AndyA
|
|
« Új hozzászólás #38500 Dátum: 2015.10.23 péntek, 18:36:23 » |
|
Ennyiért hármat lehet kapni... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38501 Dátum: 2015.10.23 péntek, 18:43:28 » |
|
Futottam egy tesztkört. Pályán haladva 7-800 baron már repesztek, odapörkölve 1500-1600-ra felmegy, semmi gond. Városban tötymörögve, lámpához kigurulva lengedezik. Kicsit kisámfáztam a gázpedált, az alapjárat üresben 1200. Furi, hogy D-be kapcsolva leereszti az alapjáratot 900 körülre (mintha felülbírálná a pedál jeladót). Kicsit jobb lett, nem annyira szenved, de nem az igazi. Amikor elveszem a gázt, akkor a rail nyomás mitől esik? Lefúj valami a szivattyúnál? Lehet, hogy az az alkatrész nem teszi jól a dolgát?
Mert elveszed a gázt. D-ben a terhelés miatt csökken az alapjárati fordulatszám.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Trendi
|
|
« Új hozzászólás #38502 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:10:45 » |
|
A szivattyút a motor forgatja. Ha elveszem a gázt, attól a fordulat még nem esik akkorát, mint amekkorát csökken a nyomás. Biztos van valami nyomás biztosító elem a szivattyún, ami a terhelés nélküli állapotban engedi csökkenni a nyomást. Motorféknél nem tol alá 1000bar-t. Jó lenne egy robbantott ábra a szivattyúról... A D-be kapcsoláskor semmit nem esik a fordulat, ha normál alapjáraton van a gép. Kicsit kipeckeltem a gázpedált és akkor D-be rakva viszont leesett. Leesett, de legalább nem rángatózott olyan furán az egész motor. Tulajdonképpen azt szeretném biztosra tudni, hogy az injektorok felújítása és a hirtelen jött alapjárati zűrzavar között van-e összefüggés. Az is eléggé elszomorít, hogy a felújítótt csúcsokkal ugyanúgy kelepel a motor és még ez az alapjárat ingadozás is előkerült. Mert elveszed a gázt. D-ben a terhelés miatt csökken az alapjárati fordulatszám.
|
|
|
Naplózva
|
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38503 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:18:49 » |
|
A szivattyút a motor forgatja. Ha elveszem a gázt, attól a fordulat még nem esik akkorát, mint amekkorát csökken a nyomás. Biztos van valami nyomás biztosító elem a szivattyún, ami a terhelés nélküli állapotban engedi csökkenni a nyomást. Motorféknél nem tol alá 1000bar-t. Jó lenne egy robbantott ábra a szivattyúról... A D-be kapcsoláskor semmit nem esik a fordulat, ha normál alapjáraton van a gép. Kicsit kipeckeltem a gázpedált és akkor D-be rakva viszont leesett. Leesett, de legalább nem rángatózott olyan furán az egész motor. Tulajdonképpen azt szeretném biztosra tudni, hogy az injektorok felújítása és a hirtelen jött alapjárati zűrzavar között van-e összefüggés. Az is eléggé elszomorít, hogy a felújítótt csúcsokkal ugyanúgy kelepel a motor és még ez az alapjárat ingadozás is előkerült. Tényleg a motor forgatja a nagynyomású pumpát? A pumpán van egy IMV szelep, ez szabályozza a pumpa által előállított nyomást. Ha a felújítás után sem javult a dolog, akkor nem az lett felújítva, ami rossz volt.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Trendi
|
|
« Új hozzászólás #38504 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:26:33 » |
|
Bocs... inkább csak magamnak mantrázom a tényeket. Az IMV szelep lehet a ludas. A felújítás előtt az utolsó hetekben jelent meg néha ez az érzet, hogy nem áll be rendesen az alapjárat. Azután viszont felerősödött a jelenség. Ez a szelep cserélhető? Kicsit rázósnak tűnik az egész pumpa kiszerelése, szívesen megúsznám egy alkatrész cserével. Tényleg a motor forgatja a nagynyomású pumpát? A pumpán van egy IMV szelep, ez szabályozza a pumpa által előállított nyomást. Ha a felújítás után sem javult a dolog, akkor nem az lett felújítva, ami rossz volt.
