Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662055 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13050 Dátum:
2017.12.01 péntek, 14:10:04 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.12.01 péntek, 13:28:16
Sziasztok!
Mennyire normális jelenség, hogy az 1,8-as benzines mondeómnak hidegebb időben (0 fok környéke) 10km tempósabb városi szakasz megtétele után is épphogy csak kimozdul alaphelyzetből a vízhőfok mutatója? A motort indulás után igyekszem kb. 2000-2500-as fordulatszám tartományban használni, ezzel is gyorsítva a melegedést de az eredmény ugyanaz. Tavasztól őszig nincs ilyen gond, és az előző -szintén benzines - autóimnál sem volt. Próbáltam visszakeresni a fórumban, de jórészt dízeles tapasztalatokkal találkoztam.
Szia, lehet hogy a termosztáttal lesz a gond. Enyém már 2-3 km után "okádja" a meleget.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13051 Dátum:
2017.12.01 péntek, 14:31:43 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.12.01 péntek, 13:28:16
Sziasztok!
Mennyire normális jelenség, hogy az 1,8-as benzines mondeómnak hidegebb időben (0 fok környéke) 10km tempósabb városi szakasz megtétele után is épphogy csak kimozdul alaphelyzetből a vízhőfok mutatója? A motort indulás után igyekszem kb. 2000-2500-as fordulatszám tartományban használni, ezzel is gyorsítva a melegedést de az eredmény ugyanaz. Tavasztól őszig nincs ilyen gond, és az előző -szintén benzines - autóimnál sem volt. Próbáltam visszakeresni a fórumban, de jórészt dízeles tapasztalatokkal találkoztam.
Egyáltalán nem normális. Minél előbb cserélj termosztátot,(ha az a baja, és elég nagy eséllyel az) mert ez nem tesz jót a motornak se.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13052 Dátum:
2017.12.01 péntek, 14:52:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.01 péntek, 13:21:33
Szerintem be lehet fordítva is tenni. Az, hogy okoz-e ilyen hibát nem tudom, de az tuti hogy minél előbb fordítsd meg.
Isten őrizz visszafordítani!
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13053 Dátum:
2017.12.01 péntek, 14:53:31 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.12.01 péntek, 14:52:38
Isten őrizz visszafordítani!
Cserélni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13054 Dátum:
2017.12.01 péntek, 17:07:10 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.12.01 péntek, 11:40:30
Sziasztok
Egyre gyanússabb, hogy a benzinszűrő fordítva van beszerelve. A nyíl pont fordítva áll nálam, mint a youtube-os videókban. A csöveket nem néztem meg, hogy merre mennek. Kérdezem, hogy lehetséges-e fordítva bekötni? Mit okoz, ha fordítva van? 28e km-el ezelőtt lett cserélve és okozhat-e olyan hibát, hogy hidegen/melegen jól indul, ellenben, ha leállítom 10 percre, akkor sokáig kell tekerni
Én nem fordítanám meg, hanem vennék egy új szűrőt és helyesen beszerelném. Ha megfordítod valószínű, hogy az eddig kiszűrt dolgokat be fogja engedni a rendszerbe. Amikor nehezen indul inditás után még beindulás előtt ki kell venni egy vagy kettő gyertyát és meg lehet nézni, hogy sokat vagy egyáltalán nem kap benzint. Meg inditásnál gázadásra hogyan reagál. Melegen a vízhőfok jeladó hibája is szokott okozni inditási problémát (amelyik az ECU-nak adja a jelet). Amúgy a szűrőt gond nélkül fordítva is be lehet szerelni.
Egyenlőre ennyi.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13055 Dátum:
2017.12.01 péntek, 21:03:32 »
Köszi a segítséget. Sejtettem, hogy ez lesz a vége csak reméltem, hogy megúszom, mert ahogy olvasgattam a gyári új termosztát az ajánlott, azt meg 35 ezer HUF alatt nemigen találni.
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.01 péntek, 14:31:43
Egyáltalán nem normális. Minél előbb cserélj termosztátot,(ha az a baja, és elég nagy eséllyel az) mert ez nem tesz jót a motornak se.
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13056 Dátum:
2017.12.01 péntek, 21:06:09 »
Köszi, sajnos valószínű cserés lesz a termosztát. Egyébként az utastérbe a meleget nyomja 2-3km után nekem is csak a vízhőfok jelző nem akar feljebb kúszni
Idézetet írta: adam0723 - 2017.12.01 péntek, 14:10:04
Szia, lehet hogy a termosztáttal lesz a gond. Enyém már 2-3 km után "okádja" a meleget.
