Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:00:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 777 778 779 780 781 782 783 [784] 785 786 787 788 789 790 791 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14660887 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39150 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:42:36 »

téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni. Wink
maradt neki elég kenőképessége.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39151 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:44:15 »

maradt neki elég kenőképessége.
szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39152 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:46:19 »

téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni. Wink
ha a kénmentességet az adalékanyagok pótolják több kevesebb sikerrel és ha ez ilyen egyszerűen megoldható 2T adagolásával minek kinlodnak a mérnökök?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39153 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:48:19 »

szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS! Wink
szerintem az eledendőnél a több már felesleges.ez is BIZTOS.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39154 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:48:40 »

téves.a kénmentes anyagoknak csökkent a kenőképessége.ezt próbálják pótolni adalékolással több kevesebb sikerrel.
és 15évvel ezelőtt még nem voltak kénmentesek,így azt nem is tudták arra tervezni. Wink

Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39155 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:55:03 »

ha a kénmentességet az adalékanyagok pótolják több kevesebb sikerrel és ha ez ilyen egyszerűen megoldható 2T adagolásával minek kinlodnak a mérnökök?
mert az adalékolással jöttek a mellékhatások is.Ma már képesek csírásodni is az üzemanyagok.Érted.élő organizmusok keletkeznek a faccán adalékolt anyagokba.Aztán országonként is eltérő ez az adalékolás,nemcsak gyártónként.Létezik 100féle adagolás mondjuk a gázolajra.Én csak egyet használok-ez nem téved.Míg te 100 közül vagy jót vagy nem jót használsz.Érted?Te hagyatkozol a bizonytalanra,én meg a biztosra.A mérnököknek nem a te szempontod a lényeg.Valaki kitalált egy minimum minőséget,és annak próbálnak megfelelni.Több kevesebb sikerrel.

Pl. olvass és sírj!

http://index.hu/gazdasag/energia/2015/12/18/romllik_az_orosz_olaj_minosege/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39156 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:55:55 »

szerintem az eledendőnél a több már felesleges.ez is BIZTOS.
te egy olyat hiszel el,amit valaki mond.én azt amit megteszek.ez a BIZTOS. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39157 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:56:04 »

szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS! Wink
a kopasz a nem megfelelő üzem és maga a használat okozza.ismeretlen eredetű és futasteljesitményű autóknál meghatározhatatlan mi okozta a meghibasodast.
Ehez 0 kilométeres autok lennének szükségesek amiket azonos módon két féle üzemanyaggal használják legalább 15 évig.ez Sehol nincs kivitelezve.igy marad a hit és a bizalom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39158 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:56:30 »

Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.  Wink
több kevesebb sikerrel.mindenki máshogy adalékol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39159 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:56:46 »

szerinted.ehhez képest sok rendszer hibásodik meg kopás miatt.
Ha én teszek hozzá,valószínűleg a tiedhez képest jobb lesz a kenése.És ez BIZTOS! Wink

Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben.
Csalóka a lágyabb, csendesebb járás.....ami úgy tűnik, hogy jó és előny..... de nem.
A tervezett optimálishoz közelítő égés azzal a zajjal jár, ami az új motornál hallható. Ha tompul az égés a benne lévő plusz anyag miatt, akkor csendesedhet és emiatt talán nem olyan heves az égés.
Ha ez nem is érezhető, de hallható. Tehát a csendesség nem feltétlen előnyt jelent.  Wink


Réges-réges egy távoli galaxisban...olyan 14 éve volt nekem is (az egyetlen) büdös dízel autóm. Egy csodálatos Fiat 1.7 Dezső. Na annak brutálisan erős és kopogós volt a motorjának a járása, amikor JÓ volt a motor. Ha nem olyan bántóan kopogósan járt a motor, akkor bizony nem volt rendben a motor.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39160 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:57:53 »

több kevesebb sikerrel.mindenki máshogy adalékol.

Igen, az extra kategóriában.
De az előírás alap adalékoknak benne kell lenniük.   Ezután már csak a felhasználási körülmény, ami miatt változó az élettartam.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 12:59:42 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39161 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:58:21 »

a kopasz a nem megfelelő üzem és maga a használat okozza.ismeretlen eredetű és futasteljesitményű autóknál meghatározhatatlan mi okozta a meghibasodast.
Ehez 0 kilométeres autok lennének szükségesek amiket azonos módon két féle üzemanyaggal használják legalább 15 évig.ez Sehol nincs kivitelezve.igy marad a hit és a bizalom.
nekem 15év dízel használat a saját módszeremmel és kb fél millió km igazolja,hogy így használjam továbbra is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39162 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:59:24 »

Téves. Ami gázolajat megveszel, bármelyik kúton....az rendelkezik a "kénpótló" adalékkal.  Wink

Tehát lecsökkentik a kéntartalmat, hogy utánna kénpotló adalékkal visszapótólják a kéntartalmát?  gyönyörű.... eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39163 Dátum: 2016.01.02 szombat, 12:59:55 »

Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben.
Csalóka a lágyabb, csendesebb járás.....ami úgy tűnik, hogy jó és előny..... de nem.
A tervezett optimálishoz közelítő égés azzal a zajjal jár, ami az új motornál hallható. Ha tompul az égés a benne lévő plusz anyag miatt, akkor csendesedhet és emiatt talán nem olyan heves az égés.
Ha ez nem is érezhető, de hallható. Tehát a csendesség nem feltétlen előnyt jelent.  Wink


Réges-réges egy távoli galaxisban...olyan 14 éve volt nekem is (az egyetlen) büdös dízel autóm. Egy csodálatos Fiat 1.7 Dezső. Na annak brutálisan erős és kopogós volt a motorjának a járása, amikor JÓ volt a motor. Ha nem olyan bántóan kopogósan járt a motor, akkor bizony nem volt rendben a motor.  Cool
Te feltételezéseket hozol,én konkrét gyakorlatot.Az én példám eredménye a hibátlan üzemanyagrendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39164 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:00:53 »

te egy olyat hiszel el,amit valaki mond.én azt amit megteszek.ez a BIZTOS. Wink
ezt te is csak hallottad ,hogy jó  semmilyen laboros eredménye nincs ennek az igazát alátámasztani.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39165 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:01:29 »

Tehát lecsökkentik a kéntartalmat, hogy utánna kénpotló adalékkal visszapótólják a kéntartalmát?  gyönyörű.... eljen

De nem kénnel pótolják.
Azért volt idézőjel, hogy azzokat a tulajdonságokat pótolják adalékkal, amit korábban a kén adott.
Ugye csak viccelsz, hogy nem értetted!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39166 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:03:57 »

De ha azt irod hogy: "Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben."...a kénpotló adalék az nem más?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39167 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:04:31 »

Te feltételezéseket hozol,én konkrét gyakorlatot.Az én példám eredménye a hibátlan üzemanyagrendszer.

Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb.  Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.  Wink

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39168 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:05:40 »

ezt te is csak hallottad ,hogy jó  semmilyen laboros eredménye nincs ennek az igazát alátámasztani.
olvasol is?15év és soksok km támasztja alá,hogy hibamentes az üzarendszere(i)m.

Mi a túrónak kellene nekem laboreredmény,ahhoz,hogy én ezt eldöntsem?Az,hogy te mit hiszel,és teszel az engem nem befolyásol.Továbbra is azt teszel amit akarsz.Te hittel bizonygatod a szkeptikusságodat,nekem meg a gyakolrat igazolja a tényeket.És nincs mi lett volna ha.....ugyanis a kezdetektől így használom az összes dízel autómat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39169 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:06:13 »

De ha azt irod hogy: "Viszont arra meg nem tervezték a motorokat, hogy a gázolajon kívül más is részt vesz az égésben."...a kénpotló adalék az nem más?

Azzal a gázolajjal/gázolajra tervezik....amit majd a júzer vásárolni fog/tud. (Ebben már benne van)
Miért csinálod ezt a nemértem dolgot?  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39170 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:07:15 »

Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb.  Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.  Wink


gyogyó.a saját mondandódba keveredsz bele! taps

"bármi ami hozzákerül" a kénpótló nem az?az sem volt az eredeti tervekben! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39171 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:08:36 »

Azzal a gázolajjal/gázolajra tervezik....amit majd a júzer vásárolni fog/tud. (Ebben már benne van)
Miért csinálod ezt a nemértem dolgot?  wave


nenyomd a vakert b+!  a 2020as üzemanyagokra tervezték 2001ben a tdci mondikat is? laugh uglystupid2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39172 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:10:12 »

olvasol is?15év és soksok km támasztja alá,hogy hibamentes az üzarendszere(i)m.

Mi a túrónak kellene nekem laboreredmény,ahhoz,hogy én ezt eldöntsem?Az,hogy te mit hiszel,és teszel az engem nem befolyásol.Továbbra is azt teszel amit akarsz.Te hittel bizonygatod a szkeptikusságodat,nekem meg a gyakolrat igazolja a tényeket.És nincs mi lett volna ha.....ugyanis a kezdetektől így használom az összes dízel autómat.
ismerek 15 éves  tdci t ami nem volt igy kenegetve de még nem is volt negbonta de a fél millió kilométer benne van.
És én nem lettem feszült eme beszélgetés során.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39173 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:11:47 »

nenyomd a vakert b+!  a 2020as üzemanyagokra tervezték 2001ben a tdci mondikat is? laugh uglystupid2

Ezt te mondod, én nem mondtam.  idiot2    Hülye logikád, következtetésed van.  Egyébként meg csak egy évet léptünk.... tudod, 2015->2016 és nem 2020!   taps laugh
De szerinted egy mai üzemanyag rosszabb lehet, mint egy 2001-es?  Visszafele "tudnia" kell azt, amit az akkori.  Ha ez így lenne, nem szabadna a 15 éves motorokba mostani gázolajat tankolni!   taps  nyes


Előírnának valami utólagos adalékot, mint a skodásoknak mikor megjelent az ólommentes benzin.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39174 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:15:16 »

ismerek 15 éves  tdci t ami nem volt igy kenegetve de még nem is volt negbonta de a fél millió kilométer benne van.
És én nem lettem feszült eme beszélgetés során.
valami leírva nem látszik ám vagy nem úgy.Mitől lennék befeszülve?Senkinek nem kell elfogadni a tényeket.lehet hinni a törvényi előírásoknak,és még a kivételek is csak erősítik a módszer alkalmasságát.

