Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:40:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 775 776 777 778 779 780 781 [782] 783 784 785 786 787 788 789 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14660261 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39050 Dátum: 2015.12.22 kedd, 19:07:04 »

Kedves László!

De én spec kijelentem hogy a BERU egy sz@r és nem éri megvenni...tapasztalat alapján...ugyanugy mint a bosch is csak tömegtermék és nem minőség, olcsóbban kapni jobbat...ezek is tapasztalati vélemények...aztán a legkevésbé sem érdekel hogy ki mit rak az autójába ha nem érdekli amit mondok...pedig azért itt az átlagnál több tapasztalatom van úgygondolom.


A beru gané az biztos...viszont a legöregebb céges vectránkba 600 ezer km van 1,9 cdti 150le gyárilag+csippelve is van megy mint az állat és hajtja is mindenki mint az állat, de eredeti bosch nagynyomású, és 500-nál cseréltek egy csúcsot (nem kellet volna) tehát a másik 3 csúcsban (bosch!!!) 600 van, és hibátlan...viszont akkuban nekem sem ment el sokat az S5 pedig az állítólag a prémium prémiuma..
Ja és bosch duratherm gyertyák nem égtek ki 8 év alatt a mondeomban.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39051 Dátum: 2015.12.22 kedd, 19:18:44 »

Kedves László!
99,9%-ban csak az az izzítógyertya szakad bele a hengerfejbe, ami ki van égve, és ez miatt nem ég ki a korom és koksz a gyertya cekászos részénél és az megszorul a hengerfejben és beletörik.. szomoru1 a kúpos illesztések és a menet miatt nem szakad bele gyertya, a fő ok az első rövid fűtő rész beleszorulása a hengerfejbe. Ha a menet tönkremegy, annak is az az oka, hogy az előbb általam említett rész kitekeréskor megszorul, de a user csak azért is tekeri, hát persze hogy kidarálja a menetet... vigyor3...szerencsére még sosem szakítottam bele és menetet sem csesztem szét, és remélem ez így is marad Wink megvan erre is a módszer..ha kell türelem, de nem szakad.
Én is csak jó tanácsként írtam a berut hogy nem ok, mert más márkáknál is csomó gond van velük, meg pár mondeoból is szedtem már ki... Wink
Üdv,
Ervin

 eljen

Hányszor leírtam én is már ezt.....  Cool     wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39052 Dátum: 2015.12.22 kedd, 19:24:17 »

eljen

Hányszor leírtam én is már ezt.....  Cool     wave
meg én is...kb 10 éve először  vigyor3
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39053 Dátum: 2015.12.22 kedd, 19:44:12 »

meg én is...kb 10 éve először  vigyor3
 wave

Te nyertél!  eljen
Én nem írtam itt le 10 éve. Viszont több, mint 20+ éve tudom...... Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39054 Dátum: 2015.12.22 kedd, 19:53:12 »

Te nyertél!  eljen
Én nem írtam itt le 10 éve. Viszont több, mint 20+ éve tudom...... Wink
eljen  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39055 Dátum: 2015.12.22 kedd, 22:28:48 »

A beru gané az biztos...viszont a legöregebb céges vectránkba 600 ezer km van 1,9 cdti 150le gyárilag+csippelve is van megy mint az állat és hajtja is mindenki mint az állat, de eredeti bosch nagynyomású, és 500-nál cseréltek egy csúcsot (nem kellet volna) tehát a másik 3 csúcsban (bosch!!!) 600 van, és hibátlan...viszont akkuban nekem sem ment el sokat az S5 pedig az állítólag a prémium prémiuma..
Ja és bosch duratherm gyertyák nem égtek ki 8 év alatt a mondeomban.

