Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:57:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
779
780
781
782
783
784
785
[
786
]
787
788
789
790
791
792
793
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654630 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39250 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 21:49:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.07 csütörtök, 21:10:25
hát egy izzítógyertyát én is bele teszek nélküle. de a hengerfej lehúzáshoz nem baj, ha van egy jó.
akkor a kivételhez sem feltétlenül szükséges nem?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39251 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 21:53:42 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.07 csütörtök, 21:49:15
akkor a kivételhez sem feltétlenül szükséges nem?
persze hogy nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39252 Dátum:
2016.01.09 szombat, 15:17:02 »
Üdv!
Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39253 Dátum:
2016.01.09 szombat, 15:38:36 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 15:17:02
Üdv!
Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?
200
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39254 Dátum:
2016.01.09 szombat, 15:44:47 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.09 szombat, 15:38:36
200
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39255 Dátum:
2016.01.09 szombat, 15:45:45 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 15:17:02
Üdv!
Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?
egyértelmű hogy van.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39256 Dátum:
2016.01.09 szombat, 15:55:14 »
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39257 Dátum:
2016.01.09 szombat, 16:23:57 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 15:17:02
Üdv!
Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?
különböző uzemallapotokban más mennyiségeket adagolnak de van aki cserebereli őket csak mert hasonló kocsiba volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39258 Dátum:
2016.01.09 szombat, 16:29:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.09 szombat, 15:55:14
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Az enyém 101Z, ilyet nem látok a listán. Most cseréltem motort, 3 db 301z és egy 101z van benne. Az előzőben egy 501-es volt a kakukktojás a 301z-sek között.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39259 Dátum:
2016.01.09 szombat, 16:43:28 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 16:29:28
Az enyém 101Z, ilyet nem látok a listán. Most cseréltem motort, 3 db 301z és egy 101z van benne. Az előzőben egy 501-es volt a kakukktojás a 301z-sek között.
a listában szerintem van egy elírás.ott 1001 van,ami szerintem 101 valóságban.Ugyanis 1001-es nincs.
Az az 1 nem belevaló,illetve a motortól függően,csak 1 tipus rakható bele biztonsággal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39260 Dátum:
2016.01.09 szombat, 17:22:34 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 15:17:02
Üdv!
Most hogy kiveséztétek a nyomatékkulcsokat esetleg meg tudná mondani valaki, hogy van-e különbség a 101-es és a 301-es porlasztók között?
Egy számjegy, avagy kerek 200.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39261 Dátum:
2016.01.09 szombat, 17:24:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.09 szombat, 16:43:28
a listában szerintem van egy elírás.ott 1001 van,ami szerintem 101 valóságban.Ugyanis 1001-es nincs.
Az az 1 nem belevaló,illetve a motortól függően,csak 1 tipus rakható bele biztonsággal.
Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39262 Dátum:
2016.01.09 szombat, 19:50:24 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 17:24:40
Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!
forscannel belehet írni.délpesten tudok segíteni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39263 Dátum:
2016.01.09 szombat, 20:32:18 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.09 szombat, 17:24:40
Nem érdekelne ha normálisan működne, de nem műkszik, mert a 90e szerelési árba nem fért bele a porlasztók programozása, vagyis nincs hozzá programjuk. Azt mondták: majd megtanulja. Hát nem tanulta meg 600km alatt, ezért leolvastam a kódokat, kettőt beírtunk mert gyári volt és látszott, kettőről pedig most sikerült leolvasni mert a porlasztón lejjebb volt. Viszont ezt még nem sikerült beírnunk, mert itt (Bp) nincs mivel. Esetleg ha valakinek lenne hozzá programja bepötyöghetné nekem!
Zuglóban megoldhatom.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39264 Dátum:
2016.01.09 szombat, 21:26:41 »
Idézetet írta: László - 2016.01.07 csütörtök, 10:51:42
Tisztelt Fórumtárs!
