Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:09:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
777
778
779
780
781
782
783
[
784
]
785
786
787
788
789
790
791
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661162 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39150 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:42:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:36:16
téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni.
maradt neki elég kenőképessége.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39151 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:44:15 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 12:42:36
maradt neki elég kenőképessége.
szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39152 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:46:19 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:36:16
téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni.
ha a kénmentességet az adalékanyagok pótolják több kevesebb sikerrel és ha ez ilyen egyszerűen megoldható 2T adagolásával minek kinlodnak a mérnökök?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39153 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:48:19 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:44:15
szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS!
szerintem az eledendőnél a több már felesleges.ez is BIZTOS.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39154 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:48:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:36:16
téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni.
Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39155 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:55:03 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 12:46:19
ha a kénmentességet az adalékanyagok pótolják több kevesebb sikerrel és ha ez ilyen egyszerűen megoldható 2T adagolásával minek kinlodnak a mérnökök?
mert az adalékolással jöttek a mellékhatások is.Ma már képesek csírásodni is az üzemanyagok.Érted.élő organizmusok keletkeznek a faccán adalékolt anyagokba.Aztán országonként is eltérő ez az adalékolás,nemcsak gyártónként.Létezik 100féle adagolás mondjuk a gázolajra.Én csak egyet használok-ez nem téved.Míg te 100 közül vagy jót vagy nem jót használsz.Érted?Te hagyatkozol a bizonytalanra,én meg a biztosra.A mérnököknek nem a te szempontod a lényeg.Valaki kitalált egy minimum minőséget,és annak próbálnak megfelelni.Több kevesebb sikerrel.
Pl. olvass és sírj!
http://index.hu/gazdasag/energia/2015/12/18/romllik_az_orosz_olaj_minosege/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39156 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:55:55 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 12:48:19
szerintem az eledendőnél a több már felesleges.ez is BIZTOS.
te egy olyat hiszel el,amit valaki mond.én azt amit megteszek.ez a BIZTOS.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39157 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:56:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:44:15
szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS!
a kopasz a nem megfelelő üzem és maga a használat okozza.ismeretlen eredetű és futasteljesitményű autóknál meghatározhatatlan mi okozta a meghibasodast.
Ehez 0 kilométeres autok lennének szükségesek amiket azonos módon két féle üzemanyaggal használják legalább 15 évig.ez Sehol nincs kivitelezve.igy marad a hit és a bizalom.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39158 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:56:30 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 12:48:40
Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.
több kevesebb sikerrel.mindenki máshogy adalékol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39159 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:56:46 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:44:15
szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS!
Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül
más
is részt vesz az égésben.
Csalóka a lágyabb, csendesebb járás.....ami úgy tűnik, hogy jó és előny..... de nem.
A tervezett optimálishoz közelítő égés azzal a zajjal jár, ami az új motornál hallható. Ha tompul az égés a benne lévő plusz anyag miatt, akkor csendesedhet és emiatt talán nem olyan heves az égés.
Ha ez nem is érezhető, de hallható. Tehát a csendesség nem feltétlen előnyt jelent.
Réges-réges egy távoli galaxisban...olyan 14 éve volt nekem is (az egyetlen) büdös dízel autóm. Egy csodálatos Fiat 1.7 Dezső. Na annak brutálisan erős és kopogós volt a motorjának a járása, amikor JÓ volt a motor. Ha nem olyan bántóan kopogósan járt a motor, akkor bizony nem volt rendben a motor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39160 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:57:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:56:30
több kevesebb sikerrel.mindenki máshogy adalékol.
Igen, az extra kategóriában.
De az előírás alap adalékoknak benne kell lenniük. Ezután már csak a felhasználási körülmény, ami miatt változó az élettartam.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 12:59:42 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39161 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:58:21 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 12:56:04
a kopasz a nem megfelelő üzem és maga a használat okozza.ismeretlen eredetű és futasteljesitményű autóknál meghatározhatatlan mi okozta a meghibasodast.
Ehez 0 kilométeres autok lennének szükségesek amiket azonos módon két féle üzemanyaggal használják legalább 15 évig.ez Sehol nincs kivitelezve.igy marad a hit és a bizalom.
nekem 15év dízel használat a saját módszeremmel és kb fél millió km igazolja,hogy így használjam továbbra is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39162 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:59:24 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 12:48:40
Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.
Tehát lecsökkentik a kéntartalmat, hogy utánna kénpotló adalékkal visszapótólják a kéntartalmát? gyönyörű....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39163 Dátum:
2016.01.02 szombat, 12:59:55 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 12:56:46
Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül
más
is részt vesz az égésben.
Csalóka a lágyabb, csendesebb járás.....ami úgy tűnik, hogy jó és előny..... de nem.