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13057 Dátum:
2017.12.01 péntek, 22:48:55 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.11.26 vasárnap, 20:56:48
Sziasztok,
Jótanács, ha vízcsövet kell cserélnetek, jól gondoljátok meg hogy utángyártott vizcsövet vásároltok e ? Én beértem egy olcsó 5 ezer forintos vizcsővel (ezt ajánlotta a szerviz tipusspecifikusan a Unix adatbaziból), kibírt: 2 hónapot...Egy előzés közben külföldön durrant el. Kint is ragadt az autó, mert 6-7 cm-es hosszirányú hasadást nem gondoltam hogy meg"szigszallagozom", meg nem reckirozom a még mindig patent motort. Az olcsó most drága lett...
Ráláttam, megtapogattam, mert a felső vízcső, hát papír vékony gumicső...egy kalap sz@r...
FD.
Kommentár nélkül...
https://www.dropbox.com/s/25umt9tganmhcdk/Mond_gumicso.jpg?dl=0
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13058 Dátum:
2017.12.02 szombat, 18:56:32 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.12.01 péntek, 21:06:09
Köszi, sajnos valószínű cserés lesz a termosztát. Egyébként az utastérbe a meleget nyomja 2-3km után nekem is csak a vízhőfok jelző nem akar feljebb kúszni
Ha 2005 ös az autó, ilyen termosztát kell bele;
https://cromax.hu/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328?kereso_modell=0
Ez 2004.03 tól van. Előtte a fűtött termosztátokkal szerelték után már a nem fűtöttel. Nem drága a gyári se és az kell bele.
Úgy jártam, hogy lett rendelve bele Vernet termosztát (a legdrágábbat persze
) forgalmi alapján és úgy valamiért a fűtött termosztátokat dobja ki.
A cikk száma egyébként: 1476205
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Jml89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13059 Dátum:
2017.12.02 szombat, 20:36:59 »
Idézetet írta: adam0723 - 2017.12.02 szombat, 18:56:32
Ha 2005 ös az autó, ilyen termosztát kell bele;
https://cromax.hu/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328?kereso_modell=0
Ez 2004.03 tól van. Előtte a fűtött termosztátokkal szerelték után már a nem fűtöttel. Nem drága a gyári se és az kell bele.
Úgy jártam, hogy lett rendelve bele Vernet termosztát (a legdrágábbat persze
) forgalmi alapján és úgy valamiért a fűtött termosztátokat dobja ki.
A cikk száma egyébként: 1476205
Köszönöm, így már mindjárt jobban hangzik a dolog, már ami az anyagi részét illeti
Még szerencse, hogy eddig nem volt időm megrendelni
Naplózva
2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13060 Dátum:
2017.12.02 szombat, 21:16:18 »
Idézetet írta: Jml89 - 2017.12.02 szombat, 20:36:59
Köszönöm, így már mindjárt jobban hangzik a dolog, már ami az anyagi részét illeti
Még szerencse, hogy eddig nem volt időm megrendelni
Elég csak egyszer megvenni.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
bugyu79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13061 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 23:08:24 »
Üdv.
Ezzel kapcsolatban van tapasztalata valakinek?
http://www.szivosor.hu/tipusok/ford/mk3-1-8-2-0/
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13062 Dátum:
2017.12.05 kedd, 08:37:01 »
Idézetet írta: bugyu79 - 2017.12.04 hétfő, 23:08:24
Üdv.
Ezzel kapcsolatban van tapasztalata valakinek?
http://www.szivosor.hu/tipusok/ford/mk3-1-8-2-0/
Én vittem oda két autót is, teljesen korrekt ember, garanciát is vállal a munkára.
Egy nap alatt kész ha van szabad ideje.
Naplózva
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13063 Dátum:
2017.12.05 kedd, 12:06:52 »
Üdv mindenkinek!
Szokás szerint segítséget szeretnék kérni!
Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.
A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.
Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...
Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
bugyu79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13064 Dátum:
2017.12.05 kedd, 13:35:26 »
Ezt a valaszt kaptam. Ugy ertelmezem nincs cserelve semmi tehat ha valamit cserelni kell akkor emeli a koltsegeket.