Abban egyetértünk, hogy ezektől a szerszámoktól nem várhatjuk el azt amit egy Hazet, Beta, szerszámoktól elvárhatók. Még abban is egyetértünk, hogy kézzel is meglehet húzni, ami viszont nagy gyakorlatot igényel. Abban viszont nem értek veled egyet, hogy ezek az olcsó kulcsok nem szolgálnák meg az árukat. Először is minden ilyen terméket el kell látni hitelesítési jegyzőkönyvvel és ha nem naponta használod folyamatosan ipari felhasználóként, akkor nagyon is megfelel a célnak. Én a saját középkategóriás nyomatékkulcsaimat kíváncsiságból össze vetettem több profi Hazet kulccsal. A mért különbségek nyomaték padon mérve minden esetben 2%-on belül voltak. Természetesen megnyugtatóbb egy Beta, vagy Würth, szerszámmal dolgozni, de normál műhely szinten egy gyertyacseréhez kifogástalan.
Tisztelettel László!
Érdekesség: Kingtony nyomaték kulcsaim vannak(otthoni használat), de mind a kettőhöz adták azonosítóval ellátott beállítási papírokat. Ezeknél 3-4% kilengés a megengedett. Kalibrálóval megnézve is hozta ezeket az értékeket, mindezt 15-20 eft közötti áron. Természetesen nekem is van "ebay" olcsó ny.kulcsom, de sehol sincs kettő egymáshoz képest. +tapasztalat alapján olyat kell nézni amihez gyárilag van felújító készlet, mert olcsóknál ez nem opció. (persze, ez saját vélemény)
Üdv,
Á
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39265 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 08:48:27 »
Köszi a segítő szándékot! A zuglói felajánlást elfogadnám, mivel én a xv-ben vagyok.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
joopofa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39266 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 09:18:51 »
sziasztok valaki meg tudná mondani hol van helyileg a kisnyomásu ac a dieselen /2002 2000 tdci fmba/ elöre is köszönöm
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39267 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 10:45:13 »
Idézetet írta: joopofa - 2016.01.10 vasárnap, 09:18:51
sziasztok valaki meg tudná mondani hol van helyileg a kisnyomásu ac a dieselen /2002 2000 tdci fmba/ elöre is köszönöm
Nincs kisnyomású. a Nagynyomású, ha szemben állsz, akkor balra a motor előtt.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39268 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 13:51:38 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.01.09 szombat, 21:26:41
Érdekesség: Kingtony nyomaték kulcsaim vannak(otthoni használat), de mind a kettőhöz adták azonosítóval ellátott beállítási papírokat. Ezeknél 3-4% kilengés a megengedett. Kalibrálóval megnézve is hozta ezeket az értékeket, mindezt 15-20 eft közötti áron. Természetesen nekem is van "ebay" olcsó ny.kulcsom, de sehol sincs kettő egymáshoz képest. +tapasztalat alapján olyat kell nézni amihez gyárilag van felújító készlet, mert olcsóknál ez nem opció. (persze, ez saját vélemény)
Üdv,
Á
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 18:14:33 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39269 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:44:01 »
Idézetet írta: László - 2016.01.10 vasárnap, 13:51:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Akkor ez jobb vétel lenne, mint az álltalam említett Extol Premium márka?
https://alkatreszek.hu/for_6472270_la
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39270 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:48:54 »
Idézetet írta: László - 2016.01.10 vasárnap, 13:51:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon örülök neki, hogy végre van valaki aki megerősíti az általam leírtakat, és nem olvasás nélkül kritizál, és osztja az "igen kifinomult cizellált észt, azt is nagybetűvel". Az én nyomatékkulcsaim márkája FORCE szintén hitelesitési jegyzőkönyvvel ellátva és szintén kapható hozzá ha szükséges a teljes komplett racsnifelújító készlet. A kulcsok működésével máig elégedett vagyok. Sajnos még nem tartok ott, hogy megengedhessek magamnak egy közel 100 ezer Ft-os vagy azt meghaladó HAZET kulcsot, vagy készletet. Amit a nyomatékkulcs szükségszerűségéről leírtam azt pont azért tettem, hogy senki lehetőleg ne járjon úgy mint az a kezdő fórumtársunk aki a napokban a TDDI topikban, sajnálatos módon a csere közben beszakadt izzítógyertyájával kapcsolatban kért segítséget.
Tisztelettel László!
Nem túl nagy tapasztalattal is belátható, hogy bizonyos "munkákhoz" érdemes megvenni a megfelelő szerszámokat (legalább a fenntartáshoz minimálisan szükségest)! Hátsó fékmunka henger visszahajtó, fék-kulcsok, nyomatékk., mert saját bőrömön(pénz) tanultam meg, hogy mi a különbség a otthoni gányolás meg a rendes otthoni szerelés között
.
