Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:46:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
576
577
578
579
580
581
582
[
583
]
584
585
586
587
588
589
590
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662409 alkalommal)
0 Felhasználó és 196 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29100 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:19:15 »
Idézetet írta: Chris75129 - 2013.11.27 szerda, 18:11:34
Sziasztok !
Megosztanák veletek egy érdekes dolgot . Bár lehet hogy csak számomra az . M0 autópálya Annahegyi pihenő előtt lassulni kezdett a 2.0 TDCI motor , villogni kezdett az izzítás visszajelző ami köztudott nem jót jelent . A kocsival alig tudtam bevánszorogni a pihenőig . Ford szerviz ( Veszprém ) -telefonálás ( sajnos ez típushiba , biztos a porlasztócsúcsok ...stb. ) . Ami azért nem nyugtatott meg mert igaz 2 éve lettek a csúcsok benne cserélve potom 350 ezerért ( hozzáteszem jó fejek voltak mert ingyen lemosták a kocsit )
és nem mentem el vele 44 ezer kilométert se . Hát így sehova , tréler ismerős , olcsón hazavitt Várpalotára .És most jön a lényeg . Várpalotán van egy japán szerviz ( A "MI AUTÓNK" féle ) , de mivel már nem lehet megélni ha csak egy márkát szervizelsz ráálltak többre és elég jól csinálják . A tulaj fia a szervízvezető , ő kezdett el foglalkozni a kocsival és érdekes hibát állapított meg , valamint orvosolt . És hogy tanuljatok belőle : a kipufogó hozzáért a kasznihoz és néha bekopogott . A motorban van egy kopogás érzékelő ami ezt érzékelte, de úgy fogta fel mintha a motorból jönne és elállította az elektronikáját a csúcsoknak mindig .De már annyira hogy teljesen letiltotta az üzemanyag befecskendezést. Az érdekes az volt hogy ezt nem is jelezte ki a gép !!! Csak a csúcsok problémáját. Szóval : belőlem tanuljatok , azaz ebből az esetből ! Nem biztos ahogy a csúcsok a rosszak ha megáll a motor !!! Ja és mindezt a kipufogó átszabásával megúsztam 15 ezerből !! További szép napot Néktek !
meseszerű....ha pár nap múlva visszatér a malacfarok-ne legyen így,ne csodálkozz.
A kopogásérzékelő a blokk oldalán van,és pontosan a robbanás idejét ellenőrzi,illetve az időben rosszkor történő robbanás miatt keletkező kopogást.Minden hengernél figyel,és a befecskendezésből megállapítja,hogy melyik henger nem üzemel jól-kopogva jár.
Én szkeptikus vagyok.Hamarabb mondanám,hogy újrakalibrálták a csúcsokat-nem értem,hogy hogy kerül elő egy ilyen történet.Képzeld,hogy menet közben felcsapódik egy kavics a motor oldalához,és letiltana a kopogásérzékelő vészüzemre.Sajnos ez nem így van.
Ez a szubjektív véleményem,nem akarlak megsérteni vele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29101 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:26:41 »
Hát ha annyira neki ütődött a kaszninak akkor azt neked is kellet volna hallani.Szerintem
Idézetet írta: Chris75129 - 2013.11.27 szerda, 18:11:34
Sziasztok !
Megosztanák veletek egy érdekes dolgot . Bár lehet hogy csak számomra az . M0 autópálya Annahegyi pihenő előtt lassulni kezdett a 2.0 TDCI motor , villogni kezdett az izzítás visszajelző ami köztudott nem jót jelent . A kocsival alig tudtam bevánszorogni a pihenőig . Ford szerviz ( Veszprém ) -telefonálás ( sajnos ez típushiba , biztos a porlasztócsúcsok ...stb. ) . Ami azért nem nyugtatott meg mert igaz 2 éve lettek a csúcsok benne cserélve potom 350 ezerért ( hozzáteszem jó fejek voltak mert ingyen lemosták a kocsit )
és nem mentem el vele 44 ezer kilométert se . Hát így sehova , tréler ismerős , olcsón hazavitt Várpalotára .És most jön a lényeg . Várpalotán van egy japán szerviz ( A "MI AUTÓNK" féle ) , de mivel már nem lehet megélni ha csak egy márkát szervizelsz ráálltak többre és elég jól csinálják . A tulaj fia a szervízvezető , ő kezdett el foglalkozni a kocsival és érdekes hibát állapított meg , valamint orvosolt . És hogy tanuljatok belőle : a kipufogó hozzáért a kasznihoz és néha bekopogott . A motorban van egy kopogás érzékelő ami ezt érzékelte, de úgy fogta fel mintha a motorból jönne és elállította az elektronikáját a csúcsoknak mindig .De már annyira hogy teljesen letiltotta az üzemanyag befecskendezést. Az érdekes az volt hogy ezt nem is jelezte ki a gép !!! Csak a csúcsok problémáját. Szóval : belőlem tanuljatok , azaz ebből az esetből ! Nem biztos ahogy a csúcsok a rosszak ha megáll a motor !!! Ja és mindezt a kipufogó átszabásával megúsztam 15 ezerből !! További szép napot Néktek !