Oké igazad van durván általánosítottam...befecskendező rendszerben csakis bosch ez egyértelmű...szűrőkre gondoltam.
bosch izzitók meg drágák,kb ennyi...van olcsóbban jobb vagy ugyanolyan minőség....szal ennyi.
Bosch akksit énis becumiztam 3/4-ed évet ment és megdöglött egyik éjszaka a garázsban, leszakadt egy cella benne...cellazárlat.
legolcsóbb,leghitványabb,autonetes akku került bele kb 3 éve rá se néztem...azóta is megy.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39056 Dátum: 2015.12.23 szerda, 07:18:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha elolvastátok volna a FAQ topik-ban az izzítógyertya cserére vonatkozó cikkemet akkor nem vádolnátok tudatlansággal. Kristálytisztán leírtam: az izzítógyertya beszakadásának 3 nagyon fontos oka lehet.
1. Az izzítógyertya kiéget izzítófelületének elkokszosodása, az öntisztulás megszűnése. Eredmény: a lerakódások miatt a gyertya kiszereléskor megszorul a hengerfejben.
2. A gyertya tövén lévő zárókúp nem megfelelő kialakítása, szintén okozhat  lekokszosodást, ami megnehezíti a kiszerelést
3. Végül a gyertya menete és a hengerfej között kialakult helyi elemből adódó berágódás, ami ugyanolyan nehézségeket tud okozni mint a lekokszosodás.
Ha épp nem hangsúlyozom ki mind három lehetőséget az nem jelenti azt, hogy "holt sötét lennék" a témában. A világ legtermészetesebb dolgának tartom azt, hogy 2 ember egy dolgot 2 féle kép is láthat. Nem feltétlen szükséges a vélemények egybe esése. Szerintem nem kéne ezen annyit rugózni és nem kéne egy véget nem érő értelmetlen vitát generálni, ami aztán később feszültséget szíthat a fórumtársak között.
Tanulságként.
Maximálisan egyet kell értenem Bunyek fórumtárssal. Mindenki olyan alkatrésszel és úgy csinálja, javítja, barkácsolja a gépsárkányát, ahogy neki a legjobban tetszik.
Elnézést kérek minden fórumtársamtól akit az esetleges hozzászólásaimmal vagy a cikkeimben leírt marhaságokkal, netán félre vezettem volna. Talán nem kellene az embert hülyének nézni ha a véleménye esetleg eltér a másikétól. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.23 szerda, 08:21:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39057 Dátum: 2015.12.23 szerda, 07:22:54 »

Oké igazad van durván általánosítottam...befecskendező rendszerben csakis bosch ez egyértelmű...szűrőkre gondoltam.
bosch izzitók meg drágák,kb ennyi...van olcsóbban jobb vagy ugyanolyan minőség....szal ennyi.
Bosch akksit énis becumiztam 3/4-ed évet ment és megdöglött egyik éjszaka a garázsban, leszakadt egy cella benne...cellazárlat.
legolcsóbb,leghitványabb,autonetes akku került bele kb 3 éve rá se néztem...azóta is megy.


Látjátok, itt is érvényesül László mondása, kinek mi válik be, azt preferrálja

Leírjátok hogy a Bosch aksi se jó, nekem S4 44A és S4 95A-s aksik már 6. éve tökéletesen működnek (rövid városi járások, sok indítózás)

viszont a híres Banner aksi a robogómba nem bírt ki 1 évet, 3x cseréltem benne, most egy noname van benne (kinai) és már 3 éve működik tökéletesen

Minden alkatrészből lehet rossz szériás, de nem gondolnám, hogy ha olyan rossz lenne a beru izzító, akkor a ford azt nem jelezné feléjük vagy esetleg beszállítót váltanának
a sorozatos rossz minőség miatt

Mivel én is kezdő fordos vagyok(de gyorsan tanulok) én is kérdezni szoktam, de nekem és szerintem másnak se segítség az (és ezen NE sértődjön meg senki), ha valaki leírja hogy neki ez bevált, legyen az gyári vagy más és jön más és rákontráz azzal hogy az nem jó

