Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:27:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
841
842
843
844
845
846
847
[
848
]
849
850
851
852
853
854
855
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14631589 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42350 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 21:49:09 »
Idézetet írta: Kisb - 2017.04.10 hétfő, 21:38:28
Sziasztok!
Szeretném a segitségeteket kérni.
Van nekem egy tdci 2004 évjáratú 116le mondeom, és azt vettem észre hogy amikor jár a motor és állok az autóval enyhe kipufogó gáz jön be az utastérben.
Menet közben ez nem jelentkezik, gondolom a menet szél másfelé fújja a füstöt.
Felnyitottam a motorháztetőt és megállapítottam, hogy a füst a hosszbordás szíj felett található "bajonettzáras kupak" nál szökik.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a kupaknak tömítés szerepe is van, vagy nem szabadna mögötte füstnek lenni?
Vagy ha tomiteni kellene neki, akkor meglehet javítani házilag, vagy rendelni kell bele másikat?
Köszönöm a választ előre is.
az olajbetolto?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42351 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 22:22:15 »
Idézetet írta: CsomiHU - 2017.04.10 hétfő, 21:38:08
Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.
videot youtube-ra feltöltöd és belinkeled.
de el kell vinni valakihez aki ért is hozzá, ezt egy videóból senki se fogja megmondani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
CsomiHU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42352 Dátum:
2017.04.10 hétfő, 22:27:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.10 hétfő, 22:22:15
videot youtube-ra feltöltöd és belinkeled.
de el kell vinni valakihez aki ért is hozzá, ezt egy videóból senki se fogja megmondani
Itt a video.Aki tudja esetleg nézze meg és mondja meg hogy a fentebb emlitett problémának ez lehet-e a gond okozoja.Előre is köszi.
https://m.youtube.com/watch?v=AJOKXzzoGLo
Naplózva
Kisb
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42353 Dátum:
2017.04.11 kedd, 07:50:46 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.10 hétfő, 21:49:09
az olajbetolto?
Nem az olaj betöltő, a képen látható mire gondolok. Úgy tudom, hogy az adagolohoz lehet ennek leszerelésével hozzáférni.
https://www.kephost.com/image/wWUQ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42354 Dátum:
2017.04.11 kedd, 08:03:45 »
Idézetet írta: CsomiHU - 2017.04.10 hétfő, 21:38:08
Mikor levettük a jobb első kereket akkor csináltam videót a belső féltengelyről.Hogy tudnám azt elküldeni?Minimális "kotyanása" van neki.
Tedd fel Youtube-ra és linkeld be.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42355 Dátum:
2017.04.11 kedd, 08:43:46 »
Idézetet írta: CsomiHU - 2017.04.10 hétfő, 22:27:39
Itt a video.Aki tudja esetleg nézze meg és mondja meg hogy a fentebb emlitett problémának ez lehet-e a gond okozoja.Előre is köszi.
https://m.youtube.com/watch?v=AJOKXzzoGLo
Szerintem ennyi elég, hogy elkezdje rázni a kocsit. Nekem már évek óta ráz 100-120 között gyorsításnál. Most fogom cserélni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
CsomiHU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42356 Dátum:
2017.04.11 kedd, 09:55:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.04.11 kedd, 08:43:46
Szerintem ennyi elég, hogy elkezdje rázni a kocsit. Nekem már évek óta ráz 100-120 között gyorsításnál. Most fogom cserélni.
Mondták már neked mások is hogy okozhatja ez?Olvastam olyat is hogy a válto a gond mivel csak 3-4-5be csinálja.Ha valami biztosat tudsz vagy esetleg a féltengely csere után megszűnt jelzel?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42357 Dátum:
2017.04.11 kedd, 10:42:58 »
Idézetet írta: CsomiHU - 2017.04.11 kedd, 09:55:33
Mondták már neked mások is hogy okozhatja ez?Olvastam olyat is hogy a válto a gond mivel csak 3-4-5be csinálja.Ha valami biztosat tudsz vagy esetleg a féltengely csere után megszűnt jelzel?
