Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 14:53:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 820 821 822 823 824 825 826 [827] 828 829 830 831 832 833 834 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13813875 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41300 Dátum: 2016.11.11 péntek, 17:57:17 »

Nekem akkor produkált ilyet amikor a 4-ből kettő izzító meghalt.
láttam aláírásod, neked mértek teljesítményt chip után?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #41301 Dátum: 2016.11.11 péntek, 20:50:04 »

Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni!
Nemrég egy 2004. évj. Jaguar 2.0 D X type autó  tulajdonosa lettem amiben ford mondeo motor van.
Olyan hibajelenségem van, hogy a vizhöfok mutató csak a 2. és max a 3.  vonalig megy fel .
Termosztátot cseréltem az autoban.
Valakinek volt hasonló jelensége??
Esetleg komárom esztergom megyében tudtok ford szerelöt aki tényleg ért az autohoz?
Minden tanácsnak örülnék!
ersekandras1@gmail.com
 
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41302 Dátum: 2016.11.11 péntek, 20:54:15 »

Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni!
Nemrég egy 2004. évj. Jaguar 2.0 D X type autó  tulajdonosa lettem amiben ford mondeo motor van.
Olyan hibajelenségem van, hogy a vizhöfok mutató csak a 2. és max a 3.  vonalig megy fel .
Termosztátot cseréltem az autoban.
Valakinek volt hasonló jelensége??
Esetleg komárom esztergom megyében tudtok ford szerelöt aki tényleg ért az autohoz?
Minden tanácsnak örülnék!
ersekandras1@gmail.com
 

Termosztátot vagy termosztátokat cseréltél?
Mert a főkörin kívül van még egy az olajhűtő melett is, amiből csak gyárit lehet kapni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41303 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:14:20 »

láttam aláírásod, neked mértek teljesítményt chip után?
nem,nem mérettem
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41304 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:20:12 »

nem,nem mérettem
egr dob még hibát?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41305 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:33:20 »

egr dob még hibát?

Helló!

Nekem tavaly december 22000km óta le van dugózva(valószínű elötte is). egyszer dobott hibát, de akkor sem világított miatta a hibajelző lámpa, csak a hibáknál volt.

Elképzelhető hogy módosították a motorvezérlő programját?

Elektromos érzékelő van a végén pedig, nem sima.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41306 Dátum: 2016.11.11 péntek, 21:42:31 »

egr dob még hibát?
persze az folyamatosan dobja
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41307 Dátum: 2016.11.12 szombat, 12:18:49 »

Helló!

Nekem tavaly december 22000km óta le van dugózva(valószínű elötte is). egyszer dobott hibát, de akkor sem világított miatta a hibajelző lámpa, csak a hibáknál volt.

Elképzelhető hogy módosították a motorvezérlő programját?

Elektromos érzékelő van a végén pedig, nem sima.

Köszi!
teljesitményén nem érezhető, hogy remapolták?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41308 Dátum: 2016.11.12 szombat, 16:06:52 »

teljesitményén nem érezhető, hogy remapolták?

Nem vezettem másikat Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #41309 Dátum: 2016.11.12 szombat, 20:48:03 »

Termosztátot vagy termosztátokat cseréltél?
Mert a főkörin kívül van még egy az olajhűtő melett is, amiből csak gyárit lehet kapni.
Csak a fökörben lévő termosztatot cseréltem!
Hol találom a másik termosztátot?
Mi a pontos megnevezése mert a boltokban csak egy termosztátot dob ki a keresö!
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 21:32:57 írta Zsolteey » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41310 Dátum: 2016.11.12 szombat, 20:54:22 »

Termosztátot vagy termosztátokat cseréltél?
Mert a főkörin kívül van még egy az olajhűtő melett is, amiből csak gyárit lehet kapni.
Csak a fökörben lévő termosztatot cseréltem!
Hol találom a másik termosztátot?
Mi a pontos megnevezése mert a boltokban csak egy termosztátot dob ki a keresö!
Olajköri termosztát, csak gyárit lehet kapni, pl cromax.
Nem minden boltban van
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.12 szombat, 21:33:07 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #41311 Dátum: 2016.11.12 szombat, 21:02:58 »

