Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 10:16:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1547517 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2014.11.25 kedd, 17:47:28 »

rinya rinya
Hát... Huh? Én sirok,lehet nem leszek népszerű,de ebből a sok adatból és képből asszem 3érdemel figyelmet....
A fehér szinű verzió,a dieselek fogyasztása,meg a hütőrács-maszk kinek hogy tetszik.

Most amúgy is jó kedvem van...
Mi ez a xar hogy az 5ajtósba egy nagyobb lapos csomagot nem lehet betenni?Olyan girbe gurba az egész csomi alja. duhos2
A hibrid xar 388literes csomival ...köszi
A benzines 240lóerős autó 7.9et gyorsul.......a szemét xar 2.8i /235nm rel, 1982-4 es capri lenyomna egy ilyen mittom én milyen lomot.
Gyerekek ha ilyen autók jönnek el kell gondolkodni hogy ha kihalnak a négyesek lehet oszlatni a clubot  falbav
?..és akkor a merci müxeregységre hajazó órákat nem is emlitem meg .....tiszta xar ugy ahogy van  falbav



Az off autóm is ennyit gyorsul. Smiley
Nekem bejön az "új" mondi,igaz csak képileg volt hozzá szerencsém.De amit eddig is tudott hozza (nagy,kényelmes) és a rengeteg extrát amit kapsz hozzá (amit még max csak az ódi vagy merci rak bele irdatlan nagy pénzért) mindig is best buy-t csinált a kocsiból.Mindenképpen a legerősebb dízelt vagy benzinest venném Cheesy (a benzinest meg lehet piszkálni rendesen,az úgy már több mint kellemes menet tulajdonságokat tud Wink)
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2014.11.26 szerda, 17:08:49 »

Európában. Odaát már nem újdonság, meglehetősen szeretik. Sok van belőle, bár kis motorja miatt nem népszerű. Van a Fordnak sokkal népszerűbb szériája (mondjuk 3-4-5-6 ezer köbcentivel). Azt hozzá kell tegyem, ott a benzin 110 cent. (egy Kanadai dollár középárfolyamon 217 forint) Azaz 239 forint. Egy kezdő segédmunkás keresete 22 dollár óránként. Ebből következik, hogy egy Fusion (Mondeo 5) a legnagyobb motorral is a legkevésbé keresett autó, ennek ellenére rengeteg van. De sokkal több az ilyen:
http://s8.postimg.org/qms5hhpmd/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_041.jpg
http://s17.postimg.org/54114ff73/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_042.jpg
http://s30.postimg.org/mei0oymzl/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_052.jpg
http://s29.postimg.org/ibwveyq5j/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_049.jpg
Én ezt választanám, bár a Fusion is nagyon jó volt:
http://s21.postimg.org/met4r4fjb/1523945_715538925196411_5809541703113079738_o.jpg
 vigyor3

Az ott ilyen szempontból más világ. Itt a gatyát leenné az emberről egy ilyen, no meg szétvernék a greenpeace-sek eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:11:08 »

Az ott ilyen szempontból más világ. Itt a gatyát leenné az emberről egy ilyen, no meg szétvernék a greenpeace-sek eplus2
Miért?
http://s29.postimg.org/x0k7wj7t3/20141024_174408.jpg
Ez milyen motor lehet? Szerinted?
Régen nem azok a motorok, nem azok az előírások vannak. Drágább az üzemanyag, 10 éve 15-öd annyiba került, mint most. Ott is drágulnak az energiák, keményednek a szabályok. Persze, ez Kanadában van, nem az egyesült államokban. Ott nem tudom, milyen szabályok és árak vannak. Persze, itt is vannak benzintemetők, státusz szimbólum autók, de nem az a jellemző:
http://s30.postimg.org/6uja7lug1/P1140159.jpg
http://s30.postimg.org/w4in8fqld/P1140160.jpg
http://s27.postimg.org/aoh9uxiib/P1140163.jpg
http://s13.postimg.org/g813byjdz/P1140162.jpg
Ez épp egy 4600 köbcentis, 24 szelepes V8-as autócska. Nyilván a státusz szimbólum jelző erre illik.