A tervezett optimálishoz közelítő égés azzal a zajjal jár, ami az új motornál hallható. Ha tompul az égés a benne lévő plusz anyag miatt, akkor csendesedhet és emiatt talán nem olyan heves az égés.
Ha ez nem is érezhető, de hallható. Tehát a csendesség nem feltétlen előnyt jelent.
Réges-réges egy távoli galaxisban...olyan 14 éve volt nekem is (az egyetlen) büdös dízel autóm. Egy csodálatos Fiat 1.7 Dezső. Na annak brutálisan erős és kopogós volt a motorjának a járása, amikor JÓ volt a motor. Ha nem olyan bántóan kopogósan járt a motor, akkor bizony nem volt rendben a motor.
Te feltételezéseket hozol,én konkrét gyakorlatot.Az én példám eredménye a hibátlan üzemanyagrendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39164 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:00:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:55:55
te egy olyat hiszel el,amit valaki mond.én azt amit megteszek.ez a BIZTOS.
ezt te is csak hallottad ,hogy jó semmilyen laboros eredménye nincs ennek az igazát alátámasztani.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39165 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:01:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2016.01.02 szombat, 12:59:24
Tehát lecsökkentik a kéntartalmat, hogy utánna kénpotló adalékkal visszapótólják a kéntartalmát? gyönyörű....
De nem kénnel pótolják.
Azért volt idézőjel, hogy azzokat a tulajdonságokat pótolják adalékkal, amit korábban a kén adott.
Ugye csak viccelsz, hogy nem értetted!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39166 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:03:57 »
De ha azt irod hogy: "Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben."...a kénpotló adalék az nem más?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39167 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:04:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 12:59:55
Te feltételezéseket hozol,én konkrét gyakorlatot.Az én példám eredménye a hibátlan üzemanyagrendszer.
Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb. Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39168 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:05:40 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 13:00:53
ezt te is csak hallottad ,hogy jó semmilyen laboros eredménye nincs ennek az igazát alátámasztani.
olvasol is?15év és soksok km támasztja alá,hogy hibamentes az üzarendszere(i)m.
Mi a túrónak kellene nekem laboreredmény,ahhoz,hogy én ezt eldöntsem?Az,hogy te mit hiszel,és teszel az engem nem befolyásol.Továbbra is azt teszel amit akarsz.Te hittel bizonygatod a szkeptikusságodat,nekem meg a gyakolrat igazolja a tényeket.És nincs mi lett volna ha.....ugyanis a kezdetektől így használom az összes dízel autómat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39169 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:06:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2016.01.02 szombat, 13:03:57
De ha azt irod hogy: "Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben."...a kénpotló adalék az nem más?
Azzal a gázolajjal/gázolajra tervezik....amit majd a júzer vásárolni fog/tud. (Ebben már benne van)
Miért csinálod ezt a
nemértem
dolgot?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39170 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:07:15 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 13:04:31
Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb. Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.
gyogyó.a saját mondandódba keveredsz bele!
"bármi ami hozzákerül" a kénpótló nem az?az sem volt az eredeti tervekben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39171 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:08:36 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 13:06:13
Azzal a gázolajjal/gázolajra tervezik....amit majd a júzer vásárolni fog/tud. (Ebben már benne van)
Miért csinálod ezt a
nemértem
dolgot?
nenyomd a vakert b+! a 2020as üzemanyagokra tervezték 2001ben a tdci mondikat is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39172 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:10:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:05:40
olvasol is?15év és soksok km támasztja alá,hogy hibamentes az üzarendszere(i)m.
Mi a túrónak kellene nekem laboreredmény,ahhoz,hogy én ezt eldöntsem?Az,hogy te mit hiszel,és teszel az engem nem befolyásol.Továbbra is azt teszel amit akarsz.Te hittel bizonygatod a szkeptikusságodat,nekem meg a gyakolrat igazolja a tényeket.És nincs mi lett volna ha.....ugyanis a kezdetektől így használom az összes dízel autómat.
ismerek 15 éves tdci t ami nem volt igy kenegetve de még nem is volt negbonta de a fél millió kilométer benne van.
És én nem lettem feszült eme beszélgetés során.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39173 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:11:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:08:36
nenyomd a vakert b+! a 2020as üzemanyagokra tervezték 2001ben a tdci mondikat is?
Ezt te mondod, én nem mondtam.
Hülye logikád, következtetésed van. Egyébként meg csak egy évet léptünk.... tudod, 2015->2016 és nem 2020!
De szerinted egy mai üzemanyag rosszabb lehet, mint egy 2001-es? Visszafele "tudnia" kell azt, amit az akkori. Ha ez így lenne, nem szabadna a 15 éves motorokba mostani gázolajat tankolni!
