Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:04:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
774
775
776
777
778
779
780
[
781
]
782
783
784
785
786
787
788
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661003 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39000 Dátum:
2015.12.16 szerda, 09:06:07 »
Sziasztok,
Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, bár hidegen eléggé kelepelősen szól. Az alapjárat viszont egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fordulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.16 szerda, 09:10:31 írta Trendi
»
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39001 Dátum:
2015.12.16 szerda, 09:08:07 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.12.16 szerda, 09:06:07
Sziasztok,
Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, de az alapjárat egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fogdulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?
Szerintem vidd el egy elektromos szakihoz és nézesd meg a generátorod (Pl Kertész u.). Az is lehet, hogy az akksid mondta azt, hogy bye.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39002 Dátum:
2015.12.16 szerda, 09:58:26 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.12.16 szerda, 09:06:07
Sziasztok,
Küszködök egy ideje a hullámzó alapjárattal. Vadi új gyári go szűrő, pcs felújítás után vagyok. Hintázik az alapjárat, mintha le akarna állni, aztán mégsem. Visszavittem a felújítóhoz, rátette a diagját, azt mondja, hogy a korrekciók nagyon picik, amit a műszer mutat, a pcs OK. Hinni akarok neki, mert megy a gép szépen, bár hidegen eléggé kelepelősen szól. Az alapjárat viszont egy rémálom.
Most meleg motornál megállok, és lámpával állva egész szépen jár. Amint lekapcsolom a lámpát, elkezd hintázni. Vissza a lámpát, újra rendben. Mintha kérne egy kis terhelést. Ha ködlámpát, klimát ráteszem, akkor is marad a fordulat szépen, kikapcsolva a fogyasztókat, hinta. Ész megáll. Mi ez?
jól mondják lentebb.generátor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39003 Dátum:
2015.12.16 szerda, 10:02:15 »
Akksi nincs fél éves, 12,4V, töltés 14,3V, leterhelve minden cuccal 12,7V. Jónak tűnik.
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.16 szerda, 09:08:07
Szerintem vidd el egy elektromos szakihoz és nézesd meg a generátorod (Pl Kertész u.). Az is lehet, hogy az akksid mondta azt, hogy bye.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39004 Dátum:
2015.12.16 szerda, 11:29:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.15 kedd, 21:39:29
Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.
AndyA
Köszönöm!
Szegeden a KA-ban most ahogy nézem jobb árban van mint máshol. Nagyon remélem, hogy semmit nem nézek be, és minden beszerelhető lesz. (szűrők)
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39005 Dátum:
2015.12.16 szerda, 16:22:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.15 kedd, 21:39:29
Bárdiban "Ford olaj" néven kapható 5w30-as pont tutti. Ennél se jobb, se drágább nem kell bele. 6 liter kell belőle, amit az utolsó cseppig bele kell tölteni, ha látszólag sok, akkor is, mert az új szűrő is fel fog belőle venni valamennyit.
AndyA
én 5 litert leengedek es csak azt az 5 litert ontom vissza ami a kannaban van.korepre áll be használat után.10 ezernel cserelem.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39006 Dátum:
2015.12.16 szerda, 17:35:23 »
Idézetet írta: coboy - 2015.12.16 szerda, 16:22:06
én 5 litert leengedek es csak azt az 5 litert ontom vissza ami a kannaban van.korepre áll be használat után.10 ezernel cserelem.
És cserélni mikor szoktad?
Bocs...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39007 Dátum:
2015.12.16 szerda, 17:42:47 »
Idézetet írta: Trendi - 2015.12.16 szerda, 10:02:15
Akksi nincs fél éves, 12,4V, töltés 14,3V, leterhelve minden cuccal 12,7V. Jónak tűnik.
A 12,7 nem annyira jó. Ha jól tudom 14V alá nem mehet. Vidd el egy generátor ellenőrzésre (szerintem).
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39008 Dátum:
2015.12.16 szerda, 18:59:35 »
Sziasztok!
Ma megtörtént az olaj+szűrő, gázolajszűrő és levegőszűrő cseréje.
Viszont egy hangra figyelmes lettem a motor bal oldalánál, pesszenik egy picit valami ciklikusan stopperral mérve 41másodpercenként
Mi ez?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39009 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:05:43 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.16 szerda, 18:59:35
Sziasztok!
