Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:22:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14626180 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2010.07.21 szerda, 20:04:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.07.21 szerda, 11:00:48
Ugy erted a szelepfedel csavarokat huzzam meg?
Igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 10:14:49 »
Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"??
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.21 szerda, 17:35:45
Tartsd nyomva 4-5 másodpercig a kijelző mellett lévő pöcköt.
Akkor lenulláz
Fogyasztást meg mérd meg az a tuti. Nekünk lefelé csal a computer mindkét autónknál!
Naplózva
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 10:23:20 »
Sziasztok,
Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy rángat egyet és leáll a motor? Ez miért van?
Naplózva
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 12:12:09 »
Szia ALF,
olvastam 1-2 "tettedről" a neten pl. berregés megszüntetése, szabadonfutó gen-lendkerék csere stb... ezeket meg tudnád csinálni az én autómon is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 12:34:57 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 12:12:09
Szia ALF,
olvastam 1-2 "tettedről" a neten pl. berregés megszüntetése, szabadonfutó gen-lendkerék csere stb... ezeket meg tudnád csinálni az én autómon is?
nekem ez hobby,nem ebből élek.A szabadidőmet a családomnak szentelem.
Itt csak osztom az észt
,ha úgytetszik karitatív szellemi segítségnyújtás.
de pont erről szól ez a fórum!
A gen.szabadonfutósítást egy autószerelő is megtudja neked csinálni a leírás alapján.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 13:37:57 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 10:14:49
Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"??
meg kell lennie meg egy pocoknek. Osszesen 2 van az oracsoporton, es egy az index karon.
Az indexkaron levovel odaleptetsz a fogyihoz, es amikor azt jelzi ki, akkor a bal oldali, vagyis a fogyijelzo "screen" alatti pocokkel nullazod, tanult forumtarsunk helytallo leirasa alapjan
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 13:59:23 »
Idézetet írta: Levis - 2010.07.20 kedd, 22:50:57
köszi, megnézem
hát én néztem, de nem igazán láttam..
igaz csak a motor takaró burkolatot vettem le, de felülről nem sok mindent sikerült kiszűrnöm...
Asszem meg kell mutatnom VIK mesternek...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 15:22:04 »
Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
Idézetet írta: alf - 2010.07.22 csütörtök, 12:34:57
nekem ez hobby,nem ebből élek.A szabadidőmet a családomnak szentelem.
Itt csak osztom az észt
,ha úgytetszik karitatív szellemi segítségnyújtás.
de pont erről szól ez a fórum!
A gen.szabadonfutósítást egy autószerelő is megtudja neked csinálni a leírás alapján.....
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 16:12:44 »
Valószinű hogy frissíteni kellene a motorvezérlődet, mert még nincs benne a lefulladás gátló. Ha benne van akkor alapból emel a fordulaton egy kicsit ha elkezded szép lassan felengedni a kuplungot és simán elgurulsz vele egyesben gáz nélkül. Mikori a gép?
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 15:22:04
Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 16:12:54 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 10:14:49
Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"??
Lásd a linket alul. Sőt a páromét is megnézheted
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 16:54:54 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 15:22:04
Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
sw frissítés,generátor szabadonfutósítás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2010.07.22 csütörtök, 21:56:56 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.22 csütörtök, 10:23:20
Sziasztok,
Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy rángat egyet és leáll a motor? Ez miért van?
Mert ez ilyen, borzasztóan hajlamos a lefulladásra. Nekem is sokszor lefulladt, pedig szerintem tudok vezetni. Én az alapjárati berregés miatt (is) beépítettem egy elektronikát, így magasabb az alapjárat és azóta nincs is lefulladás problémám.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:10:31 »
OK köszi, ki fogom próbálni. A gép 2007. évi forg helyezés, de ha jól tudom 2006. 12. havi gyártású.
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.07.22 csütörtök, 16:12:44
Valószinű hogy frissíteni kellene a motorvezérlődet, mert még nincs benne a lefulladás gátló. Ha benne van akkor alapból emel a fordulaton egy kicsit ha elkezded szép lassan felengedni a kuplungot és simán elgurulsz vele egyesben gáz nélkül. Mikori a gép?
Naplózva
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:19:58 »
Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.22 csütörtök, 16:12:54
Lásd a linket alul. Sőt a páromét is megnézheted
Naplózva
Sanya827
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:25:11 »
Szia, Te a generátordat mikor szabadonfutósítottad? És mennyit mentél vele azóta?