Hidd el,nem zavar egy percig sem,ha te vallásos vagy és másban szeretnél hinni.De te kezdted a témát,és úgy,hogy tudtad,hogy nézeteltérés lesz belőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39175 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:18:38 »

Ezt te mondod, én nem mondtam.  idiot2    Hülye logikád, következtetésed van.  Egyébként meg csak egy évet léptünk.... tudod, 2015->2016 és nem 2020!   taps laugh
De szerinted egy mai üzemanyag rosszabb lehet, mint egy 2001-es?  Visszafele "tudnia" kell azt, amit az akkori.  Ha ez így lenne, nem szabadna a 15 éves motorokba mostani gázolajat tankolni!   taps  nyes


Előírnának valami utólagos adalékot, mint a skodásoknak mikor megjelent az ólommentes benzin.  eplus2

Annyit mondok,hogy teljesen más a mai üza,mint a 2001es,amikor az üzarendszert fejlesztették a mondiba.Éppen ezért negyere a "mást rakni bele nem szabad" xar dumával,mert ellentmondasz magadnak is,a kénpótló adalékkal kapásból.
Ergo az elméleted eddig a 0-hoz konvergál.

Találj ki jobb "elméletet" ! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39176 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:28:34 »

Annyit mondok,hogy teljesen más a mai üza,mint a 2001es,amikor az üzarendszert fejlesztették a mondiba.Éppen ezért negyere a "mást rakni bele nem szabad" xar dumával,mert ellentmondasz magadnak is,a kénpótló adalékkal kapásból.
Ergo az elméleted eddig a 0-hoz konvergál.

Találj ki jobb "elméletet" ! eplus2

 nyes
Ez a legjobb vicc!
Amit kivesznek a környezetvédelem miatt valamiből, azt mással, kevésbé káros anyagokkal pótolni kell, hogy a tulajdonság nem változzon negatív irányba.

Bazz....... lehet már nem is gázolajjal jártok?   wow1
Akkor a régi gázolajhoz tervezett motorok hogyan működnek?  wilting
Most már nem a benzin gyártás mellékterméke a gázolaj?  Másképp csinálják?   De ha gázolaj ez is és az is, akkor mindegy hogyan csinálják (mondjuk sok variáció nincs).
Ha nem ugyanaz lenne, akkor nem lehetne ugyanazon a néven nevezni és forgalmazni.  idiot2

A 95-öst sem 98-asnak adják és fordítva sem. Mert nem ugyanaz és ezért más a nevük is.


Szerintem te még ma is az édes pezsgőt iszod!   nyes  Wink

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 13:31:59 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39177 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:39:10 »

nyes
Ez a legjobb vicc!

Bazz....... lehet már nem is gázolajjal jártok?   wow1
Akkor a régi gázolajhoz tervezett motorok hogyan működnek?  wilting
Most már nem a benzin gyártás mellékterméke a gázolaj?  Másképp csinálják?   De ha gázolaj ez is és az is, akkor mindegy hogyan csinálják (mondjuk sok variáció nincs).
Ha nem ugyanaz lenne, akkor nem lehetne ugyanazon a néven nevezni és forgalmazni.

A 95-ös sem 98-asnak adják és fordítva sem. Mert nem ugyanaz!


Szerintem te még ma is az édes pezsgőt iszod!   nyes  Wink


necsinálj nagyobb bohócot magadból mint amekkora vagy. nyes

Képzeld malayziában is 95ösnek hívják a 95ös benzint,csak ott 40% a minimum bioüzemanyag tartalom.Mégis 95ös.
Hogy lehetne mindenhol egyforma?Nálunk sem egyforma.A törvényi minimum meghatározások nem azt mondják ki,hogy egyformák legyenek.

A régi gázolajhoz tervezett mocik pont úgy jönnek ide,hogy azt mondtad, hogy a gyártó azt az üzemanyagot határozta meg.Amit akkor éppen kapni lehetett!Mást nem határozhatott meg,hiszen nem tudhatta,hogy alig 8év múlva nem lesznek kéntartalmú üzemanyagok.
Hogy mennek azóta?Hát így b+.Közben eltelt 15év,nagyjából feltárták,hogy a kopás okozza a meghibásodásokat.Ennek az egyik oka a rendszer kenési elégtelensége.És a többit tudod már... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39178 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:51:38 »

valami leírva nem látszik ám vagy nem úgy.Mitől lennék befeszülve?Senkinek nem kell elfogadni a tényeket.lehet hinni a törvényi előírásoknak,és még a kivételek is csak erősítik a módszer alkalmasságát.