Előírnának valami utólagos adalékot, mint a skodásoknak mikor megjelent az ólommentes benzin.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39174 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:15:16 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 13:10:12
ismerek 15 éves tdci t ami nem volt igy kenegetve de még nem is volt negbonta de a fél millió kilométer benne van.
És én nem lettem feszült eme beszélgetés során.
valami leírva nem látszik ám vagy nem úgy.Mitől lennék befeszülve?Senkinek nem kell elfogadni a tényeket.lehet hinni a törvényi előírásoknak,és még a kivételek is csak erősítik a módszer alkalmasságát.
Hidd el,nem zavar egy percig sem,ha te vallásos vagy és másban szeretnél hinni.De te kezdted a témát,és úgy,hogy tudtad,hogy nézeteltérés lesz belőle.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39175 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:18:38 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 13:11:47
Ezt te mondod, én nem mondtam.
Hülye logikád, következtetésed van. Egyébként meg csak egy évet léptünk.... tudod, 2015->2016 és nem 2020!
De szerinted egy mai üzemanyag rosszabb lehet, mint egy 2001-es? Visszafele "tudnia" kell azt, amit az akkori. Ha ez így lenne, nem szabadna a 15 éves motorokba mostani gázolajat tankolni!
Előírnának valami utólagos adalékot, mint a skodásoknak mikor megjelent az ólommentes benzin.
Annyit mondok,hogy teljesen más a mai üza,mint a 2001es,amikor az üzarendszert fejlesztették a mondiba.Éppen ezért negyere a "mást rakni bele nem szabad" xar dumával,mert ellentmondasz magadnak is,a kénpótló adalékkal kapásból.
Ergo az elméleted eddig a 0-hoz konvergál.
Találj ki jobb "elméletet" !
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39176 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:28:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:18:38
Annyit mondok,hogy
teljesen más a mai üza,mint a 2001es
,amikor az üzarendszert fejlesztették a mondiba.Éppen ezért negyere a "mást rakni bele nem szabad" xar dumával,mert ellentmondasz magadnak is,a kénpótló adalékkal kapásból.
Ergo az elméleted eddig a 0-hoz konvergál.
Találj ki jobb "elméletet" !
Ez a legjobb vicc!
Amit kivesznek a környezetvédelem miatt valamiből, azt mással, kevésbé káros anyagokkal pótolni kell, hogy a tulajdonság nem változzon negatív irányba.
Bazz....... lehet már nem is gázolajjal jártok?
Akkor a régi gázolajhoz tervezett motorok hogyan működnek?
Most már nem a benzin gyártás mellékterméke a gázolaj? Másképp csinálják? De ha gázolaj ez is és az is, akkor mindegy hogyan csinálják (mondjuk sok variáció nincs).
Ha nem ugyanaz lenne, akkor nem lehetne ugyanazon a néven nevezni és forgalmazni.
A 95-öst sem 98-asnak adják és fordítva sem. Mert nem ugyanaz és ezért más a nevük is.
Szerintem te még ma is az édes pezsgőt iszod!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 13:31:59 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39177 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:39:10 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 13:28:34
Ez a legjobb vicc!
Bazz....... lehet már nem is gázolajjal jártok?
Akkor a régi gázolajhoz tervezett motorok hogyan működnek?
Most már nem a benzin gyártás mellékterméke a gázolaj? Másképp csinálják? De ha gázolaj ez is és az is, akkor mindegy hogyan csinálják (mondjuk sok variáció nincs).
Ha nem ugyanaz lenne, akkor nem lehetne ugyanazon a néven nevezni és forgalmazni.
A 95-ös sem 98-asnak adják és fordítva sem. Mert nem ugyanaz!
Szerintem te még ma is az édes pezsgőt iszod!
necsinálj nagyobb bohócot magadból mint amekkora vagy.
Képzeld malayziában is 95ösnek hívják a 95ös benzint,csak ott 40% a minimum bioüzemanyag tartalom.Mégis 95ös.
Hogy lehetne mindenhol egyforma?Nálunk sem egyforma.A törvényi minimum meghatározások nem azt mondják ki,hogy egyformák legyenek.
A régi gázolajhoz tervezett mocik pont úgy jönnek ide,hogy azt mondtad, hogy a gyártó
azt az üzemanyagot határozta meg
.Amit akkor éppen kapni lehetett!Mást nem határozhatott meg,hiszen nem tudhatta,hogy alig 8év múlva nem lesznek kéntartalmú üzemanyagok.
Hogy mennek azóta?Hát így b+.Közben eltelt 15év,nagyjából feltárták,hogy a kopás okozza a meghibásodásokat.Ennek az egyik oka a rendszer kenési elégtelensége.És a többit tudod már...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39178 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:51:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:15:16
valami leírva nem látszik ám vagy nem úgy.Mitől lennék befeszülve?Senkinek nem kell elfogadni a tényeket.lehet hinni a törvényi előírásoknak,és még a kivételek is csak erősítik a módszer alkalmasságát.
