Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:39:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 762 763 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 775 776 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14666831 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38400 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 10:32:27 »

nyes hagyd.szomorú benzines.

Nálad az őszinteség egyenlő a szomorúsággal?  Vannak problémák veled is.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38401 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 11:05:15 »

Áruld már el, hogy hol hülyéztelek le? Olvastad, amit írtam? Mert nem használtam az általad használt kifejezést.
A gyerekkoromat te aztán főleg nem tudod, tehát ne is minősítsd, kérlek. Alaptalan, bármit is gondolsz róla(m).
Hasra eshetsz, nem tiltottam meg. Ha neked ez tetszik, essél.....   Annyit írtam, hogy annyira nem kell sztárolni, amennyire teszed.
A hogyan mondom el a véleményem, én döntöm el. Az, hogy te azt hogyan értelmezed, azt meg te.



És még a szarkazmust sem vágod?! Ejjj,ejjj:-DDDDD

Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38402 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 11:18:37 »

Nálad az őszinteség egyenlő a szomorúsággal?  Vannak problémák veled is.....  eplus2
senki nem állította az ellenkezőjét. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #38403 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 13:15:09 »

Kezd eléggé ellaposodni a fórum  Huh? Huh?
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta... szomoru1
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38404 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 13:20:54 »

Kezd eléggé ellaposodni a fórum  Huh? Huh?
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta... szomoru1
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban Smiley
he nem is írsz,ennek ellenére tudjuk,hogy sok szívás van egy januárral... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #38405 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 15:06:20 »

he nem is írsz,ennek ellenére tudjuk,hogy sok szívás van egy januárral... nyes

És tudja...és tudja  nyes nyes nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38406 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 15:09:17 »

Azért járok TDDI mondeóval...MERT megtehetem!!!!   eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38407 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 15:18:57 »

Azért járok TDDI mondeóval...MERT megtehetem!!!!   eplus2

Én meg azért NEM JÁROK TDDI és TDCI Mondeo-val, mert megtehetem. Na meg nem is akarok!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38408 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 15:25:11 »

Kezd eléggé ellaposodni a fórum  Huh? Huh?
Semmi értelmes dolgot nem lehet olvasni hetek óta... szomoru1
Lehet mert nem írok az autómmal kapcsolatban Smiley

Készül mindenki a nem melegszik, nem fűt, nem izzít, nem indul, lemerült, akksi meghalt, nem zár, visszanyit, befagyott, párásodik korszakra  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38409 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 17:18:22 »

Készül mindenki a nem melegszik, nem fűt, nem izzít, nem indul, lemerült, akksi meghalt, nem zár, visszanyit, befagyott, párásodik korszakra  nyes
Tisztelt Fórumtárs!
A gondos, a komfortot kedvelő, fórumtársak még a nyáron felkészültek a probléma megelőzésére. nyes
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38410 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 18:26:34 »

Sziasztok!

Motor melegedés és ezáltal fűtés kérdése.
Most, hogy be állt a rossz idő, nekem is gondok adódtak a 2004-es 2 literes TDCI-vel. Városban nem tudom felfűteni egyáltalán (megjegyzem kisváros, nem állok lámpáknál). A mutató alig mozdul ki. Kartont tettem a hűtő elé, így jobb a helyzet, de messze nem középen áll a mutató. A sima, mezei termosztátot már cseréltem, semmi nem lett jobb, így az olajköri következne?  Nagyon nem vágom, hogy hol van, hogyan kell cserélni, de lassan megrendelném a Cromaxnál, úgyis olajcserés a szentem.
Erre lenne szükségem?

https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696

Igen az kell

Nem nehéz kicserélni, csak a szívósort kell levenni hozzá, ha meg levetted, akkor azt is pucold ki és már ugy tedd vissza
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #38411 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 20:43:59 »

sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38412 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 20:57:50 »

ismét tévedsz.
Azokat a szavakat használod,hogy "mondjuk,ráfoghatnám", a feltételes módot több esetben.Te csak feltételezésekre hagyatkozol.Nekem van 2 autós párszázezer km-es tapasztalatom.

