal 130eKM-t tettem meg 2. tulajdonosként úgy, hogy nem jött be nagyobb számla. ~1M Ft-t megmaradt egy régi megbízható szívó benzines autóhoz képest. Turbó benzinhez képest nem lesz ekkora megtakarításod, viszont azok már szintén nem számítanak életbiztosításnak, ahogy a dízel sem.

Alapszabály szerintem, hogy 2-300eFt-ot bármikor ki kell tudni fizetni egy bonyolultabb motorral szerelt autónál.
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.06 vasárnap, 09:47:19 írta sadam1989 » Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 09:40:20 »

Szerintem azért érdemes 150eKM-el venni, mert ott találsz Magyarországi autót, amit végig márkaszervizbe hordtak (jó eséllyel céges kocsi lesz, az a lényeg, hogy autópályán használt legyen, ne városban).
A szervizkönyv sem életbiztosítás, de azért egy jó támpont, hogy láthatod járt valaha olajcserén az autó.
Abban szinte biztos lehetsz, hogy 300eKM-el nem fogsz ilyet találni, tehát ki vagy szolgáltatva a 2. tulajdonosnak.
Ha még a 2. tulajdonos nagyon gondos is volt, akkor is 10-12 évesen 300-400eKM körül olyan tételek fognak jönni idővel egy dízel autónál, amihez képest egy vezérléscsere aprópénz. 4 injektor, nagynyomású szivattyú, turbo, részecskeszűrő. A kettőstömegű lendkereket nem is említem az viszonylag olcsó. Smiley

És nem azért mert sz@r a dízel, egyszerűen minden elromlik. Főleg akkor romlanak el ezek nagyon hamar, ha 400-500-600eKM-ről csalogatták vissza a kilométert a 200-300eKM környékére, még simán eladható tartományba. Smiley

Értem és igazad van. Megpróbálok  150 el keresni, csak nem egyszerű. A szín ,combi vagy sedan ja és még a motor is nagy kérdés. A 2 ezreset szeretném, hogy legyen egy kis dinamika, viszont a rövidebb távok miatt jobb lenne a kisseb.
Egyébként milyen az autó a kissebb motorral?Nagy különbség van köztük?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 09:50:19 »

Értem és igazad van. Megpróbálok  150 el keresni, csak nem egyszerű. A szín ,combi vagy sedan ja és még a motor is nagy kérdés. A 2 ezreset szeretném, hogy legyen egy kis dinamika, viszont a rövidebb távok miatt jobb lenne a kisseb.
Egyébként milyen az autó a kissebb motorral?Nagy különbség van köztük?

Az 1.5 TDCI ilyen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=11292.msg1189577#msg1189577
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 10:04:28 »


Köszi.

Szerintem 2.0 lessz.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 10:05:04 »

Értem és igazad van. Megpróbálok  150 el keresni, csak nem egyszerű. A szín ,combi vagy sedan ja és még a motor is nagy kérdés. A 2 ezreset szeretném, hogy legyen egy kis dinamika, viszont a rövidebb távok miatt jobb lenne a kisseb.
Egyébként milyen az autó a kissebb motorral?Nagy különbség van köztük?
ennyiből a nagy magyar álmot fogod tudni megvenni (olcsó, kevés km=tekert). én csak a ledest venném a gyári halogén projektor egy nagy rakás fhos. amit te keresel az inkább 4+mft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 10:07:22 »

Szerintem azért érdemes 150eKM-el venni, mert ott találsz Magyarországi autót, amit végig márkaszervizbe hordtak (jó eséllyel céges kocsi lesz, az a lényeg, hogy autópályán használt legyen, ne városban).
A szervizkönyv sem életbiztosítás, de azért egy jó támpont, hogy láthatod járt valaha olajcserén az autó.
Abban szinte biztos lehetsz, hogy 300eKM-el nem fogsz ilyet találni, tehát ki vagy szolgáltatva a 2. tulajdonosnak.
Ha még a 2. tulajdonos nagyon gondos is volt, akkor is 10-12 évesen 300-400eKM körül olyan tételek fognak jönni idővel egy dízel autónál, amihez képest egy vezérléscsere aprópénz. 4 injektor, nagynyomású szivattyú, turbo, részecskeszűrő. A kettőstömegű lendkereket nem is említem az viszonylag olcsó. Smiley