Minden esetre a Fusion vezetése életem egyik felejthetetlen élménye volt. És persze az is Ecoboost-os volt!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:19:07 »

A Ford Taurus 2.0 L EcoBoost I4 240 hp a Ford Police Interceptor Sedan az ottani rendőrség rendszeresített autója. Elég jól néznek ki, koromfeketék, mennek, mint az állat, igaz, az autópályán a 3.5 L EcoBoost V6 365 hp szolgál. Láttunk egy párat elkullogni mellettünk.  nyes vigyor3 wow1
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:30:06 »

Tegnap egy rövid tesztút erejéig kipróbáltam egy 1.5 Ecoboost Mondeót.
Iszonyat csendes, iszonyat kényelmes, nagyon jó a rugózása. Ugyanakkor nekem a sebváltó nem esett kézre, a "kardánalagút" nagyon zavart. Ugyanakkor alacsonyabb az üléspozíció, mint az mk4-ben, ami elvileg pozitívum, de ilyen öregedő embernek, mint én, a beszállás legfeljebb már csak pár évig kényelmes... Smiley
Az 1.5-ös turbós benzines menettulajdonságai nyugodt vezetőnek megfelelők. Ha nem tudnám, hogy jön az 1.0, azt mondanám, hogy tökéletes alapmotor, de sportosságot ne várjon tőle senki. A kütyük közül az automata távfényt próbáltuk csak ki, az jobban működött, mint az én mk4-esemben. A középkonzolon a Sony fejegység továbbra sem tetszik...
Röviden ennyi. Akit érdekel, a Ford Szentendrénél van 2 kipróbálható autó (ez és egy dízel).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2014.12.10 szerda, 11:55:11 »

Kedves Klubtagok!

2014. DECEMBER 13-14-ÉN MEGÉRKEZIK AZ ÚJ FORD MONDEO

Az Autócentrum Szabó Kft. szeretettel vár mindenkit, aki szeretné elsők között megtekinteni és kipróbálni egy tesztvezetés során a műszaki tartalom és kidolgozottság, a teljesítmény és a hatékonyság, az innovatív kialakítás és a precíz kidolgozottság tökéletes összhangját kínáló, teljesen új Ford Mondeo modellt. Az új Ford Mondeo premier bemutató napokon a tesztvezetési lehetőség mellett, családias hangulattal, aprósüteményekkel és üdítővel várják a kedves Érdeklődőket.

Nyitva tartás a Premier Napokon:
- 2014. december 13. (szombat): 08:00 - 18:00-ig
- 2014. december 14. (vasárnap): 09:00 - 16:00-ig

Cím: 2030 Érd, Kis-Duna utca 9. | Tel.: 06 23 524 028
Autócentrum Szabó Kft. - Nálunk az autó is a családhoz tartozik!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:13:36 »

Kedves Klubtagok!

2014. DECEMBER 13-14-ÉN MEGÉRKEZIK AZ ÚJ FORD MONDEO

Az Autócentrum Szabó Kft. szeretettel vár mindenkit, aki szeretné elsők között megtekinteni és kipróbálni egy tesztvezetés során a műszaki tartalom és kidolgozottság, a teljesítmény és a hatékonyság, az innovatív kialakítás és a precíz kidolgozottság tökéletes összhangját kínáló, teljesen új Ford Mondeo modellt. Az új Ford Mondeo premier bemutató napokon a tesztvezetési lehetőség mellett, családias hangulattal, aprósüteményekkel és üdítővel várják a kedves Érdeklődőket.

Nyitva tartás a Premier Napokon:
- 2014. december 13. (szombat): 08:00 - 18:00-ig
- 2014. december 14. (vasárnap): 09:00 - 16:00-ig

Cím: 2030 Érd, Kis-Duna utca 9. | Tel.: 06 23 524 028
Autócentrum Szabó Kft. - Nálunk az autó is a családhoz tartozik!
eljen Szívesen kimennék megnézni/kipróbálni, már kb. 1,5 éve várom, hogy végre bejöjjön, de pont nem leszek itthon  szomoru1 Ha esetleg más kereskedés is hirdetne ilyet másik hétvégére, akkor be tudod írni ide?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2014.12.10 szerda, 13:01:52 »

eljen Szívesen kimennék megnézni/kipróbálni, már kb. 1,5 éve várom, hogy végre bejöjjön, de pont nem leszek itthon  szomoru1 Ha esetleg más kereskedés is hirdetne ilyet másik hétvégére, akkor be tudod írni ide?

