Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 23:16:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661146 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:56:56 »

Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:15:11 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:19:06 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya

lambdaszonda...meresd ki  wave
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.15 kedd, 09:03:52 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya

Simán normális ez a városi fogyasztás. Ha Budapest lenne, akkor már nem, ott azért ennyit nem kéne...
Ha lambdaszonda lenne, akkor inkább 15l fölöttire számíthatnál, és néha leállna, illetve csinálna olyan dolgokat, amit szintén leírtál volna...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.15 kedd, 09:05:20 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya

Szivosorod rendben ?  Wink vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.15 kedd, 10:34:56 »

Ha Budapest lenne, akkor már nem, ott azért ennyit nem kéne...

Miért? Budapesten kevesebbet kellene fogyasztania? Nem inkább többet, mint egy kisebb városban, ahol nincs annyi dugó és folyamatosan lehet haladni?

Amúgy az én 2 ezres Mondeom is kb. 10-11 litert fogyaszt klímával csak budapesti közlekedésben, ha nincsenek hosszabb, lámpa nélküli szakaszok.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.15 kedd, 10:38:36 »

Miért? Budapesten kevesebbet kellene fogyasztania? Nem inkább többet, mint egy kisebb városban, ahol nincs annyi dugó és folyamatosan lehet haladni?

Amúgy az én 2 ezres Mondeom is kb. 10-11 litert fogyaszt klímával csak budapesti közlekedésben, ha nincsenek hosszabb, lámpa nélküli szakaszok.

Nekem itt a kis városban 20l felett fogyaszt jóval a Galaxy. Pesten, ahol felmelegszik a motor, ott ez 14l alatt van. Számold ki, hogy melyik több, ha meleg motornál eszik óránként 0,7 decivel többet a dugóban való ácsorgás miatt (egyébként én nem szeretem a társasutazást hehe), vagy hideg motornál az a plusz 50%, vagy több...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.15 kedd, 20:17:52 »

Sajnos a suli miatt még nem sikerült eljutnom a szervizbe, talán csütörtökön.
Az előző hozzászólásomhoz hozzátartozik az is, hogy mikor megvettem a kocsit (kb. 5hónapja) a fedcomp 8-8.5 fogyasztást írt, de sajnos ez az érték folyamatosan nő, és a mai nap már ott tartok, hogy 12.4L (minden tankolásnál resetelem a számlálót.) Ez az érték pedig nem csak a fedcompon jelentkezik, hanem tényleg a valós érték körüli.
A városi használathoz hozzátartozik, hogy én inkább este közlekedek, szóval semmi araszolás, max lámpák.
Én nem akarom elhinni, hogy egy 1.8-as benzines kocsinak ennyit kell ennie, főleg így, hogy folyamatosan megy fel a fogyasztás.
További hiba nálam is jelen vannak, a nagy szerviz után is: 10-ből 1-2x nem indul a kocsi.
Remélem, végre eljutok a szerelőhöz és meg tudják javítani a kocsit. A lamdaszonda és a szívósor mellett kérdezzek másra is rá?
Naplózva
deakgyuri
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.18 péntek, 03:30:48 »

Udv,

Meg erosen uj vagyok itt, nemreg lettem Mondeo tulajdonos.Ha jol tudom ezt a tipust (LX Hatchbak) 2 fele 1,8-as benzines motorral szereltek (Duretec HE)http://en.wikipedia.org/wiki/Mondeo#Europe.2FEastern_Asia
Mibol tudnam megallapitani, hogy melyik is az amelyik az en automban dorombol?

Koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.18 péntek, 14:52:52 »

Udv,

Meg erosen uj vagyok itt, nemreg lettem Mondeo tulajdonos.Ha jol tudom ezt a tipust (LX Hatchbak) 2 fele 1,8-as benzines motorral szereltek (Duretec HE)http://en.wikipedia.org/wiki/Mondeo#Europe.2FEastern_Asia
Mibol tudnam megallapitani, hogy melyik is az amelyik az en automban dorombol?

