Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:55:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
762
763
764
765
766
767
768
[
769
]
770
771
772
773
774
775
776
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667249 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38400 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 10:32:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.19 hétfő, 09:56:49
hagyd.szomorú benzines.
Nálad az őszinteség egyenlő a szomorúsággal? Vannak problémák veled is.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38401 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 11:05:15 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 10:30:47
Áruld már el, hogy hol hülyéztelek le? Olvastad, amit írtam? Mert nem használtam az általad használt kifejezést.
A gyerekkoromat te aztán főleg nem tudod, tehát ne is minősítsd, kérlek. Alaptalan, bármit is gondolsz róla(m).
Hasra eshetsz, nem tiltottam meg. Ha neked ez tetszik, essél..... Annyit írtam, hogy annyira nem kell sztárolni, amennyire teszed.
A hogyan mondom el a véleményem, én döntöm el. Az, hogy te azt hogyan értelmezed, azt meg te.
És még a szarkazmust sem vágod?! Ejjj,ejjj:-DDDDD
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38402 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 11:18:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 10:32:27
Nálad az őszinteség egyenlő a szomorúsággal? Vannak problémák veled is.....
senki nem állította az ellenkezőjét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38403 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 13:15:09 »
Kezd eléggé ellaposodni a fórum
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta...
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38404 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 13:20:54 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.10.19 hétfő, 13:15:09
Kezd eléggé ellaposodni a fórum
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta...
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban
he nem is írsz,ennek ellenére tudjuk,hogy sok szívás van egy januárral...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38405 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 15:06:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.19 hétfő, 13:20:54
he nem is írsz,ennek ellenére tudjuk,hogy sok szívás van egy januárral...
És tudja...és tudja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38406 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 15:09:17 »
Azért járok
TDDI
mondeóval...MERT megtehetem!!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38407 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 15:18:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 15:09:17
Azért járok
TDDI
mondeóval...MERT megtehetem!!!!
Én meg azért NEM JÁROK
TDDI
és
TDCI
Mondeo-val, mert megtehetem. Na meg nem is akarok!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38408 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 15:25:11 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.10.19 hétfő, 13:15:09
Kezd eléggé ellaposodni a fórum
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta...
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban
Készül mindenki a nem melegszik, nem fűt, nem izzít, nem indul, lemerült, akksi meghalt, nem zár, visszanyit, befagyott, párásodik korszakra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38409 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 17:18:22 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.19 hétfő, 15:25:11
Készül mindenki a nem melegszik, nem fűt, nem izzít, nem indul, lemerült, akksi meghalt, nem zár, visszanyit, befagyott, párásodik korszakra
Tisztelt Fórumtárs!
A gondos, a komfortot kedvelő, fórumtársak még a nyáron felkészültek a probléma megelőzésére.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38410 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 18:26:34 »
Idézetet írta: kendre - 2015.10.19 hétfő, 07:54:10
Sziasztok!
Motor melegedés és ezáltal fűtés kérdése.
Most, hogy be állt a rossz idő, nekem is gondok adódtak a 2004-es 2 literes TDCI-vel. Városban nem tudom felfűteni egyáltalán (megjegyzem kisváros, nem állok lámpáknál). A mutató alig mozdul ki. Kartont tettem a hűtő elé, így jobb a helyzet, de messze nem középen áll a mutató. A sima, mezei termosztátot már cseréltem, semmi nem lett jobb, így az olajköri következne? Nagyon nem vágom, hogy hol van, hogyan kell cserélni, de lassan megrendelném a Cromaxnál, úgyis olajcserés a szentem.
Erre lenne szükségem?
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696
Igen az kell
Nem nehéz kicserélni, csak a szívósort kell levenni hozzá, ha meg levetted, akkor azt is pucold ki és már ugy tedd vissza
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38411 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 20:43:59 »
sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38412 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 20:57:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.19 hétfő, 06:07:58
ismét tévedsz.
Azokat a szavakat használod,hogy "mondjuk,ráfoghatnám", a feltételes módot több esetben.Te csak feltételezésekre hagyatkozol.Nekem van 2 autós párszázezer km-es tapasztalatom.
