Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:25:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 822 823 824 825 826 827 828 [829] 830 831 832 833 834 835 836 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14645200 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41400 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 15:28:50 »

Légköri nyomás felett beszélni felületi feszültségről??   hehe

Mindig van, légköri nyomás felett is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #41401 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 15:55:25 »

Best help ever  vigyor3


Domi nyugodj meg! Csak a hengereken keresztül mehet el a víz...  eplus2 Elégeti a motor.  nyes
Utastrébe nem megy.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41402 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:10:10 »


Domi nyugodj meg! Csak a hengereken keresztül mehet el a víz...  eplus2 Elégeti a motor.  nyes
Utastrébe nem megy.

 taps taps taps 2funny

Legalább szépen kimossa a kormot a kipuffból... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41403 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:59:43 »

Nincs rajta.
neked semmi se jó? violent nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41404 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 17:01:52 »


Domi nyugodj meg! Csak a hengereken keresztül mehet el a víz...  eplus2 Elégeti a motor.  nyes
Utastrébe nem megy.
akkor csak hf vagy gátrepedés a blokkon.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #41405 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:33:17 »

Magamtól nem jöttem eddig rá (azért nem olyan egyértelmű): az olajköri termosztát olajban vagy hűtővízben van? És kiszedéskor mennyi távozik a megfelelő folyadékból?
Naplózva

Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41406 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:50:15 »

taps taps taps 2funny

Legalább szépen kimossa a kormot a kipuffból... eplus2
A motormosást nem így kell csinálni? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.28 hétfő, 21:52:22 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41407 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:51:08 »


Domi nyugodj meg! Csak a hengereken keresztül mehet el a víz...  eplus2 Elégeti a motor.  nyes
Utastrébe nem megy.
Jah, így már oké. Már kezdtem megijedni, hogy vizesek lesznek a szőnyegek  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41408 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:51:54 »

akkor csak hf vagy gátrepedés a blokkon.... eplus2
Gátrepedés... Ez egy autó, nem egy pornószínésznő  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41409 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 23:03:22 »

Magamtól nem jöttem eddig rá (azért nem olyan egyértelmű): az olajköri termosztát olajban vagy hűtővízben van? És kiszedéskor mennyi távozik a megfelelő folyadékból?

Víz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41410 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 23:08:03 »

Jah, így már oké. Már kezdtem megijedni, hogy vizesek lesznek a szőnyegek  vigyor3

Befolyik a víz a hengerbe, aztán a lukas dugattyúdon keresztül folyik tovább le a motorba Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41411 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:27:54 »

Nade az elmúlt 1 hónapban, amíg nem eresztette a vizet, addig mentem vele vagy 600km-t, autópályán, sietősen is, városban is, erősen fűtve, stb. Szóval az az érdekes, hogy a tegnapival megegyező üzemet is kapott az elmúlt 1 hónap során, amikor hibátlanul tette a dolgát.

Most holnap feltöltöm nyakig, aztán megyek haza. Remélem azért felérek fűtéssel (ha nem, akkor utántöltök). Utána meg megy hibakeresésre.
Update: tegnap este beleöntöttem majd' 3l-t, akkor is még a MAX vonal alatt volt. (Este beleöntés után láttam, hogy a tartály mellett folyik a lötty, úgyhogy kicsit "megörültem", hogy csak a tartály a lukas. Aztán kiderült, hogy a töksötétben a lötty egy részét a túlfolyóba öntöttem, ezért folyt a tartály mellett...  falbav ) Ma reggel a szint ugyanaz. Este megyek haza. Meglátjuk, hogy felérek-e fűtéssel, vagy sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41412 Dátum: 2016.11.29 kedd, 20:29:40 »

Gátrepedés... Ez egy autó, nem egy pornószínésznő  eplus2
neked mind1,az is megvót,ez is megvót.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41413 Dátum: 2016.11.29 kedd, 20:30:15 »

Magamtól nem jöttem eddig rá (azért nem olyan egyértelmű): az olajköri termosztát olajban vagy hűtővízben van? És kiszedéskor mennyi távozik a megfelelő folyadékból?
ugyanúgy a vízben,csak az olajat hűti saját körön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41414 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:23:23 »

Update: tegnap este beleöntöttem majd' 3l-t, akkor is még a MAX vonal alatt volt. (Este beleöntés után láttam, hogy a tartály mellett folyik a lötty, úgyhogy kicsit "megörültem", hogy csak a tartály a lukas. Aztán kiderült, hogy a töksötétben a lötty egy részét a túlfolyóba öntöttem, ezért folyt a tartály mellett...  falbav ) Ma reggel a szint ugyanaz. Este megyek haza. Meglátjuk, hogy felérek-e fűtéssel, vagy sem.