Hidd el,nem zavar egy percig sem,ha te vallásos vagy és másban szeretnél hinni.De te kezdted a témát,és úgy,hogy tudtad,hogy nézeteltérés lesz belőle.
ez ügyben akkor én kérek elnézést és a továbbiakban kerüném a nézetelnézésekre hajlamos kérdéseket ill.válaszokat.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39179 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:54:18 »

Feltételezés?
Bármi, ami hozzákerül ahhoz az anyaghoz, aminek az égésével tervezik a motort bizony lassítja az égést és emiatt halkabb vagy lágyabb.  Ez nem feltételezés, hiszen te is hallod.  Wink


Ekkora baklövést már régen találtál ám ki. nyes

Mitől lassítaná az égést?Épp úgy elég a hengerben,mint a normál motorolaj,mint amit az olajlehúzó gyűrű nem húz le a henger faláról.
Vagy ezt mégis hogy gondoltad?Menniyre lassul le az égés?ennyire? ééé  gggg ééé sss...? taps Hát ez égés! nyes
Ennek semmi köze az üzarendszer kenéséhez!



Határozzuk meg az 1e pontban a sima üza kenését 10kutyafülében ami az elégséges miniumot jelenti.
A kettes pontban tegyük hozzá a 2dl szintetikus olajat.

1. normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek
2.normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek + 2dl szintetikus olaj,ami még legalább 1kutyafüle kenési tulajdonságot emel,ahhoz képest,ha nem lenne benne.

Bonyolult mi? nyes

Az üzarendszert keni,a hengerben elég.A környezetvédelemmel kapcsolatosan lehetne vitázni maximum....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39180 Dátum: 2016.01.02 szombat, 13:57:52 »

ez ügyben akkor én kérek elnézést és a továbbiakban kerüném a nézetelnézésekre hajlamos kérdéseket ill.válaszokat.
remélem ezen a marhaságon nem sértődsz meg.Én nem tettem.Te használd ezután is úgy,ahogy megvagy győződve,hogy helyes.
Te leszel-vagy az egyik tábor tagja ebben a témában.Fogadd el azt is,hogy van a másik tábor,aki arról van meggyőződve,hogy ő többet megtesz annak érdekében,hogy ne  a "mocskos" autószerelőknél  eplus2 kelljen elkölteni a gyerekek zsebpénzét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39181 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:20:34 »

necsinálj nagyobb bohócot magadból mint amekkora vagy. nyes

Képzeld malayziában is 95ösnek hívják a 95ös benzint,csak ott 40% a minimum bioüzemanyag tartalom.Mégis 95ös.
Hogy lehetne mindenhol egyforma?Nálunk sem egyforma.A törvényi minimum meghatározások nem azt mondják ki,hogy egyformák legyenek.

A régi gázolajhoz tervezett mocik pont úgy jönnek ide,hogy azt mondtad, hogy a gyártó azt az üzemanyagot határozta meg.Amit akkor éppen kapni lehetett!Mást nem határozhatott meg,hiszen nem tudhatta,hogy alig 8év múlva nem lesznek kéntartalmú üzemanyagok.
Hogy mennek azóta?Hát így b+.Közben eltelt 15év,nagyjából feltárták,hogy a kopás okozza a meghibásodásokat.Ennek az egyik oka a rendszer kenési elégtelensége.És a többit tudod már... nyes



Nem lehetne megfelelően üzemeltetni az új és a régi tüzelőanyagokkal az új és a régi motorokat, akkor az elég nagy probléma lenne!    nyes
Kopás mindig volt és lesz is. Nem lehet megszüntetni csak késleltetni és bizony az évek alatt a megmunkálási minőség változott finomról még finomabbra. Persze szükség van kenőanyagra is, mindig.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39182 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:30:31 »



Nem lehetne megfelelően üzemeltetni az új és a régi tüzelőanyagokkal az új és a régi motorokat, akkor az elég nagy probléma lenne!    nyes
Kopás mindig volt és lesz is. Nem lehet megszüntetni csak késleltetni és bizony az évek alatt a megmunkálási minőség változott finomról még finomabbra. Persze szükség van kenőanyagra is, mindig.


Nem állítottam,hogy megszűnteti a kopást.Az már épp elég,ha késlelteti. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39183 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:31:02 »

Ekkora baklövést már régen találtál ám ki. nyes

Mitől lassítaná az égést?Épp úgy elég a hengerben,mint a normál motorolaj,mint amit az olajlehúzó gyűrű nem húz le a henger faláról.
Vagy ezt mégis hogy gondoltad?Menniyre lassul le az égés?ennyire? ééé  gggg ééé sss...? taps Hát ez égés! nyes
Ennek semmi köze az üzarendszer kenéséhez!



