Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:55:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
821
822
823
824
825
826
827
[
828
]
829
830
831
832
833
834
835
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14646424 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
MDani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41350 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 13:43:58 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.11.20 vasárnap, 09:10:20
én körbevarrtam a régi szíjtárcsát.teljesen csendben van.
OMG
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41351 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 14:15:07 »
Idézetet írta: GiN - 2016.11.20 vasárnap, 12:37:14
óvatosan vele, mert a rezgéseket most nincs mi elnyelje..
előtte rezgett most nem rezeg.nyelje el a szabadonfutó
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41352 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 14:42:26 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.11.20 vasárnap, 14:15:07
előtte rezgett most nem rezeg.nyelje el a szabadonfutó
Te tudod. Te még józan vagy ;-)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41353 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 14:52:52 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2016.11.18 péntek, 23:02:38
Hali.....
Kis segítség kellene .....Én a médiában és itt is ellentmondásokba ütközöm sajnos .
Az injektor kódok bevitele az ECU-ba. Én úgy tudom hogy a kódot (pl. Delphi programmal ) az adott hengerben lévő injektor kódját adom meg.
Mikor kéri írjam 1 es injektor akkor én az 1 es hengerben lévőt adom meg .
De azt nemtudom hogy a számokat folyamatosan vagy kettesével és kötőjellel kel e megadni mint a Fordiag és a Forscan képein is vannak? pl. 11-22-33 stb.
Az rendben van hogy az egyest kéri a program hogy írjam akkor én a négyesét írom ? Mivel a 2.0 TDCi váltótól számolja a hengert.?
Vagy estleg úgy kell írni mint a Forscan leirásában és a gyújtási sorrend a lényeg?
Az 1-es hez 1 / 2-höz 4 / 3-hoz 2 /4-hez 3 ?
Ez kicsit magas nekem miért kellene a négyes hengerben lévő injektorhoz a 3 injektor száma.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_01_2015/post-52150-0-51983700-1422659011_thumb.jpg
http://i11.photobucket.com/albums/a167/rossirep/injectors1_zps0583e8f2.jpg
Csináld úgy, ahogy a forscan írja. Én is úgy írtam be és jó. Előtte biztos, ami biztos kiírtam egy papírra, hogy melyik szám hova volt írva. (természetesen ugyanúgy, ahogy a forscan szerint (is) kell beírni.)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.20 vasárnap, 17:27:47 írta AndyA
»
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41354 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 16:45:32 »
Idézetet írta: GiN - 2016.11.20 vasárnap, 14:42:26
Te tudod. Te még józan vagy ;-)
gondolod?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41355 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 18:19:30 »
Hello sziasztok egy kis segicseget szeretnem kerni tölletek ha tudtok 2.0 tdci fmba motorkod villog az izzito lampa es erotlen a motor es nagyon szarul megy daddog a motor melegenis de hidegeg motornal még jobban halani meg fust feher regelente essetleg ti tapasztaltatok mar ijen jelenseget ha igen mi volt a gond az injektorra gyanakodom nagyon gazolajas az egesz injektor de nem vagyok benne biztos aki tud segiteni barmibe nyugotan irjon elöreis köszönöm
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41356 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 18:34:12 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2016.11.20 vasárnap, 18:19:30
Hello sziasztok egy kis segicseget szeretnem kerni tölletek ha tudtok 2.0 tdci fmba motorkod villog az izzito lampa es erotlen a motor es nagyon szarul megy daddog a motor melegenis de hidegeg motornal még jobban halani meg fust feher regelente essetleg ti tapasztaltatok mar ijen jelenseget ha igen mi volt a gond az injektorra gyanakodom nagyon gazolajas az egesz injektor de nem vagyok benne biztos aki tud segiteni barmibe nyugotan irjon elöreis köszönöm
Nem ártana néhány pont és vessző, új mondat és hasonló az autó motortípus megadásán kívül is. Így kicsit nehéz elolvasni, hogy mit is szeretnél...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41357 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 18:38:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.20 vasárnap, 18:34:12
Nem ártana néhány pont és vessző, új mondat és hasonló az autó motortípus megadásán kívül is. Így kicsit nehéz elolvasni, hogy mit is szeretnél...