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Chris75129
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29102 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:30:14 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.11.27 szerda, 18:26:41
Hát ha annyira neki ütődött a kaszninak akkor azt neked is kellet volna hallani.Szerintem
Hallottam , de mivel nem idegesített a dolog nem kezdtem el a kocsi alatt turkászni
Naplózva
Chris75129
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29103 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:32:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.27 szerda, 18:19:15
meseszerű....ha pár nap múlva visszatér a malacfarok-ne legyen így,ne csodálkozz.
A kopogásérzékelő a blokk oldalán van,és pontosan a robbanás idejét ellenőrzi,illetve az időben rosszkor történő robbanás miatt keletkező kopogást.Minden hengernél figyel,és a befecskendezésből megállapítja,hogy melyik henger nem üzemel jól-kopogva jár.
Én szkeptikus vagyok.Hamarabb mondanám,hogy újrakalibrálták a csúcsokat-nem értem,hogy hogy kerül elő egy ilyen történet.Képzeld,hogy menet közben felcsapódik egy kavics a motor oldalához,és letiltana a kopogásérzékelő vészüzemre.Sajnos ez nem így van.
Ez a szubjektív véleményem,nem akarlak megsérteni vele.
Nem sértesz meg vele , mivel én csak a kétütemű motorfűrészekhez értek meg a négyütemű fűnyírókhoz
Elhiszek nektek mindent ha ti jobban tudjátok
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29104 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:32:32 »
Úgy legyen,hogy ne legyen baja a csúcsaidnak.
Idézetet írta: Chris75129 - 2013.11.27 szerda, 18:30:14
Hallottam , de mivel nem idegesített a dolog nem kezdtem el a kocsi alatt turkászni
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29105 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:39:35 »
Idézetet írta: Chris75129 - 2013.11.27 szerda, 18:32:17
Nem sértesz meg vele , mivel én csak a kétütemű motorfűrészekhez értek meg a négyütemű fűnyírókhoz
Elhiszek nektek mindent ha ti jobban tudjátok
remélem sokáig problémamentes lesz a géped.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Chris75129
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29106 Dátum:
2013.11.27 szerda, 18:45:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.27 szerda, 18:39:35
remélem sokáig problémamentes lesz a géped.
Kösi én is bizom benne
Naplózva
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29107 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:55:26 »
Sziasztok! Erdeklodnek h mennyibe kerul egy izzitogyertya? (Fustol a mondi reggel)
Koszi a segitseget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29108 Dátum:
2013.11.27 szerda, 19:58:58 »
Idézetet írta: David89 - 2013.11.27 szerda, 19:55:26
Sziasztok! Erdeklodnek h mennyibe kerul egy izzitogyertya? (Fustol a mondi reggel)
Koszi a segitseget!
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=110610288&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29109 Dátum:
2013.11.27 szerda, 20:00:02 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.27 szerda, 18:12:41
Hé... ne pimaszkodj.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Villast
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29110 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 11:39:27 »
Sziasztok!
Békés megyében tudtok valami hozzáértő szerelőt? 2000 tdci motorhoz?
A problémám a következő: hidegen nem indúl de kb 4-dik indításra igen és iszonyatos füstöt lő ki magából.
Már hat szerelőnél volt. Kompjuter csere ,izzíto gyertya csere, injektor felújítás, generátor csere, meg volt.
Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?
előre is köszönöm
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29111 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:47:56 »
Idézetet írta: Villast - 2013.11.28 csütörtök, 11:39:27
Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?
Nincs!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolti tar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29112 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 13:00:14 »
Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29113 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 13:05:16 »
Idézetet írta: zsolti tar - 2013.11.28 csütörtök, 13:00:14
Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
alacsony spriccni szint az ablakmosoban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29114 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 13:06:59 »
Idézetet írta: Villast - 2013.11.28 csütörtök, 11:39:27
Sziasztok!