Számomra az a segítség, ha leírja egy vagy több ember hogy figyelj ezek közül választhatsz (márka felsorolás) és majd én eldöntöm, hogy abból a pár jó megoldásból melyiket veszem meg pénztárca függvényébe
Számomra ez a segítség alkatrész ügyben, nem pedig ami feljebb volt irkálva, mivel abból a kérdező NEM tudta meg, hogy akkor most végül is milyet vegyen

Bocsi ha hosszúra sikerült  vigyor3
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39058 Dátum: 2015.12.23 szerda, 08:58:10 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha elolvastátok volna a FAQ topik-ban az izzítógyertya cserére vonatkozó cikkemet .....  
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39059 Dátum: 2015.12.23 szerda, 09:54:18 »

Talán nem kellene az embert hülyének nézni ha a véleménye esetleg eltér a másikétól. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship  
Kedves László!
Semmi ilyen szándék nem volt. Sőt igen nagyra becsülöm az ilyen precíz pontos embert, aki nem úgy ossza itt az észt , hogy közben még csavarhúzó sem volt a kezében, vagy ha igen azt nem tudja mire való  vigyor3...mert bizony volt itt már olyan..
Lenti hozzászólásokat izzítóval kapcsolatban kizárólag saját és ismerőseim tapasztalatai alapján írtam.
Remélem nincs harag!
Üdv,
Ervin
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39060 Dátum: 2015.12.23 szerda, 10:53:59 »

Kedves László!
Semmi ilyen szándék nem volt. Sőt igen nagyra becsülöm az ilyen precíz pontos embert, aki nem úgy ossza itt az észt , hogy közben még csavarhúzó sem volt a kezében, vagy ha igen azt nem tudja mire való  vigyor3...mert bizony volt itt már olyan..
Lenti hozzászólásokat izzítóval kapcsolatban kizárólag saját és ismerőseim tapasztalatai alapján írtam.
Remélem nincs harag!
Üdv,
Ervin
Kedves Ervin!
Ritkán szoktam megharagudni, ok nélkül meg egyáltalán nem. Csupán arról van szó, hogy olyan dologról folyt a sehova nem vezető eszmecsere, amiben maximálisan egyetértünk. Nagyon jól emlékszem amikor szinte szóról szóra ugyanezt a véleményt leírtad. Ha emlékeim nem csalnak nem cáfoltam, mert maximálisan igazad van a témában, és nekem is ugyanez a véleményem. Akkor is egy más szempont szerint közelítettük meg a témát, de ez nem zárja ki azt hogy a rész megközelítések az új fórumtársak előtt, egy teljes mindenre kiterjedő képpé álljanak össze. A FAQ cikkben a cserével kapcsolatban igyekeztem a lehető legrészletesebben kifejteni a témával kapcsolatos összes lehetőséget, kiegészítve egy a munkát segítő igen egyszerűen elkészíthető célszerszámmal, ami az általad említett kokszot kormot hívatott eltávolítani az izzítógyertya furatából.
Szumma-szummarum. Egyáltalán nem haragszom. wave
Ui:Egy alkalommal úgy jártam, hogy az izzítórúd beszakadt a hengerfejbe. A nagy ijedtség után átgondolva a helyzetet speciális szerszám hiányában, az izzítórudat óvatosan beütögettem a hengerbe. A porlasztót kiszerelve az izzítórudat egy porszívó és egy vákumcső segítségével sikerült kiszedni a hengerből. A kokszot kormot meg kompresszorral kifúvattam. Szóval, láttam már karón varjút. nyes
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.23 szerda, 13:01:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #39061 Dátum: 2015.12.26 szombat, 17:59:42 »

Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. A 2002-es 130 lovas Tdci mondim mostanában rosszalkodik. A jelenség: hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat. Nem mindig , de mostanában elég sűrűn előfordul. Ha nyomok egy kövéret szépen vissza áll alapjáratra , nem megy 750  alá , hanem " ereszkedik". Lassításnál ha kinyomom a kuplungot először felpörög , és utána áll vissza .
Segítégeteket előre  is köszönöm.
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39062 Dátum: 2015.12.26 szombat, 22:56:22 »

Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. A 2002-es 130 lovas Tdci mondim mostanában rosszalkodik. A jelenség: hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat. Nem mindig , de mostanában elég sűrűn előfordul. Ha nyomok egy kövéret szépen vissza áll alapjáratra , nem megy 750  alá , hanem " ereszkedik". Lassításnál ha kinyomom a kuplungot először felpörög , és utána áll vissza .
Segítégeteket előre  is köszönöm.
Üdv Mikhail
Generátor hiba.ellenorizzetek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #39063 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 07:16:07 »

Köszönöm a válaszod.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39064 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 09:06:55 »

Sziasztok.
Van köze a ködös időnek a motor járásához?
Nagy ködben olyan érdekes a hangja a motornak.
Most viszont kisütött a nap és sokkal egyenletesebb az alapjárat, meg mintha jobban is menne.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39065 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 16:58:54 »

Sziasztok.
Van köze a ködös időnek a motor járásához?
Nagy ködben olyan érdekes a hangja a motornak.
Most viszont kisütött a nap és sokkal egyenletesebb az alapjárat, meg mintha jobban is menne.

Persze. Ködben depressziós vagy, és minden baromságot kihallasz a motor járásából. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39066 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 18:23:41 »

Sziasztok,

mivel a reggeli kék füst és rövid ideig dadogó alapjárat nem múlt el - de csak hidegen és pár percig, első indtásnál - január 4-re beírattam magam Filepékhez. Reggel 8-ra kérték, legyek ott. Forscan-nal néztem a korrekciós értékekeket, 3 felett van kettő, másik kettő 1-1.5 között. Gondolom, ez pcs felújítás lesz, stb.

Mennyi idő, míg elkészül az autó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #39067 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 18:28:28 »

Sziasztok,

mivel a reggeli kék füst és rövid ideig dadogó alapjárat nem múlt el - de csak hidegen és pár percig, első indtásnál - január 4-re beírattam magam Filepékhez. Reggel 8-ra kérték, legyek ott. Forscan-nal néztem a korrekciós értékekeket, 3 felett van kettő, másik kettő 1-1.5 között. Gondolom, ez pcs felújítás lesz, stb.

Mennyi idő, míg elkészül az autó?

Az attól függ, hogy mikor kapják meg a szükséges alkatrészeket. Lehet, hogy aznap, lehet, hogy csak másnap.
Naplózva
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39068 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 18:29:39 »

Az attól függ, hogy mikor kapják meg a szükséges alkatrészeket. Lehet, hogy aznap, lehet, hogy csak másnap.

Köszi! Akkor megnyugodtam, messziről megyek fel, és 2 nap 2015-ös szabit vettem ki rá! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39069 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 19:03:28 »

Sziasztok.
Van köze a ködös időnek a motor járásához?
Nagy ködben olyan érdekes a hangja a motornak.
Most viszont kisütött a nap és sokkal egyenletesebb az alapjárat, meg mintha jobban is menne.
Szélben még nem figyelted? Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39070 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 20:23:47 »

Szélben még nem figyelted? Cheesy

BOZSE MOJ Cheesy
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39071 Dátum: 2015.12.29 kedd, 10:56:36 »

BOZSE MOJ Cheesy
Helló!
Forscanben hol nézted ezeket az értékeket?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39072 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:40:14 »

Helló!
Forscanben hol nézted ezeket az értékeket?

