Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662035 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13500 Dátum:
2019.01.18 péntek, 17:30:38 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.18 péntek, 10:55:48
Sziasztok,
Szét van szedve a mondeom motorja, teljes generált kap. Arra gondoltam a vezérlést is kicseréltetem, kérdésem az lenne hozzátok, hogy erről a lánckészletről van-e valakinek véleménye, esetleg valaki használt már ilyet?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/fai-autoparts/7814936
A szívósorban a lapátok és a tengelyük hibátlannak minősül, viszont a tengelyt mozgató szerkezet gömbfeje van kikopva, erre valami megoldás, esetleg pontos alkatrész név meghatározásban tudtok segíteni, ami alapján tudok keresni?
Előre is köszönöm mindenkinek, aki segít!
Én annak idején olvasgattam elég sokat a FAI-ról, mert először én is ezt néztem ki, de elbizonytalanodtam a nagyon vegyes tapasztalatok miatt. Van akinek pont jó volt és van akinek 300km után elszakadt a lánc. Most akkor döntsd el.
Én, személy szerint az SKF-et venném. Ugyan nincs benne az olaj pumpa lánc és fogaskerék, ami amúgy se szokott nyúlni, és 2x annyiba kerül, de tuti, hogy megbízható minőség.
https://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/8014639
(kompatibilitás kérdéses, utána kell járni)
Van még a BGA-tól is, talán jobb mint a FAI és ilyet valaki régen épített be a modijába itt a fórumon.
http://catalogue.bgautomotive.co.uk/Products?type=Part&id=422587
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.18 péntek, 19:28:25 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13501 Dátum:
2019.01.18 péntek, 20:17:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.01.18 péntek, 17:30:38
Én annak idején olvasgattam elég sokat a FAI-ról, mert először én is ezt néztem ki, de elbizonytalanodtam a nagyon vegyes tapasztalatok miatt. Van akinek pont jó volt és van akinek 300km után elszakadt a lánc. Most akkor döntsd el.
Én, személy szerint az SKF-et venném. Ugyan nincs benne az olaj pumpa lánc és fogaskerék, ami amúgy se szokott nyúlni, és 2x annyiba kerül, de tuti, hogy megbízható minőség.
https://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/8014639
(kompatibilitás kérdéses, utána kell járni)
Van még a BGA-tól is, talán jobb mint a FAI és ilyet valaki régen épített be a modijába itt a fórumon.
http://catalogue.bgautomotive.co.uk/Products?type=Part&id=422587
Ilyen nagy a gyári és az utángyártott között a különbség?
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13502 Dátum:
2019.01.18 péntek, 21:25:31 »
Idézetet írta: beikes - 2019.01.18 péntek, 20:17:55
Ilyen nagy a gyári és az utángyártott között a különbség?
Ezek nem gyárik, az még drágább, mert ott külön külön veszed meg a részeket. Nincs készlet asszem.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13503 Dátum:
2019.01.22 kedd, 13:26:32 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy gyűrűzés óta (1,8 benzines), alacsony fordulaton (1000-1800) pl váltáskor, nagyobb terhelésnél, nagyobb gázadásnál, bedadog az autó (előzésnél, visszaváltásnál elég zavaró, söt). Egyébként nagyobb fordulaton húz rendesen és hál istennek az olajat se eszi
Megadta magát a szentháromság közül valami (trafó, gyertya, kábel), vagy elb.sztak valamit a motorfelújítás során?.
Köszi előre is a javaslatokat!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13504 Dátum:
2019.01.22 kedd, 13:54:56 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2019.01.22 kedd, 13:26:32
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy gyűrűzés óta (1,8 benzines), alacsony fordulaton (1000-1800) pl váltáskor, nagyobb terhelésnél, nagyobb gázadásnál, bedadog az autó (előzésnél, visszaváltásnál elég zavaró, söt). Egyébként nagyobb fordulaton húz rendesen és hál istennek az olajat se eszi
Megadta magát a szentháromság közül valami (trafó, gyertya, kábel), vagy elb.sztak valamit a motorfelújítás során?.
Köszi előre is a javaslatokat!
Szia.