Békés megyében tudtok valami hozzáértő szerelőt? 2000 tdci motorhoz?
A problémám a következő: hidegen nem indúl de kb 4-dik indításra igen és iszonyatos füstöt lő ki magából.
Már hat szerelőnél volt. Kompjuter csere ,izzíto gyertya csere, injektor felújítás, generátor csere, meg volt.
Kérdés ebben az autóban van előszivattyú a nagynyomású elött?
előre is köszönöm
fals levegőt szív a szuronel vagy a resolaj visszavezetésnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolti tar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29115 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 13:12:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.28 csütörtök, 13:06:59
fals levegőt szív a szuronel vagy a resolaj visszavezetésnél.
KÖSZÖNET
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29116 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 20:30:58 »
Idézetet írta: zsolti tar - 2013.11.28 csütörtök, 13:00:14
Kérdésem lenne ami a kis hópehely mellett világít ilyen tartály szerű lámpa sárgán annak mi a funkciója pontosan ?!
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29117 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 20:38:43 »
Idézetet írta: coboy - 2013.11.28 csütörtök, 20:30:58
Tölts bele ablakmosót is...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29118 Dátum:
2013.11.29 péntek, 09:56:33 »
Csak tanulságként: a korábban írt problémám (gázadáskori megtorpanás, dadogás, illetve erős füstölés) a turbócső kilyukadásának volt betudható. Vik első blikkre beazonosította.
Azóta újra száguldás.
Szóval, ha valakinek hasonló baja lenne, ezt csekkolja.
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29119 Dátum:
2013.11.29 péntek, 14:05:01 »
Tisztelt Fórumtársak!
segítséget szeretnék kérni!a jelenség a következő hidegen indítás(néha van pici füst nem mindig) után pár km-ig hangos de már zavaró mértékben(1500 2300 között) a motor ha finoman gyorsítok,viszont ha jobban odalépek neki akkor elhagyja!alapjárat tökéletes nem is ingadozik!melegen semmi gond finom hangja van!megy is rendesen azzal nincs probléma!hibakód nincsen!
mi lehet a gond? izzitógyertya okozhat ilyet? előre is köszi
üdv Attila
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 18:45:31 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29120 Dátum:
2013.11.29 péntek, 19:13:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.29 péntek, 14:05:01
Tisztelt Fórumtársak!
segítséget szeretnék kérni!a jelenség a következő hidegen indítás(néha van pici füst nem mindig) után pár km-ig hangos de már zavaró mértékben(1500 2300 között) a motor ha finoman gyorsítok,viszont ha jobban odalépek neki akkor elhagyja!alapjárat tökéletes nem is ingadozik!melegen semmi gond finom hangja van!megy is rendesen azzal nincs probléma!hibakód nincsen!
mi lehet a gond? izzitógyertya okozhat ilyet? előre is köszi
üdv Attila
senki nem tud nekem segíteni?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29121 Dátum:
2013.11.29 péntek, 20:09:47 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.29 péntek, 19:13:41
senki nem tud nekem segíteni?
hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül....
Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29122 Dátum:
2013.11.29 péntek, 20:15:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.29 péntek, 20:09:47
hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül....
Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom.....
csinálok videót és feltöltöm!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29123 Dátum:
2013.11.29 péntek, 22:59:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.29 péntek, 20:09:47
hát...egy ilyen hanggal nem lehet mit kezdeni.pláne így,hogy olyan xarul hallok a monitoron keresztül....
Hangot ebben az esetben az üzemanyag rendszernyomásváltozása adhatja.valamilyen szintig normális.többet nem mondhatok,mert kizárt dolog,hogy tudom.....
itt a video remélem jól hallható lesz!köszi a segítséget!
mod:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 07:14:31 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29124 Dátum:
2013.11.29 péntek, 23:33:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.29 péntek, 22:59:32
itt a video remélem jól hallható lesz!köszi a segítséget!