AndyA
motor kopogást hallani. Füstöl fehéren.erötlen motor.daddog a motor egyenletlenül jár
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41358 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 19:30:18 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2016.11.20 vasárnap, 18:38:44
motor kopogást hallani. Füstöl fehéren.erötlen motor.daddog a motor egyenletlenül jár
Amikor villog a malacfarok, akkor kell hibakódot olvasni. Abból elég sok minden ki tud derülni. Plusz nem árt megnézni, hogy mitől gázolajosak a porlasztók.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41359 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 19:58:10 »
Idézetet írta: szabika9393 - 2016.11.20 vasárnap, 18:38:44
motor kopogást hallani. Füstöl fehéren.erötlen motor.daddog a motor egyenletlenül jár
Ha csak hideg indításnál füstöl fehéren 1-2 percig, akkor izzítógyertya csere
EGR dugózás és akkor már szívósor tisztítás, ha nem lett volna még
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41360 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 20:08:34 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2016.11.20 vasárnap, 08:42:34
Azt nem nézték meg!
Hidegen indításnál azonnal indul!
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
szabika9393
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41361 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 20:20:47 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.11.20 vasárnap, 19:58:10
Ha csak hideg indításnál füstöl fehéren 1-2 percig, akkor izzítógyertya csere
EGR dugózás és akkor már szívósor tisztítás, ha nem lett volna még
értem és az erötlen motor az egr töl is tugya csinálni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41362 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 20:49:37 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2016.11.20 vasárnap, 20:08:34
Hidegen indításnál azonnal indul!
ezek 4 rossz gyertyával is elindulnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41363 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 11:15:26 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.20 vasárnap, 20:49:37
ezek 4 rossz gyertyával is elindulnak.
Ezt én is tudom tanúsítani. Az enyémben sem működött egyik izzító sem és mégis beindult szinte pöccre -6 fokban is.
Naplózva
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41364 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 21:14:06 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, találkoztatok-e már ilyen hibával, vagy mi lehet az oka.
Pár napja a kerékcserém után, elszállt a műszerfalam egyik fele, és a tolatólámpám, aztán néhány km megtétele után a fordulatszámot mutatta de a sebességet nem méri, másnapjára turbó sem indult be, a kérdésem az lenne a turbónak lehet köze az elektromos berendezések meghibásodásához?
Előtte volt egy váltókulissza cserém, a motortérben, esetleg annak lehet köze ezekhez a hibákhoz?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41365 Dátum:
2016.11.21 hétfő, 21:18:44 »
Idézetet írta: GRzoli - 2016.11.21 hétfő, 21:14:06
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, találkoztatok-e már ilyen hibával, vagy mi lehet az oka.
Pár napja a kerékcserém után, elszállt a műszerfalam egyik fele, és a tolatólámpám, aztán néhány km megtétele után a fordulatszámot mutatta de a sebességet nem méri, másnapjára turbó sem indult be, a kérdésem az lenne a turbónak lehet köze az elektromos berendezések meghibásodásához?
Előtte volt egy váltókulissza cserém, a motortérben, esetleg annak lehet köze ezekhez a hibákhoz?
nem.vakumos.
Ellenben a motorteri matatás miatt ellenőrizd a vakumcsoveket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41366 Dátum:
2016.11.22 kedd, 12:52:40 »
Ha a vakumcsovek a helyukon vannak mi okozhatja meg ezt hogy hirtelen nincs turbo? Megneztuk mintha nem lenne szivas benne, a generator szijat csereltek ki, azota nem megy., biztositek tablan esetleg van biztositeka ami tonkre mehet?
A sebvalto esetleg letilthatja a turbom? Most lesz majd cserelve,es a tolatolampa biztositeka sem jo rajta. Es persze a megtett km-t sem szamolja valamint az aktualis sebesseget sem
Mert szamomra ez eleg hihetetlen hogy egyszerre megy tonkre benne minden.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.22 kedd, 13:03:52 írta GRzoli
»
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41367 Dátum:
2016.11.22 kedd, 13:43:18 »
Sziasztok!
