Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:51:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 794 795 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14660618 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39350 Dátum: 2016.01.16 szombat, 19:10:09 »

Nem mindegy, hogy melyik hengerhez írjuk.Ford TDCi motoroknál az 1-es henger a váltó felől van.
A 2 régire nincsen ráírva, vagy az már felújított?
Szerintem se véletlen van megszámozva és a rajz is egyértelműen mutatja. A 2 régi felújított, megvan a kódos bizonylata, de ott hengerhez van írva a kód szerintem, és nem tudom melyik honnan jött ki mert leázott a jelölésük. Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #39351 Dátum: 2016.01.16 szombat, 21:23:50 »

Szerintem se véletlen van megszámozva és a rajz is egyértelműen mutatja. A 2 régi felújított, megvan a kódos bizonylata, de ott hengerhez van írva a kód szerintem, és nem tudom melyik honnan jött ki mert leázott a jelölésük. Roll Eyes

Az a lényeg, hogy minden csúcs a saját kódját kapja.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #39352 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 08:28:30 »

Az a lényeg, hogy minden csúcs a saját kódját kapja.
8 féle variációt kell kipróbálni a régi csúcsokhoz, mert adott 4 kód és 2 csúcs.  Wink
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39353 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 12:17:54 »

Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39354 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 13:32:03 »

Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
szerelési  költség soha nem megállapítható előre.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39355 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 15:04:45 »

szerelési  költség soha nem megállapítható előre.
Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra,  csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39356 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 15:09:02 »

Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra,  csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.


Ezt látatlanba senki nem tudja megmondani. Azt kell cserélni ami rossz.....
Foglalkozni mindenképpen kell vele, mert nem szerencsés ha az olajban fémforgács van.  Szerelő is csak megbontás után tud többet mondani.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39357 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 16:37:45 »

Szeretnek felkeszulni a legrosszabbra,  csak arra lennek kivancsi mit kell meg ilyen estben cserelni, vagy erdemes-e vele foglalkozni.

Ha kompletten mindent fel kell újítani, akkor nagyságrendi becslésként kiindulhatsz ebből: 40-50 ezer/csúcs, 130-150 ezer körül a CR-szivattyú felújítása, plusz még olyan járulékos dolgok, mint szerelés munkadíja, meg elvileg a csöveket ki kellene cserélni, mert a nagynyomású rész hollandere hivatalosan egy meghúzásra van hitelesítve stb., az további pár tízezer.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39358 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 16:44:30 »

Ha kompletten mindent fel kell újítani, akkor nagyságrendi becslésként kiindulhatsz ebből: 40-50 ezer/csúcs, 130-150 ezer körül a CR-szivattyú felújítása, plusz még olyan járulékos dolgok, mint szerelés munkadíja, meg elvileg a csöveket ki kellene cserélni, mert a nagynyomású rész hollandere hivatalosan egy meghúzásra van hitelesítve stb., az további pár tízezer.

AndyA
Huh?
"Olajcsere kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk."

Mit te szeretnél a csúcsokkal?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39359 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 17:01:14 »

Huh?
"Olajcsere kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk."

Mit te szeretnél a csúcsokkal?

Amíg nem muszáj, addig marhára semmit...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39360 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 19:06:21 »

Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.
A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ... idiot2 volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.17 vasárnap, 19:13:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39361 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 19:48:43 »

A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ... idiot2 volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.
Mobil3000 5w30 van benne, fotengelytarcsa, feszítő es gorgo cserenel, a szerelo,egybol padlót nyomott, aminek hala, hogy 3 liter olajat kinyomott magabol, menet kozben meglazitott egy nyomocsovet, amit nem vett eszre, es 1 percig kb igy jart, Lehet ez nem tett jot neki.
Nagyon vigyazok ra, uzamanyagbol is csak premiumot kap.
Egy kis kattogo hangja van hideg motornal, olyan 1200-1400 fordulaton,de melegen nincs.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39362 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 19:56:28 »

Mobil3000 5w30 van benne, fotengelytarcsa, feszítő es gorgo cserenel, a szerelo,egybol padlót nyomott, aminek hala, hogy 3 liter olajat kinyomott magabol, menet kozben meglazitott egy nyomocsovet, amit nem vett eszre, es 1 percig kb igy jart, Lehet ez nem tett jot neki.
Nagyon vigyazok ra, uzamanyagbol is csak premiumot kap.
Egy kis kattogo hangja van hideg motornal, olyan 1200-1400 fordulaton,de melegen nincs.