Valószínű,hogy a trióból xart be.Mikor voltak cserélve a trióból?Hirtelen a gyertyákat tudod megnézni(hézag 1,3mm a gyári),trafót kiveszed és megnézed az alját(fényes szigetelésnél kis "kormos"rész van,akkor ott a hiba),nálam trafó volt xar,de a többit is cseréltem.Csak a rossz alkatrészt,de néha így is úgy is cserélni kell mind.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13505 Dátum:
2019.01.22 kedd, 14:43:43 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.01.22 kedd, 13:54:56
Szia.
Valószínű,hogy a trióból xart be.Mikor voltak cserélve a trióból?Hirtelen a gyertyákat tudod megnézni(hézag 1,3mm a gyári),trafót kiveszed és megnézed az alját(fényes szigetelésnél kis "kormos"rész van,akkor ott a hiba),nálam trafó volt xar,de a többit is cseréltem.Csak a rossz alkatrészt,de néha így is úgy is cserélni kell mind.
Gyertyák, meg a kábelek, sztem nincs egy éve hogy cserélve lettek (állandóan eltört hol az egyik hol a másik gyertya porcelán része és 3 hengereztem, emiatt 2 havonta cserélgettem a gyertyákat, mire mondták hogy valószínűleg a kábel sz.r, miután azt is kicseréltem azota nem volt vele baj, eddig. Trafót még nem cseréltem, pedig már lassan 9 éve nálam van az autó
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13506 Dátum:
2019.01.22 kedd, 14:53:38 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2019.01.22 kedd, 14:43:43
Gyertyák, meg a kábelek, sztem nincs egy éve hogy cserélve lettek (állandóan eltört hol az egyik hol a másik gyertya porcelán része és 3 hengereztem, emiatt 2 havonta cserélgettem a gyertyákat, mire mondták hogy valószínűleg a kábel sz.r, miután azt is kicseréltem azota nem volt vele baj, eddig. Trafót még nem cseréltem, pedig már lassan 9 éve nálam van az autó
Ez csak tipp,de egy próbát megér a trafó le-fel(persze,ha van külsérelmi nyom).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13507 Dátum:
2019.01.22 kedd, 15:59:30 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.01.22 kedd, 14:53:38
Ez csak tipp,de egy próbát megér a trafó le-fel(persze,ha van külsérelmi nyom).
Köszi, megpróbálom
Naplózva
hadji1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13508 Dátum:
2019.01.29 kedd, 22:07:42 »
Üdv Mindenkinek!
Van egy 2005-ös 2.0 l-es benzines Mondeom. Szelepfedél tömítést kéne cseréltetnem de a szervízben azt mondták, hogy annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudják úgy leszedni, hogy garantálják, hogy nem törik el. (Műanyag a mostani szelepfedél). Azt tanácsolták, hogy szerezzek be egy másik szelepfedelet a biztonság kedvéért. A kérdésem az lenne, hogy mivel műanyagot nem igen találom az alu mehet-e rá?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13509 Dátum:
2019.01.30 szerda, 09:22:17 »
Idézetet írta: hadji1988 - 2019.01.29 kedd, 22:07:42
Üdv Mindenkinek!
Van egy 2005-ös 2.0 l-es benzines Mondeom. Szelepfedél tömítést kéne cseréltetnem de a szervízben azt mondták, hogy annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudják úgy leszedni, hogy garantálják, hogy nem törik el. (Műanyag a mostani szelepfedél). Azt tanácsolták, hogy szerezzek be egy másik szelepfedelet a biztonság kedvéért. A kérdésem az lenne, hogy mivel műanyagot nem igen találom az alu mehet-e rá?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vegyél gyárit, nem drága. =>
www.nagyauto.hu
Hivatkozz az oldalra, és kapsz kedvezményt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13510 Dátum:
2019.01.30 szerda, 09:32:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2019.01.30 szerda, 09:22:17
Vegyél gyárit, nem drága. =>
www.nagyauto.hu
Hivatkozz az oldalra, és kapsz kedvezményt.
Nem drága?
Eredeti Ford 119 016 Ft
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13511 Dátum:
2019.01.30 szerda, 11:06:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.01.30 szerda, 09:32:53
Nem drága?
Eredeti Ford 119 016 Ft
Pontosan már meg nem mondom, de 10e Ft körül vettem a gyárit.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13512 Dátum:
2019.01.30 szerda, 11:39:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2019.01.30 szerda, 11:06:44
Pontosan már meg nem mondom, de 10e Ft körül vettem a gyárit.