Természetesen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:00:40 »

Természetesen!
nekem sem jó és én is mennék.

mondeo clubnak nem lehetne egy dedikált nap erre? biztos lennénk rá, 8-10-en érdeklődők.
 Wink
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:02:11 »

nekem sem jó és én is mennék.

mondeo clubnak nem lehetne egy dedikált nap erre? biztos lennénk rá, 8-10-en érdeklődők.
 Wink

Valamit okoskodunk ez ügyben!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2014.12.10 szerda, 15:03:15 »

nekem sem jó és én is mennék.

mondeo clubnak nem lehetne egy dedikált nap erre? biztos lennénk rá, 8-10-en érdeklődők.
 Wink
Erre gondoltam én is, kb. 1,5 éve. Én egy nagytalit gondoltam szervezni valamelyik szalonhoz, és akkor lehetne nézegetni, próbálgatni a kocsit, stb. Meg lehetne keresni pár szalont, hogy melyik csinálna nekünk egy ilyen napot (pl. egy szombat d.u.). Ha lenne egy elfogadott levélsablon, vállalom, hogy a klub nevében elküldöm a szalonok címeire, stb. De szerintem ezzel az ötlettel menjünk át a Club topikba.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
deki
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 19:41:05 »

Üdv Mindenkinek!

Új emberke lennék a Clubbban, aki alatt már 2 fóka is szolgált, s most sikerült előrelépni egy MK5-ös kombiba.
Titanium, 1.5 Ecoboost
Még nem szeretnék 100%-os véleményt mondani 600 km-el a hátam mögött, de egy dolog már 1000%-osan megfogott.
HULLA CSENDES!

Ami kérdésem így elsőre lenne felétek:

- Fellelhető-e valahol egy normális kézikönyv, amiben le van írva conputer és az audi berendezés beállításai, azaz mi mire való. Sajna amit adtak hozzá az kisség gáz.
- Sony fejegységes, amiben elviekben van GPS, de nincs navi software. Ha jól tudom SD kártyán van a navi. Ez szerintetek másolható?
- A fókáimnál cirka 2 évente voltak software frissitések (Computer, motorvezérlés). Mondeónál is szokás?

Elsőre ennyi.

Deki
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:06:40 »

Üdv Mindenkinek!

Új emberke lennék a Clubbban, aki alatt már 2 fóka is szolgált, s most sikerült előrelépni egy MK5-ös kombiba.
Titanium, 1.5 Ecoboost
Még nem szeretnék 100%-os véleményt mondani 600 km-el a hátam mögött, de egy dolog már 1000%-osan megfogott.
HULLA CSENDES!

Ami kérdésem így elsőre lenne felétek:

- Fellelhető-e valahol egy normális kézikönyv, amiben le van írva conputer és az audi berendezés beállításai, azaz mi mire való. Sajna amit adtak hozzá az kisség gáz.
- Sony fejegységes, amiben elviekben van GPS, de nincs navi software. Ha jól tudom SD kártyán van a navi. Ez szerintetek másolható?
- A fókáimnál cirka 2 évente voltak software frissitések (Computer, motorvezérlés). Mondeónál is szokás?

Elsőre ennyi.

Deki

üdv itt!

Pénteki minitalira várunk téged is az Aréna mélygarázsba. Ha nagyon akarod elvihetsz minket egy körre, de nem ragaszkodunk hozzá hogy te vezessél  eplus2

A kérdéseid jók, egyszer biztos lesz aki megválaszolja. pár képet dobhatnál róla.
Gratula!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:08:49 »

Üdv Mindenkinek!

Új emberke lennék a Clubbban, aki alatt már 2 fóka is szolgált, s most sikerült előrelépni egy MK5-ös kombiba.
Titanium, 1.5 Ecoboost
Még nem szeretnék 100%-os véleményt mondani 600 km-el a hátam mögött, de egy dolog már 1000%-osan megfogott.
HULLA CSENDES!

Ami kérdésem így elsőre lenne felétek:

- Fellelhető-e valahol egy normális kézikönyv, amiben le van írva conputer és az audi berendezés beállításai, azaz mi mire való. Sajna amit adtak hozzá az kisség gáz.
- Sony fejegységes, amiben elviekben van GPS, de nincs navi software. Ha jól tudom SD kártyán van a navi. Ez szerintetek másolható?
- A fókáimnál cirka 2 évente voltak software frissitések (Computer, motorvezérlés). Mondeónál is szokás?

Elsőre ennyi.