Ha a külső csukló rossz, akkor általában kanyarban kattog, ropog. Ha a belső kopott, akkor az gyorsításnál rázza az egész autót. Azért kezd el rázni, mert a belső csukló a kopás miatt kiesik a megfelelő fázisból, ami csak akkor jelentkezik, amikor nyomaték van a tengelyen. Ezen a videón látható 2:05-nél.
https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Most rendeltem 2 féltengelyt és azért lesz egy pár hét mire belekerül az autómba, de a blogomba természetesen be fogom írni, itt a fórumon.
Még hozzáteszem, hogy mielőtt az ember nekiáll féltengelyt cserélni, természetesen minden egyéb rázásért felelős hibát ki kell zárni, pl: abroncs hibák, szálszakadás, centírozás stb. de láttam már olyat, hogy valakinek a felni központosító gyűrű volt eltorzulva és ezért rázott az autó (ez csak utángyártott alufelniknél lehetséges).
Én biztos vagyok benne, hogy a féltengelyem gáz. Már rég kitolta a zsírt és kotyog is.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.11 kedd, 10:45:05 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
CsomiHU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42358 Dátum:
2017.04.11 kedd, 11:37:27 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.04.11 kedd, 10:42:58
Ha a külső csukló rossz, akkor általában kanyarban kattog, ropog. Ha a belső kopott, akkor az gyorsításnál rázza az egész autót. Azért kezd el rázni, mert a belső csukló a kopás miatt kiesik a megfelelő fázisból, ami csak akkor jelentkezik, amikor nyomaték van a tengelyen. Ezen a videón látható 2:05-nél.
https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY
Most rendeltem 2 féltengelyt és azért lesz egy pár hét mire belekerül az autómba, de a blogomba természetesen be fogom írni, itt a fórumon.
Még hozzáteszem, hogy mielőtt az ember nekiáll féltengelyt cserélni, természetesen minden egyéb rázásért felelős hibát ki kell zárni, pl: abroncs hibák, szálszakadás, centírozás stb. de láttam már olyat, hogy valakinek a felni központosító gyűrű volt eltorzulva és ezért rázott az autó (ez csak utángyártott alufelniknél lehetséges).
Én biztos vagyok benne, hogy a féltengelyem gáz. Már rég kitolta a zsírt és kotyog is.
Amit én felraktam videot ott is eléggé "kotyog" Nálam 3-4-5 sebességbe csinálja mikor padloig benyomom a gázpedált.1-2-be semmi,egy apró rázás sem.Az apró hibák amiket emlitetettél szerintem azért nem játszanak mert akkor azt mindig csinálná nem csak az említett sebességekbe és azokba is csak 2500-as fordulatig.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42359 Dátum:
2017.04.12 szerda, 22:21:46 »
Sziasztok!
Adott egy mk3 2,2 tdci 435e km-rel. Hidegindításkor és alapjáraton időnként kéket füstöl amióta megvettem (már lassan 200e km óta) Hibakód nincs.
Egyre gyakoribb a jelenség. Mostanában a pirosnál is előfordul ahogy a tükörben is észreveszem, hogy finoman kéket füstöl és ilyenkor picit ingadozik az alapjárat. Feltételezem, hogy a porlasztók kezdenek fáradni. (?)
Várjak hibakódra vagy vigyem el beméretni a porlasztókat?
Közben azon is gondolkodom, hogy mikor szálljak ki belőle. Megszerettem az elmúlt évek (6) alatt, de alapvetően munkaeszközként használom és nem biztos, hogy ráköltenék 3-4-500e -t
hogy utána úgy adjam el, vagy azért ne adjam el, mert most csináltattam meg...
Szerintetek?
Vélemény? Tanács?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42360 Dátum:
2017.04.12 szerda, 22:40:01 »
Idézetet írta: dfeco - 2017.04.12 szerda, 22:21:46
Sziasztok!
Adott egy mk3 2,2 tdci 435e km-rel. Hidegindításkor és alapjáraton időnként kéket füstöl amióta megvettem (már lassan 200e km óta) Hibakód nincs.
