Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:21:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 779 780 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 792 793 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655417 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39250 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 21:49:15 »

smile
hát egy izzítógyertyát én is bele teszek nélküle. de a hengerfej lehúzáshoz nem baj, ha van egy jó.
akkor a kivételhez sem feltétlenül szükséges  nem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39251 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 21:53:42 »

akkor a kivételhez sem feltétlenül szükséges  nem?
persze hogy nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39252 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:17:02 »

Üdv!

Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?  wave
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39253 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:38:36 »

Üdv!

Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?  wave
200
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39254 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:44:47 »

200
hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39255 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:45:45 »

Üdv!

Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?  wave
egyértelmű hogy van.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39256 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:55:14 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39257 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:23:57 »

Üdv!

Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?  wave
különböző uzemallapotokban más mennyiségeket adagolnak de van aki cserebereli őket csak mert hasonló kocsiba volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39258 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:29:28 »


Az enyém 101Z, ilyet nem látok a listán. Most cseréltem motort, 3 db 301z és egy 101z van benne. Az előzőben egy 501-es volt a kakukktojás a 301z-sek között.  Huh?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39259 Dátum: 2016.01.09 szombat, 16:43:28 »

Az enyém 101Z, ilyet nem látok a listán. Most cseréltem motort, 3 db 301z és egy 101z van benne. Az előzőben egy 501-es volt a kakukktojás a 301z-sek között.  Huh?
a listában szerintem van egy elírás.ott 1001 van,ami szerintem 101 valóságban.Ugyanis 1001-es nincs.

Az az 1 nem belevaló,illetve a motortól függően,csak 1 tipus rakható bele biztonsággal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39260 Dátum: 2016.01.09 szombat, 17:22:34 »

Üdv!

Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?  wave

Egy számjegy, avagy kerek 200. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39261 Dátum: 2016.01.09 szombat, 17:24:40 »

a listában szerintem van egy elírás.ott 1001 van,ami szerintem 101 valóságban.Ugyanis 1001-es nincs.

Az az 1 nem belevaló,illetve a motortól függően,csak 1 tipus rakható bele biztonsággal.

Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39262 Dátum: 2016.01.09 szombat, 19:50:24 »

Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!  vigyor3
forscannel belehet írni.délpesten tudok segíteni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #39263 Dátum: 2016.01.09 szombat, 20:32:18 »

Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!  vigyor3

Zuglóban megoldhatom.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #39264 Dátum: 2016.01.09 szombat, 21:26:41 »

Tisztelt Fórumtárs!
Abban egyetértünk, hogy ezektől a szerszámoktól nem várhatjuk el azt amit egy Hazet, Beta, szerszámoktól elvárhatók.  Még abban is egyetértünk, hogy kézzel is meglehet húzni, ami viszont nagy gyakorlatot igényel. Abban viszont nem értek veled egyet, hogy ezek az olcsó kulcsok nem szolgálnák meg az árukat. Először is minden ilyen terméket el kell látni hitelesítési jegyzőkönyvvel és ha nem naponta használod folyamatosan ipari felhasználóként, akkor nagyon is megfelel a célnak. Én a saját középkategóriás nyomatékkulcsaimat kíváncsiságból össze vetettem több profi Hazet kulccsal. A mért különbségek nyomaték padon mérve minden esetben 2%-on belül voltak. Természetesen megnyugtatóbb egy Beta, vagy Würth, szerszámmal dolgozni, de normál műhely szinten  egy gyertyacseréhez kifogástalan. wave
Tisztelettel László! worship

Érdekesség: Kingtony nyomaték kulcsaim vannak(otthoni használat), de mind a kettőhöz adták azonosítóval ellátott beállítási papírokat. Ezeknél 3-4% kilengés a megengedett. Kalibrálóval megnézve is hozta ezeket az értékeket, mindezt 15-20 eft közötti áron. Természetesen nekem is van "ebay" olcsó ny.kulcsom, de sehol sincs kettő egymáshoz képest. +tapasztalat alapján olyat kell nézni amihez gyárilag van felújító készlet, mert olcsóknál ez nem opció. (persze, ez saját vélemény)

Üdv,
Á
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39265 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 08:48:27 »