Hidd el,nem zavar egy percig sem,ha te vallásos vagy és másban szeretnél hinni.De te kezdted a témát,és úgy,hogy tudtad,hogy nézeteltérés lesz belőle.
ez ügyben akkor én kérek elnézést és a továbbiakban kerüném a nézetelnézésekre hajlamos kérdéseket ill.válaszokat.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39179 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:54:18 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 13:04:31
Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb. Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.
Ekkora baklövést már régen találtál ám ki.
Mitől lassítaná az égést?Épp úgy elég a hengerben,mint a normál motorolaj,mint amit az olajlehúzó gyűrű nem húz le a henger faláról.
Vagy ezt mégis hogy gondoltad?Menniyre lassul le az égés?ennyire? ééé gggg ééé sss...?
Hát ez égés!
Ennek semmi köze az üzarendszer kenéséhez!
Határozzuk meg az 1e pontban a sima üza kenését 10kutyafülében ami az elégséges miniumot jelenti.
A kettes pontban tegyük hozzá a 2dl szintetikus olajat.
1. normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek
2.normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek + 2dl szintetikus olaj,ami még legalább 1kutyafüle kenési tulajdonságot emel,ahhoz képest,ha nem lenne benne.
Bonyolult mi?
Az üzarendszert keni,a hengerben elég.A környezetvédelemmel kapcsolatosan lehetne vitázni maximum....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39180 Dátum:
2016.01.02 szombat, 13:57:52 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.02 szombat, 13:51:38
ez ügyben akkor én kérek elnézést és a továbbiakban kerüném a nézetelnézésekre hajlamos kérdéseket ill.válaszokat.
remélem ezen a marhaságon nem sértődsz meg.Én nem tettem.Te használd ezután is úgy,ahogy megvagy győződve,hogy helyes.
Te leszel-vagy az egyik tábor tagja ebben a témában.Fogadd el azt is,hogy van a másik tábor,aki arról van meggyőződve,hogy ő többet megtesz annak érdekében,hogy ne a "mocskos" autószerelőknél
kelljen elkölteni a gyerekek zsebpénzét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39181 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:20:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:39:10
necsinálj nagyobb bohócot magadból mint amekkora vagy.
Képzeld malayziában is 95ösnek hívják a 95ös benzint,csak ott 40% a minimum bioüzemanyag tartalom.Mégis 95ös.
Hogy lehetne mindenhol egyforma?Nálunk sem egyforma.A törvényi minimum meghatározások nem azt mondják ki,hogy egyformák legyenek.
A régi gázolajhoz tervezett mocik pont úgy jönnek ide,hogy azt mondtad, hogy a gyártó
azt az üzemanyagot határozta meg
.Amit akkor éppen kapni lehetett!Mást nem határozhatott meg,hiszen nem tudhatta,hogy alig 8év múlva nem lesznek kéntartalmú üzemanyagok.
Hogy mennek azóta?Hát így b+.Közben eltelt 15év,nagyjából feltárták,hogy a kopás okozza a meghibásodásokat.Ennek az egyik oka a rendszer kenési elégtelensége.És a többit tudod már...
Nem lehetne megfelelően üzemeltetni az
új
és a
régi
tüzelőanyagokkal az új és a régi motorokat, akkor az elég nagy probléma lenne!
Kopás mindig volt és lesz is. Nem lehet megszüntetni csak késleltetni és bizony az évek alatt a megmunkálási minőség változott finomról még finomabbra. Persze szükség van kenőanyagra is, mindig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39182 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:30:31 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 14:20:34
Nem lehetne megfelelően üzemeltetni az
új
és a
régi
tüzelőanyagokkal az új és a régi motorokat, akkor az elég nagy probléma lenne!
Kopás mindig volt és lesz is. Nem lehet megszüntetni csak késleltetni és bizony az évek alatt a megmunkálási minőség változott finomról még finomabbra. Persze szükség van kenőanyagra is, mindig.
Nem állítottam,hogy megszűnteti a kopást.Az már épp elég,ha késlelteti.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39183 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:31:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 13:54:18
Ekkora baklövést már régen találtál ám ki.
Mitől lassítaná az égést?Épp úgy elég a hengerben,mint a normál motorolaj,mint amit az olajlehúzó gyűrű nem húz le a henger faláról.
Vagy ezt mégis hogy gondoltad?Menniyre lassul le az égés?ennyire? ééé gggg ééé sss...?
Hát ez égés!
Ennek semmi köze az üzarendszer kenéséhez!
Határozzuk meg az 1e pontban a sima üza kenését 10kutyafülében ami az elégséges miniumot jelenti.