És nem azért mert sz@r a dízel, egyszerűen minden elromlik. Főleg akkor romlanak el ezek nagyon hamar, ha 400-500-600eKM-ről csalogatták vissza a kilométert a 200-300eKM környékére, még simán eladható tartományba. Smiley

Előző dízel autómmal 130eKM-t tettem meg 2. tulajdonosként úgy, hogy nem jött be nagyobb számla. ~1M Ft-t megmaradt egy régi megbízható szívó benzines autóhoz képest. Turbó benzinhez képest nem lesz ekkora megtakarításod, viszont azok már szintén nem számítanak életbiztosításnak, ahogy a dízel sem.

Alapszabály szerintem, hogy 2-300eFt-ot bármikor ki kell tudni fizetni egy bonyolultabb motorral szerelt autónál.
meséljek miket látok napi szinten 2015+os autóknál, márkaszervizek után/helyett...(nem egy ilyet, de akár fiatalabbat javítok mert nem hajlandóak bevinni a csodás javítások és lehúzások után többet). meg egyéb storyk is vannak pl pesti ford márkáról személyes tapasztalatból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2021.06.06 vasárnap, 10:24:15 »

meséljek miket látok napi szinten 2015+os autóknál, márkaszervizek után/helyett...(nem egy ilyet, de akár fiatalabbat javítok mert nem hajlandóak bevinni a csodás javítások és lehúzások után többet). meg egyéb storyk is vannak pl pesti ford márkáról személyes tapasztalatból

Nem méltatni akartam őket, de azért attól jobb, mint amit általában a 2. tulajdonos 300eKM-nél tud mutatni a "volt rendesen szervizelve" kérdésre?  smile
Én is egyszer voltam márkaszervizben, a visszahívások miatt. nyes
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2021.06.07 hétfő, 09:12:05 »

(Talán veszek egy 10 éves prémium autót, hátha azt még megcsinálták  Smiley )
  taps
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2021.06.09 szerda, 09:16:06 »

A feleségem 2016-os mondeójának bal hátsó ajtaja nyitáskor nyikorog és szorul is. Hidegben nem nyikorgott ennyire, de akkor is szorult. A Ford márkaszerizben azt mondták, hogy ez nem garanciális hiba, augusztusban jár le az 5 éves garancia. Úgyhogy magamnak kell kezembe venni az ügyet. A WD40 után egy kicsit tompul a nyikorgás és a szorulás is. Az ajtó nyitásakor még a B oszlop enyhén ki is hajlik, ahol az ajtó rögzítő pántja csatlakozik hozzá. Tehát nagyon szorul. Az előző tulaj alig használta ezt az ajtót, de ő is mondta, hogy szorul és nyikorog. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Mit javasoltok mivel tudnám orvosolni a hibát?  
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.09 szerda, 10:32:18 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2021.06.10 csütörtök, 09:12:50 »

A feleségem 2016-os mondeójának bal hátsó ajtaja nyitáskor nyikorog és szorul is. Hidegben nem nyikorgott ennyire, de akkor is szorult. A Ford márkaszerizben azt mondták, hogy ez nem garanciális hiba, augusztusban jár le az 5 éves garancia. Úgyhogy magamnak kell kezembe venni az ügyet. A WD40 után egy kicsit tompul a nyikorgás és a szorulás is. Az ajtó nyitásakor még a B oszlop enyhén ki is hajlik, ahol az ajtó rögzítő pántja csatlakozik hozzá. Tehát nagyon szorul. Az előző tulaj alig használta ezt az ajtót, de ő is mondta, hogy szorul és nyikorog. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Mit javasoltok mivel tudnám orvosolni a hibát?  
Be kell állítani szerintem csak.