Egy hétig állt az autóm. Reggel nem volt hideg (+9 C ) azonnal indult. DE: valószínű nem az összes henger, ami hallható is volt, és iszonyat föstöt okádott. Aztán pár mp után mind elkezdett járni, így a füstölés is megszűnt. Ebből a csekély információból mit tudtok leszűrni? ( porlasztó csúcsok??? motorikusan minden eredeti benne, 310.000 km futással ). Nincs erőtlenség, menetközben nem füstöl, jó a fogyasztás stb )
Köszönettel várom a tippeket!
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41368 Dátum:
2016.11.22 kedd, 14:09:54 »
Idézetet írta: tamas - 2016.11.22 kedd, 13:43:18
Sziasztok!
Egy hétig állt az autóm. Reggel nem volt hideg (+9 C ) azonnal indult. DE: valószínű nem az összes henger, ami hallható is volt, és iszonyat föstöt okádott. Aztán pár mp után mind elkezdett járni, így a füstölés is megszűnt. Ebből a csekély információból mit tudtok leszűrni? ( porlasztó csúcsok??? motorikusan minden eredeti benne, 310.000 km futással ). Nincs erőtlenség, menetközben nem füstöl, jó a fogyasztás stb )
Köszönettel várom a tippeket!
Izzítók rendben?
Pesszimista esetben a leállítás utáni maradék rail-nyomás az egyik, kicsit eresztő PCS-n keresztül gázolajat nyom a hengerbe, és amíg az ki nem ég onnan, addig az a henger nemigen jár rendesen. Ez viszont nem vicces, mert ha elkezd jobban pisilni a PCS, és annyi gázolaj jut be, ami már nem fér el a kompresszió csúcsán, akkor elgörbülhet a hajtókar...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41369 Dátum:
2016.11.22 kedd, 15:24:21 »
Köszi a választ!
Nem tudom az izzítók állapotát. Eddig még semmi gond nem volt a hidegen indítással. Legalábbis tavaly nem. Az idén pedig még nem voltak nagy hidegek.
Most szintén állni fog egy hétig, és hideget sem jeleznek. Kíváncsi vok mi fog történni, bár valóban ijesztő amit írtál. Inkább indítsam be nap, mint nap?
Már gondolkodtam én is a porlasztó csúcsok kiméréssén, illetve átvizsgálásán. Ám azert halogattam, mert azt olvastam épp itt a fórumon is, h az sem tesz jót a rendszernek, ha csak ksizedjük és visszarakjuk a csucsokat. Javaslatod!
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41370 Dátum:
2016.11.22 kedd, 16:47:11 »
Idézetet írta: tamas - 2016.11.22 kedd, 15:24:21
Köszi a választ!
Nem tudom az izzítók állapotát. Eddig még semmi gond nem volt a hidegen indítással. Legalábbis tavaly nem. Az idén pedig még nem voltak nagy hidegek.
Most szintén állni fog egy hétig, és hideget sem jeleznek. Kíváncsi vok mi fog történni, bár valóban ijesztő amit írtál. Inkább indítsam be nap, mint nap?
Már gondolkodtam én is a porlasztó csúcsok kiméréssén, illetve átvizsgálásán. Ám azert halogattam, mert azt olvastam épp itt a fórumon is, h az sem tesz jót a rendszernek, ha csak ksizedjük és visszarakjuk a csucsokat. Javaslatod!
Elsőre az izzítókat nézd meg. Találsz a blokk sebváltó felőli végénél, a hengerfej magasságában egy vastag, piros vezetéket. Ha azt követed, látni fogod, hogy elvezet mind a négy hengerhez, és ha követed, megtalálod az izzítókat. A legegyszerűbb egy lakatfogós árammérőt használni. Ráakasztod a piros vezetékre, és ha abszolút hidegen indítva 250W / 12V ~= 20A x 4 db = 80A körül felvesz, majd lassan csökken, akkor működnek. Ha a 80A arányos részét méred - 60-40-20-0 -, akkor annyival kevesebb gyertya működik.
