Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:44:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622727 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6900 Dátum:
2011.01.05 szerda, 10:38:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.05 szerda, 10:35:26
Az anyosules elott, a tuzfalnal a sarokban.
AndyA
Köszönöm megnézem.
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6901 Dátum:
2011.01.05 szerda, 10:50:49 »
Idézetet írta: laszlozoltan79 - 2011.01.05 szerda, 09:37:34
sziasztok alapjárat hidegen melegen meg meg remeg nem túl erösen de idegesítő mitöl lehet ez 2l es 2006os 115le előre is köszönöm
nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6902 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:04:35 »
üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?
üdv.
Naplózva
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6903 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:11:28 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.05 szerda, 12:04:35
üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?
üdv.
Az enyém is ugyanilyen. Bár nem tudom ez jó vagy rossz
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6904 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:24:40 »
akkor folytatom a hülye kérdésekkel a sort...
5. fokozattól (gondolom 6-ban is) ha óvatosabbnál jobban (de nem intenzíven) gyorsítok, akkor 1500-1600 körül elkezd rángatózni, majd ha ezen változtatok (növelem az erőt vagy csökkentem) elmúlik.
Ha kerülöm ezt a szituációt, simán zökkenőmentes az autókázás.
Mi a makk lehet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6905 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:32:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.05 szerda, 12:24:40
akkor folytatom a hülye kérdésekkel a sort...
5. fokozattól (gondolom 6-ban is) ha óvatosabbnál jobban (de nem intenzíven) gyorsítok, akkor 1500-1600 körül elkezd rángatózni, majd ha ezen változtatok (növelem az erőt vagy csökkentem) elmúlik.
Ha kerülöm ezt a szituációt, simán zökkenőmentes az autókázás.
Mi a makk lehet?
Üdv GIN! Nekem nem szokott pedig most a havasokban elég sürűn járok ilyen fordulat tartományban.Egyépként én is kiprobáztam a fogyi mérőt nekem is lemegy 4,5 környékére de a sok alapjárat és hegyre fel után felmegy rendesen.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6906 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:36:51 »
üdv.
amugy az átlag fogyasztásméröt hogyis lehet nullázni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6907 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:40:27 »
Idézetet írta: polgab - 2011.01.05 szerda, 10:50:49
nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...
Hidegen a dpf biztos, hogy nem regenerál. A sima meleg motor sem jó neki, azért fecsekndez többet az égéstérbe. És mivel ilyenkor bekapcsola a hűtő ventillátor is, plusz a befecskenedzés, nagyon leterheli a geneátort.
De az alapjáratot nem befolyásolja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6908 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:41:05 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.05 szerda, 12:36:51
üdv.
amugy az átlag fogyasztásméröt hogyis lehet nullázni?
Kiválasztod az átlagfogyaztást az infó gombal majd a kijelző mellet hosszan nyomod a gombot(hang jelzés is van ha nulláz) ne lepödj meg 99,9-ről indul visszafelé.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6909 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:50:32 »
Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6910 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:52:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 12:40:27
Hidegen a dpf biztos, hogy nem regenerál. A sima meleg motor sem jó neki, azért fecsekndez többet az égéstérbe. És mivel ilyenkor bekapcsola a hűtő ventillátor is, plusz a befecskenedzés, nagyon leterheli a geneátort.
De az alapjáratot nem befolyásolja...
De ha többet fecskendez az égéstérbe attól nem lehet, hogy remeg az alapjárat,
ezt nem úgy kell érteni, hogy ingadozik az alapjárat, az stabil,
csak a normálisnál nagyobb rázást lehet érezni bent, mintha valaki lökdösné a kocsit,
legalábbis nálam ez volt, de csak egy ideig.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6911 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:53:04 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.05 szerda, 12:50:32
Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference
Gondolom azon sorozatszámú és gyártójú porlasztók tesztje...vagy valami mert olcsó és az van odaórva hogy TESTPLAN és abból valami tesztre következtetek
középszinten van papírom külföldiül
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6912 Dátum:
2011.01.05 szerda, 12:56:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.05 szerda, 12:53:04
Gondolom azon sorozatszámú és gyártójú porlasztók tesztje...vagy valami mert olcsó és az van odaórva hogy TESTPLAN és abból valami tesztre következtetek
középszinten van papírom külföldiül
Én sem aztgondoltam,hogy 5 ezerért adnak egy csucsot ámbár jó lenne
!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6913 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:12:09 »
Idézetet írta: polgab - 2011.01.05 szerda, 10:50:49
nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...
