Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:13:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652547 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #13050 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:10:04 »

Sziasztok!

Mennyire normális jelenség, hogy az 1,8-as benzines mondeómnak hidegebb időben (0 fok környéke) 10km tempósabb városi szakasz megtétele után is épphogy csak kimozdul alaphelyzetből a vízhőfok mutatója? A motort indulás után igyekszem kb. 2000-2500-as fordulatszám tartományban használni, ezzel is gyorsítva a melegedést de az eredmény ugyanaz. Tavasztól őszig nincs ilyen gond, és az előző -szintén benzines - autóimnál sem volt. Próbáltam visszakeresni a fórumban, de jórészt dízeles tapasztalatokkal találkoztam.

Szia, lehet hogy a termosztáttal lesz a gond. Enyém már 2-3 km után "okádja" a meleget.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13051 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:31:43 »

Sziasztok!

Mennyire normális jelenség, hogy az 1,8-as benzines mondeómnak hidegebb időben (0 fok környéke) 10km tempósabb városi szakasz megtétele után is épphogy csak kimozdul alaphelyzetből a vízhőfok mutatója? A motort indulás után igyekszem kb. 2000-2500-as fordulatszám tartományban használni, ezzel is gyorsítva a melegedést de az eredmény ugyanaz. Tavasztól őszig nincs ilyen gond, és az előző -szintén benzines - autóimnál sem volt. Próbáltam visszakeresni a fórumban, de jórészt dízeles tapasztalatokkal találkoztam.

Egyáltalán nem normális. Minél előbb cserélj termosztátot,(ha az a baja, és elég nagy eséllyel az) mert ez nem tesz jót a motornak se.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #13052 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:52:38 »

Szerintem be lehet fordítva is tenni. Az, hogy okoz-e ilyen hibát nem tudom, de az tuti hogy minél előbb fordítsd meg. vigyor3

Isten őrizz visszafordítani!
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13053 Dátum: 2017.12.01 péntek, 14:53:31 »

Isten őrizz visszafordítani!

Cserélni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #13054 Dátum: 2017.12.01 péntek, 17:07:10 »

Sziasztok

Egyre gyanússabb, hogy a benzinszűrő fordítva van beszerelve. A nyíl pont fordítva áll nálam, mint a youtube-os videókban. A csöveket nem néztem meg, hogy merre mennek. Kérdezem, hogy lehetséges-e fordítva bekötni? Mit okoz, ha fordítva van? 28e km-el ezelőtt lett cserélve és okozhat-e olyan hibát, hogy hidegen/melegen jól indul, ellenben, ha leállítom 10 percre, akkor sokáig kell tekerni

Én nem fordítanám meg, hanem vennék egy új szűrőt és helyesen beszerelném. Ha megfordítod valószínű, hogy az eddig kiszűrt dolgokat be fogja engedni a rendszerbe. Amikor nehezen indul inditás után még beindulás előtt ki kell venni egy vagy kettő gyertyát és meg lehet nézni, hogy sokat vagy egyáltalán nem kap benzint. Meg inditásnál gázadásra hogyan reagál. Melegen a vízhőfok jeladó hibája is szokott okozni inditási problémát (amelyik az ECU-nak adja a jelet). Amúgy a szűrőt gond nélkül fordítva is be lehet szerelni.
Egyenlőre ennyi.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Jml89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13055 Dátum: 2017.12.01 péntek, 21:03:32 »

Köszi a segítséget. Sejtettem, hogy ez lesz a vége csak reméltem, hogy megúszom, mert ahogy olvasgattam a gyári új termosztát az ajánlott, azt meg 35 ezer HUF alatt nemigen találni.
Egyáltalán nem normális. Minél előbb cserélj termosztátot,(ha az a baja, és elég nagy eséllyel az) mert ez nem tesz jót a motornak se.
Naplózva

2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Jml89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13056 Dátum: 2017.12.01 péntek, 21:06:09 »

Köszi, sajnos valószínű cserés lesz a termosztát. Egyébként az utastérbe a meleget nyomja 2-3km után nekem is csak a vízhőfok jelző nem akar feljebb kúszni Undecided
Szia, lehet hogy a termosztáttal lesz a gond. Enyém már 2-3 km után "okádja" a meleget.
Naplózva