Nincs link!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29125 Dátum:
2013.11.30 szombat, 07:14:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.11.29 péntek, 23:33:01
Nincs link!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29126 Dátum:
2013.11.30 szombat, 08:33:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.30 szombat, 07:14:10
na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
Nehéz erre, sőt nem is lehet semmi konkrétumot mondani, de nem hangzik jól....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29127 Dátum:
2013.11.30 szombat, 14:03:20 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.30 szombat, 07:14:10
na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
jó xar hangja van... nézesd meg mielőbb. nekem olyan mintha nem menne 1 henger, vagy valami kuvára kopog/kerepel
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29128 Dátum:
2013.11.30 szombat, 14:15:48 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.30 szombat, 07:14:10
na basszus elnéztem!itt van:
http://www.youtube.com/watch?v=87RT_-5WOWg&feature=youtu.be
másikat is módosítom!
hát ja....nem sok jót lehet mondani.a kelepelés szerintem a motorból jön.olyan mintha egy csúcs bepisilne.
átkellene nézetned hozzáértő szerelővel,mert ebből komolyabb bajság is lehet.Dominak valszeg ezért kellett dugattyút cserélnie.
izzítógyertya nem okozhatja.
e kettőstömegű nem hagyná abba,amikor bemelegszik.Ugyan ez érvényes a turbócső rögzítésre és a kipuff rendszerre is.
szóval üzemanyag rendszeri problémával állsz szemben valószínűleg.kellene mérni üzemanyagrendszeri nyomást,meg résolaj mennyiséget.ezeket lehet diaggal.a továbbiakban,meg kiszedett állapotban lehet vizsgálni a csúcsokat.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29129 Dátum:
2013.11.30 szombat, 20:09:10 »
Idézetet írta: zsolti tar - 2013.11.28 csütörtök, 13:12:55
KÖSZÖNET
Szia,
Én is szívtam rendesen mire rájöttem, arra hogy falsot szív a réscsöven, Leállított motornál kivettem a szivattyúból a résolajcsövet és be dugtam egy belevaló csatlakozót, aztán a résolaj közös csövét amit kivettem a szivattyúból beleraktam flakonban. Fontos, hogy a szivattyút be kell dugni hogy a rendszer ne szívjon levegőt, a visszatérő ágat pedig egy ác-vagy kézipumpával érdemes megszívni, hogy a levegőt ki szívd (ha sikerül gyorsan bedugni az szivattyút akkor nem szükséges légteleníteni). Nekem volt kéznél egy belevaló csonkom amit le tudtam zárni.
Fontos ismét, hogy tiszta legyen minden mert kényes a szivattyú.
Aztán indítani és látod az eredményt.
VISZONT HA MEGSZÍVOD A VISSZATÉRŐ ÁGAT AKKOR A SZŰRŐ ELŐTTI CSATLAKOZÓNÁL TEDD, HA JÖN A LEVEGŐ AKKOR A SZŰRŐ A FALSOT SZÍVÓ
Ja, ha injektor felújítás volt akkor reménykedj hogy nem kúrtak át és valóban felújították, mert az is okozhat ilyet, nekem sikerült végigjárnom eme tortúrát. Legyen jegyzőkönyv a csúcsokról és vele kalibrációs kód amit kellett csinálni.
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 20:16:07 írta andras2
»
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29130 Dátum:
2013.11.30 szombat, 20:38:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.30 szombat, 14:15:48
hát ja....nem sok jót lehet mondani.a kelepelés szerintem a motorból jön.olyan mintha egy csúcs bepisilne.
átkellene nézetned hozzáértő szerelővel,mert ebből komolyabb bajság is lehet.Dominak valszeg ezért kellett dugattyút cserélnie.
izzítógyertya nem okozhatja.
e kettőstömegű nem hagyná abba,amikor bemelegszik.Ugyan ez érvényes a turbócső rögzítésre és a kipuff rendszerre is.
szóval üzemanyag rendszeri problémával állsz szemben valószínűleg.kellene mérni üzemanyagrendszeri nyomást,meg résolaj mennyiséget.ezeket lehet diaggal.a továbbiakban,meg kiszedett állapotban lehet vizsgálni a csúcsokat.
www.filepdiesel.hu
fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.30 szombat, 21:15:35 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29131 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 09:18:43 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.30 szombat, 20:38:15
fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
na a történethez még annyit hogy megnéztem a 4ből 3 izzítógyertya ***!akksira pozítívra kábelt raktam ,előtte levettem a kábelhídat a gyertyákról és hozzáérintettem a végéhez és csak az utolsónál szikrázott!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29132 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 10:16:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.12.01 vasárnap, 09:18:43
na a történethez még annyit hogy megnéztem a 4ből 3 izzítógyertya ***!akksira pozítívra kábelt raktam ,előtte levettem a kábelhídat a gyertyákról és hozzáérintettem a végéhez és csak az utolsónál szikrázott!
