Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:49:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
789
790
791
792
793
794
795
[
796
]
797
798
799
800
801
802
803
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664300 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39750 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 21:56:52 »
Idézetet írta: tomy0725 - 2016.03.21 hétfő, 20:34:30
Köszönöm a gyors választ. Ha ez pontosítja a választ, akkor a képen sárgával jelölt részen a fém és műanyag találkozásánál "bugyborékolt" a gázolaj.
http://kepfeltoltes.hu/view/160321/7173520681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha a hollander alól jön, finoman lehet húzni rajta, hátha. Ha nem, nagynyomású cső csere...
Ha a műanyag csati alól, akkor meg kell igazítani. Onnan elvileg már különösebb nyomás nélkül megy vissza a résolaj, tehát nem sokon múlhat, hogy ne folyjon ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39751 Dátum:
2016.03.22 kedd, 14:02:54 »
Sziasztok. Senki nem tapasztalt még hasonlót a mondeojával mint én? A napokban írtam már a fórumba, de nem jött rá semmi, így gondoltam megpróbálom újra
Szóval a helyzet a következő: 2000-es fordulat környékén a kocsi elkezd rángatni, rettentő lomha is lett ereje semmi az eddigiekhez képest. Mindezt negyedik és ötödikbe csinálja. 2500-as fordulat felett megy ahogy kell de addig borzasztó...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39752 Dátum:
2016.03.22 kedd, 15:28:00 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 14:02:54
Sziasztok. Senki nem tapasztalt még hasonlót a mondeojával mint én? A napokban írtam már a fórumba, de nem jött rá semmi, így gondoltam megpróbálom újra
Szóval a helyzet a következő: 2000-es fordulat környékén a kocsi elkezd rángatni, rettentő lomha is lett ereje semmi az eddigiekhez képest. Mindezt negyedik és ötödikbe csinálja. 2500-as fordulat felett megy ahogy kell de addig borzasztó...
és az izzítójel villog? ha igen,akkor vészüzemben van az autód.Hibakódolvasás pontos diagnosztika,főleg akkor,amikor villog a sárga lámpa.
Azt olvastam korábban,hogy nem ég hibajel.Amikor ráadod a gyujtást,akkor ég az izzítójelző lámpa?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 15:29:57 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39753 Dátum:
2016.03.22 kedd, 15:37:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.22 kedd, 15:28:00
és az izzítójel villog? ha igen,akkor vészüzemben van az autód.Hibakódolvasás pontos diagnosztika,főleg akkor,amikor villog a sárga lámpa.
Azt olvastam korábban,hogy nem ég hibajel.Amikor ráadod a gyujtást,akkor ég az izzítójelző lámpa?
Néha bohóckodik és nem indul, furi hangot ad ki, meg se tekeri. Aztán gondol egyet és elindul. Aztán olyan is van, hogy megint ez a hülye hangm, majd amikor izzítok elkezd villogni a hibajelző lámpa. Újabb indítás és kutya baja, pöcc-röff.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39754 Dátum:
2016.03.22 kedd, 15:40:09 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 15:37:04
Néha bohóckodik és nem indul, furi hangot ad ki, meg se tekeri. Aztán gondol egyet és elindul. Aztán olyan is van, hogy megint ez a hülye hangm, majd amikor izzítok elkezd villogni a hibajelző lámpa. Újabb indítás és kutya baja, pöcc-röff.
tehát villog.Akkor kell hibakódot olvasni,amikor villog.Írd meg merre mozogsz,htha valamelyik fórumtárs tud neked segíteni ingyen egy elm327-el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39755 Dátum:
2016.03.22 kedd, 15:44:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.22 kedd, 15:40:09
tehát villog.Akkor kell hibakódot olvasni,amikor villog.Írd meg merre mozogsz,htha valamelyik fórumtárs tud neked segíteni ingyen egy elm327-el.
Mi az az elm327??
Egyébként, kecskemét, szolnok vonzáskörzetében vagyok.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39756 Dátum:
2016.03.22 kedd, 16:44:36 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 15:44:12
Mi az az elm327??
