Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.09 szerda, 14:23:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
896
897
898
899
900
901
902
[
903
]
904
905
906
907
908
909
910
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15214038 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45100 Dátum:
2018.05.09 szerda, 13:09:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.05.09 szerda, 13:07:17
Vegyél egy jót, azt meg már tudod, hogyan kell kicserélni...
AndyA
Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27058
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45101 Dátum:
2018.05.09 szerda, 13:12:45 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.09 szerda, 13:09:47
Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?
Ha nem raksz bele LED-et, akkor biztosan!!!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45102 Dátum:
2018.05.09 szerda, 16:58:10 »
A km számláló amúgy az óracsoportban van, vagy máshol is tárolja a mondeo?
Focusnál cseréltem óracsoportot olyanra amiben duplaannyi volt a km és eepromot kellett cserélnem, hogy annyit mutasson az óra mint ami a rossz óracsoportban volt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45103 Dátum:
2018.05.09 szerda, 17:02:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.09 szerda, 16:58:10
A km számláló amúgy az óracsoportban van, vagy máshol is tárolja a mondeo?
Focusnál cseréltem óracsoportot olyanra amiben duplaannyi volt a km és eepromot kellett cserélnem, hogy annyit mutasson az óra mint ami a rossz óracsoportban volt.
csak ott. írható a km-de csak előre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45104 Dátum:
2018.05.09 szerda, 17:03:30 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.09 szerda, 17:02:26
csak ott. írható a km-de csak előre.
Aha, de akkor egy sima óra csere aztán már nem is annyi a km? Ez ellen azért tehettek volna valamit akkoriban már.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45105 Dátum:
2018.05.09 szerda, 17:16:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.09 szerda, 17:03:30
Aha, de akkor egy sima óra csere aztán már nem is annyi a km? Ez ellen azért tehettek volna valamit akkoriban már.
de annál az esetben komoly dokumentálási háttérrel módosítják a km óra állást a szervízben.A fekete piacon meg 10ért...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45106 Dátum:
2018.05.09 szerda, 19:05:32 »
Idézetet írta: Domi - 2018.05.09 szerda, 13:09:47
Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?
Kezdek elbizonytalanodni, hogy te is a Mondeo-ról beszélsz....
Sosem volt MK3-ban tompított visszajelző.
Helyzetjelző és reflektor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45107 Dátum:
2018.05.11 péntek, 17:10:54 »
Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45108 Dátum:
2018.05.11 péntek, 17:51:46 »
Idézetet írta: Attila925 - 2018.05.11 péntek, 17:10:54
Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.
Az már akkor is világít mikor a helyzetjelzőt felkapcsolod!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45109 Dátum:
2018.05.11 péntek, 18:23:09 »
Idézetet írta: Attila925 - 2018.05.11 péntek, 17:10:54
Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.
Kizárt.
A műszercsoportban (nem a szemléltető képen) az a zöld bal-jobbra lámpa a helyzetjelző és csak az világít a tompítottnál is.
Valamint van reflektor visszajelző.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.11 péntek, 20:34:59 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45110 Dátum:
2018.05.11 péntek, 20:11:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.11 péntek, 18:23:09
Kizárt.
Az a zöld bal-jobbra lámpa a helyzetjelző és csak az világít a tompítottnál is.
Én azt kéknek látom!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45111 Dátum:
2018.05.11 péntek, 20:33:22 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.05.11 péntek, 20:11:50
Én azt kéknek látom!
Enyhe színtévesztés!
Ha ennyire belemegyünk, akkor fekete, kék háttérrel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45112 Dátum:
2018.05.11 péntek, 21:50:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.11 péntek, 20:33:22
Enyhe színtévesztés!
Ha ennyire belemegyünk, akkor fekete, kék háttérrel.
Azt tudod, hogy nincsennek színek, hanem minden fekete!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45113 Dátum:
2018.05.12 szombat, 06:54:43 »
Sziasztok!
Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?
Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.
Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.
Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.
Köszönöm előre is!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45114 Dátum:
2018.05.12 szombat, 09:53:16 »
Idézetet írta: szoszo - 2018.05.12 szombat, 06:54:43
Sziasztok!
Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?
Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.
Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.
Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.
Köszönöm előre is!
Igaz nem pest, de nagykátán is van egy jó hely
Kalocsai József nullahathetvenkettőszáznyolchatvannégynyolcvankilenc
Nagyon rendes, én nála voltam gyári felujitott porlasztó cserére, komoly gépe van
kódolás után még tesztelik a porlasztót, kb 1000 km (gépen) és ha jó , csak akkor építik be és még ezután is 5000 km után vissza kell menni utóellenőrzésre
ráadásul miattam nyitott ki és rendelte be az emberét szombaton, mert máskor nem tudtam menni
csak ajánlani tudom
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45115 Dátum:
2018.05.12 szombat, 11:13:28 »
Idézetet írta: szoszo - 2018.05.12 szombat, 06:54:43
Sziasztok!
Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?
Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.
Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.
Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.
Köszönöm előre is!
Injektor kódgenerálás felújítást követően csinálnak.
Nincs gyári illetve nem gyári gép. Ehhez a Ford-nak semmi közé.
Egy ilyen tesztert egész más cég készít. Azé a gyáré (gyári) a gép, ilyenekből nincs utángyártott.
Csak kódot generáltatni felesleges.
Ellenőtiztetni kell az injektorokat. Ha jók, mehetnek vissza a saját kódjukkal (rajtuk van, ha már felújított és nincs meg....pech).
Ha a teszt után nem jók az injektorok, felújítás szükséges. Akkor pedig kap új kódokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45116 Dátum:
2018.05.13 vasárnap, 20:33:17 »
Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.
Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45117 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 07:35:52 »
Idézetet írta: Latat - 2018.05.13 vasárnap, 20:33:17
Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.
Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma
a hűtővízzel nem szabad sokat vacilálni. ha hengerfejes a verda, akkor az nagyon nem jó.Ellenőriztesd le szerelővel.
A fordulat inkább üza rendszeri probléma.de az nem biztos, hogy probléma. évjáratfüggően 750 vagy 900 az üzemmeleg alapjárati fordulat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45118 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 19:41:06 »
Idézetet írta: Latat - 2018.05.13 vasárnap, 20:33:17
Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.
Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma
A 900-as alapjárat, és a 85kW alapján TDDi
Melegen nehezen indulást az adagoló mechanikus kopása okozza.
Felújítás, csere (lutri) bontottra, együtt élés.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45119 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 20:07:40 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.05.14 hétfő, 19:41:06
A 900-as alapjárat, és a 85kW alapján TDDi
Melegen nehezen indulást az adagoló mechanikus kopása okozza.
Felújítás, csere (lutri) bontottra, együtt élés.
" Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes."
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3854;sa=showPosts
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45120 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 20:28:53 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.14 hétfő, 20:07:40
" Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes."
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3854;sa=showPosts
Na minden bokorban "ellent" látok
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45121 Dátum:
2018.05.15 kedd, 06:58:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.14 hétfő, 07:35:52
a hűtővízzel nem szabad sokat vacilálni. ha hengerfejes a verda, akkor az nagyon nem jó.Ellenőriztesd le szerelővel.
A fordulat inkább üza rendszeri probléma.de az nem biztos, hogy probléma. évjáratfüggően 750 vagy 900 az üzemmeleg alapjárati fordulat.
TDCi, ez biztos, mivel facelift-es, azonkívül van magasnyomású szivattyú benne, tudomásom szerint tddi-ben még nem volt. Az alapjáratot hidegen nem hozza, de csak induláskor, ha sokat állt előtte a kocsi és ha beáll, utána már nincs gond, de ez is random. Biztos, hogy nem hengerfejes, mert már közel 1000 km van benne a hiba megjelenése óta és a motor teljesen rendben jár és normális a fogyasztásom is.