Szia,

a forscan.org-on regelni kell, és ott kapsz aktiváló kódot. utána fentről a harmadik - oszcilloszkópos jelnél - beállítod, mit szeretnél látni. Fuel Inj A,B,C,D, ez a négy henger pcs korrekciós értékei.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39073 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:47:36 »

Szia,

a forscan.org-on regelni kell, és ott kapsz aktiváló kódot. utána fentről a harmadik - oszcilloszkópos jelnél - beállítod, mit szeretnél látni. Fuel Inj A,B,C,D, ez a négy henger pcs korrekciós értékei.

http://kepfeltoltes.hu/151229/forscan0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek nem azok? Ehhez nekem nem kellett regisztrálnom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.29 kedd, 11:53:09 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39074 Dátum: 2015.12.29 kedd, 12:16:50 »

http://kepfeltoltes.hu/151229/forscan0_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek nem azok? Ehhez nekem nem kellett regisztrálnom.

ez az! akkor bocsi, én programoztam is a pcs-ket, ahhoz kellett. (halkan jegyzem meg, 3 pcs-d sz@r)
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39075 Dátum: 2015.12.29 kedd, 12:27:35 »

ez az! akkor bocsi, én programoztam is a pcs-ket, ahhoz kellett. (halkan jegyzem meg, 3 pcs-d sz@r)
Indításnál az első is magas értéket mutatott.
Meg a másik 3 is nagyobbat.
Menet közben nem vettem észre semmi rendellenest eddig.
Mennyiért javítják a pcsúcsokat Filepnél? Vagy komplett CR szivattyú és tanktisztítás kell?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39076 Dátum: 2015.12.29 kedd, 13:31:02 »

Indításnál az első is magas értéket mutatott.
Meg a másik 3 is nagyobbat.
Menet közben nem vettem észre semmi rendellenest eddig.
Mennyiért javítják a pcsúcsokat Filepnél? Vagy komplett CR szivattyú és tanktisztítás kell?

nekem sincs semmi extra, mióta megvettem, reggel, első indításnál kicsit kéket (dízelszagút) füstöl pár másodpercig, és addig egyenetlen az alapjárat, míg ki nem dolgozza magából - ez az izzítógyertyák cseréjével javult, de nem az igazi. a szűrőben nem volt fémreszelék, ezt megnéztem, kétszer is, üa nyomás rendben.
egyébként 5 litert kajázik, napi 100 kmeres ingázásra használom, soha, semmilyen hibakódot, letiltást, vészüzemet nem produkált. a hangja nem olyan, amilyennek kéne lennie, ennyi. kicsit csattog.

így gondolom, nekem csak pcs-k tisztítása, felújítása lesz, 200-250 közé saccolom.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39077 Dátum: 2015.12.29 kedd, 13:58:58 »

nekem sincs semmi extra, mióta megvettem, reggel, első indításnál kicsit kéket (dízelszagút) füstöl pár másodpercig, és addig egyenetlen az alapjárat, míg ki nem dolgozza magából - ez az izzítógyertyák cseréjével javult, de nem az igazi. a szűrőben nem volt fémreszelék, ezt megnéztem, kétszer is, üa nyomás rendben.
egyébként 5 litert kajázik, napi 100 kmeres ingázásra használom, soha, semmilyen hibakódot, letiltást, vészüzemet nem produkált. a hangja nem olyan, amilyennek kéne lennie, ennyi. kicsit csattog.

így gondolom, nekem csak pcs-k tisztítása, felújítása lesz, 200-250 közé saccolom.

Mennyi km van a kocsiban? Izzítógyertya miatt is változhat az érték hidegen? Már megvannak a gyertyák, csak rá kéne szánnom magamat.
200-250 hogyan jön ki, ha Filepnél az árajánlatban:     Delphi Cr porlasztó vizsgálat, javítás, kódolás br. 6 - 15.000 Ft
Szereléssel együtt?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39078 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:11:27 »

Mennyi km van a kocsiban? Izzítógyertya miatt is változhat az érték hidegen? Már megvannak a gyertyák, csak rá kéne szánnom magamat.
200-250 hogyan jön ki, ha Filepnél az árajánlatban:     Delphi Cr porlasztó vizsgálat, javítás, kódolás br. 6 - 15.000 Ft
Szereléssel együtt?

