Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:31:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628893 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4400 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 23:37:05 »
Hali!
Ma bekerült a gépsárkányba az átalakított ékszíjfeszítő (szilentek helyett tömör alu). Semmi hangja, szóval egyelőre jól működik. A tanulság egyelőre az, hogy az egészet jobban is meg tudnám csinálni, szóval most ez foglalkoztat...
A költségek: 20-as köralu 10 cm 270 Ft, esztergálás 200 Ft.
Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja. A gumiszilent 35e km-t bírt, ennek többet kéne.
Üdv:
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4401 Dátum:
2010.08.13 péntek, 06:35:34 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.12 csütörtök, 23:37:05
Hali!
Ma bekerült a gépsárkányba az átalakított ékszíjfeszítő (szilentek helyett tömör alu). Semmi hangja, szóval egyelőre jól működik. A tanulság egyelőre az, hogy az egészet jobban is meg tudnám csinálni, szóval most ez foglalkoztat...
A költségek: 20-as köralu 10 cm 270 Ft, esztergálás 200 Ft.
Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja. A gumiszilent 35e km-t bírt, ennek többet kéne.
Üdv:
Gabe
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
Naplózva
Herceg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4402 Dátum:
2010.08.13 péntek, 11:24:16 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.10 kedd, 09:02:59
füst és többet kajol.ezen kívül hosszútávon nem jó a turbónak...(sokszáz-ezer km ről beszélek)
köszi! Adagoló nem lehet? vagy porlasztócsúcs? Aggódom... hétfőn megyek a szerelőmhöz...
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4403 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:05:14 »
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCI mondeoban mennyi a csereperiódusa részecskeszűrőnek?
Igaz az, hogy az ára kb 200e ft?
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4404 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:13:59 »
Megtörtént az olajcserém szürök stb....
A gázolajszürő cserénél nagyon találékonyak voltak,merevitö le szürő ki,új be és akkor jött a csoda:
zsiguli ac!!!!!
rátette a kifelé nyílra és indult a pumpálás!!!
amikor egyenletesen folyt az olaj kifele akkor levette és már mehettem is....
okos megoldás tetszett....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4405 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:35:00 »
Idézetet írta: Nec - 2010.08.13 péntek, 15:05:14
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCI mondeoban mennyi a csereperiódusa részecskeszűrőnek?
Igaz az, hogy az ára kb 200e ft?
A tiédben van?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4406 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:53:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.13 péntek, 15:35:00
A tiédben van?
Nem tudom...nemrég vettem. Most van benne 77 e km. Leinfóztam, elvileg vezetve van a szervízkönyv. Most szóltam egy ismerősömnek, hogy jelentse be a szervízbe. Ott az volt az első kérdés, hogy 60e-nél volt e cserélve? Mert lehet, hogy azért adták el mert nem volt...
Honnan tudhatom, hogy van e benne. Ez a 130Le-s 6 gangos változat.
Naplózva
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4407 Dátum:
2010.08.13 péntek, 17:19:19 »
sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as kombi mondeot, kb 1000 km mentem vele gond nélkül, de ma munkábol hazafele elkezdett villogni az izzításjelző és elgyengült az autó, hazáig 1500-1600 fordulattal jöttem, nem mertem jobban nyomni neki( kb 3 km jöttem így). Hazaértem motor leállítottam, kicsit vártam, majd indult pöccre, azóta nem mentem vele, majd holnap reggel!
Mi lehet a probléma oka?
Köszi előre is
Válaszokat e-mailben is küldhettek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4408 Dátum:
2010.08.13 péntek, 17:31:13 »
Idézetet írta: lepy - 2010.08.13 péntek, 17:19:19
sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as kombi mondeot, kb 1000 km mentem vele gond nélkül, de ma munkábol hazafele elkezdett villogni az izzításjelző és elgyengült az autó, hazáig 1500-1600 fordulattal jöttem, nem mertem jobban nyomni neki( kb 3 km jöttem így). Hazaértem motor leállítottam, kicsit vártam, majd indult pöccre, azóta nem mentem vele, majd holnap reggel!
Mi lehet a probléma oka?
Köszi előre is
Válaszokat e-mailben is küldhettek
üzemanyagrendszeri hiba.