"Tisztel Gyula,
A szívósor felújítása egy napot vesz igénybe. Ebben benne van az alkatrész tisztítása és átalakítása, valamint igény esetén a ki- és beszerelés is. Az felújítás a lapátok tengelyének és a mozgató mechanika teljes csapágyazását jelenti. A munkámra egy év garanciát vállalok.
A szívósort, vagy az autót egy napra kell letenni nálam Gödöllőn.
A szívósor felújítása 40ezer, a szerelés pedig 10ezer forint, azaz összesen 50ezer forint. Időpontot előre, telefonon kell egyeztetni."
Naplózva
zsolt0715
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13065 Dátum:
2017.12.06 szerda, 09:15:14 »
Sziasztok,
Megerősítésre van vagy lenne szükségem.
Reggeli indítások után "nehezen" melegszik be az autó. Megy az automata hőfoktartás - 22-23 C - és így kb. 10 km után áll be a vízhőfok mutatója középre.
Rögtön a termosztát hibájára gondoltam, utána is néztem. Facelift előtti, vagyis, ahogy már többször írtátok itt, hogy a fűtött termosztát kell bele - gyáríban (Cromax) nem olcsó.
2.0 benzines mk3 kombi az autó, 2002-ből.
Szerintetek is jól gondolom, hogy cserés lesz a történet?
Csak a gyárit vegyem bele? De hogy lehet mindjárt négyfajta a gyáriból...
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761
Ki érti ezt...
Köszi a válaszokat,
Ficsor Zsolt
Naplózva
2002 MKIII 2.0 16V TREND
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13066 Dátum:
2017.12.06 szerda, 10:41:53 »
Idézetet írta: zsolt0715 - 2017.12.06 szerda, 09:15:14
Sziasztok,
Megerősítésre van vagy lenne szükségem.
Reggeli indítások után "nehezen" melegszik be az autó. Megy az automata hőfoktartás - 22-23 C - és így kb. 10 km után áll be a vízhőfok mutatója középre.
Rögtön a termosztát hibájára gondoltam, utána is néztem. Facelift előtti, vagyis, ahogy már többször írtátok itt, hogy a fűtött termosztát kell bele - gyáríban (Cromax) nem olcsó.
2.0 benzines mk3 kombi az autó, 2002-ből.
Szerintetek is jól gondolom, hogy cserés lesz a történet?
Csak a gyárit vegyem bele? De hogy lehet mindjárt négyfajta a gyáriból...
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761
Ki érti ezt...
Köszi a válaszokat,
Ficsor Zsolt
Azt nem tudom miért jó nekik így, de azok ugyanazok, csak míg az egyiket 1 nap alatt hozzák, addig a többit 5, 9 ill 10 nap alatt és annak arányában növekszik az ár. Olyan is van, hogy attól, hogy tök ugyanaz, de a cikkszáma más (pl régebbi gyártás). Lehet, hogy felszámolnak sürgősségi felárat. Én ugyanígy jártam felnikupakkal. Az 1 napos 1,5-szer annyiba került, mint az amelyik 10 nap alatt ér ide.
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13067 Dátum:
2017.12.06 szerda, 15:35:06 »
Idézetet írta: Runo - 2017.12.05 kedd, 12:06:52
Üdv mindenkinek!
Szokás szerint segítséget szeretnék kérni!
Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.
A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.
Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...
Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog
Szia
Nekem is volt egy rejtélyes zörgésem 1800 és 2200 között. Aki hallotta, az azt mondta, hogy valami zörög a kesztyűtartóban. De nem. Nyárom még csinálta, de most nem. Én a generátoron lévő légterelőt gyanusítottam meg, mert az lötyög. Feszegettem, gyorskötözőztem, most is lötyög, de nem annyira. Most nem hallom.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13068 Dátum:
2017.12.08 péntek, 09:16:08 »
Idézetet írta: momcrew - 2017.12.06 szerda, 15:35:06
Szia
Nekem is volt egy rejtélyes zörgésem 1800 és 2200 között. Aki hallotta, az azt mondta, hogy valami zörög a kesztyűtartóban. De nem. Nyárom még csinálta, de most nem. Én a generátoron lévő légterelőt gyanusítottam meg, mert az lötyög. Feszegettem, gyorskötözőztem, most is lötyög, de nem annyira. Most nem hallom.
Az a baj, nekem a motorból jön a zörgés, ami néha már már csörömpölés szintű.
3 napja a szerelőnél van a kocsim, állítólag már elég jól szétszedte, de még nem találta meg a forrást.