Hengerfejhibára utaló tüneteim meg abszolút nincsenek, a szerelő is kizárja a motorhibát.
Tünetek alatt ezt értem:
http://www.szgm.hu/hirek/a-hengerfej-hiba-jelei/
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45122 Dátum:
2018.05.15 kedd, 09:04:59 »
Idézetet írta: Latat - 2018.05.15 kedd, 06:58:40
TDCi, ez biztos, mivel facelift-es, azonkívül van magasnyomású szivattyú benne, tudomásom szerint tddi-ben még nem volt. Az alapjáratot hidegen nem hozza, de csak induláskor, ha sokat állt előtte a kocsi és ha beáll, utána már nincs gond, de ez is random. Biztos, hogy nem hengerfejes, mert már közel 1000 km van benne a hiba megjelenése óta és a motor teljesen rendben jár és normális a fogyasztásom is.
Hengerfejhibára utaló tüneteim meg abszolút nincsenek, a szerelő is kizárja a motorhibát.
Tünetek alatt ezt értem:
http://www.szgm.hu/hirek/a-hengerfej-hiba-jelei/
Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45123 Dátum:
2018.05.15 kedd, 09:07:51 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.15 kedd, 09:04:59
Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.
Annyira nem nehéz.
Nyomáspróba esetén is elkezdene szivárogni.
Ott marad a hűtőfolyadék színe (általában rózsaszín) az önindítón.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45124 Dátum:
2018.05.15 kedd, 14:10:16 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.15 kedd, 09:04:59
Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.
akár.illetve a kivett egr hűrőnél is folyathat az áthidalás-akár.de elrepedhetett a hűrőtartály is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45125 Dátum:
2018.05.15 kedd, 18:43:47 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.05.12 szombat, 09:53:16
Igaz nem pest, de nagykátán is van egy jó hely
Kalocsai József nullahathetvenkettőszáznyolchatvannégynyolcvankilenc
Nagyon rendes, én nála voltam gyári felujitott porlasztó cserére, komoly gépe van
kódolás után még tesztelik a porlasztót, kb 1000 km (gépen) és ha jó , csak akkor építik be és még ezután is 5000 km után vissza kell menni utóellenőrzésre
ráadásul miattam nyitott ki és rendelte be az emberét szombaton, mert máskor nem tudtam menni
csak ajánlani tudom
Köszönöm szépen!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45126 Dátum:
2018.05.16 szerda, 17:54:08 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45127 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:03:11 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 17:54:08
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!
Keress másikat!
Hidd el, ez legjobb tanács.
15 év alatt 120.000 km egy ilyen méretű, kategóriájú dízel autótól....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45128 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:33:04 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 18:03:11
Keress másikat!
Hidd el, ez legjobb tanács.
15 év alatt 120.000 km egy ilyen méretű, kategóriájú dízel autótól....
Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45129 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:40:57 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 18:33:04
Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Csodák vannak de azért ne lepődj meg, mikor átvágottnak érzed magad később, amikor felkesz az álmaidból!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45130 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:56:13 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.05.16 szerda, 18:40:57
Csodák vannak de azért ne lepődj meg, mikor átvágottnak érzed magad később, amikor felkesz az álmaidból!
Tényleg köszönöm, hogy féltitek a nyugodt álmomat, de akkor most tegyük félre a futásteljesítmény valós vagy akár nem valós tényét, mert a jármű állapota és ára mellett nagyjából teljesen mindegy nekem, hogy 120 vagy 300 000.
Ezek után tudna nekem valaki az eredeti kérdésre válaszolni?
Még egyszer köszönöm!
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45131 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:56:38 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 18:33:04
Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák.
Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján
, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Jól sikerült a varázs-garázs!