Hibakódot olvastass!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4409 Dátum:
2010.08.13 péntek, 17:46:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.13 péntek, 17:31:13
üzemanyagrendszeri hiba.
Hibakódot olvastass!
Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4410 Dátum:
2010.08.13 péntek, 19:43:54 »
Idézetet írta: lepy - 2010.08.13 péntek, 17:46:58
Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.
Megtippelem: 0251 és esetleg: 1211
Ha átjössz Pest megyébe, kiolvasom Neked.
Én is ezzel küzdök. ezsolt kollegának egy intenzív tisztító-adalék kezelés megoldotta. Vik és Relhist szerint porlasztócsúcs probléma. Én ezt nem akarom elhinni, mert nekem pcs. csere után pár ezer km. után is jelentkezett. Lehet a nyomásszabályzó szelep hibája, de az is, hogy valahol levegősödik az üza. rendszer.
Tapasztalatokat, megoldásokat várok én is.
Arrabonus
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 péntek, 19:45:34 írta arrabonus
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4411 Dátum:
2010.08.13 péntek, 20:09:59 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.08.13 péntek, 19:43:54
Megtippelem: 0251 és esetleg: 1211
Ha átjössz Pest megyébe, kiolvasom Neked.
Én is ezzel küzdök. ezsolt kollegának egy intenzív tisztító-adalék kezelés megoldotta. Vik és Relhist szerint porlasztócsúcs probléma. Én ezt nem akarom elhinni, mert nekem pcs. csere után pár ezer km. után is jelentkezett. Lehet a nyomásszabályzó szelep hibája, de az is, hogy valahol levegősödik az üza. rendszer.
Tapasztalatokat, megoldásokat várok én is.
Arrabonus
a levegőtől le is állna,és nem csak vészüzem lenne.Akkor inkább a nyomásszabályzó.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4412 Dátum:
2010.08.13 péntek, 20:13:54 »
Idézetet írta: lepy - 2010.08.13 péntek, 17:46:58
Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.
valamelyik service-ben.kb 6e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4413 Dátum:
2010.08.13 péntek, 22:25:07 »
Idézetet írta: bandika - 2010.08.13 péntek, 06:35:34
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
Valamelyik írásban /régebbiben/megtalálod,és fényképeket is mutatnak róla.Pontosan nem tudom melyikben,de én is láttam.Sőt az én szerelőm is már csinált ilyet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4414 Dátum:
2010.08.13 péntek, 22:36:16 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.13 péntek, 15:13:59
Megtörtént az olajcserém szürök stb....
A gázolajszürő cserénél nagyon találékonyak voltak,merevitö le szürő ki,új be és akkor jött a csoda:
zsiguli ac!!!!!
rátette a kifelé nyílra és indult a pumpálás!!!
amikor egyenletesen folyt az olaj kifele akkor levette és már mehettem is....
okos megoldás tetszett....
Ma jártam egy tdci Fusion motorterében.
Abba gyárilag(!) be van építve a kézi pumpedli!
Pislogtam rendesen, mikor megláttam!
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4415 Dátum:
2010.08.14 szombat, 12:16:05 »
sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4416 Dátum:
2010.08.14 szombat, 12:18:48 »
Idézetet írta: eric20 - 2010.08.14 szombat, 12:16:05
sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.
Csak egy topicba egy bejegyzés. a másikban már válaszoltam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4417 Dátum:
2010.08.14 szombat, 12:36:41 »
Idézetet írta: eric20 - 2010.08.14 szombat, 12:16:05
sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.
Nincs esetleg olyankor sárga izzítójel villogás?Vészüzem.Üzemanyag rendszeri nyomáshiba=Pcsúcs gyanús.
Mivel diagnosztizálták?Gyári cuccal vagy mezei elm-el?