Ma megtörtént az olaj+szűrő, gázolajszűrő és levegőszűrő cseréje.
Viszont egy hangra figyelmes lettem a motor bal oldalánál, pesszenik egy picit valami ciklikusan stopperral mérve 41másodpercenként
Mi ez?
így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki....
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39010 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:12:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.16 szerda, 19:05:43
így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki....
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad.
Olyan mint amikor lefúj a turbó csak kisebb és halkabb a hang
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39011 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:14:04 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.16 szerda, 19:12:24
Olyan mint amikor lefúj a turbó csak kisebb és halkabb a hang
elektromos a turbóvezérlőd.Az pesszenik!
Kitaláltam,kitaláltam,kitaláltam....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39012 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:21:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.16 szerda, 19:14:04
elektromos a turbóvezérlőd.Az pesszenik!
Kitaláltam,kitaláltam,kitaláltam....
Elektromos, de honnét kellett volna tudnom hogy pesszenik?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39013 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:26:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.16 szerda, 19:21:41
Elektromos, de honnét kellett volna tudnom hogy pesszenik?
neked?
nekem!én kitaláltam.tedd oda a kis kezed,és meglátod,hogyan működik,amikor pesszenik.
nem sok minden pesszenik 41 másodpercenként a motor bal oldalán.....
mondtam,hogy ebben rejlik a megoldás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39014 Dátum:
2015.12.16 szerda, 19:28:06 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.16 szerda, 19:26:25
neked?
nekem!én kitaláltam.tedd oda a kis kezed,és meglátod,hogyan működik,amikor pesszenik.
Köszi a megoldást
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39015 Dátum:
2015.12.16 szerda, 21:44:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.16 szerda, 19:05:43
így még ki barkóbázni is nehéz lesz.50 az 1hez,hogy nem találjuk ki....
bár a "pesszenik" szó nem sok mindent fed le,így egy kicsivel több esélyünk marad.
Igazából föttög, csak nem jutott eszébe a megfelelő szó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39016 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:26:00 »
Sziasztok!
Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39017 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:28:50 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 11:26:00
Sziasztok!
Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.
Köszönöm!
ellenőrizni mindenképp érdemes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39018 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:35:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.20 vasárnap, 11:28:50
ellenőrizni mindenképp érdemes.
Áramfelvétel vagy ellenállás méréssel?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39019 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:36:14 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 11:26:00
Sziasztok!
Esti állás után amikor reggel indítok, van egy kis fehér füst kb 5 másodpercig. Csak a reggeli első indításnál. Utána szünet van és megint olyan pára szerű jön mint a benzines autóknál hidegen(ez normális) ?
Ez izzítógyertya csere? 152e km még nem volt cserélve.
Köszönöm!
Szerencsés esetben csak a kipufogóban leült vízpára, de azért nézz utána az izzítóknak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39020 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:39:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 11:35:09
Áramfelvétel vagy ellenállás méréssel?
Ha van lakatfogós árammérőd, akkor mindenképpen azzal. Úgy nem kell kapásból bontani.
Azután meg lebontva ellenállásméréssel. Arra vigyázz, hogy a szakadtat így könyen megtalálod, de a zárlatost már nehezebb. Mivel 20A körül vesz fel 12 (14)V-nál, így R=U/I szerint fél Ohmnál alig több az ellenállása akkor is, ha jó. Ennyit kell tudni pontosan mérni az eszközödnek, egyébként nem tudsz különbséget tenni a jó és a zárlatos között.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39021 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 11:42:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.20 vasárnap, 11:39:37
Ha van lakatfogós árammérőd, akkor mindenképpen azzal. Úgy nem kell kapásból bontani.
Azután meg lebontva ellenállásméréssel. Arra vigyázz, hogy a szakadtat így könyen megtalálod, de a zárlatost már nehezebb. Mivel 20A körül vesz fel 12 (14)V-nál, így R=U/I szerint fél Ohmnál alig több az ellenállása akkor is, ha jó. Ennyit kell tudni pontosan mérni az eszközödnek, egyébként nem tudsz különbséget tenni a jó és a zárlatos között.
AndyA
Lakatfogóm lesz. Akkor ezzel 20A körül kell mérnem.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39022 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 12:23:42 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 11:42:37
Lakatfogóm lesz. Akkor ezzel 20A körül kell mérnem.
