Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:45:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
891
892
893
894
895
896
897
[
898
]
899
900
901
902
903
904
905
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636899 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44850 Dátum:
2018.04.10 kedd, 19:44:27 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.10 kedd, 19:27:10
Nem műanyag házban van benne az egész és 3 csatlakozó megy csak rá. Ami ott volt a környékén test mindet megnéztem volt egy másik icu is rádugtam de azzal sem indult .még mindig nem jut üzemanyag a hengerbe.
de a műanyag házon belül alu bordás házban van,nem?
https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCi-INJECTION-CONTROL-UNIT-ICU-ECU-3S7Q-9F954-AB-2000-2006-/272857920188
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44851 Dátum:
2018.04.10 kedd, 19:47:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.10 kedd, 19:44:27
de a műanyag házon belül alu bordás házban van,nem?
https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCi-INJECTION-CONTROL-UNIT-ICU-ECU-3S7Q-9F954-AB-2000-2006-/272857920188
Igen de arra semmi kábel nem megy csak a csatlakozók és ennyi.a kábelköteg meg megy tovább az akksi alá.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44852 Dátum:
2018.04.10 kedd, 20:23:14 »
Sziasztok!
Tehát felkerült a 2.2-es turbó, de olyan mintha gyengébb lenne a kocsi.
Ez tényleg lehet attól, hogy ennek több kipufogó gáz kellene, mint a 2.2-esen?
Tehát hogy ugyanolyan legyen mint a gyári akkor chippeltetnem kell?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44853 Dátum:
2018.04.10 kedd, 20:45:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.10 kedd, 20:23:14
Sziasztok!
Tehát felkerült a 2.2-es turbó, de olyan mintha gyengébb lenne a kocsi.
Ez tényleg lehet attól, hogy ennek több kipufogó gáz kellene, mint a 2.2-esen?
Tehát hogy ugyanolyan legyen mint a gyári akkor chippeltetnem kell?
Szerintem Lajos most hülyeséget írkál. Ha ugyan akkora a ház, nem hinném, hogy nagyobb lenne! Valamimt a 2.0 185körül pörög a 2.2 meg 215e-t! Azt már tudjuk, hogyha minél kisebb a tömeg annál könnyebben pörög, lásd könnyített havasy motorokat
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44854 Dátum:
2018.04.10 kedd, 20:46:38 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.10 kedd, 20:45:15
Szerintem Lajos most hülyeséget írkál. Ha ugyan akkora a ház, nem hinném, hogy nagyobb lenne! Valamimt a 2.0 185körül pörög a 2.2 meg 215e-t! Azt már tudjuk, hogyha minél kisebb a tömeg annál könnyebben pörög, lásd könnyített havasy motorokat
Nem tudom, mindenki aztmondta hogy simán felmehet rá a 2.2-esé.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44855 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:21:17 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.10 kedd, 20:46:38
Nem tudom, mindenki aztmondta hogy simán felmehet rá a 2.2-esé.
Szia nekem is 2.2 tdci turbo lett rá rakva kb 4-5 éve ,Ervin csinálta ,úgy emlékszem azt mondta a lapátok másak.ill nagyobb fordulatnál húz jobban ,mondjuk ez igaz is 2500 mrp felett húz rendesen.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44856 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:23:38 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.04.10 kedd, 21:21:17
Szia nekem is 2.2 tdci turbo lett rá rakva kb 4-5 éve ,Ervin csinálta ,úgy emlékszem azt mondta a lapátok másak.ill nagyobb fordulatnál húz jobban ,mondjuk ez igaz is 2500 mrp felett húz rendesen.
Na én is ezt vettem észre. Akkor ez normális így?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44857 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:25:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.10 kedd, 21:23:38
Na én is ezt vettem észre. Akkor ez normális így?
(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44858 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:29:54 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.04.10 kedd, 21:25:54
(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.
A gyári 2.0-ással emelte az elejét már 1800-2000 körül.