Olajköri termosztát, csak gyárit lehet kapni, pl cromax.
Nem minden boltban van
A vizhöfok érzékelőt hol találom a motortérben?
Lehet hogy azzal van a baj már rendeltem hozzá újat!?
Naplózva
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #41312 Dátum: 2016.11.12 szombat, 21:11:41 »

A vizhöfok érzékelőt hol találom a motortérben?
Lehet hogy azzal van a baj már rendeltem hozzá újat!?
Esetleg egy linket tudnal adni ahol az olajköri termosztátot meg tudnám rendelni??
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41313 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 06:37:06 »

Esetleg egy linket tudnal adni ahol az olajköri termosztátot meg tudnám rendelni??
Tisztelt Fórumtárs!
Bármelyik eredeti Ford alkatrészt forgalmazó cégnél. Pl: www.nagyauto.hu www.cromax.hu wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
andras5278
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #41314 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 07:16:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Bármelyik eredeti Ford alkatrészt forgalmazó cégnél. Pl: www.nagyauto.hu www.cromax.hu wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm!
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #41315 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 13:02:16 »

Sziasztok!
Van egy gondom a motorommal, így leírom hátha találkozott már valaki ilyennel, és esetleg van 5lete rá.
Nemrég kicsit zajosabb kezdett lenni a motorom úgy 1500-2000 ford. között. Gondoltam a turbó alsó nyúlványhoz csatlakozásánál ahol szokott a gumi alátátek gyengülésekor hangot adni. Megnéztem, ott nem volt gond. Másnap reggel már beindítva égtelen nagy kalamoló hang a motorból, mintha valaki egy kalapáccsal ki akarna jönni a motorból. Fémes hangú ütések. De pöccre indult, és ugyanúgy ment, húzott. 2000 ford. fölött teljesen eltűnt álló helyzetben, és haladva a is a bazi nagy motorhang. Szerelőhöz elgurultam, mert nem tudtam mi tévő legyek, s nem lévén 5letem megmutattam neki. Azt mondta, nagy valószínüséggel ekkora hang csak akkor jön ki a motorból ha pl. a dugattyú csapszeg perselye eltörik, és felüt a hengerfejbe a dugattyú e miatt. A hang alapján tényleg ezt lehetett gondolni. Mondta, el kell kezdje alulról és felülről bontani a motort, és meglátszik. Lekapva a hengerfejet, semmi probléma. nem üt bele semmi sehová. A hengeren semmi kopás, gyűrűkön semmi kopás, csapszegperselyek, hajtókar csapágyak a főtengelyen, aztán a nyugvó főtengelycsapágyaknak sincs semmi baja. Mostanra ki lett kapva a motort, totál szétszedve az utolsó csavarig, és semmi. Semmi probléma ami láthatóan ekkora hangot okozhatott volna. A láncterelők műanyag borításán látszik pár nagyobb bekopás, de összevetve a lánchosszat alig futott TDCi-ével semmi hossz különbség. Itt vagyunk egy szétszedett látszólag semmi baja motorral, és felmerül a kérdés, hogy lesz ez jó ha nincs mit javítani rajta? Mielőtt felmerülne a 2-tömegű lendkerék kérdése, mondom, hogy automata az autóm. Nomeg a főtengelyvégi szíjtárcsa volt az első ami le lett kapva, a hang akkor is maradt. Víz nem folyt a hengerbe, a hűtővíz nem bugyogott, a hengerfej tömítés ép.
5let?
Megoldódott a probléma. A főtengely végén lévő tárcsának (ami a citromnak adja át a hajtást) kitört az agyrésze. Valszeg az első szétszerelésnél még keményen beékelődött a kitört rész.
Ime:
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
ubi93
Vendég
« Új hozzászólás #41316 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 14:25:18 »

Sziasztok!

Légyszíves segítsetek, mert a következő problémám lenne az autómmal ( MK3, 2.2 TDCI ):

Egyik pillanatról a másikra történt menet közben, hogy az autó járó motornál semmilyen sebességet nem vesz be, viszont ha leállítom a motort, akkor az összes sebességet szépen veszi. Álló motornál pl. berakom szépen harmadikba és beindítom a motort, akkor hármasban tudok vele menni, viszont másik sebességet már nem vesz be, csak ha újból leállítom a motort. A motor szépen jár, a kuplung pedálnál holtjáték minden rendben van, illetve a teljes kuplungszerkezetet kinyomó csapággyal együtt és kettős tömegűt 16.000 km-el ezelőtt cseréltem nem bontottra, hanem teljesen új gyárira ( 420 ezerért ). Azonban a fentiek alapján még is a kuplungra gondolok, de elsőre a szerelőm se tudta megmondani mi lehet a baj, mert szét kell szedje teljesen.

Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41317 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 14:42:51 »

Sziasztok!

Légyszíves segítsetek, mert a következő problémám lenne az autómmal ( MK3, 2.2 TDCI ):

Egyik pillanatról a másikra történt menet közben, hogy az autó járó motornál semmilyen sebességet nem vesz be, viszont ha leállítom a motort, akkor az összes sebességet szépen veszi. Álló motornál pl. berakom szépen harmadikba és beindítom a motort, akkor hármasban tudok vele menni, viszont másik sebességet már nem vesz be, csak ha újból leállítom a motort. A motor szépen jár, a kuplung pedálnál holtjáték minden rendben van, illetve a teljes kuplungszerkezetet kinyomó csapággyal együtt és kettős tömegűt 16.000 km-el ezelőtt cseréltem nem bontottra, hanem teljesen új gyárira ( 420 ezerért ). Azonban a fentiek alapján még is a kuplungra gondolok, de elsőre a szerelőm se tudta megmondani mi lehet a baj, mert szét kell szedje teljesen.

Előre is köszönöm a segítséget.
valamelyik munkahenger
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #41318 Dátum: 2016.11.15 kedd, 20:58:30 »

persze az folyamatosan dobja
Szia a Dpf-et hogy oldottátok meg?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41319 Dátum: 2016.11.15 kedd, 21:48:09 »

Szia a Dpf-et hogy oldottátok meg?
dpf nélküli eu4.-es vezérlő került bele,mivel szoftveresen nem lehet iktatni
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
szakacsmilan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #41320 Dátum: 2016.11.15 kedd, 22:56:53 »

Sziasztok! Szeretném ha segítenétek! Az autómból nagymértékben fogy a hűtővíz. 100km alatt 1- akár néha 2liter is. A kipufogó nem füstöl (gőzöl) eszeveszetten. Már volt egyszer hengerfej síkoláson és tomítés is lett cserélve.
Az autót 1 hete nem használtam, és ma egy tócsára lettem figyelmes a bal első kerék mögött.
A tócsa nem száradt fel, szóval víz nem lehet. Az ablakmosótartály a túloldalon van.
Lehetséges szerintetek h a hűtővizem jut ide?

http://www.kephost.com/image/vkzk
http://www.kephost.com/image/vkza
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.15 kedd, 22:59:09 írta szakacsmilan » Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130Le 2004.kombi N7BA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41321 Dátum: 2016.11.16 szerda, 11:53:10 »

Sziasztok! Szeretném ha segítenétek! Az autómból nagymértékben fogy a hűtővíz. 100km alatt 1- akár néha 2liter is. A kipufogó nem füstöl (gőzöl) eszeveszetten. Már volt egyszer hengerfej síkoláson és tomítés is lett cserélve.
Az autót 1 hete nem használtam, és ma egy tócsára lettem figyelmes a bal első kerék mögött.
A tócsa nem száradt fel, szóval víz nem lehet. Az ablakmosótartály a túloldalon van.
Lehetséges szerintetek h a hűtővizem jut ide?

http://www.kephost.com/image/vkzk
http://www.kephost.com/image/vkza


Nagyon egyszerűen kiderítheted, hogy mi az a tócsa. Belenyomod az ujjad, utána megszagolod. Ha olaj szaga van, akkor tuti, hogy nem a hűtőfolyadék. Ha nincs szaga és elég bátor vagy és meg mered nyalni, akkor a fagyállónak édeskés íze van.
Naplózva
szadi9025
Vendég
« Új hozzászólás #41322 Dátum: 2016.11.16 szerda, 12:42:52 »

Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy mondeo mk3 tddi-m. A napokban elkezdte azt csinálni, hogy menet közben ujraindul. Kivillannak a fények a műszerfalon, és ha a kuplungot nyomom közbe meg is áll. Volt olyan precedens is, amikor minden mutató úgymaradt. Ez után, csak teljes újraindítás ment. Az utóbbi időben úgy indult hidegen,hogy egy fehér pamacsot lökött ki. Eléggé erőtlennek tünik, a turbó meg olyat csinál mikor eléri a 2e fordulatot más hangja lessz a motornak. Valaki ha tud valamit, vagy hol tudna valaki ránézni gyömrő és nagykáta között. Válaszotok előre is köszönöm. 
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #41323 Dátum: 2016.11.16 szerda, 14:55:39 »

Sziasztok!