Köszi a segítő szándékot! A zuglói felajánlást elfogadnám, mivel én a xv-ben vagyok.  worship
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #39266 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 09:18:51 »

sziasztok valaki meg tudná mondani hol van helyileg a kisnyomásu ac a dieselen /2002 2000 tdci fmba/ elöre is köszönöm
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #39267 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 10:45:13 »

sziasztok valaki meg tudná mondani hol van helyileg a kisnyomásu ac a dieselen /2002 2000 tdci fmba/ elöre is köszönöm

Nincs kisnyomású. a Nagynyomású, ha szemben állsz, akkor balra a motor előtt.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39268 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 13:51:38 »

Érdekesség: Kingtony nyomaték kulcsaim vannak(otthoni használat), de mind a kettőhöz adták azonosítóval ellátott beállítási papírokat. Ezeknél 3-4% kilengés a megengedett. Kalibrálóval megnézve is hozta ezeket az értékeket, mindezt 15-20 eft közötti áron. Természetesen nekem is van "ebay" olcsó ny.kulcsom, de sehol sincs kettő egymáshoz képest. +tapasztalat alapján olyat kell nézni amihez gyárilag van felújító készlet, mert olcsóknál ez nem opció. (persze, ez saját vélemény)

Üdv,
Á
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 18:14:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #39269 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:44:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László!

Akkor ez jobb vétel lenne, mint az álltalam említett Extol Premium márka?

https://alkatreszek.hu/for_6472270_la
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #39270 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:48:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget. wave
Tisztelettel László! worship

Nem túl nagy tapasztalattal is belátható, hogy bizonyos "munkákhoz" érdemes megvenni a megfelelő szerszámokat (legalább a fenntartáshoz minimálisan szükségest)! Hátsó fékmunka henger visszahajtó, fék-kulcsok, nyomatékk., mert saját bőrömön(pénz) tanultam meg, hogy mi a különbség a otthoni gányolás meg a rendes otthoni szerelés között  nyes.
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39271 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:59:56 »

Nem túl nagy tapasztalattal is belátható, hogy bizonyos "munkákhoz" érdemes megvenni a megfelelő szerszámokat (legalább a fenntartáshoz minimálisan szükségest)! Hátsó fékmunka henger visszahajtó, fék-kulcsok, nyomatékk., mert saját bőrömön(pénz) tanultam meg, hogy mi a különbség a otthoni gányolás meg a rendes otthoni szerelés között  nyes.
azért egy izzitó gyertya csere nem otthoni gányolás. semmiféle extra nagy szakértelmet nem követel, sőt nyomatékkulcsot sem. mindössze egy kis érzéket, hogy hogyan is kell bánni a csavarokkal. nekem még sosem szakadt meg, sem bele semmi, sőt ki sem esett a csavar a túl gyenge meghúzás miatt. persze láttam már olyat is aki áthúzza a keréken az anyát, hogy ne essen le Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39272 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 07:05:22 »

azért egy izzitó gyertya csere nem otthoni gányolás. semmiféle extra nagy szakértelmet nem követel, sőt nyomatékkulcsot sem. mindössze egy kis érzéket, hogy hogyan is kell bánni a csavarokkal. nekem még sosem szakadt meg, sem bele semmi, sőt ki sem esett a csavar a túl gyenge meghúzás miatt. persze láttam már olyat is aki áthúzza a keréken az anyát, hogy ne essen le Cheesy
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek veled. eljen eljen eljen Amiről beszélsz és írsz, azt hívják több éves gyakorlatnak. Sajnos pont ez nincs meg nagyon sok embernél, ami viszont a gyakorlatot illeti lépésről-lépésre megszerezhető. Senki ne érezze magát sértve, mert mindenki kezdte valahol, és biztos vagyok benne, hogy az első izzítógyertya cserénél még a lába is remegett. smile
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 08:29:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39273 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 07:15:50 »

Tisztelt László!

