Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:17:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 774 775 776 777 778 779 780 [781] 782 783 784 785 786 787 788 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661404 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #39000 Dátum: 2015.12.16 szerda, 09:06:07 »

Sziasztok,

Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, bár hidegen eléggé kelepelősen szól. Az alapjárat viszont egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fordulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.16 szerda, 09:10:31 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #39001 Dátum: 2015.12.16 szerda, 09:08:07 »

Sziasztok,

Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, de az alapjárat egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fogdulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?

Szerintem vidd el egy elektromos szakihoz és nézesd meg a generátorod (Pl Kertész u.). Az is lehet, hogy az akksid mondta azt, hogy bye.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39002 Dátum: 2015.12.16 szerda, 09:58:26 »

Sziasztok,

Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, bár hidegen eléggé kelepelősen szól. Az alapjárat viszont egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fordulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?
jól mondják lentebb.generátor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #39003 Dátum: 2015.12.16 szerda, 10:02:15 »

Akksi nincs fél éves, 12,4V, töltés 14,3V, leterhelve minden cuccal 12,7V. Jónak tűnik.

 
Szerintem vidd el egy elektromos szakihoz és nézesd meg a generátorod (Pl Kertész u.). Az is lehet, hogy az akksid mondta azt, hogy bye.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39004 Dátum: 2015.12.16 szerda, 11:29:48 »

Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.

AndyA

Köszönöm!  worship Szegeden a KA-ban most ahogy nézem jobb árban van mint máshol. Nagyon remélem, hogy semmit nem nézek be, és minden beszerelhető lesz. (szűrők)
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39005 Dátum: 2015.12.16 szerda, 16:22:06 »

Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.

AndyA
én  5 litert leengedek es csak azt az 5 litert ontom vissza ami a kannaban van.korepre áll be használat után.10 ezernel cserelem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39006 Dátum: 2015.12.16 szerda, 17:35:23 »

én  5 litert leengedek es csak azt az 5 litert ontom vissza ami a kannaban van.korepre áll be használat után.10 ezernel cserelem.

És cserélni mikor szoktad?

Bocs...  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #39007 Dátum: 2015.12.16 szerda, 17:42:47 »

Akksi nincs fél éves, 12,4V, töltés 14,3V, leterhelve minden cuccal 12,7V. Jónak tűnik.

 

A 12,7 nem annyira jó. Ha jól tudom 14V alá nem mehet. Vidd el egy generátor ellenőrzésre (szerintem).
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39008 Dátum: 2015.12.16 szerda, 18:59:35 »

Sziasztok!

Ma megtörtént az olaj+szűrő, gázolajszűrő és levegőszűrő cseréje.

Viszont egy hangra figyelmes lettem a motor bal oldalánál, pesszenik egy picit valami ciklikusan stopperral mérve 41másodpercenként Smiley
Mi ez?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39009 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:05:43 »

Sziasztok!

Ma megtörtént az olaj+szűrő, gázolajszűrő és levegőszűrő cseréje.

Viszont egy hangra figyelmes lettem a motor bal oldalánál, pesszenik egy picit valami ciklikusan stopperral mérve 41másodpercenként Smiley
Mi ez?
így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki.... eplus2
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad. zavart2 buck2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39010 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:12:24 »

így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki.... eplus2
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad. zavart2 buck2
Olyan mint amikor lefúj a turbó csak kisebb és halkabb a hang
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39011 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:14:04 »

Olyan mint amikor lefúj a turbó csak kisebb és halkabb a hang
elektromos a turbóvezérlőd.Az pesszenik! taps taps taps

Kitaláltam,kitaláltam,kitaláltam.... nyes worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39012 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:21:41 »

elektromos a turbóvezérlőd.Az pesszenik! taps taps taps

Kitaláltam,kitaláltam,kitaláltam.... nyes worship

Elektromos, de honnét kellett volna tudnom hogy pesszenik?  falbav
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39013 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:26:25 »

Elektromos, de honnét kellett volna tudnom hogy pesszenik?  falbav
neked?
nekem!én kitaláltam.tedd oda a kis kezed,és meglátod,hogyan működik,amikor pesszenik. nyes Wink
nem sok minden pesszenik 41 másodpercenként a motor bal oldalán..... eplus2 mondtam,hogy ebben rejlik a megoldás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39014 Dátum: 2015.12.16 szerda, 19:28:06 »

neked?
nekem!én kitaláltam.tedd oda a kis kezed,és meglátod,hogyan működik,amikor pesszenik. nyes Wink

Köszi a megoldást  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39015 Dátum: 2015.12.16 szerda, 21:44:54 »

így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki.... eplus2
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad. zavart2 buck2

Igazából föttög, csak nem jutott eszébe a megfelelő szó.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39016 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:26:00 »

Sziasztok!

Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.



Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39017 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:28:50 »

Sziasztok!

Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.



Köszönöm!
ellenőrizni mindenképp érdemes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39018 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:35:09 »

ellenőrizni mindenképp érdemes.

Áramfelvétel vagy ellenállás méréssel?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39019 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:36:14 »

Sziasztok!

Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.

Köszönöm!

Szerencsés esetben csak a kipufogóban leült vízpára, de azért nézz utána az izzítóknak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39020 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:39:37 »

Áramfelvétel vagy ellenállás méréssel?


Ha van lakatfogós árammérőd, akkor mindenképpen azzal. Úgy nem kell kapásból bontani. Smiley

Azután meg lebontva ellenállásméréssel. Arra vigyázz, hogy a szakadtat így könyen megtalálod, de a zárlatost már nehezebb. Mivel 20A körül vesz fel 12 (14)V-nál, így R=U/I szerint fél Ohmnál alig több az ellenállása akkor is, ha jó. Ennyit kell tudni pontosan mérni az eszközödnek, egyébként nem tudsz különbséget tenni a jó és a zárlatos között.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39021 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 11:42:37 »

Ha van lakatfogós árammérőd, akkor mindenképpen azzal. Úgy nem kell kapásból bontani. Smiley

Azután meg lebontva ellenállásméréssel. Arra vigyázz, hogy a szakadtat így könyen megtalálod, de a zárlatost már nehezebb. Mivel 20A körül vesz fel 12 (14)V-nál, így R=U/I szerint fél Ohmnál alig több az ellenállása akkor is, ha jó. Ennyit kell tudni pontosan mérni az eszközödnek, egyébként nem tudsz különbséget tenni a jó és a zárlatos között.

AndyA
Lakatfogóm lesz. Akkor ezzel 20A körül kell mérnem.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39022 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 12:23:42 »

Lakatfogóm lesz. Akkor ezzel 20A körül kell mérnem.

Köszi!
igen,egyenként,bár inkább 15 és csökkennie kell,de mind1.ha nem vesz fel áramot az a baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39023 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 14:50:17 »

igen,egyenként,bár inkább 15 és csökkennie kell,de mind1.ha nem vesz fel áramot az a baj.

Ha csere, akkor mind a 4-et? Melyik gyártót érdemes? Csak a gyári Ford, vagy Bosch, Denso, NGK is jó? Mert Kovács Autóháznál le vannak akciózva mind.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39024 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 15:00:30 »

Ha csere, akkor mind a 4-et? Melyik gyártót érdemes? Csak a gyári Ford, vagy Bosch, Denso, NGK is jó? Mert Kovács Autóháznál le vannak akciózva mind.

Köszi!
azt hiszem az eredeti NGK volt-nem biztos.
Én cserélném mindet,hiszen 3e-ft/db körüli összeg nem nagy költség,és 120ekm-enként amúgy is előírás.Sok bosszúságtól kímél meg télen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39025 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 21:53:47 »

azt hiszem az eredeti NGK volt-nem biztos.
Én cserélném mindet,hiszen 3e-ft/db körüli összeg nem nagy költség,és 120ekm-enként amúgy is előírás.Sok bosszúságtól kímél meg télen.

Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?  Wink

Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39026 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:03:47 »

Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?  Wink

Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI

Köszönöm a segítséget!

Ha rám hallgatsz (nem kötelező), akkor nem méricskélsz semmit, hanem kicseréled egyből mind a négyet,
akkor legalább tudod, hogy ujak és egy darabig nem lesz rá gondod

ha rossz ugyis cserélni kell
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39027 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:04:06 »

Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?  Wink

Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI

Köszönöm a segítséget!
külön kellene őket tápolni a mérésre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39028 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:04:20 »

Ha rám hallgatsz (nem kötelező), akkor nem méricskélsz semmit, hanem kicseréled egyből mind a négyet,
akkor legalább tudod, hogy ujak és egy darabig nem lesz rá gondod

ha rossz ugyis cserélni kell
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39029 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:07:27 »

eljen
Én is emelett lennék. Amiket linkeltem jók lesznek?