Köszi!
igen,egyenként,bár inkább 15 és csökkennie kell,de mind1.ha nem vesz fel áramot az a baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39023 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 14:50:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.20 vasárnap, 12:23:42
igen,egyenként,bár inkább 15 és csökkennie kell,de mind1.ha nem vesz fel áramot az a baj.
Ha csere, akkor mind a 4-et? Melyik gyártót érdemes? Csak a gyári Ford, vagy Bosch, Denso, NGK is jó? Mert Kovács Autóháznál le vannak akciózva mind.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39024 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 15:00:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 14:50:17
Ha csere, akkor mind a 4-et? Melyik gyártót érdemes? Csak a gyári Ford, vagy Bosch, Denso, NGK is jó? Mert Kovács Autóháznál le vannak akciózva mind.
Köszi!
azt hiszem az eredeti NGK volt-nem biztos.
Én cserélném mindet,hiszen 3e-ft/db körüli összeg nem nagy költség,és 120ekm-enként amúgy is előírás.Sok bosszúságtól kímél meg télen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39025 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 21:53:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.20 vasárnap, 15:00:30
azt hiszem az eredeti NGK volt-nem biztos.
Én cserélném mindet,hiszen 3e-ft/db körüli összeg nem nagy költség,és 120ekm-enként amúgy is előírás.Sok bosszúságtól kímél meg télen.
Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?
Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39026 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:03:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 21:53:47
Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?
Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI
Köszönöm a segítséget!
Ha rám hallgatsz (nem kötelező), akkor nem méricskélsz semmit, hanem kicseréled egyből mind a négyet,
akkor legalább tudod, hogy ujak és egy darabig nem lesz rá gondod
ha rossz ugyis cserélni kell
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39027 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:04:06 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 21:53:47
Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?
Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI
Köszönöm a segítséget!
külön kellene őket tápolni a mérésre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39028 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:04:20 »
Idézetet írta: rstwingo - 2015.12.20 vasárnap, 22:03:47
Ha rám hallgatsz (nem kötelező), akkor nem méricskélsz semmit, hanem kicseréled egyből mind a négyet,
akkor legalább tudod, hogy ujak és egy darabig nem lesz rá gondod
ha rossz ugyis cserélni kell
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39029 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:07:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.20 vasárnap, 22:04:20
Én is emelett lennék. Amiket linkeltem jók lesznek?
Többet nem zargatlak
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39030 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:08:23 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 22:07:27
Én is emelett lennék. Amiket linkeltem jók lesznek?
Többet nem zargatlak
Köszi!
neked kell megfeleljenek.A gyártó erre gyártotta.A boss meg nem egy utolsó....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39031 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:09:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 21:53:47
Sziasztok!
Ha cserés lesz az izzító akkor ezek jók lennének?
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak_1/0250202130_sz
https://alkatreszek.hu/izzitogyertya_bosch_izzitogyertyak/0250202130
Mi lehet a kettő közötti különbség? Az egyik csomagolás nélküli vagy mi ?
Holnap tesztelem a bent lévőket. Egyenként hogyan mérjem lakatfogóval az áramfelvételt? Külön vezetékkel? Bontás nélkül nem fér oda a lakatfogó. 2006-os 2.0 TDCI
Köszönöm a segítséget!
Többnyire odafér. Max. a kábel rögzítését kell oldani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39032 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:10:28 »
Köszönöm mindenkinek!
Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39033 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:10:47 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 22:10:28
Köszönöm mindenkinek!
Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39034 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:36:22 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 22:10:28
Köszönöm mindenkinek!
Cserélem őket úgy döntöttem, akkor egy darabig jók lesznek.
Ha már a szívósort úgyis le kell, hogy vegyed, akkor akár ki is tudod takarítani. Lesz benne trutyi, koksz bőven, főleg, ha nincs ledugózva az EGR-ed.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39035 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:41:33 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.12.20 vasárnap, 22:36:22
Ha már a szívósort úgyis le kell, hogy vegyed, akkor akár ki is tudod takarítani. Lesz benne trutyi, koksz bőven, főleg, ha nincs ledugózva az EGR-ed.