Akkor ez jobb vétel lenne, mint az álltalam említett Extol Premium márka?

https://alkatreszek.hu/for_6472270_la
Tisztelt Fórumtárs!
Én senkinek a döntését nem akarom semmilyen irányba befolyásolni. A Force nekem egy jól bevált megfizethető középkategóriás szerszám. Ráadásul a Force nyomaték kulcsban a racsni megfordítható, és így az oldási nyomaték is beállítható. Pont ezzel kerülhető el az, hogy a cserére nem megfelelően előkészített gyertyák, beszakadjanak. Összefoglalva a fordított racsnival beállítható a nyitónyómaték aminél elcsattan a kulcs. Ezzel nagymértékben kiküszöböhető megelőzhető a beszakítás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39274 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 07:42:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én senkinek a döntését nem akarom semmilyen irányba befolyásolni. A Force nekem egy jól bevált megfizethető középkategóriás szerszám. Ráadásul a Force nyomaték kulcsban a racsni megfordítható, és így az oldási nyomaték is beállítható. Pont ezzel kerülhető el az, hogy a cserére nem megfelelően előkészített gyertyák, beszakadjanak. Összefoglalva a fordított racsnival beállítható a nyitónyómaték aminél elcsattan a kulcs. Ezzel nagymértékben kiküszöböhető megelőzhető a beszakítás. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?  vigyor3
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!  Cool


Tisztelettel  GSR!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39275 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:22:16 »

Kedves László!

Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?  vigyor3
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!  Cool


Tisztelettel  GSR!  wave
Kedves Tibor!
Tudod, hogy én nagy tisztelőd vagyok. smile Nagyon sok elméleti dologban igazad van. Viszont ha most hallgattál volna akkor bölcs maradtál volna. Amit írtál, az arról tesz tanúbizonyságot, hogy nem volt még a kezedben nyomatékkulcs. Tudni illik elárulom neked, hogy a nyomatékkulcson lévő irányváltó nem váltja át az iránnyal a nyomaték kapcsolót. A másik. Ha egy gyertyát nem tudok 25 Nm-rel elsőre meglazítani mert elcsattan a kulcs akkor elkezdem rendszeresen locsolni csavarlazitóval. Megfelelő idő és türelem után a gyertyának ki kell jönnie. Ha még így sem jön akkor ott van még az izzítógyertya kiszereléshez a speciális levegős vibrókulcs, amivel biztos hogy kijön, anélkül, hogy bármi is sérülne a rendszerben.
Utoljára még annyit, hogy a Ford gyertya menet az M10x1 jobbos menet.
Cogito ergo sum. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 08:28:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39276 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:32:09 »

Na itt ma valaki leregel...  Grin
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39277 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:34:15 »

Kedves Tibor!
Tudod, hogy én nagy tisztelőd vagyok. smile Nagyon sok elméleti dologban igazad van. Viszont ha most hallgattál volna akkor bölcs maradtál volna. Amit írtál, az arról tesz tanúbizonyságot, hogy nem volt még a kezedben nyomatékkulcs. Tudni illik elárulom neked, hogy a nyomatékkulcson lévő irányváltó nem váltja át az iránnyal a nyomaték kapcsolót. A másik. Ha egy gyertyát nem tudok 25 Nm-rel elsőre meglazítani mert elcsattan a kulcs akkor elkezdem rendszeresen locsolni csavarlazitóval. Megfelelő idő és türelem után a gyertyának ki kell jönnie. Ha még így sem jön akkor ott van még az izzítógyertya kiszereléshez a speciális levegős vibrókulcs, amivel biztos hogy kijön, anélkül, hogy bármi is sérülne a rendszerben.
Cogito ergo sum. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

A hét elejére ez igen jó vicc!  taps
Sosem volt még nyomaték kulcs a kezemben! Ez mekkora!  eljen
Annyira nem érdekel a dolog, hogy most elkezdjek neked anyagot gyűjteni....
De azért annyit mondom, hogy egy NYOMATÉK KULCS két iránya bizony átváltja. (biztos van olyan, amelyik nem....olyannal nem dolgozom) Most csak két darab Berner kulcs van itt, ami tudja. (mondjuk az egyik az átváltás nem karral, hanem a dugó kulcs közép rész áttolásával történik, de ez is irányváltás)

Én alapból befújok és utána lazítok. Ennyi.

Ugye a kerékanyákat nem lazítási nyomatékkal próbálod meglazítani?  wave


ui: Mi az a nyomaték kulcs?  eplus2

Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39278 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:37:04 »



Én alapból belefújok és utána lazítok. Ennyi.