A kérdés, hogy miért... várhatóan nem így jött ki a gyárból.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2021.06.10 csütörtök, 13:59:31 »

Be kell állítani szerintem csak.

A kérdés, hogy miért... várhatóan nem így jött ki a gyárból.

Az előző az első tulaj mondta, hogy a kezdetek óta szorul nyikorog az ajtó (őt nem zavarta mert nem használta), sérülés nincs és nem volt az ajtón.
Első körben a Ford szervizben ajtóhatárolót rendeltek, de szóltak, hogy ez nem garanciális javítás, úgyhogy lemondtam. Szerinten nem a gátlóval van a gond, hanem a két pánt közül valamelyik csavarja túl lett húzva. Hétvégen tüzetesebben megnézem.

« Utoljára szerkesztve: 2021.06.11 péntek, 09:35:53 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2021.06.10 csütörtök, 15:58:37 »

A feleségem 2016-os mondeójának bal hátsó ajtaja nyitáskor nyikorog és szorul is. Hidegben nem nyikorgott ennyire, de akkor is szorult. A Ford márkaszerizben azt mondták, hogy ez nem garanciális hiba, augusztusban jár le az 5 éves garancia. Úgyhogy magamnak kell kezembe venni az ügyet. A WD40 után egy kicsit tompul a nyikorgás és a szorulás is. Az ajtó nyitásakor még a B oszlop enyhén ki is hajlik, ahol az ajtó rögzítő pántja csatlakozik hozzá. Tehát nagyon szorul. Az előző tulaj alig használta ezt az ajtót, de ő is mondta, hogy szorul és nyikorog. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Mit javasoltok mivel tudnám orvosolni a hibát?  

Kb. 5 hónapot állt a kereskedésben az autó, amit vásároltam és nálam is jelentkezett ugyanez. Szintén a bal hátsó + nekem a vezető ajtó is.
A vezető ajtó megoldódott a rendszeres nyitogatástól, semmi hangja azóta sem, nem fújtam rá semmit.
A hátsó ajtókat (különösen a bal oldalt) én se sokszor nyitottam ki az elmúlt fél-1 évben, erre most 2 hete mióta 30 fok van nálam is elkezdte a nyikorgást.
Egyelőre én is a lesz@rom állásponton vagyok, mint nálatok az előző tulaj, de azért próbálom észben tartani és kinyitni mielőtt ülök be a vezetőülésre.
Persze, ha találsz valami csodaszert, amit ráfújok és megoldódik, akkor ne tartsd magadban.  Wink


Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2021.06.17 csütörtök, 14:29:03 »

Sziasztok.
Olvastam itt valohol, hogy melyik évjárat ajánlott az összeszerelést illetően,de nem találom. Tudnátok segíteni?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2021.06.18 péntek, 16:07:03 »

2.0TDCI MK5 2016 évjárat. 6 év (90 ezer km) szerviznél milyen kötelező cseréket végez a Ford szervíz?

Most 75 ezer van benne, és 2 éve volt szervizben:
Munka dátum :    29.07.2019
Olvasás :    56323 KM

Tervezem cserélni, az anyag hozzá 25eFt-ból megvan:
- Pollen-/szagszűrő
- Az olaj- és olajszűrő
- motor-levegőszűrő

Eddig az autó Ford szerzvizben volt szervizelve és ezeket a cseréket hajtották végre:

Tervezett Szerviz elvégezve
2 Év (30000 km)
Karosszéria és fényezés
ellenőrzés elvégezve
1 - Átment
Más kapcsolódó elemek
Nincs elvégzendő Szervizakció
Pollen-/szagszűrő cseréje
Az olaj- és olajszűrő cseréje

Tervezett Szerviz elvégezve
4 Év (60000 km)
Karosszéria és fényezés
ellenőrzés elvégezve
4 - Átment
Más kapcsolódó elemek
Nyitott Szervizakció azonosítva
Pollen-/szagszűrő cseréje
Az olaj- és olajszűrő cseréje
A tüzelőanyag-szűrő cseréje
Fékfolyadék cseréje
A motor-levegőszűrő cseréje
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 10:09:27 »

2.0TDCI MK5 2016 évjárat. 6 év (90 ezer km) szerviznél milyen kötelező cseréket végez a Ford szervíz?



