Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:33:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
531
532
533
534
535
536
537
[
538
]
539
540
541
542
543
544
545
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14631741 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26850 Dátum:
2013.06.12 szerda, 19:53:38 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.12 szerda, 19:49:22
küzdenek, de hiába
Küzdelemnek azt hívják,amikor egyenlőek az esélyek...
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26851 Dátum:
2013.06.12 szerda, 19:55:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.06.12 szerda, 19:53:38
Küzdelemnek azt hívják,amikor egyenlőek az esélyek...
de ők nem tudják mivel állnak szemben, ezt a sötét erőt úgy hívják...
DIESEL POWER
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26852 Dátum:
2013.06.12 szerda, 20:10:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.11 kedd, 20:49:55
Amugy nekem pl tetszik a peugeot 407 kombi egy 2.0 HDI mocival...nézegettem is őket....elmondom bennt van a következő autó listában az elsők között.
Ha szeretnél beleülni egy jó nagy lóf...pözsóba...
Cégesben volt "szerencsém" hozzá, igaz 1.6 HDI volt. Lomha, kényelmetlen, műanyag. Fedcomp mint mindegyik pözsóban kb 15fok felett elment nyugovóra egész nyárra ( gyk.: pixelhibás melegben) az egérmozi mindig jelzett legalább 2-3 failure-t egyszerre. Gyorsan le is cseréltem egy PD alteára
A kollégám szívott vele utána rendesen, mindig megörvendeztette valamivel, pedig 100K km sem volt benne. Szerintem mondjuk ronda is mindkét kivitel, dehát ízlések és pofonok
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26853 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:31:56 »
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26854 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:35:04 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.06.12 szerda, 21:31:56
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
Egy Túrai srác megcsinálta pénztárgépekkel foglakozik a nevét nem tudom ,többiek hátha tudják neki sikerült
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26855 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:37:30 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.06.12 szerda, 21:31:56
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
nézd meg autóink projektjeionknél nézd a netcore oboa car-t és lehet lemondasz róla
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 22:32:19 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26856 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:48:26 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.06.12 szerda, 21:31:56
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
Cseréljetek motort Bunyekkal!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gh14t20n
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26857 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:18:07 »
Sziasztok!
Tudnátok nekem tanácsot adni, van egy 2.0 tdci 130le-s autóm, és 2 hete az alábbi tüneteket produkálja:
-időnként nagyobb gyorsításkor először elkezd villogni az izzításjelző, majd rögtön utána lekorlátoz a motor, es csak újraindítás után javul a probléma.
Nagyon kellemetlen főleg előzés közben. Most voltam szervízben, átmosták az üzemanyag rendszert, de semmi nem változott.
Olvasgattam, hogy lehet porlasztócsúcs, remélem azt megúszom....
A kocsiban 190.000 km van es nem volt még benne cserélve.
Meg érdekelne, hogy mit tudtok olyanról, hogy egr szelepet ennek a szerianal, nem lehet cserélni, mert valami jeladó van benne. Szerelő ezt mondta, de szerintem nem sok igazság van benne.
Köszi a választ!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26858 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:31:08 »
Idézetet írta: gh14t20n - 2013.06.12 szerda, 22:18:07
Sziasztok!
Tudnátok nekem tanácsot adni, van egy 2.0 tdci 130le-s autóm, és 2 hete az alábbi tüneteket produkálja:
-időnként nagyobb gyorsításkor először elkezd villogni az izzításjelző, majd rögtön utána lekorlátoz a motor, es csak újraindítás után javul a probléma.
Nagyon kellemetlen főleg előzés közben. Most voltam szervízben, átmosták az üzemanyag rendszert, de semmi nem változott.
Olvasgattam, hogy lehet porlasztócsúcs, remélem azt megúszom....
A kocsiban 190.000 km van es nem volt még benne cserélve.
Meg érdekelne, hogy mit tudtok olyanról, hogy egr szelepet ennek a szerianal, nem lehet cserélni, mert valami jeladó van benne. Szerelő ezt mondta, de szerintem nem sok igazság van benne.