A tömítést igen, de emberünk a szelepfedelet félti
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13513 Dátum:
2019.01.30 szerda, 12:10:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.30 szerda, 11:39:33
A tömítést igen, de emberünk a szelepfedelet félti
Jogos!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13514 Dátum:
2019.01.30 szerda, 17:34:11 »
Idézetet írta: hadji1988 - 2019.01.29 kedd, 22:07:42
Üdv Mindenkinek!
Van egy 2005-ös 2.0 l-es benzines Mondeom. Szelepfedél tömítést kéne cseréltetnem de a szervízben azt mondták, hogy annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudják úgy leszedni, hogy garantálják, hogy nem törik el. (Műanyag a mostani szelepfedél). Azt tanácsolták, hogy szerezzek be egy másik szelepfedelet a biztonság kedvéért. A kérdésem az lenne, hogy mivel műanyagot nem igen találom az alu mehet-e rá?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vegyél bontottat, 8-10 ezerből meg lehet venni. Az alu is megfelel szerintem.
https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-iii/motor-motorikus-alkatresz/szelepfedel/elado
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13515 Dátum:
2019.01.30 szerda, 21:10:45 »
Idézetet írta: Vagol - 2019.01.30 szerda, 17:34:11
Vegyél bontottat, 8-10 ezerből meg lehet venni. Az alu is megfelel szerintem.
https://bontoplaza.hu/hasznalt-bontott-ford/mondeo-iii/motor-motorikus-alkatresz/szelepfedel/elado
Üdv: László
Csak akkor arra kell figyelniük, hogy ahhoz már másik tömítés kell.
Naplózva
blaci82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13516 Dátum:
2019.02.03 vasárnap, 08:25:24 »
Sziasztok!
Időszakosan pár napig csak második indításra indul be a motor, az első indításná rögtön lefullad utána pöccre indul. Akkor csinálja ha áll pár órát.... Mitől lehet???
2.0benzin
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.03 vasárnap, 08:27:22 írta blaci82
»
Naplózva
Ford Mondeo mk3 Titanium 2.0 Kombi
RiC91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13517 Dátum:
2019.02.13 szerda, 03:06:17 »
Üdvözletem!
A következő problémába ütköztem:
1.8-as 125 LE motorom kb 15.000 km-rel ezelőtt esett át kisgenerálon (gyűrűk cseréje és egyéb eldobandó, javítandó dolgok a motorban mint hajtókarcsapágyak stb.). A felújítás előtt is és azóta is 1700-2100 RPM között ciripelő hangot ad a motor, kopogásos égésre gyanakszom. Ez jellemzően melegebb időjárás esetén fordult elő, 5 celsius alatt ritkábban. Sajnos a kopogásos égés felerősödött azóta, így kicseréltem a kopogásérzékelőt, de éppen csak javított valamit a helyzetemen. A fórumot böngészve láttam pár postot, ahol írták, hogy ha lecsatlakoztatom az EGR szelepet akkor megszűnik a kopogás. Ez nálam is mondhatni bevált (hideg motornál még mindig ciripel kicsit), de megoldást keresek. Olvastam, hogy a PCM adaptációs értékek törlése megoldhatja a problémát. A Ford wikin leírtak szerint jártam el (
https://www.fordwiki.co.uk/index.php/ECU_Reset
), eredménytelenül. Van-e egyéb módja a PCM resetnek? Illetve aki találkozott már hasonló jelenséggel és sikeresen megoldotta a problémát, az legyen kedves megosztani hogyan tette
A felújítás során sajnos nem tudtam szemrevételezni a szétszedett blokkot, így nem láthattam, hogy mi és mennyire kokszolódott le, gondolom csak nem rakták össze retkesen. Az autó jól húz, keveset fogyaszt, most az első 10.000 km-en kért még olajat (1,5 L betudom a bejáratásnak), de tapasztalatom szerint egyre kevesebbet eszik.
Várom a javaslatokat, előre is köszi mindenkinek
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13518 Dátum:
2019.02.13 szerda, 11:12:15 »
Idézetet írta: blaci82 - 2019.02.03 vasárnap, 08:25:24
Sziasztok!
Időszakosan pár napig csak második indításra indul be a motor, az első indításná rögtön lefullad utána pöccre indul. Akkor csinálja ha áll pár órát.... Mitől lehet???