Koszi
Ha küldesz privátban 1 alvázszámot,én memmondom! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.19 szombat, 22:34:35 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya

Szerintem a gyári adat is ennyi. Nagyon erősen függ a körülményektől.
Ha állandóan rövid távokat mégy, ugye hideg a motor.
Ha dugóban vagy, rengeteg elindulás (meg megállás) van, és a hiedelmekkel ellentétben nem az ácsorgás miatt nyeli be az anyagot,
hanem a sok indulás miatt. Ha megnézed a pillanatnyi fogyimérőt, felkúszik az vagy 50 literig is. (Ezért tudnak annyit megspórolni a hibridek városban.)
Az enyém dizil, az más, de azzal a két szélsőséges érték az majdnem duplája a másiknak.
Az sem mind1, hogy mondjuk 8-kor akarsz autózni, vagy délben.
Nekem volt 1,8-as, I-es, az is benyelt 10 litert a  városban.
Ja, a fiesta 1,25i is el tud menni 6 literrel oúton, de a rövid távos (kisebb mint 1 kilométeres távok) körülmények között majd 10-et megevett...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.19 szombat, 23:12:35 »

Sajnos a suli miatt még nem sikerült eljutnom a szervizbe, talán csütörtökön.
Az előző hozzászólásomhoz hozzátartozik az is, hogy mikor megvettem a kocsit (kb. 5hónapja) a fedcomp 8-8.5 fogyasztást írt, de sajnos ez az érték folyamatosan nő, és a mai nap már ott tartok, hogy 12.4L (minden tankolásnál resetelem a számlálót.) Ez az érték pedig nem csak a fedcompon jelentkezik, hanem tényleg a valós érték körüli.
A városi használathoz hozzátartozik, hogy én inkább este közlekedek, szóval semmi araszolás, max lámpák.
Én nem akarom elhinni, hogy egy 1.8-as benzines kocsinak ennyit kell ennie, főleg így, hogy folyamatosan megy fel a fogyasztás.
További hiba nálam is jelen vannak, a nagy szerviz után is: 10-ből 1-2x nem indul a kocsi.
Remélem, végre eljutok a szerelőhöz és meg tudják javítani a kocsit. A lamdaszonda és a szívósor mellett kérdezzek másra is rá?

Én csak a saját adataimat tudom megosztani: nálam április óta van az autó. Akkor 7.8 volt az átlag. miután átvettem, lenulláztam és vegyes használatban (kis autópálya és kis város) beállt 8,6-8,7-re. Most egy újabb nullázás (aksi levétel miatt) és kevesebb autópálya mellet (azaz többet megyek kisvárosban, és pesten, legtöbbször négyesbe már fel se tudok felkapcsolni), 9,3 az átlag. Úgyhogy nem tudom, hogy melyik a jó érték, de szerintem nincs két egyforma autó. (és sofőr se)

Üdv!
M.
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 01:04:23 »

Én ezt az értéket azért sokallom, mert mióta megvettem a kocsit, csak egyre több rinya
A mérőt folyamatosan nullázom, de egyre rosszabb.
Már a 10L-t is sokallottam, de már visszasírom, mikor már 12,8-as a fogyasztásom rinya rinya rinya
Remélem jövőhéten végre eljutok a szervízbe és tudnak valamit csinálni vele, mert így minden pénzem rámegy a tankolásra...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 09:06:43 »

nyugisag lazasag, varosban meg a dizli is be tud kapni 10littyot  wave
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 09:41:29 »

nyugisag lazasag, varosban meg a dizli is be tud kapni 10littyot  wave

8.6-nál még egyik dízlim sem evett többet... szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.22 kedd, 00:43:36 »

Én ezt az értéket azért sokallom, mert mióta megvettem a kocsit, csak egyre több rinya
A mérőt folyamatosan nullázom, de egyre rosszabb.
Már a 10L-t is sokallottam, de már visszasírom, mikor már 12,8-as a fogyasztásom rinya rinya rinya
Remélem jövőhéten végre eljutok a szervízbe és tudnak valamit csinálni vele, mert így minden pénzem rámegy a tankolásra...

Ez tényleg durva fogyi!
Nem ehet ennyit a kocsi!
Én 7-8 -ból megállok!
Tovább nem is rinyálok.