2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13057 Dátum: 2017.12.01 péntek, 22:48:55 »

Sziasztok,

Jótanács, ha vízcsövet kell cserélnetek, jól gondoljátok meg hogy utángyártott vizcsövet vásároltok e ? Én beértem egy olcsó 5 ezer forintos vizcsővel (ezt ajánlotta a szerviz tipusspecifikusan a Unix adatbaziból), kibírt: 2 hónapot...Egy előzés közben külföldön durrant el. Kint is ragadt az autó, mert 6-7 cm-es hosszirányú hasadást nem gondoltam hogy meg"szigszallagozom", meg nem reckirozom a még mindig patent motort.   Az olcsó most drága lett...

Ráláttam, megtapogattam, mert a felső vízcső, hát papír vékony gumicső...egy kalap sz@r...

FD.   

Kommentár nélkül...
https://www.dropbox.com/s/25umt9tganmhcdk/Mond_gumicso.jpg?dl=0

Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #13058 Dátum: 2017.12.02 szombat, 18:56:32 »

Köszi, sajnos valószínű cserés lesz a termosztát. Egyébként az utastérbe a meleget nyomja 2-3km után nekem is csak a vízhőfok jelző nem akar feljebb kúszni Undecided

Ha 2005 ös az autó, ilyen termosztát kell bele;

https://cromax.hu/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328?kereso_modell=0

Ez 2004.03 tól van. Előtte a fűtött termosztátokkal szerelték után már a nem fűtöttel. Nem drága a gyári se és az kell bele.
Úgy jártam, hogy lett rendelve bele Vernet termosztát (a legdrágábbat persze  taps)  forgalmi alapján és úgy valamiért a fűtött termosztátokat dobja ki.

A cikk száma egyébként: 1476205
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Jml89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13059 Dátum: 2017.12.02 szombat, 20:36:59 »

Ha 2005 ös az autó, ilyen termosztát kell bele;

https://cromax.hu/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328?kereso_modell=0

Ez 2004.03 tól van. Előtte a fűtött termosztátokkal szerelték után már a nem fűtöttel. Nem drága a gyári se és az kell bele.
Úgy jártam, hogy lett rendelve bele Vernet termosztát (a legdrágábbat persze  taps)  forgalmi alapján és úgy valamiért a fűtött termosztátokat dobja ki.

A cikk száma egyébként: 1476205

Köszönöm, így már mindjárt jobban hangzik a dolog, már ami az anyagi részét illeti worship Még szerencse, hogy eddig nem volt időm megrendelni vigyor3
Naplózva

2005 Ford Mondeo MK3 FL2 - 1.8 benzin 125le
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #13060 Dátum: 2017.12.02 szombat, 21:16:18 »

Köszönöm, így már mindjárt jobban hangzik a dolog, már ami az anyagi részét illeti worship Még szerencse, hogy eddig nem volt időm megrendelni vigyor3

Elég csak egyszer megvenni.  nyes
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
bugyu79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #13061 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 23:08:24 »

Üdv.
Ezzel kapcsolatban van tapasztalata valakinek?

http://www.szivosor.hu/tipusok/ford/mk3-1-8-2-0/
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13062 Dátum: 2017.12.05 kedd, 08:37:01 »

Üdv.
Ezzel kapcsolatban van tapasztalata valakinek?

http://www.szivosor.hu/tipusok/ford/mk3-1-8-2-0/

Én vittem oda két autót is, teljesen korrekt ember, garanciát is vállal a munkára.
Egy nap alatt kész ha van szabad ideje.
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13063 Dátum: 2017.12.05 kedd, 12:06:52 »

Üdv mindenkinek!

Szokás szerint segítséget szeretnék kérni! Smiley

Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.

A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.

Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...

Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog Smiley
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
bugyu79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #13064 Dátum: 2017.12.05 kedd, 13:35:26 »

Ezt a valaszt kaptam. Ugy ertelmezem nincs cserelve semmi tehat ha valamit cserelni kell akkor emeli a koltsegeket.
"Tisztel Gyula,

A szívósor felújítása egy napot vesz igénybe. Ebben benne van az alkatrész tisztítása és átalakítása, valamint igény esetén a ki- és beszerelés is. Az felújítás a lapátok tengelyének és a mozgató mechanika teljes csapágyazását jelenti. A munkámra egy év garanciát vállalok.
A szívósort, vagy az autót egy napra kell letenni nálam Gödöllőn.
A szívósor felújítása 40ezer, a szerelés pedig 10ezer forint, azaz összesen 50ezer forint. Időpontot előre, telefonon kell egyeztetni."
Naplózva
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #13065 Dátum: 2017.12.06 szerda, 09:15:14 »

Sziasztok,

Megerősítésre van vagy lenne szükségem.

Reggeli indítások után "nehezen" melegszik be az autó. Megy az automata hőfoktartás - 22-23 C - és így kb. 10 km után áll be a vízhőfok mutatója középre.

Rögtön a termosztát hibájára gondoltam, utána is néztem. Facelift előtti, vagyis, ahogy már többször írtátok itt, hogy a fűtött termosztát kell bele - gyáríban (Cromax) nem olcsó.

2.0 benzines mk3 kombi az autó, 2002-ből.

Szerintetek is jól gondolom, hogy cserés lesz a történet?Sad

Csak a gyárit vegyem bele? De hogy lehet mindjárt négyfajta a gyáriból...

https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761

Ki érti ezt...

Köszi a válaszokat,

Ficsor Zsolt
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13066 Dátum: 2017.12.06 szerda, 10:41:53 »

Sziasztok,

Megerősítésre van vagy lenne szükségem.

Reggeli indítások után "nehezen" melegszik be az autó. Megy az automata hőfoktartás - 22-23 C - és így kb. 10 km után áll be a vízhőfok mutatója középre.

Rögtön a termosztát hibájára gondoltam, utána is néztem. Facelift előtti, vagyis, ahogy már többször írtátok itt, hogy a fűtött termosztát kell bele - gyáríban (Cromax) nem olcsó.

2.0 benzines mk3 kombi az autó, 2002-ből.

Szerintetek is jól gondolom, hogy cserés lesz a történet?Sad

Csak a gyárit vegyem bele? De hogy lehet mindjárt négyfajta a gyáriból...

https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2000-2004_7761

Ki érti ezt...

Köszi a válaszokat,

Ficsor Zsolt

Azt nem tudom miért jó nekik így, de azok ugyanazok, csak míg az egyiket 1 nap alatt hozzák, addig a többit 5, 9 ill 10 nap alatt és annak arányában növekszik az ár. Olyan is van, hogy attól, hogy tök ugyanaz, de a cikkszáma más (pl régebbi gyártás). Lehet, hogy felszámolnak sürgősségi felárat. Én ugyanígy jártam felnikupakkal. Az 1 napos 1,5-szer annyiba került, mint az amelyik 10 nap alatt ér ide.
Naplózva
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #13067 Dátum: 2017.12.06 szerda, 15:35:06 »

Üdv mindenkinek!

Szokás szerint segítséget szeretnék kérni! Smiley

Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.

A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.

Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...

Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog Smiley

Szia

Nekem is volt egy rejtélyes zörgésem 1800 és 2200 között. Aki hallotta, az azt mondta, hogy valami zörög a kesztyűtartóban. De nem. Nyárom még csinálta, de most nem. Én a generátoron lévő légterelőt gyanusítottam meg, mert az lötyög. Feszegettem, gyorskötözőztem, most is lötyög, de nem annyira. Most nem hallom.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13068 Dátum: 2017.12.08 péntek, 09:16:08 »

Szia

Nekem is volt egy rejtélyes zörgésem 1800 és 2200 között. Aki hallotta, az azt mondta, hogy valami zörög a kesztyűtartóban. De nem. Nyárom még csinálta, de most nem. Én a generátoron lévő légterelőt gyanusítottam meg, mert az lötyög. Feszegettem, gyorskötözőztem, most is lötyög, de nem annyira. Most nem hallom.