Mértetek turbónyomást?Mert pl lehet egy repedés a turbócsövön,és megviccel.De akkor nincs sárga izzítójel villogás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyeni
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4418 Dátum:
2010.08.14 szombat, 19:44:37 »
Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4419 Dátum:
2010.08.14 szombat, 20:32:42 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.14 szombat, 19:44:37
Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
Olvastatok hibakódot,de csak gyári müszerrel fog menni akkor pontossabban tudsz majd mindent.Nekem is ilyen volt a gondom,most ott tartunk,Diesel vezérlő modul ami a doblemezben van cserélni kellett.Az volt a hiba ,hogy programozni kellett az ECU-t,de nekem nem lehetett mert hibás volt a modul.De lehet,hogy nálad más van.Viszont nekem menetközben nem volt soha villogás,csak indításnál.Ez miatt lehet pcsúcs hiba is neked.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4420 Dátum:
2010.08.14 szombat, 21:24:29 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.14 szombat, 19:44:37
Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
sprayvel?ez nem fiat tipo.Halottak a csúcsok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4421 Dátum:
2010.08.14 szombat, 21:30:42 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.14 szombat, 19:44:37
Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
Szia!
A spray-t
felejtsd el szét k-rod a motort olyan szinten,hogy senki nem rakja össze inkább vidd el valami normális szerelöhöz.Ha meg irod merre laksz segiteni fognak.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4422 Dátum:
2010.08.14 szombat, 21:36:20 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.08.14 szombat, 19:44:37
Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
bocs...kezd el egy go szűrő cserével.Aztán folytasd a spray elásásával,majd fejezd be a hibakódok törlésével.(de jegyezd fel a hibakódokat).és indítsd be az autót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4423 Dátum:
2010.08.14 szombat, 22:42:22 »
Idézetet írta: bandika - 2010.08.13 péntek, 06:35:34
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
Szia!
Az az igazság, hogy nem sikerült valami jól, mert megint búg az a xar. Elrontottam azzal, hogy az alu pogácsa külső átmérője túl nagy lett, és nem tudott forogni a csészében, ezért a rögzítőcsavart nem lehetett teljesen meghúzni, végül menetrögzítővel került a helyére,hogy a csavaron mégis el tudjon fordulni.
Persze az is igaz, hogy maga a feszítő is elég sokat futott, szóval nem vagyok biztos benne, hogy ettől búg megint...
A következő nekifutás 23.-án lesz, akkorra viszont átdolgozom egy kicsit a "konstrukciót".
Meg végre belekerül a szabadonfutó is.
Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4424 Dátum:
2010.08.14 szombat, 22:53:48 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.14 szombat, 22:42:22
Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?
pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4425 Dátum:
2010.08.14 szombat, 23:08:41 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.14 szombat, 22:53:48
pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt
Azt mondod, ráhúzza magát? Menetrögzítő kell?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4426 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 01:50:41 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.14 szombat, 23:08:41
Azt mondod, ráhúzza magát? Menetrögzítő kell?
semmi, csak kézzel rátekerni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4427 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 07:08:37 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.14 szombat, 22:53:48
pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt
majd 1x valaki beruház 1 ilyenre,és akkor lesz mindenkinek....
http://www.lincos.hu/hu/generator/generator-szerelo-keszlet-13db-os-ka-1615
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bandika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4428 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 08:25:13 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.14 szombat, 22:42:22
Szia!
Az az igazság, hogy nem sikerült valami jól, mert megint búg az a xar. Elrontottam azzal, hogy az alu pogácsa külső átmérője túl nagy lett, és nem tudott forogni a csészében, ezért a rögzítőcsavart nem lehetett teljesen meghúzni, végül menetrögzítővel került a helyére,hogy a csavaron mégis el tudjon fordulni.
Persze az is igaz, hogy maga a feszítő is elég sokat futott, szóval nem vagyok biztos benne, hogy ettől búg megint...
A következő nekifutás 23.-án lesz, akkorra viszont átdolgozom egy kicsit a "konstrukciót".
Meg végre belekerül a szabadonfutó is.
Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?
Szia
Várom a fejleményeket.