Igen kitakarítom. Az egr le lett dugózva, de az előző tulaj nem takarította ki. A szelepet normálisan ledugóztam, és kipucoltam. Most majd a szívósort is.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39036 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 13:50:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.20 vasárnap, 22:41:33
Igen kitakarítom. Az egr le lett dugózva, de az előző tulaj nem takarította ki. A szelepet normálisan ledugóztam, és kipucoltam. Most majd a szívósort is.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt rászánod magad a gyertya vásárlásra és a cserére, javaslom olvasd el az ide vonatkozó cikket a FAQ topikban. Ott részletesen leírom a tapasztalataimat. Hátha felkelti valami a figyelmedet a témával kapcsolatban.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39037 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 14:05:30 »
Idézetet írta: László - 2015.12.21 hétfő, 13:50:37
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt rászánod magad a gyertya vásárlásra és a cserére, javaslom olvasd el az ide vonatkozó cikket a FAQ topikban. Ott részletesen leírom a tapasztalataimat. Hátha felkelti valami a figyelmedet a témával kapcsolatban.
Tisztelettel László!
Elolvastam többször is már a wiki-set és az Önét is, elvileg már minden tiszta. Remélem könnyen kijön majd mind. Csak ezen parázok, a többi tiszta.
Holnap jönnek elvileg meg a Bosch, remélem nem rosszabb mint a gyári.
A beszerelés csak ünnepek után lesz aktuális.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39038 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 16:32:31 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.21 hétfő, 14:05:30
Elolvastam többször is már a wiki-set és az Önét is, elvileg már minden tiszta. Remélem könnyen kijön majd mind. Csak ezen parázok, a többi tiszta.
Holnap jönnek elvileg meg a Bosch, remélem nem rosszabb mint a gyári.
A beszerelés csak ünnepek után lesz aktuális.
Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.21 hétfő, 16:35:21 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39039 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 16:47:39 »
Idézetet írta: László - 2015.12.21 hétfő, 16:32:31
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.
Tisztelettel László!
Én úgy gondoltam hogy az ismeretlenebb gyártókra írja.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39040 Dátum:
2015.12.22 kedd, 07:21:04 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.21 hétfő, 16:47:39
Én úgy gondoltam hogy az ismeretlenebb gyártókra írja.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen ha már megrendelted építsd be a Bosch izzítógyertyákat. Valójában mindegyik nagyobb gyártó gyártmányának jónak kellene lennie. Gondolok itt Bosch, NGK, Schampion, STB...STB.
A közel 10 éves tapasztalatom azt mutatta, hogy sajnos ezeknél a gyártmányoknál is, azonos típust feltételezve, sajnos mégis van némi eltérés. Ez elsősorban a tömítőkúp kialakításánál jelentkezett. Ahhoz hogy ezek a gyertyák megfelelően tömítsenek, jobban erősebben meg kellett húzni őket néhány Nm-el az előírt 13 Nm helyett. Csupán ez a a gond a későbbi kihajtásnál. Egy kiégett berohadt gyertya kiszerelése esetén, sokat ronthat a helyzeten az a pár + Nm meghúzási nyomaték, annak ellenére, hogy a nyíró nyomaték 35-40 Nm. Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39041 Dátum:
2015.12.22 kedd, 07:56:17 »
Idézetet írta: László - 2015.12.21 hétfő, 16:32:31
Tisztelt Fórumtárs!
A cikkemben, pont arra hívom fel a mélyen tisztelt publikum figyelmét, hogy az izzítógyertya csere alkalmával a gyári szériával szereltekkel volt a legkevesebb problémám. A gyári gyertya ára sem megfizethetetlenül drága Kb 5-5.5 ezer Ft. Én nem sokat gondolkodtam volna a gyári beszerzésén. Kívánom neked, hogy ne legyen problémád az utána gyártott gyertyákkal, bármilyen nagy nevű legyen is, az. Természetesen mindenkinek a saját döntése és tapasztalata lesz, a mérvadó.
Tisztelettel László!