Olaj, mondjuk nem ez való bele, de baja ettől nem lehetett.
Hát az tényleg nem tett jót...szinte biztos, hogy ott futott szárazon a csapágy...milyen nyomó csövet lazított meg, nincs ott semmi olyan... Huh? a turbó olajzó csöve van a generátor mögött, de azt nem lehet véletlenül  és nem is kell görgő cserekor meglazítani....nem a főtengely szimmeringet babrálta?
Ha melegen nem csattog akkor nem kell megbontani...hidegen azon a fordulaton lehet égés zaj is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.17 vasárnap, 19:58:38 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39363 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 20:11:51 »

Olaj, mondjuk nem ez való bele, de baja ettől nem lehetett.
Hát az tényleg nem tett jót...szinte biztos, hogy ott futott szárazon a csapágy...milyen nyomó csövet lazított meg, nincs ott semmi olyan... Huh? a turbó olajzó csöve van a generátor mögött, de azt nem lehet véletlenül  és nem is kell görgő cserekor meglazítani....nem a főtengely szimmeringet babrálta?
Ha melegen nem csattog akkor nem kell megbontani...hidegen azon a fordulaton lehet égés zaj is.
Ajanlas miatt mentem hozza, mert elvileg mondeo szaki, de sajnos ezek szerint nekem nem tudott segiteni.
Olajnyomas meressel valamit kiderithet?
Vagy hajtsam addig amig nincs hangja?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #39364 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 20:40:12 »

Ajanlas miatt mentem hozza, mert elvileg mondeo szaki, de sajnos ezek szerint nekem nem tudott segiteni.
Olajnyomas meressel valamit kiderithet?
Vagy hajtsam addig amig nincs hangja?
Olajnyomás lesz, de ártani nem árt egy mérés.
Ha nincs hangja az azt jelenti, hogy nem kopott ki annyi csapágyfém, ami már bajt okoz..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #39365 Dátum: 2016.01.17 vasárnap, 21:23:48 »

Sziasztok,
Olajcsre kozben a szuruben rezforgacsot talaltunk.
Ezert szuksegem lenne Dunakeszi-Budapest kornyeken megbízható szerelore.
Egyebkent szerintetek mi lehet a gond, milyen szerelesi koltseggel szamoljak.

Szia! Göd felsőn van az én szerelőm és nem is olyan régen rakta rendbe az üzemanyagrendszeremet. Nem dolgozik drágán és nagyon precíz. Ha gondolod privátban megírom.
Üdv István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39366 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 09:31:26 »

Szia! Göd felsőn van az én szerelőm és nem is olyan régen rakta rendbe az üzemanyagrendszeremet. Nem dolgozik drágán és nagyon precíz. Ha gondolod privátban megírom.
Üdv István
Rendben, koszonom, kerlek ird meg.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #39367 Dátum: 2016.01.19 kedd, 20:02:47 »

A gond az volt, hogy nem volt olajnyomás vmikor és kikezdte a hajtókarcsapágyat...jobban kell figyelni az olajszintre, az olajcsere gyakoriságára és nem mindenféle 5W-40-10W-40 olajat kell beletölteni, hanem az előírtat.
Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ... idiot2 volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk...
Amíg nem csattog, felesleges hozzányúlni, viszont az olajjal kapcsolatban előbb írtakra nagyon figyelj oda.

"Nézd meg nincs-e összehorpadva az olajteknőd, mert nem egyel találkoztam, hogy összehorpasztották gondolom görgő cserekor ... idiot2 volt olyan is amelyiken ez miatt le volt törve a felszívó csonk..."

Ez az én autóm volt. De Ervin megmentette az életét.... worship Örök hála!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
graf79
Vendég
« Új hozzászólás #39368 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:43:53 »

Sziasztok

Segítség kellene . Örök téma. Termosztát csere. 
Olajköri s fő köri cserélve eredeti ford . Fő köri többször is.
Fűtés van de a mutató nem áll be középre.
Amit észre vettem 50 km után a tágulási tartályból semmi folyadék nem folyik semmilyen irányba. Illetve a termosztát felet is van gumicső ott sem.
Fotók vannak de nem tudtam ide feltölteni.
Naplózva
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39369 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 04:06:31 »

a generátort-töltőfeszt kellene megmérni,mert lehet,hogy javításra szorul a generátor.
A jobb előről érkező hang a generátorszíjrendszer berregése okozhatja.A teljes rendszer cseréje 80-100e ft.