Deki

Üdv a klubban!
Gratula, te vagy az első, akinek MK5-öse van itt.  worship Szóval képet de azonnal!  nyes

Pénteken 5-től nem érsz rá véletlenül eljönni az Aréna plazaba, a Mondeo találkozóra? Összegyűlünk ott páran, és akkor kicsit csorgatnánk a nyálunkat az új kocsira  vigyor3
A kérdésekre MK5 tapasztalat híjján nem nagyon tudok válaszolni. sw frissítések voltak MK3 és MK4-re is, de hogy az MK5-re milyen ütemben fognak érkezni, azt még nem tudjuk.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:09:47 »


Most olyan, mintha összebeszéltünk volna, pedig nem  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 20:14:08 »

Most olyan, mintha összebeszéltünk volna, pedig nem  vigyor3
és tényleg  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #416 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 21:00:29 »

Üdv a klubban!
Gratula, te vagy az első, akinek MK5-öse van itt.  worship Szóval képet de azonnal!  nyes

Pénteken 5-től nem érsz rá véletlenül eljönni az Aréna plazaba, a Mondeo találkozóra? Összegyűlünk ott páran, és akkor kicsit csorgatnánk a nyálunkat az új kocsira  vigyor3
A kérdésekre MK5 tapasztalat híjján nem nagyon tudok válaszolni. sw frissítések voltak MK3 és MK4-re is, de hogy az MK5-re milyen ütemben fognak érkezni, azt még nem tudjuk.
kis esze van,nem fog jönni.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 21:08:44 »

kis esze van,nem fog jönni.... eplus2
Miért mondod, hogy kis esze van? Ne szóld le az új tagokat  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2014.12.16 kedd, 00:37:24 »

Üdv Mindenkinek!

Új emberke lennék a Clubbban, aki alatt már 2 fóka is szolgált, s most sikerült előrelépni egy MK5-ös kombiba.
Titanium, 1.5 Ecoboost
Én mán vezettem Ezeröcsit, de az nem Titaniumból vót!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #419 Dátum: 2014.12.16 kedd, 06:52:37 »

Én mán vezettem Ezeröcsit, de az nem Titaniumból vót!  Wink
az színtiszta vas volt... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deki
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2014.12.16 kedd, 19:45:16 »

Köszi a meleg fogadtatás.
Sajna pénteken 5-ig dolgozom, s kanizsai vagyok így elég kicsi az esélye hogy meg tduok jelenni a talin, bár szívesen mennék.
Múlt szombaton karácsonyi vásárlás miatt pont fent voltunka családdal, s pont az arénában.Ez ám balaszerencse.

Sebaj legközelebb jobban összeszervezzük, bár nekem ebből a tekintetből a szombati napok megfelelőbbek lennének.

Képem még csak ez a 3 db van ami szalonos átadás előtt stikában készítettem.
A hétvégén ha nem esik csinálok róla egy kis videót, s felteszem a youtube-ra.

Az 1.5-ös moci igen dögös.
Nem egy Subaru, de nem is rossz.
A fókák után volt egy 1.4 TSI Octáviám ( 122 LE 200 Nm) Szerintem ezt simán veri.
A váltója precíz, és ez a Sync 2 meg egy Qva jód dolog.

Eddig csak 2 dolog zavar egy cseppet:

1. Ajtót rendesen be kell csapni, hogy záródjon.
2. Az ablaktörlő nem mindig áll be a kezdő pozicióba. Cirka 0,5- 1 cm-re megáll előtte, s csak 20-30 mp múlva megy teljesen alapba. Shocked




Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2014.12.16 kedd, 19:56:03 »

Köszi a meleg fogadtatás.
Sajna pénteken 5-ig dolgozom, s kanizsai vagyok így elég kicsi az esélye hogy meg tduok jelenni a talin, bár szívesen mennék.
Múlt szombaton karácsonyi vásárlás miatt pont fent voltunka családdal, s pont az arénában.Ez ám balaszerencse.

Sebaj legközelebb jobban összeszervezzük, bár nekem ebből a tekintetből a szombati napok megfelelőbbek lennének.

Képem még csak ez a 3 db van ami szalonos átadás előtt stikában készítettem.
A hétvégén ha nem esik csinálok róla egy kis videót, s felteszem a youtube-ra.

Az 1.5-ös moci igen dögös.
Nem egy Subaru, de nem is rossz.
A fókák után volt egy 1.4 TSI Octáviám ( 122 LE 200 Nm) Szerintem ezt simán veri.
A váltója precíz, és ez a Sync 2 meg egy Qva jód dolog.