2.0benzin
Szia.
Benzin sziv.hangját hallod elindítás előtt? Ü.anyagszűrőt mikor cserélted?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13519 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 11:51:29 »
Sziasztok,
Az immáron 13 éves gyári trafó pár hete elhalálozott, SOS-be került bele egy Hüco, de azóta 1500-2000 között rendszeresen megtorpan erősebb gázadásra.
Bár kvázi új, de sz.rok rá, veszek másik trafót, mert ugye jól gondolom ez a baja.
A Bosch is gyárinak tekinthető (az volt benne), vagy csak a Ford dobozos a jó?
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13520 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 13:02:57 »
Idézetet írta: kcs - 2019.02.14 csütörtök, 11:51:29
Sziasztok,
Az immáron 13 éves gyári trafó pár hete elhalálozott, SOS-be került bele egy Hüco, de azóta 1500-2000 között rendszeresen megtorpan erősebb gázadásra.
Bár kvázi új, de sz.rok rá, veszek másik trafót, mert ugye jól gondolom ez a baja.
A Bosch is gyárinak tekinthető (az volt benne), vagy csak a Ford dobozos a jó?
Nekünk bejött a Bosch, de pl Zolibácsinak ha jól emlékszem nem.
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13521 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 15:20:39 »
Szia,
abban a fordulatszám tartományban motortartóbak is rezonálhat
https://www.youtube.com/watch?v=-SdfR2RaA6k
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.13 szerda, 03:06:17
Üdvözletem!
A következő problémába ütköztem:
1.8-as 125 LE motorom kb 15.000 km-rel ezelőtt esett át kisgenerálon (gyűrűk cseréje és egyéb eldobandó, javítandó dolgok a motorban mint hajtókarcsapágyak stb.). A felújítás előtt is és azóta is 1700-2100 RPM között ciripelő hangot ad a motor, kopogásos égésre gyanakszom. Ez jellemzően melegebb időjárás esetén fordult elő, 5 celsius alatt ritkábban. Sajnos a kopogásos égés felerősödött azóta, így kicseréltem a kopogásérzékelőt, de éppen csak javított valamit a helyzetemen. A fórumot böngészve láttam pár postot, ahol írták, hogy ha lecsatlakoztatom az EGR szelepet akkor megszűnik a kopogás. Ez nálam is mondhatni bevált (hideg motornál még mindig ciripel kicsit), de megoldást keresek. Olvastam, hogy a PCM adaptációs értékek törlése megoldhatja a problémát. A Ford wikin leírtak szerint jártam el (
https://www.fordwiki.co.uk/index.php/ECU_Reset
), eredménytelenül. Van-e egyéb módja a PCM resetnek? Illetve aki találkozott már hasonló jelenséggel és sikeresen megoldotta a problémát, az legyen kedves megosztani hogyan tette
A felújítás során sajnos nem tudtam szemrevételezni a szétszedett blokkot, így nem láthattam, hogy mi és mennyire kokszolódott le, gondolom csak nem rakták össze retkesen. Az autó jól húz, keveset fogyaszt, most az első 10.000 km-en kért még olajat (1,5 L betudom a bejáratásnak), de tapasztalatom szerint egyre kevesebbet eszik.
Várom a javaslatokat, előre is köszi mindenkinek
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
RiC91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13522 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 16:21:10 »
Idézetet írta: momcrew - 2019.02.14 csütörtök, 15:20:39
Szia,
abban a fordulatszám tartományban motortartóbak is rezonálhat
https://www.youtube.com/watch?v=-SdfR2RaA6k
Szia,
Nem hiszem, hogy a motortartó bakot elhallgattatná, ha lehúzom az EGR-t... Találtam egy videót, így szól az enyém is:
https://youtu.be/4p3jE0Woryk
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13523 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 18:40:18 »
Hogy húzod le az EGR-t?
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.14 csütörtök, 16:21:10
Szia,
Nem hiszem, hogy a motortartó bakot elhallgattatná, ha lehúzom az EGR-t... Találtam egy videót, így szól az enyém is:
https://youtu.be/4p3jE0Woryk
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
RiC91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13524 Dátum:
2019.02.14 csütörtök, 19:14:02 »
Idézetet írta: momcrew - 2019.02.14 csütörtök, 18:40:18
Hogy húzod le az EGR-t?