Ha nincs lakatfogód, akkor macerásabb. Akkor le kell csavarozni a villany hozzávezetést a gyertyákról, és egyenként megmérni őket ellenállás szempontjából a motorblokkot használva a másik pólusnak. Ha szakadást mérsz, akkor az nyilván döglött. Egyébként meg 12V / 20A = 0,6 Ohm körüli értéket kell mérj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41371 Dátum:
2016.11.22 kedd, 17:06:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.22 kedd, 16:47:11
Elsőre az izzítókat nézd meg. Találsz a blokk sebváltó felőli végénél, a hengerfej magasságában egy vastag, piros vezetéket. Ha azt követed, látni fogod, hogy elvezet mind a négy hengerhez, és ha követed, megtalálod az izzítókat. A legegyszerűbb egy lakatfogós árammérőt használni. Ráakasztod a piros vezetékre, és ha abszolút hidegen indítva 250W / 12V ~= 20A x 4 db = 80A körül felvesz, majd lassan csökken, akkor működnek. Ha a 80A arányos részét méred - 60-40-20-0 -, akkor annyival kevesebb gyertya működik.
Ha nincs lakatfogód, akkor macerásabb. Akkor le kell csavarozni a villany hozzávezetést a gyertyákról, és egyenként megmérni őket ellenállás szempontjából a motorblokkot használva a másik pólusnak. Ha szakadást mérsz, akkor az nyilván döglött. Egyébként meg 12V / 20A = 0,6 Ohm körüli értéket kell mérj.
AndyA
Én pont most cseréltem izzítókat, amiket lemértem becsavarás előtt. Én 0,9 Ohmot mértem. (mindegyik zsír új gyári gyertya)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41372 Dátum:
2016.11.22 kedd, 19:10:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.11.22 kedd, 17:06:04
Én pont most cseréltem izzítókat, amiket lemértem becsavarás előtt. Én 0,9 Ohmot mértem. (mindegyik zsír új gyári gyertya)
Olyasmi, mindegy... Ilyen kis Ohmot nem könnyű pontosan mérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41373 Dátum:
2016.11.23 szerda, 07:03:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.22 kedd, 16:47:11
Elsőre az izzítókat nézd meg. Találsz a blokk sebváltó felőli végénél, a hengerfej magasságában egy vastag, piros vezetéket. Ha azt követed, látni fogod, hogy elvezet mind a négy hengerhez, és ha követed, megtalálod az izzítókat. A legegyszerűbb egy lakatfogós árammérőt használni. Ráakasztod a piros vezetékre, és ha abszolút hidegen indítva 250W / 12V ~= 20A x 4 db = 80A körül felvesz, majd lassan csökken, akkor működnek. Ha a 80A arányos részét méred - 60-40-20-0 -, akkor annyival kevesebb gyertya működik.
Ha nincs lakatfogód, akkor macerásabb. Akkor le kell csavarozni a villany hozzávezetést a gyertyákról, és egyenként megmérni őket ellenállás szempontjából a motorblokkot használva a másik pólusnak. Ha szakadást mérsz, akkor az nyilván döglött. Egyébként meg 12V / 20A = 0,6 Ohm körüli értéket kell mérj.
AndyA
Hali!
Én ezt nem értem. Én megmértem lakatfogóval és 50 valahány ampert mértem, nem emlékszem pontosan. Ráadásul a biztosíték táblában is csak egy sárga 60A-os biztosíték van.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41374 Dátum:
2016.11.23 szerda, 08:39:47 »
Idézetet írta: spyware - 2016.11.23 szerda, 07:03:16
Hali!
Én ezt nem értem. Én megmértem lakatfogóval és 50 valahány ampert mértem, nem emlékszem pontosan. Ráadásul a biztosíték táblában is csak egy sárga 60A-os biztosíték van.