A kettes pontban tegyük hozzá a 2dl szintetikus olajat.
1. normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek
2.normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek + 2dl szintetikus olaj,ami még legalább 1kutyafüle kenési tulajdonságot emel,ahhoz képest,ha nem lenne benne.
Bonyolult mi?
Az üzarendszert keni,a hengerben elég.A környezetvédelemmel kapcsolatosan lehetne vitázni maximum....
Tüzelőanyag rendszert csak a tüzelőanyagba kevert anyaggal tudod kenni.
Tehát a kenőanyag is bekerül az égéstérbe és bizony elég. Akár maradékkal, akár maradéktalanul. Ez bizony módosítja az égést. Elviccelted, de direkt írtam, hogy lehet csak annyira, hogy változik kissé a hangja és mást nem veszel észre. Ezt érzed lágyabb járásnak, de ez nem biztos, hogy előny.
Bonyolult mi?
Az olajat zabáló motorok is lágyabban járnak, mert sok olaj ég el. Akkor az most fasza motor, mert csendesebben, lágyabban jár?
A nagynyomású tüzelőanyag rendszerrel működő motorok (és itt akár dízel, akár benzin) a rendszer elemei miatt bizony hangosak. De ez nem hiba.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 14:35:01 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39184 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:33:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 14:30:31
Nem állítottam,hogy megszűnteti a kopást.Az már épp elég,ha késlelteti.
Azt már a finomabb megmunkálással gyártott alkatrészek késleltetik.
Ha pedig használtnál prolongot, xado-t és kriszkraszcsingcsung szuper anyagokat, akkor meg vissza is épülne az a pár mikrométer fém, ami majd lekopik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39185 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:43:24 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 14:31:02
Tüzelőanyag rendszert csak a tüzelőanyagba kevert anyaggal tudod kenni.
Tehát a kenőanyag is bekerül az égéstérbe és bizony elég. Akát maradékkal, akár maradéktalanul. Ez bizony módosítja az égést. Elviccelted, de direkt írtam, hogy lehet csak annyira, hogy változik kissé a hangja és mást nem veszel észre. Ezt érzed lágyabb járásnak, de ez nem biztos, hogy előny.
Bonyolult mi?
Az olajat zabáló motorok is lágyabban járnak, mert sok olaj ég el. Akkor az most fasza motor, mert csendesebben, lágyabban jár?
A nagynyomású tüzelőanyag rendszerrel működő motorok (és itt akár dízel, akár benzin) a rendszer elemei miatt bizony hangosak. De ez nem hiba.
Ha épp úgy elég,mint a motorolaj a henger faláról,abban mi a hátrány?Mondtam,max a környezetvédelmet hozhatod fel,de még a katalizátor vagy a DPF -et sem,hiszen már régen cserélgetnem kellett volna őket,illetve a meghibásodásoknak kellett volna igazolniuk a hátrányát.
Én nem keverem ide a normális motorzajt,amit keltenek.Pont azt mondom,hogy ahhoz képest más a motor járása.Finomabb,lágyabb járás.Olyanhoz tudnám hasonlítani,ha meghallgatsz egy tddi-t és egy TDI-t(paszujt pl).
Egyszer az egyik Lacházi nagytalin a Balogh beszált az smaxiba a gyorsulásnál.Azt mondta,hogy soha nem ült még ennyire halkan ketyerésző tdci-ben.Direkt nem autót írtam,mert neki is smaxa van.Tehát az is különbséget tud tenni,aki kívülálló,és először ül az autóban.Ergo ez nem szubjektív vélemény.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39186 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:47:08 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 14:33:20
Azt már a finomabb megmunkálással gyártott alkatrészek késleltetik.
Ha pedig használtnál prolongot, xado-t és kriszkraszcsingcsung szuper anyagokat, akkor meg vissza is épülne az a pár mikrométer fém, ami majd lekopik....
Nebeszélj.És mikor cserélték ki a 2004es mondeómban az alkatrészeket finomabb gyártásúra?Mert abban is ugyan azt eredményezte a kenőanyag.
A kerámia felületfelújítót kihagytad.Ezeket meghagyom a mélyen vallásos felhasználóknak.Én csak simán több-jobb kenést biztosítok az üzemanyagrendszernek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39187 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:54:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 14:43:24
Ha épp úgy elég,mint a motorolaj a henger faláról,abban mi a hátrány?Mondtam,max a környezetvédelmet hozhatod fel,de még a katalizátor vagy a DPF -et sem,hiszen már régen cserélgetnem kellett volna őket,illetve a meghibásodásoknak kellett volna igazolniuk a hátrányát.
