Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:01:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
781
782
783
784
785
786
787
[
788
]
789
790
791
792
793
794
795
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660913 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39350 Dátum:
2016.01.16 szombat, 19:10:09 »
Idézetet írta: vaci78 - 2016.01.16 szombat, 17:50:16
Nem mindegy, hogy melyik hengerhez írjuk.Ford TDCi motoroknál az 1-es henger a váltó felől van.
A 2 régire nincsen ráírva, vagy az már felújított?
Szerintem se véletlen van megszámozva és a rajz is egyértelműen mutatja. A 2 régi felújított, megvan a kódos bizonylata, de ott hengerhez van írva a kód szerintem, és nem tudom melyik honnan jött ki mert leázott a jelölésük.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39351 Dátum:
2016.01.16 szombat, 21:23:50 »
Idézetet írta: Vadász - 2016.01.16 szombat, 19:10:09
Szerintem se véletlen van megszámozva és a rajz is egyértelműen mutatja. A 2 régi felújított, megvan a kódos bizonylata, de ott hengerhez van írva a kód szerintem, és nem tudom melyik honnan jött ki mert leázott a jelölésük.
Az a lényeg, hogy minden csúcs a saját kódját kapja.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Vadász
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39352 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 08:28:30 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2016.01.16 szombat, 21:23:50
Az a lényeg, hogy minden csúcs a saját kódját kapja.
8 féle variációt kell kipróbálni a régi csúcsokhoz, mert adott 4 kód és 2 csúcs.
Naplózva
2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39353 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 12:17:54 »
Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39354 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 13:32:03 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 12:17:54
Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
szerelési költség soha nem megállapítható előre.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39355 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 15:04:45 »
Idézetet írta: coboy - 2016.01.17 vasárnap, 13:32:03
szerelési költség soha nem megállapítható előre.
Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra, csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39356 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 15:09:02 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 15:04:45
Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra, csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.
Ezt látatlanba senki nem tudja megmondani. Azt kell cserélni ami rossz.....
Foglalkozni mindenképpen kell vele, mert nem szerencsés ha az olajban fémforgács van. Szerelő is csak megbontás után tud többet mondani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39357 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 16:37:45 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 15:04:45
Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra, csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.
Ha kompletten mindent fel kell újítani, akkor nagyságrendi becslésként kiindulhatsz ebből: 40-50 ezer/csúcs, 130-150 ezer körül a CR-szivattyú felújítása, plusz még olyan járulékos dolgok, mint szerelés munkadíja, meg elvileg a csöveket ki kellene cserélni, mert a nagynyomású rész hollandere hivatalosan egy meghúzásra van hitelesítve stb., az további pár tízezer.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39358 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 16:44:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.01.17 vasárnap, 16:37:45
Ha kompletten mindent fel kell újítani, akkor nagyságrendi becslésként kiindulhatsz ebből: 40-50 ezer/csúcs, 130-150 ezer körül a CR-szivattyú felújítása, plusz még olyan járulékos dolgok, mint szerelés munkadíja, meg elvileg a csöveket ki kellene cserélni, mert a nagynyomású rész hollandere hivatalosan egy meghúzásra van hitelesítve stb., az további pár tízezer.
AndyA
"
Olajcsere
kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk."
Mit te szeretnél a csúcsokkal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39359 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 17:01:14 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.17 vasárnap, 16:44:30
"
Olajcsere
kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk."
Mit te szeretnél a csúcsokkal?
Amíg nem muszáj, addig marhára semmit...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39360 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 19:06:21 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 12:17:54
Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ...
volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.17 vasárnap, 19:13:10 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39361 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 19:48:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.17 vasárnap, 19:06:21
A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ...
volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.
Mobil3000 5w30 van benne, fotengelytarcsa, feszítő es gorgo cserenel, a szerelo,egybol padlót nyomott, aminek hala, hogy 3 liter olajat kinyomott magabol, menet kozben meglazitott egy nyomocsovet, amit nem vett eszre, es 1 percig kb igy jart, Lehet ez nem tett jot neki.