A gyári gyertyákat a beru-tól veszi a ford, 3 évesen vettem az autóm, mind a 4 ki volt égve...utángyártottat vettem bele 8 év alatt egyik sem égett ki. Ez a fő baj a beru-val hogy gyenge minőség, cserébe drágán...ebben az esetben a gyári alkatrész silány minőségű.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39042 Dátum:
2015.12.22 kedd, 13:36:51 »
Teljesen egyetértek Ervin-el....többször is besz@ptam beru-val...drága és
sz@r...egyszer
linkeltem képeket is hogy menet kajak rossz helyen volt a gyári ford dobozos beru gyertyákon, na nemis lehetett kúpra húzni, kompresszió csá télen hidegben,összevissza járt a motor...4 beru ki, 4 denso be és mint a svájci óra, köszi 10-es bukó...
Plussz a beru szétbarmolta a menetet, a denso-val betekerve vágtam uj menetet bakker annyira kemény f@sza a menet rajta....azóta is tökéletes.
Csak DENSO-t veszek már...messze jobb minőség és olcsóbb.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.22 kedd, 13:39:51 írta Bunyek
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39043 Dátum:
2015.12.22 kedd, 13:58:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.12.22 kedd, 07:56:17
A gyári gyertyákat a beru-tól veszi a ford, 3 évesen vettem az autóm, mind a 4 ki volt égve...utángyártottat vettem bele 8 év alatt egyik sem égett ki. Ez a fő baj a beru-val hogy gyenge minőség, cserébe drágán...ebben az esetben a gyári alkatrész silány minőségű.
Kedves Ervin!!
Tiszteletben tartom a szakmai véleményed amit nem kétlem, hogy megalapozott. Én is a tapasztalataimat írtam le, ami elsősorban a szerelhetőségre és nem a tartósságra vonatkozott. Én rendszeresen 100 ezer Km-ént cserélem a gyertyáimat, ami nem 8 év. Így ezen a területen nincs tapasztalatom. Az általad irt 8 év sajnos nem vehető egy átlagos élettartamnak. Mivel nem 1-2 autóban cseréltem már izzítógyertyát, azt viszont továbbra is fenn tartom, hogy szerelés szempontjából a Duratorq motorok esetében Gyári Ford, BERU gyertyákkal volt a legkevesebb problémám. Az érveimet és tapasztalataimat segítő szándékkal osztottam meg. Nem feltétlen szükséges megfogadni és legkevésbé alkalmazni. Mindenki más szempontokat részesít előnyben és szerintem ez így természetes.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39044 Dátum:
2015.12.22 kedd, 14:07:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.12.22 kedd, 13:36:51
Teljesen egyetértek Ervin-el....többször is besz@ptam beru-val...drága és
sz@r...egyszer
linkeltem képeket is hogy menet kajak rossz helyen volt a gyári ford dobozos beru gyertyákon, na nemis lehetett kúpra húzni, kompresszió csá télen hidegben,összevissza járt a motor...4 beru ki, 4 denso be és mint a svájci óra, köszi 10-es bukó...
Plussz a beru szétbarmolta a menetet, a denso-val betekerve vágtam uj menetet bakker annyira kemény f@sza a menet rajta....azóta is tökéletes.
Csak DENSO-t veszek már...messze jobb minőség és olcsóbb.
Kedves Bunyek!
Ezt is elfogadom. Lehet tényeket felsorakoztatni pro és kontra, de azért azt ne mondjuk már, hogy innentől kezdve minden Beru gyertya, nem ér egy kalap kokxot se. Sajnos nem volt szerencséd.
Én is tudnék egy két gyári alkatrészt mondani (olaj termosztát), amivel nem kicsit megszívtam. Remélem, hogy ez a nézet különbség nem szül kibékíthetetlen antagonisztikus ellentétet.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.22 kedd, 14:14:56 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39045 Dátum:
2015.12.22 kedd, 14:25:03 »
Idézetet írta: László - 2015.12.22 kedd, 14:07:16
Kedves Bunyek!
Ezt is elfogadom. Lehet tényeket felsorakoztatni pro és kontra, de azért azt ne mondjuk már, hogy innentől kezdve minden Beru gyertya, nem ér egy kalap kokxot se. Sajnos nem volt szerencséd.
Én is tudnék egy két gyári alkatrészt mondani (olaj termosztát), amivel nem kicsit megszívtam. Remélem, hogy ez a nézet különbség nem szül kibékíthetetlen antagonisztikus ellentétet.
Tisztelettel László!
Kedves László!