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39271 Dátum:
2016.01.10 vasárnap, 21:59:56 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.01.10 vasárnap, 21:48:54
Nem túl nagy tapasztalattal is belátható, hogy bizonyos "munkákhoz" érdemes megvenni a megfelelő szerszámokat (legalább a fenntartáshoz minimálisan szükségest)! Hátsó fékmunka henger visszahajtó, fék-kulcsok, nyomatékk., mert saját bőrömön(pénz) tanultam meg, hogy mi a különbség a otthoni gányolás meg a rendes otthoni szerelés között
.
azért egy izzitó gyertya csere nem otthoni gányolás. semmiféle extra nagy szakértelmet nem követel, sőt nyomatékkulcsot sem. mindössze egy kis érzéket, hogy hogyan is kell bánni a csavarokkal. nekem még sosem szakadt meg, sem bele semmi, sőt ki sem esett a csavar a túl gyenge meghúzás miatt. persze láttam már olyat is aki áthúzza a keréken az anyát, hogy ne essen le
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39272 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 07:05:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.10 vasárnap, 21:59:56
azért egy izzitó gyertya csere nem otthoni gányolás. semmiféle extra nagy szakértelmet nem követel, sőt nyomatékkulcsot sem. mindössze egy kis érzéket, hogy hogyan is kell bánni a csavarokkal. nekem még sosem szakadt meg, sem bele semmi, sőt ki sem esett a csavar a túl gyenge meghúzás miatt. persze láttam már olyat is aki áthúzza a keréken az anyát, hogy ne essen le
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek veled.
Amiről beszélsz és írsz, azt hívják több éves gyakorlatnak.
Sajnos pont ez nincs meg nagyon sok embernél, ami viszont a gyakorlatot illeti lépésről-lépésre megszerezhető. Senki ne érezze magát sértve, mert mindenki kezdte valahol, és biztos vagyok benne, hogy az első izzítógyertya cserénél még a lába is remegett.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 08:29:48 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39273 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 07:15:50 »
Idézetet írta: Koniman - 2016.01.10 vasárnap, 21:44:01
Tisztelt László!
Akkor ez jobb vétel lenne, mint az álltalam említett Extol Premium márka?
https://alkatreszek.hu/for_6472270_la
Tisztelt Fórumtárs!
Én senkinek a döntését nem akarom semmilyen irányba befolyásolni. A Force nekem egy jól bevált megfizethető középkategóriás szerszám. Ráadásul a Force nyomaték kulcsban a racsni megfordítható, és így az oldási nyomaték is beállítható. Pont ezzel kerülhető el az, hogy a cserére nem megfelelően előkészített gyertyák, beszakadjanak. Összefoglalva a fordított racsnival beállítható a nyitónyómaték aminél elcsattan a kulcs. Ezzel nagymértékben kiküszöböhető megelőzhető a beszakítás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39274 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 07:42:48 »
Idézetet írta: László - 2016.01.11 hétfő, 07:15:50
Tisztelt Fórumtárs!
Én senkinek a döntését nem akarom semmilyen irányba befolyásolni. A Force nekem egy jól bevált megfizethető középkategóriás szerszám. Ráadásul a Force nyomaték kulcsban a racsni megfordítható, és így az oldási nyomaték is beállítható. Pont ezzel kerülhető el az, hogy a cserére nem megfelelően előkészített gyertyák, beszakadjanak. Összefoglalva a fordított racsnival beállítható a nyitónyómaték aminél elcsattan a kulcs. Ezzel nagymértékben kiküszöböhető megelőzhető a beszakítás.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39275 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 08:22:16 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.11 hétfő, 07:42:48
Kedves László!
Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!
Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Tudod, hogy én nagy tisztelőd vagyok.