Egyébként, kecskemét, szolnok vonzáskörzetében vagyok.
Hovány Kecskemét, Hovány Szolnok, vagy a Nesztor Szolnokon. De többet fognak kérni a kódolvasásért, mint amennyibe egy saját olvasó kerül (ELM-327 klón).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39757 Dátum:
2016.03.22 kedd, 16:57:24 »
Egy haverom kuplungpedálja kicsit megpuhult mintha egyáltalán nem lett volna semmi ellenállás amikor benyomtam a pedált! Van ilyen vészjósló történés kinyomó közeli halála előtt?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39758 Dátum:
2016.03.22 kedd, 17:03:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.22 kedd, 16:44:36
Hovány Kecskemét, Hovány Szolnok, vagy a Nesztor Szolnokon. De többet fognak kérni a kódolvasásért, mint amennyibe egy saját olvasó kerül (ELM-327 klón).
AndyA
Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...
és imádom a mondeomat *.*
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39759 Dátum:
2016.03.22 kedd, 19:13:14 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 17:03:15
Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...
és imádom a mondeomat *.*
eBay és környéke tucatszám. Van USB kábeles, csak notebookhoz való, meg van Bluetooth-os, ami Androidos telefonnal is, meg notebookkal is működik.
Valami ilyesmi, de majd nemsokára a fórumtársak úgyis megmondják a tuttit, hogy melyik fajtát igen vagy ne:
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-Mini-V2-1-OBD2-OBD-Bluetooth-Auto-Car-Scanner-Diagnostic-Tool-for-Android-/222045509184?hash=item33b2f19640:g:RGcAAOSwhglTwoEE
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/401074914448?hash=item5d61ed8490:g:y80AAOSwWTRWyF6y
Ez UK-ban van, onnan pár nap alatt megjön. Hong Kong, Kína és társai lehetnek egy postaköltségnyivel (2-3 font) olcsóbbak, de akkor 2-3-4 hét, mire megérkezik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39760 Dátum:
2016.03.22 kedd, 19:14:03 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 17:03:15
Hol lehet ilyet venni? Hol nézzek utána? És kb mi az ára? És mennyire megbízható? Bocs a sok kérdésért nőből vagyok...
és imádom a mondeomat *.*
Ja, és írd be az aláírásodba az autó lényegesebb parmétereit, ahogyan többünknél látod. Akkor kevesebbet kell barkochbázni, amikor kérdezel valamit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39761 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:17:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.21 hétfő, 18:24:43
Erős terhelésen zár le, akkor kap a motor 100% friss levegőt. Alacsony terhelésnél, alapjáraton az emisszió csökkentése érdekében vezetik vissza a kipufogógáz egy elég jelentős részét.
AndyA
Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?
Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"
A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.
Közben olvasgatok utána. A P0406 nyitott állapotban beragadt EGR szelep miatt lehetett?
Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.
Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.
üdv.
NT
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 20:26:41 írta ntamas
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39762 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:23:32 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.22 kedd, 20:17:28
Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?
Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"
A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.
Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.
Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.
üdv.
NT
A befőttesüveg már égett itt át valakinek, de nem tudom mennyi km alatt. Leállítás nélkül kellett volna hibakódot olvasni, amikor villogott az izzításjelző, mert el szokott tűnni belőle ilyenkor leállításkor. Ha ledugózva marad, akkor a P0401-hez szokj hozzá.
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39763 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:33:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.22 kedd, 20:23:32
A befőttesüveg már égett itt át valakinek, de nem tudom mennyi km alatt. Leállítás nélkül kellett volna hibakódot olvasni, amikor villogott az izzításjelző, mert el szokott tűnni belőle ilyenkor leállításkor. Ha ledugózva marad, akkor a P0401-hez szokj hozzá.
Igen, már bánom, hogy akkor nem frissítettem a kiolvasást. Azért próbáltam ma is az izzításjelzőt de csak nem akart előjönni. Közben utánaolvastam és a P0406 hiba túl sokáig nyitott EGR szelepet jelent a leírás szerint. Ez azért lehetett, mert beragadt. Kérdés, hogy mitől ragadt be. A dzsuvától vajon?