Bocsánat ha pontatlanul fogalmaztam, a csatlakozóját lehúzom róla, így nem működik az egr. Ekkor a kopogás is csak hideg motornál jelentkezik.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.14 csütörtök, 19:15:51 írta RiC91
»
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13525 Dátum:
2019.02.15 péntek, 08:58:39 »
Ezt kipróbálom én is, mert nekem is van egy relytéjes kopogásom és évente egyszer kapok egy EGR hibakódot.
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.14 csütörtök, 19:14:02
Bocsánat ha pontatlanul fogalmaztam, a csatlakozóját lehúzom róla, így nem működik az egr. Ekkor a kopogás is csak hideg motornál jelentkezik.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13526 Dátum:
2019.02.15 péntek, 17:24:14 »
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.14 csütörtök, 19:14:02
Bocsánat ha pontatlanul fogalmaztam, a csatlakozóját lehúzom róla, így nem működik az egr. Ekkor a kopogás is csak hideg motornál jelentkezik.
Így állandóan check engine-t fog jelezni. EGR nem jellemző, hogy kopogásos égést okoz. Ha elromlik, ki kell cserélni. Az csak visszavezet valamennyi kipufogó gázt, ennyi.
Nem lehet, hogy egyszerűen csak az örvénylapátoknak véres a nyaka? Vagy ki van belezve?
Egy helyen szoktál tankolni? Próbáltál magasabb oktánszámú benzint? Akkor is kopog?
Volt már előtte egyszer felújítva a motor? Pontosabban, volt e már egyszer a hengerfej síkba gyalulva?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
RiC91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13527 Dátum:
2019.02.15 péntek, 21:00:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.02.15 péntek, 17:24:14
Így állandóan check engine-t fog jelezni. EGR nem jellemző, hogy kopogásos égést okoz. Ha elromlik, ki kell cserélni. Az csak visszavezet valamennyi kipufogó gázt, ennyi.
Nem lehet, hogy egyszerűen csak az örvénylapátoknak véres a nyaka? Vagy ki van belezve?
Egy helyen szoktál tankolni? Próbáltál magasabb oktánszámú benzint? Akkor is kopog?
Volt már előtte egyszer felújítva a motor? Pontosabban, volt e már egyszer a hengerfej síkba gyalulva?
Magas volt az olajfogyasztásom, ekkor kezdődött a kopogásos égés. Gondoltam már tele van korommal az egész motor, meg hát mi mást is tehettem volna, elvittem felújíttatni.
A szerelő úgy ítélte meg, hogy fúrni nem kell, mivel a hengerek jó állapotban voltak, így csak a dugattyúgyűrűk lettek kicserélve, továbbá hajtókarcsapágyak, meg az eldobandó dolgok (hengerfej tömítés stbstb.). A hengerfej nem lett síkolva, így a kisebb préstér ez alapon ki van zárva. Az örvénylapátok szinte hibátlanok, a 4-es hengernél van ujjal érzékelhető mozgása, de meg se közelíti még a youtube-n vagy egyéb helyeken látottakat. Magasabb oktánszámú benzint nem próbáltam még (amint kiürül a tank, megpróbálom) 95-ösből viszont Avia, Shell, MOL, OMV - az eredmény ugyanaz. Kopogásérzékelőt cseréltettem, de csak enyhítette a tünetet. Ha az EGR-t leválasztom az áramról, akkor meleg motor esetén szinte teljesen megszűnik a probléma, viszont amíg a hőfokmutató nem áll be függőlegesre, addig ciripel bármekkora gázadásra.
Forscannel néztem előgyújtás szöget, amikor becsörög, akkor plusz értékre vált, tehát "utógyújtást" ad, már ha szakmailag megállja ez a kifejezés a helyét
Kezdek kifogyni az ötletekből, jövő hónapban megpróbálok eljutni Gödre a focus mesterhez, meggyőzőnek találtam a honlapját, hátha tud segíteni. Biztos vagyok benne, hogy valami apró szirszar dolog okozza a problémát, mert nagyon jól megy az autó, 6,5-7 literrel/100km eljárok vele (napi 120 km-t autózom országúton), csak már fárasztó, hogy állandóan a sebességfokozatokkal kell játszani melegebb időkben, hogy elkerüljem a kritikus fordulatszám tartományt. Minuszokban nincs vagy alig érzékelhető a kopogásos égés...