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13069 Dátum:
2017.12.09 szombat, 13:03:39 »
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat bárdinál és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship
Van tapasztalata valakinek ilyen üzemanyag pumpával, nem eredeti, de jobb lett volna ha azt veszek ezek után .
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13070 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 00:00:27 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2017.12.09 szombat, 13:03:39
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat bárdinál és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship
Van tapasztalata valakinek ilyen üzemanyag pumpával, nem eredeti, de jobb lett volna ha azt veszek ezek után .
Szia,
milyen márkát vettél bele?
Én egyszer kényszerből, mert s.o.s. kellett vettem ERA-t, de kb annyit bírt ki hogy haza tudtam vele jönni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13071 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 07:43:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.10 vasárnap, 00:00:27
Szia,
milyen márkát vettél bele?
Én egyszer kényszerből, mert s.o.s. kellett vettem ERA-t, de kb annyit bírt ki hogy haza tudtam vele jönni.
Jó reggelt!
Nálam is szükség megoldás volt és az ERA volt azonnal gyorsan ki is cseréltem de fölösleges volt.
És milyenre cserélted le, mert van náluk Bosh -is.
Mit lehet ilyenkor a beélpitett újjal csinálni, vissza már nem veszik.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13072 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 10:06:24 »
Idézetet írta: Runo - 2017.12.05 kedd, 12:06:52
Üdv mindenkinek!
Szokás szerint segítséget szeretnék kérni!
Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.
A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.
Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...
Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog
Nos, kedd óta szervízben a kocsim, de a motorból jövő rejtélyes csörömpölést még mindig nem találták meg!
Mondtam nekik, hogy rakják össze, majd elviszem egy ford szervízbe, hátha ott egyből rányúlnak a hibára.. Mondjuk kint vagyok németben, itt a nézegetés is többe kerül, mint otthon a szerelés
Már csak abban reménykedem, hogy ezzel a csörömpöléssel haza is érek...
Apropó, nem tom köze lehet-e hozzá, már olvastam valami egr szelep törésről, nem lehet hogy az csörömpöl nekem?
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13073 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 18:53:37 »
Idézetet írta: Runo - 2017.12.10 vasárnap, 10:06:24
Nos, kedd óta szervízben a kocsim, de a motorból jövő rejtélyes csörömpölést még mindig nem találták meg!
Mondtam nekik, hogy rakják össze, majd elviszem egy ford szervízbe, hátha ott egyből rányúlnak a hibára.. Mondjuk kint vagyok németben, itt a nézegetés is többe kerül, mint otthon a szerelés
Már csak abban reménykedem, hogy ezzel a csörömpöléssel haza is érek...
Apropó, nem tom köze lehet-e hozzá, már olvastam valami egr szelep törésről, nem lehet hogy az csörömpöl nekem?
Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza......
van egy pár lehetőség.......
Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.10 vasárnap, 23:43:42 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13074 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 21:05:58 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.12.10 vasárnap, 18:53:37
Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza......
van egy pár lehetőség.......
Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.
Hát mentem már vele 800 km-t mióta elkezdett csörömpölni
És gyanús volt mondjuk az is, hogy 98-ast tankoltam tele, ezután kezdődött a zajongás
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13075 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 23:19:04 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2017.12.10 vasárnap, 07:43:22
Jó reggelt!
Nálam is szükség megoldás volt és az ERA volt azonnal gyorsan ki is cseréltem de fölösleges volt.
És milyenre cserélted le, mert van náluk Bosh -is.
Mit lehet ilyenkor a beélpitett újjal csinálni, vissza már nem veszik.
Miért ne vennék vissza? Hisz hibás...
Én máshonnan(talán a ko-csi kft-től) rendeltem gyárit, azóta is tökéletes.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13076 Dátum:
2017.12.12 kedd, 08:25:46 »
Idézetet írta: kisorob - 2017.12.10 vasárnap, 18:53:37
Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza......
van egy pár lehetőség.......
Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.
Én is küzdöttem kopogásos égéssel. Nálam megszűnt, mikor lehúztam az EGR csatit.
Próbéltam szétszedett EGR-el, akkor ugyan úgy kopogott...
A megoldást a PCM adaptációs értékek törlése jelentette.
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13077 Dátum:
2017.12.12 kedd, 10:08:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.11 hétfő, 23:19:04
Miért ne vennék vissza? Hisz hibás...
Én máshonnan(talán a ko-csi kft-től) rendeltem gyárit, azóta is tökéletes.
Közben megcsinaltam.