Elvileg 250W egy izzító. Arra meg 20A körüli érték jön ki, ha kiszámolod. Én mértem is 80A körülit, ami utána rohamosan kezd csökkenni, mivel a melegebb izzító ellenállása nagyobb, kevesebb villanyt vesz fel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41375 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 21:35:35 »
Ötletet, javaslatot kérnék, hogy szerintetek mi lehet. Egyelőre kicsit értetlenül állok a dolog előtt:
A kocsi volt termosztát cserén. Mindkettő cserélve lett. Utána vízhőfokjelző szépen ott van, ahol kell neki, normál esetben nem esik vissza. Egy jó héttel később a kocsi egyik este egyszercak nem fűt. Az ok: eltűnt a hűtővíz. Se tócsa a kocsi alatt, se semmi.
Másnap teszek bele 2l-t (ekkor lett a szint a MAX-ot jelző vonalnál), elmegyek Szentendrére, ott már csak 1l van benne, viszont útközben fűtött. Beleöntök 1l-t (így ismét a MAX vonalnál a jelzés), Tibi nézi, keresi, hogy hol folyt el a víz, de sehol semmi nyoma. Jűáró motornál pofozgatta a fűtéscsöveket, hogy beinduljon a keringés, majd egy idő után, mikor már nem nagyon volt semmi tipp, elindultam.
Aznap megjártam Pozsonyt oda-vissza, közben 3-4x megálltam a szintet ellenőrizni, de a víz nem fogy, fűtés van. Szóval minden hibátlan. Azóta eltelt egy hónap, a vízszint ugyanott van, jártam vele városban rövid távokat, autópályán 2-300 km-t, és minden oké. Vízszint is, fűtés is. Tegnap este megnézem a szintet, és a MAX-ot jelző vonalnál van (már egy hónapja). Ma d.u. jövök le Békéscsabára. Indulás előtt még mengéztem a szintet, és MAX alatt volt, a vonalnál, ahol kell. Tehát a víz továbbra sem fogy, ott van, ahol kell.
Szóval d.u. indulok, vízhőfokjelző beáll, fűtés hibátlan. Erre olyan Szarvas körül mintha kicsit kezdene hűvös lenni a kocsiban. Nézem, tök hideget fúj. Félreállok, megnézem, és a vízszint nulla, tök eltűnt az egész. Ahol múltkor Tibi nézte, hogy folyik-e, ott néztem most én is, és semmi nyoma.
Kérdés 1: mégis hova a búbánatos pék f*szába tűnik el a hűtővíz?
Kérdés 2: miért random módon csinálja? Az elmúlt egy hónapban 2x is mentem olyan körülmények között, mint ma, és akkor jó volt.
Kérdés 3: mit cseréljek, hogy jó legyen?
Kérdés 4: valakinek csinált már ilyet a kocsija?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41376 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 21:42:05 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.27 vasárnap, 21:35:35
Ötletet, javaslatot kérnék, hogy szerintetek mi lehet. Egyelőre kicsit értetlenül állok a dolog előtt:
A kocsi volt termosztát cserén. Mindkettő cserélve lett. Utána vízhőfokjelző szépen ott van, ahol kell neki, normál esetben nem esik vissza. Egy jó héttel később a kocsi egyik este egyszercak nem fűt. Az ok: eltűnt a hűtővíz. Se tócsa a kocsi alatt, se semmi.
Másnap teszek bele 2l-t (ekkor lett a szint a MAX-ot jelző vonalnál), elmegyek Szentendrére, ott már csak 1l van benne, viszont útközben fűtött. Beleöntök 1l-t (így ismét a MAX vonalnál a jelzés), Tibi nézi, keresi, hogy hol folyt el a víz, de sehol semmi nyoma. Jűáró motornál pofozgatta a fűtéscsöveket, hogy beinduljon a keringés, majd egy idő után, mikor már nem nagyon volt semmi tipp, elindultam.