Naplózva
InStone
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13528 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 11:28:30 »
Sziasztok!
1.8 benzines MK3 Mondeom van.
Rángatott, leginkább 3000 fordulatig, ezért kicseréltem a gyertyákat, kábeleket, és a trafót.
A képen látható (gondolom) vákuumcső el van törve, nem tudom a cserekor törtem-e el, vagy már előtte el volt.
Mit okoz ennek a csőnek a törése?
Hogyan tudok képet beilleszteni?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13529 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 16:24:40 »
Idézetet írta: InStone - 2019.02.17 vasárnap, 11:28:30
Sziasztok!
1.8 benzines MK3 Mondeom van.
Rángatott, leginkább 3000 fordulatig, ezért kicseréltem a gyertyákat, kábeleket, és a trafót.
A képen látható (gondolom) vákuumcső el van törve, nem tudom a cserekor törtem-e el, vagy már előtte el volt.
Mit okoz ennek a csőnek a törése?
Hogyan tudok képet beilleszteni?
Szia.
Pl:
https://picsto.re/?from=k%C3%A9pkezel%C5%91.com
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
InStone
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13530 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 18:10:40 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.02.17 vasárnap, 16:24:40
Szia.
Pl:
https://picsto.re/?from=k%C3%A9pkezel%C5%91.com
Köszi!
Szóval erről a csőről beszélek, mit befolyásol, ha ez törött? (Befoltoztam egyébként)
Naplózva
Freestyle
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13531 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 12:24:58 »
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.15 péntek, 21:00:50
Kopogásérzékelőt cseréltettem, de csak enyhítette a tünetet. Ha az EGR-t leválasztom az áramról, akkor meleg motor esetén szinte teljesen megszűnik a probléma, viszont amíg a hőfokmutató nem áll be függőlegesre, addig ciripel bármekkora gázadásra.
Hasonlót végig coptam én is.
Ugyan ez volt, lehúzott EGR csatival nem csörgött be.
Bár nekem nyári nagy melegben, mikor már a hűtőfolyadék 100 fok körül volt, akkor csinálta.
Élő diaggal azt vettem észre, hogy az előgyújtást felvitte 25 fok körülire, és finom gázadáskor ott is maradt, és csörgött. Hirtelen gázra viszavette az előgyújtást, és a csörgés is megszűnt.
EGR motorát levettem a szelepről, a csörgés megmaradt.
Ezek után nyomtam egy öntanult értékek nullázását a Forscan-ban.
Azóta ha nagyon figyelek, akkor gázadáskor meghallom, hogy megcsörren, de ez csak 1-2 tized másodperc...
Naplózva
2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13532 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 17:48:33 »
Idézetet írta: InStone - 2019.02.17 vasárnap, 18:10:40
Köszi!
Szóval erről a csőről beszélek, mit befolyásol, ha ez törött? (Befoltoztam egyébként)
[img [/img]
Vákuumcső, meg kell nézni honnan hova megy, na azt befolyásolja. Mindenesetre semmiképpen sem egészséges, hogy el van törve. Cseréld ki, vagy ideiglenesen vágd le a végeket, illeszd össze és egy pici szigszalaggal, majd egy darab zsurorcsővel fogd össze.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13533 Dátum:
2019.02.20 szerda, 15:02:20 »
Üdv!
Ugye a CHBB motorkód nem az SCi motornak a kódja?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13534 Dátum:
2019.02.20 szerda, 16:11:53 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.02.20 szerda, 15:02:20
Üdv!
Ugye a CHBB motorkód nem az SCi motornak a kódja?
Szerintem mk3 SCI 1,8benzines
CFBA
kód és 131Le
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13535 Dátum:
2019.02.20 szerda, 16:55:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.02.14 csütörtök, 13:02:57
Nekünk bejött a Bosch, de pl Zolibácsinak ha jól emlékszem nem.
Nekem se volt vele gondom, mert mint később kiderült, a kidörzsölődött főtengely jeladó vezetéke volt a rángatás oka.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13536 Dátum:
2019.02.20 szerda, 17:23:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.02.20 szerda, 16:11:53
Szerintem mk3 SCI 1,8benzines
CFBA
kód és 131Le
Köszi, megnyugtattál.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13537 Dátum:
2019.02.20 szerda, 18:13:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.02.20 szerda, 16:55:59
Nekem se volt vele gondom, mert mint később kiderült, a kidörzsölődött főtengely jeladó vezetéke volt a rángatás oka.