|
|
|
Naplózva
|
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
|
|
|
timarzsolt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38505 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:07:42 » |
|
Üdv.A probléma jelenleg nem kicsi.Hozzáteszem kb az egész motor uj porlasztok magasnyomású turbo turbócső cmp jeladó kettöstömegü generátor izzitok. Viszont inditáskor elég durva 2 másodpercig erölködik mire beáll az alapjárat és mostmár amig a motor benem melegszik picit füstölök mint a barom kékes füstel és ha ez még nem lenne elég a belsö középkonzol és müszerfalvilágítás is elszállt van valakinek ötlete mi lehet a gánya?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vadász
|
|
« Új hozzászólás #38506 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:58:04 » |
|
Üdv.A probléma jelenleg nem kicsi.Hozzáteszem kb az egész motor uj porlasztok magasnyomású turbo turbócső cmp jeladó kettöstömegü generátor izzitok. Viszont inditáskor elég durva 2 másodpercig erölködik mire beáll az alapjárat és mostmár amig a motor benem melegszik picit füstölök mint a barom kékes füstel és ha ez még nem lenne elég a belsö középkonzol és müszerfalvilágítás is elszállt van valakinek ötlete mi lehet a gánya?
Nekem a műszerfalvilágítás hiányát megoldotta a lámpakapcsoló csere, angolé került bele aminél fel van cserélve a fényerőszabályzó és a lámpakapcsoló helye, de szerintem lényegtelen.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
|
|
|
Husqi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38507 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:14:09 » |
|
Üdv!
A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #38508 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:37:02 » |
|
Üdv!
A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
Olajköri termosztát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #38509 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 10:03:59 » |
|
Üdv!
A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
Szerintem ez a termosztátos hibák elég érdekesek és szerintem nem is egykönnyen eldönthető hogy jó-e vagy rossz Saját tapasztalat, hogy nekem is ingadozott és ki is cseréltem mindkettőt (itt olvasottak alapján) , természetesen gyárira az újjal is ugyan azt csinálta, mint a régivel szóval sikerült megfigyelni a következőket Automata klímával 21C°-ra beállítva- hosszú távon jól működött (stabil közép állás) - rövid távon 6-7 km-n ingadozott Klíma kikapcsolva (szóval minden) - hosszú távon jól működött (stabil közép állás) - rövid távon 6-7 km-n NEM ingadozik, stabilan áll közép állásba és ezt is ugy kell érteni, hogy a rövid távnál , ha megállok és mondjuk félóra múlva indítok, akkor a mutató már lent van 60 fokon gondolom a rövid táv miatt nem tudja a vizet rendesen felmelegíteni, már mint az összeset ha hosszútávon is ingadozik (autópályás menet), szerintem akkor 99%, hogy rossz, egyéb esetben meg nem biztos
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #38510 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:19:44 » |
|
Üdv!
A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
olajköri termosztát lesz a gond
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Husqi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38511 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:22:19 » |
|
Olajköri termosztát?
Érdekes hogy ha normál tempoval megyek 70c kb elkezdem neki nyomni pillanatok alatt felmegy középre.Azt is megfigyeltem hogy éles kanyarnál is felugrik.Olajköri ennyire vissza tudja hűteni?.Mikor vettük az autot is ezt csinálta de cseréltek termosztátot és 7 évig nekem fixxen középen volt a mutatóm.Csak azt nem tudom hogy fő vagy olajkörit cseréltek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #38512 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:45:02 » |
|
Érdekes hogy ha normál tempoval megyek 70c kb elkezdem neki nyomni pillanatok alatt felmegy középre.Azt is megfigyeltem hogy éles kanyarnál is felugrik.Olajköri ennyire vissza tudja hűteni?.Mikor vettük az autot is ezt csinálta de cseréltek termosztátot és 7 évig nekem fixxen középen volt a mutatóm.Csak azt nem tudom hogy fő vagy olajkörit cseréltek.