Alapjáraton nyikorog a motor,illetve amikor leállítom a leállás pillanatában is.Magasabb fordulaton és menet közben nem.
Fura még,hogy ha alapjáraton benyomom a fékpedált akkor a nyikorgás abbamarad,ha felengedem újra ciripel.
Gondoltam a hosszbordás szíj cserére,de tudom ilyenkor kellene a feszítő görgőket,tárcsákat is cserélni.Lehet a szíj miatt a probléma vagy valami más?

Köszi
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #41324 Dátum: 2016.11.16 szerda, 16:19:05 »

Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy mondeo mk3 tddi-m. A napokban elkezdte azt csinálni, hogy menet közben ujraindul. Kivillannak a fények a műszerfalon, és ha a kuplungot nyomom közbe meg is áll. Volt olyan precedens is, amikor minden mutató úgymaradt. Ez után, csak teljes újraindítás ment. Az utóbbi időben úgy indult hidegen,hogy egy fehér pamacsot lökött ki. Eléggé erőtlennek tünik, a turbó meg olyat csinál mikor eléri a 2e fordulatot más hangja lessz a motornak. Valaki ha tud valamit, vagy hol tudna valaki ránézni gyömrő és nagykáta között. Válaszotok előre is köszönöm. 

Lehet elektromos gond.
Akksi jó, generátor tölt rendesen?
Nekem TDCI-m van, egy évben kétszer csinált hasonlót.
Akkor az volt a baja, hogy a testkábelt az akksi alatt meg kellett csiszolni, pucolni kicsit. Nem érintkezett rendesen.

Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
szadi9025
Vendég
« Új hozzászólás #41325 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 12:57:42 »

Lehet elektromos gond.
Akksi jó, generátor tölt rendesen?
Nekem TDCI-m van, egy évben kétszer csinált hasonlót.
Akkor az volt a baja, hogy a testkábelt az akksi alatt meg kellett csiszolni, pucolni kicsit. Nem érintkezett rendesen.

Köszi megpróba, de nem sikerült. Próbálkozok a Slusszkulcs felé, mert nehezen akarja venni a jelet. Pedig új az elem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:41:05 írta AndyA » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41326 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 13:41:41 »

Köszi megpróba, de nem sikerült. Próbálkozok a Slusszkulcs felé, mert nehezen akarja venni a jelet. Pedig új az elem.

Ne töröld ki az idézet végéről a /quote taget, és utána, alá írd a saját válaszod, különben összeolvad az idézettel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #41327 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 19:43:58 »

Sziasztok!

Esedékes a főtengely ékszíjtárcsám és társai cseréje.
Ékszíjtárcsát illetően, milyen márkát érdemes választani, kinek mi a tapasztalata?

Találtam egy videót, nem túl meggyőző, elvileg új Gates szíjtárcsa (persze lehet, hogy csak épp ez a darab nem kimagaslóan jó)

https://www.youtube.com/watch?v=9zpdJKNsWsg

Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41328 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 19:57:13 »

Sziasztok!

Esedékes a főtengely ékszíjtárcsám és társai cseréje.
Ékszíjtárcsát illetően, milyen márkát érdemes választani, kinek mi a tapasztalata?

Találtam egy videót, nem túl meggyőző, elvileg új Gates szíjtárcsa (persze lehet, hogy csak épp ez a darab nem kimagaslóan jó)

https://www.youtube.com/watch?v=9zpdJKNsWsg



Egy dolog biztos: SWAG-ot ne vegyél.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41329 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:20:06 »

Sziasztok!

Esedékes a főtengely ékszíjtárcsám és társai cseréje.
Ékszíjtárcsát illetően, milyen márkát érdemes választani, kinek mi a tapasztalata?