Jah akkor jó
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13538 Dátum:
2019.02.20 szerda, 18:45:35 »
Ez az öntanult értékek nullázása az akku saru fél órás levételével is végrehajtható?
Idézetet írta: Freestyle - 2019.02.18 hétfő, 12:24:58
Hasonlót végig coptam én is.
Ugyan ez volt, lehúzott EGR csatival nem csörgött be.
Bár nekem nyári nagy melegben, mikor már a hűtőfolyadék 100 fok körül volt, akkor csinálta.
Élő diaggal azt vettem észre, hogy az előgyújtást felvitte 25 fok körülire, és finom gázadáskor ott is maradt, és csörgött. Hirtelen gázra viszavette az előgyújtást, és a csörgés is megszűnt.
EGR motorát levettem a szelepről, a csörgés megmaradt.
Ezek után nyomtam egy öntanult értékek nullázását a Forscan-ban.
Azóta ha nagyon figyelek, akkor gázadáskor meghallom, hogy megcsörren, de ez csak 1-2 tized másodperc...
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
preludium75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13539 Dátum:
2019.02.20 szerda, 21:26:39 »
Idézetet írta: RiC91 - 2019.02.15 péntek, 21:00:50
Magas volt az olajfogyasztásom, ekkor kezdődött a kopogásos égés. Gondoltam már tele van korommal az egész motor, meg hát mi mást is tehettem volna, elvittem felújíttatni.
A szerelő úgy ítélte meg, hogy fúrni nem kell, mivel a hengerek jó állapotban voltak, így csak a dugattyúgyűrűk lettek kicserélve, továbbá hajtókarcsapágyak, meg az eldobandó dolgok (hengerfej tömítés stbstb.). A hengerfej nem lett síkolva, így a kisebb préstér ez alapon ki van zárva. Az örvénylapátok szinte hibátlanok, a 4-es hengernél van ujjal érzékelhető mozgása, de meg se közelíti még a youtube-n vagy egyéb helyeken látottakat. Magasabb oktánszámú benzint nem próbáltam még (amint kiürül a tank, megpróbálom) 95-ösből viszont Avia, Shell, MOL, OMV - az eredmény ugyanaz. Kopogásérzékelőt cseréltettem, de csak enyhítette a tünetet. Ha az EGR-t leválasztom az áramról, akkor meleg motor esetén szinte teljesen megszűnik a probléma, viszont amíg a hőfokmutató nem áll be függőlegesre, addig ciripel bármekkora gázadásra.
Forscannel néztem előgyújtás szöget, amikor becsörög, akkor plusz értékre vált, tehát "utógyújtást" ad, már ha szakmailag megállja ez a kifejezés a helyét
Kezdek kifogyni az ötletekből, jövő hónapban megpróbálok eljutni Gödre a focus mesterhez, meggyőzőnek találtam a honlapját, hátha tud segíteni. Biztos vagyok benne, hogy valami apró szirszar dolog okozza a problémát, mert nagyon jól megy az autó, 6,5-7 literrel/100km eljárok vele (napi 120 km-t autózom országúton), csak már fárasztó, hogy állandóan a sebességfokozatokkal kell játszani melegebb időkben, hogy elkerüljem a kritikus fordulatszám tartományt. Minuszokban nincs vagy alig érzékelhető a kopogásos égés...
Szia. Hagyd majdnem teljesen kifogyni, és tankold tele 100-as oktánszámú benzinnel. És láss csodát! Többet 95- öst nem fogsz tankolni.... Nem lesz csörgés, az autó meg megtáltosodik. Próbáld ki!
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13540 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 09:29:14 »
Csak 100-as benzint tanklok.
Idézetet írta: preludium75 - 2019.02.20 szerda, 21:26:39
Szia. Hagyd majdnem teljesen kifogyni, és tankold tele 100-as oktánszámú benzinnel. És láss csodát! Többet 95- öst nem fogsz tankolni.... Nem lesz csörgés, az autó meg megtáltosodik. Próbáld ki!