206000 (szervizkönyves, magyar autó!) az izzítógyertyák addig működnek, míg 70 fokos nem lesz a hengerfej - én így tudom. szóval igen.

úgy, hogy van anyagköltség is. ettől több nem lesz, erre készülök. próbáltam liqui molly tisztítót is, az nem segített, így marad ez. sok jó hallottam róluk, ezért viszem fel pestre nekik a kocsit. azt mondják, csak azt cserélik ki, ami kell, és adnak úk korrekciós kódokat, garit, számlát, alapból, szóval nekem megéri. bőven behozza majd/behozta már az árát.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39079 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:15:23 »

206000 (szervizkönyves, magyar autó!) az izzítógyertyák addig működnek, míg 70 fokos nem lesz a hengerfej - én így tudom. szóval igen.

úgy, hogy van anyagköltség is. ettől több nem lesz, erre készülök. próbáltam liqui molly tisztítót is, az nem segített, így marad ez. sok jó hallottam róluk, ezért viszem fel pestre nekik a kocsit. azt mondják, csak azt cserélik ki, ami kell, és adnak úk korrekciós kódokat, garit, számlát, alapból, szóval nekem megéri. bőven behozza majd/behozta már az árát.

Neked hidegen(reggeli első indítás) és melegen(több km után, rendesen bemelegedve) is ugyanazok az értékek?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39080 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:19:38 »

Neked hidegen(reggeli első indítás) és melegen(több km után, rendesen bemelegedve) is ugyanazok az értékek?

nem, max 5-10 km után - hidegtől függően - már tök normál minden.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39081 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:24:16 »

nem, max 5-10 km után - hidegtől függően - már tök normál minden.
Az enyémben óra szerint 153000km van  nyes
Magyar és szervízkönyves, okmányirodában utána nézett. De szerintem egyiknek se lehet hinni.
Akkor a rendszer tisztítót én se próbálom ki

Köszi a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39082 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:42:07 »

Az enyémben óra szerint 153000km van  nyes
Magyar és szervízkönyves, okmányirodában utána nézett. De szerintem egyiknek se lehet hinni.
Akkor a rendszer tisztítót én se próbálom ki

Köszi a segítséget!

nincs mit - de 3.500 forint, ne hagyd ki, hátha Smiley

üa szűrőt nézd meg cserekor, mi van benne - vágd fel, öntsd ki, és lökj bele egy mágnest, ha mozgás van, b@szhatod Cheesy
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39083 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:44:34 »

nincs mit - de 3.500 forint, ne hagyd ki, hátha Smiley

üa szűrőt nézd meg cserekor, mi van benne - vágd fel, öntsd ki, és lökj bele egy mágnest, ha mozgás van, b@szhatod Cheesy
2 hete cseréltem, de nem néztem meg  rinya

Én ezt néztem: http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20System-Pflege-Diesel%20Common%20Rail%20diesel-rendszer%20%C3%A1pol%C3%B3%20adal%C3%A9k%20250ml/709/
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39084 Dátum: 2015.12.29 kedd, 14:51:17 »


ja, ez az, de nekem csak az 500 ml jutott.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #39085 Dátum: 2015.12.29 kedd, 15:20:00 »

Indításnál az első is magas értéket mutatott.
Meg a másik 3 is nagyobbat.
Menet közben nem vettem észre semmi rendellenest eddig.
Mennyiért javítják a pcsúcsokat Filepnél? Vagy komplett CR szivattyú és tanktisztítás kell?

Szia!

Nekem Augusztusban javítottak csúcsokat a Filepnél(504Z)....225e ft volt a 4db.
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39086 Dátum: 2015.12.29 kedd, 16:37:09 »

Szia!