A 2.2-essel egyenletesebben húz, de nem annyira szerintem, 2500-nl tényleg jobban megindul
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44859 Dátum:
2018.04.10 kedd, 21:41:53 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2018.04.10 kedd, 21:25:54
(Szerintem igen) 4-5 év semmi hiba a turbóval.
A vezérlője elektromos ? Az is le lett cserélve?
Mert én nekem maradt a 2.0-ás elektronikája
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44860 Dátum:
2018.04.11 szerda, 05:59:01 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.10 kedd, 19:47:26
Igen de arra semmi kábel nem megy csak a csatlakozók és ennyi.a kábelköteg meg megy tovább az akksi alá.
Mi tilthatja még le a porlasztókat?piros led az órában nem villog indítózáskor? Ha valamelyik jeladó volna arra lenne hibakód?indítózásnál amúgy nem megy fel a fordulatszám csak mikor elengedem a kulcsot mozdul meg egy picit
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44861 Dátum:
2018.04.11 szerda, 18:42:28 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.07 szombat, 19:13:24
Sziasztok!
Ma indulás után elkezdődött a dpf regenerálás, gyorsan kiléptem az m0-ra mentem vele 30km-t 130-170km/h között.
Megálltam, vásárlás után beindítottam de a service lámpa(olajoskanna+villáskulcs) most nem aludt el.
Ha jól tudom ez az olajat figyeli? Vagy más funkciója is van?
Mennyire sos ilyenkor olajat cserélni? Jövő hónapra terveztem addig használhatom még vagy inkább ne?
Sziasztok!
A válasz:
Az olajcsere a DPF regeneráció során felhasznált tüzelőanyag hengerfalon kicsapódó mennyisége (becsült adat), kivonva belőle a kipárolgott mennyiseget (olaj hőmérsékletet mér). Ha az előre meghatározott határérték felett van (7%), akkor csere.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44862 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:10:45 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.11 szerda, 18:42:28
Sziasztok!
A válasz:
Az olajcsere a DPF regeneráció során felhasznált tüzelőanyag hengerfalon kicsapódó mennyisége (becsült adat), kivonva belőle a kipárolgott mennyiseget (olaj hőmérsékletet mér). Ha az előre meghatározott határérték felett van (7%), akkor csere.
tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44863 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:30:24 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 19:10:45
tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?
Engem kérdezel?Hát én nem tudom!
Ezt a választ kaptam a ford magyarországtól.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44864 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:37:22 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 19:10:45
tényleg? Hol méri az olajhőmérsékletet?
Nem lehet, hogy a vízhőfokból következtet valamit?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44865 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:42:19 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.11 szerda, 19:30:24
Engem kérdezel?Hát én nem tudom!
Ezt a választ kaptam a ford magyarországtól.
óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?
-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.
Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44866 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:42:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.11 szerda, 19:37:22
Nem lehet, hogy a vízhőfokból következtet valamit?
nemá...
vízhőfokot sem mér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44867 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:53:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 19:42:56
nemá...
vízhőfokot sem mér.
Jó van na, a hengerfej hőmérsékletre gondoltam
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44868 Dátum:
2018.04.11 szerda, 19:55:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 19:42:19
óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?
-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.
Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.
Már többször leveleztem velük, előzményekben megvan az alvázszám is nekik.
Megnézte e? Vagy csak általánosságban írta? jó kérdés.
Tehát azt mondod, hogy akkor sikertelen volt a regen és azért gyulladt ki a lámpa?
De akkor miért hagyta abba a regent?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44869 Dátum:
2018.04.11 szerda, 20:20:28 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.11 szerda, 19:55:55
Már többször leveleztem velük, előzményekben megvan az alvázszám is nekik.
Megnézte e? Vagy csak általánosságban írta? jó kérdés.
Tehát azt mondod, hogy akkor sikertelen volt a regen és azért gyulladt ki a lámpa?
De akkor miért hagyta abba a regent?
biztos, hogy a regen miatt gyújtott olajcsere lámpát?
Nem.