Aztán a többiek?Relhistnek sosem volt csippelve,mégis szált el turbója.Aztán a BT-nek szintén.És még mennyi csipp nélkülin cseréltek turbót.Akkor hogy is van ez? vigyor3

Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38413 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 20:59:02 »

Én meg azért NEM JÁROK TDDI és TDCI Mondeo-val, mert megtehetem. Na meg nem is akarok!  eplus2

Igy van te megteheted hogy egy benzinessel jársz... eplus2   Én nem tehetem meg,mert drága... szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38414 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:03:54 »

Igy van te megteheted hogy egy benzinessel jársz... eplus2   Én nem tehetem meg,mert drága... szomoru1

Nem volt drága a benzines, 2900 €   8 évesen.
Ennél többért adták-vették a büdös dízeleket!   vigyor3

Esetemben nem lenne jelentős különbség fogyasztásban, de a benzinessel nyugodtan alszom és nem ciki a traktor és a büdös.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38415 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:04:03 »

Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.

Hol melózol Angel? mikbe láttok bele?
Miből látod hogy megvan irva egy software?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38416 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:09:31 »

Hol melózol Angel? mikbe láttok bele?
Miből látod hogy megvan irva egy software?

Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38417 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:11:55 »

Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül  vigyor3
Hofit idézve: Ebből mindent megtudtunk ami ránk tartozik, azaz semmit  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38418 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:30:33 »

Nem volt drága a benzines, 2900 €   8 évesen.
Ennél többért adták-vették a büdös dízeleket!   vigyor3

Esetemben nem lenne jelentős különbség fogyasztásban, de a benzinessel nyugodtan alszom és nem ciki a traktor és a büdös.  eplus2

Azért arra nem lennék büszke hogy már 8 évesen sem ért semmit az autóm... eplus2
Ugyanolyan körülmények között(pl város) ha nincs különbség fogyasztásban a diesel és benzin kötött akkor ott valamelyik nem jó vagy valaki hazudik.
büdös diesel? 1K értékű mai dieselek már nem büdösek, viszont egy sz@r HC,CO-s benzines az nagyon...amiből egyre több van... eplus2
A traktor pedig nem ciki...egy traktor kb 30 millió, kijön belőle 3 benzines mondeo is akár röhögve.... eplus2
Gondolkodtam benzinesen énis, de drága, bár uj dieselt sem szivesen vennék már...nehéz ügy, régebbi meg kirohad alólad... szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38419 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:37:46 »

Egy irodában. Az autó adott vezérlőegységébe.
Valahogy kiderül  vigyor3

Értem! Csak kiváncsivá tettél picit mert a te kezeden átmegy napi 50-100 autó, és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...
Gondoltam hátha okosabb leszek...de ezek szerint nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38420 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:50:11 »

...és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...

Egyiket sem írtam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38421 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 21:56:36 »

Egyiket sem írtam.

ezt nem te irtad? Vagy félre értettem valamit?

"Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk."
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38422 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 22:01:19 »

Értem! Csak kiváncsivá tettél picit mert a te kezeden átmegy napi 50-100 autó, és belelátsz mindenbe és egyből kiszúrod ha megirtak egy software-t...
Gondoltam hátha okosabb leszek...de ezek szerint nem.


Ez volt a cel  Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38423 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 22:08:55 »

Hát kérlek szépen ez úgy van, hogy napi 50-100 autó „megy át a kezeim között”, és mi belátunk mindenféle rendszerekbe, adatelemzésekbe.
Szoktak bizonyos meghibásodástípusokkal foglalkozni, és elemezni azok hibaeredeteit. Ilyenkor bele lehet kukkantani az adott autó legmélyebb bugyraiba.
A csippelés nem csak akkor derül ki, ha ott a doboz, és drótok mennek hozzá.
Most nem 2-3 autóról beszélünk.