Szerintem már elég nagy vagy ahhoz, hogy higgy a mesékben!
Szervizkönyv? Ennél sokkal komolyabb iratokat is hamisítanak, csinálnak már.....évek óta.
Úgy látom sikerült "kiszúrni a szemed" azokkal a dolgokkal, amikkel egy átlag vevőt meggyőznek és levesznek a lábáról.
Csodák persze vannak a csodák palotájában!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45132 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:59:25 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 18:56:13
Tényleg köszönöm, hogy féltitek a nyugodt álmomat, de akkor most tegyük félre a futásteljesítmény valós vagy akár nem valós tényét, mert a jármű állapota és ára mellett nagyjából teljesen mindegy nekem, hogy 120 vagy 300 000.
Ezek után tudna nekem valaki az eredeti kérdésre válaszolni?
Még egyszer köszönöm!
Látom nem hiszed el, hogy a villogó malacfarok lehet pár tízezres tétel is és lehet közel félmilliós is!
Mellesleg ha valóban 120e km lenne az autóban, akkor semmilyen ilyen jellegű problémának nem kellene lennie még!
Egyébiránt tanácsot kérni jöttél.... megkaptad. Nem tetszik!
Akkor menj a saját fejed után, bár akkor nem értem a kérdést sem....ha neked tetszik és eldöntötted.
Beépített hibakód olvasás, felejtős. Lényegtelen dolgok....
Megfelelő ELM inteface-el és megfelelő szoftverrel tudsz hibatároló olvasás/törlést végezni -amennyiben törölhető hibák-, de azt nem fogja megmondani neked egy egyszerű műszer, hogy "mi a hasfájása".
Ahhoz diagnosztika kell és az nem csak a hibatároló kiolvasást jelenti.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 19:04:30 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27058
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45133 Dátum:
2018.05.16 szerda, 19:03:18 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 17:54:08
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!
A villogó izzító általában adagolórendszeri hibát szokott jelezni (mindegy, milyet), ami rohadtul nincs összhangban a 120 ezer km-rel.
Kb. homokot kellett volna a gázolajhoz tölteni, hogy 120 ezer alatt tönkremenjen az adagolás... Ennyire azért még a Delphi-rendszer sem xar.
Olvasd ki, hozd vissza a hibakódokat, és utána mondjuk, hogy mennyi csak ennek a javítása. Azután kalkuláld bele a többit is, kerékcsapágytól szilentig, féktárcsától betétig, generátor szíjkör, kuplung, kettős tömegű, ami sajnos túlságosan is jó eséllyel mind-mind nem 120 ezer km-t futott. Ha csak a hozzávalót kell megvedd, és mindent megcsinálsz magad, amit otthon lehet, akkor is 6-800 ezer mindezt rendbe tenni, márpedig elő fog jönni minden egyenként, apránként.
Nézz meg mindent alaposan. A legeldugottabb helyeken látható kopásnyomokat is keresd meg, pl. kormány küllőkről lejön az ezüst festék, ha sokat fogdossák, pedálok gumijai, váltógomb állapota, kilincsek, könyöklők és bennük az ajtó fogantyúk* majdnem nagyítóval szemrevételezése, ülés végigtapogatása, beleüléssel kipróbálása (kiült rugók/szivacsok!), szőnyegek, ill. alattuk az autó saját padlószőnyege, a vezető bal lábánál a kerékdobon a padlőszőnyegben lévő koptatóbetét állapota stb. Cs12 fórumtémájában találsz képeket, hogyan néz ki egy frissen bőrözött kormány ill. váltógomb. Ha ezeket végignézted, szerintem fogsz olyan nyomokat találni, hogy utána nehezen győzöd meg magad a 120 ezer km-ről.
