Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:54:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
826
827
828
829
830
831
832
[
833
]
834
835
836
837
838
839
840
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638868 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41600 Dátum:
2016.12.20 kedd, 10:03:38 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, a probléma a következő. Kb. 80km/h sebességnél leállt az autó és azóta nem indul be. Hibakód nincs, nem is volt. Gázolajat megkapja mind a 4 injektornál rendes nyomással. Sprayt befújva indul de le is áll, csak annyit megy amennyi a spray. Mi lehet a probléma?
Üdv. Zoli
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41601 Dátum:
2016.12.20 kedd, 15:40:00 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2016.12.20 kedd, 10:03:38
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, a probléma a következő. Kb. 80km/h sebességnél leállt az autó és azóta nem indul be. Hibakód nincs, nem is volt. Gázolajat megkapja mind a 4 injektornál rendes nyomással. Sprayt befújva indul de le is áll, csak annyit megy amennyi a spray. Mi lehet a probléma?
Üdv. Zoli
Nekem pont nemrég volt hasonló problémám.
Ha a nagynyomású csövet meglazítottuk, ott volt nyomás, de a porlasztók nem dolgoztak, és hibakód sem volt.
Szerintem vegyétek ki a porlasztókat, és úgy nézzétek meg, hogy porlasztanak-e rendesen.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41602 Dátum:
2016.12.21 szerda, 12:08:12 »
Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000
Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek? Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.
Idézetet írta: bihu - 2016.12.20 kedd, 15:40:00
Nekem pont nemrég volt hasonló problémám.
Ha a nagynyomású csövet meglazítottuk, ott volt nyomás, de a porlasztók nem dolgoztak, és hibakód sem volt.
Szerintem vegyétek ki a porlasztókat, és úgy nézzétek meg, hogy porlasztanak-e rendesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.21 szerda, 12:11:15 írta imhotep0
»
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41603 Dátum:
2016.12.21 szerda, 18:21:37 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2016.12.21 szerda, 12:08:12
Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000
Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek? Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.
gyujtáskapcsoló probléma lehet a B1359.....
A p1000 az semmi,obd teszt nem futott le...
A másik kettő meg következmény.
Autóvillamosságival nézesd meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BJoe
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41604 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 14:40:51 »
Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41605 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 15:04:04 »
Idézetet írta: BJoe - 2016.12.22 csütörtök, 14:40:51
Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.
Generátort kellene ellenőriztetni, az tud ilyet okozni (főleg télen, amikor több elektromos fogyasztó szívja).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41606 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 15:10:11 »
Idézetet írta: BJoe - 2016.12.22 csütörtök, 14:40:51
Üdv mindenkinek! Mklll mondeo 2.0, 131 lovacska, a napokban kezte magát önállósitani,megemelkedett az alapjárat,ingadozik is,és mintha tempomat lenne benne. Találkozott valaki ilyen problémával? Várom a lehetőségeket. Köszi.
Generátor szokott ilyet csinálni, ha hülyül (esetleg akksi is). Próbálj folyamatosan feszültséget mérni, amikor csinálja, meg amikor nem, ill. próbáld a villanyos fogyasztókat lekapcsolni, hogy attól elmúlik-e.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41607 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 22:53:59 »
Sziasztok!
A nemrég felújított porlasztóim az alábbi jelenséget produkálják.
Eddig jól működtek, kb 2 napja elkezdett füstölni alacsony fordulaton, és kb 1k fordulaton minta be is csörögne indulásnál.
Ha a videót megnézitek, láthatjátok, hogy egy kis fordulat után másik porlasztót korrigál vészesen.
Ez most porlasztó, vagy valami más hiba?
https://youtu.be/VXaIHFAI_ZY
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41608 Dátum:
2016.12.23 péntek, 13:53:06 »
Urak ! lenne egy kérdésem .......az SCV szelep érdekelne mert ugyi szegény mondika még mindig áll
Szóval nálam az van hogy kb. 6-10v környékén mozog csak a villany a csatiban.
Ez gondolom édes kevés a mágneses nyomástartó működéséhez.
Ha testet adok neki akkor megvan a 12v. de viszont villog a farok sajna
Az érdekelne hogy az SCV-n a mágnes az állandóan áram alatt van e? 12voltal ? vagy azért csökkenti le maga a rendszer hogy ezzel szabályozza a nyomást?