Mi az a DPF?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6914 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:21:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.01.05 szerda, 13:12:09
Mi az a DPF?
Részecskeszűrő. A németországi MK3-asokban 2006-2007 körül már volt,nálunk még nem,és az összes új dízelben már van. Egy szükséges rossz. Ha valaki nem tartja rendesen karban,nagy károkat tud okozni,plusz a szűrése is megkérdőjelezhető,mert hiába nem látsz füstöt, a rákkeltő anyagokat nem szűri ki...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6915 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:23:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.01.05 szerda, 13:21:18
Részecskeszűrő. A németországi MK3-asokban 2006-2007 körül már volt,nálunk még nem,és az összes új dízelben már van. Egy szükséges rossz. Ha valaki nem tartja rendesen karban,nagy károkat tud okozni,plusz a szűrése is megkérdőjelezhető,mert hiába nem látsz füstöt, a rákkeltő anyagokat nem szűri ki...
Mi az, hogy nem tartja karban rendesen?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6916 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:26:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 13:23:34
Mi az, hogy nem tartja karban rendesen?
Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6917 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:36:10 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.05 szerda, 12:50:32
Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference
Kulonfele vizsgalo kutyukbe - EMP2000, EMP815 - SW frissites az injektorok vizsgalatahoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6918 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:37:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.01.05 szerda, 13:26:03
Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.
Van benne egy lotyi, amit 150-160 ezer korul potolni kell, mert kifogy belole. Markakereskedotol soker', Barditol olcsobber' kapni, valami 40 rugo 5 liter.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6919 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:40:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.01.05 szerda, 13:26:03
Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.
Két fajta regenrálás van. Aktív és passzív regeneráció.
Mk4 Mondeo pl. aktív regenerál: azaz az égetéshez plusz hőt utóbefecskendezéssel éri el. Itt nincs mit karban tartani.
Focus 2 1.6 tdci pl. passzív regenerál: Ott egy lötyi van a dpf-ben, amit 60e km-eneként utána kell tölteni. Ott ezzel a folyadékkal a dpf-ben folyamatosan nagyobb hőn égeti a kipuff.gázt. A passzív reg-ből semmit nem veszel észre. Az a motor befecskenedezését nem változtatja meg.
Mk3-ason szerintem aktív reg. van.. De nem vagyok benne biztos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6920 Dátum:
2011.01.05 szerda, 13:41:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.05 szerda, 13:37:34
Van benne egy lotyi, amit 150-160 ezer korul potolni kell, mert kifogy belole. Markakereskedotol soker', Barditol olcsobber' kapni, valami 40 rugo 5 liter.
AndyA
Egy Fókába 6 dl kell. És 60e kmeneként. De már érdemesebb előbb utántölteni, mert 60e km-re már kifogyik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6921 Dátum:
2011.01.05 szerda, 14:27:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.01.05 szerda, 13:41:39
Egy Fókába 6 dl kell. És 60e kmeneként. De már érdemesebb előbb utántölteni, mert 60e km-re már kifogyik...
