Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:39:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 848 849 [850] 851 852 853 854 855 856 857 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631918 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42450 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 06:45:23 »


Hello.
 Csak 1 lett cserélve olyanra,ami előtte már volt ahoz a hengerhez kódolva. De a régivel sem indul.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42451 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:04:46 »

Milyen hibakód olvasót vegyek a mondeomhoz amit lehet is valamire használni?Huh? 2004 2.0tdci

Itt keresd  http://mondeo.hu/index.php?topic=24965.msg1105389#new
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42452 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:07:28 »

Hello.
 Csak 1 lett cserélve olyanra,ami előtte már volt ahoz a hengerhez kódolva. De a régivel sem indul.


Attól hogy előtte volt tanítva mit se számít, mert mindig a benne levőre kell tanítani és csak az aktuálist tudja
előzőeket nem jegyez meg

csatlakozások, csövek rendbe vannak, esetleg nem levegősödhetett be a rendszer
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.01 hétfő, 07:10:11 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42453 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 07:14:37 »

Attól hogy előtte volt tanítva mit se számít, mert mindig a benne levőre kell tanítani és csak az aktuálist tudja
előzőeket nem jegyez meg
Akkor azzal hogy beleraktam a másikat elfelejtette azt ami benne volt? De attol az egytől be kellene indulnia vagy nem?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42454 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 08:10:10 »

Akkor azzal hogy beleraktam a másikat elfelejtette azt ami benne volt? De attol az egytől be kellene indulnia vagy nem?

simán be kell indulnia ha nincs rátanítva is.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42455 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 18:11:17 »

simán be kell indulnia ha nincs rátanítva is.
Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz.
Köszönöm a segitséget.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42456 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 20:31:10 »

Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz.
Köszönöm a segitséget.
akkor csinált olyat nekem amikor 1db porlasztóm elköszönt.remegett a kocsi mint állat.én résolajat mértem, annál a hengernél nulla volt.
Diaggal nézve korrekciós értékek sem árulkodtak semmiről(szerintem azok valami fals adatok).
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42457 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:01:33 »

Na. Két nap szivás után ugy döntöttem behuzzuk.. be is indult kb 100 méter után.. a 3mas injektor lett cserézve,majd visszacserézve.indulás után viszont a 4es henger nem ment.ujabb csere. Pöc-röf indul. De ezzel sajna a problema nincs megoldva. 2000 fordulaton mint a légkalapács.holnap irány a szerviz.
Köszönöm a segitséget.

Ha lehetőséged van, akkor olyan szervizbe vidd, ahol "láttak" már mondeot, mielőtt kicseréltetik veled a fél autót.
Naplózva
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #42458 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:11:26 »

Sziasztok

A következő problémával szembesültem hétvégén első indításnál hidegen nincs semmi gond elmegyek a kocsival és a következő inditasnal villog az izzítas jelző. Miután teljesen visszahül a motor ismét semmi gond. Mi lehet probléma valakinek ötlet?

Köszi előre is
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42459 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:13:49 »

Sziasztok

A következő problémával szembesültem hétvégén első indításnál hidegen nincs semmi gond elmegyek a kocsival és a következő inditasnal villog az izzítas jelző. Miután teljesen visszahül a motor ismét semmi gond. Mi lehet probléma valakinek ötlet?

Köszi előre is

Amikor villog, akkor kell hibakódot olvasni. Az alapján el lehet indulni a hibakeresésben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Kezdő11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #42460 Dátum: 2017.05.01 hétfő, 21:42:15 »

Ha lehetőséged van, akkor olyan szervizbe vidd, ahol "láttak" már mondeot, mielőtt kicseréltetik veled a fél autót.
Ok. Ugy terveztem.
Köszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42461 Dátum: 2017.05.02 kedd, 07:21:25 »

Magasnyomasu szivattyut lehet cserelni csak ugy hogy kiveszem ezt berakom azt?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42462 Dátum: 2017.05.02 kedd, 07:52:09 »

Magasnyomasu szivattyut lehet cserelni csak ugy hogy kiveszem ezt berakom azt?

Feltétlenül. Ha előbb akarod az újat beszerelni és csak utána ki a régit, az nehezen fog menni.