Egyre gyakoribb a jelenség. Mostanában a pirosnál is előfordul ahogy a tükörben is észreveszem, hogy finoman kéket füstöl és ilyenkor picit ingadozik az alapjárat. Feltételezem, hogy a porlasztók kezdenek fáradni. (?)
Várjak hibakódra vagy vigyem el beméretni a porlasztókat?
Közben azon is gondolkodom, hogy mikor szálljak ki belőle. Megszerettem az elmúlt évek (6) alatt, de alapvetően munkaeszközként használom és nem biztos, hogy ráköltenék 3-4-500e -t
hogy utána úgy adjam el, vagy azért ne adjam el, mert most csináltattam meg...
Szerintetek?
Vélemény? Tanács?
Alapvetően két eset lehetséges.
Vagy szereted annyira, hogy nem akarsz kiszállni belőle. Akkor megcsináltatod, ráköltöd azt a 3-4-500 ezret, és lesz egy jó autód újabb 6 évre. (Ami után meg már a legelső levetett villanyverdák közül fogsz úgyis venni helyette egyet.
)
Vagy nem szereted annyira, hogy ne akarj nem kiszállni belőle. Akkor most hamarjában add el, annyiért, amennyiért elviszik, és mielőtt meggondolnád magad, és mégis ráköltenéd a sok százast, hogy utána szeress ki belőle, és nagy bukóval add el fél év múlva.
Középút nincs, egy autót nem lehet csak félig eladni, mert azért egy kicsit szereted is...
De ha eladod, kell másik. Az meg akkor már inkább egy MK4-es lesz (vagy off, mindegy). De hogy abból egy jót kapsz, ahhoz nemhogy azt a 3-4-500 ezret kell hozzátenni, hanem még egyszer (vagy kétszer, vagy háromszor...) annyit. Ha van és futja, hát jó. Ha nincs... Akkor marad az első opció, mint logikus választás, szerelemtől függetlenül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42361 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 09:34:06 »
Üdv mindenkinek
A nagynyomású haldoklásának lehet a következő hiba a jele ?
Akár mit csinálunk mindig levegős ,habos gázolaj jön a visszavezető ágon
Résolajcső cserélve , tömítések cserélve , kannából indítva is a csöveken (átlátszó) jön a habos oil .
A szűrőn keresztűl nem szív a tankból annyira belevegősödik a szűrő
Nyomásszabályzó szelep vagy micsoda is cserélve
Köszönöm ha valaki megdobna infoval ötlettel
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42362 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 09:37:35 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.13 csütörtök, 09:34:06
Üdv mindenkinek
A nagynyomású haldoklásának lehet a következő hiba a jele ?
Akár mit csinálunk mindig levegős ,habos gázolaj jön a visszavezető ágon
Résolajcső cserélve , tömítések cserélve , kannából indítva is a csöveken (átlátszó) jön a habos oil .
A szűrőn keresztűl nem szív a tankból annyira belevegősödik a szűrő
Nyomásszabályzó szelep vagy micsoda is cserélve
Köszönöm ha valaki megdobna infoval ötlettel
Én a CR-szivattyú szívóoldalát is alaposan megnézném a GO-szűrőtől a szivattyúig. GO-szűrő csatlakozói rendben? Simán lehet attól is levegős, hogy onnan eleve levegős anyagot továbbít. Meg a GO-szűrő előtt a tanktól odáig. Valahonnan csak jönni kell a levegőnek...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42363 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 10:40:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.12 szerda, 22:40:01
Alapvetően két eset lehetséges.
Vagy szereted annyira, hogy nem akarsz kiszállni belőle. Akkor megcsináltatod, ráköltöd azt a 3-4-500 ezret, és lesz egy jó autód újabb 6 évre. (Ami után meg már a legelső levetett villanyverdák közül fogsz úgyis venni helyette egyet.
)
Vagy nem szereted annyira, hogy ne akarj nem kiszállni belőle. Akkor most hamarjában add el, annyiért, amennyiért elviszik, és mielőtt meggondolnád magad, és mégis ráköltenéd a sok százast, hogy utána szeress ki belőle, és nagy bukóval add el fél év múlva.