Aztán a többiek?Relhistnek sosem volt csippelve,mégis szált el turbója.Aztán a BT-nek szintén.És még mennyi csipp nélkülin cseréltek turbót.Akkor hogy is van ez?
Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38413 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 20:59:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 15:18:57
Én meg azért NEM JÁROK
TDDI
és
TDCI
Mondeo-val, mert megtehetem. Na meg nem is akarok!
Igy van te megteheted hogy egy benzinessel jársz...
Én nem tehetem meg,mert drága...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38414 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:03:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 20:59:02
Igy van te megteheted hogy egy benzinessel jársz...
Én nem tehetem meg,mert drága...
Nem volt drága a benzines, 2900 € 8 évesen.
Ennél többért adták-vették a büdös dízeleket!
Esetemben nem lenne jelentős különbség fogyasztásban, de a benzinessel nyugodtan alszom és nem ciki a traktor és a büdös.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38415 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:04:03 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 20:57:50
Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.
Hol melózol Angel? mikbe láttok bele?
Miből látod hogy megvan irva egy software?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38416 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:09:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 21:04:03
Hol melózol Angel? mikbe láttok bele?
Miből látod hogy megvan irva egy software?
Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38417 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:11:55 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 21:09:31
Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül
Hofit idézve: Ebből mindent megtudtunk ami ránk tartozik, azaz semmit
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38418 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:30:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 21:03:54
Nem volt drága a benzines, 2900 € 8 évesen.
Ennél többért adták-vették a büdös dízeleket!
Esetemben nem lenne jelentős különbség fogyasztásban, de a benzinessel nyugodtan alszom és nem ciki a traktor és a büdös.
Azért arra nem lennék büszke hogy már 8 évesen sem ért semmit az autóm...
Ugyanolyan körülmények között(pl város) ha nincs különbség fogyasztásban a diesel és benzin kötött akkor ott valamelyik nem jó vagy valaki hazudik.
büdös diesel? 1K értékű mai dieselek már nem büdösek, viszont egy sz@r HC,CO-s benzines az nagyon...amiből egyre több van...
A traktor pedig nem ciki...egy traktor kb 30 millió, kijön belőle 3 benzines mondeo is akár röhögve....
Gondolkodtam benzinesen énis, de drága, bár uj dieselt sem szivesen vennék már...nehéz ügy, régebbi meg kirohad alólad...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38419 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:37:46 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 21:09:31
Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül
Értem! Csak kiváncsivá tettél picit mert a te kezeden átmegy napi 50-100 autó, és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...
Gondoltam hátha okosabb leszek...de ezek szerint nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38420 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:50:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 21:37:46
...és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...
Egyiket sem írtam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38421 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 21:56:36 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 21:50:11
Egyiket sem írtam.
ezt nem te irtad? Vagy félre értettem valamit?
"Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy
napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe
, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor
bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba
.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk."
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38422 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 22:01:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 21:37:46
Értem! Csak kiváncsivá tettél picit mert a te kezeden átmegy napi 50-100 autó, és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...
Gondoltam hátha okosabb leszek...de ezek szerint nem.
Ez volt a cel
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38423 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 22:08:55 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 20:57:50
Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.
Mi vagy te ? parkolo or ? Esetleg forgalom szamlalo ?
Mert hogy masra nem eleg az az ido, amig atmegy a kezeid kozott napi 50-100 auto az tutter
5 max 10 perc/verda
Es akkor nincs kakika meg pisike meg kaja
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38424 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 22:09:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.19 hétfő, 21:56:36
ezt nem te irtad? Vagy félre értettem valamit?
De, én írtam. De azt nem, hogy
mindenbe
belelátnék, és azt sem, hogy
biztosan
ki lehet szúrni a csippelést.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38425 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 23:19:04 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.10.19 hétfő, 20:43:59
sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy
Igen az izzító gyertyákat kell kicserélni, én most cseréltem ugyan ezért a hibáért
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38426 Dátum:
2015.10.20 kedd, 06:52:55 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2015.10.19 hétfő, 20:43:59
sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy
Szia izzito csere!!! Próbálj meg eredeti fordot venni bele jó tanács!!!!!