Sziasztok, leírom az eddigi eredményeket, hátha valakit érdekel  nyes. Szóval az izzítógyertyákat mind cserélni kellett, rossz volt az összes. Diagnosztika megtörtént, a csúcsok rendbe vannak, kicsit tisztítani, állítani kellett rajtuk, de semmi komoly. EGR szelep viszont fel volt szorulva. Kapott még negyed tank benzinbe egy flakon tisztító hatású üzemanyag adalékot, azt el kell fogyasztanom így, viszonylag koncentrált állapotban. Most úgy tűnik jó a kocsi.
A zárat viszont úgy néz ki szépen benéztem, csak melegebb időben nyílik a jobb első, most pl se kézzel se kulccsal, sehogy sem...taxist játszom mindenkivel. Vezető oldali  ajtónál az alsó torxba nyomtam WD40-et de semmi. Szóval irány újra a szervíz  szomoru1.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #39370 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 06:43:06 »

Sziasztok, leírom az eddigi eredményeket, hátha valakit érdekel  nyes. Szóval az izzítógyertyákat mind cserélni kellett, rossz volt az összes. Diagnosztika megtörtént, a csúcsok rendbe vannak, kicsit tisztítani, állítani kellett rajtuk, de semmi komoly. EGR szelep viszont fel volt szorulva. Kapott még negyed tank benzinbe egy flakon tisztító hatású üzemanyag adalékot, azt el kell fogyasztanom így, viszonylag koncentrált állapotban. Most úgy tűnik jó a kocsi.
A zárat viszont úgy néz ki szépen benéztem, csak melegebb időben nyílik a jobb első, most pl se kézzel se kulccsal, sehogy sem...taxist játszom mindenkivel. Vezető oldali  ajtónál az alsó torxba nyomtam WD40-et de semmi. Szóval irány újra a szervíz  szomoru1.


Kicsit tisztítani és állítani kellett a csúcsokon? Hm.
Nem gyertyahézag ez!  wave
Benzint meg ne tegyél a kocsiba, még adalékkal sem! Nem azzal megy.
Használj inkább gázolajat.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #39371 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:08:13 »


Kicsit tisztítani és állítani kellett a csúcsokon? Hm.
Nem gyertyahézag ez!  wave
Benzint meg ne tegyél a kocsiba, még adalékkal sem! Nem azzal megy.
Használj inkább gázolajat.  vigyor3

Basszus lehet tényleg a benzin volt a baj taps. Ezt még párszor el fogom írni.
Nem értek a lovakhoz, azért is írom ide a kis dolgaimat, szóval passz,  valami ilyesmit mondtak a porlasztó csúcsokra. Ki lett véve, valami kis apróságot csinált neki, méregetett, és azt mondta hogy az alapjárati érték kicsit alacsony. De szerinte ez nem vészes még.
Ma volt egy laza órás szenvedés mire szét szedtük a jobb első ajtó burkolatot ugyanis továbbra sem nyílt az ajtó. Kis kalapálás a zárt ajtóra plusz folyamatos nyitás próba után, valamint 1 óra meleg helyiségben való állás után egyszer csak Ki nyílt. A power elmegy odáig, de a zár nem húz be csak ritkán. Zsirzás nem segített,  holnap megy bele a bontott....
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39372 Dátum: 2016.01.22 péntek, 17:11:26 »

http://hvg.hu/cegauto/20160112_Kepriport_igy_dolgozik_egy_orosz_hamisito
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39373 Dátum: 2016.01.22 péntek, 19:21:21 »

Basszus lehet tényleg a benzin volt a baj taps. Ezt még párszor el fogom írni.
Nem értek a lovakhoz, azért is írom ide a kis dolgaimat, szóval passz,  valami ilyesmit mondtak a porlasztó csúcsokra. Ki lett véve, valami kis apróságot csinált neki, méregetett, és azt mondta hogy az alapjárati érték kicsit alacsony. De szerinte ez nem vészes még.
Ma volt egy laza órás szenvedés mire szét szedtük a jobb első ajtó burkolatot ugyanis továbbra sem nyílt az ajtó. Kis kalapálás a zárt ajtóra plusz folyamatos nyitás próba után, valamint 1 óra meleg helyiségben való állás után egyszer csak Ki nyílt. A power elmegy odáig, de a zár nem húz be csak ritkán. Zsirzás nem segített,  holnap megy bele a bontott....
amig  el irod addig nincs baj .majd ha el tankolod akkor lessz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39374 Dátum: 2016.01.22 péntek, 19:24:35 »

én megitatnám velük.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #39375 Dátum: 2016.01.23 szombat, 00:06:58 »

Sziasztok! Adott 1 2006.11 havi.2000e tdci ferdehátu. Milyen izzitógyergya való bele? Hallottam róla,hogy van rövid,hosszú?milyen márka? Ķöszönöm a  segitö válaszokat.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #39376 Dátum: 2016.01.23 szombat, 09:45:30 »

Sziasztok

Segítség kellene . Örök téma. Termosztát csere. 
Olajköri s fő köri cserélve eredeti ford . Fő köri többször is.
Fűtés van de a mutató nem áll be középre.
Amit észre vettem 50 km után a tágulási tartályból semmi folyadék nem folyik semmilyen irányba. Illetve a termosztát felet is van gumicső ott sem.
Fotók vannak de nem tudtam ide feltölteni.