Köszi a választ!
Hello!
a 2002-es nél vákumos az egr nyugodtan lehet cserélni de nem érdemes le kell dugozni azt kész valakinek benn sincs az autóban!az üzemanyagrendszert át kell nézetni csak utána lehet tudni hogy mitől van a vészüzem lehet porlasztó és magasnyomású szivattyú több minden lehet!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gh14t20n
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26859 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:36:27 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.12 szerda, 22:31:08
Hello!
a 2002-es nél vákumos az egr nyugodtan lehet cserélni de nem érdemes le kell dugozni azt kész valakinek benn sincs az autóban!az üzemanyagrendszert át kell nézetni csak utána lehet tudni hogy mitől van a vészüzem lehet porlasztó és magasnyomású szivattyú több minden lehet!
üdv Attila
Akkor ledugoztatom, aztán remelem hamar kiderul mi lesz a veszuzem oka.
Üdv
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26860 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:36:48 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.06.12 szerda, 20:10:45
Ha szeretnél beleülni egy jó nagy lóf...pözsóba...
Cégesben volt "szerencsém" hozzá, igaz 1.6 HDI volt. Lomha, kényelmetlen, műanyag. Fedcomp mint mindegyik pözsóban kb 15fok felett elment nyugovóra egész nyárra ( gyk.: pixelhibás melegben) az egérmozi mindig jelzett legalább 2-3 failure-t egyszerre. Gyorsan le is cseréltem egy PD alteára
A kollégám szívott vele utána rendesen, mindig megörvendeztette valamivel, pedig 100K km sem volt benne. Szerintem mondjuk ronda is mindkét kivitel, dehát ízlések és pofonok
Kifejtettem hogy az 1.6HDI motor egy rakás
sz@r....épp
ma is véletlen Dunaújvárosban voltam és beesett egy 1.6 focus na vajon mi ment szét rajta..turbó igen...teleb@szták mindehol szűrővel és szedheted szét az egész *** motort komplett takaritáshoz( ha normális munkát akarsz végezni persze).
HDI-ből csak 2.0-át vennék mint irtam...az elég jó összevan rakva.....Meg igen francia meg az elektronika az nagyon messze áll egymástól...
De legalább nincs ára mint a fordnak.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26861 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:39:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 21:48:26
Cseréljetek motort Bunyekkal!
Hallod e mit szivtál? jó cucc lehet,érdekelne...
Én motorom nem eladó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26862 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:41:43 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.06.12 szerda, 21:31:56
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26863 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:50:14 »
2004 es 2.2 tdci kombi tankjába bele lehet nézni valahogy vagy csak ha leveszem? ugy értem pl ülés alatt van vmi nyilás vagy valami? csak kiváncsiságból belenéznék esetleg ha mocsok van benne azt kipiszkálnám tanklevétel nélkül
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26864 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:51:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.12 szerda, 22:39:06
Hallod e mit szivtál? jó cucc lehet,érdekelne...
Én motorom nem eladó...
Há, te akartá múltkor Tdci-síteni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26865 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:57:29 »
Idézetet írta: gh14t20n - 2013.06.12 szerda, 22:36:27
Akkor ledugoztatom, aztán remelem hamar kiderul mi lesz a veszuzem oka.
Üdv
szerintem az egr szeleptől nem áll vészüzembe a kocsi!attól függetlenül a dugózást érdemes megcsinálni nem megy tele mocsokkal a szívósor stb ha már csinálod a szívósort is érdemes kitakarítani egyuttal!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26866 Dátum:
2013.06.12 szerda, 23:16:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 22:51:12
Há, te akartá múltkor Tdci-síteni.
az egy dolog...de motort nem akartam cserélni....de egyre jobban megy el a kedvem megint az átépitéstől...pedig nagynyomásű,rail csövek már megvannak...majd lessz valami.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26867 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 00:34:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.12 szerda, 23:16:40
az egy dolog...de motort nem akartam cserélni....de egyre jobban megy el a kedvem megint az átépitéstől...pedig nagynyomásű,rail csövek már megvannak...majd lessz valami.