Eddig csak 2 dolog zavar egy cseppet:

1. Ajtót rendesen be kell csapni, hogy záródjon.
2. Az ablaktörlő nem mindig áll be a kezdő pozicióba. Cirka 0,5- 1 cm-re megáll előtte, s csak 20-30 mp múlva megy teljesen alapba. Shocked

[img width=800 height=452]http://kepfeltoltes.hu/141216/IMAG0707_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/141216/20141208_154943_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/141216/20141208_154917_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Szép! Sok balesetmentes km-t vele!  eljen

A Bp-i régiós minitalik minden hónap első péntekén szoktak lenni, 17:00-tól, de általában éjfélig biztos dumálgatunk, szóval ha később érsz fel, az se baj. (Ez a most pénteki csak egy ilyen Karácsonyi "különkiadás").
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
deki
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:10:26 »

Szép! Sok balesetmentes km-t vele!  eljen

A Bp-i régiós minitalik minden hónap első péntekén szoktak lenni, 17:00-tól, de általában éjfélig biztos dumálgatunk, szóval ha később érsz fel, az se baj. (Ez a most pénteki csak egy ilyen Karácsonyi "különkiadás").

Köszönöm!
Akkor ezt fejben tartom, s legközelebb rászervezek.
Tehát 2015 január 2.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:33:49 »

Köszi a meleg fogadtatás.
Sajna pénteken 5-ig dolgozom, s kanizsai vagyok így elég kicsi az esélye hogy meg tduok jelenni a talin, bár szívesen mennék.
Múlt szombaton karácsonyi vásárlás miatt pont fent voltunka családdal, s pont az arénában.Ez ám balaszerencse.

Sebaj legközelebb jobban összeszervezzük, bár nekem ebből a tekintetből a szombati napok megfelelőbbek lennének.

Képem még csak ez a 3 db van ami szalonos átadás előtt stikában készítettem.
A hétvégén ha nem esik csinálok róla egy kis videót, s felteszem a youtube-ra.

Az 1.5-ös moci igen dögös.
Nem egy Subaru, de nem is rossz.
A fókák után volt egy 1.4 TSI Octáviám ( 122 LE 200 Nm) Szerintem ezt simán veri.
A váltója precíz, és ez a Sync 2 meg egy Qva jód dolog.

Eddig csak 2 dolog zavar egy cseppet:

1. Ajtót rendesen be kell csapni, hogy záródjon.
2. Az ablaktörlő nem mindig áll be a kezdő pozicióba. Cirka 0,5- 1 cm-re megáll előtte, s csak 20-30 mp múlva megy teljesen alapba. Shocked



Szervusz!

Üdv a club-ban és sok sikert a kocsihoz!
Én zalaegerszegi vagyok, ha erre jársz vmikor és van egy kis időd szívesen megnézném!  vigyor3
Jah és a nyugat-dunántúli topic-ba betévedsz, akkor ott is meg lehet beszélni egy mini talit, mert páran összeszoktunk röffenni autó mustrákra, stb. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 20:37:53 írta doszi_zeg » Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2014.12.16 kedd, 20:36:56 »

Köszönöm!
Akkor ezt fejben tartom, s legközelebb rászervezek.
Tehát 2015 január 2.
Igen, de nem  vigyor3 Másodikán még valószínű mindenki a szilvesztert piheni ki, úgyhogy biztos, hogy 9.-ére tesszük. De itt, a minitailk topikban ( http://mondeo.hu/index.php?topic=92.10150 ) mindig ott az aktuális hír, hogy mikor, és hol lesz. Van "némi" offolás is, de azzal ne foglalkozz Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2014.12.16 kedd, 23:30:23 »

Igen, de nem  vigyor3 Másodikán még valószínű mindenki a szilvesztert piheni ki, úgyhogy biztos, hogy 9.-ére tesszük. De itt, a minitailk topikban ( http://mondeo.hu/index.php?topic=92.10150 ) mindig ott az aktuális hír, hogy mikor, és hol lesz. Van "némi" offolás is, de azzal ne foglalkozz Smiley

Némi és/vagy nemi. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2014.12.20 szombat, 22:07:28 »

Köszi a meleg fogadtatás.
Sajna pénteken 5-ig dolgozom, s kanizsai vagyok így elég kicsi az esélye hogy meg tduok jelenni a talin, bár szívesen mennék.
Múlt szombaton karácsonyi vásárlás miatt pont fent voltunka családdal, s pont az arénában.Ez ám balaszerencse.

Sebaj legközelebb jobban összeszervezzük, bár nekem ebből a tekintetből a szombati napok megfelelőbbek lennének.

Képem még csak ez a 3 db van ami szalonos átadás előtt stikában készítettem.
A hétvégén ha nem esik csinálok róla egy kis videót, s felteszem a youtube-ra.

Az 1.5-ös moci igen dögös.
Nem egy Subaru, de nem is rossz.
A fókák után volt egy 1.4 TSI Octáviám ( 122 LE 200 Nm) Szerintem ezt simán veri.
A váltója precíz, és ez a Sync 2 meg egy Qva jód dolog.