Az is lehet, hogy a 20e km-es csereciklust jelezte...,nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44870 Dátum:
2018.04.11 szerda, 20:23:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 20:20:28
biztos, hogy a regen miatt gyújtott olajcsere lámpát?
Nem.
Az is lehet, hogy a 20e km-es csereciklust jelezte...,nem?
Az is elképzelhető de augusztusban volt cserélve az olaj.
Valamint pont a regen utáni idításnál gyulladt ki a lámpa.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44871 Dátum:
2018.04.11 szerda, 20:27:05 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.11 szerda, 20:23:36
Az is elképzelhető de augusztusban volt cserélve az olaj.
Valamint pont a regen utáni idításnál gyulladt ki a lámpa.
a csereciklust kizárólag km után jelzi.ha a 20e km közben is lámpát gyújt,az a sikertelen regek miatt van.
Az előzőt nem tudod mikor volt gondolom,mert még nemrégóta van meg.Ha addig nem fordul elő,jegyezd fel az óraállást,és figyeld kb 20e km után.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44872 Dátum:
2018.04.11 szerda, 21:05:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 20:27:05
a csereciklust kizárólag km után jelzi.ha a 20e km közben is lámpát gyújt,az a sikertelen regek miatt van.
Az előzőt nem tudod mikor volt gondolom,mert még nemrégóta van meg.Ha addig nem fordul elő,jegyezd fel az óraállást,és figyeld kb 20e km után.
Nekem egy ismerősöm dugta rá a gépét és Delphi programmal néztük. Abban volt korom mennyiség mérés is az olajban, persze 0-át mutatott.
Na ilyen sincs az MK3-ban
A maximum az olajnyomás kapcsoló elöl
Pedig ismerősöm Ford szervizben dolgozott és el akarta adni nekem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44873 Dátum:
2018.04.11 szerda, 21:55:35 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.10 kedd, 21:41:53
A vezérlője elektromos ? Az is le lett cserélve?
Mert én nekem maradt a 2.0-ás elektronikája
Az elektronika a régi maradt,úgy emlékszem ua,mind két fajta.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44874 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 08:51:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.11 szerda, 19:42:19
óriási.
Mondtad,hogy mk3 ról van szó?
-Nincs olajhőmérséklet érzékelő.Sem olajminőség érzékelő,sem semmi.
-Nem intelligens a rendszer erre vonatkozóan abszolút.
Kipufogó hőmérsékletet ,és nyomáskülönbséget mér a rendszer a dpf előtt és után. Valamennyi sikertelen regeneráció után dob a rendszer egy olajcsere szerviz jelzést.
A regent a nyomáskülönbség alapján indítja a rendszer.Hó'tt egyszerű,mint a faék.Telítődik,a nyomás megnő a dpf előtt,és ha jónéhány érték amit figyel még a rendszer-ha megvan,akkor elindul a regen.Ha a kipuff eléri a megfelelő hőmérsékletet,bizonyos idő után leáll a regen,visszahűti a rendszert,és ha a nyomáskülönbség lecsökkent megfelelő értékre,akkor sikeresnek minősíti-mert ugye a magas hőfokon elégette a kormot,és az távozott hamuként.
A korom nem távozik hamuként. Mivel közel elemi tisztaságú szén, max. CO2 formájában tud távozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44875 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 14:30:24 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.11 szerda, 05:59:01
Mi tilthatja még le a porlasztókat?piros led az órában nem villog indítózáskor? Ha valamelyik jeladó volna arra lenne hibakód?indítózásnál amúgy nem megy fel a fordulatszám csak mikor elengedem a kulcsot mozdul meg egy picit
Valaki az icun kivül.még mi okozhat ilyen gondot?
Egy dolgot találtam mérések közben hogy a nyomásszenzorra ami megy csatlakozó ott a kéne látszik hogy at 1es láb és testree 0.5vot kéne mérnem nekem ott is 5v a feszültség .valaki esetleg erre tudna valamit mondani ?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 19:11:49 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44876 Dátum:
2018.04.12 csütörtök, 19:13:17 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.12 csütörtök, 14:30:24
Valaki az icun kivül.még mi okozhat ilyen gondot?