És mivan ha kifogy? Zöldkártyánál lenne gond vele, vagy bántja a motrot vagy valam fontosabbat?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Horváth Kálmán
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6922 Dátum:
2011.01.05 szerda, 14:29:52 »
Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6923 Dátum:
2011.01.05 szerda, 14:37:07 »
Idézetet írta: Horváth Kálmán - 2011.01.05 szerda, 14:29:52
Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
ja hát octavia pörög
és mellesleg nem megy
azt aztán tökmindegy hogyan váltod, lehet papósan is meg sportosan is. Én attól függ milyen hangulatban vagyok. Az enyémet(mondeo) úgy vettem észre hogy kell forgatni hogy finom legyen a váltás. Lehet hogy amiatt mert 90Le, netudom. Normálisan 1-ben max 2000-ig huzatom, aztán 2.3. az 2500 és a 4-ből 5 be meg nem fordulat alapján hanem igazából sebesség. 5.-be 70-80 nál kapcsolok. Nem túl rugalmas ez a 90ló
kellene neki egy kis tuning
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6924 Dátum:
2011.01.05 szerda, 14:45:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.05 szerda, 14:37:07
ja hát octavia pörög
és mellesleg nem megy
azt aztán tökmindegy hogyan váltod, lehet papósan is meg sportosan is. Én attól függ milyen hangulatban vagyok. Az enyémet(mondeo) úgy vettem észre hogy kell forgatni hogy finom legyen a váltás. Lehet hogy amiatt mert 90Le, netudom. Normálisan 1-ben max 2000-ig huzatom, aztán 2.3. az 2500 és a 4-ből 5 be meg nem fordulat alapján hanem igazából sebesség. 5.-be 70-80 nál kapcsolok. Nem túl rugalmas ez a 90ló
kellene neki egy kis tuning
Én 1-2ben 2000-2250 körül elváltom,utána meg 3-4-5-ben használatfüggő. Ha nem sietek legkésőbb 2500 körül,ha sietek inkább 3000,olyankor persze csak előzés közben akár 3250-3500ig is kipörgetem
FrancoNero szerintem a 90 lovasnak egy kis chip pont jó lenne
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6925 Dátum:
2011.01.05 szerda, 17:48:35 »
Idézetet írta: Horváth Kálmán - 2011.01.05 szerda, 14:29:52
Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
Városi autózás esetében 1-2. 1500-1800, 2-3. 1700-2000, 3-4. 1800-2300, 4-5. 60-65 km/h, 5-6. 90 km/h. Valahogy így.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6926 Dátum:
2011.01.05 szerda, 18:01:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.05 szerda, 14:37:07
Nem túl rugalmas ez a 90ló
kellene neki egy kis tuning
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6927 Dátum:
2011.01.05 szerda, 19:04:26 »
Idézetet írta: Horváth Kálmán - 2011.01.05 szerda, 14:29:52
Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
Az 1.4 az benzines ugye? mennyi a max fordulata? nekem 1,4-es opel benyás motorral van tapasztalatom, de az 2500 alatt agyhalott, így ha egyáltalán gyorsítani akartam vele, akkor el kellett érni a 4000et is akár. Előzésnél meg még tovább is.
Nem értem, hogy egy octavia méretű kasztniban 1,4 motort hogy lehet 2000nél elváltani.
Én gyakran a dízelt sem váltom el 2500 alatt. Ha már van rajta turbó, hagy dolgozzon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6928 Dátum:
2011.01.05 szerda, 19:13:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.05 szerda, 19:04:26
Az 1.4 az benzines ugye? mennyi a max fordulata? nekem 1,4-es opel benyás motorral van tapasztalatom, de az 2500 alatt agyhalott, így ha egyáltalán gyorsítani akartam vele, akkor el kellett érni a 4000et is akár. Előzésnél meg még tovább is.
Nem értem, hogy egy octavia méretű kasztniban 1,4 motort hogy lehet 2000nél elváltani.
Én gyakran a dízelt sem váltom el 2500 alatt. Ha már van rajta turbó, hagy dolgozzon.
octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen... és azért elég rugalmas motor az
én azt nem kímélem, adok neki rendesen, mert szeretem ha pörög. Eleinte ezért féltem a diesel-től, hogy nem szabad agyonpörgetni
opel meg a volkswagen motorok között azért ég és föld a különbség szerintem, bár kinek hogy... ha jól tudom az 1-es octavia faceliftes verzióinak motorját már az audi gyártotta, és 16szeleppel az pörög a végtelenségig. Mienk asszem valahogyan 7000környékén szabályoz. Ez már nagyon OFF, szóval bocs de elkezdtük
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6929 Dátum:
2011.01.05 szerda, 19:23:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.05 szerda, 19:13:49
octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen...