* Az ajtócsukó fogantyúkon gyárilag egy vastagabb, puhább festékréteg van, ami ennyi idő alatt sérülhet, leválhat. Ez eléggé látszik. Ilyenkor szokták azt csinálni, hogy megfelelő oldószerrel lemossák, és az eredeti, festék alatt védett, karcmentes, csili-vili, de kemény és kopogós műanyagot látod. Hasonlítsd össze a négy ajtóét, hogy egyforma-e, ill. másik autóval is.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 19:05:44 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45134 Dátum:
2018.05.16 szerda, 19:03:53 »
Idézetet írta: Gab013 - 2018.05.16 szerda, 18:33:04
Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Ha egy lefingott szutykot beviszel egy profi autókozmetikába, garantáltan megkímélt állapotúnak fog kinézni amíg el nem kezded használni. Csodajó vegyszerek vannak.
Naplózva
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45135 Dátum:
2018.05.16 szerda, 19:17:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 18:59:25
Látom nem hiszed el, hogy a villogó malacfarok lehet pár tízezres tétel is és lehet közel félmilliós is!
Mellesleg ha valóban 120e km lenne az autóban, akkor semmilyen ilyen jellegű problémának nem kellene lennie még!
Egyébiránt tanácsot kérni jöttél.... megkaptad. Nem tetszik!
Akkor menj a saját fejed után, bár akkor nem értem a kérdést sem....ha neked tetszik és eldöntötted.
Beépített hibakód olvasás, felejtős. Lényegtelen dolgok....
Megfelelő ELM inteface-el és megfelelő szoftverrel tudsz hibatároló olvasás/törlést végezni -amennyiben törölhető hibák-, de azt nem fogja megmondani neked egy egyszerű műszer, hogy "mi a hasfájása".
Ahhoz diagnosztika kell és az nem csak a hibatároló kiolvasást jelenti.
Egyáltalán nem volt szándékomban kétségbe vonni a hozzáértéseteket, hiszen azért jöttem ide kérdezni, mert korábban is kaptam már jó és hasznos tanácsokat válaszokat.
Köszönöm!
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45136 Dátum:
2018.05.16 szerda, 19:34:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.05.16 szerda, 19:03:18
Nézz meg mindent alaposan. A legeldugottabb helyeken látható kopásnyomokat is keresd meg, pl. kormány küllőkről lejön az ezüst festék, ha sokat fogdossák, pedálok gumijai, váltógomb állapota, kilincsek, könyöklők és bennük az ajtó fogantyúk* majdnem nagyítóval szemrevételezése, ülés végigtapogatása, beleüléssel kipróbálása (kiült rugók/szivacsok!), szőnyegek, ill. alattuk az autó saját padlószőnyege, a vezető bal lábánál a kerékdobon a padlőszőnyegben lévő koptatóbetét állapota stb. Cs12 fórumtémájában találsz képeket, hogyan néz ki egy frissen bőrözött kormány ill. váltógomb. Ha ezeket végignézted, szerintem fogsz olyan nyomokat találni, hogy utána nehezen győzöd meg magad a 120 ezer km-ről.
* Az ajtócsukó fogantyúkon gyárilag egy vastagabb, puhább festékréteg van, ami ennyi idő alatt sérülhet, leválhat. Ez eléggé látszik. Ilyenkor szokták azt csinálni, hogy megfelelő oldószerrel lemossák, és az eredeti, festék alatt védett, karcmentes, csili-vili, de kemény és kopogós műanyagot látod. Hasonlítsd össze a négy ajtóét, hogy egyforma-e, ill. másik autóval is.
AndyA
Nagyjából ezek alapján mertem azt írni, hogy a belsó alapján el tudom hinni az adatokat. A motorba nem látok bele, sőt még járni sem hallottam, de a kopott kárpitot, műanyagot vagy kormányt még megismerem. És ilyen értéknél, még egy kormányt sem érdemes újra cserélni, nem hogy egy padlókárpitot vagy ülést.
Minden esetre neked is köszönöm a válaszodat és ha valamit sikerül megtudnom a diaggal, úgy is itt fogok kérdezni.