Többet nem zargatlak  worship

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39030 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:08:23 »

Én is emelett lennék. Amiket linkeltem jók lesznek?

Többet nem zargatlak  worship

Köszi!
neked kell megfeleljenek.A gyártó erre gyártotta.A boss meg nem egy utolsó....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39031 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:09:02 »

Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?  Wink

Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI

Köszönöm a segítséget!

Többnyire odafér. Max. a kábel rögzítését kell oldani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39032 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:10:28 »

Köszönöm mindenkinek!

Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39033 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:10:47 »

Köszönöm mindenkinek!

Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #39034 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:36:22 »

Köszönöm mindenkinek!

Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.

Ha már a szívósort úgyis le kell, hogy vegyed, akkor akár ki is tudod takarítani. Lesz benne trutyi, koksz bőven, főleg, ha nincs ledugózva az EGR-ed.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39035 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 22:41:33 »

Ha már a szívósort úgyis le kell, hogy vegyed, akkor akár ki is tudod takarítani. Lesz benne trutyi, koksz bőven, főleg, ha nincs ledugózva az EGR-ed.
Igen kitakarítom. Az egr le lett dugózva, de az előző tulaj nem takarította ki. A szelepet normálisan ledugóztam, és kipucoltam. Most majd a szívósort is.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39036 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 13:50:37 »

Igen kitakarítom. Az egr le lett dugózva, de az előző tulaj nem takarította ki. A szelepet normálisan ledugóztam, és kipucoltam. Most majd a szívósort is.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt rászánod magad a gyertya vásárlásra és a cserére, javaslom olvasd el az ide vonatkozó cikket a FAQ topikban. Ott részletesen leírom a tapasztalataimat. Hátha felkelti valami a figyelmedet a témával kapcsolatban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39037 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 14:05:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt rászánod magad a gyertya vásárlásra és a cserére, javaslom olvasd el az ide vonatkozó cikket a FAQ topikban. Ott részletesen leírom a tapasztalataimat. Hátha felkelti valami a figyelmedet a témával kapcsolatban. wave
Tisztelettel László! worship

Elolvastam többször is már a wiki-set és az Önét is, elvileg már minden tiszta. Remélem könnyen kijön majd mind. Csak ezen parázok, a többi tiszta.
Holnap jönnek elvileg meg a Bosch, remélem nem rosszabb mint a gyári.
A beszerelés csak ünnepek után lesz aktuális.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39038 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 16:32:31 »

Elolvastam többször is már a wiki-set és az Önét is, elvileg már minden tiszta. Remélem könnyen kijön majd mind. Csak ezen parázok, a többi tiszta.
Holnap jönnek elvileg meg a Bosch, remélem nem rosszabb mint a gyári.
A beszerelés csak ünnepek után lesz aktuális.

Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.21 hétfő, 16:35:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39039 Dátum: 2015.12.21 hétfő, 16:47:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.wave
Tisztelettel László! worship
Én úgy gondoltam hogy az ismeretlenebb gyártókra írja.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39040 Dátum: 2015.12.22 kedd, 07:21:04 »

Én úgy gondoltam hogy az ismeretlenebb gyártókra írja.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen ha már megrendelted építsd be a Bosch izzítógyertyákat. Valójában mindegyik nagyobb gyártó gyártmányának jónak kellene lennie. Gondolok itt Bosch, NGK, Schampion, STB...STB.
A közel 10 éves tapasztalatom azt mutatta, hogy sajnos ezeknél a gyártmányoknál is, azonos típust feltételezve, sajnos mégis van némi eltérés. Ez elsősorban a tömítőkúp kialakításánál jelentkezett. Ahhoz hogy ezek a gyertyák megfelelően tömítsenek, jobban erősebben meg kellett húzni őket néhány Nm-el az előírt 13 Nm helyett. Csupán ez a a gond a későbbi kihajtásnál. Egy kiégett berohadt gyertya kiszerelése esetén, sokat ronthat a helyzeten az a pár + Nm meghúzási nyomaték, annak ellenére, hogy a nyíró nyomaték 35-40 Nm.  Sok sikert a cseréhez.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39041 Dátum: 2015.12.22 kedd, 07:56:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.wave
Tisztelettel László! worship
A gyári gyertyákat a beru-tól veszi a ford, 3 évesen vettem az autóm, mind a 4 ki volt égve...utángyártottat vettem bele 8 év alatt egyik sem égett ki. Ez a fő baj a beru-val hogy gyenge minőség, cserébe drágán...ebben az esetben a gyári alkatrész silány minőségű.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39042 Dátum: 2015.12.22 kedd, 13:36:51 »