Nagyon vigyazok ra, uzamanyagbol is csak premiumot kap.
Egy kis kattogo hangja van hideg motornal, olyan 1200-1400 fordulaton,de melegen nincs.
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39362 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 19:56:28 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 19:48:43
Mobil3000 5w30 van benne, fotengelytarcsa, feszítő es gorgo cserenel, a szerelo,egybol padlót nyomott, aminek hala, hogy 3 liter olajat kinyomott magabol, menet kozben meglazitott egy nyomocsovet, amit nem vett eszre, es 1 percig kb igy jart, Lehet ez nem tett jot neki.
Nagyon vigyazok ra, uzamanyagbol is csak premiumot kap.
Egy kis kattogo hangja van hideg motornal, olyan 1200-1400 fordulaton,de melegen nincs.
Olaj, mondjuk nem ez való bele, de baja ettől nem lehetett.
Hát az tényleg nem tett jót...szinte biztos, hogy ott futott szárazon a csapágy...milyen nyomó csövet lazított meg, nincs ott semmi olyan...
a turbó olajzó csöve van a generátor mögött, de azt nem lehet véletlenül és nem is kell görgő cserekor meglazítani....nem a főtengely szimmeringet babrálta?
Ha melegen nem csattog akkor nem kell megbontani...hidegen azon a fordulaton lehet égés zaj is.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.17 vasárnap, 19:58:38 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39363 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 20:11:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.17 vasárnap, 19:56:28
Olaj, mondjuk nem ez való bele, de baja ettől nem lehetett.
Hát az tényleg nem tett jót...szinte biztos, hogy ott futott szárazon a csapágy...milyen nyomó csövet lazított meg, nincs ott semmi olyan...
a turbó olajzó csöve van a generátor mögött, de azt nem lehet véletlenül és nem is kell görgő cserekor meglazítani....nem a főtengely szimmeringet babrálta?
Ha melegen nem csattog akkor nem kell megbontani...hidegen azon a fordulaton lehet égés zaj is.
Ajanlas miatt mentem hozza, mert elvileg mondeo szaki, de sajnos ezek szerint nekem nem tudott segiteni.
Olajnyomas meressel valamit kiderithet?
Vagy hajtsam addig amig nincs hangja?
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39364 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 20:40:12 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 20:11:51
Ajanlas miatt mentem hozza, mert elvileg mondeo szaki, de sajnos ezek szerint nekem nem tudott segiteni.
Olajnyomas meressel valamit kiderithet?
Vagy hajtsam addig amig nincs hangja?
Olajnyomás lesz, de ártani nem árt egy mérés.
Ha nincs hangja az azt jelenti, hogy nem kopott ki annyi csapágyfém, ami már bajt okoz..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39365 Dátum:
2016.01.17 vasárnap, 21:23:48 »
Idézetet írta: Gabesz85 - 2016.01.17 vasárnap, 12:17:54
Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
Szia! Göd felsőn van az én szerelőm és nem is olyan régen rakta rendbe az üzemanyagrendszeremet. Nem dolgozik drágán és nagyon precíz. Ha gondolod privátban megírom.
Üdv István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Gabesz85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39366 Dátum:
2016.01.18 hétfő, 09:31:26 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.01.17 vasárnap, 21:23:48
Szia! Göd felsőn van az én szerelőm és nem is olyan régen rakta rendbe az üzemanyagrendszeremet. Nem dolgozik drágán és nagyon precíz. Ha gondolod privátban megírom.
Üdv István
Rendben, koszonom, kerlek ird meg.
Naplózva
93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39367 Dátum:
2016.01.19 kedd, 20:02:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2016.01.17 vasárnap, 19:06:21
A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ...
volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.
"Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ... idiot2 volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk..."