Az új pumpát szétszedtem és csak a pumpa részét kivettem és áttettem a régi házba így tökéletesen működik.
Amikor először összeraktam már akkor volt egy olyan érzésem hogy minden része rosszul illeszkedik.
A két benzin csatlakozó nagyon nehezen akart helyre menni a régi meg nagyon szépen illeszkedett.
A lényeg hogy megérte újra szétszedni és áttenni a pumpát a régi házba.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ordogj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13078 Dátum:
2017.12.16 szombat, 11:07:04 »
Sziasztok! Abban kérem segítségetek, hogy a motorom alacsony fordulatnál rángat, induláskor is valamint hirtelen gázadáskor is, dadog a motor. Mi lehet a bibi, valakinek van-e ilyen tapasztalat? Válaszokat előre is köszi. Üdv
Naplózva
MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13079 Dátum:
2017.12.16 szombat, 21:00:42 »
Idézetet írta: ordogj - 2017.12.16 szombat, 11:07:04
Sziasztok! Abban kérem segítségetek, hogy a motorom alacsony fordulatnál rángat, induláskor is valamint hirtelen gázadáskor is, dadog a motor. Mi lehet a bibi, valakinek van-e ilyen tapasztalat? Válaszokat előre is köszi. Üdv
Gyújtás? (trafó, gyertya, kábel)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 19:42:05 írta Lacika71
»
Naplózva
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13080 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 16:38:45 »
A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13081 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 16:54:32 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.12.17 vasárnap, 16:38:45
A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
a benyásoknak azért hamar illik fűteni,hiszen mást sem tudnak jobban.
Valszeg a termód cserés,én nem takargatnám,mert úgy hamar felforrhat a víz,így meg állandóan hideg motorral üzemel,ami intenzívebb kopást eredményez a motorban.A gyári nem olcsó,de hosszútávon megéri. Figyelj oda, hogy fűtött-e van benne,vagy sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13082 Dátum:
2017.12.17 vasárnap, 18:13:59 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.12.17 vasárnap, 16:38:45
A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
Igen középen kell lenni az üzemi hőmérsékletnek 3-5 km után már.Nem bonyolult a csere,egy kis hűtőfolyadék kifolyik,azt pótolni a csere után.Ha lehet,akkor gyárit,mert elég sok probléma volt az egyébb termókkal.Ha régebbi a vas(2004 elött)az kicsit zsebbenyúlós,de ez van.A min. és max. között általában az arany középút a jó,tehát középállásnál jó a hőm.(kb.90-103 C között).
Segítség a cseréhez:
https://www.youtube.com/watch?v=oN7jahnpDOw&t=369s
Nézd meg milyen van benn ill. milyen való bele a katalógus szerint.(alvázszám,évjárat)
pre FL kb.25E FL kb.10E Ft.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 18:25:41 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13083 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 14:31:28 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.12.17 vasárnap, 18:13:59
Igen középen kell lenni az üzemi hőmérsékletnek 3-5 km után már.Nem bonyolult a csere,egy kis hűtőfolyadék kifolyik,azt pótolni a csere után.Ha lehet,akkor gyárit,mert elég sok probléma volt az egyébb termókkal.Ha régebbi a vas(2004 elött)az kicsit zsebbenyúlós,de ez van.A min. és max. között általában az arany középút a jó,tehát középállásnál jó a hőm.(kb.90-103 C között).
Segítség a cseréhez:
https://www.youtube.com/watch?v=oN7jahnpDOw&t=369s
Nézd meg milyen van benn ill. milyen való bele a katalógus szerint.(alvázszám,évjárat)
pre FL kb.25E FL kb.10E Ft.
köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13084 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 15:35:35 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.12.18 hétfő, 14:31:28
köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.
A "nem bonyolult a csere" végülis igaz, de azért készülj fel, hogy a csere után friss bőrt kell növeszteni a kezedre, mert körbe le lesz hámozva.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.18 hétfő, 20:30:45 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13085 Dátum:
2017.12.20 szerda, 08:38:14 »
Idézetet írta: Runo - 2017.12.05 kedd, 12:06:52
Üdv mindenkinek!
Szokás szerint segítséget szeretnék kérni!
Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.
A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.
Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...
Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog
Nos,meg is van a probléma!
https://www.dropbox.com/s/ml2fxfzk1il28i1/25497378_1444894945607842_1978613034_n.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9cb5owi5ca9wk3q/25530791_1444895055607831_185627562_o.jpg?dl=0
Még jó, hogy csak 1500 km-t mentem így vele!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13086 Dátum:
2017.12.20 szerda, 08:43:33 »
Idézetet írta: Runo - 2017.12.20 szerda, 08:38:14
Nos,meg is van a probléma!
https://www.dropbox.com/s/ml2fxfzk1il28i1/25497378_1444894945607842_1978613034_n.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9cb5owi5ca9wk3q/25530791_1444895055607831_185627562_o.jpg?dl=0
Még jó, hogy csak 1500 km-t mentem így vele!
és a hiányzó alkatrészek hol vannak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13087 Dátum:
2017.12.20 szerda, 08:54:59 »
Sziasztok!
Cincogó, dörzsolódó hang jön a motorból. A barátommal észrevettük, hogy az ékszíjjon bemarás található, így ma cseréljük.
Van esetleg valami, amire érdemes figyelni a szervízelés közben, trükk vagy tipp?
Majd ha szét zsedjük, csak akkor tudjuk megnézni hogy melyik görgő adhatja a hangot. . .
Azon gondolkodom, hogy a generátort is felújíttatom, mert néha villogó fények vannak, akksi az új.
Jelenleg ~260e km van a kocsimban, nem tudom hogy adjam-e el vagy maradjon velem, azaz igazság, hogy 2 év alatt a szívünkhöz nőtt, de most még talán kapnék érte normális pénzt.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Runo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13088 Dátum:
2017.12.20 szerda, 09:03:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.20 szerda, 08:43:33
és a hiányzó alkatrészek hol vannak?
Remélem nem a motorban!
Naplózva
Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
lacee832
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13089 Dátum:
2017.12.20 szerda, 14:53:26 »
kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni 2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel....
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13090 Dátum:
2017.12.20 szerda, 19:21:50 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.12.20 szerda, 14:53:26
kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni 2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel....
Válogasd ki a megfelelőt:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog2&op=11&manuf=525&model=4721&year=2006&model=4721&motor=b-1798&typid=15443&level1=10107&level2=10194&level3=10195
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iii_lepcsoshatu_b4y_2000_10_2007_03/15442/autofutes_huto_rendszerek/termosztat/osszes_termek/-_1
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
Döntés a te kezedben.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.20 szerda, 19:28:51 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13091 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 10:57:37 »
Idézetet írta: lacee832 - 2017.12.20 szerda, 14:53:26
kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni 2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel....
Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
kisorob
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13092 Dátum:
2017.12.21 csütörtök, 17:26:41 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.12.21 csütörtök, 10:57:37
Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Én autorad-ot tettem bele, több mint egy éve, eddig hibátlan. Az ára 12 ezer forint körül volt.
A cseréje valójában nem egy kellemes élmény.
Ha már pancsolsz a hűtőfolyadékkal , én le is cserélném a helyedben az egészet. A hűtő alján találsz egy leürítő dugót.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.21 csütörtök, 17:29:52 írta kisorob
»
Naplózva
MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
preludium75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13093 Dátum:
2017.12.22 péntek, 19:12:41 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2017.12.21 csütörtök, 10:57:37
Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13094 Dátum:
2017.12.22 péntek, 19:23:28 »
Idézetet írta: preludium75 - 2017.12.22 péntek, 19:12:41
A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?
Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
preludium75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13095 Dátum:
2017.12.22 péntek, 20:45:59 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.12.22 péntek, 19:23:28
Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
Naplózva
preludium75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13096 Dátum:
2017.12.22 péntek, 20:49:52 »
Idézetet írta: preludium75 - 2017.12.22 péntek, 20:45:59
Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
mk3 benzines mondeo-hoz .
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13097 Dátum:
2017.12.22 péntek, 22:34:28 »
Idézetet írta: preludium75 - 2017.12.22 péntek, 20:45:59
Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
Lehet, hogy már ezt is a kínaiak gyártják.
Azért kíváncsi lennék erre a nem egészen 4 ezer Ft-os termosztátra.
https://www.banggood.com/Thermostat-Housing-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-1_82_0-Petrol-Engine-p-1005745.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13098 Dátum:
2017.12.23 szombat, 10:43:48 »
Sziasztok,
nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?
Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13099 Dátum:
2017.12.23 szombat, 11:28:34 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.23 szombat, 10:43:48
Sziasztok,
nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?
Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
javítsd meg.forrasztás,előtte gyantás zsugorcső ráhúz,majd a végén rámelegít.Örökös lesz mint a nyomor...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