Nekem Augusztusban javítottak csúcsokat a Filepnél(504Z)....225e ft volt a 4db.

szia,

na, ezért lőttem be az árat én is ide - bár nekem 2.2 tdci, euro 3-as, EJDR00601D talán........?

egyébként mennyi idő alatt csinálták? ők szerelték ki?
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.29 kedd, 16:39:38 írta Roland77 » Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #39087 Dátum: 2015.12.29 kedd, 18:20:49 »

Sziasztok.

Új kérdésem lenne: ha leveszem a vákuum csöveket a túrbó/agr szelep vezérléséről és belefújok, mintha buborékolna valahol a tároló vagy motor oldalán (mitha víz lenne benne) ez normális jelenség.
Vagy próbáljam meg levenni a fekete tartályt és ha van benne víz akkor öntsem ki? vagy valami adalék van benne gyárilag?

http://eucatparts.com/?action=cat_ford_part&s_id_part=14484&s_id_model=88&s_code_image=D002253404    a 6-os jelzésű valami tároló
https://cromax.hu/fekrendszer/fekszervo_alkatreszei/vakuumpumpa/vakuumpumpa_ford_transit_2000-2006_2_0d2006-2_2dmondeo_9306   hasonló vákuum pumpa

2005 tdci 2.0 fmba

a válaszotokat előreis köszönöm, és BUÉK
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #39088 Dátum: 2015.12.29 kedd, 18:48:53 »

szia,

na, ezért lőttem be az árat én is ide - bár nekem 2.2 tdci, euro 3-as, EJDR00601D talán........?

egyébként mennyi idő alatt csinálták? ők szerelték ki?

Szia!

Nem ők szerelték le...azt mondták, hogy az autóval nem foglalkoznak nekik csak a csúcsokat vigyem.Bár ez a Fehérvári műhely...a Pesti nemtom milyen vagy ott kiszedik-e.Ha jól emlékszem akkor hétfői nap vittem el nekik és már aznap visszatelefonáltak, hogy melyik a *** és mennyit kell csengetni a javításért.Megkapni pedig postán kaptam meg még azon a héten pénteken ha jók az emlékeim.Utánvétes csomagban küldték vissza.Nekem pont szarul jött ki mert nyaralás előtt térdelt le az autó és ez a ki-be szerelést faterom meg haverom intézte...pontosabban ők vitték szerelőhöz.Amúgy azt nemtudom, hogy számít-e a porlasztó típusa javítás ár szempontjából.Ez a megoldás nekem jobb volt...fehérvár tőlem ~100km...győr ~50km de győrbe 1 porlasztóra 50e+áfát mondtak.Az pedig jóval drágább lett volna mint a filep féle 225e...
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39089 Dátum: 2015.12.29 kedd, 19:53:44 »

Sziasztok!

Elkezdtem az izzítógyertyák cseréjét.
A 2-es nem akar jönni, csak nyikorog, nem merem erőltetni.
A többi simán kijött, még az 1-es picit fogott, de kijött.

Most befújtam csavarlazítóval úgy hogy picit kifelé van hajtva már. Ez reggelig segíteni fog? Most még meleg volt a henger, de reggelre kihül.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #39090 Dátum: 2015.12.29 kedd, 20:24:02 »

Sziasztok!

Elkezdtem az izzítógyertyák cseréjét.
A 2-es nem akar jönni, csak nyikorog, nem merem erőltetni.
A többi simán kijött, még az 1-es picit fogott, de kijött.

Most befújtam csavarlazítóval úgy hogy picit kifelé van hajtva már. Ez reggelig segíteni fog? Most még meleg volt a henger, de reggelre kihül.

Köszönöm a segítséget!
Itt van egy kis segítség(csavarlazító nem annyira tuti)de attól még segíthet rajta.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22098.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39091 Dátum: 2015.12.29 kedd, 20:28:34 »

Itt van egy kis segítség(csavarlazító nem annyira tuti)de attól még segíthet rajta.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22098.0

Elolvastam, WD40-et holnap kipróbálom majd. Sajna holnapra már hideg lesz a motor. Fagyasztóspray viszont nincsen itt a közeli boltokban.