 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39279 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 08:52:00 »

eplus2
szombat óta áztatgatom a menetet csütörtökön cserélem a gyertyákat.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #39280 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:02:24 »

szombat óta áztatgatom a menetet csütörtökön cserélem a gyertyákat.
Aztán pénteken viszed a hengerfejeshez...  nyes integet2
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39281 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:03:28 »

Kedves László!

A hét elejére ez igen jó vicc!  taps
Sosem volt még nyomaték kulcs a kezemben! Ez mekkora!  eljen
Annyira nem érdekel a dolog, hogy most elkezdjek neked anyagot gyűjteni....
De azért annyit mondom, hogy egy NYOMATÉK KULCS két iránya bizony átváltja. (biztos van olyan, amelyik nem....olyannal nem dolgozom) Most csak két darab Berner kulcs van itt, ami tudja. (mondjuk az egyik az átváltás nem karral, hanem a dugó kulcs közép rész áttolásával történik, de ez is irányváltás)

Én alapból befújok és utána lazítok. Ennyi.

Ugye a kerékanyákat nem lazítási nyomatékkal próbálod meglazítani?  wave


ui: Mi az a nyomaték kulcs?  eplus2

Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Elég sokáig tartott kikeresni, hogy létezik ilyen nyomaték kulcs. nyes A probléma az, hogy nem erről és ilyenről beszéltünk. Ráadásul az a probléma, hogy idegen tollakkal ékeskedsz! Álmomban gondolhatok csak egy professzionális BERNER nyomatékkulcsra(ilyen kulcsot meg sem mertem említeni mert, ahogy téged ismerlek akkor abba kötöttél volna bele). Az előzőekben az általam említett HAZET kulcs ugyanez a kategória, az átlag számára megfizethetetlen!
Az általunk amatőrökként megfizethető és beszerezhető kulcsok nyomatéka az iránnyal nem átválthatók. A teljesség kedvéért, amiről beszélünk kulcs az  csavar meghúzásra elcsattan oldásra nem.  eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 09:14:18 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39282 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:11:51 »

Na itt ma valaki leregel...  Grin
Valaki ma megkapja a tiszteletbeli troll címet tőlem.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39283 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:16:10 »

Valaki ma megkapja a tiszteletbeli troll címet tőlem.... eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a kedves Tibor szabadságra megy akkor nem kell ezt a megtisztelő címet kiadni. eljen eljen eljen smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39284 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:29:49 »

Kedves Tibor!
Elég sokáig tartott kikeresni, hogy létezik ilyen nyomaték kulcs. nyes A probléma az, hogy nem erről és ilyenről beszéltünk. Ráadásul az a probléma, hogy idegen tollakkal ékeskedsz! Álmomban gondolhatok csak egy professzionális BERNER nyomatékkulcsra(ilyen kulcsot meg sem mertem említeni mert, ahogy téged ismerlek akkor abba kötöttél volna bele). Az előzőekben az általam említett HAZET kulcs ugyanez a kategória, az átlag számára megfizethetetlen!
Az általunk amatőrökként megfizethető és beszerezhető kulcsok nyomatéka az iránnyal nem átválthatók. A teljesség kedvéért, amiről beszélünk kulcs az  csavar meghúzásra elcsattan oldásra nem.  eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship


Kedves László!

Én a nyomaték kulcs említésekor még csak márka nevet sem írtam az első hsz-emben. Tehát nem szűkítettem ez bizonyos darabra, hogy azon mi és hogyan működik. (Elég baj, hogy ha már van irányváltási lehetőség egy ilyen kulcson, akkor nem teljes értékű.)
Nem ékeskedem idegen tollakkal, hanem dolgozom velük. Azzal kapcsolatban, hogy miként működik egy NYOMATÉK KULCS indifferens, hogy sajátom vagy nem. Ha nekem szükségem lenne otthon ilyenre, otthon is ezek lennének. Beszerzési forrás kell jó és máris nem horror áron van.  wave

ui: Ezt nem értem, hogy szerinted miért is kötöttem volna bele egy Berner kulcs említésébe?  fejvakaras



Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39285 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:09:10 »

Az én tudomásom szerint a nyomaték kulcs a beállított értéknél a rá kifejtett erő miatt kattan. Nem érdekli hogy éppen lazítani akarnak vele vagy oldani . Hogy ne kelljen foglalkozni a mérési irány kapcsolgatasaval ezért a legegyszerubb megoldás az hogy a kockát át lehet tolni rajta középen . És a kilincs szerkezet is erősebbé tehető igy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39286 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:09:37 »

Kedves László!