Van itt esetleg valakinek rendes, saválló dugója, ami azonnal elérhető? Holnap, esetleg holnap után Székesfehérvár vagy Budapest környékén?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39764 Dátum:
2016.03.22 kedd, 20:57:40 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.22 kedd, 20:33:51
Igen, már bánom, hogy akkor nem frissítettem a kiolvasást. Azért próbáltam ma is az izzításjelzőt de csak nem akart előjönni. Közben utánaolvastam és a P0406 hiba túl sokáig nyitott EGR szelepet jelent a leírás szerint. Ez azért lehetett, mert beragadt. Kérdés, hogy mitől ragadt be. A dzsuvától vajon?
Van itt esetleg valakinek rendes, saválló dugója, ami azonnal elérhető? Holnap, esetleg holnap után Székesfehérvár vagy Budapest környékén?
Nekem Bp-en III., vagy munkaidő után IX. kerületben lehet van egy, de meg kell keresnem.
Valószínűleg a dzsuvától maradt nyitva. Meg a állítólag maga a szelep is kopik. De leginkább arról lesz szó, hogy a lerakódott koromtól nem tudott a tányér a helyére menni.
Szerk: Mármint biztosan van egy, csak az a kérdéses, hogy megtalálom...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.22 kedd, 21:13:26 írta tpmportal
»
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39765 Dátum:
2016.03.22 kedd, 21:20:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.22 kedd, 20:57:40
Nekem Bp-en III., vagy munkaidő után IX. kerületben lehet van egy, de meg kell keresnem.
Valószínűleg a dzsuvától maradt nyitva. Meg a állítólag maga a szelep is kopik. De leginkább arról lesz szó, hogy a lerakódott koromtól nem tudott a tányér a helyére menni.
Szerk: Mármint biztosan van egy, csak az a kérdéses, hogy megtalálom...
Ha holnapra meglenne, az nagyon tuti lenne. Elugrok érte napközben. Munkaidő után nem jó, én is csak melőzni járok BP-re.
üdv.
NT
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39766 Dátum:
2016.03.22 kedd, 21:28:00 »
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.22 kedd, 20:17:28
Amikor indulni arok kereszteződéstől (gyorsítani) az nem erős terhelésnek számít?
Tegnap gyártottam hozzá lemezt, ledugóztam. Utána hibát kiolvastam elm-el. 2 volt benne:
1. P0406 current fault "EGR sensor 'A' circuit high'
2. P0401 pending fault "EGR flow insufficient detected"
A motor ikon világított még korábbról, mikor teljesen a halálán volt.
Közben olvasgatok utána. A P0406 nyitott állapotban beragadt EGR szelep miatt lehetett?
Elmentem egy próbakörre, ment rendesen. Aztán elmentem mégegyre, közben egyszer csak villogni kezdett az izzításjelző és visszaesett az erő de nem drasztikusan. Leálltam, újraindítottam, ment rendesen megint. Hazaértem, elm-el kinulláztam a hibákat. Az egyik, a P0401 maradt, a másik eltűnt és a motor ikon sem világít most. Azóta az izzításjelző villogást nem bírtam előcsalogatni újra.
Ez az izzításjelző villogás már régebb óta van, időnként beugrik. Újraidítás után (vagy többszöri újraindítás után) el szokott tűnni. Akkor lehet, hogy most megoldódik a helyzet átmenetileg? Ettől függetlenül injektorellenőrzésre el szeretnénk vinni, mert elég traktor hangja van. Az asszony viszont aggódik, mert látta, hogy befőttes üveg tetejével gyógyítottam meg. Nem tudom mi legyen, neki merjünk-e vágni így 500 km-nek a kölykökkel húsvétkor.
üdv.
NT
A 401 és a 402 a dugózástól van, de ezek nem okoznak vészüzemet. Amikor villog, akkor olvass hibát, mielőtt leállítanád a motort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39767 Dátum:
2016.03.22 kedd, 22:39:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.22 kedd, 19:13:14
eBay és környéke tucatszám. Van USB kábeles, csak notebookhoz való, meg van Bluetooth-os, ami Androidos telefonnal is, meg notebookkal is működik.