Határozzuk meg az 1e pontban a sima üza kenését 10kutyafülében ami az elégséges miniumot jelenti.
A kettes pontban tegyük hozzá a 2dl szintetikus olajat.

1. normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek
2.normál gázolaj,ami 10kutyafüle kenést biztosít az üzarendszernek + 2dl szintetikus olaj,ami még legalább 1kutyafüle kenési tulajdonságot emel,ahhoz képest,ha nem lenne benne.

Bonyolult mi? nyes

Az üzarendszert keni,a hengerben elég.A környezetvédelemmel kapcsolatosan lehetne vitázni maximum....


Tüzelőanyag rendszert csak a tüzelőanyagba kevert anyaggal tudod kenni.
Tehát a kenőanyag is bekerül az égéstérbe és bizony elég. Akár maradékkal, akár maradéktalanul. Ez bizony módosítja az égést. Elviccelted, de direkt írtam, hogy lehet csak annyira, hogy változik kissé a hangja és mást nem veszel észre. Ezt érzed lágyabb járásnak, de ez nem biztos, hogy előny.

Bonyolult mi?  eplus2

Az olajat zabáló motorok is lágyabban járnak, mert sok olaj ég el.  Akkor az most fasza motor, mert csendesebben, lágyabban jár?  nyes
A nagynyomású tüzelőanyag rendszerrel működő motorok (és itt akár dízel, akár benzin) a rendszer elemei miatt bizony hangosak. De ez nem hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 14:35:01 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39184 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:33:20 »

Nem állítottam,hogy megszűnteti a kopást.Az már épp elég,ha késlelteti. eljen

Azt már a finomabb megmunkálással gyártott alkatrészek késleltetik.  Wink

Ha pedig használtnál prolongot, xado-t és kriszkraszcsingcsung szuper anyagokat, akkor meg vissza is épülne az a pár mikrométer fém, ami majd lekopik....   eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39185 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:43:24 »


Tüzelőanyag rendszert csak a tüzelőanyagba kevert anyaggal tudod kenni.
Tehát a kenőanyag is bekerül az égéstérbe és bizony elég. Akát maradékkal, akár maradéktalanul. Ez bizony módosítja az égést. Elviccelted, de direkt írtam, hogy lehet csak annyira, hogy változik kissé a hangja és mást nem veszel észre. Ezt érzed lágyabb járásnak, de ez nem biztos, hogy előny.

Bonyolult mi?  eplus2

Az olajat zabáló motorok is lágyabban járnak, mert sok olaj ég el.  Akkor az most fasza motor, mert csendesebben, lágyabban jár?  nyes
A nagynyomású tüzelőanyag rendszerrel működő motorok (és itt akár dízel, akár benzin) a rendszer elemei miatt bizony hangosak. De ez nem hiba.
Ha épp úgy elég,mint a motorolaj a henger faláról,abban mi a hátrány?Mondtam,max a környezetvédelmet hozhatod fel,de még a katalizátor vagy a DPF -et sem,hiszen már régen cserélgetnem kellett volna őket,illetve a meghibásodásoknak kellett volna igazolniuk a hátrányát.
Én nem keverem ide a normális motorzajt,amit keltenek.Pont azt mondom,hogy ahhoz képest más a motor járása.Finomabb,lágyabb járás.Olyanhoz tudnám hasonlítani,ha meghallgatsz egy tddi-t és egy TDI-t(paszujt pl).

Egyszer az egyik Lacházi nagytalin a Balogh beszált az smaxiba a gyorsulásnál.Azt mondta,hogy soha nem ült még ennyire halkan ketyerésző tdci-ben.Direkt nem autót írtam,mert neki is smaxa van.Tehát az is különbséget tud tenni,aki kívülálló,és először ül az autóban.Ergo ez nem szubjektív vélemény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39186 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:47:08 »

Azt már a finomabb megmunkálással gyártott alkatrészek késleltetik.  Wink

Ha pedig használtnál prolongot, xado-t és kriszkraszcsingcsung szuper anyagokat, akkor meg vissza is épülne az a pár mikrométer fém, ami majd lekopik....   eplus2


Nebeszélj.És mikor cserélték ki a 2004es mondeómban az alkatrészeket finomabb gyártásúra?Mert abban is ugyan azt eredményezte a kenőanyag.

A kerámia felületfelújítót kihagytad.Ezeket meghagyom a mélyen vallásos felhasználóknak.Én csak simán több-jobb kenést biztosítok az üzemanyagrendszernek. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39187 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:54:34 »

Ha épp úgy elég,mint a motorolaj a henger faláról,abban mi a hátrány?Mondtam,max a környezetvédelmet hozhatod fel,de még a katalizátor vagy a DPF -et sem,hiszen már régen cserélgetnem kellett volna őket,illetve a meghibásodásoknak kellett volna igazolniuk a hátrányát.
Én nem keverem ide a normális motorzajt,amit keltenek.Pont azt mondom,hogy ahhoz képest más a motor járása.Finomabb,lágyabb járás.Olyanhoz tudnám hasonlítani,ha meghallgatsz egy tddi-t és egy TDI-t(paszujt pl).