Idézetet írta: alf - 2010.07.22 csütörtök, 16:54:54
sw frissítés,generátor szabadonfutósítás!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:35:19 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.23 péntek, 11:19:58
Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?
0.5-0.6 decit csal lefelé. A páromé csak 0.3-at. Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
dedakka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2010.07.23 péntek, 11:51:51 »
sziasztok segítségetek kérném porlasztó és m.szivattyú csere után az autóm nem működik rendesen elvittem a ford szervizbe gépre tették és nem irt hiba kódot ott sem tudták mi a baj akadozva jár a motor fel sem pörög. ha valaki tudna segíteni vagy infót adni hogy hova vigyem megköszönném.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:07:23 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.23 péntek, 11:19:58
Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?
99,9 literrol kezd visszaszamolni ha nullazod, es mivel par km utan meg keves a viszonyitasi alap, hamar valtozhat pl egy teligazra. Aztan ha mar tobbet mesz vele szepen beall.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:12:14 »
Idézetet írta: dedakka - 2010.07.23 péntek, 11:51:51
sziasztok segítségetek kérném porlasztó és m.szivattyú csere után az autóm nem működik rendesen elvittem a ford szervizbe gépre tették és nem irt hiba kódot ott sem tudták mi a baj akadozva jár a motor fel sem pörög. ha valaki tudna segíteni vagy infót adni hogy hova vigyem megköszönném.
ilyen esetben kérdések vannak a segítség előtt:
-miért kellett porlasztót ÉS nagynyomású szivattyút cserélni egyszerre? A porlasztó rendben, de CR szivattyút ritkán cserélnek.
- új v. felújított porlasztó és szivattyú került be?
- ha felújított, ki végezte a felújítást, adott-e a porlasztókhoz új kalibrációs kódot?
- felprogramozták-e rendesen a porlasztók kalibrációs kódját?
-mit jelent, hogy nem pörög föl ?
-alapjárat van? stabil?
-füst van?
- milyen géppel nézték a fordosok (ki volt a szerviz)?
- mértek-e üzemanyag nyomást?
+1 kérdés: milyen tipusról beszélünk pontosan? évjárat/motorfajta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:24:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.23 péntek, 12:12:14
ilyen esetben kérdések vannak a segítség előtt:
-miért kellett porlasztót ÉS nagynyomású szivattyút cserélni egyszerre? A porlasztó rendben, de CR szivattyút ritkán cserélnek.
- új v. felújított porlasztó és szivattyú került be?
- ha felújított, ki végezte a felújítást, adott-e a porlasztókhoz új kalibrációs kódot?
- felprogramozták-e rendesen a porlasztók kalibrációs kódját?
-mit jelent, hogy nem pörög föl ?
-alapjárat van? stabil?
-füst van?
- milyen géppel nézték a fordosok (ki volt a szerviz)?
- mértek-e üzemanyag nyomást?
+1 kérdés: milyen tipusról beszélünk pontosan? évjárat/motorfajta.
folytatom:
-a kompresszió minden hengerben megvan?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2010.07.23 péntek, 12:26:22 »
Idézetet írta: Sanya827 - 2010.07.23 péntek, 11:25:11
Szia, Te a generátordat mikor szabadonfutósítottad? És mennyit mentél vele azóta?
valamikor tavasszal.kb 8-10e km-t mentem vele így.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 18:47:48 »
Sziasztok!
Ma azt tapasztaltam,hogy inditás után ugy indult a gép mintha nem menne minden henger, leállitás után ujra inditottam és pöcre indult normálisan.Hibakodot nem jelzett se csek lámpa se izzitás jelzö se tárolt hiba.Szerintetek mi lehet?Elöre is köszi!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 19:01:22 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 18:47:48
Sziasztok!
Ma azt tapasztaltam,hogy inditás után ugy indult a gép mintha nem menne minden henger, leállitás után ujra inditottam és pöcre indult normálisan.Hibakodot nem jelzett se csek lámpa se izzitás jelzö se tárolt hiba.Szerintetek mi lehet?Elöre is köszi!!!
az egyik csúcs nem indult be rendesen.....vagy nincs meg az alapjárati üzanyomás.volt ilyen Relhistnek is,aztán amikor gyakran csinálta,utána a csúcs csere megoldotta....
nem kell parázni,időnként előfordul!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 19:07:00 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.25 vasárnap, 19:01:22
az egyik csúcs nem indult be rendesen.....vagy nincs meg az alapjárati üzanyomás.volt ilyen Relhistnek is,aztán amikor gyakran csinálta,utána a csúcs csere megoldotta....
nem kell parázni,időnként előfordul!
Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:09:50 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 19:07:00
Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
Ez azért nem általános. Ezt azt jelenti hogy az egyik csúcsod nem OK. Csere megoldja. Abban meg nem vagyok biztos hogy ilynekor nincs hibakód. Milyen diagnosztikával nézted?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:11:10 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.23 péntek, 12:26:22
valamikor tavasszal.kb 8-10e km-t mentem vele így.
Ugye tudod, hogy már van jóval többet futott szabadonfutos TDCi-is
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:11:57 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.25 vasárnap, 20:09:50
Ez azért nem általános. Ezt azt jelenti hogy az egyik csúcsod nem OK. Csere megoldja. Abban meg nem vagyok biztos hogy ilynekor nincs hibakód. Milyen diagnosztikával nézted?
Szia!
Nekem csak modiagom van.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:15:49 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 20:11:57
Szia!
Nekem csak modiagom van.
No akkor mibe fogadjunk, hogy lesz ott még valahol hibakód
Sajnos a modiag is csak az OBDII szabvány hibakódokat löki ha jól tudom a Ford specifikus dolgokat nem. Én is ezért álltam le teljesen az ELM327-ről.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:19:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.25 vasárnap, 20:15:49
No akkor mibe fogadjunk, hogy lesz ott még valahol hibakód
Sajnos a modiag is csak az OBDII szabvány hibakódokat löki ha jól tudom a Ford specifikus dolgokat nem. Én is ezért álltam le teljesen az ELM327-ről.
Fogalmam sincs hová vigyem akkor mert a környéken(Eger) nem ismerek senkit akinek van normális diag cucca.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:35:49 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 20:19:24
Fogalmam sincs hová vigyem akkor mert a környéken(Eger) nem ismerek senkit akinek van normális diag cucca.
Ha az M3-asig le tudsz jönni akkor csütörtök este szerintem én fogok jönni pest felől miskolc fele. Bár az lehet későn lesz kb este 10-11 körül vagy a hétvégén szerintem lesz valami Miskolcon.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:46:25 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.25 vasárnap, 20:35:49
Ha az M3-asig le tudsz jönni akkor csütörtök este szerintem én fogok jönni pest felől miskolc fele. Bár az lehet későn lesz kb este 10-11 körül vagy a hétvégén szerintem lesz valami Miskolcon.
Köszi!
Esténként nem jó de szombat vagy vasárnap találokrá idöt légyszives szolj,hogy neked mikor jó.Előre is köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:50:10 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 20:46:25
Köszi!
Esténként nem jó de szombat vagy vasárnap találokrá idöt légyszives szolj,hogy neked mikor jó.Előre is köszi!
Ok amikor már látszik valami küldök PÜ-t
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:52:19 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.25 vasárnap, 19:07:00
Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
üzemmeleg állapotban mindig.Vagy hidegen...?
Ha itt lesz majd elmeséli.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2010.07.25 vasárnap, 20:53:35 »
Idézetet írta: stealt - 2010.07.25 vasárnap, 20:11:10
Ugye tudod, hogy már van jóval többet futott szabadonfutos TDCi-is
ezt azért titokban sejtettem.
De DomeSL is 40e km körül járhat már vele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 10:15:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.25 vasárnap, 20:52:19
üzemmeleg állapotban mindig.Vagy hidegen...?
Ha itt lesz majd elmeséli.
Én ugy vettem észre,hogy melegen de nálam egyszer csinálta az aszonynál pedig kétszer.Nálam ugyvolt,hogy mentem kb egy százast olyan 10percre leállitottam és inditásnál vettem észre majd leállit és mikor inditottam akkor normálisan indult.Az aszony szerint valószinü,hogy ilyen esös időben csinálta neki is (ámbár ismerjük a nők megfigyelő képességét).Kicsit parázom a pcs-k cseréje miatt mert mielött megvettem állitolag vagy kétéve már cseráltek benne csúcsokat sajna nem tudom,hogy miket raktak bele de ha jól emlékszem olyan 250e körül volt a javítás.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 11:27:02 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.26 hétfő, 10:15:01
Én ugy vettem észre,hogy melegen de nálam egyszer csinálta az aszonynál pedig kétszer.Nálam ugyvolt,hogy mentem kb egy százast olyan 10percre leállitottam és inditásnál vettem észre majd leállit és mikor inditottam akkor normálisan indult.Az aszony szerint valószinü,hogy ilyen esös időben csinálta neki is (ámbár ismerjük a nők megfigyelő képességét).Kicsit parázom a pcs-k cseréje miatt mert mielött megvettem állitolag vagy kétéve már cseráltek benne csúcsokat sajna nem tudom,hogy miket raktak bele de ha jól emlékszem olyan 250e körül volt a javítás.