vissza. nekem is ilyen jelenleg
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lüszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Új hozzászólás #38513 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 16:31:22 » |
|
Sziasztok! Esetleg van valakinek ötlete a következőre? MkIII-as Mondeo 2004es TDCI. Egyszer csak motorlámpa kigyulladt, izzítás lámpa villogni kezdett. Mint ha a hangja se lenne szebb. Amúgy semmi más érezhető változást nem tapasztalni. Egyből hazajöttem vele. Délután ránéztem, döcögősen indul, gázadásra világos (gondolom kékes) rossz szagu füst jön ki. Alapjáratnál nem. Holnap viszem szervízbe kódkiolvasásra. De mivel az ember ilyenkor a legrosszabbra gondol, inkább megkérdezem itt is, hát ha tud valaki, valami okosat. Előre is köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #38514 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:30:56 » |
|
Sziasztok! Esetleg van valakinek ötlete a következőre? MkIII-as Mondeo 2004es TDCI. Egyszer csak motorlámpa kigyulladt, izzítás lámpa villogni kezdett. Mint ha a hangja se lenne szebb. Amúgy semmi más érezhető változást nem tapasztalni. Egyből hazajöttem vele. Délután ránéztem, döcögősen indul, gázadásra világos (gondolom kékes) rossz szagu füst jön ki. Alapjáratnál nem. Holnap viszem szervízbe kódkiolvasásra. De mivel az ember ilyenkor a legrosszabbra gondol, inkább megkérdezem itt is, hát ha tud valaki, valami okosat. Előre is köszi!!!
Helyileg hol vagy ,hátha fórum társ van a közeledbe, tud neked segíteni hibakód olvasásban.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Zsolti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38515 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:35:56 » |
|
Sziasztok. Nemrég vàsàroltam egy 130 Lovas Diesel mondeot 2004-ből. Magasnyomású szivattyú felújítva porlasztók bemértek jók. Az auto gázadásra magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton bedobja az izzitást elmegy a turbónyomás és pár màsodpercen belül leáll. Hibának a szivattyút írja be, de azzal minden rendben. Ha esetleg valakinek van tippje vagy tudna hozza szólni szívesen fogadom. Nyomásérzékelőket cseréltek már rajta de az sem oldotta meg aproblémát. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38516 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:39:17 » |
|
Sziasztok. Nemrég vàsàroltam egy 130 Lovas Diesel mondeot 2004-ből. Magasnyomású szivattyú felújítva porlasztók bemértek jók. Az auto gázadásra magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton bedobja az izzitást elmegy a turbónyomás és pár màsodpercen belül leáll. Hibának a szivattyút írja be, de azzal minden rendben. Ha esetleg valakinek van tippje vagy tudna hozza szólni szívesen fogadom. Nyomásérzékelőket cseréltek már rajta de az sem oldotta meg aproblémát. Köszi.
.....és mi a helyzet a nyomás szabályzóval?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zsolti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38517 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:43:38 » |
|
.....és mi a helyzet a nyomás szabályzóval?
Ki lett cserélve a railcsőben is plusz a magasnyomásuban is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38518 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:45:38 » |
|
Ki lett cserélve a railcsőben is plusz a magasnyomásuban is.
Hibatárolót kell olvasni, amikor a hiba fenn áll.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zsolti78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38519 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:55:37 » |
|
Hibatárolót kell olvasni, amikor a hiba fenn áll.
Magasnyomású pumpát dobja be hibának . De kétszer lett visszavive és átnézve . Az jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38520 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:58:43 » |
|
Magasnyomású pumpát dobja be hibának . De kétszer lett visszavive és átnézve . Az jó.
Olyan hiba nincs, hogy a magasnyomású pumpa rossz.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lüszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Új hozzászólás #38521 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 09:37:34 » |
|
Helyileg hol vagy ,hátha fórum társ van a közeledbe, tud neked segíteni hibakód olvasásban.