Középút nincs, egy autót nem lehet csak félig eladni, mert azért egy kicsit szereted is...
De ha eladod, kell másik. Az meg akkor már inkább egy MK4-es lesz (vagy off, mindegy). De hogy abból egy jót kapsz, ahhoz nemhogy azt a 3-4-500 ezret kell hozzátenni, hanem még egyszer (vagy kétszer, vagy háromszor...) annyit. Ha van és futja, hát jó. Ha nincs... Akkor marad az első opció, mint logikus választás, szerelemtől függetlenül.
AndyA
Köszi!
Érdemes várnom hibakódra, vagy nézessem meg a porlasztókat?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42364 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 10:47:16 »
Idézetet írta: dfeco - 2017.04.13 csütörtök, 10:40:22
Köszi!
Érdemes várnom hibakódra, vagy nézessem meg a porlasztókat?
Ennyi km után nagy valószínűséggel azt fogják mondani, hogy fel kell újítani cakkpakk az üzemanyagrendszert. Amíg nem kezd el vészüzemet játszani és malacfarkot villogtatni, addig én lehet nem piszkálnám.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42365 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 11:05:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.13 csütörtök, 09:37:35
Én a CR-szivattyú szívóoldalát is alaposan megnézném a GO-szűrőtől a szivattyúig. GO-szűrő csatlakozói rendben? Simán lehet attól is levegős, hogy onnan eleve levegős anyagot továbbít. Meg a GO-szűrő előtt a tanktól odáig. Valahonnan csak jönni kell a levegőnek...
AndyA
Kannából kiprobálva átlátszó csővel szűrő nelkül szépen szív
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42366 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 11:20:52 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.13 csütörtök, 11:05:38
Kannából kiprobálva átlátszó csővel szűrő nelkül szépen szív
Akkor akaszd a kannát a GO-szűrő mögé, és dugózd le a visszatérő ágat, a résolajat meg vezesd ki valahová külön. Akár még olyan házibarkáccsal is próbálkoznék, hogy a GO-szűrő tank ill. résolaj csatlakozóit szigszalaggal vagy hasonlóval múmiába tekerném, hogy ott ne szívhasson levegőt. Tökéletes nem lesz a szigetelés, de annyira elég lesz, hogy lásd a különbséget, ha valahol ereszt a tömítés és ezt javítja a szigszalag.
Próbálgasd végig a lehetséges verziókat. Egyszerre mindig csak egyet, hogy ha változás van, tudd, melyik próbálkozás volt eredményes. Valahol csak belemegy a levegő a GO-ba, ami elvileg egy normálisan tömített rendszer esetében egyetlen helyről juthatna bele: a porszárazra járt tankból.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MDani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42367 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 12:27:12 »
Sziasztok!
Forscan szerint a turbóm csak 20%-80%-os tartományban nyit illetve zár.
A turbó vezérlése vákuumos, a geometria nem szorul, azt megnéztem.
Illetve a vákuum csöveket is ellenőriztem, lecsúszva nem volt és fizikai sérülést sem láttam rajta.
Hibakód nincs, indul és megy is.
Valakinek ötlete?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42368 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 12:57:00 »
Idézetet írta: MDani - 2017.04.17 hétfő, 12:27:12
Sziasztok!
Forscan szerint a turbóm csak 20%-80%-os tartományban nyit illetve zár.
A turbó vezérlése vákuumos, a geometria nem szorul, azt megnéztem.
Illetve a vákuum csöveket is ellenőriztem, lecsúszva nem volt és fizikai sérülést sem láttam rajta.
Hibakód nincs, indul és megy is.
Valakinek ötlete?
Van valami hibajelenség is, vagy panasz?
Vákuumosnál forscan csak a vákuum mágnesszelep vezérlésének a kitöltési tényezőjét tudja szerintem mutatni, nem a tényleges mozgását a geometriának.
Naplózva
MDani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42369 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 13:48:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.04.17 hétfő, 12:57:00
Van valami hibajelenség is, vagy panasz?