Eddig csak 2 dolog zavar egy cseppet:

1. Ajtót rendesen be kell csapni, hogy záródjon.
2. Az ablaktörlő nem mindig áll be a kezdő pozicióba. Cirka 0,5- 1 cm-re megáll előtte, s csak 20-30 mp múlva megy teljesen alapba. Shocked



hát vagány kis paripa
gratula
balesetmentest

én még a mai napig vigyorral az arcommal szállok be az mk3-ba és mikor kiszállok akkor örülök neki, hogy nem tudott a sok "okos szakértő" lebeszélni róla Smiley szerintem ebből én egy hétig nem szállnék ki Smiley
Naplózva
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #427 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 16:20:29 »

Sziasztok!

Ebből vajon mennyi lehet az igazság? Mert közel 3 mázsa eltérés az azért nem kevés...

http://a5.hu/auto/jelentosen-nehezebb-az-uj-ford-mondeo-annal-mint-amit-gyar-allit
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #428 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 18:30:39 »

Sziasztok!

Ebből vajon mennyi lehet az igazság? Mert közel 3 mázsa eltérés az azért nem kevés...

http://a5.hu/auto/jelentosen-nehezebb-az-uj-ford-mondeo-annal-mint-amit-gyar-allit
miután elég könnyű ezt lecsekkolni,így elég nagy bukónak tartom ezt a hírt.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2014.12.23 kedd, 07:49:13 »

Sziasztok!

Ebből vajon mennyi lehet az igazság? Mert közel 3 mázsa eltérés az azért nem kevés...

http://a5.hu/auto/jelentosen-nehezebb-az-uj-ford-mondeo-annal-mint-amit-gyar-allit
Némi extrát belegyömöszölve az autóba, lehet dobni a súlyon. De azért majd' 300kg-ot belepakolni extrák formájában, elég macerás. Meg ahogy alf is írja: túl egyszerűen mérhető/ellenőrizhető adat ahhoz, hogy meghamisítsák, főleg, hogy ennyivel.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2014.12.23 kedd, 07:52:19 »

Némi extrát belegyömöszölve az autóba, lehet dobni a súlyon. De azért majd' 300kg-ot belepakolni extrák formájában, elég macerás. Meg ahogy alf is írja: túl egyszerűen mérhető/ellenőrizhető adat ahhoz, hogy meghamisítsák, főleg, hogy ennyivel.

A mérési módszerek azért eléggé eltérő eredményt tudnak adni. Pl. benne vannak-e a különböző folyadékok, vagy éppen mennyire tankolják meg a méréshez. De 300 kg még így is nehezen jön össze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #431 Dátum: 2014.12.23 kedd, 14:40:55 »

A mérési módszerek azért eléggé eltérő eredményt tudnak adni. Pl. benne vannak-e a különböző folyadékok, vagy éppen mennyire tankolják meg a méréshez. De 300 kg még így is nehezen jön össze.

AndyA

A gyárilag megadott 1,6 t is feltöltött üzemanyag és folyadékszintekkel, 75 kg-os vezetővel együtt értendő. 2.0 TDCi Titanium volt lemérve, azon felül max. 10-20 kilónyi extrát lehet rendelni az autóba, 3 mázsát semmiképpen. Szóval továbbra sem értem. (Lehet, hogy a svéd sofőr nem 75, hanem 350 kilós volt? Wink)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #432 Dátum: 2014.12.23 kedd, 14:48:11 »

A gyárilag megadott 1,6 t is feltöltött üzemanyag és folyadékszintekkel, 75 kg-os vezetővel együtt értendő. 2.0 TDCi Titanium volt lemérve, azon felül max. 10-20 kilónyi extrát lehet rendelni az autóba, 3 mázsát semmiképpen. Szóval továbbra sem értem. (Lehet, hogy a svéd sofőr nem 75, hanem 350 kilós volt? Wink)

...vagy a csomagtérben felejtették a Macan teszt után a jávorszarvast  smile
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #433 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:11:45 »

A gyárilag megadott 1,6 t is feltöltött üzemanyag és folyadékszintekkel, 75 kg-os vezetővel együtt értendő. 2.0 TDCi Titanium volt lemérve, azon felül max. 10-20 kilónyi extrát lehet rendelni az autóba, 3 mázsát semmiképpen. Szóval továbbra sem értem. (Lehet, hogy a svéd sofőr nem 75, hanem 350 kilós volt? Wink)