Bp Mechwart ligetnél. Szerdára kaptam csak időpontot cromaxnál. Ha valaki pont erre járna kiolvasóval a zsebében azt megköszönném, ha nem akkor marad a szerda és a körömrágás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szoszo
|
|
« Új hozzászólás #38522 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 19:57:41 » |
|
Sziasztok! Olvasgatom itt a hozzászólásokat a vízhőfok problémával kapcsolatban. Nekem is ugyan azok a tünetek mint amit sokan leírnak. Én azt figyeltem meg, hogy a fő termosztát egy kicsit átengedi a vizet. Ha hidegen elindítom az autót akkor szép lassan el kezd melegedni a cső és a hűtő oldala is tehát a termosztát elenged a hűtő felé. És ekkor még a hűtővíz nem érte el a 60 fokot. De már a második termosztát van benne és a helyzet nem változik. A termosztáton van egy pici szelep (egy kicsi csap). Ez mi a francnak van rajta? Nem visszacsapó szelep, nem légtelenítő szelep. Ha abból indulok ki, hogy az olajköri termosztáton egy pici átersztés már visszahűtötte a vizet, akkor a főköri termosztáton is simán ez lehet a hiba forrása. De valaki meg tudja mondani tényleg, hogy minek van ott az a szelep féleség? Még egy dolog, hátul a motor mögött van egy visszacsapó szelep a vékony hűtővíz csövön. Annak mi a funkciója?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38523 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:23:42 » |
|
OFF - felig Sziasztok, Focus 1.6 TDCI problemas konstrukcio? Van valami kellemetlen gyikja, idegesito es garantaltan megjeleno hibaja? Evjarat 2007-2008
Koszi!!
Tibi ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #38524 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:26:21 » |
|
OFF - felig Sziasztok, Focus 1.6 TDCI problemas konstrukcio? Van valami kellemetlen gyikja, idegesito es garantaltan megjeleno hibaja? Evjarat 2007-2008
Én az oroszlános márkánál ismerem, nagyjából semmi baja nincs. Ott az injektorok adják fel - néha - és aprüságok vannak, de abszolúte nem egy problémás darab. Én láttam egy 750e kilométert futott darabot :-) A tulaj valami 38 ezerrel vette. A motor bontatlan, kuplungot 500-nál cseréltek. A fogyija is jó.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
adrian007
|
|
« Új hozzászólás #38525 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:27:55 » |
|
Bp Mechwart ligetnél. Szerdára kaptam csak időpontot cromaxnál. Ha valaki pont erre járna kiolvasóval a zsebében azt megköszönném, ha nem akkor marad a szerda és a körömrágás.
Mind a 2 cseréld! Olajkorit eredeti Ford 10 ezer körül!! Akkor jó lesz!! Én is csak egyet cseréltem meg tavasszal és nem lett jó, 2 hónapja az okajkorit és jó lett
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38526 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:34:46 » |
|
Én az oroszlános márkánál ismerem, nagyjából semmi baja nincs. Ott az injektorok adják fel - néha - és aprüságok vannak, de abszolúte nem egy problémás darab. Én láttam egy 750e kilométert futott darabot :-) A tulaj valami 38 ezerrel vette. A motor bontatlan, kuplungot 500-nál cseréltek. A fogyija is jó.
jah, hogy ebben akkor egy az egyben egy Hdi motor van, csak a fordnal TDCI-nek hivjak??? vagy hogy van ez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #38527 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:42:10 » |
|
jah, hogy ebben akkor egy az egyben egy Hdi motor van, csak a fordnal TDCI-nek hivjak??? vagy hogy van ez?
Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38528 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:47:34 » |
|
Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.
Koszi. A mondeonak mennie kell es problemamentes darabot keresek, mint pl 1.9 SDI es hasonlok Komolyra forditva a szot, nagyot neztem, hogy a Focusoknak mennyire nincs aruk es ez a darab igen szepen fel van extrazva tetoablaktol kezdve tempomat, stb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #38529 Dátum: 2015.10.27 kedd, 16:05:10 » |
|
Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.