Engem a múlt héten megpoharaztak (nem urológiailag értem
), de csak annyi jött át számomra belőle, hogy egyforma mennyiségű GO gyűlt össze mind a négyben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 13:01:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.25 vasárnap, 20:53:35
ezt azért titokban sejtettem.
De DomeSL is 40e km körül járhat már vele....
30e körül. Közbejött egy s más, így nem használtam sokat a Mondit.
De hibátlan eddig. Halk, meg minden.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 14:35:36 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.26 hétfő, 11:27:02
Engem a múlt héten megpoharaztak (nem urológiailag értem
), de csak annyi jött át számomra belőle, hogy egyforma mennyiségű GO gyűlt össze mind a négyben.
Ettől még padon mérve lehet,hogy valamelyik rossz.A poharazással a résolaj veszteséget nézik.A padon pedig,hogy tudja-e a nyomás értékeket.Nekem is nézték már 4000/db a mérés ára.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 15:08:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.26 hétfő, 14:35:36
Ettől még padon mérve lehet,hogy valamelyik rossz.A poharazással a résolaj veszteséget nézik.A padon pedig,hogy tudja-e a nyomás értékeket.Nekem is nézték már 4000/db a mérés ára.
Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 15:24:23 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.26 hétfő, 15:08:23
Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 18:05:33 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.26 hétfő, 15:24:23
Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek!
Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 18:13:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.26 hétfő, 18:05:33
Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet.
www.filepdiesel.hu
Köszi!A Filep nekünk tul messze van mi Eger környékén kereskedünk
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:01:29 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.26 hétfő, 15:08:23
Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Csak az volt az ok,hogy a diagnosztika azt írta ki,hogy túl magas a nyomás és alapjáratban rángatott a motor.Hát ezért nézettem meg.De úgy néz ki más a baj,de csak gyári fordos hiba olvasóval nézetem meg a kocsit.A poharazás nekem is tuti volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:04:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.26 hétfő, 21:01:29
Csak az volt az ok,hogy a diagnosztika azt írta ki,hogy túl magas a nyomás és alapjáratban rángatott a motor.Hát ezért nézettem meg.De úgy néz ki más a baj,de csak gyári fordos hiba olvasóval nézetem meg a kocsit.A poharazás nekem is tuti volt.
Megjavult vagy még nincs diagnózis?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:06:22 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.07.26 hétfő, 15:24:23
Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek!
Én Pécsen csináltattam mert pécsi vagyok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:09:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.26 hétfő, 18:05:33
Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet.
www.filepdiesel.hu
Sok jót olvastam én is a Filepékről.. De múlt héten miskolcon evett a fene egészségi okok miatt és az egér hibakódos hekkelős kollégával megcsináltattam kíváncsiságból a poharazást..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2010.07.26 hétfő, 21:22:24 »
Idézetet írta: GiN - 2010.07.26 hétfő, 21:04:17
Megjavult vagy még nincs diagnózis?
Sajnos még nem,már várom,hogy visszakapjam.Úgy néz ki a diesel vezérlő elektronikámmal van a gond.Most újra hoznak rá eredeti hibaolvasót és meglátjuk lehet-e újra programozni/mert most utoljára ezt írta/vagy csere aminek nem örülök.De most már végére kell járni mert nincs kocsim és hiányzik.A szerelő is optimista.Meglátjuk.Úgy is megírom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2010.07.27 kedd, 19:03:55 »
Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika szarakodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2010.07.27 kedd, 19:11:25 »
Idézetet írta: malacka - 2010.07.27 kedd, 19:03:55
Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika ***akodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
Szerintem sajnos fájni fog.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2010.07.27 kedd, 19:20:54 »
Idézetet írta: malacka - 2010.07.27 kedd, 19:03:55
Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika ***akodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
A porlasztók, cr szivattyúk cseréje után most ez lesz az új dili? mindenkivel ecu-t akarnak cseréltetni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