Csak még egy szóra:
 az a nemindulós móka velem is megesett
a szívosor betegeskedett!!
Nincs csatogós hangja a mocinak alpjáraton?
nem furi a kocsi 1000-2000 fordulaton?
ha igen Dr zacci-t keresd privátba
talán nem küdd el a pics.....ába

Mióta megkaptam én is a "kezelést" tőle
szinte egy röpke varázsütésre
Rózsaszínben látom a világot
Nem gyötörnek már a rémálmok
ELJÖTT A NIRVÁÁÁNNNNAAAAAAAAA

Naplózva
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.22 kedd, 10:26:07 »

Sziasztok! Április óta lettem Mondeo-s! Nekem is MKIII 1.8i 110LE (tehát a legkissebb) van de én is azt tapasztaltam, hogy a városi fogyasztása klímával 11.2 L/100KM  Ezen sz.tem nem kell meglepődni mert a gyári adat 10.6L/100KM tehát ha azt nézzük hogy a gyárak mindig szépítenek egy kicsit, így a 11.2L/100KM teljesen reálisnak tűnik. Nekem is most volt nemrégen gyertya, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő cserélve,klíma tisztítva szóval teljesen meg csináltam mindent. Mert hát az a biztos ha tudja az ember mikor volt megcsinálva 1 normális szervíz az autón.

1 hibajelenségem van nekem is amire nem tudok rájönni.

Meleg motornál olyan 1500 - 2200 fordulat között néha ránt 1-3 nagyon aprót utána ha eléri a 2200-as fordulatot minden gond nélkül megszünik ez a jelenség. Az érdekes csak az, hogy ezt minden sebességfokozatban megcsinálja időről időre. Hideg motornál viszont soha! Valamint megesett ,hogy alapjáraton járt a motor 1 kicsit odaléptem neki hirtelen felpörgött és pukkant 1et a kipufogója. Főleg ez az ami aggaszt hogy mi lehet vele. De egyébként teljesen jól megy szedi a lábát ahogy kell.

Ha valaki tud tanácsot mit nézessek meg azt nagyon megköszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.22 kedd, 11:17:43 írta Szabee86 » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.22 kedd, 11:05:35 »

Én július közepén nulláztam le a fogyasztásmérőt, azóta a 2 hónap átlaga 7,7L/100km lett. Ebbe van város, pálya, országút, Bp is. Én elégedett vagyok vele!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.22 kedd, 13:33:58 »

Sziasztok! Április óta lettem Mondeo-s! Nekem is MKIII 1.8i 110LE (tehát a legkissebb) van de én is azt tapasztaltam, hogy a városi fogyasztása klímával 11.2 L/100KM  Ezen sz.tem nem kell meglepődni mert a gyári adat 10.6L/100KM tehát ha azt nézzük hogy a gyárak mindig szépítenek egy kicsit, így a 11.2L/100KM teljesen reálisnak tűnik. Nekem is most volt nemrégen gyertya, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő cserélve,klíma tisztítva szóval teljesen meg csináltam mindent. Mert hát az a biztos ha tudja az ember mikor volt megcsinálva 1 normális szervíz az autón.

1 hibajelenségem van nekem is amire nem tudok rájönni.

Meleg motornál olyan 1500 - 2200 fordulat között néha ránt 1-3 nagyon aprót utána ha eléri a 2200-as fordulatot minden gond nélkül megszünik ez a jelenség. Az érdekes csak az, hogy ezt minden sebességfokozatban megcsinálja időről időre. Hideg motornál viszont soha! Valamint megesett ,hogy alapjáraton járt a motor 1 kicsit odaléptem neki hirtelen felpörgött és pukkant 1et a kipufogója. Főleg ez az ami aggaszt hogy mi lehet vele. De egyébként teljesen jól megy szedi a lábát ahogy kell.

Ha valaki tud tanácsot mit nézessek meg azt nagyon megköszönöm.