Nem mindig..... Pl. Citroen Nemo-ban lévő 1.4 hdi vs. Ford Fiesta 1.4 tdci A két motor csupaszra szerelve valóban ugyanúgy néz ki, de! A két motorban nem egyforma kialakítású dugattyúk vannak.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tuning94
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38530 Dátum: 2015.10.27 kedd, 18:27:16 » |
|
Sziasztok! fura hangra lettem figyelmes a mai napon... gázelvételnél az alábbi hangot hallani: https://www.youtube.com/watch?v=MrNBo1poQ5oVan ötletetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #38532 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:31:02 » |
|
Huzd fel az ablakot, ugy kevesbe hallod a kerregest. Van gazdaságosabb ötlet is:nem kell beindítani,és nincs semmi hang. Smilét meg kösz. OFF vége.
|
|
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
tuning94
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38533 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:39:08 » |
|
Van gazdaságosabb ötlet is:nem kell beindítani,és nincs semmi hang. Smilét meg kösz. OFF vége. Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #38534 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:49:14 » |
|
Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. ) szijfeszito ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #38535 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:58:25 » |
|
Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. ) Lehet,hogy a bot fülemmel,de azt hallani,mint amikor egy csapágy szárazon süvít.
|
|
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #38536 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:00:24 » |
|
Lehet,hogy a bot fülemmel,de azt hallani,mint amikor egy csapágy szárazon süvít. Ez most valami kviz kerdes Ki hal valami furat? Sajnos nem lehet hallani semmit, mert elnyomja a csattogas
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
tamasia
|
|
« Új hozzászólás #38537 Dátum: 2015.10.28 szerda, 09:27:32 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül. A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?
A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
üdv, Andor
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11 2.0 TDCi 96 kW N7BA 18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #38538 Dátum: 2015.10.28 szerda, 13:50:33 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül. A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?
A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
üdv, Andor
megoldható feszítő csere nélkül. nem kell. lehet egyáltalán külön kapni?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #38539 Dátum: 2015.10.28 szerda, 20:35:29 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül. A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?
A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
üdv, Andor
Csak a görgőt kell csapágyra cserélni, és kész. Meg persze új szíj sem árt, ha a régi már nem 100%-os. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #38540 Dátum: 2015.10.28 szerda, 20:46:54 » |
|
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül. A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?
A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?
Előre is köszi a hozzászólásokat!
üdv, Andor
Most már megy a wiki
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38541 Dátum: 2015.10.28 szerda, 21:02:01 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tamasia
|
|
« Új hozzászólás #38542 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 07:36:00 » |
|
Köszönöm szépen mindenkinek
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11 2.0 TDCi 96 kW N7BA 18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #38543 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 09:01:09 » |
|
Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #38544 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 09:28:04 » |
|
Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
nem.a műanyag rá van fröccsöntve a csapágyra.VTamás képein látszik is,hogyan néz ki,amikor leolvad róla a műanyag. A csapágy már maga a görgő(ugye pont akkora a külső átmérője mint az eredeti görgőé).
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #38545 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:18:31 » |
|
Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
Rosszat írtam emlékezetből. A cikkben szereplő csapágy a jó méret. A régi egyben megy a kukába, a csapágy lesz helyette a "teljes" új görgő. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #38546 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:30:04 » |
|
Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
kipréselhető, csináltam már párszor ~1500ft bele egy skf csapágy
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #38547 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:21:40 » |
|
kipréselhető, csináltam már párszor ~1500ft bele egy skf csapágy De gondolom az meg nem 40-es. Fasza, van egy eladó 3203 2RS csapágyam, ha valakit érdekel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #38548 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:32:28 » |
|
De gondolom az meg nem 40-es. Fasza, van egy eladó 3203 2RS csapágyam, ha valakit érdekel...
Tedd el egyelőre, még jó lehet valamire. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #38549 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:46:21 » |
|
Tedd el egyelőre, még jó lehet valamire. AndyA Vagy csak beteszem ezt. Legfeljebb kicsit gyorsabban pörög majd, a feszítőben meg van ennyi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|