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/04/12/712IMG_20180412_190149.jpg
Egy dolgot találtam mérések közben hogy a nyomásszenzorra ami megy csatlakozó ott a kéne látszik hogy at 1es láb és testree 0.5vot kéne mérnem nekem ott is 5v a feszültség .valaki esetleg erre tudna valamit mondani ?
Az autodatában nem találok több infót esetleg valak utána nézne nekem.valami komolybb leírásban?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.12 csütörtök, 23:10:28 írta AndyA
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44877 Dátum:
2018.04.13 péntek, 10:29:23 »
Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy tegnap a dugóban araszolva elég határozottan elindult a vízhőfokom a 120-as osztás felé, pont nem sokkal hogy megérkeztem volna. Akkor leállítottam, majd utána este mentem haza akkor már rendes tempóban ismét középen volt a mutató. Nem is hallottam araszolásnál hogy bekapcsolt volna a hűtőventilláttor, klímára sem. Azóta se volt gond ma reggel se az autópályán.
Gyanítom hogy nem kapcsol a ventillátor, de mégis kérdezlek titeket hogy mi tévő legyek?
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44878 Dátum:
2018.04.13 péntek, 10:32:53 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.13 péntek, 10:29:23
Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy tegnap a dugóban araszolva elég határozottan elindult a vízhőfokom a 120-as osztás felé, pont nem sokkal hogy megérkeztem volna. Akkor leállítottam, majd utána este mentem haza akkor már rendes tempóban ismét középen volt a mutató. Nem is hallottam araszolásnál hogy bekapcsolt volna a hűtőventilláttor, klímára sem. Azóta se volt gond ma reggel se az autópályán.
Gyanítom hogy nem kapcsol a ventillátor, de mégis kérdezlek titeket hogy mi tévő legyek?
Köszi előre is
Elsőnek nézd meg a biztosítékát. Ha az jó, akkor meg a csatlakozóját. Az szokott besülni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44879 Dátum:
2018.04.13 péntek, 10:45:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.13 péntek, 10:32:53
Elsőnek nézd meg a biztosítékát. Ha az jó, akkor meg a csatlakozóját. Az szokott besülni.
AndyA
Rendben, köszönöm. A szerelőm rögtön a cserét mondta de azért megnézem hátha nem kell.
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44880 Dátum:
2018.04.13 péntek, 10:49:13 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.13 péntek, 10:45:58
Rendben, köszönöm. A szerelőm rögtön a cserét mondta de azért megnézem hátha nem kell.
Ha a csati jónak tűnik, akkor megpróbálhatsz 12V-ot adni az akksiról a ventilátornak (valami vastagabb dróttal, elég sok villanyt kér!). Ha a motor-ventilátor maga működik, akkor azt kell megnézni, a saját vezetékén kap-e villanyt, amikor kell neki. Ha klímát kapcsolsz, elég hamar be kell induljon, és akkor meg lehet mérni.
Szépen sorban, lépésről-lépésre kell kizárni a lehetséges hibaokokat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44881 Dátum:
2018.04.13 péntek, 10:57:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.13 péntek, 10:49:13
Ha a csati jónak tűnik, akkor megpróbálhatsz 12V-ot adni az akksiról a ventilátornak (valami vastagabb dróttal, elég sok villanyt kér!). Ha a motor-ventilátor maga működik, akkor azt kell megnézni, a saját vezetékén kap-e villanyt, amikor kell neki. Ha klímát kapcsolsz, elég hamar be kell induljon, és akkor meg lehet mérni.
Szépen sorban, lépésről-lépésre kell kizárni a lehetséges hibaokokat.
AndyA
Értem. Meg fogom próbálni. Köszi
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44882 Dátum:
2018.04.13 péntek, 11:23:59 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.12 csütörtök, 14:30:24
Valaki az icun kivül.még mi okozhat ilyen gondot?