Egyszer az egyik Lacházi nagytalin a Balogh beszált az smaxiba a gyorsulásnál.Azt mondta,hogy soha nem ült még ennyire halkan ketyerésző tdci-ben.Direkt nem autót írtam,mert neki is smaxa van.Tehát az is különbséget tud tenni,aki kívülálló,és először ül az autóban.Ergo ez nem szubjektív vélemény.

De ezt is ezerszer kibeszéltük, hogy előnyét sem lehet kimutatni.... mert ugyanazt a motort nem lehet egyszerre vizsgálni + adalékkal és + adalék nélkül.
Itt zárul be a kör mindig.  Wink

Senki nem mondta, hogy hátrány. Annyit mondtam, hogy más az égés hangja tőle. A lágyabb járás lassabb égés. Nagyon kis mértékben, mert a plusz anyagnak is el kell égnie (nem úgy ahogy te viccelted...éé  gg..éé..ss) és csak hangban észlelhető és a gyorsabb/hamarabb induló égés pedig hangosabb/zajosabb. Ez a kopogásos égés, "csörgés". Ilyen van amikor pl. nem zár jól már a csúcs és több jut be tüzelőanyagból. Ez is megváltoztatja az égés hangját és ugye tudjuk, hogy nem jó ha hangosabb a kelleténél.


Van még édes pezsid?  eplus2


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39188 Dátum: 2016.01.02 szombat, 14:57:13 »

Nebeszélj.És mikor cserélték ki a 2004es mondeómban az alkatrészeket finomabb gyártásúra?Mert abban is ugyan azt eredményezte a kenőanyag.

A kerámia felületfelújítót kihagytad.Ezeket meghagyom a mélyen vallásos felhasználóknak.Én csak simán több-jobb kenést biztosítok az üzemanyagrendszernek. Wink

Még egyszer leírom, hogy felhasználó/felhasználási körülmény a külső, legjobban befolyásoló körülmény.  Cool
Te például hidegen (sem) nem tudtad neki nagyon nyomni, mert nem érted el a gázpedált....  eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39189 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:16:00 »

De ezt is ezerszer kibeszéltük, hogy előnyét sem lehet kimutatni.... mert ugyanazt a motort nem lehet egyszerre vizsgálni + adalékkal és + adalék nélkül.
Itt zárul be a kör mindig.  Wink

Senki nem mondta, hogy hátrány. Annyit mondtam, hogy más az égés hangja tőle. A lágyabb járás lassabb égés. Nagyon kis mértékben, mert a plusz anyagnak is el kell égnie (nem úgy ahogy te viccelted...éé  gg..éé..ss) és csak hangban észlelhető és a gyorsabb/hamarabb induló égés pedig hangosabb/zajosabb. Ez a kopogásos égés, "csörgés". Ilyen van amikor pl. nem zár jól már a csúcs és több jut be tüzelőanyagból. Ez is megváltoztatja az égés hangját és ugye tudjuk, hogy nem jó ha hangosabb a kelleténél.


Van még édes pezsid?  eplus2



de nem kell ennél több vagy másabb vizsgálat.Az én felhasználási módszeremmel nem kellett még üza rendszert javítani.ez maga a módszer eredménye.
Akárhogy csűröd csavarod.
A kopogó hangot sem az égés sebessége okozza,hanem hogy mikor következik be az öngyulladás.A dugattyú felső holtpontja előtt-éppen ott-vagy utána.Pont ezért is van egy ütemben több befecskendezés,hogy csökkentsék a kopogós járást.A 2.2 es pl már 7x fecskendez egy ütemben,míg a 2.0ás még csak 5x fecskendezett be egy ütem alatt.Ezért van a kopogás érzékelő a motorvezérlésben.Ezt te is jól tudod.
Én inkább azt mondanám,hogy tökéletesebb az égés a beporlasztott adalékolt üzemanyagnál,azért simul ki a motor járása,de ezt pont ugyanúgy nem tudom bizonyítani,mint azt amit te állítasz.Nekem elég az,amit a befecskendezés előtt elvégez a kenőanyag. Wink

Kutya.Kutya vagy te szárazpezsi! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39190 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:19:03 »