Szóval a C megvan... már csak az i kell...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26868 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 05:14:11 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.06.12 szerda, 21:35:04
Egy Túrai srác megcsinálta pénztárgépekkel foglakozik a nevét nem tudom ,többiek hátha tudják neki sikerült
netcore,és óriási szopás volt neki.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26869 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 08:39:58 »
Idézetet írta: Vadász - 2013.06.12 szerda, 21:31:56
Üdv Mindenki!
Kérdés: TDCI motor helyére tudok TDDI-t tenni? Csinált már valaki ilyet? Meguntam a porlasztó cserélgetést...
ezt a dokik/autószerelők szokták. Nem az okot gyógyítják/javítják, hanem a tünetet. Azt deritsetek ki, mitől mennek szét a porlasztok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26870 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 09:05:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.13 csütörtök, 08:39:58
ezt a dokik/autószerelők szokták. Nem az okot gyógyítják/javítják, hanem a tünetet. Azt deritsetek ki, mitől mennek szét a porlasztok.
Valamitől, ami vagy benne van a magyar üzemanyagban, de a külföldiben nincs, vagy fordítva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26871 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 10:55:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.12 szerda, 22:36:48
Kifejtettem hogy az 1.6HDI motor egy rakás
sz@r....épp
ma is véletlen Dunaújvárosban voltam és beesett egy 1.6 focus na vajon mi ment szét rajta..turbó igen...teleb@szták mindehol szűrővel és szedheted szét az egész *** motort komplett takaritáshoz( ha normális munkát akarsz végezni persze).
HDI-ből csak 2.0-át vennék mint irtam...az elég jó összevan rakva.....Meg igen francia meg az elektronika az nagyon messze áll egymástól...
De legalább nincs ára mint a fordnak.
Ok, az igaz, hogy a 2.0 HDI a legjobb közülük. Nekünk viszont az 1.6 Tdci-vel sem volt semmi gond. A Rezsóban is inkább az elektronika, meg az olcsó megoldások szívattak, de nem a moci.
Naplózva
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26872 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 11:08:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.12 szerda, 22:41:43
Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.
Pontosabban 2002 év eleji. Ez a megoldás tetszik. Csak ugye kéne egy szerelő aki megcsinálná ezt. A mechanikus részt nagyjából át is látom, de az elektronika nagyobb falat lesz szerintem. Ja és persze ne álljon az autó fél évet.
Ötlet valakinek?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26873 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 15:34:49 »
Üdv. Mindenki!
Kérdés:Első indításra össze vissza jár a motor,már a leállás határán,másodikra már jó semmi hiba,ezt teszi mióta az aksi ki lett véve.Szerintetek mi lehet a problem?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26874 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 16:51:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.12 szerda, 22:41:43
Tied 2002-es igy nem kell hengerfejet cserélni, olcsón meguszhatod...adagoló+csövek, 4 porlasztó,ECU,kis programozás..kb ennyi.
azt azért megnézném hogy a porlasztókat hogy teszed bele, és hogy beindul e majd, egyszerűbb a komplett motorcsere!
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26875 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 17:58:17 »
Idézetet írta: netcore - 2013.06.13 csütörtök, 16:51:29
azt azért megnézném hogy a porlasztókat hogy teszed bele, és hogy beindul e majd, egyszerűbb a komplett motorcsere!
kitekerem és a másikat meg betekerem..nem olyan bonyolult.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26876 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 18:01:42 »
nekem a ci be nem volt jó a di csúcs
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26877 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 18:15:49 »
Idézetet írta: netcore - 2013.06.13 csütörtök, 18:01:42
nekem a ci be nem volt jó a di csúcs
mert gondolom 2003 utáni volt a CI...azokba rövid csúcsos van...23,7mm a DI meg 29mm-es...akkor már legyünk számszerűek is..
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26878 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 18:18:35 »
fmba motorkódos volt, elvileg az még a régi nem?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26879 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:16:07 »
halihó skacok.