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
zsolt0715
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13541 Dátum:
2019.02.22 péntek, 13:36:56 »
Idézetet írta: makai.gyula - 2019.01.18 péntek, 10:55:48
Sziasztok,
Szét van szedve a mondeom motorja, teljes generált kap. Arra gondoltam a vezérlést is kicseréltetem, kérdésem az lenne hozzátok, hogy erről a lánckészletről van-e valakinek véleménye, esetleg valaki használt már ilyet?
https://www.autoalkatreszonline24.hu/fai-autoparts/7814936
A szívósorban a lapátok és a tengelyük hibátlannak minősül, viszont a tengelyt mozgató szerkezet gömbfeje van kikopva, erre valami megoldás, esetleg pontos alkatrész név meghatározásban tudtok segíteni, ami alapján tudok keresni?
Előre is köszönöm mindenkinek, aki segít!
Szia,
Nekem kb 30ezret bírt a FAI. Megnyúlt, volt képem is róla, elképesztő volt, kb 1 centi különség volt.Aztán gyári lánc lett véve, gyári feszítővel, a láncvezetők, fogaskerekek maradtak. Most elvileg jó - kb 10 ezret ha mentem vele. Ha tudsz, vegyél gyári láncot hozzá. Ha kérdésed van írj ide, vagy hívj : +36306770589, szívesen mesélek még.
Naplózva
2002 MKIII 2.0 16V TREND
RiC91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13542 Dátum:
2019.02.22 péntek, 15:06:23 »
Idézetet írta: preludium75 - 2019.02.20 szerda, 21:26:39
Szia. Hagyd majdnem teljesen kifogyni, és tankold tele 100-as oktánszámú benzinnel. És láss csodát! Többet 95- öst nem fogsz tankolni.... Nem lesz csörgés, az autó meg megtáltosodik. Próbáld ki!
Azért ez annyira nem életszerű. Az olajfogyasztás előtt 95-össel járt és semmi ilyen jellegű baja nem volt. A 100-as benzines "trükk" - ha be is válik - csak elfedné a problémát, de nem oldja meg.
Naplózva
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13543 Dátum:
2019.02.23 szombat, 20:47:47 »
Sziasztok .
Ha kicserélem a motorvezérlőt az immolisert is cserélnem kell,vagy rá lehet tanítani a régit ?
Előre is köszönöm a segítséget .
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13544 Dátum:
2019.02.25 hétfő, 10:06:53 »
Üdv!
Új Mondeo tulajként érdekelne, hogy ha jó gazdája szeretnék lenni, akkor milyen ajánlások vannak, mondjuk a rendszeresen cserélendő dolgoknál pl. (miből csak gyárit, egyáltalán milyet, stb), vagy mire érdemes figyelni (a szívósor-problémát ismerem) amire zöldfülüként nem is figyelnék.
Köszi a segítséget!
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13545 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 06:18:16 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2019.02.20 szerda, 16:55:59
Nekem se volt vele gondom, mert mint később kiderült, a kidörzsölődött főtengely jeladó vezetéke volt a rángatás oka.
Na ezt én is megnézem, mert a Bosch se 100%. Jobb, de nem eléggé.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13546 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 07:07:42 »
Idézetet írta: kcs - 2019.02.28 csütörtök, 06:18:16
Na ezt én is megnézem, mert a Bosch se 100%. Jobb, de nem eléggé.
Akkor valószínűleg kábelt és/vagy gyertyát is cserélned kéne, mielőtt ez a trafó tönkremegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.28 csütörtök, 09:29:01 írta tpmportal
»
Naplózva
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13547 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 14:19:13 »
Hali!
Fagyállóból csak a Ford Super Plus-t 50%-t szabad beletenni? Olcsóbb de jó alternatíva létezik.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13548 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 15:00:30 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.02.28 csütörtök, 14:19:13
Hali!
Fagyállóból csak a Ford Super Plus-t 50%-t szabad beletenni? Olcsóbb de jó alternatíva létezik.
Mannol. Tudja a Ford szabványt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #13549 Dátum:
2019.02.28 csütörtök, 16:44:51 »
Idézetet írta: bigzso - 2019.02.28 csütörtök, 14:19:13
Hali!
Fagyállóból csak a Ford Super Plus-t 50%-t szabad beletenni? Olcsóbb de jó alternatíva létezik.
Szerintem a Ford annyira minimálisan drágább, hogy nekem még a keresgélés is többe kerül.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