Én a nyomaték kulcs említésekor még csak márka nevet sem írtam az első hsz-emben. Tehát nem szűkítettem ez bizonyos darabra, hogy azon mi és hogyan működik. (Elég baj, hogy ha már van irányváltási lehetőség egy ilyen kulcson, akkor nem teljes értékű.)
Nem ékeskedem idegen tollakkal, hanem dolgozom velük. Azzal kapcsolatban, hogy miként működik egy NYOMATÉK KULCS indifferens, hogy sajátom vagy nem. Ha nekem szükségem lenne otthon ilyenre, otthon is ezek lennének. Beszerzési forrás kell jó és máris nem horror áron van.  wave

ui: Ezt nem értem, hogy szerinted miért is kötöttem volna bele egy Berner kulcs említésébe?  fejvakaras



Tisztelettel GSR!

Kedves Tibor!
Pontosan az volt a baj, hogy nem írtad milyen típusú kulcsról van szó, akkor amikor én, pontosan nevesítettem az érintett kulcsot, ami a későbbi vita tárgyát képezte. A téma nem olyan érdekes, hogy ezen nekünk bármiben is ölre kéne mennünk. rinya Én semmi egyebet nem szeretnék, csupán azt, hogy minden fórumtárs tartsa tiszteletben a tőle és a véleményétől eltérő hozzászólásokat. Mert nem vagyunk egyformák és biztos, hogy egy adott dolgot  nem egyforma szemszögből vizsgálunk. Nagyon nem látom értelmét az oldalakat megtöltő sokszor kemény, személyeskedésbe átcsapó, felesleges, vitatkozásoknak. Az ilyen üresjáratok, jelentősen degradálják a fórum szakmai színvonalát és nem közelebb hozzák egymáshoz a fórumtársakat, hanem adott esetben komolyan eltávolítják még a fórumoldaláról is. Lásd az utóbbi idők nem 1-2 le regelését. Én azt hiszem eddig is igyekeztem, és ezután is igyekszem mindenki véleményét maximálisan tiszteletben tartani, még akkor is ha esetleg én, személy szerint épp más véleményen vagyok az adott témával kapcsolatban. Nagyon nem mindegy, hogy egy véleményt milyen stílusban és hangnemben adunk vagy teszünk közzé, mivel a stílusban és a hangnemben benne van az elfogadás vagy annak teljes hiánya. Természetesen ebben sem kell egyetértenünk, nekem erről csupán ennyi a véleményem. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39287 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:13:03 »

Az én tudomásom szerint a nyomaték kulcs a beállított értéknél a rá kifejtett erő miatt kattan. Nem érdekli hogy éppen lazítani akarnak vele vagy oldani . Hogy ne kelljen foglalkozni a mérési irány kapcsolgatasaval ezért a legegyszerubb megoldás az hogy a kockát át lehet tolni rajta középen . És a kilincs szerkezet is erősebbé tehető igy
Tisztelt Fórumtárs!
Megint igazad van. eljen Létezik ilyen kulcs is, ez már a nem olcsó kategória. Ha nem tévedek az általad említett PROXXON márkájú kulcs az ipari minőséget takar. De amiről a vita kialakult az sajnos pont nem ilyen. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 10:23:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #39288 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:44:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
Megint igazad van. eljen Létezik ilyen kulcs is, ez már a nem olcsó kategória. Ha nem tévedek az általad említett PROXXON márkájú kulcs az ipari minőséget takar. De amiről a vita kialakult az sajnos pont nem ilyen. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László
Lehet hogy ipari minőség . Viszontl pont ugyanannyiba került a proxxon dugokulcs készlet mint az említett Extol .
Nyomatékkulcsot nem proxxont használok . Egy Beta van és simán megfizetheto árban .
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39289 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:48:16 »

Aztán pénteken viszed a hengerfejeshez...  nyes integet2
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.  worship
semmi baj én ertem a viccet.az autót  rendszeresen használom így nem tudom pénteken a hengerfejeshez vinni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39290 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:59:07 »

