Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 08:18:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 891 892 893 894 895 896 897 [898] 899 900 901 902 903 904 905 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13332276 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44850 Dátum: 2018.04.10 kedd, 19:44:27 »

Nem műanyag házban van benne az egész és 3 csatlakozó megy csak rá. Ami ott volt a környékén test mindet megnéztem volt egy másik icu is rádugtam de azzal sem indult .még mindig nem jut üzemanyag a hengerbe.
de a műanyag házon belül alu bordás házban van,nem?

https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCi-INJECTION-CONTROL-UNIT-ICU-ECU-3S7Q-9F954-AB-2000-2006-/272857920188
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44851 Dátum: 2018.04.10 kedd, 19:47:26 »

Igen de arra semmi kábel nem megy csak a csatlakozók és ennyi.a kábelköteg meg megy tovább az akksi alá.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44852 Dátum: 2018.04.10 kedd, 20:23:14 »

Sziasztok!

Tehát felkerült a 2.2-es turbó, de olyan mintha gyengébb lenne a kocsi.
Ez tényleg lehet attól, hogy ennek több kipufogó gáz kellene, mint a 2.2-esen?
Tehát hogy ugyanolyan legyen mint a gyári akkor chippeltetnem kell?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44853 Dátum: 2018.04.10 kedd, 20:45:15 »

Sziasztok!

Tehát felkerült a 2.2-es turbó, de olyan mintha gyengébb lenne a kocsi.
Ez tényleg lehet attól, hogy ennek több kipufogó gáz kellene, mint a 2.2-esen?
Tehát hogy ugyanolyan legyen mint a gyári akkor chippeltetnem kell?

Szerintem Lajos most hülyeséget írkál. Ha ugyan akkora a ház, nem hinném, hogy nagyobb lenne! Valamimt a 2.0 185körül pörög a 2.2 meg 215e-t! Azt már tudjuk, hogyha minél kisebb a tömeg annál könnyebben pörög, lásd könnyített havasy motorokat
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44854 Dátum: 2018.04.10 kedd, 20:46:38 »

Szerintem Lajos most hülyeséget írkál. Ha ugyan akkora a ház, nem hinném, hogy nagyobb lenne! Valamimt a 2.0 185körül pörög a 2.2 meg 215e-t! Azt már tudjuk, hogyha minél kisebb a tömeg annál könnyebben pörög, lásd könnyített havasy motorokat

Nem tudom, mindenki aztmondta hogy simán felmehet rá a 2.2-esé.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #44855 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:21:17 »

Nem tudom, mindenki aztmondta hogy simán felmehet rá a 2.2-esé.
Szia nekem is 2.2 tdci turbo lett rá rakva kb 4-5 éve ,Ervin csinálta ,úgy emlékszem azt mondta a lapátok másak.ill nagyobb fordulatnál húz jobban ,mondjuk ez igaz is 2500 mrp felett húz rendesen.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44856 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:23:38 »

Szia nekem is 2.2 tdci turbo lett rá rakva kb 4-5 éve ,Ervin csinálta ,úgy emlékszem azt mondta a lapátok másak.ill nagyobb fordulatnál húz jobban ,mondjuk ez igaz is 2500 mrp felett húz rendesen.

Na én is ezt vettem észre. Akkor ez normális így?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #44857 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:25:54 »

Na én is ezt vettem észre. Akkor ez normális így?
(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44858 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:29:54 »

(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.

A gyári 2.0-ással emelte az elejét már 1800-2000 körül.
A 2.2-essel egyenletesebben húz, de nem annyira szerintem, 2500-nl tényleg jobban megindul
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44859 Dátum: 2018.04.10 kedd, 21:41:53 »

(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.