ezeket kikell cserélni,de a kopogáshoz semmi közük.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29133 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 10:17:59 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.30 szombat, 20:38:15
fordiaggal nézetem hidegen indítottam és néztem rajta mennyit korrigál az a nullához képest! az volt az érdekes hogy mindig másik hengernél volt rossz az érték!ha bepisilne a csúcs nem látszódna meg alapjáraton?az újraprogramozás nem segíthet?esetleg a liqui mollys tisztítás?mi a pontos neve ennek a tisztítónak?
nem tudja valaki a cromaxnál feltüntetett árak a cseredarabos ár vagy abból még lejön a cseredarab ára?
nézesd meg egy szakemberrel.a xar csúcson nem segít a liqui molly.
az újraprogramozás az igen.rövidtávon....de ha tényleg bepisil 1 csúcs,akkor az sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29134 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 12:30:44 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.01 vasárnap, 10:17:59
nézesd meg egy szakemberrel.a xar csúcson nem segít a liqui molly.
az újraprogramozás az igen.rövidtávon....de ha tényleg bepisil 1 csúcs,akkor az sem.
rendben köszönöm szépen!ha bepisil a csúcs az meglátszik a résolajon igaz?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29135 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:55:21 »
Urak! Go szürőt milyen időközönként cseréltek?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29136 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 21:03:31 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.12.01 vasárnap, 20:55:21
Urak! Go szürőt milyen időközönként cseréltek?
Van aki minden olajcsere alkalmával, de 60 000km a gyári intervallum.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29137 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 21:30:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.12.01 vasárnap, 21:03:31
Van aki minden olajcsere alkalmával, de 60 000km a gyári intervallum.
Akkor 20-30 ezerrel bőven jó leszek.....Bosch van benne. Szuper!
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29138 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:37:58 »
Hali!
Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.
Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.
Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.
Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29139 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:43:29 »
Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.01 vasárnap, 22:56:21 írta mobster
»
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29140 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:45:01 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.12.01 vasárnap, 20:55:21
Urak! Go szürőt milyen időközönként cseréltek?
én 15 ezrenként, az kötelező cuccokkal együtt
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29141 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:55:00 »
Idézetet írta: zolas - 2013.12.01 vasárnap, 22:37:58
Hali!
Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.
Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.
Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.
Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?
Előre is köszi a válaszokat!
Én amióta megvettem ilyen.Valakinek a cseével változott vaélakinek nem.tehát ha cserélted akkor ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29142 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 22:58:06 »
Idézetet írta: mobster - 2013.12.01 vasárnap, 22:43:29
Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
Azért nézd át mindegyik csövet,továbbá a vákum csöveket is.Alapossan kell végig nézni a turbó csöveket,jól megkell nyomkodni nehéz észre venni.Ha sok az olaj meg egyáltalán ha van az nem jó.Én is nehezen vettem észre
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29143 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:00:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.01 vasárnap, 22:58:06
Azért nézd át mindegyik csövet,továbbá a vákum csöveket is.Alapossan kell végig nézni a turbó csöveket,jól megkell nyomkodni nehéz észre venni.Ha sok az olaj meg egyáltalán ha van az nem jó.Én is nehezen vettem észre
Szerinted mennyire árt a kocsinak, hogy így van használva? mert szerintem ez meghaladja a képességeimet. Viszont külföldön vagyok. Mostantól alig fogom használni a kicsit, és amint hazaviszem, megy a szerelőhöz. De a hazaút az 2000 kilométer... Lehet menni vele ennyit így?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29144 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:05:47 »
Idézetet írta: mobster - 2013.12.01 vasárnap, 22:43:29
Szép estét az uraknak!
Már írtam, hogy egy pár napja nem hajlandó az autó gyorsítani. Semmi ereje sincs. Mióta ez a probléma fennáll, a turbónak sem hallom kellemes sziszegő hangját. Megnéztem azt a csövet ami a turbóból jön ki. Elég olajos volt, de már vételekor volt ott olaj. Na persze nem tudom, hogy ennyi-e. Meg ez elég friss olajnak tűnik. A kocsi úgy füstöl 1500-as fordulat fölött, hogy alig látom a mögöttem jövőt. A csövön amúgy nem láttam repedést, bár nem szedtem le. Azt viszont észrevettem, hogy erőlködés nélkül le tudom húzni a csövet a turbóról... Lehet, hogy a rögzítéssel van a gond? Vagy azt nektek is csak alig fogja a bilincs?
köszönöm
Ez a cső még a szívó oldalon van. Ott a tömítetlenség annyit okoz, hogy szűretlen levegőt kap a turbó, ami nem tesz jót neki. Nekem amúgy elég szorosan fogja a bilincs.