Találtam egy videót, nem túl meggyőző, elvileg új Gates szíjtárcsa (persze lehet, hogy csak épp ez a darab nem kimagaslóan jó)

https://www.youtube.com/watch?v=9zpdJKNsWsg



Bárdi sajátmárkásat kerüld. Fél évig bírta. Lett helyette SKF vagy valami hasonló, az egyelőre másfél éve hibátlan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41330 Dátum: 2016.11.18 péntek, 09:43:03 »

Egy dolog biztos: SWAG-ot ne vegyél.

Ami ugyanaz mint a Febi. És múltkor nekem a Gates dobozból is Febi feliratú jött ki. Mindkettő fél évet bírta.

Dayco a gyári beszállító állítólag, nekem is az van azóta.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41331 Dátum: 2016.11.18 péntek, 11:31:53 »

Ami ugyanaz mint a Febi. És múltkor nekem a Gates dobozból is Febi feliratú jött ki. Mindkettő fél évet bírta.

Dayco a gyári beszállító állítólag, nekem is az van azóta.

Nekem is Dayco van, árban alig van különbség.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #41332 Dátum: 2016.11.18 péntek, 13:10:11 »

Felújították mind a 4 csúcsot + kapott a vas 4 új izzítógyertyát + újraprogramozás. A próbapad szerint a szivattyú jó. A kérdésem az lenne hogy , el kell telnie bizonyos időnek mire beállnak az új csúcsok , mert bizony hidegen elég szépen kopog a vas 1100-1500 -as fordulat között. Melegen nem tapasztalható a jelenség.
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41333 Dátum: 2016.11.18 péntek, 13:26:25 »

Felújították mind a 4 csúcsot + kapott a vas 4 új izzítógyertyát + újraprogramozás. A próbapad szerint a szivattyú jó. A kérdésem az lenne hogy , el kell telnie bizonyos időnek mire beállnak az új csúcsok , mert bizony hidegen elég szépen kopog a vas 1100-1500 -as fordulat között. Melegen nem tapasztalható a jelenség.

Be kell tanulja a computer az új csúcsokat. 1-2 ezer km is lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #41334 Dátum: 2016.11.18 péntek, 13:34:46 »

Nálam is volt nemrég 2 csúcs csere+ 2 tisztítás és azon kívül ,hogy rondább a hangja, néha a fordulat elkezd ingadozni, nemcsak alapjáraton ,hanem menet közben is. Erre valami tipp? Sajnos még nem tudtam visszavinni a szerelőhöz, mert anyám autója is döglődik, előbb azt kéne üzembiztosra összehozni. Egyébként meg anyámnak nem tűnik fel semmi a Fordon, most ő használja. (új kódokat megkapta a 2 injektor)
még egy: izzótógyertya hibát kijelzi az autó?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.18 péntek, 13:41:10 írta Cobra. » Naplózva

okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #41335 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:04:38 »

Sziasztok,

generátor szabadonfutósítás + hosszbordás szíj cserére szerintetek mi az elfogadható árajánlat? 100 ropi körül mondták az egyik helyen, de én ezt azért sokallom rendesen. Nyilván ha közbe jön egy pár görgőcsere stb,akkor értem, hogy felkúszik az ár, de hát na, a 100 alsóhangon akkor is sok.  Sad
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1127


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41336 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:13:36 »

Sziasztok,

generátor szabadonfutósítás + hosszbordás szíj cserére szerintetek mi az elfogadható árajánlat? 100 ropi körül mondták az egyik helyen, de én ezt azért sokallom rendesen. Nyilván ha közbe jön egy pár görgőcsere stb,akkor értem, hogy felkúszik az ár, de hát na, a 100 alsóhangon akkor is sok.  Sad

Ez az ár munkadíjjal értendő vagy csak az anyag, de így is ugy is nagyon sok

Én ezeket vettem annak idején
SKF VKMA34030 Komplett hosszbordás szíj készlet 43.000 Ft
50 93 0097   Swag ékszíjtárcsa 21.000 Ft
INA szabadonfutó 13 000Ft
ha ehhez hozzáveszem a munkadíjat akkor az lehet 100 000 Ft, de én magam csináltam
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #41337 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:20:08 »

Sziasztok,

generátor szabadonfutósítás + hosszbordás szíj cserére szerintetek mi az elfogadható árajánlat? 100 ropi körül mondták az egyik helyen, de én ezt azért sokallom rendesen. Nyilván ha közbe jön egy pár görgőcsere stb,akkor értem, hogy felkúszik az ár, de hát na, a 100 alsóhangon akkor is sok.  Sad

Szia!