Az a baj, nekem a motorból jön a zörgés, ami néha már már csörömpölés szintű.
3 napja a szerelőnél van a kocsim, állítólag már elég jól szétszedte, de még nem találta meg a forrást.  szomoru1
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #13069 Dátum: 2017.12.09 szombat, 13:03:39 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat   bárdinál és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship

Van tapasztalata valakinek ilyen üzemanyag pumpával, nem eredeti, de  jobb lett volna ha azt veszek ezek után .
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13070 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 00:00:27 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat   bárdinál és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship

Van tapasztalata valakinek ilyen üzemanyag pumpával, nem eredeti, de  jobb lett volna ha azt veszek ezek után .

Szia,

milyen márkát vettél bele?

Én egyszer kényszerből, mert s.o.s. kellett vettem ERA-t, de kb annyit bírt ki hogy haza tudtam vele jönni. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #13071 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 07:43:22 »

Szia,

milyen márkát vettél bele?

Én egyszer kényszerből, mert s.o.s. kellett vettem ERA-t, de kb annyit bírt ki hogy haza tudtam vele jönni. vigyor3

Jó reggelt!

Nálam is szükség megoldás volt és az ERA volt azonnal gyorsan ki is cseréltem de fölösleges volt.
És milyenre cserélted le, mert van náluk Bosh -is.

Mit lehet ilyenkor a beélpitett újjal csinálni, vissza már nem veszik.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13072 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 10:06:24 »

Üdv mindenkinek!

Szokás szerint segítséget szeretnék kérni! Smiley

Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.

A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.

Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...

Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog Smiley

Nos, kedd óta szervízben a kocsim, de a motorból jövő rejtélyes csörömpölést még mindig nem találták meg!  rinya
Mondtam nekik, hogy rakják össze, majd elviszem egy ford szervízbe, hátha ott egyből rányúlnak a hibára.. Mondjuk kint vagyok németben, itt a nézegetés is többe kerül, mint otthon a szerelés  Roll Eyes
Már csak abban reménykedem, hogy ezzel a csörömpöléssel haza is érek...
Apropó, nem tom köze lehet-e hozzá, már olvastam valami egr szelep törésről, nem lehet hogy az csörömpöl nekem?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13073 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 18:53:37 »

Nos, kedd óta szervízben a kocsim, de a motorból jövő rejtélyes csörömpölést még mindig nem találták meg!  rinya
Mondtam nekik, hogy rakják össze, majd elviszem egy ford szervízbe, hátha ott egyből rányúlnak a hibára.. Mondjuk kint vagyok németben, itt a nézegetés is többe kerül, mint otthon a szerelés  Roll Eyes
Már csak abban reménykedem, hogy ezzel a csörömpöléssel haza is érek...
Apropó, nem tom köze lehet-e hozzá, már olvastam valami egr szelep törésről, nem lehet hogy az csörömpöl nekem?

Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza...... eplus2 van egy pár lehetőség.......

Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.10 vasárnap, 23:43:42 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13074 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 21:05:58 »

Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza...... eplus2 van egy pár lehetőség.......

Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.

Hát mentem már vele 800 km-t mióta elkezdett csörömpölni Tongue
És gyanús volt mondjuk az is, hogy 98-ast tankoltam tele, ezután kezdődött a zajongás  smile
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13075 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 23:19:04 »

Jó reggelt!

Nálam is szükség megoldás volt és az ERA volt azonnal gyorsan ki is cseréltem de fölösleges volt.
És milyenre cserélted le, mert van náluk Bosh -is.

Mit lehet ilyenkor a beélpitett újjal csinálni, vissza már nem veszik.

Miért ne vennék vissza? Hisz hibás...

Én máshonnan(talán a ko-csi kft-től) rendeltem gyárit, azóta is tökéletes.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #13076 Dátum: 2017.12.12 kedd, 08:25:46 »

Szia!
Egy tipp ami viszonylag nem kerül sokba:
Próbáld meg százas benzinnel, ha megszűnik a hang akkor kopogásos égésed van ,mint nekem is volt 1900-2300-as fordulatszámnál és emelkedőn. Utána lehet keresgélni mi okozza...... eplus2 van egy pár lehetőség.......

Ha ez a probléma áll fenn gyorsan meg kell oldani, komoly kárt tud okozni a motorban.

Én is küzdöttem kopogásos égéssel. Nálam megszűnt, mikor lehúztam az EGR csatit.
Próbéltam szétszedett EGR-el, akkor ugyan úgy kopogott...