Valami ilyesmi, de majd nemsokára a fórumtársak úgyis megmondják a tuttit, hogy melyik fajtát igen vagy ne:
http://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-Mini-V2-1-OBD2-OBD-Bluetooth-Auto-Car-Scanner-Diagnostic-Tool-for-Android-/222045509184?hash=item33b2f19640:g:RGcAAOSwhglTwoEE
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OBD2-ELM327-V1-5-Bluetooth-Car-Scanner-Android-Torque-Auto-Scan-Tool-OBD-II-/401074914448?hash=item5d61ed8490:g:y80AAOSwWTRWyF6y
Ez UK-ban van, onnan pár nap alatt megjön. Hong Kong, Kína és társai lehetnek egy postaköltségnyivel (2-3 font) olcsóbbak, de akkor 2-3-4 hét, mire megérkezik.
AndyA
Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39768 Dátum:
2016.03.23 szerda, 06:14:33 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 22:39:37
Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Ha villog, akkor vészüzemben van, és ezért gyenge. Azt a hibakód fogja megmondani, miért van vészüzem.
Idézetet írta: ntamas - 2016.03.22 kedd, 21:20:27
Ha holnapra meglenne, az nagyon tuti lenne. Elugrok érte napközben. Munkaidő után nem jó, én is csak melőzni járok BP-re.
üdv.
NT
Megtaláltam, ment PÜ.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.23 szerda, 06:29:26 írta tpmportal
»
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39769 Dátum:
2016.03.23 szerda, 07:06:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.03.23 szerda, 06:14:33
Ha villog, akkor vészüzemben van, és ezért gyenge. Azt a hibakód fogja megmondani, miért van vészüzem.
Ez az, hogy menet közben nem villog. Tudom milyen amikor átkapcsol vészüzemre, volt már porlasztós...
Megtaláltam, ment PÜ.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39770 Dátum:
2016.03.23 szerda, 08:02:43 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 22:39:37
Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Mindegy, tucatklón az összes. A kékfogú többre jó, állandóra is az autóban hagyhatod stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39771 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:21:30 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.23 szerda, 07:06:29
Ez az, hogy menet közben nem villog. Tudom milyen amikor átkapcsol vészüzemre, volt már porlasztós...
Akkor félreértettem bocsi, azt olvastam, hogy villog.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39772 Dátum:
2016.03.23 szerda, 09:30:43 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.22 kedd, 22:39:37
Köszönöm a segítséget rákeresek, de jó lenne annyi segítség, hogy melyik a megbízhatóbb. Az usb-s, vagy az androidos.
Mondjuk azt azért megköszönném ja valaki a főtémához is hozzá tudna szólni. (amennyiben tapasztalt már hasonlót)
Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39773 Dátum:
2016.03.23 szerda, 10:31:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.23 szerda, 09:30:43
Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.
Épp most indultam szolnokra, valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39774 Dátum:
2016.03.23 szerda, 11:28:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.23 szerda, 09:30:43
Az erőtlenség (ha vészüzem)vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy elektromos jeladó(MAP,CMP) hiba.Vagy a turbód vákumcsöve lukas,illetve a turbócsőrendszerben van rés a pajzson.Diaggal célirányos a hibakeresés.Pl turbónyomást is tudtok mérni.
Egyébként nincs vészüzemmódban.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Eva
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39775 Dátum:
2016.03.23 szerda, 14:38:27 »
Sziasztok
én nagyon új vagyok nálatok, bár már a 2. mondeomat nyúzom. Az első I-es volt benzines 1800-as, én hülye eladtam, de hát haladni kell a korral. Most egy III-as TDci van. JAJJJ! 2006-os, 2000cm3. Amit eddig cseréltem: hátsó lengő, turbó elektronika javítás, turbócső csere, kuplung komplett, másfél éve, porlasztok tisztítva, kódolva, főtengely tárcsa, most januárban ismét egy csúcs javítva. Ami a gondom (mindig prémium üzemanyagot tankolok) 2 hete elkezdett füstölni, és lusta. Ja és márka szervízben voltak ezek a javítások
holnap viszem vissza a füstölés miatt.