Szia Tibor!

Látom nem kapsz választ, ezért én tömören összefoglalom.
Nagy ördöngősségre ne számíts. Ugyanazeket a műveleteket fogják elvégezni, esetleg kihagyják az üzemanyagszűrő betét cseréjét (ha az előzőnél cserélték) és kihagyják a fékolaj cseréjét + még ehhez hozzájöhet a fékek környékén némi kis "apróság" (de amint nézem ilyen futásteljesítmény mellett talán a fékekkel sem állsz rosszul  Wink) + ha nincs esetleg más panaszod mindezen kívül a működésre (de szeretnék én is csak minden 2 évben 30e km-n belül szervizbe járni... smile)

Üdv:
D
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2021.06.22 kedd, 13:33:26 »

Szia Tibor!

Látom nem kapsz választ, ezért én tömören összefoglalom.
Nagy ördöngősségre ne számíts. Ugyanazeket a műveleteket fogják elvégezni, esetleg kihagyják az üzemanyagszűrő betét cseréjét (ha az előzőnél cserélték) és kihagyják a fékolaj cseréjét + még ehhez hozzájöhet a fékek környékén némi kis "apróság" (de amint nézem ilyen futásteljesítmény mellett talán a fékekkel sem állsz rosszul  Wink) + ha nincs esetleg más panaszod mindezen kívül a működésre (de szeretnék én is csak minden 2 évben 30e km-n belül szervizbe járni... smile)

Üdv:
D

Az egyik Ford szerviz az alábbi ajánlatot adta:

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Miki4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2021.06.22 kedd, 16:33:14 »

Az egyik Ford szerviz az alábbi ajánlatot adta:



Hibridre 90 ezres 78eFt, és az Assistance ingyen adták mellé.
Naplózva

Mondeo Vignale Hybrid
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2021.06.29 kedd, 11:52:02 »

Valaki már használja a valós idejű forgalom szolgáltatást?
Nálunk sajnos nem működik, pedig előfizetés is van és be van kapcsolva a szolgáltatás.


Nincs kapcsolat, pedig a Wifi és BT is élő kapcsolat van:

Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2021.06.29 kedd, 11:54:34 »

Hibridre 90 ezres 78eFt, és az Assistance ingyen adták mellé.

Tudtommal a Hybridbe nem 0W30 hanem 5W30 olaj kell, ami fele anyiba kerül.
És így ki is jön a matek.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2021.06.29 kedd, 18:06:31 »

Tudtommal a Hybridbe nem 0W30 hanem 5W30 olaj kell, ami fele anyiba kerül.
És így ki is jön a matek.

Szerintem meg 5w-20 és azért az nem sokkal olcsóbb
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2021.06.29 kedd, 18:08:32 »

Valaki már használja a valós idejű forgalom szolgáltatást?
Nálunk sajnos nem működik, pedig előfizetés is van és be van kapcsolva a szolgáltatás.
[img width=369 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20210629v01ww8y8p.jpeg

Nincs kapcsolat, pedig a Wifi és BT is élő kapcsolat van:
[img width=800 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20210629v01wi176b.jpeg


Nekem ugyan sync2, de a Ford azt mondta, hogy elvileg nem működik. Tudtommal ennek rádiójelen kellene jönnie.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2021.06.30 szerda, 08:51:40 »

Valaki már használja a valós idejű forgalom szolgáltatást?
Nálunk sajnos nem működik, pedig előfizetés is van és be van kapcsolva a szolgáltatás.