Ma megvolt a kis barátom szervize, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, go szűrő. Ha már arra jártam elkussoltattam az egr nyílást is. Ahogy a motortérben nézelődtem láttam, hogy a szervótartályomba férne egy kis olaj. Milyen olajat ajánlotok abba?
Valamint a régi go szűrő tartalmát beleöntöttem egy fehér rama-s dobozba, és egy mágnest húzkodtam az alján. Azt kell mondanom megmozdult egy pár pici dolog a doboz alján. Próbáltam megszámolni, de volt más bajom is, de tényleg csak egy pár darab volt. Ahogy már írtam a kocsiban 280ezer kili van. Kellene félnem valamitől, pontosan minek a hibája ez? Mik a következmények?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26880 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:24:54 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.13 csütörtök, 19:16:07
halihó skacok.
Ma megvolt a kis barátom szervize, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, go szűrő. Ha már arra jártam elkussoltattam az egr nyílást is. Ahogy a motortérben nézelődtem láttam, hogy a szervótartályomba férne egy kis olaj. Milyen olajat ajánlotok abba?
Valamint a régi go szűrő tartalmát beleöntöttem egy fehér rama-s dobozba, és egy mágnest húzkodtam az alján. Azt kell mondanom megmozdult egy pár pici dolog a doboz alján. Próbáltam megszámolni, de volt más bajom is, de tényleg csak egy pár darab volt. Ahogy már írtam a kocsiban 280ezer kili van. Kellene félnem valamitől, pontosan minek a hibája ez? Mik a következmények?
Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26881 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:35:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 19:24:54
Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26882 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:39:53 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.13 csütörtök, 19:35:19
és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?
Véleményem szerint jönnek a malacfarok vilogások, alapjárat ugrálás, porlasztóhibák. Ha szétszedik a porlasztókat, abban látszik, ha oda is eljutott az a szemcse. De erre majd az ősdízelesek biztos fognak tudni neked válaszolni. Én még csak január óta vagyok dízeles, előtte csak benzinesem volt.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26883 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:45:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 19:39:53
Véleményem szerint jönnek a malacfarok vilogások, alapjárat ugrálás, porlasztóhibák. Ha szétszedik a porlasztókat, abban látszik, ha oda is eljutott az a szemcse. De erre majd az ősdízelesek biztos fognak tudni neked válaszolni. Én még csak január óta vagyok dízeles, előtte csak benzinesem volt.
Hát még várnék egy kicsit, mielőtt megnézetem. nekem is csak pár hete van meg, alapjáratom szép sima, meg felülről áll be.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26884 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:46:47 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.13 csütörtök, 19:35:19
és azt máshogy nem veszem észre, hogy haldoklik a szivattyú? egyszer csak megáll majd?
Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.
Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).
Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.
Remélem elég érzékletes lett a leírás
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26885 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:49:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.13 csütörtök, 19:46:47
Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.
Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).
Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.
Remélem elég érzékletes lett a leírás
Azt nekem is mondták, hogy ha nincs meg a rendes porlasztósugár, hanem csak egy irányba tolja a cuccot, akkor szépen átlyukasztja a dugót.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26886 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:53:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.13 csütörtök, 19:46:47
Elkezdi telenyomni a porlasztókat fémreszelékkel, azok meg elkezdenek rosszul porlasztani, bepisilni a hengerbe, meg ilyesmi. Egyenletlen alapjárat, indításnál szürke füstpamacsok.
Aztán egyszer egy harmatos reggelen bevállalsz lejtőn felfelé egy előzést, ami nem vészes, de mondjuk a melletted ülő hölgy szívverése már felgyorsulna tőle.
Félúton azt veszed észre, hogy egyszer csak elfogy az erő, és olyan érzésed lesz, mintha 40 lóerőssé vált volna a kocsi, a műszerfalra pillantva pedig egy vidáman villogó sárga malacfarkot fogsz látni.
A fékbe állva visszahúzódsz a sávodba, áttérsz a buddhista hitre, és üzemanyagrendszert cseréltetsz (vagy autót).