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/04/12/712IMG_20180412_190149.jpg
Egy dolgot találtam mérések közben hogy a nyomásszenzorra ami megy csatlakozó ott a kéne látszik hogy at 1es láb és testree 0.5vot kéne mérnem nekem ott is 5v a feszültség .valaki esetleg erre tudna valamit mondani ?
Szia!
Engem a főtengely jeladó szívatott pont így, meg sem mozdult a fordulatszám mérőm, csere vagy a hézag beállítása lehet segít.
Én a porlasztókat is megnézetném, mert nekem zárlatnál sem volt hibakód, pedig három is zárlatos volt, és nem nyitott.
Üdv:
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.13 péntek, 12:42:32 írta AndyA
»
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44883 Dátum:
2018.04.13 péntek, 16:30:31 »
Sziasztok. Köszönöm a segítséget. Ma megjött a vezérműtengely jeladó, be lett rakva és jó is.
De előtte megszivatott az autó, mert már abszolút nem indult be...
Köszönöm a segítséget!!!!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44884 Dátum:
2018.04.13 péntek, 16:31:55 »
Idézetet írta: Attila925 - 2018.04.13 péntek, 16:30:31
Sziasztok. Köszönöm a segítséget. Ma megjött a vezérműtengely jeladó, be lett rakva és jó is.
De előtte megszivatott az autó, mert már abszolút nem indult be...
Köszönöm a segítséget!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44885 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 13:01:52 »
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem egy hiba megálapitásában. A hiba ugy kezdődött hogy mentem haza és el kezdett villogni az izzitás jelző. Másnap reggel nehezen indult. És kopogni kezdet elinduláskor.Szervizben azt irta a bosch hogy az egyes henger kopog.A megfigyelésem az hogy üzem meleg motornál kisseb a kopogás.Illetve hogy reggel 10 fokban indul nehezen a kocsi.Olajat lecseréltem mert már bőven esedékes volt. Gazolajszűrő jön most mert az már nagyon régen volt.Alapjárat egyenletes,és a fordulat is szépen megy vissza. Szűrő eltömődés okozhat ilyent?
Az autom 2002 Mondeo 2.0tdci Fmba
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44886 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 13:05:24 »
Idézetet írta: Aurex - 2018.04.15 vasárnap, 13:01:52
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem egy hiba megálapitásában. A hiba ugy kezdődött hogy mentem haza és el kezdett villogni az izzitás jelző. Másnap reggel nehezen indult. És kopogni kezdet elinduláskor.Szervizben azt irta a bosch hogy az egyes henger kopog.A megfigyelésem az hogy üzem meleg motornál kisseb a kopogás.Illetve hogy reggel 10 fokban indul nehezen a kocsi.Olajat lecseréltem mert már bőven esedékes volt. Gazolajszűrő jön most mert az már nagyon régen volt.Alapjárat egyenletes,és a fordulat is szépen megy vissza. Szűrő eltömődés okozhat ilyent?
Az autom 2002 Mondeo 2.0tdci Fmba
Nem jellemző. Inkább porlasztó hiba okoz ilyet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44887 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 13:10:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.15 vasárnap, 13:05:24
Nem jellemző. Inkább porlasztó hiba okoz ilyet...
AndyA
A szívósor tömítetlensége nem okozhat ilyet?
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44888 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 14:55:30 »
Idézetet írta: Aurex - 2018.04.15 vasárnap, 13:10:14
A szívósor tömítetlensége nem okozhat ilyet?
Nem nagyon.
Porlasztók kódjait be írva még megy talán, de szerintem porlasztó felújítás lesz ebből. Be kéne méretni őket.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Aurex
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44889 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 16:51:54 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.15 vasárnap, 14:55:30
Nem nagyon.
Porlasztók kódjait be írva még megy talán, de szerintem porlasztó felújítás lesz ebből. Be kéne méretni őket.