Nagyon sok elméleti dologban igazad van. Viszont ha most hallgattál volna akkor bölcs maradtál volna. Amit írtál, az arról tesz tanúbizonyságot, hogy nem volt még a kezedben nyomatékkulcs. Tudni illik elárulom neked, hogy a nyomatékkulcson lévő irányváltó nem váltja át az iránnyal a nyomaték kapcsolót. A másik. Ha egy gyertyát nem tudok 25 Nm-rel elsőre meglazítani mert elcsattan a kulcs akkor elkezdem rendszeresen locsolni csavarlazitóval. Megfelelő idő és türelem után a gyertyának ki kell jönnie. Ha még így sem jön akkor ott van még az izzítógyertya kiszereléshez a speciális levegős vibrókulcs, amivel biztos hogy kijön, anélkül, hogy bármi is sérülne a rendszerben.
Utoljára még annyit, hogy a Ford gyertya menet az M10x1 jobbos menet.
Cogito ergo sum.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 08:28:09 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39276 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 08:32:09 »
Na itt ma valaki leregel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39277 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 08:34:15 »
Idézetet írta: László - 2016.01.11 hétfő, 08:22:16
Kedves Tibor!
Tudod, hogy én nagy tisztelőd vagyok.
Nagyon sok elméleti dologban igazad van. Viszont ha most hallgattál volna akkor bölcs maradtál volna. Amit írtál, az arról tesz tanúbizonyságot, hogy nem volt még a kezedben nyomatékkulcs. Tudni illik elárulom neked, hogy a nyomatékkulcson lévő irányváltó nem váltja át az iránnyal a nyomaték kapcsolót. A másik. Ha egy gyertyát nem tudok 25 Nm-rel elsőre meglazítani mert elcsattan a kulcs akkor elkezdem rendszeresen locsolni csavarlazitóval. Megfelelő idő és türelem után a gyertyának ki kell jönnie. Ha még így sem jön akkor ott van még az izzítógyertya kiszereléshez a speciális levegős vibrókulcs, amivel biztos hogy kijön, anélkül, hogy bármi is sérülne a rendszerben.
Cogito ergo sum.
Tisztelettel László!
Kedves László!
A hét elejére ez igen jó vicc!
Sosem volt még nyomaték kulcs a kezemben! Ez mekkora!
Annyira nem érdekel a dolog, hogy most elkezdjek neked anyagot gyűjteni....
De azért annyit mondom, hogy egy NYOMATÉK KULCS két iránya bizony átváltja. (biztos van olyan, amelyik nem....olyannal nem dolgozom) Most csak két darab Berner kulcs van itt, ami tudja. (mondjuk az egyik az átváltás nem karral, hanem a dugó kulcs közép rész áttolásával történik, de ez is irányváltás)
Én alapból befújok és utána lazítok. Ennyi.
Ugye a kerékanyákat nem
lazítási nyomaték
kal próbálod meglazítani?
ui: Mi az a nyomaték kulcs?
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39278 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 08:37:04 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.11 hétfő, 08:34:15
Én alapból belefújok és utána lazítok. Ennyi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39279 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 08:52:00 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.11 hétfő, 08:37:04
szombat óta áztatgatom a menetet csütörtökön cserélem a gyertyákat.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39280 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 09:02:24 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.11 hétfő, 08:52:00
szombat óta áztatgatom a menetet csütörtökön cserélem a gyertyákat.
Aztán pénteken viszed a hengerfejeshez...
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39281 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 09:03:28 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.11 hétfő, 08:34:15
Kedves László!
A hét elejére ez igen jó vicc!
Sosem volt még nyomaték kulcs a kezemben! Ez mekkora!
Annyira nem érdekel a dolog, hogy most elkezdjek neked anyagot gyűjteni....
De azért annyit mondom, hogy egy NYOMATÉK KULCS két iránya bizony átváltja. (biztos van olyan, amelyik nem....olyannal nem dolgozom) Most csak két darab Berner kulcs van itt, ami tudja. (mondjuk az egyik az átváltás nem karral, hanem a dugó kulcs közép rész áttolásával történik, de ez is irányváltás)
Én alapból befújok és utána lazítok. Ennyi.
Ugye a kerékanyákat nem
lazítási nyomaték
kal próbálod meglazítani?
ui: Mi az a nyomaték kulcs?
Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Elég sokáig tartott kikeresni, hogy létezik ilyen nyomaték kulcs.