Pukkangatas a rossz gyujtas miatt lehetseges, illetve lambdaszonda miatt. Nekem is pukkangat uresben benyaval es e85el is egyarant. Nem normalis dolog. Ellenoriztesd a vezerlest, foleg a fotengely szijtarcsat, mert ott van egy CKP jelado, es ha az egesz szerkezet nincs jol beallitva, akkor rossz a gyujtas idozites. Ez lenne az elmelet...mas lehetoseget nem latok. A durrogas nem jo dolog. A tobbletfogyi is ettol lehet, mert nem a mociban eg el a benya es hajtja a gepet, hanem a kipufban robban...ammeg nem tesz jot a katalizatornak es a lambdaszondanak sem. Azert a lambdaszondat is meresd ki, hatha attol kap tul sok lotyit.
Mondjuk nalam minden jelado vatta uj, beleertve a lambdat is, es megis pukkangat. Egyedul a gyujtas vezerles nem lett meg leellenorizve. De persze ez a jelenseg siman lehet barmellik fent emlitett dologtol. A rangatas szivosor illetve egr gyanus. Persze lehet meg gyujtas oldali gond is. Gyartyak, kabelek, trafo, de egy 2005os gepnel ez nem jellemzo. Inkabb a szivosor.  wave
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.22 kedd, 14:41:38 »

zacci! Mi az a sokat emlegetett "szívósor" jelenség és mit kell vele csinálni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.22 kedd, 14:51:29 »

zacci! Mi az a sokat emlegetett "szívósor" jelenség és mit kell vele csinálni?
A szívósorban az örvénylapátok tengelye kikopik, és rezonál. Ha jól emléxem, klattyogó hangja van. A facelift utániakban cserélhető csak az örvénylapát, facelift előtt komplett szívósorcsere kell. Persze, csak ha jól rémlik.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.22 kedd, 14:58:06 »

Örvénylapát? Van erről képsora valakinek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:27:59 »

Örvénylapát? Van erről képsora valakinek?
Angol nyelvű leírás
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:44:07 »

Magyar nyelvű leírás a diagnosztizálásról
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:51:18 »

A szívósorban az örvénylapátok tengelye kikopik, és rezonál. Ha jól emléxem, klattyogó hangja van. A facelift utániakban cserélhető csak az örvénylapát, facelift előtt komplett szívósorcsere kell. Persze, csak ha jól rémlik.

jol remlik  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.22 kedd, 16:01:53 »

Köszi, nézem
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.22 kedd, 16:04:28 »

Örvénylapát? Van erről képsora valakinek?

biza  vigyor3 Attol erzed 2000 felett azt az ugras szeru teljesitmenynovekedest, es nem a szegeny uzemmod miatt  Wink
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.22 kedd, 21:08:41 »

1. nem 2000-nél hanem 3200-nél, amiről a specifikáció is ír, szóval tekintsük normálisnak.
2. Az enyém 2006-os, addigra az örvénylapát téma sehol nem volt a belinkelt anyagok szerint.

De bogár beültetésnek nem rossz  eplus2

Inkább fáradj az E85 topicba és kommentáld a kapott anyagot, plusz győzzél meg számokkal légyszíves ha van létjogosultsága az E85-özésnek. Hajlok rá, de ahogy számoltam nagyon marginális a haszon. Talán rosszul számoltam.  wave
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.23 szerda, 15:18:56 »

Írtam egy privit a cikk készítőjének, ha lesz engedély, szépen lefordítom magyarra és mehet a cikkek közé.  eljen
Naplózva
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 05:53:16 »

Pukkangatas a rossz gyujtas miatt lehetseges, illetve lambdaszonda miatt. Nekem is pukkangat uresben benyaval es e85el is egyarant. Nem normalis dolog. Ellenoriztesd a vezerlest, foleg a fotengely szijtarcsat, mert ott van egy CKP jelado, es ha az egesz szerkezet nincs jol beallitva, akkor rossz a gyujtas idozites. Ez lenne az elmelet...mas lehetoseget nem latok. A durrogas nem jo dolog. A tobbletfogyi is ettol lehet, mert nem a mociban eg el a benya es hajtja a gepet, hanem a kipufban robban...ammeg nem tesz jot a katalizatornak es a lambdaszondanak sem. Azert a lambdaszondat is meresd ki, hatha attol kap tul sok lotyit.
Mondjuk nalam minden jelado vatta uj, beleertve a lambdat is, es megis pukkangat. Egyedul a gyujtas vezerles nem lett meg leellenorizve. De persze ez a jelenseg siman lehet barmellik fent emlitett dologtol. A rangatas szivosor illetve egr gyanus. Persze lehet meg gyujtas oldali gond is. Gyartyak, kabelek, trafo, de egy 2005os gepnel ez nem jellemzo. Inkabb a szivosor.  wave