Dobj majd egy e-mailt légyszi.
köszi
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4429 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 12:52:12 »
No a szerdán zsír új csúcsokkal és teljes üzemanyagrendszeri tisztítással elhozott autóm motorja kinyomja a go-t a csúcsoknál...nem tudom, hogy konkrétan honnan szökik az üzemanyag...de jön...érezni bent is a szagát, s nagyobb terhelésnél...mondjuk az már jó nagy, vészüzibe is dobja az autót. Volt valakinek ilyen? Mondjuk garanciális a dolog, ugyhogy viszem a jövőhéten vissza, csak kvra idegesít, hogy kifizet az ember 4 kilot, s ezt kapja...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4430 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 12:56:35 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.15 vasárnap, 12:52:12
No a szerdán zsír új csúcsokkal és teljes üzemanyagrendszeri tisztítással elhozott autóm motorja kinyomja a go-t a csúcsoknál...nem tudom, hogy konkrétan honnan szökik az üzemanyag...de jön...érezni bent is a szagát, s nagyobb terhelésnél...mondjuk az már jó nagy, vészüzibe is dobja az autót. Volt valakinek ilyen? Mondjuk garanciális a dolog, ugyhogy viszem a jövőhéten vissza, csak kvra idegesít, hogy kifizet az ember 4 kilot, s ezt kapja...
a nagynyomású fémszakaszokat és a résolajcsöveket cserélték?
Ha nem, akkor várhatóan a résolajcső nyakán lévő O gyűrű a ludas. Ha a hollandinál eresztene a porlasztó tetején, még a hátsó rendszámod is gázolajos lenne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4431 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 13:47:03 »
Sziasztok, Lenne egy kérdésem. Ha teljesen elfordítom a kormányt, bármely irányba, a szervószivattyú csattog. Ha megfogom, érzem is a kezemmel, de nem tudom, hogy a sziattyú, vagy a rajta lévő szíjtárcsa a rossz.Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a gond, és merjek-e így járni vele? Köszönöm.
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4432 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:11:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.15 vasárnap, 12:56:35
a nagynyomású fémszakaszokat és a résolajcsöveket cserélték?
Ha nem, akkor várhatóan a résolajcső nyakán lévő O gyűrű a ludas. Ha a hollandinál eresztene a porlasztó tetején, még a hátsó rendszámod is gázolajos lenne.
Mindent cseréltek hozzá, mert csak úgy érvényes rá a garancia, még go szűrőt is pedig azt 2 héttel elötte cseréltettem...de a garancia csak akkor él, ha együtt cserlélik...nekem is valami olyan gyanúm van, hogy valami nem jól lett meghúzva, vagy hogy valami rés van valahol...ez a O gyűrű merre van?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4433 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:21:38 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.15 vasárnap, 17:11:47
Mindent cseréltek hozzá, mert csak úgy érvényes rá a garancia, még go szűrőt is pedig azt 2 héttel elötte cseréltettem...de a garancia csak akkor él, ha együtt cserlélik...nekem is valami olyan gyanúm van, hogy valami nem jól lett meghúzva, vagy hogy valami rés van valahol...ez a O gyűrű merre van?
ha mindent cseréltek, akkor a résolajcső nem lehet probléma.
A porlasztókon a felső hollandikat kellene meghúzni szvsz.
Vidd vissza a szervizbe, hogy nézzék meg. Ne barkácsold, mert ráfogják, hogy azért nem működik, mert hozzányúltál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4434 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:23:58 »
SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4435 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:24:46 »
Vagy a turbóm halt meg teljesen?
??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4436 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:33:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.15 vasárnap, 17:21:38
ha mindent cseréltek, akkor a résolajcső nem lehet probléma.
A porlasztókon a felső hollandikat kellene meghúzni szvsz.
Vidd vissza a szervizbe, hogy nézzék meg. Ne barkácsold, mert ráfogják, hogy azért nem működik, mert hozzányúltál.
Nem barkácsoltam, csak megnéztem, hogy nem lazák-e a csavarok a csöveknél...de nem mozogtak...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4437 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:40:50 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.08.15 vasárnap, 17:33:53
Nem barkácsoltam, csak megnéztem, hogy nem lazák-e a csavarok a csöveknél...de nem mozogtak...
1600bar mellett elég egy kevés kosz, ami miatt az önzáró hollandi nem zár teljesen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4438 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:41:48 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.15 vasárnap, 17:23:58
SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni
MI az hogy puha? állóhelyzetben puhák, mert nem tölt a turbó.
Köszörülő hang? visítás? füst?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4439 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 17:53:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.15 vasárnap, 17:40:50
1600bar mellett elég egy kevés kosz, ami miatt az önzáró hollandi nem zár teljesen.