A turbó után kell keresned az eldurrant csövet.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29145 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:07:39 »
Idézetet írta: mobster - 2013.12.01 vasárnap, 23:00:26
Szerinted mennyire árt a kocsinak, hogy így van használva? mert szerintem ez meghaladja a képességeimet. Viszont külföldön vagyok. Mostantól alig fogom használni a kicsit, és amint hazaviszem, megy a szerelőhöz. De a hazaút az 2000 kilométer... Lehet menni vele ennyit így?
Én már 64e km-t mentem és semmi.Amúgy ha jobb idő van meg nyáron tuti.viszont dugóban és 40 fokban sem megy fel közép állásnál.Amúgy ha jobban mész vele kint az úton feljebb megy.Én azt mondom rád van bízva cseréld ki megint és meglátod.de ha utána is ilyen marad akkor ias jó.A TDCI ilyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29146 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:14:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.12.01 vasárnap, 23:05:47
Ez a cső még a szívó oldalon van. Ott a tömítetlenség annyit okoz, hogy szűretlen levegőt kap a turbó, ami nem tesz jót neki. Nekem amúgy elég szorosan fogja a bilincs.
A turbó után kell keresned az eldurrant csövet.
nagy segítség! köszönöm. Amúgy könnyű megközelíteni? halandó ember is képes rá?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29147 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:16:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.01 vasárnap, 23:07:39
Én már 64e km-t mentem és semmi.Amúgy ha jobb idő van meg nyáron tuti.viszont dugóban és 40 fokban sem megy fel közép állásnál.Amúgy ha jobban mész vele kint az úton feljebb megy.Én azt mondom rád van bízva cseréld ki megint és meglátod.de ha utána is ilyen marad akkor ias jó.A TDCI ilyen.
Várj! én a turbós gyerek vagyok
Szerintem te Mr Termosztátnak akartál válaszolni.
Tisztelettel,
Turbina
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29148 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:35:23 »
Idézetet írta: mobster - 2013.12.01 vasárnap, 23:16:32
Várj! én a turbós gyerek vagyok
Szerintem te Mr Termosztátnak akartál válaszolni.
Tisztelettel,
Turbina
Igazad van álmos vagyok bocs ezt elnéztem
Azért mielőtt haza jössz keresd meg a repedt csövet azzal szinte semmit se menj.A turbónak nem tesz jót
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29149 Dátum:
2013.12.02 hétfő, 07:37:27 »
Idézetet írta: zolas - 2013.12.01 vasárnap, 22:37:58
Hali!
Eddig is úgy tapasztaltam, hogy elég lassan melegszik be az autó, még akkor is ha dízel.
Ma 0 fokban jöttem 60 km-t és a városok közötti 100-as szakaszon nem figyeltem beállt e középre. De amikor a városban kacsáztam, meg meg álltam, de nem állítottam le a motort, az 1/3-os vonal alatt picivel állt. Ez gondolom nem egészséges.
Termosztát, ha jól emlékszek tavaly lett cserélve. Nem az olajköri, hanem a másik.
Hogy tudnám leellenőrizni minek lehet baja? Vagy ezt csak úgy lehet, hogy mind2 termoból újat?
Előre is köszi a válaszokat!
Tisztelt Fórumtárs!
A diesel gépek nehezebben érik el az üzemi hőfokot, mert sokkal kisebb a veszteséghő mint egy benzines gépnél. A TDCI-nél általában télen 5-10 Km után el kell érje a rendszer az üzemi hőfokot, ha a termosztátok rendben vannak. A vissza hűlés városban egy meleg motornál, nem üzemszerű állapot. Én mindenképp lecserélném mind két termosztátot gyári újra, és ellenőrizném még az izzító gyertyák állapotát is(fontos szerepe van a hidegindításnál és az előmelegítésnél). Nekem is volt ilyen problémám. A termosztát csere megoldotta. Ezen kívül ha még nincs, javaslom egy elektromos kiegészítő fűtés beépítését, aminek következtében hamarabb eléri a gépezet az üzemi hőmérsékletet és erőteljesen javul a komfort érzet is az utas térben. Leírás a FAQ-ban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.02 hétfő, 07:40:35 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
576
577
578
579
580
581
582
[
583
]
584
585
586
587
588
589
590
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