Hát nem tudom. Pl. s-max, vagy 5 üléses, vagy 7 üléses, a 3. sori kettő szék extra. Én néha kiveszem, mert sok helyet elvesz a csomagtérből. Amikor kiszerelem, majd összexarom magam tőle... Van a kettő szerintem 60-70 kg is... És ez még csak két szék...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:18:37 »

Hát nem tudom. Pl. s-max, vagy 5 üléses, vagy 7 üléses, a 3. sori kettő szék extra. Én néha kiveszem, mert sok helyet elvesz a csomagtérből. Amikor kiszerelem, majd összexarom magam tőle... Van a kettő szerintem 60-70 kg is... És ez még csak két szék...
akkor emelj meg majd egy 4motoros, 8irányba elektromosan állítható ülést Cheesy akkor tényleg össze is fogod... vigyor3 vagy pl egy 7erbmw 10-12-14 irányba motoros ülést vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:21:29 »

Hát nem tudom. Pl. s-max, vagy 5 üléses, vagy 7 üléses, a 3. sori kettő szék extra. Én néha kiveszem, mert sok helyet elvesz a csomagtérből. Amikor kiszerelem, majd összexarom magam tőle... Van a kettő szerintem 60-70 kg is... És ez még csak két szék...

Az OK, de Mondeoban nincs ilyen opció...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:26:44 »

Az OK, de Mondeoban nincs ilyen opció...
egy full extrás autó ésegy fapad között csak a kábelezésben van 10kg különbség minden gond nélkül. akkor még nem beszélve a + modulok, és további kacatok súlyáról.

nagyon jó példa a fapad elsőülés meg a fullextra ülés közötti különbség, 3-4 elektromotor van benne pluszban/ülés,  darabja a mechanizmussal együtt pedig 2-3kg/db simán megvan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #437 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:38:16 »

egy full extrás autó ésegy fapad között csak a kábelezésben van 10kg különbség minden gond nélkül. akkor még nem beszélve a + modulok, és további kacatok súlyáról.

nagyon jó példa a fapad elsőülés meg a fullextra ülés közötti különbség, 3-4 elektromotor van benne pluszban/ülés,  darabja a mechanizmussal együtt pedig 2-3kg/db simán megvan

Nem volt szó fapadról meg full extráról. Adott felszereltségi szintet, 2.0 TDCi Titaniumot mértek le, ami a gyár szerint menetkészen 1,6 t, szerintük meg közel 1,9. De mindegy, legyen +10 kg kábel, meg +20-30 kg elektromotor, az még mindig sehol sincs a 3 mázsa közelében... Undecided
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:38:41 »

Köszi a meleg fogadtatás.
Sajna pénteken 5-ig dolgozom, s kanizsai vagyok így elég kicsi az esélye hogy meg tduok jelenni a talin, bár szívesen mennék.
Múlt szombaton karácsonyi vásárlás miatt pont fent voltunka családdal, s pont az arénában.
Nem egy Subaru, de nem is rossz.
A fókák után volt egy 1.4 TSI Octáviám ( 122 LE 200 Nm) Szerintem ezt simán veri.
A váltója precíz, és ez a Sync 2 meg egy Qva jód dolog.



Üdv ! Részemről is  Wink  integet2

Sokszor agyaltam arról vajon kié lesz itt az első 5-ös Mondi....hát ez kiderült...gratula hozzá  eljen
1.Talira ne gyere mert szétszednek
2.Az idézeted 3.szavát ne használd mert rádszálnak
3.Hidd el szétszedik...minden talin szerelnek
4...ha tudsz gyere minire,mindenki örülni fog...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:04:18 »

Hát nem tudom. Pl. s-max, vagy 5 üléses, vagy 7 üléses, a 3. sori kettő szék extra. Én néha kiveszem, mert sok helyet elvesz a csomagtérből. Amikor kiszerelem, majd összexarom magam tőle... Van a kettő szerintem 60-70 kg is... És ez még csak két szék...
Ne egyszerre vedd ki bame ,akkor csak 30-35 kg eplus2
Annyit talán elbírsz
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #440 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:10:10 »

Ne egyszerre vedd ki bame ,akkor csak 30-35 kg eplus2
Annyit talán elbírsz
talán még elbírná,de az aranyere nem... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:18:30 »

talán még elbírná,de az aranyere nem... eplus2
Na az nem az emeléstől lett  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:19:29 »

talán még elbírná,de az aranyere nem... eplus2

fujjjjj
Honnan tudod, hogy van neki?  eplus2 hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #443 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:58:56 »


fujjjjj
Honnan tudod, hogy van neki?  eplus2 hehe
egyel lentebb Csaba leírta. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2014.12.24 szerda, 11:21:25 »

Sziasztok!