Aznap megjártam Pozsonyt oda-vissza, közben 3-4x megálltam a szintet ellenőrizni, de a víz nem fogy, fűtés van. Szóval minden hibátlan. Azóta eltelt egy hónap, a vízszint ugyanott van, jártam vele városban rövid távokat, autópályán 2-300 km-t, és minden oké. Vízszint is, fűtés is. Tegnap este megnézem a szintet, és a MAX-ot jelző vonalnál van (már egy hónapja). Ma d.u. jövök le Békéscsabára. Indulás előtt még mengéztem a szintet, és MAX alatt volt, a vonalnál, ahol kell. Tehát a víz továbbra sem fogy, ott van, ahol kell.
Szóval d.u. indulok, vízhőfokjelző beáll, fűtés hibátlan. Erre olyan Szarvas körül mintha kicsit kezdene hűvös lenni a kocsiban. Nézem, tök hideget fúj. Félreállok, megnézem, és a vízszint nulla, tök eltűnt az egész. Ahol múltkor Tibi nézte, hogy folyik-e, ott néztem most én is, és semmi nyoma.
Kérdés 1: mégis hova a búbánatos pék f*szába tűnik el a hűtővíz?
Kérdés 2: miért random módon csinálja? Az elmúlt egy hónapban 2x is mentem olyan körülmények között, mint ma, és akkor jó volt.
Kérdés 3: mit cseréljek, hogy jó legyen?
Kérdés 4: valakinek csinált már ilyet a kocsija?
egr hűtő van még a kocsin?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41377 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 21:43:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.27 vasárnap, 21:42:05
egr hűtő van még a kocsin?
Ha az a kérdés, hogy én kiszedtem-e, akkor a válasz: nem. Ha gyárilag volt benne, akkor még most is van.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41378 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 21:48:46 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.27 vasárnap, 21:43:55
Ha az a kérdés, hogy én kiszedtem-e, akkor a válasz: nem. Ha gyárilag volt benne, akkor még most is van.
dobjátok ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41379 Dátum:
2016.11.27 vasárnap, 22:03:23 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.27 vasárnap, 21:35:35
Ötletet, javaslatot kérnék, hogy szerintetek mi lehet. Egyelőre kicsit értetlenül állok a dolog előtt:
A kocsi volt termosztát cserén. Mindkettő cserélve lett. Utána vízhőfokjelző szépen ott van, ahol kell neki, normál esetben nem esik vissza. Egy jó héttel később a kocsi egyik este egyszercak nem fűt. Az ok: eltűnt a hűtővíz. Se tócsa a kocsi alatt, se semmi.
Másnap teszek bele 2l-t (ekkor lett a szint a MAX-ot jelző vonalnál), elmegyek Szentendrére, ott már csak 1l van benne, viszont útközben fűtött. Beleöntök 1l-t (így ismét a MAX vonalnál a jelzés), Tibi nézi, keresi, hogy hol folyt el a víz, de sehol semmi nyoma. Jűáró motornál pofozgatta a fűtéscsöveket, hogy beinduljon a keringés, majd egy idő után, mikor már nem nagyon volt semmi tipp, elindultam.
Aznap megjártam Pozsonyt oda-vissza, közben 3-4x megálltam a szintet ellenőrizni, de a víz nem fogy, fűtés van. Szóval minden hibátlan. Azóta eltelt egy hónap, a vízszint ugyanott van, jártam vele városban rövid távokat, autópályán 2-300 km-t, és minden oké. Vízszint is, fűtés is. Tegnap este megnézem a szintet, és a MAX-ot jelző vonalnál van (már egy hónapja). Ma d.u. jövök le Békéscsabára. Indulás előtt még mengéztem a szintet, és MAX alatt volt, a vonalnál, ahol kell. Tehát a víz továbbra sem fogy, ott van, ahol kell.
Szóval d.u. indulok, vízhőfokjelző beáll, fűtés hibátlan. Erre olyan Szarvas körül mintha kicsit kezdene hűvös lenni a kocsiban. Nézem, tök hideget fúj. Félreállok, megnézem, és a vízszint nulla, tök eltűnt az egész. Ahol múltkor Tibi nézte, hogy folyik-e, ott néztem most én is, és semmi nyoma.
Kérdés 1: mégis hova a búbánatos pék f*szába tűnik el a hűtővíz?