Vagy mi is a kérdés...?  Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42463 Dátum: 2017.05.02 kedd, 08:56:12 »

Feltétlenül. Ha előbb akarod az újat beszerelni és csak utána ki a régit, az nehezen fog menni.

Vagy mi is a kérdés...?  Wink

AndyA
Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42464 Dátum: 2017.05.02 kedd, 10:37:12 »

Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)

Jelre kell rakni ha jól tudom.
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #42465 Dátum: 2017.05.02 kedd, 11:32:55 »

Igazából csak annyi, hogy kell e programozni valamit itt is mint a porlasztóknál vagy csak kiszerelem a régit és vissza a másikat?! Lassan összekukázom az uzemanyagrendszerem aztán infot gyujtok:)


Szia!

Mivel az autód vezérléséhez akarsz hozzányúlni, én a helyedben nem tenném, mert igen nagy csörömpölést tudsz okozni, ha valamit nem jól raksz vissza.  wave
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #42466 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:39:29 »

Amikor villog, akkor kell hibakódot olvasni. Az alapján el lehet indulni a hibakeresésben.

Köszi ma meg volt a ki olvasás hibás turbó nyomás érték. Úgy is volt turbó nyomásom hogy nem is járt a motor.
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42467 Dátum: 2017.05.02 kedd, 17:50:08 »

Köszi ma meg volt a ki olvasás hibás turbó nyomás érték. Úgy is volt turbó nyomásom hogy nem is járt a motor.

A perpetuum mobile feltalálásáért minimum Nobel-díj jár! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bodora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #42468 Dátum: 2017.05.02 kedd, 22:19:58 »

pedig az vagy olaj lesz(pl turbo) vagy pcs. korrekciós érték semmire se jó, poharazni kéne őket

Szia!

Szerintem mi már beszéltünk telefonon... Úgy néz ki igazad lesz a gyertya se volt százas, de nem oldotta meg a problémát.
Most hidegen beindul nincs füst, majd 10 másodperc járás után jön a füst meg a remegés.
Naplózva

MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #42469 Dátum: 2017.05.03 szerda, 08:33:25 »

Sziasztok!

Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe.
Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.

A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.

Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.

Ez járható út?

Köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42470 Dátum: 2017.05.03 szerda, 09:10:17 »

Sziasztok!

Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe.
Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.

A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.

Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.

Ez járható út?

Köszi

Nem tudni így sem, hogy milyen állapotban vannak a csúcsok. Bevizsgáltatni meg jópár ezres. A CR-szivattyú felújítás biztosan nem fog ártani, ha jó spénes a visszatérő GO. A csúcsok meg fogják hálálni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42471 Dátum: 2017.05.03 szerda, 09:36:01 »

Sziasztok!

Tegnap kíváncsiságból végeztem egy tesztet. Levettem a GO szűrőről a motorból visszatérő ágat, ráindítottam és kifolyattam egy kis gázolajat egy küblibe.
Aztán amikor mellé raktam egy mágnest, megállt bennem az ütő.

A rendszerrel (még) semmi probléma, indul szépen hidegen és melegen is, nem jön elő malacfarok terheléskor sem.

Ilyenkor mi a teendő? Mivel a szivattyú kopott lehet (?), a porlasztókat még megmenteném és felújíttatnám a szivattyút, illetve kitakaríttatnám a rendszert.

Ez járható út?

Köszi

Ha már belekezdesz, érdemes az egész rendszert rendberakni cakkpakk. Persze előtte be kell méretni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vili777
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #42472 Dátum: 2017.05.03 szerda, 11:15:05 »

Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Esetleg kelet Pesten vagy Pécel környékén tudtok megbízható, ügyes Mondeo specialistát?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42473 Dátum: 2017.05.03 szerda, 11:36:41 »

Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Esetleg kelet Pesten vagy Pécel környékén tudtok megbízható, ügyes Mondeo specialistát?

GSR a 15. kerben melózik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42474 Dátum: 2017.05.03 szerda, 12:19:31 »

Köszi ma meg volt a ki olvasás hibás turbó nyomás érték. Úgy is volt turbó nyomásom hogy nem is járt a motor.