Alternatívaként lehet, egy porlasztó annyira elengedi magát, hogy átvágja dugattyút.
Remélem elég érzékletes lett a leírás
Hát ha nem az én kocsimról lett volna szó, akkor még el is mosolyodnék (titkon bevallom, megtettem amúgy is). Tehát ennek a legegyszerűbb orvoslása akkor az új szivattyú ugyebár. Mondjuk egy gyönyörű szép alig használt, de nem új,kb 120ezer kilis mennyibe szokott fájni?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26887 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 19:55:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 19:49:41
Azt nekem is mondták, hogy ha nincs meg a rendes porlasztósugár, hanem csak egy irányba tolja a cuccot, akkor szépen átlyukasztja a dugót.
csak ijesztgetnek benneteket össze vissza
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26888 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 20:00:16 »
Idézetet írta: mobster - 2013.06.13 csütörtök, 19:55:13
csak ijesztgetnek benneteket össze vissza
Ne hidd. Azért nincs ám ott kicsi nyomás.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26889 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 20:01:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 20:00:16
Ne hidd. Azért nincs ám ott kicsi nyomás.
valami 1800 bar vagy mi a szösz?!
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26890 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 20:02:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 19:24:54
Azok a pici dolgok a szivattyúból származnak. Hogy meddíg bírja még a szivattyú, azt nem tudom. A biztonság kedvéért hívd fel mk2-t, hátha van neki elfekvőben. (nem adja drágán és általában 100-120 ezret futottak vannak neki)
És nem lehetnek már eleve a tankolt olajba ezek a kis szösszenetek hísz nem szűri semmi a tartályautó meg ki tudja merre folydogáló olajakat?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26891 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 20:05:27 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.06.13 csütörtök, 20:02:51
És nem lehetnek már eleve a tankolt olajba ezek a kis szösszenetek hísz nem szűri semmi a tartályautó meg ki tudja merre folydogáló olajakat?
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26892 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 21:50:31 »
Sziasztok!
Pár hete írtam, hogy veszettül kerepel kocsi alapjáraton hidegen és melegen egyaránt (meg füstöl is). Jöttek a tippek, amit tudtam megnéztem/nézettem, van ami még hátra van, mert az idő az mindig kevés. Ma véletlenül rájöttem, hogy merre kellene elindulni a hibakeresésben a kerepelésnél. Történt, hogy kint állt a napon a kocsi, piszok meleg lett benne. Beültem, ablakokat lehúztam, motor be (kerepel mint mindig), és elkezdett süvíteni befelé a levegő max. ventilátorfokozaton. Mivel már tárcsáztam a telefonon, ideges lettem és megnyomtam az OFF gombot a klímavezérlőn. Aztán kihagosítós telefonálás közben útra keltem. Hamarosan befejeztem a hívást. Már jó pár perce úton voltam és üresben, alapjáraton gurultam lefelé a hegyről egy faluban, amikor megütötte a fülemet a szokatlanul csendes, ford féle dízel duruzsolás körülöttem. Nézem az alapjárati fordulatszámot, picit magasabb mint szokott, olyan 940 körül lehet. Már máskor is észrevettem, hogy ha üresben fölpörgettem, akkor egy darabig nem volt kerepelés, aztán amikor már teljesen beállt az alapjárat, akkor hirtelen előjött. Szóval gurulok üresben, mondom aha, most magasabb a fordulat, ezért nincs kerepelés. Aztán bevillant, hogy kikapcsolva maradt az egész szellőztető rendszer! Füleltem piros lámpánál is, de semmi kerepelés. Aztán bekapcsoltam a szellőzést, klíma AUTO-ra és láss csodát, fordulatszám visszaesett és kerepel újra! Egész nap nem is használtam a klímát, tökig lehúztam mind a négy ablakot és repesztettem 100-al országúton, meg élveztem a csörgés nélküli ford hangot!
Szóval a kérdés az, hogy mi lehet a hiba, és mi a megoldás, mert ha már van hűtés és nyár is lesz, akkor jó lenne használni.