A probléma az, hogy nem erről és ilyenről beszéltünk. Ráadásul az a probléma, hogy idegen tollakkal ékeskedsz! Álmomban gondolhatok csak egy professzionális BERNER nyomatékkulcsra(ilyen kulcsot meg sem mertem említeni mert, ahogy téged ismerlek akkor abba kötöttél volna bele). Az előzőekben az általam említett HAZET kulcs ugyanez a kategória, az átlag számára megfizethetetlen!
Az általunk amatőrökként megfizethető és beszerezhető kulcsok nyomatéka az iránnyal nem átválthatók. A teljesség kedvéért, amiről beszélünk kulcs az csavar meghúzásra elcsattan oldásra nem.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 09:14:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39282 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 09:11:51 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.11 hétfő, 08:32:09
Na itt ma valaki leregel...
Valaki ma megkapja a tiszteletbeli troll címet tőlem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39283 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 09:16:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 09:11:51
Valaki ma megkapja a tiszteletbeli troll címet tőlem....
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a kedves Tibor szabadságra megy akkor nem kell ezt a megtisztelő címet kiadni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39284 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 09:29:49 »
Idézetet írta: László - 2016.01.11 hétfő, 09:03:28
Kedves Tibor!
Elég sokáig tartott kikeresni, hogy létezik ilyen nyomaték kulcs.
A probléma az, hogy nem erről és ilyenről beszéltünk. Ráadásul az a probléma, hogy idegen tollakkal ékeskedsz! Álmomban gondolhatok csak egy professzionális BERNER nyomatékkulcsra(ilyen kulcsot meg sem mertem említeni mert, ahogy téged ismerlek akkor abba kötöttél volna bele). Az előzőekben az általam említett HAZET kulcs ugyanez a kategória, az átlag számára megfizethetetlen!
Az általunk amatőrökként megfizethető és beszerezhető kulcsok nyomatéka az iránnyal nem átválthatók. A teljesség kedvéért, amiről beszélünk kulcs az csavar meghúzásra elcsattan oldásra nem.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Én a nyomaték kulcs említésekor még csak márka nevet sem írtam az első hsz-emben. Tehát nem szűkítettem ez bizonyos darabra, hogy azon mi és hogyan működik. (Elég baj, hogy ha már van irányváltási lehetőség egy ilyen kulcson, akkor nem teljes értékű.)
Nem ékeskedem idegen tollakkal, hanem dolgozom velük. Azzal kapcsolatban, hogy miként működik egy NYOMATÉK KULCS indifferens, hogy sajátom vagy nem. Ha nekem szükségem lenne otthon ilyenre, otthon is ezek lennének. Beszerzési forrás kell jó és máris nem horror áron van.
ui: Ezt nem értem, hogy szerinted miért is kötöttem volna bele egy Berner kulcs említésébe?
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39285 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:09:10 »
Az én tudomásom szerint a nyomaték kulcs a beállított értéknél a rá kifejtett erő miatt kattan. Nem érdekli hogy éppen lazítani akarnak vele vagy oldani . Hogy ne kelljen foglalkozni a mérési irány kapcsolgatasaval ezért a legegyszerubb megoldás az hogy a kockát át lehet tolni rajta középen . És a kilincs szerkezet is erősebbé tehető igy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39286 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:09:37 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.11 hétfő, 09:29:49
Kedves László!
Én a nyomaték kulcs említésekor még csak márka nevet sem írtam az első hsz-emben. Tehát nem szűkítettem ez bizonyos darabra, hogy azon mi és hogyan működik. (Elég baj, hogy ha már van irányváltási lehetőség egy ilyen kulcson, akkor nem teljes értékű.)
Nem ékeskedem idegen tollakkal, hanem dolgozom velük. Azzal kapcsolatban, hogy miként működik egy NYOMATÉK KULCS indifferens, hogy sajátom vagy nem. Ha nekem szükségem lenne otthon ilyenre, otthon is ezek lennének. Beszerzési forrás kell jó és máris nem horror áron van.
ui: Ezt nem értem, hogy szerinted miért is kötöttem volna bele egy Berner kulcs említésébe?
Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Pontosan az volt a baj, hogy nem írtad milyen típusú kulcsról van szó, akkor amikor én, pontosan nevesítettem az érintett kulcsot, ami a későbbi vita tárgyát képezte. A téma nem olyan érdekes, hogy ezen nekünk bármiben is ölre kéne mennünk.