WOW!  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #42475 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:08:45 »

A perpetuum mobile feltalálásáért minimum Nobel-díj jár! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

A kocsié az érdem  smile Azt mondták cseréljek nyomás jeladót most egy másik szervizben azt mondták hogy van valami szelep aminek elkéne engedni a nyomást ami eltud koszolódni és ezért lehet hogy megmarad nyomás.
Annyi biztos hogy nem megfelelő a nyomás érték.Most nem tudom merre érdemes elindulni.Esetleg valakinek volt e már hasonló?EU IV-es motor
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42476 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:14:13 »

A kocsié az érdem  smile Azt mondták cseréljek nyomás jeladót most egy másik szervizben azt mondták hogy van valami szelep aminek elkéne engedni a nyomást ami eltud koszolódni és ezért lehet hogy megmarad nyomás.
Annyi biztos hogy nem megfelelő a nyomás érték.Most nem tudom merre érdemes elindulni.Esetleg valakinek volt e már hasonló?EU IV-es motor

Őőőőő...

Van egy csöved. Ebbe tulajdonképpen egy teljesen nyitott ventilátorral fújsz bele. Van benne egy szelep, ami elengedi a túlnyomást, ha a ventilátor túl sokat fúj. Elkoszolódik a szelep, nem engedi el a túlnyomást. De közben áll a ventilátorod, és nem fúj egyáltalán. Szerinted ott maradhat a túlnyomás (vagy bármilyen nyomás) a csőben?!?!

Szóval abban az egyben biztos vagyok, hogy afelé a szerviz felé, ahol ezt a baromságot mondták neked, nem érdemes elindulni. Azokat csak nagy ívben elkerülni érdemes...  falbav falbav falbav falbav falbav

Azokhoz inkább mennék vissza a helyedben, akik az elromlott nyomásérzékelő cseréjét javasolták. Még lehet akár igazuk is.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #42477 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:27:48 »

Őőőőő...

Van egy csöved. Ebbe tulajdonképpen egy teljesen nyitott ventilátorral fújsz bele. Van benne egy szelep, ami elengedi a túlnyomást, ha a ventilátor túl sokat fúj. Elkoszolódik a szelep, nem engedi el a túlnyomást. De közben áll a ventilátorod, és nem fúj egyáltalán. Szerinted ott maradhat a túlnyomás (vagy bármilyen nyomás) a csőben?!?!

Szóval abban az egyben biztos vagyok, hogy afelé a szerviz felé, ahol ezt a baromságot mondták neked, nem érdemes elindulni. Azokat csak nagy ívben elkerülni érdemes...  falbav falbav falbav falbav falbav

Azokhoz inkább mennék vissza a helyedben, akik az elromlott nyomásérzékelő cseréjét javasolták. Még lehet akár igazuk is.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Köszi a segítséget kicsit még új nekem ez TD vonal. Akkor körbejárjuk ezt az érzékelő témát
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42478 Dátum: 2017.05.03 szerda, 14:38:15 »

A kocsié az érdem  smile Azt mondták cseréljek nyomás jeladót most egy másik szervizben azt mondták hogy van valami szelep aminek elkéne engedni a nyomást ami eltud koszolódni és ezért lehet hogy megmarad nyomás.
Annyi biztos hogy nem megfelelő a nyomás érték.Most nem tudom merre érdemes elindulni.Esetleg valakinek volt e már hasonló?EU IV-es motor
nincs olyan szelep amiről beszélnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42479 Dátum: 2017.05.03 szerda, 15:14:57 »

nincs olyan szelep amiről beszélnek

És ha lenne, akkor sem a beragadása tartja meg a nyomást az egyik végén állandóan nyitott csőben.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42480 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 20:44:38 »

Nekem az olaj volt!!!! Garanciás turboba nem raktak bele egy tömitést aztán a szépen felszivta az olajat de nem annyira hogy az olaj vissza helző világitson .  Turbo nem dolgozott nem volt megfelelő olaj nyomás tömités pótlása olaj csere ford formula 5w30 hoppá nem esszi ninvs hiba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42481 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 21:27:02 »

Nekem az olaj volt!!!! Garanciás turboba nem raktak bele egy tömitést aztán a szépen felszivta az olajat de nem annyira hogy az olaj vissza helző világitson .  Turbo nem dolgozott nem volt megfelelő olaj nyomás tömités pótlása olaj csere ford formula 5w30 hoppá nem esszi ninvs hiba
hurrá, már csak azt kéne tudnunk, hogy mire írtad ezt? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42482 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 21:35:16 »

hurrá, már csak azt kéne tudnunk, hogy mire írtad ezt? vigyor3

Az majdnem mindegy is mert így ez folyamatosan és tagolás nélkül írt mondat sok helyen értelmezhetetlen megfogalmazásokkal igazából egy nagy katyvasz az egész....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
K_Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


kovacszsolt@invitel.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42483 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 23:45:11 »