Én házilag cseréltem le itthon.
3 görgő kb 15-20 ezer
Generátorra szabadonfutó 10 körül volt
Főtengely szíjtárcsa 30 környéke.
A szíj az olyan 3-4k.
Munkadíj ugye nem volt, viszont én pluszban esztergáltam a feszítőbe alu "szilenteket".
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41338 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:23:24 »

Sziasztok,

generátor szabadonfutósítás + hosszbordás szíj cserére szerintetek mi az elfogadható árajánlat? 100 ropi körül mondták az egyik helyen, de én ezt azért sokallom rendesen. Nyilván ha közbe jön egy pár görgőcsere stb,akkor értem, hogy felkúszik az ár, de hát na, a 100 alsóhangon akkor is sok.  Sad

ha csak a szíjat cseréled, 5-7.000 ft márkától függően, Ina szabadonfutós csapágy 24.000. Ezekből jön le a kedvesség. Bárdiban ez a 2 dolog megáll 15-16.000 körül.

Ha kell venni még pluszba vezetőgörgőt, szíjfeszítőt (ez asszem kedvezménnyel volt 24e) és főtengely tárcsát (25-30.000) is, akkor az már 'zsebbenyúlósabb'. és reális a munkadíjjal együtt a 100e.De akkor kompletten cseréltek mindent.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #41339 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:31:12 »

Ez az ár munkadíjjal értendő vagy csak az anyag, de így is ugy is nagyon sok

Én ezeket vettem annak idején
SKF VKMA34030 Komplett hosszbordás szíj készlet 43.000 Ft
50 93 0097   Swag ékszíjtárcsa 21.000 Ft
INA szabadonfutó 13 000Ft
ha ehhez hozzáveszem a munkadíjat akkor az lehet 100 000 Ft, de én magam csináltam

Munkadíjjal 100 körül, de ez hasraütés volt. Ilyenkor még azért mire összeállítják a csomagot, kijöhet némileg magasabb összeg...én magam szakmai hozzáértés, szerszámok, és helyszín szűkében sajnos ezt nem fogom tudni megoldani. Ezért is szeretném kicsit körbejárni a témát. Az egész abból indult, hogy jelezték a hosszbordás szíj repedezettségét, és, hogy nem javasolják az egyszerű cseréjét, hiszen szabadonfutó nélkül nem lesz tartós. Ez tök korrekt, mert ezt még én is tudom a TDCI-ről, csak reméltem, hogy egy ideig még elkerül a téma. Egy éven belül kezd sok lenni a kettőstömegű+ kuplung csere, hátsó felfüggesztés csere, zárcsere, izzító cserék, EGR szorulás, porlasztó "tisztogatás", ABS,ESP vezeték szakadás, első lökhárító javíttatás, beázás az anyósülésnél. Most jön újra a hosszbordás, + extraként az első fékeket is cakkum pakk cserélni kéne. Természetesen az éves szűrők + olajcsere már megvolt. És még amiket elfelejtettem  nyes. Na kicsit off topic lett a hsz, de ki kellett magam sírni  falbav.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41340 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:33:33 »

Munkadíjjal 100 körül, de ez hasraütés volt. Ilyenkor még azért mire összeállítják a csomagot, kijöhet némileg magasabb összeg...én magam szakmai hozzáértés, szerszámok, és helyszín szűkében sajnos ezt nem fogom tudni megoldani. Ezért is szeretném kicsit körbejárni a témát. Az egész abból indult, hogy jelezték a hosszbordás szíj repedezettségét, és, hogy nem javasolják az egyszerű cseréjét, hiszen szabadonfutó nélkül nem lesz tartós. Ez tök korrekt, mert ezt még én is tudom a TDCI-ről, csak reméltem, hogy egy ideig még elkerül a téma. Egy éven belül kezd sok lenni a kettőstömegű+ kuplung csere, hátsó felfüggesztés csere, zárcsere, izzító cserék, EGR szorulás, porlasztó "tisztogatás", ABS,ESP vezeték szakadás, első lökhárító javíttatás, beázás az anyósülésnél. Most jön újra a hosszbordás, + extraként az első fékeket is cakkum pakk cserélni kéne. Természetesen az éves szűrők + olajcsere már megvolt. És még amiket elfelejtettem  nyes. Na kicsit off topic lett a hsz, de ki kellett magam sírni  falbav.
ez ilyen.használtautó.