Mi a működése neki?
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
ALEXMONDEO
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41609 Dátum:
2016.12.23 péntek, 18:57:15 »
Üdv. Az autó remeg gyorsitáskor 1500 as fordulattol 2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es évjárat. Szerintetek mi lehet? Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41610 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 11:15:50 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2016.12.23 péntek, 18:57:15
Üdv. Az autó remeg gyorsitáskor 1500 as fordulattol 2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es évjárat. Szerintetek mi lehet? Köszönöm a segítséget.
Melyik sebességi fokozatban csinálja?
Nekem 5.-ben, de legjobban 6.-ban csinálta ezt gyorsításkor. Jobb oldali féltengely csere megoldotta....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41611 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 13:00:58 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2016.12.23 péntek, 18:57:15
Üdv. Az autó remeg gyorsitáskor 1500 as fordulattol 2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es évjárat. Szerintetek mi lehet? Köszönöm a segítséget.
ez sokminden lehet.futómű,kormánygönbcsukló,gumi,felni,stb.
menj el futóműveshez,mert z megtalálja a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41612 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 13:34:02 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2016.12.23 péntek, 18:57:15
Üdv. Az autó remeg gyorsitáskor 1500 as fordulattol 2500 fordulatig. Ez egy 2.0 Tdci 131 lovas mindig 2002 es évjárat. Szerintetek mi lehet? Köszönöm a segítséget.
Sebesség vagy fordulat függő? Ha csak egy szűkebb sebességtartományban ráz, pl. 100-120 között, gyorsitáskor, akkor valószínű féltengely.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41613 Dátum:
2016.12.25 vasárnap, 18:50:46 »
1800 as fordulattól 2500 ig csinálja. Fordulat függő nem sebesség függő. 2500 fölött abba hagyja.
Naplózva
Csabaur85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41614 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 13:26:44 »
Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41615 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 13:54:31 »
Idézetet írta: Csabaur85 - 2016.12.29 csütörtök, 13:26:44
Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak
bizonyos szintig normális,de lehet levegős üzemanyagtól is.
jah, a kormot kifelejtettem.A nem normális.okozhatja egr szelep,amit lekell dugózni,és lukas turbócső is.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.29 csütörtök, 14:30:43 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41616 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 14:21:41 »
Idézetet írta: Csabaur85 - 2016.12.29 csütörtök, 13:26:44
Jónapot szeretném megkérdezni hogy mitől lehet az hogy a reggeli indítás rengeteg fehérfüstel jelentkezik míg bennem melegszik és utána elmúlik de nagyon kormolok .
Most letem egy 2005évjáratu 2.0tdci tulajdonosa és ez az első Tacitus autóm idáig benzines autóin voltak
Fehér füst lehet rossz izzítók pl, kormolás repedt turbócső. Vagy mindkettő a véres torkú üzemanyagrendszer
Naplózva
Furik79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41617 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 23:23:33 »
Sziasztok !
Van egy 2003 6.havi 115 ps tdci Mondeom! A következőt csinálja . Elkezdett nagyon füstölni , a turbó diag gép szerint működik , de még sincs meg benne az az erő , aminek kb 2000-2200 fordulatnál elő kéne jönnie . A vákuum csövek át lettek nézve , nem lyukas egyik sem . A cooler csövek gázadásra keményebek lesznek . Mivel kinti autó volt , van benne utólagos részecskeszűrő!!! Ez teljesen mechanikus verzió . Se hőmérséklet érzékelő se semmi! Ennek a dugulása okozhat ilyen problémát
Naplózva
2003.06 2.0 tdci 115ps
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41618 Dátum:
2016.12.30 péntek, 01:00:53 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2016.12.21 szerda, 12:08:12
Köszi a tippet, kiprobáltuk porlasztók ok, kocsi továbbra sem indul sem húzás sem spray semmi. A sok initózás és húzás után a következő hibakódok jelentek meg:
P2291
P0251
B1359
P1000
Az első kettőt törli, a második kettő nem törlődik. A kocsi továbbra sem indul. A törölt hibakódokat nem jelzi újra.
Tippek? Gyújtsam fel? A vezérműtengely jeladót is cseréltük hátha az, de az sem segített semmit. Ha valakit érdekel van egy eladó.
