Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:42:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 789 790 791 792 793 794 795 [796] 797 798 799 800 801 802 803 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14664124 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39750 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 21:56:52 »

Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha a hollander alól jön, finoman lehet húzni rajta, hátha. Ha nem, nagynyomású cső csere...

Ha a műanyag csati alól, akkor meg kell igazítani. Onnan elvileg már különösebb nyomás nélkül megy vissza a résolaj, tehát nem sokon múlhat, hogy ne folyjon ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39751 Dátum: 2016.03.22 kedd, 14:02:54 »

Sziasztok. Senki nem tapasztalt még hasonlót a mondeojával mint én? A napokban írtam már a fórumba, de nem jött rá semmi, így gondoltam megpróbálom újra  taps Szóval a helyzet a következő: 2000-es fordulat környékén a kocsi elkezd rángatni, rettentő lomha is lett ereje semmi az eddigiekhez képest. Mindezt negyedik és ötödikbe csinálja. 2500-as fordulat felett megy ahogy kell de addig borzasztó...  rinya
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39752 Dátum: 2016.03.22 kedd, 15:28:00 »

Sziasztok. Senki nem tapasztalt még hasonlót a mondeojával mint én? A napokban írtam már a fórumba, de nem jött rá semmi, így gondoltam megpróbálom újra  taps Szóval a helyzet a következő: 2000-es fordulat környékén a kocsi elkezd rángatni, rettentő lomha is lett ereje semmi az eddigiekhez képest. Mindezt negyedik és ötödikbe csinálja. 2500-as fordulat felett megy ahogy kell de addig borzasztó...  rinya
és az izzítójel villog? ha igen,akkor vészüzemben van az autód.Hibakódolvasás pontos diagnosztika,főleg akkor,amikor villog a sárga lámpa.

Azt olvastam korábban,hogy nem ég hibajel.Amikor ráadod a gyujtást,akkor ég az izzítójelző lámpa?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 15:29:57 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39753 Dátum: 2016.03.22 kedd, 15:37:04 »

és az izzítójel villog? ha igen,akkor vészüzemben van az autód.Hibakódolvasás pontos diagnosztika,főleg akkor,amikor villog a sárga lámpa.

Azt olvastam korábban,hogy nem ég hibajel.Amikor ráadod a gyujtást,akkor ég az izzítójelző lámpa?

Néha bohóckodik és nem indul, furi hangot ad ki, meg se tekeri. Aztán gondol egyet és elindul. Aztán olyan is van, hogy megint ez a hülye hangm, majd amikor izzítok elkezd villogni a hibajelző lámpa. Újabb indítás és kutya baja, pöcc-röff.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39754 Dátum: 2016.03.22 kedd, 15:40:09 »

Néha bohóckodik és nem indul, furi hangot ad ki, meg se tekeri. Aztán gondol egyet és elindul. Aztán olyan is van, hogy megint ez a hülye hangm, majd amikor izzítok elkezd villogni a hibajelző lámpa. Újabb indítás és kutya baja, pöcc-röff.
tehát villog.Akkor kell hibakódot olvasni,amikor villog.Írd meg merre mozogsz,htha valamelyik fórumtárs tud neked segíteni ingyen egy elm327-el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39755 Dátum: 2016.03.22 kedd, 15:44:12 »

tehát villog.Akkor kell hibakódot olvasni,amikor villog.Írd meg merre mozogsz,htha valamelyik fórumtárs tud neked segíteni ingyen egy elm327-el.
Mi az az elm327??  Huh? Huh?
Egyébként, kecskemét, szolnok vonzáskörzetében vagyok.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39756 Dátum: 2016.03.22 kedd, 16:44:36 »

Mi az az elm327??  Huh? Huh?
Egyébként, kecskemét, szolnok vonzáskörzetében vagyok.