A vezérlője elektromos ? Az is le lett cserélve?
Mert én nekem maradt a 2.0-ás elektronikája
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44860 Dátum: 2018.04.11 szerda, 05:59:01 »

Igen de arra semmi kábel nem megy csak a csatlakozók és ennyi.a kábelköteg meg megy tovább az akksi alá.
Mi tilthatja még le a porlasztókat?piros led az órában nem villog indítózáskor? Ha valamelyik jeladó volna arra lenne hibakód?indítózásnál amúgy nem megy fel a fordulatszám csak mikor elengedem a kulcsot mozdul meg egy picit
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44861 Dátum: 2018.04.11 szerda, 18:42:28 »

Sziasztok!
Ma indulás után elkezdődött a dpf regenerálás, gyorsan kiléptem az m0-ra mentem vele 30km-t 130-170km/h között.
Megálltam, vásárlás után beindítottam de a service lámpa(olajoskanna+villáskulcs) most nem aludt el.
Ha jól tudom ez az olajat figyeli? Vagy más funkciója is van?
Mennyire sos ilyenkor olajat cserélni? Jövő hónapra terveztem addig használhatom még vagy inkább ne?

Sziasztok!

A válasz:
Az olajcsere a DPF regeneráció során felhasznált tüzelőanyag hengerfalon kicsapódó mennyisége (becsült adat), kivonva belőle a kipárolgott mennyiseget (olaj hőmérsékletet mér). Ha az előre meghatározott határérték felett van (7%), akkor csere.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44862 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:10:45 »

Sziasztok!

A válasz:
Az olajcsere a DPF regeneráció során felhasznált tüzelőanyag hengerfalon kicsapódó mennyisége (becsült adat), kivonva belőle a kipárolgott mennyiseget (olaj hőmérsékletet mér). Ha az előre meghatározott határérték felett van (7%), akkor csere.
tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44863 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:30:24 »

tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?

Engem kérdezel?Hát én nem tudom! rinya
Ezt a választ kaptam a ford magyarországtól. wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44864 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:37:22 »

tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?

Nem lehet, hogy a vízhőfokból következtet valamit?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44865 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:42:19 »

Engem kérdezel?Hát én nem tudom! rinya
Ezt a választ kaptam a ford magyarországtól. wave
óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?

-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.

Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44866 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:42:56 »

Nem lehet, hogy a vízhőfokból következtet valamit?
nemá... nyes
vízhőfokot sem mér. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44867 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:53:36 »

nemá... nyes
vízhőfokot sem mér. eplus2

Jó van na, a hengerfej hőmérsékletre gondoltam nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44868 Dátum: 2018.04.11 szerda, 19:55:55 »

óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?

-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.

Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.

Már többször leveleztem velük, előzményekben megvan az alvázszám is nekik.
Megnézte e? Vagy csak általánosságban írta? jó kérdés.

Tehát azt mondod, hogy akkor sikertelen volt a regen és azért gyulladt ki a lámpa?
De akkor miért hagyta abba a regent?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44869 Dátum: 2018.04.11 szerda, 20:20:28 »

Már többször leveleztem velük, előzményekben megvan az alvázszám is nekik.
Megnézte e? Vagy csak általánosságban írta? jó kérdés.

Tehát azt mondod, hogy akkor sikertelen volt a regen és azért gyulladt ki a lámpa?
De akkor miért hagyta abba a regent?
biztos, hogy a regen miatt gyújtott olajcsere lámpát?
Nem.
Az is lehet, hogy a 20e km-es csereciklust jelezte...,nem? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44870 Dátum: 2018.04.11 szerda, 20:23:36 »

biztos, hogy a regen miatt gyújtott olajcsere lámpát?
Nem.
Az is lehet, hogy a 20e km-es csereciklust jelezte...,nem? Roll Eyes

Az is elképzelhető de augusztusban volt cserélve az olaj.
Valamint pont a regen utáni idításnál gyulladt ki a lámpa.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44871 Dátum: 2018.04.11 szerda, 20:27:05 »

Az is elképzelhető de augusztusban volt cserélve az olaj.
Valamint pont a regen utáni idításnál gyulladt ki a lámpa.
a csereciklust kizárólag km után jelzi.ha a 20e km közben is lámpát gyújt,az a sikertelen regek miatt van.