És a Szívósorral mi lehet a gond, mit lehet vele tenni? Mert azt már tudom, hogy ha másikat veszek bele az 70-100 e Ft között mozog + munkadíj.Válság van... A elektromoshoz holnap viszem a gépet és megnézni a jeladókat a gyujtást meg a lamdaszondát is. Am lehet hülye kérdés de mi az az EGR szelep, és mi is az ő feladata? Nem értek a lovakhoz Embarrassed
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 07:08:35 »

Am lehet hülye kérdés de mi az az EGR szelep, és mi is az ő feladata? Nem értek a lovakhoz Embarrassed
Az EGR szelep részben visszavezeti a kipufogógázokat az égéstérbe alapjáraton vagy részterhelésen. Azért csinálja, hogy javítsa a kibocsájtott káros anyagokat.
Naplózva
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:06:31 »

Az EGR szelep részben visszavezeti a kipufogógázokat az égéstérbe alapjáraton vagy részterhelésen. Azért csinálja, hogy javítsa a kibocsájtott káros anyagokat.

Ma elvittem az autót diagnosztikára! A fedélzeti compba. hibák száma 0. megnézték az össze jeladót kimérték a lamdát és megnézték főtengely jeladót is
a gyujtást is megnézték. Minden teljesen hibátlan! A szervízben azt mondták hogy lehetséges hogy az üzemanyag nyomás nem megfelelő!Meg elvileg ki kell takarítani a szívósort. Erre gondoltál szívósor problémával?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:08:42 »

Ma elvittem az autót diagnosztikára! A fedélzeti compba. hibák száma 0. megnézték az össze jeladót kimérték a lamdát és megnézték főtengely jeladót is
a gyujtást is megnézték. Minden teljesen hibátlan! A szervízben azt mondták hogy lehetséges hogy az üzemanyag nyomás nem megfelelő!Meg elvileg ki kell takarítani a szívósort. Erre gondoltál szívósor problémával?

ha a szívósor takarítás alatt cserét értessz... akkor igen  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:10:46 »

Ma elvittem az autót diagnosztikára! A fedélzeti compba. hibák száma 0. megnézték az össze jeladót kimérték a lamdát és megnézték főtengely jeladót is
a gyujtást is megnézték. Minden teljesen hibátlan! A szervízben azt mondták hogy lehetséges hogy az üzemanyag nyomás nem megfelelő!Meg elvileg ki kell takarítani a szívósort. Erre gondoltál szívósor problémával?
És az üzemanyag nyomást miért nem nézték meg ha gyanakodtak rá?  wow1
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:13:12 »

...Meg elvileg ki kell takarítani a szívósort. Erre gondoltál szívósor problémával?
Nem.
Erre gondolt Zacci szerintem:
A szívósorban az örvénylapátok tengelye kikopik, és rezonál. Ha jól emléxem, klattyogó hangja van. A facelift utániakban cserélhető csak az örvénylapát, facelift előtt komplett szívósorcsere kell. Persze, csak ha jól rémlik.
Ezt olvasd el:
Illetve ezt
A szívósor takatítás mondjuk nem tudom, benzinesnél mennyire számít, itt nincs turbó, szerintem semmit.
De majd a benzinguruk kijavítanak.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:14:17 »

Nemtom, de az üzemanyag nyomását diagból tudják nézni?
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 16:34:21 »

Nem, ahhoz csatlakoztatni kell egy nyomásmérőt az üzemanyag rendszerhez. Szakszervizeknek van és tudniuk is kell, hogy hova csatlakoztassák. Mondeo-nak van egy csatlakozása a rail környékén.
Üzemanyag nyomás alapjáraton 1.8-2.0 380kPa körül, V6-nál 450kPa körül, de ami még fontosabb, hogy padlógáznál se eshet le jobban 20-30kPa-nál. Tehát a 4 hengeres mondikban illik 350kPa fölött lennie a nyomásnak nyélgázon is. Az igazi az lenne ha terhelten lehetne mérni (5 személy+csomagok+tetőcsomagtartón hűtő+emelkedő), mert ha ilyenkor is van 350kPa, akkor ott benzinnyomás baj nem lehet.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 20:05:50 »