Főrelét nézd meg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Csabaur85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41619 Dátum:
2016.12.30 péntek, 06:47:34 »
Megnézem ma a turbocsövet de regeli nagy fehér füst mitől lehet?küldenék videót privátba e-mail cimre ha valaki segítene adjon egy e-mail címet vagy írjon rám it az enyém.
Csabaur85@gmail.com
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41620 Dátum:
2016.12.30 péntek, 07:36:10 »
Idézetet írta: Csabaur85 - 2016.12.30 péntek, 06:47:34
Megnézem ma a turbocsövet de regeli nagy fehér füst mitől lehet?küldenék videót privátba e-mail cimre ha valaki segítene adjon egy e-mail címet vagy írjon rám it az enyém.
Csabaur85@gmail.com
A legelső hideg indításkor keletkező fehér füst , amely max 1-2 percig tart, az az izzítógyertya miatt van rendszerint
nézd meg vagy lakatfogóval hogy megy e mind ( 80A-ről indul és megy lefele ), vagy műszerrel egyesével ki kell mérni szakadásra
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41621 Dátum:
2016.12.30 péntek, 08:47:58 »
Idézetet írta: Furik79 - 2016.12.29 csütörtök, 23:23:33
Sziasztok !
Van egy 2003 6.havi 115 ps tdci Mondeom! A következőt csinálja . Elkezdett nagyon füstölni , a turbó diag gép szerint működik , de még sincs meg benne az az erő , aminek kb 2000-2200 fordulatnál elő kéne jönnie . A vákuum csövek át lettek nézve , nem lyukas egyik sem . A cooler csövek gázadásra keményebek lesznek . Mivel kinti autó volt , van benne utólagos részecskeszűrő!!! Ez teljesen mechanikus verzió . Se hőmérséklet érzékelő se semmi! Ennek a dugulása okozhat ilyen problémát
ha van benne pdf,az nem utólagos(szerintem).diag,és valszeg regenerálni kell a dpf-et.illetve megnézni,hogy mitől van vészüzemed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41622 Dátum:
2016.12.30 péntek, 09:03:53 »
Sziasztok! Tudom hogy rossz helyre írok de hátha tud valaki segíteni. Egy 2000-es évjáratú benzines1.6-os mk 2 -eshez szeretnék alsó vízcsövet. Előre is Köszi.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41623 Dátum:
2016.12.30 péntek, 09:13:05 »
Idézetet írta: pamacs - 2016.12.30 péntek, 09:03:53
Sziasztok! Tudom hogy rossz helyre írok de hátha tud valaki segíteni. Egy 2000-es évjáratú benzines1.6-os mk 2 -eshez szeretnék alsó vízcsövet. Előre is Köszi.
és valóban.már 2 másik helyen írtad.ide teljesen felesleges volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41624 Dátum:
2016.12.30 péntek, 09:25:59 »
Nyilván azért írtam ide is mert azt hittem hogy nem látta senki, de bocs hogy meguavartalak.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Furik79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41625 Dátum:
2016.12.30 péntek, 10:50:31 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.30 péntek, 08:47:58
ha van benne pdf,az nem utólagos(szerintem).diag,és valszeg regenerálni kell a dpf-et.illetve megnézni,hogy mitől van vészüzemed.
Ez egy euró 3 motor amiben nincs gyárilag dpf, de kint valamiért a német tulaj bele rakatta!
De még a régi mechanikus fajta , így gép nem látja !
Naplózva
2003.06 2.0 tdci 115ps
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41626 Dátum:
2016.12.30 péntek, 12:08:59 »
Idézetet írta: pamacs - 2016.12.30 péntek, 09:25:59
Nyilván azért írtam ide is mert azt hittem hogy nem látta senki, de bocs hogy meguavartalak.
megbocsájtok,de nem zavartál meg!
a helyén látják az illetékesek csak.Mk3 ban nem tudnak neked segíteni....mondhatni a saját érdeked a helyén keresni a dolgokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41627 Dátum:
2016.12.30 péntek, 12:09:38 »
Idézetet írta: Furik79 - 2016.12.30 péntek, 10:50:31
Ez egy euró 3 motor amiben nincs gyárilag dpf, de kint valamiért a német tulaj bele rakatta!