De én spec kijelentem hogy a BERU egy sz@r és nem éri megvenni...tapasztalat alapján...ugyanugy mint a bosch is csak tömegtermék és nem minőség, olcsóbban kapni jobbat...ezek is tapasztalati vélemények...aztán a legkevésbé sem érdekel hogy ki mit rak az autójába ha nem érdekli amit mondok...pedig azért itt az átlagnál több tapasztalatom van úgygondolom.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39046 Dátum:
2015.12.22 kedd, 14:53:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.12.22 kedd, 14:25:03
Kedves László!
De én spec kijelentem hogy a BERU egy sz@r és nem éri megvenni...tapasztalat alapján...ugyanugy mint a bosch is csak tömegtermék és nem minőség, olcsóbban kapni jobbat...ezek is tapasztalati vélemények...aztán a legkevésbé sem érdekel hogy ki mit rak az autójába ha nem érdekli amit mondok...pedig azért itt az átlagnál több tapasztalatom van úgygondolom.
Kedves Bunyek!
Ígérem neked a következő alkalommal kifogom próbálni a Denso gyertyákat. Szerintem itt senki nem kérdőjelezi meg a tapasztalataidat. A kélt utolsó mondattal max egyetértek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39047 Dátum:
2015.12.22 kedd, 15:04:52 »
Idézetet írta: László - 2015.12.22 kedd, 14:53:47
Kedves Bunyek!
Ígérem neked a következő alkalommal kifogom próbálni a Denso gyertyákat. Szerintem itt senki nem kérdőjelezi meg a tapasztalataidat. A kélt utolsó mondattal max egyetértek.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Remélem énis hogy kipróbálod...
Amit eddig is irtam a fórumba, nem magam miatt irtam...másoknak segitségül...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39048 Dátum:
2015.12.22 kedd, 15:18:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.12.22 kedd, 15:04:52
Kedves László!
Remélem énis hogy kipróbálod...
Amit eddig is irtam a fórumba, nem magam miatt irtam...másoknak segitségül...
Kedves Bunyek!
Nem csak hogy kipróbálom, de a tapasztalataimat is megosztom a mélyen tisztelt publikummal.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39049 Dátum:
2015.12.22 kedd, 18:53:34 »
Idézetet írta: László - 2015.12.22 kedd, 13:58:26
Kedves Ervin!!
Tiszteletben tartom a szakmai véleményed amit nem kétlem, hogy megalapozott. Én is a tapasztalataimat írtam le, ami elsősorban a szerelhetőségre és nem a tartósságra vonatkozott. Én rendszeresen 100 ezer Km-ént cserélem a gyertyáimat, ami nem 8 év. Így ezen a területen nincs tapasztalatom. Az általad irt 8 év sajnos nem vehető egy átlagos élettartamnak. Mivel nem 1-2 autóban cseréltem már izzítógyertyát, azt viszont továbbra is fenn tartom, hogy szerelés szempontjából a Duratorq motorok esetében Gyári Ford, BERU gyertyákkal volt a legkevesebb problémám. Az érveimet és tapasztalataimat segítő szándékkal osztottam meg. Nem feltétlen szükséges megfogadni és legkevésbé alkalmazni. Mindenki más szempontokat részesít előnyben és szerintem ez így természetes.
Tisztelettel László!
Kedves László!
99,9%-ban csak az az izzítógyertya szakad bele a hengerfejbe, ami ki van égve, és ez miatt nem ég ki a korom és koksz a gyertya cekászos részénél és az megszorul a hengerfejben és beletörik..
a kúpos illesztések és a menet miatt nem szakad bele gyertya, a fő ok az első rövid fűtő rész beleszorulása a hengerfejbe. Ha a menet tönkremegy, annak is az az oka, hogy az előbb általam említett rész kitekeréskor megszorul, de a user csak azért is tekeri, hát persze hogy kidarálja a menetet...
...szerencsére még sosem szakítottam bele és menetet sem csesztem szét, és remélem ez így is marad
megvan erre is a módszer..ha kell türelem, de nem szakad.
Én is csak jó tanácsként írtam a berut hogy nem ok, mert más márkáknál is csomó gond van velük, meg pár mondeoból is szedtem már ki...
Üdv,
Ervin
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
774
775
776
777
778
779
780
[
781
]
782
783
784
785
786
787
788
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