Ma elvittem az autót diagnosztikára! A fedélzeti compba. hibák száma 0. megnézték az össze jeladót kimérték a lamdát és megnézték főtengely jeladót is
a gyujtást is megnézték. Minden teljesen hibátlan! A szervízben azt mondták hogy lehetséges hogy az üzemanyag nyomás nem megfelelő!Meg elvileg ki kell takarítani a szívósort. Erre gondoltál szívósor problémával?
Na srácok!
Én is elolvastam a diagnoztikos cikket.
Ami újra megerősített abban hogy a szívosor egy k.. nagy tipushiba figyelni kell rá!!
Ezért erőltetném hogy a főoldalon kellene kivesézni egy cikk formályában!
A nem idöben észrevett hiba komoly károsodást okozhat a motorba--ez naggyon durva
Ha nem találtam volna itt segítö kezekre egy szarjankó szerelő naggyon lehúzhattott volna
mivel a tünetek sokrétűek pl:  nem indul mindíg a kocsi,selephang/ami nem az/,fogyi válltozás stb....
simán kicseréltették volna velem a fél autót!!!

Ezért::cikkk kelll!!!
Hogy mások is tudják!
Itt van zacci a téma szagértője hajrá!!!
Nekem elvileg jövő héten jön meg az új(addig az ideiglenes megoldással járok=ki vannak iktatva a lapátok)
HA kell csinálok a cseréről fotókat!Esetleg a régit szétkaphatnánk kivesézni!!
 Wink






Naplózva
Matrix
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:08:36 »

Na srácok!
Én is elolvastam a diagnoztikos cikket.
Ami újra megerősített abban hogy a szívosor egy k.. nagy tipushiba figyelni kell rá!!
Ezért erőltetném hogy a főoldalon kellene kivesézni egy cikk formályában!
A nem idöben észrevett hiba komoly károsodást okozhat a motorba--ez naggyon durva
Ha nem találtam volna itt segítö kezekre egy ***jankó szerelő naggyon lehúzhattott volna
mivel a tünetek sokrétűek pl:  nem indul mindíg a kocsi,selephang/ami nem az/,fogyi válltozás stb....
simán kicseréltették volna velem a fél autót!!!

Ezért::cikkk kelll!!!
Hogy mások is tudják!
Itt van zacci a téma szagértője hajrá!!!
Nekem elvileg jövő héten jön meg az új(addig az ideiglenes megoldással járok=ki vannak iktatva a lapátok)
HA kell csinálok a cseréről fotókat!Esetleg a régit szétkaphatnánk kivesézni!!
 Wink








Támogatom!! wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:10:06 »

Ha megjött az engedély az orgon, megcsinálom.
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:25:20 »

Ha megjött az engedély az orgon, megcsinálom.
Az zsír lenne!!! worship
Zacci-val konzultálj mert ö tudja az a tesztet ami kiszüri a hibát!!
Ez lehetne a cikk gerince!! nyes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:32:54 »

nah mivamivamiva  vigyor3
Találtam egy jó cikket az orgon, azt készülök átfaragni hazaira.
Naplózva
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.25 péntek, 22:10:19 »

Találtam egy jó cikket az orgon, azt készülök átfaragni hazaira.

Úgy látom ezzel a problémámmal elindult valami  Smiley A benzinnyomást azért nem nézték meg mert csak bepofátlankodtam a szervízbe és volt rám összesen 20 percük. De jövőhéten szerdán viszem az autót mérnek rajta benzinnyomást és leszedik a szívósort is és átnézik. Azt néztem még hogy írtátok a facelift-es ben lehet cserélni külön is ezeket az örvénylapátokat. Ezeket hol a legjobb beszerezni ha oda kerülök? Mert ugyebár a márkaszervíz első helyen záródott ki. A hivatalos helynek én a CROMAX-ot ismerem. Lehetséges hogy ott kedvező áron beszerezzem mint hivatalos kereskedés? Vagy ti honnan javasoljátok a beszerzést?