Sziasztok,
Veszprém illetve Székesfehérvár környékén kit ajánlanátok szerelőt?
Éppen ott tartok, hogy lökhárító fényezés és boldogság van.
Erre ma egy szép mély kopogó hang jelent meg. Üresben is, alapjáraton. Ha a gázra lépek gyorsul a kopogó hang.
Szanaszét szakadt mindkét sárvédő betétem akár az is megüthetett nagyon valamit, de gyanítom, hogy ez valami belülről érkező csúnya zaj.
"Hozzáértő" autótulajdonosok valamint a szomszéd azzal riogatnak, hogy ez egy drága típusú kopogás.
Ereje van az autónak, viszont ha megpörgetem dombot mászva, akkor mintha kellemes hörgés is megjelenne még extraként.
Az előzmények egy turbó csere, turbó csövek cseréje ... Korábban csúcsok, nagynyomású szívattyú cseréje történt még. 437.000 km
Múlt héten az érdi emelkedőn egy pici erővesztés történt, de a következő újraindítástól ez elmúlt.
Nem szeretnék horror összegeket költeni, főleg nem találgató szakik kezébe adni.
Elvinném jó helyre, hogy meglegyen az a nyugodt érzés, hogy valaki ért hozzá, ismeri ezt a típust, átnézett mindent és az autó rendben van.
Tudtok tanácsot adni, akár a hibajelenség, akár egy jó szerelő tekintetében?
Köszönet!!!
Naplózva

Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42484 Dátum: 2017.05.05 péntek, 08:47:28 »

Sziasztok,
Veszprém illetve Székesfehérvár környékén kit ajánlanátok szerelőt?
Éppen ott tartok, hogy lökhárító fényezés és boldogság van.
Erre ma egy szép mély kopogó hang jelent meg. Üresben is, alapjáraton. Ha a gázra lépek gyorsul a kopogó hang.
Szanaszét szakadt mindkét sárvédő betétem akár az is megüthetett nagyon valamit, de gyanítom, hogy ez valami belülről érkező csúnya zaj.
"Hozzáértő" autótulajdonosok valamint a szomszéd azzal riogatnak, hogy ez egy drága típusú kopogás.
Ereje van az autónak, viszont ha megpörgetem dombot mászva, akkor mintha kellemes hörgés is megjelenne még extraként.
Az előzmények egy turbó csere, turbó csövek cseréje ... Korábban csúcsok, nagynyomású szívattyú cseréje történt még. 437.000 km
Múlt héten az érdi emelkedőn egy pici erővesztés történt, de a következő újraindítástól ez elmúlt.
Nem szeretnék horror összegeket költeni, főleg nem találgató szakik kezébe adni.
Elvinném jó helyre, hogy meglegyen az a nyugodt érzés, hogy valaki ért hozzá, ismeri ezt a típust, átnézett mindent és az autó rendben van.
Tudtok tanácsot adni, akár a hibajelenség, akár egy jó szerelő tekintetében?
Köszönet!!!


A sebességtől függ a kopogás tempója, mindegy, milyen fokozatban milyen fordulaton jár a motor, vagy a motor fordulatszám szerint változik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
K_Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


kovacszsolt@invitel.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42485 Dátum: 2017.05.05 péntek, 13:49:29 »

A sebességtől függ a kopogás tempója, mindegy, milyen fokozatban milyen fordulaton jár a motor, vagy a motor fordulatszám szerint változik?

AndyA

Nem sebességtől függ, hanem motor fordulatszámtól. Álló helyzetben, üresben is így "duruzsol" :-(
Naplózva

Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42486 Dátum: 2017.05.05 péntek, 15:29:40 »

Nem sebességtől függ, hanem motor fordulatszámtól. Álló helyzetben, üresben is így "duruzsol" :-(

Ha felnyitod a motorháztetőt, ki tudod fülelni, hogy kb. honnan jöhet?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
K_Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


kovacszsolt@invitel.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42487 Dátum: 2017.05.05 péntek, 16:50:50 »

Ha felnyitod a motorháztetőt, ki tudod fülelni, hogy kb. honnan jöhet?