Vákuumosnál forscan csak a vákuum mágnesszelep vezérlésének a kitöltési tényezőjét tudja szerintem mutatni, nem a tényleges mozgását a geometriának.
Nem vettem észre teljesítmény csökkenést, hibajelenség sincs.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42370 Dátum:
2017.04.19 szerda, 10:41:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.13 csütörtök, 11:20:52
Akkor akaszd a kannát a GO-szűrő mögé, és dugózd le a visszatérő ágat, a résolajat meg vezesd ki valahová külön. Akár még olyan házibarkáccsal is próbálkoznék, hogy a GO-szűrő tank ill. résolaj csatlakozóit szigszalaggal vagy hasonlóval múmiába tekerném, hogy ott ne szívhasson levegőt. Tökéletes nem lesz a szigetelés, de annyira elég lesz, hogy lásd a különbséget, ha valahol ereszt a tömítés és ezt javítja a szigszalag.
Próbálgasd végig a lehetséges verziókat. Egyszerre mindig csak egyet, hogy ha változás van, tudd, melyik próbálkozás volt eredményes. Valahol csak belemegy a levegő a GO-ba, ami elvileg egy normálisan tömített rendszer esetében egyetlen helyről juthatna bele: a porszárazra járt tankból.
AndyA
Hali
Végigprobálva minden és a jelenség a következő lett
Ha a résolaj csövét kivezettem kannába a nagynyomásún ledugoztam a helyét akkor mindenhol tiszta buborékmentes az üzemanyag szívóágon ,visszatérőn,és a résolaj is .
Ha viszont visszadugom a helyére a nagynyomásún akkor a visszatérő ágon abban a pillanatban habosodik az üzemanyag .
Erre magyarázat
?
Üdv
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42371 Dátum:
2017.04.19 szerda, 10:46:44 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.19 szerda, 10:41:26
Hali
Végigprobálva minden és a jelenség a következő lett
Ha a résolaj csövét kivezettem kannába a nagynyomásún ledugoztam a helyét akkor mindenhol tiszta buborékmentes az üzemanyag szívóágon ,visszatérőn,és a résolaj is .
Ha viszont visszadugom a helyére a nagynyomásún akkor a visszatérő ágon abban a pillanatban habosodik az üzemanyag .
Erre magyarázat
?
Üdv
A résolajcső csatlakozója a GO-szűrőn. Kösd be, és csavard körbe jó szorosan múmiába szigszalaggal, hogy minél kevesebb levegőt tudjon ott szívni. Ha ettől változik valamit a helyzet, megvan a ludas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42372 Dátum:
2017.04.19 szerda, 13:15:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.19 szerda, 10:46:44
A résolajcső csatlakozója a GO-szűrőn. Kösd be, és csavard körbe jó szorosan múmiába szigszalaggal, hogy minél kevesebb levegőt tudjon ott szívni. Ha ettől változik valamit a helyzet, megvan a ludas.
AndyA
Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42373 Dátum:
2017.04.19 szerda, 13:50:21 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.19 szerda, 13:15:30
Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó
Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.
Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42374 Dátum:
2017.04.19 szerda, 13:54:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.19 szerda, 13:50:21
Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.
Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.
AndyA
ahogy mondod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42375 Dátum:
2017.04.19 szerda, 13:55:24 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.19 szerda, 13:15:30
Nem lehetséges mert ha mind a három cső a kannába van (szívó,rés,visszatérő)akkor jó minden , ha visszarakom a rést a nagynyomásúra akkor bugyborékol szóval sehol a szűrő és a csatlakozó
akkor valszeg a résolaj csatlakozásoknál szipant valahol levegőt.nem go-s sehol a résolajcsöveknél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42376 Dátum:
2017.04.19 szerda, 13:58:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.19 szerda, 13:50:21
Egyszerre egy dolgot változtass meg. Amikor a változtatás után más az eredmény, azt kell megnézni, amit utoljára megváltoztattál, ott kell a hibának lenni.
Sorry, de távgyógyítással ennél több nem telik, szerintem másnak sem fog.