Én nem keverem ide a normális motorzajt,amit keltenek.Pont azt mondom,hogy ahhoz képest más a motor járása.Finomabb,lágyabb járás.Olyanhoz tudnám hasonlítani,ha meghallgatsz egy tddi-t és egy TDI-t(paszujt pl).
Egyszer az egyik Lacházi nagytalin a Balogh beszált az smaxiba a gyorsulásnál.Azt mondta,hogy soha nem ült még ennyire halkan ketyerésző tdci-ben.Direkt nem autót írtam,mert neki is smaxa van.Tehát az is különbséget tud tenni,aki kívülálló,és először ül az autóban.Ergo ez nem szubjektív vélemény.
De ezt is ezerszer kibeszéltük, hogy előnyét sem lehet kimutatni.... mert ugyanazt a motort nem lehet egyszerre vizsgálni + adalékkal és + adalék nélkül.
Itt zárul be a kör mindig.
Senki nem mondta, hogy hátrány. Annyit mondtam, hogy más az égés hangja tőle. A lágyabb járás lassabb égés. Nagyon kis mértékben, mert a plusz anyagnak is el kell égnie (nem úgy ahogy te viccelted...éé gg..éé..ss) és csak hangban észlelhető és a gyorsabb/hamarabb induló égés pedig hangosabb/zajosabb. Ez a kopogásos égés, "csörgés". Ilyen van amikor pl. nem zár jól már a csúcs és több jut be tüzelőanyagból. Ez is megváltoztatja az égés hangját és ugye tudjuk, hogy nem jó ha hangosabb a kelleténél.
Van még édes pezsid?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39188 Dátum:
2016.01.02 szombat, 14:57:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 14:47:08
Nebeszélj.És
mikor cserélték ki a 2004es mondeómban az alkatrészeket finomabb gyártásúra
?Mert abban is ugyan azt eredményezte a kenőanyag.
A kerámia felületfelújítót kihagytad.Ezeket meghagyom a mélyen vallásos felhasználóknak.Én csak simán több-jobb kenést biztosítok az üzemanyagrendszernek.
Még egyszer leírom, hogy felhasználó/felhasználási körülmény a külső, legjobban befolyásoló körülmény.
Te például hidegen (sem) nem tudtad neki nagyon nyomni, mert nem érted el a gázpedált....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39189 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:16:00 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 14:54:34
De ezt is ezerszer kibeszéltük, hogy előnyét sem lehet kimutatni.... mert ugyanazt a motort nem lehet egyszerre vizsgálni + adalékkal és + adalék nélkül.
Itt zárul be a kör mindig.
Senki nem mondta, hogy hátrány. Annyit mondtam, hogy más az égés hangja tőle. A lágyabb járás lassabb égés. Nagyon kis mértékben, mert a plusz anyagnak is el kell égnie (nem úgy ahogy te viccelted...éé gg..éé..ss) és csak hangban észlelhető és a gyorsabb/hamarabb induló égés pedig hangosabb/zajosabb. Ez a kopogásos égés, "csörgés". Ilyen van amikor pl. nem zár jól már a csúcs és több jut be tüzelőanyagból. Ez is megváltoztatja az égés hangját és ugye tudjuk, hogy nem jó ha hangosabb a kelleténél.
Van még édes pezsid?
de nem kell ennél több vagy másabb vizsgálat.Az én felhasználási módszeremmel nem kellett még üza rendszert javítani.ez maga a módszer eredménye.
Akárhogy csűröd csavarod.
A kopogó hangot sem az égés sebessége okozza,hanem hogy mikor következik be az öngyulladás.A dugattyú felső holtpontja előtt-éppen ott-vagy utána.Pont ezért is van egy ütemben több befecskendezés,hogy csökkentsék a kopogós járást.A 2.2 es pl már 7x fecskendez egy ütemben,míg a 2.0ás még csak 5x fecskendezett be egy ütem alatt.Ezért van a kopogás érzékelő a motorvezérlésben.Ezt te is jól tudod.
Én inkább azt mondanám,hogy tökéletesebb az égés a beporlasztott adalékolt üzemanyagnál,azért simul ki a motor járása,de ezt pont ugyanúgy nem tudom bizonyítani,mint azt amit te állítasz.Nekem elég az,amit a befecskendezés előtt elvégez a kenőanyag.
Kutya.Kutya vagy te szárazpezsi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39190 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:19:03 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 14:57:13
Még egyszer leírom, hogy felhasználó/felhasználási körülmény a külső, legjobban befolyásoló körülmény.
Te például hidegen (sem) nem tudtad neki nagyon nyomni, mert nem érted el a gázpedált....
milyen külső körülményre gondolsz?Csippelve volt és talán máshogy is használva,nem nagypapisan vezetve mint te.