Hovány Kecskemét, Hovány Szolnok, vagy a Nesztor Szolnokon. De többet fognak kérni a kódolvasásért, mint amennyibe egy saját olvasó kerül (ELM-327 klón).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39757 Dátum: 2016.03.22 kedd, 16:57:24 »

Egy haverom kuplungpedálja kicsit megpuhult mintha egyáltalán nem lett volna semmi ellenállás amikor benyomtam a pedált! Van ilyen vészjósló történés kinyomó közeli halála előtt?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39758 Dátum: 2016.03.22 kedd, 17:03:15 »

Hovány Kecskemét, Hovány Szolnok, vagy a Nesztor Szolnokon. De többet fognak kérni a kódolvasásért, mint amennyibe egy saját olvasó kerül (ELM-327 klón).

AndyA
Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...  integet2 és imádom a mondeomat *.*
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39759 Dátum: 2016.03.22 kedd, 19:13:14 »

Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...  integet2 és imádom a mondeomat *.*

eBay és környéke tucatszám. Van USB kábeles, csak notebookhoz való, meg van Bluetooth-os, ami Androidos telefonnal is, meg notebookkal is működik.

Valami ilyesmi, de majd nemsokára a fórumtársak úgyis megmondják a tuttit, hogy melyik fajtát igen vagy ne:

http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-Mini-V2-1-OBD2-OBD-Bluetooth-Auto-Car-Scanner-Diagnostic-Tool-for-Android-/222045509184?hash=item33b2f19640:g:RGcAAOSwhglTwoEE

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/401074914448?hash=item5d61ed8490:g:y80AAOSwWTRWyF6y

Ez UK-ban van, onnan pár nap alatt megjön. Hong Kong, Kína és társai lehetnek egy postaköltségnyivel (2-3 font) olcsóbbak, de akkor 2-3-4 hét, mire megérkezik.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39760 Dátum: 2016.03.22 kedd, 19:14:03 »

Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...  integet2 és imádom a mondeomat *.*

Ja, és írd be az aláírásodba az autó lényegesebb parmétereit, ahogyan többünknél látod. Akkor kevesebbet kell barkochbázni, amikor kérdezel valamit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39761 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:17:28 »

Erős terhelésen zár le, akkor kap a motor 100% friss levegőt. Alacsony terhelésnél, alapjáraton az emisszió csökkentése érdekében vezetik vissza a kipufogógáz egy elég jelentős részét.

AndyA

Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?

Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"

A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.

Közben olvasgatok utána. A P0406 nyitott állapotban beragadt EGR szelep miatt lehetett?

Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.

Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.

üdv.
NT



 
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 20:26:41 írta ntamas » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39762 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:23:32 »

Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?

Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"

A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.

Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.

Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.

üdv.
NT



 

A befőttesüveg már égett itt át valakinek, de nem tudom mennyi km alatt. Leállítás nélkül kellett volna hibakódot olvasni, amikor villogott az izzításjelző, mert el szokott tűnni belőle ilyenkor leállításkor. Ha ledugózva marad, akkor a P0401-hez szokj hozzá.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39763 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:33:51 »

A befőttesüveg már égett itt át valakinek, de nem tudom mennyi km alatt. Leállítás nélkül kellett volna hibakódot olvasni, amikor villogott az izzításjelző, mert el szokott tűnni belőle ilyenkor leállításkor. Ha ledugózva marad, akkor a P0401-hez szokj hozzá.

Igen, már bánom, hogy akkor nem frissítettem a kiolvasást. Azért próbáltam ma is az izzításjelzőt de csak nem akart előjönni. Közben utánaolvastam és a P0406 hiba túl sokáig nyitott EGR szelepet jelent a leírás szerint. Ez azért lehetett, mert beragadt. Kérdés, hogy mitől ragadt be. A dzsuvától vajon?

Van itt esetleg valakinek rendes, saválló dugója, ami azonnal elérhető? Holnap, esetleg holnap után Székesfehérvár vagy Budapest környékén?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39764 Dátum: 2016.03.22 kedd, 20:57:40 »

Igen, már bánom, hogy akkor nem frissítettem a kiolvasást. Azért próbáltam ma is az izzításjelzőt de csak nem akart előjönni. Közben utánaolvastam és a P0406 hiba túl sokáig nyitott EGR szelepet jelent a leírás szerint. Ez azért lehetett, mert beragadt. Kérdés, hogy mitől ragadt be. A dzsuvától vajon?