AndyA

A motor alsó részét sejtem....
Naplózva

Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42488 Dátum: 2017.05.05 péntek, 17:10:00 »

A motor alsó részét sejtem....

Jobbról, balról...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
K_Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


kovacszsolt@invitel.hu
E-mail
« Új hozzászólás #42489 Dátum: 2017.05.05 péntek, 17:13:34 »

Jobbról, balról...?

AndyA

Passz... próbálom jobban fülelni még...
Mi sejthető?
Naplózva

Mondeo 2004 2.0 TDCi 131 LE
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #42490 Dátum: 2017.05.05 péntek, 20:00:34 »

Sziasztok!

Milyen motorolajat ajanlotok:2003 2.0Tdci 131le  motorhoz?

Köszi előre is.üdv.Zoli


Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42491 Dátum: 2017.05.05 péntek, 22:06:23 »

Sziasztok!

Milyen motorolajat ajanlotok:2003 2.0Tdci 131le  motorhoz?

Köszi előre is.üdv.Zoli




Gyári Ford Formula 5W30. Pont jó bele Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #42492 Dátum: 2017.05.05 péntek, 23:03:18 »

A motor alsó részét sejtem....

Nagyon remélem nem hajtókar csapágy..... wow1   Olajjal minden rendben volt mostanság?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42493 Dátum: 2017.05.06 szombat, 05:56:54 »

Halo. Tud valaki ajanlani olyan bluetooth-os obd olvasot,ami tuti,h kommunikal 2004-es tdci- el?! Es nem horror aron. Koszi!
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42494 Dátum: 2017.05.06 szombat, 11:27:22 »

Halo. Tud valaki ajanlani olyan bluetooth-os obd olvasot,ami tuti,h kommunikal 2004-es tdci- el?! Es nem horror aron. Koszi!

Vagyokabajnokot keresd. Keres-kínálban talán van is hirdetése.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #42495 Dátum: 2017.05.06 szombat, 17:30:06 »

És ha lenne, akkor sem a beragadása tartja meg a nyomást az egyik végén állandóan nyitott csőben.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Köszi a segítséget részben megoldódott a probléma némi matatás és egy másik kiolvasó segítségével kiderült hogy az elektronikával vannak a gondok
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42496 Dátum: 2017.05.06 szombat, 17:58:29 »

az hogy egyre jobban füstöl korom feketén az autóm az össszefügg ezzel a p0251-el amit bedobál?
de ez már szégyen amúgy hogy kijöttem az m6-on a pihenőből és mire 140-re gyorsítottam teljes ködbe borult a pálya!
ennyire rossz a szivattyú vagy a csúcsok? mert olyan lomha is az autó kicsit!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42497 Dátum: 2017.05.06 szombat, 18:44:16 »

az hogy egyre jobban füstöl korom feketén az autóm az össszefügg ezzel a p0251-el amit bedobál?
de ez már szégyen amúgy hogy kijöttem az m6-on a pihenőből és mire 140-re gyorsítottam teljes ködbe borult a pálya!
ennyire rossz a szivattyú vagy a csúcsok? mert olyan lomha is az autó kicsit!
neeem.....az kizárt dolog. nyes

De egy turbócsöved is lehet lukas...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42498 Dátum: 2017.05.06 szombat, 19:43:07 »

Sziasztok! A mondeom drasztikusan esszi az olajat 2.0 tdci! 300km kb 2 liter !!! A turbo garanciás de valami suzuki szerelő rakta fel!! Kevés olaj szintnél villog az izzitás lámpa ha feltöltöm olajjal elmegy a hiba !! Mi lehet a gond?? Motor?? Turbo??? Dugulás?? 322 ezer van az autóban
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42499 Dátum: 2017.05.06 szombat, 19:47:30 »

Senki sem látnok.  Roll Eyes

Az olajszint nincsen sehogyan sem ellenőrizve elektronikusan, ezért elég valószínűtlen az izzítás jelző lámpa villogása az alacsony olajszint miatt.
Amikor megállítod a motor, már a következő indításnál sem villogna. Olaj beletöltés nélkül sem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.06 szombat, 19:50:28 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 848 849 [850] 851 852 853 854 855 856 857 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.