Altalaban a harmatgyenge motorral szerelt autokban rovid az egyes fokozat, hogy meginditsa a kasznit.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6930 Dátum:
2011.01.05 szerda, 19:32:17 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.01.05 szerda, 12:41:05
Kiválasztod az átlagfogyaztást az infó gombal majd a kijelző mellet hosszan nyomod a gombot(hang jelzés is van ha nulláz) ne lepödj meg 99,9-ről indul visszafelé.
köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6931 Dátum:
2011.01.05 szerda, 19:51:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.05 szerda, 19:13:49
octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen... és azért elég rugalmas motor az
én azt nem kímélem, adok neki rendesen, mert szeretem ha pörög. Eleinte ezért féltem a diesel-től, hogy nem szabad agyonpörgetni
opel meg a volkswagen motorok között azért ég és föld a különbség szerintem, bár kinek hogy... ha jól tudom az 1-es octavia faceliftes verzióinak motorját már az audi gyártotta, és 16szeleppel az pörög a végtelenségig. Mienk asszem valahogyan 7000környékén szabályoz. Ez már nagyon OFF, szóval bocs de elkezdtük
végülis az 1,4-es opel is 90LE, igaz 6500-nál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6932 Dátum:
2011.01.05 szerda, 20:28:22 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.05 szerda, 12:04:35
üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?
üdv.
Én szerintem nemjó,én ilyet még nemtapasztaltam pedig -8 fok is volt váltás és más is hibátlan.Nézessd meg mert most láttam egy videót ha megtalálom belinkelem neked.A hiba,hogy a váltó állandóan kidobódik kettesből.Nehogy így járj később.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6933 Dátum:
2011.01.05 szerda, 20:36:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.05 szerda, 19:51:30
végülis az 1,4-es opel is 90LE, igaz 6500-nál.
Ahol meg a hétköznapokban használja az eber, tehát 2000-4000-ig ott meg 35-55LE de érezni is..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6934 Dátum:
2011.01.05 szerda, 21:16:42 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.05 szerda, 12:04:35
üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?
üdv.
Az MMT6-os váltó ilyen. először én is tiltakoztam ellene, de nem tudok rá megoldást. Születtek hozzászólások, hogy a váltó tetején lévő mechanikát be lehet fújni WD40-nel, de nincs gyógyír.
Nekem is ilyen, míg be nem melegszik a motor, utána megszűnik az akadás. Kíváncsi vagyok, hogy a Metabond GT hoz-e majd valami javulást.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6935 Dátum:
2011.01.05 szerda, 23:21:15 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.05 szerda, 12:04:35
üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?
üdv.
Itt a link:http://www.youtube.com/watch?v=G14XJr9hBgk&feature=related
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6936 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 10:01:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.05 szerda, 23:21:15
Itt a link:http://www.youtube.com/watch?v=G14XJr9hBgk&feature=related
ennyire azért nem szörnyü.
de nálam ez csak hideg motornál van és az elsö pár váltásnál...utána megszünik a probléma.
üdv.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6937 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 12:03:28 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.06 csütörtök, 10:01:47
ennyire azért nem szörnyü.
de nálam ez csak hideg motornál van és az elsö pár váltásnál...utána megszünik a probléma.
üdv.
Enyém 5ös ás hidegben bizony nehézkes
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6938 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 12:07:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 12:03:28
Enyém 5ös ás hidegben bizony nehézkes
Nézesd meg az olaj szintet benne,illetve jó-e benne levő olaj?Elvileg nem kéne cserélni de nem-e kevés.Nekem is ahogy már előbb írtam semmi baj pedig 5 gangos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6939 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 12:11:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.01.06 csütörtök, 12:07:46
Nézesd meg az olaj szintet benne,illetve jó-e benne levő olaj?Elvileg nem kéne cserélni de nem-e kevés.Nekem is ahogy már előbb írtam semmi baj pedig 5 gangos.