Még egyszer leírom, hogy felhasználó/felhasználási körülmény a külső, legjobban befolyásoló körülmény.  Cool
Te például hidegen (sem) nem tudtad neki nagyon nyomni, mert nem érted el a gázpedált....  eplus2


milyen külső körülményre gondolsz?Csippelve volt és talán máshogy is használva,nem nagypapisan vezetve mint te. Grin
Ha ezt vesszük alapul,akkor az megint csak engem igazol- a módszeremet. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39191 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:23:42 »

milyen külső körülményre gondolsz?Csippelve volt és talán máshogy is használva,nem nagypapisan vezetve mint te. Grin
Ha ezt vesszük alapul,akkor az megint csak engem igazol- a módszeremet. nyes


El sem érted rendesen a gázpedált....  eplus2

Már leírtabb többször, de te is tudod mik a kopásgyorsító körülmények és függetlenek a tüzelőanyagtól.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39192 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:24:25 »

de nem kell ennél több vagy másabb vizsgálat.Az én felhasználási módszeremmel nem kellett még üza rendszert javítani.ez maga a módszer eredménye.
Akárhogy csűröd csavarod.
A kopogó hangot sem az égés sebessége okozza,hanem hogy mikor következik be az öngyulladás.A dugattyú felső holtpontja előtt-éppen ott-vagy utána.Pont ezért is van egy ütemben több befecskendezés,hogy csökkentsék a kopogós járást.A 2.2 es pl már 7x fecskendez egy ütemben,míg a 2.0ás még csak 5x fecskendezett be egy ütem alatt.Ezért van a kopogás érzékelő a motorvezérlésben.Ezt te is jól tudod.
Én inkább azt mondanám,hogy tökéletesebb az égés a beporlasztott adalékolt üzemanyagnál,azért simul ki a motor járása,de ezt pont ugyanúgy nem tudom bizonyítani,mint azt amit te állítasz.Nekem elég az,amit a befecskendezés előtt elvégez a kenőanyag. Wink

Kutya.Kutya vagy te szárazpezsi! nyes

Bagoly mondja?  nyes
alf jobban hasonlít kutyára  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39193 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:36:07 »


El sem érted rendesen a gázpedált....  eplus2

Már leírtabb többször, de te is tudod mik a kopásgyorsító körülmények és függetlenek a tüzelőanyagtól.


hogy lennének már függetlenek?Nem beszélj már megint magad ellen! taps Hiszen csak az üzemanyag és az abban lévő anyagok kenik az üzemanyagrendszer alkatrészeit.Ha te bármilyen apró módon,de növeled ezt a kenést,biztosan több kenést biztosítasz,mint nélküle.Belekeveredsz,mint macska a házicérnába.
Megtennéd,hogy szilánkosra töröd az ujjaidat? eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 15:38:54 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39194 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:38:30 »

Bagoly mondja?  nyes
alf jobban hasonlít kutyára  eplus2
szóval akkor ismét igazam van.Nem ég "lll aaa sss aaa bbb bbb aaa nnn" az adalékolt üzemanyag és nem azért lesz halkabb a motor járása,hanem a tökéletesebb égés miatt. taps taps taps worship nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39195 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:44:44 »

hogy lennének már függetlenek?Nem beszélj már megint magad ellen! :taps:Hiszen csak az üzemanyag és az abban lévő anyagok kenik az üzemanyagrendszer alkatrészeit.Ha te bármilyen apró módon,de növeled ezt a kenést,biztosan több kenést biztosítasz,mint nélküle.Belekeveredsz,mint macska a házicérnába.
Megtennéd,hogy szilánkosra töröd az ujjaidat? eplus2


Direkt nem érted? Nem beszélek magam ellen, de te sem egészben látod hanem időnként CSAK egy mondatot tudsz értelmezni.  eplus2

Tegyük félre a plusz cuccokat.
Mindenki kúton tankol, semmi trükk. Egyik autót csak egy ember használja ésszel és ismerve az üzemállapotok veszélyeit.
                                                A másik autót többen használják és lesz.rva mindent rövid távok, hidegen padló -nagy terhelés, nagy nyomás, hideg alkatrészek-.

Itt nem játszik szerepet a gázolaj, de a felhasználási körülmény igen.

Aztán ugyanez lehet akár plusz anyagokkal is....


Szerinted nem  lényeges a felhasználástól és nem független így a gázolajtól?   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39196 Dátum: 2016.01.02 szombat, 15:49:32 »

szóval akkor ismét igazam van.Nem ég "lll aaa sss aaa bbb bbb aaa nnn" az adalékolt üzemanyag és nem azért lesz halkabb a motor járása,hanem a tökéletesebb égés miatt. taps taps taps worship nyes


Te egyszerűen zizi vagy......  és csak magadnak állítod, hogy igazad van.  eplus2

Ha bele p.sálsz a gázolajba, akkor is változik az égés hangja..... szóval akkor attól is javul?
A tökéletesebb égés halkabb?   nyes   alf kutyuska, te olajat teszel a tüzelőanyagba, nem égésjavítót! Ha a plusz adalék olajad csodaégésjavító lenne, akkor ha csak azzal mennél tényleg tied lenne a zűrhajó!   2funny
Vagyis a gázolaj csak hátráltatná a szuper olajad (ami önmagában meg sem gyullad, de javít) égését....   idiot2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39197 Dátum: 2016.01.02 szombat, 16:01:08 »

Direkt nem érted? Nem beszélek magam ellen, de te sem egészben látod hanem időnként CSAK egy mondatot tudsz értelmezni.  eplus2

Tegyük félre a plusz cuccokat.
Mindenki kúton tankol, semmi trükk. Egyik autót csak egy ember használja ésszel és ismerve az üzemállapotok veszélyeit.
                                                A másik autót többen használják és lesz.rva mindent rövid távok, hidegen padló -nagy terhelés, nagy nyomás, hideg alkatrészek-.