üdv.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26893 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:00:06 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.06.13 csütörtök, 21:50:31
Sziasztok!
Pár hete írtam, hogy veszettül kerepel kocsi alapjáraton hidegen és melegen egyaránt (meg füstöl is). Jöttek a tippek, amit tudtam megnéztem/nézettem, van ami még hátra van, mert az idő az mindig kevés. Ma véletlenül rájöttem, hogy merre kellene elindulni a hibakeresésben a kerepelésnél. Történt, hogy kint állt a napon a kocsi, piszok meleg lett benne. Beültem, ablakokat lehúztam, motor be (kerepel mint mindig), és elkezdett süvíteni befelé a levegő max. ventilátorfokozaton. Mivel már tárcsáztam a telefonon, ideges lettem és megnyomtam az OFF gombot a klímavezérlőn. Aztán kihagosítós telefonálás közben útra keltem. Hamarosan befejeztem a hívást. Már jó pár perce úton voltam és üresben, alapjáraton gurultam lefelé a hegyről egy faluban, amikor megütötte a fülemet a szokatlanul csendes, ford féle dízel duruzsolás körülöttem. Nézem az alapjárati fordulatszámot, picit magasabb mint szokott, olyan 940 körül lehet. Már máskor is észrevettem, hogy ha üresben fölpörgettem, akkor egy darabig nem volt kerepelés, aztán amikor már teljesen beállt az alapjárat, akkor hirtelen előjött. Szóval gurulok üresben, mondom aha, most magasabb a fordulat, ezért nincs kerepelés. Aztán bevillant, hogy kikapcsolva maradt az egész szellőztető rendszer! Füleltem piros lámpánál is, de semmi kerepelés. Aztán bekapcsoltam a szellőzést, klíma AUTO-ra és láss csodát, fordulatszám visszaesett és kerepel újra! Egész nap nem is használtam a klímát, tökig lehúztam mind a négy ablakot és repesztettem 100-al országúton, meg élveztem a csörgés nélküli ford hangot!
Szóval a kérdés az, hogy mi lehet a hiba, és mi a megoldás, mert ha már van hűtés és nyár is lesz, akkor jó lenne használni.
üdv.
cserélj klímakompresszort szét van hullva a kuplungja!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26894 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:41:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.13 csütörtök, 22:00:06
cserélj klímakompresszort szét van hullva a kuplungja!
És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26895 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:43:32 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.06.13 csütörtök, 22:41:01
És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.
Holnap hívd fel mk2-t. Neki lehet, hogy van. Szerintem nem vészes az ára.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26896 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:44:56 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.06.13 csütörtök, 22:41:01
És egy ilyen történet bontottból mennyibe fáj? Esetleg javítani lehet-e csak a kupplugját? Az opelemről már hullott le a kompresszor kupplungtárcsája. Csak visszatettük és kész.
én 10-20 ezer forintért láttam a keres kínálban!keresd a bontósokat mk2,alkatresz,pizzi,motorcraft forumtársakat ők tudnak neked segíteni
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26897 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:49:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.13 csütörtök, 22:43:32
Holnap hívd fel mk2-t. Neki lehet, hogy van. Szerintem nem vészes az ára.
Rendben, köszi.
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26898 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:50:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.13 csütörtök, 22:44:56
én 10-20 ezer forintért láttam a keres kínálban!keresd a bontósokat mk2,alkatresz,pizzi,motorcraft forumtársakat ők tudnak neked segíteni
Rendben, köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26899 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:52:43 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.06.13 csütörtök, 22:49:47
Rendben, köszi.
Ne itt a fórumon írjál neki, hanem
hívd fel
, mert ide ritkán jár. Telefonon meg azonnal kapsz választ. Gondolom nem akarsz úgy járni, hogy írsz neki valamelyik hirdetésébe, aztán amikor egy hét múlva válaszol, közli, hogy 2 napja elvitték.
Naplózva
Oldalak:
1
...
531
532
533
534
535
536
537
[
538
]
539
540
541
542
543
544
545
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