De még a régi mechanikus fajta , így gép nem látja !
ha te mondod,hogy mechanikus,akkor biztosan úgy van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41628 Dátum:
2016.12.30 péntek, 20:27:27 »
sziasztok erdeklodni szeretnek. menyibe kerulhet 2000 tdci 96 kw auto rol van szo. uzemanyag tank. magas nyomasu pumpa.takaritas. olaj csere 4 injektor kiszerelese es visza teves. uj porlaszto kod betanitas a rendszerbe. kb menyibe kerul a javitasa? csak a munkadij erdekelne
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41629 Dátum:
2016.12.31 szombat, 10:08:25 »
Sziasztok!
2004-es TDCi azt a jelenséget produkálja, hogy egy bizonyos fordulatszámon/sebességnél megnő az üzemanyag nyomás.
Pl. 70km/órával megyek és 3-4 másodperc után elkezd kopogni és rángatni a motor, kékes fehéren füstöl valamint a nyomás 730-750 barról felugrik 1100-1200 barra.
4 injektor felújítva (újrakódolva), pumpa felújítva, üa rendszer kipucolva (bár ezek előtt is csinálta) nyomásszabályozó szelep kicserélve, EGR dugózva, de semmi változás?
Valami ötlet esetleg?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41630 Dátum:
2016.12.31 szombat, 12:14:06 »
Idézetet írta: Viló - 2016.12.31 szombat, 10:08:25
Sziasztok!
2004-es TDCi azt a jelenséget produkálja, hogy egy bizonyos fordulatszámon/sebességnél megnő az üzemanyag nyomás.
Pl. 70km/órával megyek és 3-4 másodperc után elkezd kopogni és rángatni a motor, kékes fehéren füstöl valamint a nyomás 730-750 barról felugrik 1100-1200 barra.
4 injektor felújítva (újrakódolva), pumpa felújítva, üa rendszer kipucolva (bár ezek előtt is csinálta) nyomásszabályozó szelep kicserélve, EGR dugózva, de semmi változás?
Valami ötlet esetleg?
tényleg csak ötletelni lehet....
rail szenzort nem cserélted még?Okozhatja az is....mint ahogy p251-nél azt is ellenőrizni kell 1ből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Karcsi79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41631 Dátum:
2016.12.31 szombat, 14:03:41 »
sziasztok! segitségre lenne szükségem!
kitudja mi lehet a probléma? 4 porlasztó csere volt az autóban,és komolyabb gáz adásnál az autó letilt 2féle képpen állitollag vész üzem modban ujra inditás után minden vissza áll gyári állapotra!következö komolyabb gázadásnál ill gyorsitásnál le áll az motor! voltam szerelönél és azt mondta nagynyomásu szivattyú!de nem a gyári porlasztokat tette bele de állitollag a számitógép elfogadta! kinek mi a véleménye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41632 Dátum:
2016.12.31 szombat, 14:12:30 »
Idézetet írta: Karcsi79 - 2016.12.31 szombat, 14:03:41
sziasztok! segitségre lenne szükségem!
kitudja mi lehet a probléma? 4 porlasztó csere volt az autóban,és komolyabb gáz adásnál az autó letilt 2féle képpen állitollag vész üzem modban ujra inditás után minden vissza áll gyári állapotra!következö komolyabb gázadásnál ill gyorsitásnál le áll az motor! voltam szerelönél és azt mondta nagynyomásu szivattyú!de nem a gyári porlasztokat tette bele de állitollag a számitógép elfogadta! kinek mi a véleménye?
A lgfontosabb,hogy az autód paramétereit írd be az aláírásodba!évjárat,motor,teljesítmény.
Sejteni lehet,hogy nem véletlenül ide írtál,de lehet korai tdci-i,aminek külön van az injektor vezérlője.Kicsivel mássabb ott a szitu.
Szóval a csúcsoknak minden esetben újra be kell írni az eredeti kalibrációs kódját javítás után.
Ha olyan alkatrészt cseréltek benne,akkor új kódokat kell kapnod a felújítás során a csúcsokhoz,ezt csak a profi felújító cégek tudják prezentálni.
Itt az is kérdés,hogy biztosan hozzávaló csúcsok kerültek-e bele!?Mert nem lehet csereberélgetni,és van vagy 5-6féle típus kb.....