Injektor tisztítóval elérhetek még valamit?Mennyit tudok még elmenni vele.Sajnos külföldön vagyok és arany árban van a porlasztok kimérése is.420ezer van a gépbe.Lehet hogy megy a bontoba☹
Naplózva
Ford mk3 2002 2.0 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44890 Dátum:
2018.04.15 vasárnap, 17:31:30 »
Idézetet írta: Aurex - 2018.04.15 vasárnap, 16:51:54
Injektor tisztítóval elérhetek még valamit?Mennyit tudok még elmenni vele.Sajnos külföldön vagyok és arany árban van a porlasztok kimérése is.420ezer van a gépbe.Lehet hogy megy a bontoba☹
Nem nagyon, sajnos. Egy próbát megér, de sok reményt ne fűzz hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44891 Dátum:
2018.04.16 hétfő, 09:19:59 »
Sziasztok meg tudná valaki mondani hogy mekkora nyomást kellenetermelnie a szivattyúnak induláshoz?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44892 Dátum:
2018.04.16 hétfő, 12:22:13 »
Sziasztok
Budapesten vagyok , esetleg valaki meg tudja hallgatni az autómat vagy hozzátud szólni a ketyegéshez menetközben?
Tehát kipróbálni. Oda megyek ahova kell. De fél5 után csak.
Vikhez csak előzetes egyeztetés után lehet menni? Meg a fél 5 is késő már hozzá
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44893 Dátum:
2018.04.16 hétfő, 15:23:28 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.24 szombat, 21:34:06
de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)
2T tapasztalat: lágyabban és seJmesebben ketyeg, teccik neki és nekem is.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44894 Dátum:
2018.04.16 hétfő, 19:53:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.16 hétfő, 09:19:59
Sziasztok meg tudná valaki mondani hogy mekkora nyomást kellenetermelnie a szivattyúnak induláshoz?
gyujtást ráadod és a forscanben 230 bart kellene látnod
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44895 Dátum:
2018.04.16 hétfő, 19:56:55 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.04.16 hétfő, 19:53:41
gyujtást ráadod és a forscanben 230 bart kellene látnod
Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44896 Dátum:
2018.04.17 kedd, 09:10:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.16 hétfő, 19:56:55
Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.
Csinál.indítózáskor még 450et is de kidobja a p 0251et
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44897 Dátum:
2018.04.17 kedd, 10:16:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.16 hétfő, 19:56:55
Biztos?
Gyújtás után mitől emelkedne a nyomás?
Indítózás közben ~250 bar körül már el kéne indulnia. Ha valahol elmegy (nem tud kialakulni) a nagy nyomás, akkor nem fog létrejönni az induláshoz szükséges minimum.
biztos
Talán attól , hogy az előzőleg alapjáraton járó motor nyomása benne maradt és tartja, nem engedi vissza a tankba az üzemanyagot
gyujtásra teszed és elinditod az élő adatot és már olvassa is a maradvány nyomásértéket
nálam mindig 230 bart mutat alapból és innen emelkedik, beinditás után pedál nyomogatásra
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 10:20:49 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44898 Dátum:
2018.04.17 kedd, 10:48:05 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.04.17 kedd, 10:16:00
biztos
Talán attól , hogy az előzőleg alapjáraton járó motor nyomása benne maradt és tartja, nem engedi vissza a tankba az üzemanyagot
gyujtásra teszed és elinditod az élő adatot és már olvassa is a maradvány nyomásértéket
nálam mindig 230 bart mutat alapból és innen emelkedik, beinditás után pedál nyomogatásra
Leállításkor azonnal elengedi a rail csőből a nyomást.
Gyújtáson a rail nyomásszenzor jelfeszültsége 0.5 V, alapjárati nyomáson, ahol elindul már az autó 1.1-1.3V.
Te azt mondod, hogy az alapjárati minimum nyomásérték lenne a rail csőben csak gyújtásra. Képtelenség....
Amit látsz, nem valós -frissült- adat. Mondhatni kiolvasási, program, szoftver....hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44899 Dátum:
2018.04.17 kedd, 10:59:59 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.17 kedd, 09:10:06
Csinál.indítózáskor még 450et is de kidobja a p 0251et
Sok, ezért kapod a hibaüzenetet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
891
892
893
894
895
896
897
[
898
]
899
900
901
902
903
904
905
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