Van itt esetleg valakinek rendes, saválló dugója, ami azonnal elérhető? Holnap, esetleg holnap után Székesfehérvár vagy Budapest környékén?

Nekem Bp-en III., vagy munkaidő után IX. kerületben lehet van egy, de meg kell keresnem.
Valószínűleg a dzsuvától maradt nyitva. Meg a állítólag maga a szelep is kopik. De leginkább arról lesz szó, hogy a lerakódott koromtól nem tudott a tányér a helyére menni.

Szerk: Mármint biztosan van egy, csak az a kérdéses, hogy megtalálom...
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 21:13:26 írta tpmportal » Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #39765 Dátum: 2016.03.22 kedd, 21:20:27 »

Nekem Bp-en III., vagy munkaidő után IX. kerületben lehet van egy, de meg kell keresnem.
Valószínűleg a dzsuvától maradt nyitva. Meg a állítólag maga a szelep is kopik. De leginkább arról lesz szó, hogy a lerakódott koromtól nem tudott a tányér a helyére menni.

Szerk: Mármint biztosan van egy, csak az a kérdéses, hogy megtalálom...

Ha holnapra meglenne, az nagyon tuti lenne. Elugrok érte napközben. Munkaidő után nem jó, én is csak melőzni járok BP-re.

üdv.
NT
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39766 Dátum: 2016.03.22 kedd, 21:28:00 »

Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?

Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"

A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.

Közben olvasgatok utána. A P0406 nyitott állapotban beragadt EGR szelep miatt lehetett?

Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.

Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.

üdv.
NT



 

A 401 és a 402 a dugózástól van, de ezek nem okoznak vészüzemet. Amikor villog, akkor olvass hibát, mielőtt leállítanád a motort.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39767 Dátum: 2016.03.22 kedd, 22:39:37 »

eBay és környéke tucatszám. Van USB kábeles, csak notebookhoz való, meg van Bluetooth-os, ami Androidos telefonnal is, meg notebookkal is működik.

Valami ilyesmi, de majd nemsokára a fórumtársak úgyis megmondják a tuttit, hogy melyik fajtát igen vagy ne:

http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-Mini-V2-1-OBD2-OBD-Bluetooth-Auto-Car-Scanner-Diagnostic-Tool-for-Android-/222045509184?hash=item33b2f19640:g:RGcAAOSwhglTwoEE

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/401074914448?hash=item5d61ed8490:g:y80AAOSwWTRWyF6y

Ez UK-ban van, onnan pár nap alatt megjön. Hong Kong, Kína és társai lehetnek egy postaköltségnyivel (2-3 font) olcsóbbak, de akkor 2-3-4 hét, mire megérkezik.

AndyA



Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39768 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:14:33 »

Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)

Ha villog, akkor vészüzemben van, és ezért gyenge. Azt a hibakód fogja megmondani, miért van vészüzem.

Ha holnapra meglenne, az nagyon tuti lenne. Elugrok érte napközben. Munkaidő után nem jó, én is csak melőzni járok BP-re.

üdv.
NT

Megtaláltam, ment PÜ.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.23 szerda, 06:29:26 írta tpmportal » Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39769 Dátum: 2016.03.23 szerda, 07:06:29 »

Ha villog, akkor vészüzemben van, és ezért gyenge. Azt a hibakód fogja megmondani, miért van vészüzem.
 
Ez az, hogy menet közben nem villog. Tudom milyen amikor átkapcsol vészüzemre, volt már porlasztós...




Megtaláltam, ment PÜ.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39770 Dátum: 2016.03.23 szerda, 08:02:43 »

Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)

Mindegy, tucatklón az összes. A kékfogú többre jó, állandóra is az autóban hagyhatod stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39771 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:21:30 »

Ez az, hogy menet közben nem villog. Tudom milyen amikor átkapcsol vészüzemre, volt már porlasztós...

Akkor félreértettem bocsi, azt olvastam, hogy villog.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39772 Dátum: 2016.03.23 szerda, 09:30:43 »

Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39773 Dátum: 2016.03.23 szerda, 10:31:27 »

Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.

Épp most indultam szolnokra,  valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.

Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39774 Dátum: 2016.03.23 szerda, 11:28:04 »

Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.