Amikor kiáll vészüzemre az autó,akkor kell hibakódot olvasni,és azzal gyere vissza.pl ilyennek kell lennie: P1234
Persze lehet nagynyomású szivattyúhiba is de egy sima levegősödés is okozhatja a résolajvisszavezetésen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mathias
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41633 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 09:27:05 »
Sziasztok,
izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.
Naplózva
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41634 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 14:26:47 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2016.12.30 péntek, 20:27:27
sziasztok erdeklodni szeretnek. menyibe kerulhet 2000 tdci 96 kw auto rol van szo. uzemanyag tank. magas nyomasu pumpa.takaritas. olaj csere 4 injektor kiszerelese es visza teves. uj porlaszto kod betanitas a rendszerbe. kb menyibe kerul a javitasa? csak a munkadij erdekelne
Szia,
Nekem ~ 2 éve 332 volt a felújítás. Ebben benne volt a porlasztók & magas nyomású felújítása, csüvek cseréje, tank tisztítás, programozás, üzemanyag nyomás kapcsoló csere.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41635 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 14:50:13 »
Idézetet írta: Mathias - 2017.01.02 hétfő, 09:27:05
Sziasztok,
izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.
Ha nem használod régóta úgy, hogy rossz az izzító, akkor elvileg nincs rajta annyi korom ráégve, hogy ne lehessen kitekerni. Ha nem mersz nekiállni, akkor vele beszélj pl.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41636 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:03:38 »
Idézetet írta: Mathias - 2017.01.02 hétfő, 09:27:05
Sziasztok,
izzítógyertya cseréhez ismertek Budapesten, vagy környékén jó szerelőt/műhelyet?
Ahogy olvasgattam eléggé rosszul(beletörik) is el tud sülni a dolog ha nem hozzáértő csinálja. Az én autóm 2002-es 210ekm-rel és még a gyári van benne sajnos, szóval nem biztos hogy egyszerű lesz.
Én nem tudom hozzáértő vagyok-e tavasszal kicseréltem minden további nélkül.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mathias
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41637 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:43:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.02 hétfő, 14:50:13
Ha nem használod régóta úgy, hogy rossz az izzító, akkor elvileg nincs rajta annyi korom ráégve, hogy ne lehessen kitekerni. Ha nem mersz nekiállni, akkor vele beszélj pl.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Köszi.
Hát könnyen lehet hogy egy ideje rossz pár.
Naplózva
Mathias
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41638 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 18:44:13 »
Idézetet írta: coboy - 2017.01.02 hétfő, 18:03:38
Én nem tudom hozzáértő vagyok-e tavasszal kicseréltem minden további nélkül.
Köszi, meglátjuk hogy alakul.
Naplózva
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41639 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 20:10:50 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.31 szombat, 12:14:06
tényleg csak ötletelni lehet....
rail szenzort nem cserélted még?Okozhatja az is....mint ahogy p251-nél azt is ellenőrizni kell 1ből.
ezz engemis erdekelne nekemis pont eza baj az automal. 2000 tdci 2003 as evjarat fustol kipufogobol meg koromis jon ki nemis keves.4 porlaszto felujitva interdieselnel uzemanyag rendszer tisztitas volt uzemanyag szurois.motor kopog rangat meg azt vettem eszre hogy az olajszint megnovekedet 2 napja hoztam szervizbol az autot aszt mongya a szerelo chiptuning van az autoba es valami kod elvan irva a tuning ba es hogy vigyem el tuning osokhozz otlet valakinek? en nem hinnem hogy a chippel lene gond meg asztse tutam hogy van az automba chiptuning azelot amig jovolt meg a porlaszto nem csinalta eszta kopogast meg rangatast meg fustolest elnezest az ekezetek miat a bilenyuzetemen nincs ekezet
Naplózva
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41640 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 20:53:01 »
Hali! Szeretnék segitséget kérni ! A generátor felújitásom óta már kettőször fordult elő vaalmivel több mint egy év alatt hogy bődületes nagy olaj felverődés van az ékszíjjról. Mindkétszer a tartókonzol 3 csavarjából hiányzott egy és fellazul a másik. Nem gondoltam volna de valós,hogy a hiányzó csavar furata átmenő és abból folyik az olaj menet közben. Mit lehetne csinálni hogy fémragasztóval megkenve is elhagyja a csavart? Holnap megyek immáron harmadszor vele.