az anyag 80k-ból kijön.m.d.-jal 100 reális.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41341 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:14:15 »

Bárdi sajátmárkásat kerüld. Fél évig bírta. Lett helyette SKF vagy valami hasonló, az egyelőre másfél éve hibátlan.

AndyA

Nekem asszem most is Bárdis van benn és azóta is bírja (Több, mint egy éve). (veled lett boltolva a Bárditól)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41342 Dátum: 2016.11.18 péntek, 21:27:44 »

Nekem asszem most is Bárdis van benn és azóta is bírja (Több, mint egy éve). (veled lett boltolva a Bárditól)

Én is azért mertem megvenni, oszt' mégis... Azaz mégsem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41343 Dátum: 2016.11.18 péntek, 23:02:38 »

Hali..... wave Kis segítség kellene .....Én a médiában és itt is ellentmondásokba ütközöm sajnos .
Az injektor kódok bevitele az ECU-ba. Én úgy tudom hogy a kódot (pl. Delphi programmal ) az adott hengerben lévő injektor kódját adom meg.
Mikor kéri írjam 1 es injektor akkor én az 1 es hengerben lévőt adom meg .
De azt nemtudom hogy a számokat folyamatosan vagy kettesével és kötőjellel kel e megadni mint a  Fordiag és a Forscan képein is vannak? pl. 11-22-33 stb.
Az rendben van hogy az egyest kéri a program hogy írjam akkor én a négyesét írom ? Mivel a 2.0 TDCi váltótól számolja a hengert.?
Vagy estleg úgy kell írni mint a Forscan leirásában és a gyújtási sorrend a lényeg?
Az 1-es hez 1 / 2-höz 4 / 3-hoz 2 /4-hez 3 ?
Ez kicsit magas nekem miért kellene a négyes hengerben lévő injektorhoz a 3 injektor száma.                        
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.18 péntek, 23:05:20 írta Bigzotya » Naplózva

Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #41344 Dátum: 2016.11.19 szombat, 20:56:43 »

Sziasztok!Hideg indítás után a fordulat 750-1000 között ingadozik míg be nem melegszik!Menet közben 1700 fordulatig nagyon fűstől nem éget rendesen!Az adagoló vezérlése javítva lett mert nem indult az autó!Mi lehet a hiba?Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41345 Dátum: 2016.11.19 szombat, 22:18:47 »

Sziasztok!Hideg indítás után a fordulat 750-1000 között ingadozik míg be nem melegszik!Menet közben 1700 fordulatig nagyon fűstől nem éget rendesen!Az adagoló vezérlése javítva lett mert nem indult az autó!Mi lehet a hiba?Előre is köszi a válaszokat!

Izzítógyertyák lettek ellenőrizve/cserélve?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #41346 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 08:42:34 »

Izzítógyertyák lettek ellenőrizve/cserélve?

Azt nem nézték meg!
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41347 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 09:00:49 »

Nálam a Dayco is 30e km utan elkezdett zörögni.
Sziasztok!

Esedékes a főtengely ékszíjtárcsám és társai cseréje.
Ékszíjtárcsát illetően, milyen márkát érdemes választani, kinek mi a tapasztalata?

Találtam egy videót, nem túl meggyőző, elvileg új Gates szíjtárcsa (persze lehet, hogy csak épp ez a darab nem kimagaslóan jó)

https://www.youtube.com/watch?v=9zpdJKNsWsg


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41348 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 09:10:20 »

Nálam a Dayco is 30e km utan elkezdett zörögni.
én körbevarrtam a régi szíjtárcsát.teljesen csendben van. nyes nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41349 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 12:37:14 »

én körbevarrtam a régi szíjtárcsát.teljesen csendben van. nyes nyes
óvatosan vele, mert a rezgéseket most nincs mi elnyelje..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 820 821 822 823 824 825 826 [827] 828 829 830 831 832 833 834 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.