Ebből vajon mennyi lehet az igazság? Mert közel 3 mázsa eltérés az azért nem kevés...

http://a5.hu/auto/jelentosen-nehezebb-az-uj-ford-mondeo-annal-mint-amit-gyar-allit
Gratulálok hozzá, csináltak egy Insigniát az V-ösből.  Undecided Ugyan lehet, hogy nehéz de legalább gyengék a motorok hozzá. Nyilván az elő szériának mindig szűkebb motorválasztéka de elgondolkodhatnának azon, hogy a VW már közel 240 lóra húzta fel az új  passat 2.0TDI-t. Ha most összecsuknám az autót akkor inkább egy IV-es 2.2-est rendelnék még gyorsan amíg lehet, ha fél év múlva akkor meg az V-ös szerintem 5-ös lenne. Érdekes lesz. Bő másfél év múlva autót kell cserélnem, a kérdés az hogy akkora pl. egy facelifttel javítanak-e ezen? Bízom benne mert ez egy nagyon strapabíró munkaautó aminek nagyon kedvező a fenntartási költsége (bár  a kedvező fogyasztásban már a fasorban sincs a IV-es pl a III-as mondeohóz képest) Na mindegy, ha nem lesz egy értelmes facelift pl. egy év múlva az V-ösnek (amire ekkora túlsúly mellett lesz szerintem esély) akkor meg eldöntött  a kérdés, nem olyan rosszak azok a sorhatos dízelek.  Undecided
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 18:36:18 »

Most látom, hogy mk5-nél már "traveller"-nek hívják a kombit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2015.01.02 péntek, 19:55:29 »

Gratulálok hozzá, csináltak egy Insigniát az V-ösből.  Undecided Ugyan lehet, hogy nehéz de legalább gyengék a motorok hozzá. Nyilván az elő szériának mindig szűkebb motorválasztéka de elgondolkodhatnának azon, hogy a VW már közel 240 lóra húzta fel az új  passat 2.0TDI-t. Ha most összecsuknám az autót akkor inkább egy IV-es 2.2-est rendelnék még gyorsan amíg lehet, ha fél év múlva akkor meg az V-ös szerintem 5-ös lenne. Érdekes lesz. Bő másfél év múlva autót kell cserélnem, a kérdés az hogy akkora pl. egy facelifttel javítanak-e ezen? Bízom benne mert ez egy nagyon strapabíró munkaautó aminek nagyon kedvező a fenntartási költsége (bár  a kedvező fogyasztásban már a fasorban sincs a IV-es pl a III-as mondeohóz képest) Na mindegy, ha nem lesz egy értelmes facelift pl. egy év múlva az V-ösnek (amire ekkora túlsúly mellett lesz szerintem esély) akkor meg eldöntött  a kérdés, nem olyan rosszak azok a sorhatos dízelek.  Undecided

A 2,2-es szerintem nem fog az MKV-be bekerülni, szerintem abból már nem csinálnak euro6-ost.
A 5-ös 6 hengereseinél meg ott a nagy veszély, a vezérműlánc-szakadás.
Meg amennyibe a fenntartása kerül, hááát... ott már mind1, mennyit fogyaszt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 14:53:19 »

A 2,2-es szerintem nem fog az MKV-be bekerülni, szerintem abból már nem csinálnak euro6-ost.
A 5-ös 6 hengereseinél meg ott a nagy veszély, a vezérműlánc-szakadás.
Meg amennyibe a fenntartása kerül, hááát... ott már mind1, mennyit fogyaszt.
2.2-es nem lesz helyette lesz iker turbós 2.0 210LE-s motor de csak most tavasszal jön.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:25:14 »

2.2-es nem lesz helyette lesz iker turbós 2.0 210LE-s motor de csak most tavasszal jön.

Biturbo, azaz 2 lépcsős turbó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:46:29 »

A ford.de szerint van benyásból 2lityi ecoboost 240 lóval... 
2.0 tdciből 150 és 180 ló.
Viszont öröm az egynyóc klubnak, hogy nemsokára nem ők lesznek már a "nevetség tárgyai", hiszem lesz (már most is van) "e6" (gyk 1.6) tdci is 115 lóval (hihi, Anya corsájában van ennyi ló).
A kialakítást is 1xüsítették (mint az u-szög) trend vagy tit.
Van még ilyen hibrid verzióis ecoturistáknak. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.