Mi vagy te ? parkolo or ? Esetleg forgalom szamlalo ?  vigyor3
Mert hogy masra nem eleg az az ido, amig atmegy a kezeid kozott napi 50-100 auto az tutter  vigyor3 5 max 10 perc/verda  vigyor3 Es akkor nincs kakika meg pisike meg kaja  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38424 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 22:09:59 »

ezt nem te irtad? Vagy félre értettem valamit?

De, én írtam. De azt nem, hogy mindenbe belelátnék, és azt sem, hogy biztosan ki lehet szúrni a csippelést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38425 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 23:19:04 »

sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy

Igen az izzító gyertyákat kell kicserélni, én most cseréltem ugyan ezért a hibáért
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38426 Dátum: 2015.10.20 kedd, 06:52:55 »

sziasztok 2.0 tdci 131 lo mondim van regelente vagy hideg motoral elkezd fustolni feheren vagy kekesen es picit remeg joban a motoris hidegen mitol van ez otlet? izzo gyertyatol csinalhasa eszt? vagy mitol tugya csinalni melegen semi baja nagyon jol megy

Szia izzito csere!!!  Próbálj meg eredeti fordot venni bele jó tanács!!!!!
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38427 Dátum: 2015.10.20 kedd, 07:43:20 »

De, én írtam. De azt nem, hogy mindenbe belelátnék, és azt sem, hogy biztosan ki lehet szúrni a csippelést.

Fura amit mondasz, mert a "chiptuning" az maga a software átirása..az meg ott van előtted. Más nincs is az ECU-ban azt irod át...mikor leveszed.
Amugy simán kilehet deríteni, ha valaki kis időt szán rá...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38428 Dátum: 2015.10.20 kedd, 07:50:47 »

De, én írtam. De azt nem, hogy mindenbe belelátnék, és azt sem, hogy biztosan ki lehet szúrni a csippelést.
akkor ez olyan nesze semmi fogd meg jól.Csak ellenkezhess egy kicsit. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38429 Dátum: 2015.10.20 kedd, 08:52:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gondos, a komfortot kedvelő, fórumtársak még a nyáron felkészültek a probléma megelőzésére. nyes
Tisztelettel László! worship

Úgy nincs semmi kihívás Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38430 Dátum: 2015.10.20 kedd, 09:42:19 »

Sziasztok!  integet2

Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)  hehe   Szóval!  Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál  Roll Eyes Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!! falbav
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem  help
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38431 Dátum: 2015.10.20 kedd, 09:48:35 »

Sziasztok!  integet2

Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)  hehe   Szóval!  Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál  Roll Eyes Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!! falbav
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem  help

Szia!
Kéne a pontos hibakód, és az is, hogy vákuumos, vagy elektromos szabályzású turbód van. A turbón vákuumlabda van egy csővel, vagy elektromos motor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38432 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:01:21 »

Sziasztok!  integet2

Most regisztráltam a fórumra, le a kalappal!!!! Nagyon profi oldalt kovácsoltatok össze az évek alatt! Engem Atinak hívnak , és ha nem lenne gond a verdámmal, valószínű sosem találtam volna Rátok . (minden rosszban van valami jó.)  hehe   Szóval!  Idén májusi vásárlásunk volt egy Mondeo mk3 tdci 130le kombi (fekete). Extrákkal bőven el van látva, azonnal bele is szerettünk a csajommal..........megvettük!
Egy hónap után menet közben megtorpant a gép, elment a turbó. Azt hittem vége mindennek, füstölt, erőtlen volt, és egy doboz cigit el kellett szívnom amíg elérte a 80 km/h-t. Halkan jegyzem meg sík hülye vagyok az autók műszaki részeihez, az én szaktudásom a 80 as években kimerűlt a simson mocim karburátor tisztításánál  Roll Eyes Ez van...... Na de folytatom....... szóval azonnal szerelőhöz vittem, aki gépre dugta és turbórendszeren belül a nyomásszabályzót írta ki hibaként. Kérésemre kiütötte, 2 hónapig kutya baja nem volt, erős volt mint Fekete Laci, nem is értettem. majd jött a második felvonás. A kórkép ugyanaz, de a szerelő már nem tudta kiütni, mert gyújtásra tétel után mindig kigyulladt a hibakód, és akkor bizony turbó nincs! 1 napig hülye fejemmel így jártam vele, majd egy 3 órás leparkolás után az újraindítást követően magától megjavult. A fene sem értette esküszöm! Most 2 hónapja ismét tökéletes, de már félek a harmadik felvonástól!!! falbav
Kérdem én? Ha hibás volt a turbó nyomásszabályzó szelep akkor az hogy javul meg?
Segítsetek légyszi, mert esküszöm, hogy hosszú útra azóta nem is merek menni.
Remélem mindent leírtam, igyekeztem  help
ha nem villogott az izzításjelző,akkor egy turbócsöved lukas....hibakódolvasás javasolt mindenképpen.Írd le merre mozogsz,hátha van klubtárs aki karitatíve tud neked segíteni diagban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38433 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:36:21 »