Ez az én autóm volt. De Ervin megmentette az életét....
Örök hála!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
graf79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39368 Dátum:
2016.01.20 szerda, 18:43:53 »
Sziasztok
Segítség kellene . Örök téma. Termosztát csere.
Olajköri s fő köri cserélve eredeti ford . Fő köri többször is.
Fűtés van de a mutató nem áll be középre.
Amit észre vettem 50 km után a tágulási tartályból semmi folyadék nem folyik semmilyen irányba. Illetve a termosztát felet is van gumicső ott sem.
Fotók vannak de nem tudtam ide feltölteni.
Naplózva
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39369 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 04:06:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.11 hétfő, 18:29:16
a generátort-töltőfeszt kellene megmérni,mert lehet,hogy javításra szorul a generátor.
A jobb előről érkező hang a generátorszíjrendszer berregése okozhatja.A teljes rendszer cseréje 80-100e ft.
Sziasztok, leírom az eddigi eredményeket, hátha valakit érdekel
. Szóval az izzítógyertyákat mind cserélni kellett, rossz volt az összes. Diagnosztika megtörtént, a csúcsok rendbe vannak, kicsit tisztítani, állítani kellett rajtuk, de semmi komoly. EGR szelep viszont fel volt szorulva. Kapott még negyed tank benzinbe egy flakon tisztító hatású üzemanyag adalékot, azt el kell fogyasztanom így, viszonylag koncentrált állapotban. Most úgy tűnik jó a kocsi.
A zárat viszont úgy néz ki szépen benéztem, csak melegebb időben nyílik a jobb első, most pl se kézzel se kulccsal, sehogy sem...taxist játszom mindenkivel. Vezető oldali ajtónál az alsó torxba nyomtam WD40-et de semmi. Szóval irány újra a szervíz
.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39370 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 06:43:06 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.01.21 csütörtök, 04:06:31
Sziasztok, leírom az eddigi eredményeket, hátha valakit érdekel
. Szóval az izzítógyertyákat mind cserélni kellett, rossz volt az összes. Diagnosztika megtörtént, a csúcsok rendbe vannak, kicsit tisztítani, állítani kellett rajtuk, de semmi komoly. EGR szelep viszont fel volt szorulva. Kapott még negyed tank benzinbe egy flakon tisztító hatású üzemanyag adalékot, azt el kell fogyasztanom így, viszonylag koncentrált állapotban. Most úgy tűnik jó a kocsi.
A zárat viszont úgy néz ki szépen benéztem, csak melegebb időben nyílik a jobb első, most pl se kézzel se kulccsal, sehogy sem...taxist játszom mindenkivel. Vezető oldali ajtónál az alsó torxba nyomtam WD40-et de semmi. Szóval irány újra a szervíz
.
Kicsit tisztítani és állítani kellett a csúcsokon? Hm.
Nem gyertyahézag ez!
Benzint meg ne tegyél a kocsiba, még adalékkal sem! Nem azzal megy.
Használj inkább gázolajat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
okros1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39371 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 18:08:13 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.21 csütörtök, 06:43:06
Kicsit tisztítani és állítani kellett a csúcsokon? Hm.
Nem gyertyahézag ez!
Benzint meg ne tegyél a kocsiba, még adalékkal sem! Nem azzal megy.
Használj inkább gázolajat.
Basszus lehet tényleg a benzin volt a baj
. Ezt még párszor el fogom írni.
Nem értek a lovakhoz, azért is írom ide a kis dolgaimat, szóval passz, valami ilyesmit mondtak a porlasztó csúcsokra. Ki lett véve, valami kis apróságot csinált neki, méregetett, és azt mondta hogy az alapjárati érték kicsit alacsony. De szerinte ez nem vészes még.