Ha ezt vesszük alapul,akkor az megint csak engem igazol- a módszeremet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39191 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:23:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 15:19:03
milyen külső körülményre gondolsz?Csippelve volt és talán máshogy is használva,nem nagypapisan vezetve mint te.
Ha ezt vesszük alapul,akkor az megint csak engem igazol- a módszeremet.
El sem érted rendesen a gázpedált....
Már leírtabb többször, de te is tudod mik a kopásgyorsító körülmények és függetlenek a tüzelőanyagtól.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39192 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:24:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 15:16:00
de nem kell ennél több vagy másabb vizsgálat.Az én felhasználási módszeremmel nem kellett még üza rendszert javítani.ez maga a módszer eredménye.
Akárhogy csűröd csavarod.
A kopogó hangot sem az égés sebessége okozza,hanem hogy mikor következik be az öngyulladás.A dugattyú felső holtpontja előtt-éppen ott-vagy utána.Pont ezért is van egy ütemben több befecskendezés,hogy csökkentsék a kopogós járást.A 2.2 es pl már 7x fecskendez egy ütemben,míg a 2.0ás még csak 5x fecskendezett be egy ütem alatt.Ezért van a kopogás érzékelő a motorvezérlésben.Ezt te is jól tudod.
Én inkább azt mondanám,hogy tökéletesebb az égés a beporlasztott adalékolt üzemanyagnál,azért simul ki a motor járása,de ezt pont ugyanúgy nem tudom bizonyítani,mint azt amit te állítasz.Nekem elég az,amit a befecskendezés előtt elvégez a kenőanyag.
Kutya.Kutya vagy te szárazpezsi!
Bagoly mondja?
alf jobban hasonlít kutyára
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39193 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:36:07 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 15:23:42
El sem érted rendesen a gázpedált....
Már leírtabb többször, de te is tudod mik a kopásgyorsító körülmények és függetlenek a tüzelőanyagtól.
hogy lennének már függetlenek?Nem beszélj már megint magad ellen!
Hiszen
csak
az üzemanyag és az abban lévő anyagok kenik az üzemanyagrendszer alkatrészeit.Ha te bármilyen apró módon,de növeled ezt a kenést,biztosan több kenést biztosítasz,mint nélküle.Belekeveredsz,mint macska a házicérnába.
Megtennéd,hogy szilánkosra töröd az ujjaidat?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 15:38:54 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39194 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:38:30 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 15:24:25
Bagoly mondja?
alf jobban hasonlít kutyára
szóval akkor ismét igazam van.Nem ég "lll aaa sss aaa bbb bbb aaa nnn" az adalékolt üzemanyag és nem azért lesz halkabb a motor járása,hanem a tökéletesebb égés miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39195 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:44:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 15:36:07
hogy lennének már függetlenek?Nem beszélj már megint magad ellen! :taps:Hiszen
csak
az üzemanyag és az abban lévő anyagok kenik az üzemanyagrendszer alkatrészeit.Ha te bármilyen apró módon,de növeled ezt a kenést,biztosan több kenést biztosítasz,mint nélküle.Belekeveredsz,mint macska a házicérnába.
Megtennéd,hogy szilánkosra töröd az ujjaidat?
Direkt nem érted? Nem beszélek magam ellen, de te sem egészben látod hanem időnként CSAK egy mondatot tudsz értelmezni.
Tegyük félre a plusz cuccokat.
Mindenki kúton tankol, semmi trükk. Egyik autót csak egy ember használja ésszel és ismerve az üzemállapotok veszélyeit.
A másik autót többen használják és lesz.rva mindent rövid távok, hidegen padló -nagy terhelés, nagy nyomás, hideg alkatrészek-.
Itt nem játszik szerepet a gázolaj, de a felhasználási körülmény igen.
Aztán ugyanez lehet akár plusz anyagokkal is....
Szerinted nem lényeges a felhasználástól és nem független így a gázolajtól?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39196 Dátum:
2016.01.02 szombat, 15:49:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 15:38:30
szóval akkor ismét igazam van.Nem ég "lll aaa sss aaa bbb bbb aaa nnn" az adalékolt üzemanyag és nem azért lesz halkabb a motor járása,hanem a tökéletesebb égés miatt.
Te egyszerűen zizi vagy...... és csak magadnak állítod, hogy igazad van.
Ha bele p.sálsz a gázolajba, akkor is változik az égés hangja..... szóval akkor attól is javul?
A tökéletesebb égés halkabb?
alf kutyuska, te olajat teszel a tüzelőanyagba, nem égésjavítót! Ha a plusz adalék olajad csodaégésjavító lenne, akkor ha csak azzal mennél tényleg tied lenne a zűrhajó!