Kérdés 2: miért random módon csinálja? Az elmúlt egy hónapban 2x is mentem olyan körülmények között, mint ma, és akkor jó volt.
Kérdés 3: mit cseréljek, hogy jó legyen?
Kérdés 4: valakinek csinált már ilyet a kocsija?
vizpumpa alját simitsd meg.ha nedves akkor megtaláltad.
Racsoppen az indito motorra onnan meg elpárolgott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41380 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 09:29:09 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.27 vasárnap, 22:03:23
vizpumpa alját simitsd meg.ha nedves akkor megtaláltad.
Racsoppen az indito motorra onnan meg elpárolgott.
Tök száraz.
Ma teszek bele megint 2l-t, aztán megnézem meddig bírja. Holnap vissza Bp.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41381 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 09:49:05 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 09:29:09
Tök száraz.
Ma teszek bele megint 2l-t, aztán megnézem meddig bírja. Holnap vissza Bp.
Van alsó motorvédő az autódon? Abban elég mennyiség meg tud állni, mielőtt a kocsi alá le tudna folyni, hogy nyomot hagyjon. Menet közben meg elviszi a menetszél.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41382 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 10:29:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 09:49:05
Van alsó motorvédő az autódon? Abban elég mennyiség meg tud állni, mielőtt a kocsi alá le tudna folyni, hogy nyomot hagyjon. Menet közben meg elviszi a menetszél.
AndyA
Nincs rajta.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41383 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 10:34:58 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 10:29:23
Nincs rajta.
Csak remélni tudom a te érdekedben hogy a sok viz nem az utastérben van.....nézd meg a szőnyegeket is.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41384 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 11:47:58 »
Idézetet írta: wofer - 2016.11.28 hétfő, 10:34:58
Csak remélni tudom a te érdekedben hogy a sok viz nem az utastérben van.....nézd meg a szőnyegeket is.
Egy hónap alatt 5l víz az utatérben azért már feltűnt volna
De most megnéztem, és csontszáraz bent minden. Jó "móka" lesz megtalálni a hibát...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41385 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 12:04:56 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 11:47:58
Egy hónap alatt 5l víz az utatérben azért már feltűnt volna
De most megnéztem, és csontszáraz bent minden. Jó "móka" lesz megtalálni a hibát...
Nekem egy csőbilincs okozott hasonló problémát.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41386 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 12:37:45 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 11:47:58
Egy hónap alatt 5l víz az utatérben azért már feltűnt volna
De most megnéztem, és csontszáraz bent minden. Jó "móka" lesz megtalálni a hibát...
Mivel pótoltad, mikor elfolyt? Nekem régi offtopic járgányból a bekevert fagyálló elfolyt, de mikor csak vizet töltöttem bele, azt megtartotta (ez mondjuk télen nem opció). Gondolom a viszkozitásbeli különbség egy alig szivárgó tömítéssel együttműködve okozhatta.
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41387 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 12:45:53 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.11.28 hétfő, 12:37:45
Mivel pótoltad, mikor elfolyt? Nekem régi offtopic járgányból a bekevert fagyálló elfolyt, de mikor csak vizet töltöttem bele, azt megtartotta (ez mondjuk télen nem opció). Gondolom a viszkozitásbeli különbség egy alig szivárgó tömítéssel együttműködve okozhatta.
m
Vagy pl. üzemi nyomás kitolja a gyengélkedő bilincs mellett, hidegen meg nem folyik ugyanott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41388 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 12:58:22 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.11.28 hétfő, 12:37:45
Mivel pótoltad, mikor elfolyt? Nekem régi offtopic járgányból a bekevert fagyálló elfolyt, de mikor csak vizet töltöttem bele, azt megtartotta (ez mondjuk télen nem opció). Gondolom a viszkozitásbeli különbség egy alig szivárgó tömítéssel együttműködve okozhatta.
m
Most akkor ezt gondold végig, mert azt írod, hogy a fagyállónál sűrűbb a víz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41389 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:13:34 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.28 hétfő, 12:58:22
Most akkor ezt gondold végig, mert azt írod, hogy a fagyállónál sűrűbb a víz...