Ma volt egy laza órás szenvedés mire szét szedtük a jobb első ajtó burkolatot ugyanis továbbra sem nyílt az ajtó. Kis kalapálás a zárt ajtóra plusz folyamatos nyitás próba után, valamint 1 óra meleg helyiségben való állás után egyszer csak Ki nyílt. A power elmegy odáig, de a zár nem húz be csak ritkán. Zsirzás nem segített, holnap megy bele a bontott....
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39372 Dátum:
2016.01.22 péntek, 17:11:26 »
http://hvg.hu/cegauto/20160112_Kepriport_igy_dolgozik_egy_orosz_hamisito
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39373 Dátum:
2016.01.22 péntek, 19:21:21 »
Idézetet írta: okros1 - 2016.01.21 csütörtök, 18:08:13
Basszus lehet tényleg a benzin volt a baj
. Ezt még párszor el fogom írni.
Nem értek a lovakhoz, azért is írom ide a kis dolgaimat, szóval passz, valami ilyesmit mondtak a porlasztó csúcsokra. Ki lett véve, valami kis apróságot csinált neki, méregetett, és azt mondta hogy az alapjárati érték kicsit alacsony. De szerinte ez nem vészes még.
Ma volt egy laza órás szenvedés mire szét szedtük a jobb első ajtó burkolatot ugyanis továbbra sem nyílt az ajtó. Kis kalapálás a zárt ajtóra plusz folyamatos nyitás próba után, valamint 1 óra meleg helyiségben való állás után egyszer csak Ki nyílt. A power elmegy odáig, de a zár nem húz be csak ritkán. Zsirzás nem segített, holnap megy bele a bontott....
amig el irod addig nincs baj .majd ha el tankolod akkor lessz
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39374 Dátum:
2016.01.22 péntek, 19:24:35 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.01.22 péntek, 17:11:26
http://hvg.hu/cegauto/20160112_Kepriport_igy_dolgozik_egy_orosz_hamisito
én megitatnám velük.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39375 Dátum:
2016.01.23 szombat, 00:06:58 »
Sziasztok! Adott 1 2006.11 havi.2000e tdci ferdehátu. Milyen izzitógyergya való bele? Hallottam róla,hogy van rövid,hosszú?milyen márka? Ķöszönöm a segitö válaszokat.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39376 Dátum:
2016.01.23 szombat, 09:45:30 »
Idézetet írta: graf79 - 2016.01.20 szerda, 18:43:53
Sziasztok
Segítség kellene . Örök téma. Termosztát csere.
Olajköri s fő köri cserélve eredeti ford . Fő köri többször is.
Fűtés van de a mutató nem áll be középre.
Amit észre vettem 50 km után a tágulási tartályból semmi folyadék nem folyik semmilyen irányba. Illetve a termosztát felet is van gumicső ott sem.
Fotók vannak de nem tudtam ide feltölteni.
Nekem se áll be középre fűtéssel, de fűtés nélkül mint az állat. Komolyra fordítva a szót, a fűtés nagyon sok hőt eltud venni. Gondolj bele, hogy -5 -10 fokos utasteret kell felfűteni. Tágulási tartály nem is kell, hogy melegedjen ilyen időben. Én is most cseréltem termókat.... Sajnos a ezek a motorok nem melegednek úgy ki, mint benzines társai. Próbáld fűtés nélkül, ha úgy se áll be akkor lehet probléma, ha beáll akkor csak a -10 fok játszik veled.
üdv,
Á
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39377 Dátum:
2016.01.23 szombat, 09:59:51 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.01.23 szombat, 09:45:30
Nekem se áll be középre fűtéssel, de fűtés nélkül mint az állat. Komolyra fordítva a szót, a fűtés nagyon sok hőt eltud venni. Gondolj bele, hogy -5 -10 fokos utasteret kell felfűteni. Tágulási tartály nem is kell, hogy melegedjen ilyen időben. Én is most cseréltem termókat.... Sajnos a ezek a motorok nem melegednek úgy ki, mint benzines társai. Próbáld fűtés nélkül, ha úgy se áll be akkor lehet probléma, ha beáll akkor csak a -10 fok játszik veled.