AndyA
Egy dolog
ha rárakom levegős ha ledugózom jo
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42377 Dátum:
2017.04.19 szerda, 14:10:08 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.19 szerda, 13:58:32
Egy dolog
ha rárakom levegős ha ledugózom jo
Akkor azon a csövön jön a levegő. A honnan lehet maga a cső (repedt), és lehet bármelyik elagázásnál lévő Y-elosztó, és a túlsó végén a csúcsoknál a csatlakozás. Ezeken kell sorban végigmenni.
Az nem feltétlenül mérvadó, hogy ha szabadon hagyod a résolajcsövet, akkor nem jön rajta levegő. Olyankor nincs vákuum, ami a repedt csövön vagy a sérült tömítésen keresztül levegőt szívhatna be. Ha a CR-szivattyú rajta van, akkor ott szívás van és jön a levegő, és így neked is szívás van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42378 Dátum:
2017.04.19 szerda, 15:00:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.04.19 szerda, 14:10:08
Akkor azon a csövön jön a levegő. A honnan lehet maga a cső (repedt), és lehet bármelyik elagázásnál lévő Y-elosztó, és a túlsó végén a csúcsoknál a csatlakozás. Ezeken kell sorban végigmenni.
Az nem feltétlenül mérvadó, hogy ha szabadon hagyod a résolajcsövet, akkor nem jön rajta levegő. Olyankor nincs vákuum, ami a repedt csövön vagy a sérült tömítésen keresztül levegőt szívhatna be. Ha a CR-szivattyú rajta van, akkor ott szívás van és jön a levegő, és így neked is szívás van.
AndyA
Azt már mondani sem merem hogy több vagyis 3 résolajcsővel probáltam már
Na így a szívás
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42379 Dátum:
2017.04.19 szerda, 21:47:49 »
Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42380 Dátum:
2017.04.19 szerda, 21:56:50 »
Idézetet írta: loranger - 2017.04.19 szerda, 21:47:49
Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42381 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 16:57:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.04.13 csütörtök, 10:47:16
Ennyi km után nagy valószínűséggel azt fogják mondani, hogy fel kell újítani cakkpakk az üzemanyagrendszert. Amíg nem kezd el vészüzemet játszani és malacfarkot villogtatni, addig én lehet nem piszkálnám.
Köszi! Akkor érdemesebb kivárni. Ezek szerint egy előzetes felméréssel nem lehet spórolni? Azért is kérdezem, mert unokatesóm Avensis versó-ja motorcserés lett az egyik injektor szétfújta a dugót. Nem volt hibakód előtte.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42382 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 21:36:41 »
Idézetet írta: loranger - 2017.04.19 szerda, 21:47:49
Sziasztok,magasnyomású szivattyú felújitás előtt állok,kiváncsi lennék akinek volt már ilyen,mennyibe állt meg és kit ajánlotok a felujitåsra
Szia!
Nagynyomású szivattyú javitása kb 80-120e ft közt mozog,legalább 10 helyen kérdeztem,porlasztó (injektor) 50-80 eft/db felujitva,kódolva,uj ár:100eft fölött /db
De még ki kell takaritani a komplett üza rendszert,tankot,uj szürö,stb nem olcsó,de csak igy vállalják a garit!
Erre figyelj,s ezt csináltasd is meg!
Sokba fájt nekem is de úgy néz ki most teszi a dolgát a kocsi..(kopp-kopp)
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42383 Dátum:
2017.04.21 péntek, 11:09:27 »
Üdv uraim
A következő jelenséggel álok szemben
Tudom a képek nem a legjobbak de talán látazik aminek kell
1 kép 1-2 henger
http://www
.***/view.php?filename=459IMG_20170420_183913.jpg
Kicsit levegős de letisztúlt járatás után
2 kép 3-4 henger
http://www
.***/view.php?filename=352IMG_20170420_183927.jpg
Itt már látszik a sok bubó és le se tisztúlt hiába cseréltünk tömítést , csövet
3 kép
http://www
.***/view.php?filename=878IMG_20170420_184028.jpg
Itt visszakerűlt bele a rossz csúcs
Az első két képen természetesen felújított csúcsokról beszélünk de akkor hogy lehet az hogy bubis gázolaj jön ki rajta mint a rosszon ?