Nekem se áll be középre fűtéssel, de fűtés nélkül mint az állat. Komolyra fordítva a szót, a fűtés nagyon sok hőt eltud venni. Gondolj bele, hogy -5 -10 fokos utasteret kell felfűteni. Tágulási tartály nem is kell, hogy melegedjen ilyen időben. Én is most cseréltem termókat.... Sajnos a ezek a motorok nem melegednek úgy ki, mint benzines társai. Próbáld fűtés nélkül, ha úgy se áll be akkor lehet probléma, ha beáll akkor csak a -10 fok játszik veled.

üdv,
Á
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39377 Dátum: 2016.01.23 szombat, 09:59:51 »

Nekem se áll be középre fűtéssel, de fűtés nélkül mint az állat. Komolyra fordítva a szót, a fűtés nagyon sok hőt eltud venni. Gondolj bele, hogy -5 -10 fokos utasteret kell felfűteni. Tágulási tartály nem is kell, hogy melegedjen ilyen időben. Én is most cseréltem termókat.... Sajnos a ezek a motorok nem melegednek úgy ki, mint benzines társai. Próbáld fűtés nélkül, ha úgy se áll be akkor lehet probléma, ha beáll akkor csak a -10 fok játszik veled.

üdv,
Á

Ezzel teljesen egyet tudok érteni, ezt a fűtés hűtést már én is megfigyeltem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #39378 Dátum: 2016.01.23 szombat, 10:36:41 »

Ezzel teljesen egyet tudok érteni, ezt a fűtés hűtést már én is megfigyeltem

Elég érdekes tényleg ez a fűtés téma főleg ilyen nagyobb minuszokban. Én is úgy szoktam eljárni,hogy fűtés nélkül megvárom míg felmegy az üzemi hőfok,majd csak utána kapcsolom be a fűtést. Bár abban szerencsém van, hogy van első szélvédőfűtésem,így addig nem párásodik. Nekem még a 10 éves gyári termosztátok vannak benne, de nincs tervembe lecserélni őket, mert olvastam, hogy sokatoknál azután sem volt semmi változás.
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #39379 Dátum: 2016.01.23 szombat, 13:30:52 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"
Naplózva
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #39380 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:03:11 »

sziasztok valaki megtudna mondani mi a baj ?? diesel 2002 130 le tdci motorkod fmba

inditas utan nem indul a gep leveszem a gyujtast malacfarok villog leveszem mégegyszer visszarakom malacfarok nem villog és pöcre indul többször is csinalta mar

kössz elöre is a válaszokat
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39381 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:04:48 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"

Ha a márkaszerviz diagja nem mutat semmit, akkor miért keresed a hibát? Van egyáltalán?
Naplózva
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #39382 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:14:51 »

Ha a márkaszerviz diagja nem mutat semmit, akkor miért keresed a hibát? Van egyáltalán?
Igen van hiba!
Nem huz az auto! Vakumcsovektol kezdve turbo toltes mindenrendben ma csereltem szivosor tomitest kipucoltam a szivosort es semmi valtozas :/ nagy gazadasra mintha fuldokolna!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39383 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:21:46 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy már a második autószerelőnél is 33 db hibakódom van és nem lehet törölni!!
Valakinek lenne valami ötlete h mit tudnék vele kezdeni?? Márka szerviznél pedig nem mutat semmit!
Ezzel viszont az a gond h testvéremnek is ien autója van de nála nem mutat hibát!
Már elkeseredetten a motorba majdnem mindent kicseréltem "potyára"

lukas valahol a turbócső rendszer.olajos gumicsőszakaszt keress.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39384 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:23:03 »

sziasztok valaki megtudna mondani mi a baj ?? diesel 2002 130 le tdci motorkod fmba

inditas utan nem indul a gep leveszem a gyujtast malacfarok villog leveszem mégegyszer visszarakom malacfarok nem villog és pöcre indul többször is csinalta mar

kössz elöre is a válaszokat
üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba.diagolni kellene.addig csak találgatás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #39385 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:23:48 »

lukas valahol a turbócső rendszer.olajos gumicsőszakaszt keress.
Vadiujj a csorendszer is! Sehol nincs lukas-olajos resz! :/
Ezert nem tudom h mi tevo legyek mar!
Szurok minden uj!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39386 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:25:20 »