üdv,
Á
Ezzel teljesen egyet tudok érteni, ezt a fűtés hűtést már én is megfigyeltem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39378 Dátum:
2016.01.23 szombat, 10:36:41 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.01.23 szombat, 09:59:51
Ezzel teljesen egyet tudok érteni, ezt a fűtés hűtést már én is megfigyeltem
Elég érdekes tényleg ez a fűtés téma főleg ilyen nagyobb minuszokban. Én is úgy szoktam eljárni,hogy fűtés nélkül megvárom míg felmegy az üzemi hőfok,majd csak utána kapcsolom be a fűtést. Bár abban szerencsém van, hogy van első szélvédőfűtésem,így addig nem párásodik. Nekem még a 10 éves gyári termosztátok vannak benne, de nincs tervembe lecserélni őket, mert olvastam, hogy sokatoknál azután sem volt semmi változás.
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39379 Dátum:
2016.01.23 szombat, 13:30:52 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"
Naplózva
joopofa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39380 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:03:11 »
sziasztok valaki megtudna mondani mi a baj ?? diesel 2002 130 le tdci motorkod fmba
inditas utan nem indul a gep leveszem a gyujtast malacfarok villog leveszem mégegyszer visszarakom malacfarok nem villog és pöcre indul többször is csinalta mar
kössz elöre is a válaszokat
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39381 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:04:48 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2016.01.23 szombat, 13:30:52
Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"
Ha a márkaszerviz diagja nem mutat semmit, akkor miért keresed a hibát? Van egyáltalán?
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39382 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:14:51 »
Idézetet írta: Kukori_Zoli - 2016.01.23 szombat, 14:04:48
Ha a márkaszerviz diagja nem mutat semmit, akkor miért keresed a hibát? Van egyáltalán?
Igen van hiba!
Nem huz az auto! Vakumcsovektol kezdve turbo toltes mindenrendben ma csereltem szivosor tomitest kipucoltam a szivosort es semmi valtozas :/ nagy gazadasra mintha fuldokolna!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39383 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:21:46 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2016.01.23 szombat, 13:30:52
Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"
lukas valahol a turbócső rendszer.olajos gumicsőszakaszt keress.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39384 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:23:03 »
Idézetet írta: joopofa - 2016.01.23 szombat, 14:03:11
sziasztok valaki megtudna mondani mi a baj ?? diesel 2002 130 le tdci motorkod fmba
inditas utan nem indul a gep leveszem a gyujtast malacfarok villog leveszem mégegyszer visszarakom malacfarok nem villog és pöcre indul többször is csinalta mar
kössz elöre is a válaszokat
üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba.diagolni kellene.addig csak találgatás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39385 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:23:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.23 szombat, 14:21:46
lukas valahol a turbócső rendszer.olajos gumicsőszakaszt keress.
Vadiujj a csorendszer is! Sehol nincs lukas-olajos resz! :/
Ezert nem tudom h mi tevo legyek mar!
Szurok minden uj!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39386 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:25:20 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2016.01.23 szombat, 14:23:48
Vadiujj a csorendszer is! Sehol nincs lukas-olajos resz! :/
Ezert nem tudom h mi tevo legyek mar!
Szurok minden uj!
ha a map szenzorral gond van,nem is fog menni a turbó.rendes diag kell valós hibakódokkal.merre laksz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39387 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:27:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.23 szombat, 14:25:20
ha a map szenzorral gond van,nem is fog menni a turbó.rendes diag kell valós hibakódokkal.merre laksz?
Somogy megye balatonfoldvar
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39388 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:28:51 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2016.01.23 szombat, 14:27:36
Somogy megye balatonfoldvar
hát igen...nem tudom melyik fórumtárs van abban a régióban.