Egyébként nincs vészüzemmódban.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Eva
Vendég
« Új hozzászólás #39775 Dátum: 2016.03.23 szerda, 14:38:27 »

Sziasztok  wave én nagyon új vagyok nálatok, bár már a 2. mondeomat nyúzom. Az első I-es volt benzines 1800-as, én hülye eladtam, de hát haladni kell a korral. Most egy III-as TDci van. JAJJJ! 2006-os, 2000cm3. Amit eddig cseréltem: hátsó lengő, turbó elektronika javítás, turbócső csere, kuplung komplett, másfél éve, porlasztok tisztítva, kódolva, főtengely tárcsa, most januárban ismét egy csúcs javítva. Ami a gondom (mindig prémium üzemanyagot tankolok) 2 hete elkezdett füstölni, és lusta. Ja és márka szervízben voltak ezek a javítások  eplus2 holnap viszem vissza a füstölés miatt.
A gondom: keresek egy olyan szerelőt aki MEGCSINÁLJA az autót nem csak dörzsöli az állát. Van valakinek ötlete?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39776 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:33:36 »

Sziasztok  wave én nagyon új vagyok nálatok, bár már a 2. mondeomat nyúzom. Az első I-es volt benzines 1800-as, én hülye eladtam, de hát haladni kell a korral. Most egy III-as TDci van. JAJJJ! 2006-os, 2000cm3. Amit eddig cseréltem: hátsó lengő, turbó elektronika javítás, turbócső csere, kuplung komplett, másfél éve, porlasztok tisztítva, kódolva, főtengely tárcsa, most januárban ismét egy csúcs javítva. Ami a gondom (mindig prémium üzemanyagot tankolok) 2 hete elkezdett füstölni, és lusta. Ja és márka szervízben voltak ezek a javítások  eplus2 holnap viszem vissza a füstölés miatt.
A gondom: keresek egy olyan szerelőt aki MEGCSINÁLJA az autót nem csak dörzsöli az állát. Van valakinek ötlete?


Németh Viktor, alias Vik, a Lurdyval szember a Ford Petrányinál. PÜ-ben küldöm a számát, személyesen őt keresd. Az utóbbi 3-4 évben hivatalosan is a Ford legjobb magyarországi szerelője, plusz ezen felül külön jól ért a Mondeókhoz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39777 Dátum: 2016.03.23 szerda, 16:19:23 »

Épp most indultam szolnokra,  valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.



Holnap viszi a szerelő gépre teszi, de mi van ha holnap nem produkál vészüzemmódot? Akkor is mond valamit a műszer? Mert, hogy nem mindig csinálja, vagy is csak nagyon ritkán és csak indításkor. Mit mondjak neki, hogy addig indítgassa amíg egyszer csak megúnja és vészüzemmódba kapcsol?
Mellesleg épp most böngészem az ebay-t, de nem tudom melyiket rendeljem meg.  help  help  help
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #39778 Dátum: 2016.03.23 szerda, 18:04:17 »

Épp most indultam szolnokra,  valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.



Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39779 Dátum: 2016.03.23 szerda, 18:44:56 »

Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!
van kínából is még olcsóbban ugyanaz a minőség Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39780 Dátum: 2016.03.23 szerda, 18:46:57 »

Holnap viszi a szerelő gépre teszi, de mi van ha holnap nem produkál vészüzemmódot? Akkor is mond valamit a műszer? Mert, hogy nem mindig csinálja, vagy is csak nagyon ritkán és csak indításkor. Mit mondjak neki, hogy addig indítgassa amíg egyszer csak megúnja és vészüzemmódba kapcsol?
Mellesleg épp most böngészem az ebay-t, de nem tudom melyiket rendeljem meg.  help  help  help

Belinkeltem, az nem jó? Ezek voltak a legolcsóbbak, amik belátható időn belül meg is jönnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39781 Dátum: 2016.03.23 szerda, 18:50:02 »

Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!