Ha a nagynyomásu lenne hibás akkor mindenhol levegős lenne
?
Tömítések csövek csatlakozók cserélgetve
Akkor most csúcs van nem csúcs az biztos szívás
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42384 Dátum:
2017.04.21 péntek, 12:47:09 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.21 péntek, 11:09:27
Üdv uraim
A következő jelenséggel álok szemben
Tudom a képek nem a legjobbak de talán látazik aminek kell
1 kép 1-2 henger
http://www
.***/view.php?filename=459IMG_20170420_183913.jpg
Kicsit levegős de letisztúlt járatás után
2 kép 3-4 henger
http://www
.***/view.php?filename=352IMG_20170420_183927.jpg
Itt már látszik a sok bubó és le se tisztúlt hiába cseréltünk tömítést , csövet
3 kép
http://www
.***/view.php?filename=878IMG_20170420_184028.jpg
Itt visszakerűlt bele a rossz csúcs
Az első két képen természetesen felújított csúcsokról beszélünk de akkor hogy lehet az hogy bubis gázolaj jön ki rajta mint a rosszon ?
Ha a nagynyomásu lenne hibás akkor mindenhol levegős lenne
?
Tömítések csövek csatlakozók cserélgetve
Akkor most csúcs van nem csúcs az biztos szívás
nagyon háttal ülsz a moziban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42385 Dátum:
2017.04.21 péntek, 13:01:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.21 péntek, 12:47:09
nagyon háttal ülsz a moziban
Hát te is
Ennyire értelmeset mindenki tud írni
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42386 Dátum:
2017.04.21 péntek, 18:39:01 »
Idézetet írta: baludanny - 2017.04.21 péntek, 13:01:54
Hát te is
Ennyire értelmeset mindenki tud írni
én legalább tudom a megfejtést
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42387 Dátum:
2017.04.21 péntek, 22:35:07 »
Olyan kérdésem lenne hogy: 2003-as MK3 2.0 TDCi turbónál nem mozdítja a membrán a tolórudat ami a lapátokat állítja a turbóban. Levettem a borító lemezt a turbóról és megnéztem hogy a mechanizmus van e beragadva, de nem volt. Sajnos sűrített levegővel nem ellenőriztem le a membránt... Ezen kívül lehet e még valamilyen oka annak hogy nem dolgozik a membrán? Esetleg történt e már ilyen vagy hasonló dolog veletek? Üdv!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42388 Dátum:
2017.04.21 péntek, 22:36:38 »
Idézetet írta: Armin82 - 2017.04.21 péntek, 22:35:07
Olyan kérdésem lenne hogy: 2003-as MK3 2.0 TDCi turbónál nem mozdítja a membrán a tolórudat ami a lapátokat állítja a turbóban. Levettem a borító lemezt a turbóról és megnéztem hogy a mechanizmus van e beragadva, de nem volt. Sajnos sűrített levegővel nem ellenőriztem le a membránt... Ezen kívül lehet e még valamilyen oka annak hogy nem dolgozik a membrán? Esetleg történt e már ilyen vagy hasonló dolog veletek? Üdv!
Sűrített levegővel ne is próbáld, mert vákuum van a rendszerben és az működteti a membránt.
1. Vákuum cső sérülés, repedés, tömítetlenség.
2. Vákuum szabályzó szolenoid szelep hiba.
3. Vákuum szabályzó szolenoid szelep vezérlésében elektromos hiba.
4. Membrán hiba.
Ezek percek alatt ellenőrizhető dolgok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42389 Dátum:
2017.04.21 péntek, 22:51:54 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.21 péntek, 22:36:38
Sűrített levegővel ne is próbáld, mert vákuum van a rendszerben és az működteti a membránt.