Naplózva
'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45137 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 20:59:15 »
Sziasztok!
Van egy Eu4-es turbóm amit úgy szereztem, viszont nem tudom kivenni a középrészt az öntvényből.
Hiába fújtam rozsdaoldó sprayel.
Lángom nincs megmelegíteni.
Ötlet?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45138 Dátum:
2018.05.18 péntek, 07:47:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.17 csütörtök, 20:59:15
Sziasztok!
Van egy Eu4-es turbóm amit úgy szereztem, viszont nem tudom kivenni a középrészt az öntvényből.
Hiába fújtam rozsdaoldó sprayel.
Lángom nincs megmelegíteni.
Ötlet?
Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....
Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.
Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45139 Dátum:
2018.05.18 péntek, 08:34:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.18 péntek, 07:47:56
Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....
Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.
Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.
Megpróbálom
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45140 Dátum:
2018.05.18 péntek, 10:44:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.18 péntek, 07:47:56
Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....
Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.
Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.
Melegítettem gázégővel, de akkor se mozdul meg kifelé.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45141 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 11:11:51 »
Csodás napot mindenkinek!
A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45142 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 11:55:47 »
Idézetet írta: Borso76 - 2018.05.20 vasárnap, 11:11:51
Csodás napot mindenkinek!
A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
lekell ellenőrizni.nem biztos,hogy onnan jön.lehet a szelepfedél alól,és vagy az egr-től is a szivárgás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45143 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:01:43 »
Idézetet írta: Borso76 - 2018.05.20 vasárnap, 11:11:51
Csodás napot mindenkinek!
A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
Összerakásnál valószinüleg nem maradt a helyén valamelyik szilikon tömítés,akkor falsot tud szívni.
Le kell venni megint,a szívósort,és megigazítani ,ha megsérült ki kell cserélni.De mielőtt szétszednéd nézd meg a szelep dekni körül olajos e mert lehet,hogy onnan folyik le az olaj,próbád meghúzni a csavarokat.
Lehet,hogy a tömítést ki kell cserélni.
Jaxi
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45144 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:07:23 »
köszönöm ránézek!
Naplózva
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45145 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:17:34 »
Üdvözöllek!
még egy kérdés az agr szelepem le van dugózva ezt most vettem észre. a fémcsőnél van egy alátét ami nem lukas ami belemegy közvetlen az agr szelepbe.
Ha veszek bele egy új Agr szelepet mert a régi az berohadt, azzal működik az autó egyből? vagy hagyjam semmi értelme?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45146 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:21:59 »
Idézetet írta: Borso76 - 2018.05.20 vasárnap, 12:17:34
Üdvözöllek!
még egy kérdés az agr szelepem le van dugózva ezt most vettem észre. a fémcsőnél van egy alátét ami nem lukas ami belemegy közvetlen az agr szelepbe.
Ha veszek bele egy új Agr szelepet mert a régi az berohadt, azzal működik az autó egyből? vagy hagyjam semmi értelme?
itt a ford egr nek hívja.Az csak jó ha levan dugózva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45147 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:31:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.20 vasárnap, 12:21:59
itt a ford egr nek hívja.Az csak jó ha levan dugózva.
Köszönöm akkor úgy hasít és nyalja az aszfaltot tovább !
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45148 Dátum:
2018.05.22 kedd, 08:23:39 »
Helló!
4.-ben 2100-as fordulaton megvan a 250kpa MAP érték Forscanben az jónak mondható?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45149 Dátum:
2018.05.22 kedd, 10:03:20 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.05.22 kedd, 08:23:39
Helló!
4.-ben 2100-as fordulaton megvan a 250kpa MAP érték Forscanben az jónak mondható?
1850nél megkell lennie a maximum nyomásnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
896
897
898
899
900
901
902
[
903
]
904
905
906
907
908
909
910
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