Forge árának feléét vettünk ugyanolyan jó, 3 rétegű szilikon csövet:

Ez az EGR alatti, ami a leggyakrabban durran el a gyáriakból:

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245

Vagy a teljes készlet (MMT6-os váltóhoz):

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #39782 Dátum: 2016.03.23 szerda, 19:02:00 »

Forge árának feléét vettünk ugyanolyan jó, 3 rétegű szilikon csövet:

Ez az EGR alatti, ami a leggyakrabban durran el a gyáriakból:

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245

Vagy a teljes készlet (MMT6-os váltóhoz):

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253

AndyA

Nekem Forge van  duhos2
És csak példának írtam, h könnyebben megtalálja miről beszélek.  szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39783 Dátum: 2016.03.23 szerda, 22:48:01 »

De nagyon rendik vagytok, hogy ennyi klassz tippet adtok. Na meg linket, hogy lássam is miről beszéltek  laugh KÖSZÖNÖM!!!  worship  integet2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39784 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 07:34:42 »

De nagyon rendik vagytok, hogy ennyi klassz tippet adtok. Na meg linket, hogy lássam is miről beszéltek  laugh KÖSZÖNÖM!!!  worship  integet2

A hölgyekkel az átlagnál kevésbé szívózunk már újonckoruktól kezdve.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39785 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 07:54:47 »

A hölgyekkel az átlagnál kevésbé szívózunk már újonckoruktól kezdve.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Ez igazán nemes dolog tőletek   vigyor3  taps   taps  taps
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39786 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 08:22:16 »

Ez igazán nemes dolog tőletek   vigyor3  taps   taps  taps


Azért ne igyál előre a medve bőrére. Te majd akkor kapod, ha egy kicsit jobban megismer a csapat, hogy mit bírsz. hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39787 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 08:33:37 »

Azért ne igyál előre a medve bőrére. Te majd akkor kapod, ha egy kicsit jobban megismer a csapat, hogy mit bírsz. hehe

AndyA

Azért bírom a gyűrődést  Wink   hehe  hehe    eplus2
 
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #39788 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 09:21:17 »

Azért bírom a gyűrődést  Wink   hehe  hehe    eplus2
 

Kezdetben én is azt hittem... nyes nyes Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39789 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 09:23:02 »

Kezdetben én is azt hittem... nyes nyes Wink
dehogy.a gyengék lemorzsolódnak.te is itt vagy még. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39790 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 10:27:19 »

Kezdetben én is azt hittem... nyes nyes Wink

És mekkorát tévedtél  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39791 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 10:27:57 »

dehogy.a gyengék lemorzsolódnak.te is itt vagy még. vigyor3

Pedig a jaguár klub nagyon feni rá a fogát  eplus2
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39792 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 10:51:01 »

Kezdetben én is azt hittem... nyes nyes Wink

Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény   Grin eplus2  beka3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39793 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:07:58 »

Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény   Grin eplus2  beka3

Pedig nem is Mondeós. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39794 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:10:03 »

Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény   Grin eplus2  beka3

kitartó, még csak fordja sincs, csak pár ford alkatrésze, azok is a sz@rabbik fajtából eplus2
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39795 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:13:00 »

kitartó, még csak fordja sincs, csak pár ford alkatrésze, azok is a sz@rabbik fajtából eplus2


Akkor tőle nem veszek alkatrészt  Wink  eplus2  eplus2  eplus2 Grin
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39796 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:14:29 »


Akkor tőle nem veszek alkatrészt  Wink  eplus2  eplus2  eplus2 Grin

nem hinném, hogy elbontaná azt az angol förmedvényt. Pedig ha hallgatna ránk már rég megtette volna  eplus2
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #39797 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:17:37 »

nem hinném, hogy elbontaná azt az angol förmedvényt. Pedig ha hallgatna ránk már rég megtette volna  eplus2

És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot   eplus2   eplus2  nyes
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39798 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:19:33 »

És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot   eplus2   eplus2  nyes

egy mk1-et esetleg  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39799 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 11:21:12 »

És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot   eplus2   eplus2  nyes

ja, még valami, ha még az adminok nem mondták volna, a hölgy fórumtagoknak kötelező a vizespólós profilkép.  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 789 790 791 792 793 794 795 [796] 797 798 799 800 801 802 803 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.