Itt nem játszik szerepet a gázolaj, de a felhasználási körülmény igen.

Aztán ugyanez lehet akár plusz anyagokkal is....


Szerinted nem  lényeges a felhasználástól és nem független így a gázolajtól?   vigyor3

Ne gyere feltételezésekkel,mert abba mindent belelehet magyarázni.Pl.Vegyünk alapállapotot.Ami egyformán érvényes minden kürülményre.

Ne hajtsuk hidegen,ne hajtsa 3ember az autót,mindenki kúton tankol semmi trükk,ugyanúgy autózik.Ezekkel szembe én használok az üzához +kenőanyagot.
Melyik autó üzarendszere fog hamarabb kikönyökölni?Mondom.Nem az enyém.

De az eleve paradoxon,amit te állítasz,mert nincs 2 egyformán használt autó,így nem lehet azt sem meghatározni,hogy egy gázolajszűrő,amiben a termoszelep nem működik,és folyamatosan -15fokos gázolajat használ a rendszerben,az mennyire káros hosszútávon.Pedig nyilvánvaló a káros hatása,pont mint egy rossz termosztátnak.A rendszeres karbantartás és az üzemállapotoknak megfelelő használat nyilvánvalóan elegendő kellene legyen egy autó helyes és hosszantartó működéséhez.De ezt az állapotot én pozitív irányban változtatom,és többet adok az elvártnál az autónak.Nem csak elméletileg,hanem gyakorlatilag.15éve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39198 Dátum: 2016.01.02 szombat, 16:02:47 »

Ne gyere feltételezésekkel,mert abba mindent belelehet magyarázni.Pl.Vegyünk alapállapotot.Ami egyformán érvényes minden kürülményre.

Ne hajtsuk hidegen,ne hajtsa 3ember az autót,mindenki kúton tankol semmi trükk,ugyanúgy autózik.Ezekkel szembe én használok az üzához +kenőanyagot.
Melyik autó üzarendszere fog hamarabb kikönyökölni?Mondom.Nem az enyém.

De az eleve paradoxon,amit te állítasz,mert nincs 2 egyformán használt autó,így nem lehet azt sem meghatározni,hogy egy gázolajszűrő,amiben a termoszelep nem működik,és folyamatosan -15fokos gázolajat használ a rendszerben,az mennyire káros hosszútávon.Pedig nyilvánvaló a káros hatása,pont mint egy rossz termosztátnak.A rendszeres karbantartás és az üzemállapotoknak megfelelő használat nyilvánvalóan elegendő kellene legyen egy autó helyes és hosszantartó működéséhez.De ezt az állapotot én pozitív irányban változtatom,és többet adok az elvártnál az autónak.Nem csak elméletileg,hanem gyakorlatilag.15éve.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39199 Dátum: 2016.01.02 szombat, 16:10:20 »


Te egyszerűen zizi vagy......  és csak magadnak állítod, hogy igazad van.  eplus2

Ha bele p.sálsz a gázolajba, akkor is változik az égés hangja..... szóval akkor attól is javul?
A tökéletesebb égés halkabb?   nyes   alf kutyuska, te olajat teszel a tüzelőanyagba, nem égésjavítót! Ha a plusz adalék olajad csodaégésjavító lenne, akkor ha csak azzal mennél tényleg tied lenne a zűrhajó!   2funny
Vagyis a gázolaj csak hátráltatná a szuper olajad (ami önmagában meg sem gyullad, de javít) égését....   idiot2
Tibi-Tibi....kételkedem lassan benned,hogy tudod-e egyáltalán,hogy hol laksz,vagy minden este hazavisz valaki.... eplus2

Köztudott,hogy a dízel,miután öngyulladással működik,így simán működik,akár a motorolajjal is.lásd amikor a turbó tengelye eltörik,és a szívóhatás felszippantja a motorolajat,ugyanúgy öngyullad,és szétpörög a motor,mert addig jár amíg elnem fogy a motorolaj.Pont ugyanúgy elég a motorolaj,mint a gázolaj.

Nade hogy tudhatná ezt egy benzines kutya. eplus2
És enyém a zűrhajó! eplus2 Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.02 szombat, 16:12:39 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 777 778 779 780 781 782 783 [784] 785 786 787 788 789 790 791 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.