Vadiujj a csorendszer is! Sehol nincs lukas-olajos resz! :/
Ezert nem tudom h mi tevo legyek mar!
Szurok minden uj!
ha a map szenzorral gond van,nem is fog menni a turbó.rendes diag kell valós hibakódokkal.merre laksz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #39387 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:27:36 »

ha a map szenzorral gond van,nem is fog menni a turbó.rendes diag kell valós hibakódokkal.merre laksz?
Somogy megye balatonfoldvar
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39388 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:28:51 »

Somogy megye balatonfoldvar
hát igen...nem tudom melyik fórumtárs van abban a régióban.

Mivel olvastatok hibakódot?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pepe100000000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #39389 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:30:09 »

hát igen...nem tudom melyik fórumtárs van abban a régióban.

Mivel olvastatok hibakódot?
Szerelom olvasta ki meg nem mondom a markajat de valami 300 ezres cuccos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39390 Dátum: 2016.01.23 szombat, 14:33:54 »

Szerelom olvasta ki meg nem mondom a markajat de valami 300 ezres cuccos
a helyedben bemennék az első márkaszervízbe,és kb 6e ft ért készítenek neked egy motordiagnosztikát.Addig csak találgatni lehet.
Vagy ha délpesten jársz,szívesen segítek diagban ingyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joopofa
Vendég
« Új hozzászólás #39391 Dátum: 2016.01.23 szombat, 15:00:08 »

köszi mindenkinek a diag ig
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39392 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:50:25 »

Sziasztok!

A turbóvezérlőmben (elektronikus) elkopott a mechanika. Van benne egy csiga és egy csigakerék ív és ezek elkoptak annyira, hogy már elfordulnak egymáson. Az elektronika viszont működik. A turbógeometria szépen jár, úgyhogy nem az okozta.
Tudtok valami jó megoldást? Pl jó lenne nekem egy olyan vezérlő, ahol az elektronika halt meg, de a mechanika ép. Nincs véletlenül valakinek?  vigyor3

(hogy kell ide képet berakni?)
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39393 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:54:34 »

Itt egy kép:

http://1drv.ms/1nfLgN4
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39394 Dátum: 2016.01.23 szombat, 16:55:13 »

Sziasztok!

A turbóvezérlőmben (elektronikus) elkopott a mechanika. Van benne egy csiga és egy csigakerék ív és ezek elkoptak annyira, hogy már elfordulnak egymáson. Az elektronika viszont működik. A turbógeometria szépen jár, úgyhogy nem az okozta.
Tudtok valami jó megoldást? Pl jó lenne nekem egy olyan vezérlő, ahol az elektronika halt meg, de a mechanika ép. Nincs véletlenül valakinek?  vigyor3

(hogy kell ide képet berakni?)
miért nem veszel hozzá eredeti alkatrészeket?

https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo


www.kepfeltoltes.hu   ide feltöltöd a képet,és a kapott linket bemásolod a hsz-edbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39395 Dátum: 2016.01.23 szombat, 17:21:18 »

miért nem veszel hozzá eredeti alkatrészeket?

https://www.turbo.hu/elektromos-nyomasszabalyzo


www.kepfeltoltes.hu   ide feltöltöd a képet,és a kapott linket bemásolod a hsz-edbe.

Mert álmomban nem gondoltam volna, hogy lehet hozzá kapni!  smile
Köszi Alf!  smile
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39396 Dátum: 2016.01.23 szombat, 17:49:22 »

Mert álmomban nem gondoltam volna, hogy lehet hozzá kapni!  smile
Köszi Alf!  smile
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39397 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:13:54 »

Üdv.
Azt meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2007.01.havi 2.0tdci 115 le elektromos turbó+elektromos egr-es autón van dpf?Eu 4-es HJBE motorkód.köszi a választ
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39398 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:37:13 »

Üdv.
Azt meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2007.01.havi 2.0tdci 115 le elektromos turbó+elektromos egr-es autón van dpf?Eu 4-es HJBE motorkód.köszi a választ
csak az alvázszám alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39399 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:42:27 »

csak az alvázszám alapján.
wfowxxgbbw6a44372
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 794 795 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.