Az előzőt nem tudod mikor volt gondolom,mert még nemrégóta van meg.Ha addig nem fordul elő,jegyezd fel az óraállást,és figyeld kb 20e km után.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44872 Dátum: 2018.04.11 szerda, 21:05:10 »

a csereciklust kizárólag km után jelzi.ha a 20e km közben is lámpát gyújt,az a sikertelen regek miatt van.

Az előzőt nem tudod mikor volt gondolom,mert még nemrégóta van meg.Ha addig nem fordul elő,jegyezd fel az óraállást,és figyeld kb 20e km után.

Nekem egy ismerősöm dugta rá a gépét és Delphi programmal néztük. Abban volt korom mennyiség mérés is az olajban, persze 0-át mutatott.
Na ilyen sincs az MK3-ban Smiley A maximum az olajnyomás kapcsoló elöl
Pedig ismerősöm Ford szervizben dolgozott és el akarta adni nekem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #44873 Dátum: 2018.04.11 szerda, 21:55:35 »

A vezérlője elektromos ? Az is le lett cserélve?
Mert én nekem maradt a 2.0-ás elektronikája
Az elektronika a régi maradt,úgy emlékszem ua,mind két fajta.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44874 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 08:51:38 »

óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?

-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.

Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.

A korom nem távozik hamuként. Mivel közel elemi tisztaságú szén, max. CO2 formájában tud távozni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44875 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 14:30:24 »

Mi tilthatja még le a porlasztókat?piros led az órában nem villog indítózáskor? Ha valamelyik jeladó volna arra lenne hibakód?indítózásnál amúgy nem megy fel a fordulatszám csak mikor elengedem a kulcsot mozdul meg egy picit
Valaki az icun kivül.még mi okozhat ilyen gondot?

Egy dolgot találtam mérések közben hogy a nyomásszenzorra ami megy csatlakozó ott a kéne látszik hogy at 1es láb és testree 0.5vot kéne mérnem nekem ott is 5v a feszültség .valaki esetleg erre tudna valamit mondani ?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 19:11:49 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44876 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 19:13:17 »

Az autodatában nem találok több infót esetleg valak utána nézne nekem.valami komolybb leírásban?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 23:10:28 írta AndyA » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #44877 Dátum: 2018.04.13 péntek, 10:29:23 »

Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy tegnap a dugóban araszolva elég határozottan elindult a vízhőfokom a 120-as osztás felé, pont nem sokkal hogy megérkeztem volna. Akkor leállítottam, majd utána este mentem haza akkor már rendes tempóban ismét középen volt a mutató. Nem is hallottam araszolásnál hogy bekapcsolt volna a hűtőventilláttor, klímára sem. Azóta se volt gond ma reggel se az autópályán.
Gyanítom hogy nem kapcsol a ventillátor, de mégis kérdezlek titeket hogy mi tévő legyek?

Köszi előre is  Smiley

Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44878 Dátum: 2018.04.13 péntek, 10:32:53 »

Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy tegnap a dugóban araszolva elég határozottan elindult a vízhőfokom a 120-as osztás felé, pont nem sokkal hogy megérkeztem volna. Akkor leállítottam, majd utána este mentem haza akkor már rendes tempóban ismét középen volt a mutató. Nem is hallottam araszolásnál hogy bekapcsolt volna a hűtőventilláttor, klímára sem. Azóta se volt gond ma reggel se az autópályán.
Gyanítom hogy nem kapcsol a ventillátor, de mégis kérdezlek titeket hogy mi tévő legyek?

Köszi előre is  Smiley

Elsőnek nézd meg a biztosítékát. Ha az jó, akkor meg a csatlakozóját. Az szokott besülni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #44879 Dátum: 2018.04.13 péntek, 10:45:58 »

Elsőnek nézd meg a biztosítékát. Ha az jó, akkor meg a csatlakozóját. Az szokott besülni.

AndyA

Rendben, köszönöm. A szerelőm rögtön a cserét mondta de azért megnézem hátha nem kell.
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44880 Dátum: 2018.04.13 péntek, 10:49:13 »

Rendben, köszönöm. A szerelőm rögtön a cserét mondta de azért megnézem hátha nem kell.