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38427 Dátum:
2015.10.20 kedd, 07:43:20 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 22:09:59
De, én írtam. De azt nem, hogy
mindenbe
belelátnék, és azt sem, hogy
biztosan
ki lehet szúrni a csippelést.
Fura amit mondasz, mert a "chiptuning" az maga a software átirása..az meg ott van előtted. Más nincs is az ECU-ban azt irod át...mikor leveszed.
Amugy simán kilehet deríteni, ha valaki kis időt szán rá...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38428 Dátum:
2015.10.20 kedd, 07:50:47 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.19 hétfő, 22:09:59
De, én írtam. De azt nem, hogy
mindenbe
belelátnék, és azt sem, hogy
biztosan
ki lehet szúrni a csippelést.
akkor ez olyan nesze semmi fogd meg jól.Csak ellenkezhess egy kicsit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38429 Dátum:
2015.10.20 kedd, 08:52:04 »
Idézetet írta: László - 2015.10.19 hétfő, 17:18:22
Tisztelt Fórumtárs!
A gondos, a komfortot kedvelő, fórumtársak még a nyáron felkészültek a probléma megelőzésére.
Tisztelettel László!
Úgy nincs semmi kihívás
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38430 Dátum:
2015.10.20 kedd, 09:42:19 »
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)
Szóval! Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál
Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!!
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38431 Dátum:
2015.10.20 kedd, 09:48:35 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 09:42:19
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)
Szóval! Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál
Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!!
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem
Szia!
Kéne a pontos hibakód, és az is, hogy vákuumos, vagy elektromos szabályzású turbód van. A turbón vákuumlabda van egy csővel, vagy elektromos motor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38432 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:01:21 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 09:42:19
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)
Szóval! Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál
Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!!
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem
ha nem villogott az izzításjelző,akkor egy turbócsöved lukas....hibakódolvasás javasolt mindenképpen.Írd le merre mozogsz,hátha van klubtárs aki karitatíve tud neked segíteni diagban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38433 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:36:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 09:48:35
Szia!
Kéne a pontos hibakód, és az is, hogy vákuumos, vagy elektromos szabályzású turbód van. A turbón vákuumlabda van egy csővel, vagy elektromos motor?
Esküszöm gőzöm sincs, hogy vákumos vagy elektromos....ezt én megtudom nézni......vagyos egy "hülye" is látja azonnal?
Naplózva
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38434 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:38:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.20 kedd, 10:01:21
ha nem villogott az izzításjelző,akkor egy turbócsöved lukas....hibakódolvasás javasolt mindenképpen.Írd le merre mozogsz,hátha van klubtárs aki karitatíve tud neked segíteni diagban.
Az izzitás jelző minden esetben villog amikor a hiba fennáll. Ha nem villog a verda 100%-os. Egyébként Pápai vagyok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38435 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:40:56 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 10:38:26
Az izzitás jelző minden esetben villog amikor a hiba fennáll. Ha nem villog a verda 100%-os. Egyébként Pápai vagyok.
akkor bizony lehet elektromos probléma is,de lehet üzemanyagrendszeri is. szóval hibakódolvasás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38436 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:43:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.20 kedd, 10:40:56
akkor bizony lehet elektromos probléma is,de lehet üzemanyagrendszeri is. szóval hibakódolvasás.
De az már megvolt mikor villogott a hibakód. 2 tag is megnézte, minden esetben a turbónyomás szabályzó szelepet írta nekik.......
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38437 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:48:45 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 10:36:21
Esküszöm gőzöm sincs, hogy vákumos vagy elektromos....ezt én megtudom nézni......vagyos egy "hülye" is látja azonnal?
Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.
A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
Naplózva
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38438 Dátum:
2015.10.20 kedd, 10:56:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 10:48:45
Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.
A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
Ok. Kérésedre kimegyek szarráázni, de elötte kérnék egy képfeltöltést hogy hol keressem a turbót
Nekem tényleg gőzöm sincs mi hol van, de esküszöm tanítható vagyok, és mindent raktározok amit mondtok.......év végére mindent tudni fogok a verdámról......majdnem mindent
várom a képet
Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38439 Dátum:
2015.10.20 kedd, 11:04:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 10:48:45
Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.