Szia!
Kéne a pontos hibakód, és az is, hogy vákuumos, vagy elektromos szabályzású turbód van. A turbón vákuumlabda van egy csővel, vagy elektromos motor?

Esküszöm gőzöm sincs, hogy vákumos vagy elektromos....ezt én megtudom nézni......vagyos egy "hülye" is látja azonnal?  Roll Eyes
Naplózva
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38434 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:38:26 »

ha nem villogott az izzításjelző,akkor egy turbócsöved lukas....hibakódolvasás javasolt mindenképpen.Írd le merre mozogsz,hátha van klubtárs aki karitatíve tud neked segíteni diagban.

Az izzitás jelző minden esetben villog amikor a hiba fennáll. Ha nem villog a verda 100%-os. Egyébként Pápai vagyok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38435 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:40:56 »

Az izzitás jelző minden esetben villog amikor a hiba fennáll. Ha nem villog a verda 100%-os. Egyébként Pápai vagyok.

akkor bizony lehet elektromos probléma is,de lehet üzemanyagrendszeri is. szóval hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38436 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:43:18 »

akkor bizony lehet elektromos probléma is,de lehet üzemanyagrendszeri is. szóval hibakódolvasás.

De az már megvolt mikor villogott a hibakód. 2 tag is megnézte, minden esetben a turbónyomás szabályzó szelepet írta nekik.......
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38437 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:48:45 »

Esküszöm gőzöm sincs, hogy vákumos vagy elektromos....ezt én megtudom nézni......vagyos egy "hülye" is látja azonnal?  Roll Eyes


Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.

A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
Naplózva
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38438 Dátum: 2015.10.20 kedd, 10:56:34 »

Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.

A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
Ok. Kérésedre kimegyek szarráázni, de elötte kérnék egy képfeltöltést hogy hol keressem a turbót  Roll Eyes Nekem tényleg gőzöm sincs mi hol van, de esküszöm tanítható vagyok, és mindent raktározok amit mondtok.......év végére mindent tudni fogok a verdámról......majdnem mindent  Wink várom a képet eljen Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38439 Dátum: 2015.10.20 kedd, 11:04:54 »

Nyisd fel a motorháztetőt, és nezd meg a turbót. Ha egy fém hengeres dolog van rajta, amire megy egy kis cső, akkor vákuumos, ha egy kis doboz, amire csatlakozó megy, akkor elektromos.