Teljesen egyetértek Ervin-el....többször is besz@ptam beru-val...drága és sz@r...egyszer linkeltem képeket is hogy menet kajak rossz helyen volt a gyári ford dobozos beru gyertyákon, na nemis lehetett kúpra húzni, kompresszió csá télen hidegben,összevissza járt a motor...4 beru ki, 4 denso be és mint a svájci óra, köszi 10-es bukó... mf3
Plussz a beru szétbarmolta a menetet, a denso-val betekerve vágtam uj menetet bakker annyira kemény f@sza a menet rajta....azóta is tökéletes.
Csak DENSO-t veszek már...messze jobb minőség és olcsóbb.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.22 kedd, 13:39:51 írta Bunyek » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39043 Dátum: 2015.12.22 kedd, 13:58:26 »

A gyári gyertyákat a beru-tól veszi a ford, 3 évesen vettem az autóm, mind a 4 ki volt égve...utángyártottat vettem bele 8 év alatt egyik sem égett ki. Ez a fő baj a beru-val hogy gyenge minőség, cserébe drágán...ebben az esetben a gyári alkatrész silány minőségű.
Kedves Ervin!!
Tiszteletben tartom a szakmai véleményed amit nem kétlem, hogy megalapozott. Én is a tapasztalataimat írtam le, ami elsősorban a szerelhetőségre és nem a tartósságra vonatkozott. Én rendszeresen 100 ezer Km-ént cserélem a gyertyáimat, ami nem 8 év. Így ezen a területen nincs tapasztalatom. Az általad irt 8 év sajnos nem vehető egy átlagos élettartamnak. Mivel nem 1-2 autóban cseréltem már izzítógyertyát, azt viszont továbbra is fenn tartom, hogy szerelés szempontjából a  Duratorq motorok esetében Gyári Ford, BERU gyertyákkal volt a legkevesebb problémám. Az érveimet és tapasztalataimat segítő szándékkal osztottam meg. Nem feltétlen szükséges megfogadni és legkevésbé alkalmazni. Mindenki más szempontokat részesít előnyben és szerintem ez így természetes. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39044 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:07:16 »

Teljesen egyetértek Ervin-el....többször is besz@ptam beru-val...drága és sz@r...egyszer linkeltem képeket is hogy menet kajak rossz helyen volt a gyári ford dobozos beru gyertyákon, na nemis lehetett kúpra húzni, kompresszió csá télen hidegben,összevissza járt a motor...4 beru ki, 4 denso be és mint a svájci óra, köszi 10-es bukó... mf3
Plussz a beru szétbarmolta a menetet, a denso-val betekerve vágtam uj menetet bakker annyira kemény f@sza a menet rajta....azóta is tökéletes.
Csak DENSO-t veszek már...messze jobb minőség és olcsóbb.
Kedves Bunyek!
Ezt is elfogadom. Lehet tényeket felsorakoztatni pro és kontra, de azért azt ne mondjuk már, hogy innentől kezdve minden Beru gyertya, nem ér egy kalap kokxot se. Sajnos nem volt szerencséd. rinya Én is tudnék egy két gyári alkatrészt mondani (olaj termosztát), amivel nem kicsit megszívtam. Remélem, hogy ez a nézet különbség nem szül kibékíthetetlen antagonisztikus ellentétet. nyes wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.22 kedd, 14:14:56 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39045 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:25:03 »

Kedves Bunyek!
Ezt is elfogadom. Lehet tényeket felsorakoztatni pro és kontra, de azért azt ne mondjuk már, hogy innentől kezdve minden Beru gyertya, nem ér egy kalap kokxot se. Sajnos nem volt szerencséd. rinya Én is tudnék egy két gyári alkatrészt mondani (olaj termosztát), amivel nem kicsit megszívtam. Remélem, hogy ez a nézet különbség nem szül kibékíthetetlen antagonisztikus ellentétet. nyes wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

De én spec kijelentem hogy a BERU egy sz@r és nem éri megvenni...tapasztalat alapján...ugyanugy mint a bosch is csak tömegtermék és nem minőség, olcsóbban kapni jobbat...ezek is tapasztalati vélemények...aztán a legkevésbé sem érdekel hogy ki mit rak az autójába ha nem érdekli amit mondok...pedig azért itt az átlagnál több tapasztalatom van úgygondolom.

Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39046 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:53:47 »

Kedves László!

De én spec kijelentem hogy a BERU egy sz@r és nem éri megvenni...tapasztalat alapján...ugyanugy mint a bosch is csak tömegtermék és nem minőség, olcsóbban kapni jobbat...ezek is tapasztalati vélemények...aztán a legkevésbé sem érdekel hogy ki mit rak az autójába ha nem érdekli amit mondok...pedig azért itt az átlagnál több tapasztalatom van úgygondolom.


Kedves Bunyek!
Ígérem neked a következő alkalommal kifogom próbálni a Denso gyertyákat. Szerintem itt senki nem kérdőjelezi meg a tapasztalataidat. A kélt utolsó mondattal max egyetértek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39047 Dátum: 2015.12.22 kedd, 15:04:52 »

Kedves Bunyek!
Ígérem neked a következő alkalommal kifogom próbálni a Denso gyertyákat. Szerintem itt senki nem kérdőjelezi meg a tapasztalataidat. A kélt utolsó mondattal max egyetértek. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Remélem énis hogy kipróbálod... eljen
Amit eddig is irtam a fórumba, nem magam miatt irtam...másoknak segitségül... wave
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39048 Dátum: 2015.12.22 kedd, 15:18:36 »

Kedves László!
Remélem énis hogy kipróbálod... eljen
Amit eddig is irtam a fórumba, nem magam miatt irtam...másoknak segitségül... wave

Kedves Bunyek!
Nem csak hogy kipróbálom, de a tapasztalataimat is megosztom a mélyen tisztelt publikummal. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39049 Dátum: 2015.12.22 kedd, 18:53:34 »

Kedves Ervin!!
Tiszteletben tartom a szakmai véleményed amit nem kétlem, hogy megalapozott. Én is a tapasztalataimat írtam le, ami elsősorban a szerelhetőségre és nem a tartósságra vonatkozott. Én rendszeresen 100 ezer Km-ént cserélem a gyertyáimat, ami nem 8 év. Így ezen a területen nincs tapasztalatom. Az általad irt 8 év sajnos nem vehető egy átlagos élettartamnak. Mivel nem 1-2 autóban cseréltem már izzítógyertyát, azt viszont továbbra is fenn tartom, hogy szerelés szempontjából a  Duratorq motorok esetében Gyári Ford, BERU gyertyákkal volt a legkevesebb problémám. Az érveimet és tapasztalataimat segítő szándékkal osztottam meg. Nem feltétlen szükséges megfogadni és legkevésbé alkalmazni. Mindenki más szempontokat részesít előnyben és szerintem ez így természetes. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László!
99,9%-ban csak az az izzítógyertya szakad bele a hengerfejbe, ami ki van égve, és ez miatt nem ég ki a korom és koksz a gyertya cekászos részénél és az megszorul a hengerfejben és beletörik.. szomoru1 a kúpos illesztések és a menet miatt nem szakad bele gyertya, a fő ok az első rövid fűtő rész beleszorulása a hengerfejbe. Ha a menet tönkremegy, annak is az az oka, hogy az előbb általam említett rész kitekeréskor megszorul, de a user csak azért is tekeri, hát persze hogy kidarálja a menetet... vigyor3...szerencsére még sosem szakítottam bele és menetet sem csesztem szét, és remélem ez így is marad Wink megvan erre is a módszer..ha kell türelem, de nem szakad.
Én is csak jó tanácsként írtam a berut hogy nem ok, mert más márkáknál is csomó gond van velük, meg pár mondeoból is szedtem már ki... Wink
Üdv,
Ervin
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 774 775 776 777 778 779 780 [781] 782 783 784 785 786 787 788 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.