Viszont a kiszedett gyertyák, mind szakadtak voltak. Multimeterrel nézve, és labortápegységnél, se vesznek fel áramot.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39092 Dátum: 2015.12.29 kedd, 20:45:51 »

Elolvastam, WD40-et holnap kipróbálom majd. Sajna holnapra már hideg lesz a motor. Fagyasztóspray viszont nincsen itt a közeli boltokban.

Viszont a kiszedett gyertyák, mind szakadtak voltak. Multimeterrel nézve, és labortápegységnél, se vesznek fel áramot.

halkan súgok, hideg motornál jó cserélni őket
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39093 Dátum: 2015.12.29 kedd, 21:05:44 »

halkan súgok, hideg motornál jó cserélni őket

Igen facebookos csoportban meleget olvastam. Itt meg hideget. Holnap hidegen nézem.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #39094 Dátum: 2015.12.29 kedd, 23:05:08 »

Igen facebookos csoportban meleget olvastam. Itt meg hideget. Holnap hidegen nézem.

hidegen kell.
Melegen tágulnak kicsit, hidegben viszont normál méretűek. Ezért kell a fagyasztóspray, egy minimálisat szűkül a keresztmetszet.
Én spec majd egy hónapig áztattam őket wd40+rozsdaoldó spray kombóval kiszerelés előtt.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39095 Dátum: 2015.12.29 kedd, 23:08:23 »

halkan súgok, hideg motornál jó cserélni őket

Jó halkan súgd ezt, mert téves.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39096 Dátum: 2015.12.29 kedd, 23:11:13 »

hidegen kell.
Melegen tágulnak kicsit, hidegben viszont normál méretűek. Ezért kell a fagyasztóspray, egy minimálisat szűkül a keresztmetszet.
Én spec majd egy hónapig áztattam őket wd40+rozsdaoldó spray kombóval kiszerelés előtt.

Miért kéne hidegen? Mert csak?  vigyor3
A fagyasztóspray mit hűt le? A menetet, ahová az elektromos vezeték csatlakozik? Azt minek?  vigyor3  Beljebb nem hűt le semmi, ahol esetleg érne....ismétlem érne valamit, de hagyjuk inkább.

Ez mind urban legend.... de hát mindenki abban hisz, amiben akar.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39097 Dátum: 2015.12.29 kedd, 23:32:08 »

ez az! akkor bocsi, én programoztam is a pcs-ket, ahhoz kellett. (halkan jegyzem meg, 3 pcs-d sz@r)
jó halkan,mert "talán" 2 nem olyan mint a gyári.De sikerült felcsigázni azért a kollégát....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39098 Dátum: 2015.12.30 szerda, 04:13:21 »

Miért kéne hidegen? Mert csak?  vigyor3
A fagyasztóspray mit hűt le? A menetet, ahová az elektromos vezeték csatlakozik? Azt minek?  vigyor3  Beljebb nem hűt le semmi, ahol esetleg érne....ismétlem érne valamit, de hagyjuk inkább.

Ez mind urban legend.... de hát mindenki abban hisz, amiben akar.  wave

így van. te ebben, én meg a tapasztalataimban/autószerelőmben. bár tudom, a pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve..... Smiley
Naplózva
Roland77
Vendég
« Új hozzászólás #39099 Dátum: 2015.12.30 szerda, 04:14:15 »

jó halkan,mert "talán" 2 nem olyan mint a gyári.De sikerült felcsigázni azért a kollégát....

én már azért izgulnék azoknák az értékeknél, 53 fokos hengerfejnél.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 775 776 777 778 779 780 781 [782] 783 784 785 786 787 788 789 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.