A megoldást a PCM adaptációs értékek törlése jelentette.
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #13077 Dátum: 2017.12.12 kedd, 10:08:24 »

Miért ne vennék vissza? Hisz hibás...

Én máshonnan(talán a ko-csi kft-től) rendeltem gyárit, azóta is tökéletes.


Közben megcsinaltam.
Az új pumpát szétszedtem és csak a pumpa részét kivettem és áttettem a régi házba így tökéletesen működik.
Amikor először összeraktam már akkor volt egy olyan érzésem hogy minden része rosszul illeszkedik.
A két benzin csatlakozó nagyon nehezen akart helyre menni a régi meg nagyon szépen illeszkedett.
A lényeg hogy megérte újra szétszedni és áttenni a pumpát a régi házba.

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #13078 Dátum: 2017.12.16 szombat, 11:07:04 »

Sziasztok! Abban kérem segítségetek, hogy a motorom alacsony fordulatnál rángat, induláskor is valamint hirtelen gázadáskor is, dadog a motor. Mi lehet a bibi, valakinek van-e ilyen tapasztalat? Válaszokat előre is köszi. Üdv
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13079 Dátum: 2017.12.16 szombat, 21:00:42 »

Sziasztok! Abban kérem segítségetek, hogy a motorom alacsony fordulatnál rángat, induláskor is valamint hirtelen gázadáskor is, dadog a motor. Mi lehet a bibi, valakinek van-e ilyen tapasztalat? Válaszokat előre is köszi. Üdv

Gyújtás? (trafó, gyertya, kábel)
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 19:42:05 írta Lacika71 » Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13080 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 16:38:45 »

A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13081 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 16:54:32 »

A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
a benyásoknak azért hamar illik fűteni,hiszen mást sem tudnak jobban. vigyor3
Valszeg a termód cserés,én nem takargatnám,mert úgy hamar felforrhat a víz,így meg állandóan hideg motorral üzemel,ami intenzívebb kopást eredményez a motorban.A gyári nem olcsó,de hosszútávon megéri. Figyelj oda, hogy fűtött-e van benne,vagy sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13082 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 18:13:59 »

A vízhőfok mutatónak középállásban kell lenni? nálam elég nehezen jut el oda leginkább az első vonalnál álldolgál. Ha nem haladok az autóval 1 perc alatt felmegy középállásba. Ha fűtök akkor ment közben soha sem megy fel. Számokból csak 60 és 120 van ráírva. A kézikönyv sem említi a 90 az a középállás lenne ahol nincs semmi vonal?
A termosztátra gyanakszom. Bonyolult cserélni, milyet érdemes venni mennyibe kerül? Amíg nem oldom meg mehet az ősi kartonpapíros megoldás? Leginkább rövid utakon megyek (10-15km) ilyen táv alatt már illene bemelegednie. Ez az első telünk....:-) Ha ilyen majd megszokom. Fűtés oké a meleget hamar nyomja.
Igen középen kell lenni az üzemi hőmérsékletnek 3-5 km után már.Nem bonyolult a csere,egy kis hűtőfolyadék kifolyik,azt pótolni a csere után.Ha lehet,akkor gyárit,mert elég sok probléma volt az egyébb termókkal.Ha régebbi a vas(2004 elött)az kicsit zsebbenyúlós,de ez van.A min. és max. között általában az arany középút a jó,tehát középállásnál jó a hőm.(kb.90-103 C között).
Segítség a cseréhez: https://www.youtube.com/watch?v=oN7jahnpDOw&t=369s
Nézd meg milyen van benn ill. milyen való bele a katalógus szerint.(alvázszám,évjárat)
pre FL kb.25E  FL kb.10E Ft.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 18:25:41 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13083 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 14:31:28 »

Igen középen kell lenni az üzemi hőmérsékletnek 3-5 km után már.Nem bonyolult a csere,egy kis hűtőfolyadék kifolyik,azt pótolni a csere után.Ha lehet,akkor gyárit,mert elég sok probléma volt az egyébb termókkal.Ha régebbi a vas(2004 elött)az kicsit zsebbenyúlós,de ez van.A min. és max. között általában az arany középút a jó,tehát középállásnál jó a hőm.(kb.90-103 C között).
Segítség a cseréhez: https://www.youtube.com/watch?v=oN7jahnpDOw&t=369s
Nézd meg milyen van benn ill. milyen való bele a katalógus szerint.(alvázszám,évjárat)
pre FL kb.25E  FL kb.10E Ft.

köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13084 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 15:35:35 »

köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.