Én semmi egyebet nem szeretnék, csupán azt, hogy minden fórumtárs tartsa tiszteletben a tőle és a véleményétől eltérő hozzászólásokat. Mert nem vagyunk egyformák és biztos, hogy egy adott dolgot nem egyforma szemszögből vizsgálunk. Nagyon nem látom értelmét az oldalakat megtöltő sokszor kemény, személyeskedésbe átcsapó, felesleges, vitatkozásoknak. Az ilyen üresjáratok, jelentősen degradálják a fórum szakmai színvonalát és nem közelebb hozzák egymáshoz a fórumtársakat, hanem adott esetben komolyan eltávolítják még a fórumoldaláról is. Lásd az utóbbi idők nem 1-2 le regelését. Én azt hiszem eddig is igyekeztem, és ezután is igyekszem mindenki véleményét maximálisan tiszteletben tartani, még akkor is ha esetleg én, személy szerint épp más véleményen vagyok az adott témával kapcsolatban. Nagyon nem mindegy, hogy egy véleményt milyen stílusban és hangnemben adunk vagy teszünk közzé, mivel a stílusban és a hangnemben benne van az elfogadás vagy annak teljes hiánya. Természetesen ebben sem kell egyetértenünk, nekem erről csupán ennyi a véleményem.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39287 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:13:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.11 hétfő, 10:09:10
Az én tudomásom szerint a nyomaték kulcs a beállított értéknél a rá kifejtett erő miatt kattan. Nem érdekli hogy éppen lazítani akarnak vele vagy oldani . Hogy ne kelljen foglalkozni a mérési irány kapcsolgatasaval ezért a legegyszerubb megoldás az hogy a kockát át lehet tolni rajta középen . És a kilincs szerkezet is erősebbé tehető igy
Tisztelt Fórumtárs!
Megint igazad van.
Létezik ilyen kulcs is, ez már a nem olcsó kategória. Ha nem tévedek az általad említett PROXXON márkájú kulcs az ipari minőséget takar. De amiről a vita kialakult az sajnos pont nem ilyen.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 10:23:03 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39288 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:44:34 »
Idézetet írta: László - 2016.01.11 hétfő, 10:13:03
Tisztelt Fórumtárs!
Megint igazad van.
Létezik ilyen kulcs is, ez már a nem olcsó kategória. Ha nem tévedek az általad említett PROXXON márkájú kulcs az ipari minőséget takar. De amiről a vita kialakult az sajnos pont nem ilyen.
Tisztelettel László!
Tisztelt László
Lehet hogy ipari minőség . Viszontl pont ugyanannyiba került a proxxon dugokulcs készlet mint az említett Extol .
Nyomatékkulcsot nem proxxont használok . Egy Beta van és simán megfizetheto árban .
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39289 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:48:16 »
Idézetet írta: Koniman - 2016.01.11 hétfő, 09:02:24
Aztán pénteken viszed a hengerfejeshez...
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.
semmi baj én ertem a viccet.az autót rendszeresen használom így nem tudom pénteken a hengerfejeshez vinni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39290 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 10:59:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.11 hétfő, 10:44:34
Tisztelt László
Lehet hogy ipari minőség . Viszontl pont ugyanannyiba került a proxxon dugokulcs készlet mint az említett Extol .
Nyomatékkulcsot nem proxxont használok . Egy Beta van és simán megfizetheto árban .
Tisztelt Fórumtárs!
Megint csak azt tudom írni, hogy egy véleményen vagyunk.
Én annak idején kifejezetten jó áron hozzájutottam 3 db különböző nyomatékhatárú Force kulcshoz, amivel a mai napig elégedett vagyok. A kulcs használatával kapcsolatban osztottam meg a tapasztalatomat, hogyan lehet bővíteni a kulcs felhasználhatósági körét(a racsni megfordításával). Természetesen ez nem zárja ki azt, hogy ne létezne ettől eltérő kialakítású és több funkciójú nyomaték kulcs. Nos azt hiszem elég jól megrágtuk ezt a témát is. A téma aktualitását pont az a tény adta, hogy egy kedves kezdő fórumtársunknak sajnos beszakadt az egyik izzítógyertya a kivételnél.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 11:38:38 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39291 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 12:23:07 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.11 hétfő, 07:42:48
Kedves László!