A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
a hibakód alapján eu4.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38440 Dátum:
2015.10.20 kedd, 11:07:07 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 10:43:18
De az már megvolt mikor villogott a hibakód. 2 tag is megnézte, minden esetben a turbónyomás szabályzó szelepet írta nekik.......
ha így van(azért feltételezés,mert kellene a pontos hibakód pl: p1234),akkor az vagy javítható,vagy cserélendő.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38441 Dátum:
2015.10.20 kedd, 11:39:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.20 kedd, 11:07:07
ha így van(azért feltételezés,mert kellene a pontos hibakód pl: p1234),akkor az vagy javítható,vagy cserélendő.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért. Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38442 Dátum:
2015.10.20 kedd, 11:49:27 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 11:39:58
Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért. Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.
ok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38443 Dátum:
2015.10.20 kedd, 12:36:27 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 10:56:34
Ok. Kérésedre kimegyek szarráázni, de elötte kérnék egy képfeltöltést hogy hol keressem a turbót
Nekem tényleg gőzöm sincs mi hol van, de esküszöm tanítható vagyok, és mindent raktározok amit mondtok.......év végére mindent tudni fogok a verdámról......majdnem mindent
várom a képet
Előre is köszi!
Itt felül látszik, a motor mögött ezüst hővédő lemez alatt van, ezen konkrétan vákuumlabda van:
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 11:39:58
Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért. Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.
Ez a hibakód, és a turbó elektronikájának megkotlása nem az alap probléma, hanem annak egy következménye. A turbóban a geometriát mozgató szerkezet akad, és az elektronikát is ez teszi tönkre. Ha megjavíttatod az elektronikát, érdemes kitakaríttatni a geometriát is, hogy tartós legyen a hibamentes működés.
Naplózva
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38444 Dátum:
2015.10.20 kedd, 12:58:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 12:36:27
Itt felül látszik, a motor mögött ezüst hővédő lemez alatt van, ezen konkrétan vákuumlabda van:
[img]http://www.autoplace.cz/images/ford_mondeo_tdci_96kw_bl_aut_04_motor_detail-3.jpg
Ez a hibakód, és a turbó elektronikájának megkotlása nem az alap probléma, hanem annak egy következménye. A turbóban a geometriát mozgató szerkezet akad, és az elektronikát is ez teszi tönkre. Ha megjavíttatod az elektronikát, érdemes kitakaríttatni a geometriát is, hogy tartós legyen a hibamentes működés.
Köszönőm! Az enyém elektromos, az kiderült. A veszprémi szerelővel meg is oldjuk, már egyeztetés alatt van. Szeretnék nyugodtan autózni, rossz úgy hogy bármikor elmehet a turbó.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 13:18:56 írta alf
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38445 Dátum:
2015.10.20 kedd, 13:17:24 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 12:58:37
Köszönőm! Az enyém elektromos, az kiderült. A veszprémi szerelővel meg is oldjuk, már egyeztetés alatt van. Szeretnék nyugodtan autózni, rossz úgy hogy bármikor elmehet a turbó.
A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38446 Dátum:
2015.10.20 kedd, 13:19:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 13:17:24
A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?
biztos nem.asszem lakótelepen lakik valahol a 3ikon a srác......és ott van a "műhelye" is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati777
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38447 Dátum:
2015.10.20 kedd, 14:06:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.20 kedd, 13:17:24
A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?
Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38448 Dátum:
2015.10.20 kedd, 14:07:30 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 14:06:01
Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
pedig a tisztítás hiánya(korom) miatt mehetett tönkre a mostani elektronika is.Nem ártana a turbót leszedetned,és kitakaríttatnod.persze csak tanács....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38449 Dátum:
2015.10.20 kedd, 14:19:12 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2015.10.20 kedd, 14:06:01
Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
Nem ártana a turbót leszedetned,és kitakaríttatnod.persze csak tanács....
Én a helyedben meggondolnám(ha egyszer ott a vas a szakinál) Alf tanácsát,persze semmi sem kötelező.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 14:26:41 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
762
763
764
765
766
767
768
[
769
]
770
771
772
773
774
775
776
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