A "nem bonyolult a csere" végülis igaz, de azért készülj fel, hogy a csere után friss bőrt kell növeszteni a kezedre, mert körbe le lesz hámozva.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.18 hétfő, 20:30:45 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13085 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:38:14 »

Üdv mindenkinek!

Szokás szerint segítséget szeretnék kérni! Smiley

Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.

A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.

Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...

Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog Smiley

Nos,meg is van a probléma! Smiley

https://www.dropbox.com/s/ml2fxfzk1il28i1/25497378_1444894945607842_1978613034_n.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/9cb5owi5ca9wk3q/25530791_1444895055607831_185627562_o.jpg?dl=0

Még jó, hogy csak 1500 km-t mentem így vele!  Roll Eyes
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13086 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:43:33 »

és a hiányzó alkatrészek hol vannak? Roll Eyes Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #13087 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:54:59 »

Sziasztok!

Cincogó, dörzsolódó hang jön a motorból. A barátommal észrevettük, hogy az ékszíjjon bemarás található, így ma cseréljük.

Van esetleg valami, amire érdemes figyelni a szervízelés közben, trükk vagy tipp?
Majd ha szét zsedjük, csak akkor tudjuk megnézni hogy melyik görgő adhatja a hangot. . .

Azon gondolkodom, hogy a generátort is felújíttatom, mert néha villogó fények vannak, akksi az új.


Jelenleg ~260e km van a kocsimban, nem tudom hogy adjam-e el vagy maradjon velem, azaz igazság, hogy 2 év alatt a szívünkhöz nőtt, de most még talán kapnék érte normális pénzt.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #13088 Dátum: 2017.12.20 szerda, 09:03:12 »

és a hiányzó alkatrészek hol vannak? Roll Eyes Undecided

Remélem nem a motorban!  vigyor3
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13089 Dátum: 2017.12.20 szerda, 14:53:26 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13090 Dátum: 2017.12.20 szerda, 19:21:50 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Válogasd ki a megfelelőt:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog2&op=11&manuf=525&model=4721&year=2006&model=4721&motor=b-1798&typid=15443&level1=10107&level2=10194&level3=10195
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iii_lepcsoshatu_b4y_2000_10_2007_03/15442/autofutes_huto_rendszerek/termosztat/osszes_termek/-_1
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
Döntés a te kezedben.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.20 szerda, 19:28:51 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #13091 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 10:57:37 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13092 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 17:26:41 »

Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Én autorad-ot tettem bele, több mint egy éve, eddig hibátlan. Az ára 12 ezer forint körül volt.
A cseréje valójában nem egy kellemes élmény.  eplus2
Ha már pancsolsz a hűtőfolyadékkal , én le is cserélném a helyedben az egészet. A hűtő alján találsz egy leürítő dugót.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.21 csütörtök, 17:29:52 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #13093 Dátum: 2017.12.22 péntek, 19:12:41 »

Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13094 Dátum: 2017.12.22 péntek, 19:23:28 »

A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?

Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #13095 Dátum: 2017.12.22 péntek, 20:45:59 »

Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #13096 Dátum: 2017.12.22 péntek, 20:49:52 »

Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
mk3 benzines mondeo-hoz .
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #13097 Dátum: 2017.12.22 péntek, 22:34:28 »

Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?

Lehet, hogy már ezt is a kínaiak gyártják.
Azért kíváncsi lennék erre a nem egészen 4 ezer Ft-os termosztátra.

https://www.banggood.com/Thermostat-Housing-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-1_82_0-Petrol-Engine-p-1005745.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13098 Dátum: 2017.12.23 szombat, 10:43:48 »

Sziasztok,

nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?

Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13099 Dátum: 2017.12.23 szombat, 11:28:34 »

Sziasztok,

nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?

Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
javítsd meg.forrasztás,előtte gyantás zsugorcső ráhúz,majd a végén rámelegít.Örökös lesz mint a nyomor... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.