Tisztelt László
Lehet hogy ipari minőség . Viszontl pont ugyanannyiba került a proxxon dugokulcs készlet mint az említett Extol .
Nyomatékkulcsot nem proxxont használok . Egy Beta van és simán megfizetheto árban .
Tisztelt Fórumtárs!
Megint csak azt tudom írni, hogy egy véleményen vagyunk. eljen Én annak idején kifejezetten jó áron hozzájutottam 3 db különböző nyomatékhatárú Force kulcshoz, amivel a mai napig elégedett vagyok. A kulcs használatával kapcsolatban osztottam meg a tapasztalatomat, hogyan lehet bővíteni a kulcs felhasználhatósági körét(a racsni megfordításával). Természetesen ez nem zárja ki azt, hogy ne létezne ettől eltérő kialakítású és több funkciójú nyomaték kulcs. Nos azt hiszem elég jól megrágtuk ezt a témát is. A téma aktualitását pont az a tény adta, hogy egy kedves kezdő fórumtársunknak sajnos beszakadt az egyik izzítógyertya a kivételnél. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 11:38:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39291 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 12:23:07 »

Kedves László!

Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?  vigyor3
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!  Cool


Tisztelettel  GSR!  wave

Köszönöm szépen!  eljen taps worship

Megspóroltál egy hosszabb postot nekem!  vigyor3
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39292 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 15:56:29 »

Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39293 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 16:26:23 »

Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!

tMég érdekesebb a történet, mert most járattam hidegen 3 percig is tökéletes az alapjárat. DE! A vezető ülés elektromos magasság állítója nem dolgozott már egy jó ideje, erre hirtelen most működik. A jobb első ajtó nem nyílt ki a központi zárral, csak maniálisan a kallantyúval lehetett nyizni és zárni is. Erre most elkezd műküdni, úgy ahogyan kellene. Hozzátartozik, hogy az elmúlt két napban már manuálisan sem tudtam kinyitni!! Nagyon feszegetni nem akartam, erre megjavul magától. Valami elektromos gond (is) lehet?
Légyszi segítsetek, ha van ötletetek!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #39294 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:48:25 »

köszi de akkor szüröcserenel mi tölti fel a szüröt én kössz elöre is a valaszt
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39295 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:51:11 »

köszi de akkor szüröcserenel mi tölti fel a szüröt én kössz elöre is a valaszt
szűrőcserénél te töltöd fel mielött a helyére kerül.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #39296 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:53:22 »

köszi sejtettem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39297 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:29:16 »

Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!
a generátort-töltőfeszt kellene megmérni,mert lehet,hogy javításra szorul a generátor.
A jobb előről érkező hang a generátorszíjrendszer berregése okozhatja.A teljes rendszer cseréje 80-100e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39298 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:32:22 »

tMég érdekesebb a történet, mert most járattam hidegen 3 percig is tökéletes az alapjárat. DE! A vezető ülés elektromos magasság állítója nem dolgozott már egy jó ideje, erre hirtelen most működik. A jobb első ajtó nem nyílt ki a központi zárral, csak maniálisan a kallantyúval lehetett nyizni és zárni is. Erre most elkezd műküdni, úgy ahogyan kellene. Hozzátartozik, hogy az elmúlt két napban már manuálisan sem tudtam kinyitni!! Nagyon feszegetni nem akartam, erre megjavul magától. Valami elektromos gond (is) lehet?
Légyszi segítsetek, ha van ötletetek!
A magasságállító motor fogaskereke szorulhatott törhetett-darálódhatott,megszorulhatott,attól nem ment.
A zárat wd40-el kiöblítve egy darabig még működhet.A mikrokapcsik és vagy a motor nem műkszenek benne a szennyeződéstől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39299 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:36:39 »

A magasságállító motor fogaskereke szorulhatott törhetett-darálódhatott,megszorulhatott,attól nem ment.
A zárat wd40-el kiöblítve egy darabig még működhet.A mikrokapcsik és vagy a motor nem műkszenek benne a szennyeződéstől.
worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Oldalak: 1 ... 779 780 781 782 783 784 785 [786] 787 788 789 790 791 792 793 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.