A gondom: keresek egy olyan szerelőt aki MEGCSINÁLJA az autót nem csak dörzsöli az állát. Van valakinek ötlete?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39776 Dátum:
2016.03.23 szerda, 15:33:36 »
Idézetet írta: Eva - 2016.03.23 szerda, 14:38:27
Sziasztok
én nagyon új vagyok nálatok, bár már a 2. mondeomat nyúzom. Az első I-es volt benzines 1800-as, én hülye eladtam, de hát haladni kell a korral. Most egy III-as TDci van. JAJJJ! 2006-os, 2000cm3. Amit eddig cseréltem: hátsó lengő, turbó elektronika javítás, turbócső csere, kuplung komplett, másfél éve, porlasztok tisztítva, kódolva, főtengely tárcsa, most januárban ismét egy csúcs javítva. Ami a gondom (mindig prémium üzemanyagot tankolok) 2 hete elkezdett füstölni, és lusta. Ja és márka szervízben voltak ezek a javítások
holnap viszem vissza a füstölés miatt.
A gondom: keresek egy olyan szerelőt aki MEGCSINÁLJA az autót nem csak dörzsöli az állát. Van valakinek ötlete?
Németh Viktor, alias Vik, a Lurdyval szember a Ford Petrányinál. PÜ-ben küldöm a számát, személyesen őt keresd. Az utóbbi 3-4 évben hivatalosan is a Ford legjobb magyarországi szerelője, plusz ezen felül külön jól ért a Mondeókhoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39777 Dátum:
2016.03.23 szerda, 16:19:23 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.23 szerda, 10:31:27
Épp most indultam szolnokra, valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.
Holnap viszi a szerelő gépre teszi, de mi van ha holnap nem produkál vészüzemmódot? Akkor is mond valamit a műszer? Mert, hogy nem mindig csinálja, vagy is csak nagyon ritkán és csak indításkor. Mit mondjak neki, hogy addig indítgassa amíg egyszer csak megúnja és vészüzemmódba kapcsol?
Mellesleg épp most böngészem az ebay-t, de nem tudom melyiket rendeljem meg.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39778 Dátum:
2016.03.23 szerda, 18:04:17 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.23 szerda, 10:31:27
Épp most indultam szolnokra, valaki esetleg a környéken akinek van olyan kodolvasója?? Mellesleg mocsok módon füstöl.
Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39779 Dátum:
2016.03.23 szerda, 18:44:56 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.03.23 szerda, 18:04:17
Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!
van kínából is még olcsóbban ugyanaz a minőség
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39780 Dátum:
2016.03.23 szerda, 18:46:57 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.23 szerda, 16:19:23
Holnap viszi a szerelő gépre teszi, de mi van ha holnap nem produkál vészüzemmódot? Akkor is mond valamit a műszer? Mert, hogy nem mindig csinálja, vagy is csak nagyon ritkán és csak indításkor. Mit mondjak neki, hogy addig indítgassa amíg egyszer csak megúnja és vészüzemmódba kapcsol?
Mellesleg épp most böngészem az ebay-t, de nem tudom melyiket rendeljem meg.
Belinkeltem, az nem jó? Ezek voltak a legolcsóbbak, amik belátható időn belül meg is jönnek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39781 Dátum:
2016.03.23 szerda, 18:50:02 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.03.23 szerda, 18:04:17
Ha nagyon füstöl és nincs ereje akkor szinte biztos, hogy turbócső szakadásod van.
Át kell nézni az összes turbó csövet, van-e rajta olajsár. Főképpen az EGR-re menőt!
Ha valóban ez van akkor ne vegyél gyári csövet. Jobban jársz ha az e-bay-ről rendelsz spéci szilikon csövet. (pl. forge)
Drágább, de soha többet nem fog kilyukadni!