Ha a csati jónak tűnik, akkor megpróbálhatsz 12V-ot adni az akksiról a ventilátornak (valami vastagabb dróttal, elég sok villanyt kér!). Ha a motor-ventilátor maga működik, akkor azt kell megnézni, a saját vezetékén kap-e villanyt, amikor kell neki. Ha klímát kapcsolsz, elég hamar be kell induljon, és akkor meg lehet mérni.

Szépen sorban, lépésről-lépésre kell kizárni a lehetséges hibaokokat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #44881 Dátum: 2018.04.13 péntek, 10:57:14 »

Ha a csati jónak tűnik, akkor megpróbálhatsz 12V-ot adni az akksiról a ventilátornak (valami vastagabb dróttal, elég sok villanyt kér!). Ha a motor-ventilátor maga működik, akkor azt kell megnézni, a saját vezetékén kap-e villanyt, amikor kell neki. Ha klímát kapcsolsz, elég hamar be kell induljon, és akkor meg lehet mérni.

Szépen sorban, lépésről-lépésre kell kizárni a lehetséges hibaokokat. Smiley

AndyA

Értem. Meg fogom próbálni. Köszi
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #44882 Dátum: 2018.04.13 péntek, 11:23:59 »



Szia!

Engem a főtengely jeladó szívatott pont így, meg sem mozdult a fordulatszám mérőm, csere vagy a hézag beállítása lehet segít.
Én a porlasztókat is megnézetném, mert nekem zárlatnál sem volt hibakód, pedig három is zárlatos volt, és nem nyitott.
Üdv:

« Utoljára szerkesztve: 2018.04.13 péntek, 12:42:32 írta AndyA » Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44883 Dátum: 2018.04.13 péntek, 16:30:31 »

Sziasztok. Köszönöm a segítséget. Ma megjött a vezérműtengely jeladó, be lett rakva és jó is.  worship
De előtte megszivatott az autó, mert már abszolút nem indult be...  falbav

Köszönöm a segítséget!!!!  worship  worship  worship  worship  worship  Grin  Grin  Grin
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44884 Dátum: 2018.04.13 péntek, 16:31:55 »

Sziasztok. Köszönöm a segítséget. Ma megjött a vezérműtengely jeladó, be lett rakva és jó is.  worship
De előtte megszivatott az autó, mert már abszolút nem indult be...  falbav

Köszönöm a segítséget!!!!  worship  worship  worship  worship  worship  Grin  Grin  Grin
eljen pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #44885 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 13:01:52 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem egy hiba megálapitásában. A hiba ugy kezdődött hogy mentem haza és el kezdett villogni az izzitás jelző. Másnap reggel nehezen indult. És kopogni kezdet elinduláskor.Szervizben azt irta a bosch hogy az egyes henger kopog.A megfigyelésem az hogy üzem meleg motornál kisseb a kopogás.Illetve hogy reggel 10 fokban indul nehezen a kocsi.Olajat lecseréltem mert már bőven esedékes volt. Gazolajszűrő jön most mert az már nagyon régen volt.Alapjárat egyenletes,és a fordulat is szépen megy vissza. Szűrő eltömődés okozhat ilyent?

Az autom 2002 Mondeo 2.0tdci Fmba
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44886 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 13:05:24 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem egy hiba megálapitásában. A hiba ugy kezdődött hogy mentem haza és el kezdett villogni az izzitás jelző. Másnap reggel nehezen indult. És kopogni kezdet elinduláskor.Szervizben azt irta a bosch hogy az egyes henger kopog.A megfigyelésem az hogy üzem meleg motornál kisseb a kopogás.Illetve hogy reggel 10 fokban indul nehezen a kocsi.Olajat lecseréltem mert már bőven esedékes volt. Gazolajszűrő jön most mert az már nagyon régen volt.Alapjárat egyenletes,és a fordulat is szépen megy vissza. Szűrő eltömődés okozhat ilyent?

Az autom 2002 Mondeo 2.0tdci Fmba

Nem jellemző. Inkább porlasztó hiba okoz ilyet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #44887 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 13:10:14 »

Nem jellemző. Inkább porlasztó hiba okoz ilyet...