Másik hülye kérdésem (mint tapasztalatlan szereléshez és technikához totálisan nemértő), a facelift az a modellfrissített tehát már a ködlámpája nem a kerek hanem a szögletes kivitelü? ha jól értem ezzel különböztethető meg a legjobban kivülről. ( Nekem az utóbbi van). De ha lesznek képek hogy hogy is néz ki ez az egész pontosan akkor szivesen látnám és tanulnék valamit én is.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.25 péntek, 22:18:33 »

Ahogy zacci-tól tudom az örvénylapát nem olyan drága, tán 3000-t mondott per darab. A munkadíj sok, mert molyolós a szívósort leszedni (ezt is Tőle tudom)
Vyctort kérdezd meg az alkatrészről. Ha mindeképp leszedik a szívósort akkor én a helyedben addigra gondoskodnék róla, hogy legyen raktáron vagy kéznél örvénylapát készlet, ne kelljen duplán szerelni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.25 péntek, 22:31:14 »

Ahogy zacci-tól tudom az örvénylapát nem olyan drága, tán 3000-t mondott per darab. A munkadíj sok, mert molyolós a szívósort leszedni (ezt is Tőle tudom)
Vyctort kérdezd meg az alkatrészről. Ha mindeképp leszedik a szívósort akkor én a helyedben addigra gondoskodnék róla, hogy legyen raktáron vagy kéznél örvénylapát készlet, ne kelljen duplán szerelni.

Természetesen gondoskodok arról hogy legyen raktáron szerdára itt debrecenben belőle. Ha jól tudom egy készlet 4 db-ból áll. De még mindig nem tudom mi ez a facelift dolog. De ha már leveszik a szívósort akkor már mindenképpen ki fogom cseréltetni. Elvégre ha már lent van és kicserélik akkor azzal már baj nem lehet Smiley Ne azon a 20-30 E Ft-on múljon az autóm épsége. Legalábbis nekem midnen nap kell az autó nem enedhetem meg magamnak hogy megálljon hetekre. Így is nehéz lesz megoldanom hogy addig legyen másik autóm amivel tudok dolgozni.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.25 péntek, 22:58:01 »

Ha a Tied 2005-ös akkor már facelift utáni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.25 péntek, 23:18:20 »

Ha a Tied 2005-ös akkor már facelift utáni.

Tehát akkor az enyém az. Azt írtátok feljebb hogy akkor ebben külön cserélhető ez az örvénylapát. Akkor neki esek keresni bele.

Köszönöm a segítséget.  Majd megírom mi lett a végeredmény.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.26 szombat, 10:58:59 »

Tehát akkor az enyém az. Azt írtátok feljebb hogy akkor ebben külön cserélhető ez az örvénylapát. Akkor neki esek keresni bele.

Köszönöm a segítséget.  Majd megírom mi lett a végeredmény.

http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?pid/1698655/
Valami ilyesmit vagy pontosan ezt keresd. Tán még a cikkszám is stimmel.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 12:31:08 »

http://www.fordmondeo.org/forum/showpost.php?pid/1698655/
Valami ilyesmit vagy pontosan ezt keresd. Tán még a cikkszám is stimmel.


Köszönöm Stimmel Grin A Cromaxnál egyébként az örvénylapát 6800 ft/db 4re van szükség, a tengely az 7200 Ft/db ebből ugyebér mindössze 2 kell és természetesen a szilikon tömítések a szívósor és a hengerfej közé  2110ft/db amiből ugye megint csak 4 db kell. A problémának ez az olcsóbb megoldása!
Szerdá lekerül a szívósor és kiderül hogy ez megoldja-e! A komolyabb az lehet ha a tengely rögzítése szoposodott ki a szívósorházból. ebben az esetben viszont jöhet az új szívósor. Aminek borsos ára van a legolcsóbban 62700 ftért találtam, meghát ugye ismét csak a tömítések amit a Ford valamilyen okból nem akar gyárilag adni hozzá, és ez vicces!  taps
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 01:23:39 »

Sziasztok
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogy tudom megnézni hogy rendben van-e a szívósorom?
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.