Lehet azt kellene, ha már a szervóbol is elment az olaj, a váltóbol miért ne?
Ilyenekért nem kell márkaszervizbe vinni ugye? Itt vagyok ugyis pécsen, beugrok öregékhez
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6940 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 12:33:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 12:11:26
Lehet azt kellene, ha már a szervóbol is elment az olaj, a váltóbol miért ne?
Ilyenekért nem kell márkaszervizbe vinni ugye? Itt vagyok ugyis pécsen, beugrok öregékhez
Ugorj be a Szerviztríó-ba.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6941 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 16:53:53 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.05 szerda, 21:16:42
Az MMT6-os váltó ilyen. először én is tiltakoztam ellene, de nem tudok rá megoldást. Születtek hozzászólások, hogy a váltó tetején lévő mechanikát be lehet fújni WD40-nel, de nincs gyógyír.
Nekem is ilyen, míg be nem melegszik a motor, utána megszűnik az akadás. Kíváncsi vagyok, hogy a Metabond GT hoz-e majd valami javulást.
Nekem az 5-os valtoval is ugyanez a tunetem van. A valtoolajat most cserelte VIK 2 honapon belul.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6942 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:21:29 »
Fórumtársak!
A kollégám galaxy-jában kifeküdt a motor.
Komplett motorcsere néz ki.
A motor kódja: 10DYTQ4014223.
Van valakinek esetleg egy a spájzban? Minden ésszerű megoldás érdekli.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6943 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:28:54 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.06 csütörtök, 18:21:29
Fórumtársak!
A kollégám galaxy-jában kifeküdt a motor.
Komplett motorcsere néz ki.
A motor kódja: 10DYTQ4014223.
Van valakinek esetleg egy a spájzban? Minden ésszerű megoldás érdekli.
Gőzöm nincs milyen motor van abban, de ha olyan mint a modeoban akkor itt egy Di:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_mondeo_mk3_2_0_tddi_116_le_motor_1435620326.html
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6944 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:40:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 18:28:54
Gőzöm nincs milyen motor van abban, de ha olyan mint a modeoban akkor itt egy Di:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_mondeo_mk3_2_0_tddi_116_le_motor_1435620326.html
Attol függ mikori de ha újjabb akkor VW PDTDI.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6945 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:42:02 »
A motor kódot azért írtam be, mert gondolom egy értő kolléga ebből ki tudja következtetni
A gép elég új, kb. 130ekm volt benne.
A turbó környékén zuhant meg valami, füst hegyek, meg ilyesmi aztán kaput.
A lényeg, hogy motorcserét írtak elő.
Csak legyen moci!
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 18:28:54
Gőzöm nincs milyen motor van abban, de ha olyan mint a modeoban akkor itt egy Di:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_mondeo_mk3_2_0_tddi_116_le_motor_1435620326.html
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6946 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:48:15 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.06 csütörtök, 18:42:02
A motor kódot azért írtam be, mert gondolom egy értő kolléga ebből ki tudja következtetni
A gép elég új, kb. 130ekm volt benne.
A turbó környékén zuhant meg valami, füst hegyek, meg ilyesmi aztán kaput.
A lényeg, hogy motorcserét írtak elő.
Csak legyen moci!
első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6947 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:51:22 »
Ez elég fiatal modell, akkor jó eséllyel nem VW.
A motorkód ismerősnek hat?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.06 csütörtök, 18:48:15
első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6948 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:51:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.06 csütörtök, 18:48:15
első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Na...fordék lusták voltak?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #6949 Dátum:
2011.01.06 csütörtök, 18:53:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.06 csütörtök, 18:51:32
Na...fordék lusták voltak?
Nem csak olcsóbb volt anno egyszerre összeszerelni
(Seat Alhambra,VW Sharan,Ford Galaxy)
Naplózva
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