A hibakódból azért kéne a pontos, mert a magyar fordítások néha nem egészen tükrözik az eredeti angol leírást.
a hibakód alapján eu4.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38440 Dátum: 2015.10.20 kedd, 11:07:07 »

De az már megvolt mikor villogott a hibakód. 2 tag is megnézte, minden esetben a turbónyomás szabályzó szelepet írta nekik.......

ha így van(azért feltételezés,mert kellene a pontos hibakód pl: p1234),akkor az vagy javítható,vagy cserélendő.




http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38441 Dátum: 2015.10.20 kedd, 11:39:58 »

ha így van(azért feltételezés,mert kellene a pontos hibakód pl: p1234),akkor az vagy javítható,vagy cserélendő.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért.  Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38442 Dátum: 2015.10.20 kedd, 11:49:27 »

Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért.  Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.
ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38443 Dátum: 2015.10.20 kedd, 12:36:27 »

Ok. Kérésedre kimegyek szarráázni, de elötte kérnék egy képfeltöltést hogy hol keressem a turbót  Roll Eyes Nekem tényleg gőzöm sincs mi hol van, de esküszöm tanítható vagyok, és mindent raktározok amit mondtok.......év végére mindent tudni fogok a verdámról......majdnem mindent  Wink várom a képet eljen Előre is köszi!

Itt felül látszik, a motor mögött ezüst hővédő lemez alatt van, ezen konkrétan vákuumlabda van:


Köszi a topik linket, a veszprémi szerelő kartárssal már beszéltem is, megoldja a problémát 35 pénzért.  Ellenben kérte, hogy szóljak a fórum vezetéshez, hogy javítsátok át a 30 ezret 35 re, mert már annyi az turbóelektronika javítás nála. Köszönöm/köszöni.

Ez a hibakód, és a turbó elektronikájának megkotlása nem az alap probléma, hanem annak egy következménye. A turbóban a geometriát mozgató szerkezet akad, és az elektronikát is ez teszi tönkre. Ha megjavíttatod az elektronikát, érdemes kitakaríttatni a geometriát is, hogy tartós legyen a hibamentes működés.
Naplózva
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38444 Dátum: 2015.10.20 kedd, 12:58:37 »

Itt felül látszik, a motor mögött ezüst hővédő lemez alatt van, ezen konkrétan vákuumlabda van:
[img]http://www.autoplace.cz/images/ford_mondeo_tdci_96kw_bl_aut_04_motor_detail-3.jpg

Ez a hibakód, és a turbó elektronikájának megkotlása nem az alap probléma, hanem annak egy következménye. A turbóban a geometriát mozgató szerkezet akad, és az elektronikát is ez teszi tönkre. Ha megjavíttatod az elektronikát, érdemes kitakaríttatni a geometriát is, hogy tartós legyen a hibamentes működés.

Köszönőm! Az enyém elektromos, az kiderült. A veszprémi szerelővel meg is oldjuk, már egyeztetés alatt van. Szeretnék nyugodtan autózni, rossz úgy hogy bármikor elmehet a turbó.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 13:18:56 írta alf » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38445 Dátum: 2015.10.20 kedd, 13:17:24 »

Köszönőm! Az enyém elektromos, az kiderült. A veszprémi szerelővel meg is oldjuk, már egyeztetés alatt van. Szeretnék nyugodtan autózni, rossz úgy hogy bármikor elmehet a turbó.

A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38446 Dátum: 2015.10.20 kedd, 13:19:33 »

A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?
biztos nem.asszem lakótelepen lakik valahol a 3ikon a srác......és ott van a "műhelye" is. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #38447 Dátum: 2015.10.20 kedd, 14:06:01 »

A 35-ben benne van a turbó kitakarítása is?

Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38448 Dátum: 2015.10.20 kedd, 14:07:30 »

Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
pedig a tisztítás hiánya(korom) miatt mehetett tönkre a mostani elektronika is.Nem ártana a turbót leszedetned,és kitakaríttatnod.persze csak tanács....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38449 Dátum: 2015.10.20 kedd, 14:19:12 »

Na azt nem tudom, nekem a lényeg, hogy jó legyen, és kezemben a fél év garancia amit ígért. Majd megírom ha már voltam nála.
Nem ártana a turbót leszedetned,és kitakaríttatnod.persze csak tanács....
Én a helyedben meggondolnám(ha egyszer ott a vas a szakinál) Alf tanácsát,persze semmi sem kötelező. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.20 kedd, 14:26:41 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 762 763 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 775 776 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.