Hát nem. Az etilénglikol viszkozitása 16-szoros a vízhez képest.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41390 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:17:57 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.28 hétfő, 12:58:22
Most akkor ezt gondold végig, mert azt írod, hogy a fagyállónál sűrűbb a víz...
Én ilyet nem mondtam :] Most rákerestem a neten, és valóban, ha növeled a tf%-ot, nő az oldat sűrűsége. De ezt anno a nagypolákom nem tudta, és a fagyálló kifolyt belőle, a víz meg nem. Már nem emlékszem mi okozta, de valamit cseréltem benne amitől megjavult.
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41391 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:24:08 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.11.28 hétfő, 13:17:57
Én ilyet nem mondtam :] Most rákerestem a neten, és valóban, ha növeled a tf%-ot, nő az oldat sűrűsége. De ezt anno a nagypolákom nem tudta, és a fagyálló kifolyt belőle, a víz meg nem.
Már nem emlékszem mi okozta, de valamit cseréltem benne amitől megjavult.
m
Best help ever
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41392 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:28:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 12:45:53
Vagy pl. üzemi nyomás kitolja a gyengélkedő bilincs mellett, hidegen meg nem folyik ugyanott.
AndyA
Nade az elmúlt 1 hónapban, amíg nem eresztette a vizet, addig mentem vele vagy 600km-t, autópályán, sietősen is, városban is, erősen fűtve, stb. Szóval az az érdekes, hogy a tegnapival megegyező üzemet is kapott az elmúlt 1 hónap során, amikor hibátlanul tette a dolgát.
Most holnap feltöltöm nyakig, aztán megyek haza. Remélem azért felérek fűtéssel (ha nem, akkor utántöltök). Utána meg megy hibakeresésre.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41393 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:34:32 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 13:24:08
Best help ever
Jóvammá' 25 éve volt. Hűtőt bizonyosan cseréltem, arra emlékszem. Ha nem az utastér felé folyik el, akkor előbb-utóbb csak hagy valami nyomot ahol szivárog...
m
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 13:40:46 írta makrobi
»
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41394 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:40:16 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 13:24:08
Best help ever
Most miért? Cseréljél te is "valamit" (bármi random dolgot, ami épp a kezedbe kerül) az autóba és jó lesz
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41395 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:43:49 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.11.28 hétfő, 13:34:32
Jóvammá' 25 éve volt.
Hűtőt bizonyosan cseréltem, arra emlékszem.
Ha nem az utastér felé folyik el, akkor előbb-utóbb csak hagy valami nyomot ahol szivárog...
m
Hajdú helyett Gorenje?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41396 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 13:54:16 »
Idézetet írta: Domi - 2016.11.28 hétfő, 13:43:49
Hajdú helyett Gorenje?
már megérte benézni...
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41397 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 14:18:51 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.11.28 hétfő, 12:58:22
Most akkor ezt gondold végig, mert azt írod, hogy a fagyállónál sűrűbb a víz...
a fagyálló mindig hamarabb megtalálja a lyukat.ez teljesen biztos
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41398 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 14:28:16 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.11.28 hétfő, 14:18:51
a fagyálló mindig hamarabb megtalálja a lyukat.ez teljesen biztos
Mondjuk az igaz, hogy a víz felületi feszültsége majd' duplája az etilén-glikolnak, ami azt jelenti, hogy a fagyálló hamarabb kezd el szivárogni, mert nem "dugítja el" maga előtt a kijáratot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41399 Dátum:
2016.11.28 hétfő, 14:53:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.11.28 hétfő, 14:28:16
Mondjuk az igaz, hogy a víz felületi feszültsége majd' duplája az etilén-glikolnak, ami azt jelenti, hogy a fagyálló hamarabb kezd el szivárogni, mert nem "dugítja el" maga előtt a kijáratot.
AndyA
Légköri nyomás felett beszélni felületi feszültségről??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
821
822
823
824
825
826
827
[
828
]
829
830
831
832
833
834
835
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