AndyA

A szívósor tömítetlensége nem okozhat ilyet?
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44888 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 14:55:30 »

A szívósor tömítetlensége nem okozhat ilyet?

Nem nagyon.
Porlasztók kódjait be írva még megy talán, de szerintem porlasztó felújítás lesz ebből. Be kéne méretni őket.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Aurex
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #44889 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 16:51:54 »

Nem nagyon.
Porlasztók kódjait be írva még megy talán, de szerintem porlasztó felújítás lesz ebből. Be kéne méretni őket.
Injektor tisztítóval elérhetek még valamit?Mennyit tudok még elmenni vele.Sajnos külföldön vagyok és arany árban van a porlasztok kimérése is.420ezer van a gépbe.Lehet hogy megy a bontoba☹
Naplózva

Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44890 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 17:31:30 »

Injektor tisztítóval elérhetek még valamit?Mennyit tudok még elmenni vele.Sajnos külföldön vagyok és arany árban van a porlasztok kimérése is.420ezer van a gépbe.Lehet hogy megy a bontoba☹

Nem nagyon, sajnos. Egy próbát megér, de sok reményt ne fűzz hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44891 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 09:19:59 »

Sziasztok meg tudná valaki mondani hogy mekkora nyomást kellenetermelnie a szivattyúnak induláshoz?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44892 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 12:22:13 »

Sziasztok

Budapesten vagyok , esetleg valaki meg tudja hallgatni az autómat vagy hozzátud szólni a ketyegéshez menetközben?
Tehát kipróbálni. Oda megyek ahova kell. De fél5 után csak.

Vikhez csak előzetes egyeztetés után lehet menni? Meg a fél 5 is késő már hozzá

Köszönöm
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44893 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 15:23:28 »

de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)  eplus2
2T tapasztalat: lágyabban és seJmesebben ketyeg, teccik neki és nekem is.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44894 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 19:53:41 »

Sziasztok meg tudná valaki mondani hogy mekkora nyomást kellenetermelnie a szivattyúnak induláshoz?

gyujtást ráadod és a forscanben 230 bart kellene látnod
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44895 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 19:56:55 »

gyujtást ráadod és a forscanben 230 bart kellene látnod

Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44896 Dátum: 2018.04.17 kedd, 09:10:06 »

Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.
Csinál.indítózáskor még 450et is de kidobja a p 0251et
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44897 Dátum: 2018.04.17 kedd, 10:16:00 »

Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.

biztos


Talán attól , hogy az előzőleg alapjáraton járó motor nyomása benne maradt és tartja, nem engedi vissza a tankba  az üzemanyagot Huh?

gyujtásra teszed és elinditod az élő adatot és már olvassa is a maradvány nyomásértéket
nálam mindig 230 bart mutat alapból és innen emelkedik, beinditás után pedál nyomogatásra


« Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 10:20:49 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44898 Dátum: 2018.04.17 kedd, 10:48:05 »

biztos


Talán attól , hogy az előzőleg alapjáraton járó motor nyomása benne maradt és tartja, nem engedi vissza a tankba  az üzemanyagot Huh?

gyujtásra teszed és elinditod az élő adatot és már olvassa is a maradvány nyomásértéket
nálam mindig 230 bart mutat alapból és innen emelkedik, beinditás után pedál nyomogatásra




Leállításkor azonnal elengedi a rail csőből a nyomást.
Gyújtáson a rail nyomásszenzor jelfeszültsége 0.5 V, alapjárati nyomáson, ahol elindul már az autó 1.1-1.3V.


Te azt mondod, hogy az alapjárati minimum nyomásérték lenne a rail csőben csak gyújtásra. Képtelenség....
Amit látsz, nem valós -frissült- adat. Mondhatni kiolvasási, program, szoftver....hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44899 Dátum: 2018.04.17 kedd, 10:59:59 »

Csinál.indítózáskor még 450et is de kidobja a p 0251et

Sok, ezért kapod a hibaüzenetet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 891 892 893 894 895 896 897 [898] 899 900 901 902 903 904 905 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.