Nincs kapcsolat, pedig a Wifi és BT is élő kapcsolat van:


Nekem működik, kb. olyan mint a Waze, jelzi pirossal hol van dugó, ha útépítés van kiteszi az ikonokat, ha elötted dugul be, tervez más útvonalat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2021.06.30 szerda, 09:11:18 »

Nekem működik, kb. olyan mint a Waze, jelzi pirossal hol van dugó, ha útépítés van kiteszi az ikonokat, ha elötted dugul be, tervez más útvonalat.

Az adatok min keresztül jönnen? Mobil telefon kell hozzá? Mobil telefon BT kapcsolat elég + telefon mobil internet?
Vagy csak Fordpass connect modemen keresztül működik?
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.30 szerda, 09:32:34 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2021.06.30 szerda, 09:23:01 »

Szerintem meg 5w-20 és azért az nem sokkal olcsóbb

Megnéztem wow1, igazad van eljen:
Az olaj hozzáadása: Ha nem áll rendelkezésére a Ford-Castrol Magnatec WSS-M2C948-B specifikációnak megfelelő motorolaj, akkor használjon olyan SAE 5W-20 motorolajat, amely megfelel az ACEA A5/B5 specifikáció általi előírásoknak.
                          Hybrid 2.0 vs 2.0TDCI
Castrol Magnatec 5W20 vs 0W30
                          11.000 vs 14.200 HUF/4 liter
Feltöltési menny.: 4,3l vs 6,1l
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2021.06.30 szerda, 10:15:20 »

Az adatok min keresztül jönnen? Mobil telefon kell hozzá? Mobil telefon BT kapcsolat elég + telefon mobil internet?
Vagy csak Fordpass connect modemen keresztül működik?

Csak a Fordpass-os modemen megy nálam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2021.06.30 szerda, 14:08:16 »

Csak a Fordpass-os modemen megy nálam.

A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?  

Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket

WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.

A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!

Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!

A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.

A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.

De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.  
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.30 szerda, 14:32:31 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2021.06.30 szerda, 16:31:27 »

A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?  

Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket

WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.

A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!

Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!

A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.

A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.

De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.  
Google térképpel vagy Waze val.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2021.07.01 csütörtök, 08:40:46 »

A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?  

Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket

WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.

A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!

Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!

A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.

A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.

De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.  

Nem erre van/lenne a TMC?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2021.07.01 csütörtök, 09:42:37 »

A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?  

Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket

WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.

A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!

Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!

A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.

A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.

De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.  

Igen, SIM van benne. A sebességet nem mértem, de simán tudok Teams-en videóhívást csinálni útközben. Smiley Még nem fizettem érte, új autónál az első 1 évre 100GB-ot ingyen adtak, árakat sem tudtak akkor mondani, még új a szolgáltatás, a Vodafone adja.

Nekem alapból ezt használja a LiveTraffic, ha lejár a 100GB, kipróbálom saját telefonon megy-e.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2021.07.01 csütörtök, 10:19:41 »

Igen, SIM van benne. A sebességet nem mértem, de simán tudok Teams-en videóhívást csinálni útközben. Smiley Még nem fizettem érte, új autónál az első 1 évre 100GB-ot ingyen adtak, árakat sem tudtak akkor mondani, még új a szolgáltatás, a Vodafone adja.

Nekem alapból ezt használja a LiveTraffic, ha lejár a 100GB, kipróbálom saját telefonon megy-e.

nekem a punára ford passban felugrott, hogy fizessek elő, de nem tettem és még működik  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2021.07.01 csütörtök, 13:20:37 »

nekem a punára ford passban felugrott, hogy fizessek elő, de nem tettem és még működik  vigyor3

Nekem mutatja az 1 évet, novemberben aktiváltam, addig jó idén is. Utána majd kiderül mennyibe kerül. Ha nem lesz túl drága, és valószínű megtartom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.