Forge árának feléét vettünk ugyanolyan jó, 3 rétegű szilikon csövet:
Ez az EGR alatti, ami a leggyakrabban durran el a gyáriakból:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
Vagy a teljes készlet (MMT6-os váltóhoz):
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39782 Dátum:
2016.03.23 szerda, 19:02:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.23 szerda, 18:50:02
Forge árának feléét vettünk ugyanolyan jó, 3 rétegű szilikon csövet:
Ez az EGR alatti, ami a leggyakrabban durran el a gyáriakból:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
Vagy a teljes készlet (MMT6-os váltóhoz):
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
AndyA
Nekem Forge van
És csak példának írtam, h könnyebben megtalálja miről beszélek.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39783 Dátum:
2016.03.23 szerda, 22:48:01 »
De nagyon rendik vagytok, hogy ennyi klassz tippet adtok. Na meg linket, hogy lássam is miről beszéltek
KÖSZÖNÖM!!!
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39784 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 07:34:42 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.23 szerda, 22:48:01
De nagyon rendik vagytok, hogy ennyi klassz tippet adtok. Na meg linket, hogy lássam is miről beszéltek
KÖSZÖNÖM!!!
A hölgyekkel az átlagnál kevésbé szívózunk már újonckoruktól kezdve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39785 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 07:54:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.24 csütörtök, 07:34:42
A hölgyekkel az átlagnál kevésbé szívózunk már újonckoruktól kezdve.
AndyA
Ez igazán nemes dolog tőletek
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39786 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 08:22:16 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 07:54:47
Ez igazán nemes dolog tőletek
Azért ne igyál előre a medve bőrére. Te majd akkor kapod, ha egy kicsit jobban megismer a csapat, hogy mit bírsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39787 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 08:33:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.24 csütörtök, 08:22:16
Azért ne igyál előre a medve bőrére. Te majd akkor kapod, ha egy kicsit jobban megismer a csapat, hogy mit bírsz.
AndyA
Azért bírom a gyűrődést
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39788 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 09:21:17 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 08:33:37
Azért bírom a gyűrődést
Kezdetben én is azt hittem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39789 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 09:23:02 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.03.24 csütörtök, 09:21:17
Kezdetben én is azt hittem...
dehogy.a gyengék lemorzsolódnak.te is itt vagy még.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39790 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 10:27:19 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.03.24 csütörtök, 09:21:17
Kezdetben én is azt hittem...
És mekkorát tévedtél
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39791 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 10:27:57 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.24 csütörtök, 09:23:02
dehogy.a gyengék lemorzsolódnak.te is itt vagy még.
Pedig a jaguár klub nagyon feni rá a fogát
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39792 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 10:51:01 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.03.24 csütörtök, 09:21:17
Kezdetben én is azt hittem...
Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39793 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:07:58 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 10:51:01
Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény
Pedig nem is Mondeós.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39794 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:10:03 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 10:51:01
Úgy látom még itt vagy, úgy hogy nem lehet az olyan kemény
kitartó, még csak fordja sincs, csak pár ford alkatrésze, azok is a sz@rabbik fajtából
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39795 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:13:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.03.24 csütörtök, 11:10:03
kitartó, még csak fordja sincs, csak pár ford alkatrésze, azok is a sz@rabbik fajtából
Akkor tőle nem veszek alkatrészt
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39796 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:14:29 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 11:13:00
Akkor tőle nem veszek alkatrészt
nem hinném, hogy elbontaná azt az angol förmedvényt. Pedig ha hallgatna ránk már rég megtette volna
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39797 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:17:37 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.03.24 csütörtök, 11:14:29
nem hinném, hogy elbontaná azt az angol förmedvényt. Pedig ha hallgatna ránk már rég megtette volna
És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39798 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:19:33 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 11:17:37
És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot
egy mk1-et esetleg
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39799 Dátum:
2016.03.24 csütörtök, 11:21:12 »
Idézetet írta: Andi - 2016.03.24 csütörtök, 11:17:37
És az áráből vett volna egy fasza megbízható mondeot
ja, még valami, ha még az adminok nem mondták volna, a hölgy fórumtagoknak kötelező a vizespólós profilkép.
Naplózva
Oldalak:
1
...
789
790
791
792
793
794
795
[
796
]
797
798
799
800
801
802
803
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