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41641 Dátum:
2017.01.03 kedd, 06:44:15 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2017.01.02 hétfő, 20:53:01
Hali! Szeretnék segitséget kérni ! A generátor felújitásom óta már kettőször fordult elő vaalmivel több mint egy év alatt hogy bődületes nagy olaj felverődés van az ékszíjjról. Mindkétszer a tartókonzol 3 csavarjából hiányzott egy és fellazul a másik. Nem gondoltam volna de valós,hogy a hiányzó csavar furata átmenő és abból folyik az olaj menet közben. Mit lehetne csinálni hogy fémragasztóval megkenve is elhagyja a csavart? Holnap megyek immáron harmadszor vele.
van egy jó pár lehetőség
Karmos alátétet alátenni vagy lemezből csinálni olyan alátétet amin 2 fül is van és azokat a füleket lehúzás után ráhajtani az egyiket a talpra , a másikat a csavar fejére és igy nem tud elfordulni vagyis kicsavarodni a helyéről
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41642 Dátum:
2017.01.03 kedd, 08:40:02 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.01.03 kedd, 06:44:15
van egy jó pár lehetőség
Karmos alátétet alátenni vagy lemezből csinálni olyan alátétet amin 2 fül is van és azokat a füleket lehúzás után ráhajtani az egyiket a talpra , a másikat a csavar fejére és igy nem tud elfordulni vagyis kicsavarodni a helyéről
Az alátétes dolog már lefocizva,de a másik jó ötletnek tűnik. Köszönöm szépen a segitséget.
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41643 Dátum:
2017.01.03 kedd, 10:45:49 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2017.01.03 kedd, 08:40:02
Az alátétes dolog már lefocizva,de a másik jó ötletnek tűnik. Köszönöm szépen a segitséget.
Nordlock alátétet is próbáltátok?
Naplózva
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41644 Dátum:
2017.01.03 kedd, 13:07:50 »
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.
Sajnos úgy fest, hogy a porlasztók megértek egy felújításra (2006/11, 2.0 TDCi, 96kW, N7BA), viszont itt, Tatabányán nem találtam műhelyt, ami ezzel teljes körűen foglalkozik.
Van esetleg valami javaslatotok, vagy menjek Pestre Filepékhez vagy mpdieselhez?
Előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
üdv,
tamasia
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41645 Dátum:
2017.01.03 kedd, 15:10:37 »
Idézetet írta: tamasia - 2017.01.03 kedd, 13:07:50
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni.
Sajnos úgy fest, hogy a porlasztók megértek egy felújításra (2006/11, 2.0 TDCi, 96kW, N7BA), viszont itt, Tatabányán nem találtam műhelyt, ami ezzel teljes körűen foglalkozik.
Van esetleg valami javaslatotok, vagy menjek Pestre Filepékhez vagy mpdieselhez?
Előre is köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat!
üdv,
tamasia
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom keresd meg a filepdiesel székesfehérvári műhelyét. Megbízható precíz munkát végeznek. Nem olcsó de legalább jó.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Miguel01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41646 Dátum:
2017.01.03 kedd, 18:13:30 »
Sziasztok!
2004 Tdci 115 le
Egr hibát dob.
Az a kérdésem hogy ha megcsináljuk a ledugózást utána nemfog hibát dobni?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41647 Dátum:
2017.01.03 kedd, 18:51:17 »
Idézetet írta: Miguel01 - 2017.01.03 kedd, 18:13:30
Sziasztok!
2004 Tdci 115 le
Egr hibát dob.
Az a kérdésem hogy ha megcsináljuk a ledugózást utána nemfog hibát dobni?
De,csak akkor már nem dugulásról beszélünk.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Miguel01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41648 Dátum:
2017.01.03 kedd, 19:22:55 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.03 kedd, 18:51:17
De,csak akkor már nem dugulásról beszélünk.
Gondoltam kipucoljuk
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41649 Dátum:
2017.01.03 kedd, 20:02:24 »
Idézetet írta: Miguel01 - 2017.01.03 kedd, 19:22:55
Gondoltam kipucoljuk
Kipucolás és dugózás=vidámság (ebben a sorrendben)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.03 kedd, 20:17:16 írta Vagyokabajnok©
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
826
827
828
829
830
831
832
[
833
]
834
835
836
837
838
839
840
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