1. Vákuum cső sérülés, repedés, tömítetlenség.
2. Vákuum szabályzó szolenoid szelep hiba.
3. Vákuum szabályzó szolenoid szelep vezérlésében elektromos hiba.
4. Membrán hiba.
Ezek percek alatt ellenőrizhető dolgok.
Ugyanaz a szolenoid szelep vezérli az EGR szelepet is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42390 Dátum:
2017.04.21 péntek, 23:04:36 »
Idézetet írta: Armin82 - 2017.04.21 péntek, 22:51:54
Ugyanaz a szolenoid szelep vezérli az EGR szelepet is?
Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy szelep egyszerre több dolgot vezérel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42391 Dátum:
2017.04.21 péntek, 23:21:05 »
Igazad van. Rosszul tettem fel a kérdést.
Van e összefüggés a két vákum membrán között?
Szokott e gond lenni az EGR szelep vezérlésével ha a turbó vezérlésével van gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42392 Dátum:
2017.04.22 szombat, 08:26:13 »
Idézetet írta: Armin82 - 2017.04.21 péntek, 23:21:05
Igazad van. Rosszul tettem fel a kérdést.
Van e összefüggés a két vákum membrán között?
Szokott e gond lenni az EGR szelep vezérlésével ha a turbó vezérlésével van gond?
nyilván.ha valahol "falsot" szív a vákumrendszer,akkor sosem tud kialakulni a megfelelő "nagyságú" vákum.
ha van,meg kell szüntetni a tömítetlenséget,mert az egész vákumrendszerre kihat-turbó,egr,fékrásegítő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Armin82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42393 Dátum:
2017.04.22 szombat, 09:01:37 »
Óh!!!! A télen vettem észre hogy az ABS egyszer csak nem olyan keményen "ütötte" a fékpedált! Ezek szerint (legalábbis én úgy gondolom hogy) vákumcső lesz a ludas... Asszem át kell ellenőriznem őket! Evvel fogom kezdeni! Még nem tudom mikor lesz időm nekifogni, de majd megírom ide hogy mire jutottam! Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42394 Dátum:
2017.04.22 szombat, 09:35:08 »
Idézetet írta: Armin82 - 2017.04.22 szombat, 09:01:37
Óh!!!! A télen vettem észre hogy az ABS egyszer csak nem olyan keményen "ütötte" a fékpedált! Ezek szerint (legalábbis én úgy gondolom hogy) vákumcső lesz a ludas... Asszem át kell ellenőriznem őket! Evvel fogom kezdeni! Még nem tudom mikor lesz időm nekifogni, de majd megírom ide hogy mire jutottam! Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
ahhoz speciel nem sok köze van,mennyire üti vagy nem keményen az abs.de azért nézd meg a vákumrendszert.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42395 Dátum:
2017.04.22 szombat, 20:36:43 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?
Naplózva
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42396 Dátum:
2017.04.22 szombat, 20:48:04 »
Idézetet írta: bodora - 2017.04.22 szombat, 20:36:43
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?
Cserélj izzító gyertyákat
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42397 Dátum:
2017.04.22 szombat, 20:53:17 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.04.22 szombat, 20:48:04
Cserélj izzító gyertyákat
Azt nem hozza hibára a computer ha már nem jó?
Naplózva
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42398 Dátum:
2017.04.22 szombat, 20:57:38 »
Idézetet írta: bodora - 2017.04.22 szombat, 20:53:17
Azt nem hozza hibára a computer ha már nem jó?
Nem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42399 Dátum:
2017.04.22 szombat, 20:59:25 »
Idézetet írta: bodora - 2017.04.22 szombat, 20:36:43
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni... MK3 Mondeo 2.2 TDCI QJBA motorkóddal... néhány hónapja kezdte, hogy hidegen indítva kékes világosan füstöl és olyan mintha nem járna minden henger. Kb fél perc múlva a jelenség megszűnik.
Hibakód nincs, a csúcsok korrekciós adatait nézte a szerelő gépen, azok rendben vannak. Valós 174ekm a futás, nálam 90%-ban prémium gázolajjal tankolva.
Ötlet?
pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
841
842
843
844
845
846
847
[
848
]
849
850
851
852
853
854
855
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