Vagyis a gázolaj csak hátráltatná a szuper olajad (ami önmagában meg sem gyullad, de javít) égését....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39197 Dátum:
2016.01.02 szombat, 16:01:08 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 15:44:44
Direkt nem érted? Nem beszélek magam ellen, de te sem egészben látod hanem időnként CSAK egy mondatot tudsz értelmezni.
Tegyük félre a plusz cuccokat.
Mindenki kúton tankol, semmi trükk. Egyik autót csak egy ember használja ésszel és ismerve az üzemállapotok veszélyeit.
A másik autót többen használják és lesz.rva mindent rövid távok, hidegen padló -nagy terhelés, nagy nyomás, hideg alkatrészek-.
Itt nem játszik szerepet a gázolaj, de a felhasználási körülmény igen.
Aztán ugyanez lehet akár plusz anyagokkal is....
Szerinted nem lényeges a felhasználástól és nem független így a gázolajtól?
Ne gyere feltételezésekkel,mert abba mindent belelehet magyarázni.Pl.Vegyünk alapállapotot.Ami egyformán érvényes minden kürülményre.
Ne hajtsuk hidegen,ne hajtsa 3ember az autót,mindenki kúton tankol semmi trükk,ugyanúgy autózik.Ezekkel szembe én használok az üzához +kenőanyagot.
Melyik autó üzarendszere fog hamarabb kikönyökölni?Mondom.Nem az enyém.
De az eleve paradoxon,amit te állítasz,mert nincs 2 egyformán használt autó,így nem lehet azt sem meghatározni,hogy egy gázolajszűrő,amiben a termoszelep nem működik,és folyamatosan -15fokos gázolajat használ a rendszerben,az mennyire káros hosszútávon.Pedig nyilvánvaló a káros hatása,pont mint egy rossz termosztátnak.A rendszeres karbantartás és az üzemállapotoknak megfelelő használat nyilvánvalóan elegendő kellene legyen egy autó helyes és hosszantartó működéséhez.De ezt az állapotot én pozitív irányban változtatom,és többet adok az elvártnál az autónak.Nem csak elméletileg,hanem gyakorlatilag.15éve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39198 Dátum:
2016.01.02 szombat, 16:02:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.02 szombat, 16:01:08
Ne gyere feltételezésekkel,mert abba mindent belelehet magyarázni.Pl.Vegyünk alapállapotot.Ami egyformán érvényes minden kürülményre.
Ne hajtsuk hidegen,ne hajtsa 3ember az autót,mindenki kúton tankol semmi trükk,ugyanúgy autózik.Ezekkel szembe én használok az üzához +kenőanyagot.
Melyik autó üzarendszere fog hamarabb kikönyökölni?Mondom.Nem az enyém.
De az eleve paradoxon,amit te állítasz,mert nincs 2 egyformán használt autó,így nem lehet azt sem meghatározni,hogy egy gázolajszűrő,amiben a termoszelep nem működik,és folyamatosan -15fokos gázolajat használ a rendszerben,az mennyire káros hosszútávon.Pedig nyilvánvaló a káros hatása,pont mint egy rossz termosztátnak.A rendszeres karbantartás és az üzemállapotoknak megfelelő használat nyilvánvalóan elegendő kellene legyen egy autó helyes és hosszantartó működéséhez.De ezt az állapotot én pozitív irányban változtatom,és többet adok az elvártnál az autónak.Nem csak elméletileg,hanem gyakorlatilag.15éve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39199 Dátum:
2016.01.02 szombat, 16:10:20 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.02 szombat, 15:49:32
Te egyszerűen zizi vagy...... és csak magadnak állítod, hogy igazad van.
Ha bele p.sálsz a gázolajba, akkor is változik az égés hangja..... szóval akkor attól is javul?
A tökéletesebb égés halkabb?
alf kutyuska, te olajat teszel a tüzelőanyagba, nem égésjavítót! Ha a plusz adalék olajad csodaégésjavító lenne, akkor ha csak azzal mennél tényleg tied lenne a zűrhajó!
Vagyis a gázolaj csak hátráltatná a szuper olajad (ami önmagában meg sem gyullad, de javít) égését....
Tibi-Tibi....kételkedem lassan benned,hogy tudod-e egyáltalán,hogy hol laksz,vagy minden este hazavisz valaki....
Köztudott,hogy a dízel,miután öngyulladással működik,így simán működik,akár a motorolajjal is.lásd amikor a turbó tengelye eltörik,és a szívóhatás felszippantja a motorolajat,ugyanúgy öngyullad,és szétpörög a motor,mert addig jár amíg elnem fogy a motorolaj.Pont ugyanúgy elég a motorolaj,mint a gázolaj.
Nade hogy tudhatná ezt egy benzines kutya.
És enyém a zűrhajó!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 16:12:39 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
777
778
779
780
781
782
783
[
784
]
785
786
787
788
789
790
791
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