Nyitónyomaték? Ez miért számítana bármit is? Ha nem lazul meg X nyomatéknál akkor, nem lazítjuk meg és bent hagyjuk?
Az irányváltó egy nyomaték kulcson lehetőséget ad a jobb és bal menetes használatra is!
Tisztelettel GSR!
Köszönöm szépen!
Megspóroltál egy hosszabb postot nekem!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39292 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 15:56:29 »
Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39293 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 16:26:23 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.01.11 hétfő, 15:56:29
Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!
tMég érdekesebb a történet, mert most járattam hidegen 3 percig is tökéletes az alapjárat. DE! A vezető ülés elektromos magasság állítója nem dolgozott már egy jó ideje, erre hirtelen most működik. A jobb első ajtó nem nyílt ki a központi zárral, csak maniálisan a kallantyúval lehetett nyizni és zárni is. Erre most elkezd műküdni, úgy ahogyan kellene. Hozzátartozik, hogy az elmúlt két napban már manuálisan sem tudtam kinyitni!! Nagyon feszegetni nem akartam, erre megjavul magától. Valami elektromos gond (is) lehet?
Légyszi segítsetek, ha van ötletetek!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
joopofa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39294 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 17:48:25 »
köszi de akkor szüröcserenel mi tölti fel a szüröt én kössz elöre is a valaszt
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39295 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 17:51:11 »
Idézetet írta: joopofa - 2016.01.11 hétfő, 17:48:25
köszi de akkor szüröcserenel mi tölti fel a szüröt én kössz elöre is a valaszt
szűrőcserénél te töltöd fel mielött a helyére kerül.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joopofa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39296 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 17:53:22 »
köszi sejtettem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39297 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:29:16 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.01.11 hétfő, 15:56:29
Sziasztok, egy TDCI 130 lovas MK3-am van, és a segítségetekre szorulok. A hibajelenség: egy hónapja mikor még hideg a motor, kb első 2-3 percig rángat az autó, de csak 4-5-6 sebességi fokozatokban. Ahogy melegszik úgy el is tűnik a hiba. Mai napon viszont már kb 5 percig rángatott, de ami még aggasztóbb az a most indulásnál tapasztalt alapjárat üresben, ami folyamatosan ugrált 800tól-1100ig. 40 km után mikor megálltam 700-on állt stabilan, de elég élettelen gyenge hangja volt. Menet közben a jobb eleje felől kis zajok jönnek, de az nagyon gyanúsan műanyag hang, valószínű semmi köze a fenti story-hoz.
Köszönöm, hogy segítetek!
a generátort-töltőfeszt kellene megmérni,mert lehet,hogy javításra szorul a generátor.
A jobb előről érkező hang a generátorszíjrendszer berregése okozhatja.A teljes rendszer cseréje 80-100e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39298 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:32:22 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.01.11 hétfő, 16:26:23
tMég érdekesebb a történet, mert most járattam hidegen 3 percig is tökéletes az alapjárat. DE! A vezető ülés elektromos magasság állítója nem dolgozott már egy jó ideje, erre hirtelen most működik. A jobb első ajtó nem nyílt ki a központi zárral, csak maniálisan a kallantyúval lehetett nyizni és zárni is. Erre most elkezd műküdni, úgy ahogyan kellene. Hozzátartozik, hogy az elmúlt két napban már manuálisan sem tudtam kinyitni!! Nagyon feszegetni nem akartam, erre megjavul magától. Valami elektromos gond (is) lehet?
Légyszi segítsetek, ha van ötletetek!
A magasságállító motor fogaskereke szorulhatott törhetett-darálódhatott,megszorulhatott,attól nem ment.
A zárat wd40-el kiöblítve egy darabig még működhet.A mikrokapcsik és vagy a motor nem műkszenek benne a szennyeződéstől.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39299 Dátum:
2016.01.11 hétfő, 18:36:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 18:32:22
A magasságállító motor fogaskereke szorulhatott törhetett-darálódhatott,megszorulhatott,attól nem ment.
A zárat wd40-el kiöblítve egy darabig még működhet.A mikrokapcsik és vagy a motor nem műkszenek benne a szennyeződéstől.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Oldalak:
1
...
779
780
781
782
783
784
785
[
786
]
787
788
789
790
791
792
793
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