1600 bar? az igen...akkor valószínűleg nem nagy a baj, csak valamit nem jól raktak vissza, és kifúj rajta a cucc?! Na majd jövőhéten meglátjuk...de remélem ott a helyszínen meg tudják csinálni, mert megint nem akarom otthagyni az autót napokra...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4440 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 18:21:24 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.15 vasárnap, 17:23:58
SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni
A fűggőleges csőszakaszt nézd meg,valszeg kilukadt a gumicső.Vagy a turbó utáni rövidszakasz valamelyikét letolta.....
Ha holnap mész nyaralni,akkor még de. vegyél csövet vagy a cromaxban vagy a nagyautónál.
Vagy ha nem kapsz gyorsba,nekem is megvan még a levetett készletem,kivéve a függőlegest,mert azt már postára adtam Ezsoltnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyeni
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4441 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:00:02 »
sziasztok!
kicseréltem a go szűrőt, alapjárat frankó egyenletes
kipörög a motor de az indítás nehézkes tekertetni kell hogy elindiuljon elég sokat
többször és bevillan az izzítás jel
köszi
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4442 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:13:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.15 vasárnap, 17:41:48
MI az hogy puha? állóhelyzetben puhák, mert nem tölt a turbó.
Köszörülő hang? visítás? füst?
Megvan a hiba!!!!!!!!
Az egr-nél ahol le van dugózva,az a fémcsö amin jön a kipuffgáz ki volt jöve a helyéröl!!!!NEM ÉRTEM.......
Ott fújt ki azért nem volt meg a nyomás...
Egyszerüen lejár a felfogatása!!!!!!!!
Visszanyomtam a helyére és máris úgy müködött ahogy kell neki....
Holnap valahogy megszerelem:ötletek?
??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4443 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:14:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.15 vasárnap, 18:21:24
A fűggőleges csőszakaszt nézd meg,valszeg kilukadt a gumicső.Vagy a turbó utáni rövidszakasz valamelyikét letolta.....
Ha holnap mész nyaralni,akkor még de. vegyél csövet vagy a cromaxban vagy a nagyautónál.
Vagy ha nem kapsz gyorsba,nekem is megvan még a levetett készletem,kivéve a függőlegest,mert azt már postára adtam Ezsoltnak.
Alf mit szólsz a hibához?
?
Érted??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4444 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:17:24 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.15 vasárnap, 19:14:49
Alf mit szólsz a hibához?
?
Érted??
Létezik ilyen?
??
Számomra hihetetlen mert semmi jelét nem látom annak,hogy az a kettö egybe volt!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4445 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:54:18 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.15 vasárnap, 19:17:24
Létezik ilyen?
??
Számomra hihetetlen mert semmi jelét nem látom annak,hogy az a kettö egybe volt!!!!!
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4446 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 19:59:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.15 vasárnap, 19:54:18
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Amivel rögzitem a csövet az egr-hez az külön vált a csötől!
és nem látom semmi jelét annak,hogy egybe lett volna.
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4447 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:07:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.15 vasárnap, 19:54:18
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Idézetet írta: alf - 2010.08.15 vasárnap, 19:54:18
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Maga a csö vált el a rögzitéstöl ahol a dugó van!!!!!!!
ha visszanyomom akkor tökéletesen müködik.igy néz ki:
egr+dugó+tömités és a felfogatása a csönek+csö,és ez a csö kijött a felfogatásböl
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4448 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:19:34 »
Idézetet írta: balko - 2010.08.15 vasárnap, 20:07:15
Maga a csö vált el a rögzitéstöl ahol a dugó van!!!!!!!
ha visszanyomom akkor tökéletesen müködik.igy néz ki:
egr+dugó+tömités és a felfogatása a csönek+csö,és ez a csö kijött a felfogatásböl
hát facca. nem sok esélyed van így nyaralás előtt 1 nappal....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4449 Dátum:
2010.08.15 vasárnap, 20:29:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.15 vasárnap, 20:19:34
hát facca. nem sok esélyed van így nyaralás előtt 1 nappal....
Mit szólsz ehhez:
Rárakom a felfogatást a csöre,kicsit túl nyomom és elperemeztetem,szintbe hozom,tömités a saválló lemez elé és mögé!?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
96
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