Mivel olvastatok hibakódot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pepe100000000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39389 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:30:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.23 szombat, 14:28:51
hát igen...nem tudom melyik fórumtárs van abban a régióban.
Mivel olvastatok hibakódot?
Szerelom olvasta ki meg nem mondom a markajat de valami 300 ezres cuccos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39390 Dátum:
2016.01.23 szombat, 14:33:54 »
Idézetet írta: pepe100000000 - 2016.01.23 szombat, 14:30:09
Szerelom olvasta ki meg nem mondom a markajat de valami 300 ezres cuccos
a helyedben bemennék az első márkaszervízbe,és kb 6e ft ért készítenek neked egy motordiagnosztikát.Addig csak találgatni lehet.
Vagy ha délpesten jársz,szívesen segítek diagban ingyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joopofa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39391 Dátum:
2016.01.23 szombat, 15:00:08 »
köszi mindenkinek a diag ig
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39392 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:50:25 »
Sziasztok!
A turbóvezérlőmben (elektronikus) elkopott a mechanika. Van benne egy csiga és egy csigakerék ív és ezek elkoptak annyira, hogy már elfordulnak egymáson. Az elektronika viszont működik. A turbógeometria szépen jár, úgyhogy nem az okozta.
Tudtok valami jó megoldást? Pl jó lenne nekem egy olyan vezérlő, ahol az elektronika halt meg, de a mechanika ép. Nincs véletlenül valakinek?
(hogy kell ide képet berakni?)
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39393 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:54:34 »
Itt egy kép:
http://1drv.ms/1nfLgN4
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39394 Dátum:
2016.01.23 szombat, 16:55:13 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.01.23 szombat, 16:50:25
Sziasztok!
A turbóvezérlőmben (elektronikus) elkopott a mechanika. Van benne egy csiga és egy csigakerék ív és ezek elkoptak annyira, hogy már elfordulnak egymáson. Az elektronika viszont működik. A turbógeometria szépen jár, úgyhogy nem az okozta.
Tudtok valami jó megoldást? Pl jó lenne nekem egy olyan vezérlő, ahol az elektronika halt meg, de a mechanika ép. Nincs véletlenül valakinek?
(hogy kell ide képet berakni?)
miért nem veszel hozzá eredeti alkatrészeket?
https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo
www.kepfeltoltes.hu
ide feltöltöd a képet,és a kapott linket bemásolod a hsz-edbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39395 Dátum:
2016.01.23 szombat, 17:21:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.23 szombat, 16:55:13
miért nem veszel hozzá eredeti alkatrészeket?
https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo
www.kepfeltoltes.hu
ide feltöltöd a képet,és a kapott linket bemásolod a hsz-edbe.
Mert álmomban nem gondoltam volna, hogy lehet hozzá kapni!
Köszi Alf!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39396 Dátum:
2016.01.23 szombat, 17:49:22 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.01.23 szombat, 17:21:18
Mert álmomban nem gondoltam volna, hogy lehet hozzá kapni!
Köszi Alf!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39397 Dátum:
2016.01.23 szombat, 18:13:54 »
Üdv.
Azt meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2007.01.havi 2.0tdci 115 le elektromos turbó+elektromos egr-es autón van dpf?Eu 4-es HJBE motorkód.köszi a választ
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39398 Dátum:
2016.01.23 szombat, 18:37:13 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.01.23 szombat, 18:13:54
Üdv.
Azt meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2007.01.havi 2.0tdci 115 le elektromos turbó+elektromos egr-es autón van dpf?Eu 4-es HJBE motorkód.köszi a választ
csak az alvázszám alapján.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39399 Dátum:
2016.01.23 szombat, 18:42:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.23 szombat, 18:37:13
csak az alvázszám alapján.
wfowxxgbbw6a44372
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Oldalak:
1
...
781
782
783
784
785
786
787
[
788
]
789
790
791
792
793
794
795
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