Na mi van? Mi lett?

Esküszöm, kb ugyanúgy izgulok érted, mint hogy Jani visszakapjon valamennyi suskát a kamu nepperektől verés nélkül...

 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41415 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:57:20 »

Na mi van? Mi lett?

Esküszöm, kb ugyanúgy izgulok érted, mint hogy Jani visszakapjon valamennyi suskát a kamu nepperektől verés nélkül...

 hehe
Hazaértem, a kocsi végig fűtött, itthon megnéztem, és pont annyi lötty van benne, mint tegnap este. Nem fogyott semennyi.  Undecided

Tippem nincs, hogy mi lehet. Nem folyamatosan eszi a fagyállót, nem km arányosan fogy a szint, nem terheléstől függ, de még csak nem is hőmérséklettől. Hanem egyszer csak gondol egyet, és elereszti (inkontinencia b+  vigyor3 ).
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41416 Dátum: 2016.11.29 kedd, 22:00:01 »

Hazaértem, a kocsi végig fűtött
innentől minket nem is érdekel nyes eplus2 semmi kaland szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #41417 Dátum: 2016.11.30 szerda, 22:13:08 »

Köszönöm a válaszokat.
Domi, hűtősapka zár rendesen? Nekem Audinál volt hasonló, igaz nem ilyen mértékű fogyással, ott a hűtősapka csere megoldotta (egy időre, mert utána az egyik vízcső is eresztett, de az már folyamatosan).
Naplózva

Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41418 Dátum: 2016.11.30 szerda, 22:33:14 »

Köszönöm a válaszokat.
Domi, hűtősapka zár rendesen? Nekem Audinál volt hasonló, igaz nem ilyen mértékű fogyással, ott a hűtősapka csere megoldotta (egy időre, mert utána az egyik vízcső is eresztett, de az már folyamatosan).
Hutosapka? Az mi? Meg hol van? Vagy arra a kupara gondolsz, amit letekerek, ha bele akarok tolteni? Mert az nyilvan zar rendesen. Meg ha ott tolt volna ki eddig kb 6l lottyot, az csak feltunt volna.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
greed
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #41419 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 09:06:38 »

Sziasztok,

Megosztom a problémám, hátha valakinek volt már hasonló. Adott TDCI 2.0 2002-es. Nem igazán ment az autó padló gázra szinte egyáltalán nem reagált, így elkezdtük keresni a problémát. Először arra gyanakodtunk, hogy elmegy a turbónyomás, kapott szilikon csöveket, ledugóztuk az egr-t, kipucoltuk a map szenzort. Nem változott semmit.. Vettem is egy másik turbót hátha az adta meg magát (még nem került be)
Egyébként nagyon szépen jár a motor, nem dob semmilyen hibakódot, egyszerűen csak nem úgy megy ahogy kellene. Az utóbbi időben ahogy jött a hideg észrevettem, hogy minél hidegebb van annál jobban megy és az erő is megjön 1800-2000 körül teljesen korrekt, bár a padlózásra továbbra sem úgy reagál ahogy kellene, de érezhetően jobb ahogy megjön a fordulat. Diag 80-90 fok közötti hőmérsékletet hoz..

Esetleg van valakinek valami tippje, hogy milyen irányba keressük a hibát?
Naplózva
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41420 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 09:58:29 »

Sziasztok! Hozzájutottam egy új Egr szelephez. Kérdésem az lenne hogy ennek a típusnak a működési elvét leírná valaki aki vágja? A régi egr-t füstölés miatt lezártam. Kipucolásnál nagyon elvolt tömödve, főleg a kis csatorna amiben mozgott a szelep. Nem értem ha ott nem kapott füstöt mitől kormolt, ez rejtély. pucolás után is u úgy kormolt. A kis szelepet kézzel nagyon nehéz megmozdítani befelé de nem lehetetlen. az új Egr nek meg be sem tudom nyomni. Ha akkora erő kell neki mi nyitja és zárja? Mert azon a kis vákum-csövön keresztül kétlem hogy akkora szívónyomás alakul hogy a szeleptányért behúzza. Ami még feltűnt az újnál, az egy lemezke besajtolva peremmel a szelepházba. annak mi a célja? a régibe ez nem volt  help
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41421 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:12:27 »

Hazaértem, a kocsi végig fűtött, itthon megnéztem, és pont annyi lötty van benne, mint tegnap este. Nem fogyott semennyi.  Undecided

Tippem nincs, hogy mi lehet. Nem folyamatosan eszi a fagyállót, nem km arányosan fogy a szint, nem terheléstől függ, de még csak nem is hőmérséklettől. Hanem egyszer csak gondol egyet, és elereszti (inkontinencia b+  vigyor3 ).
Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szóló fórumtárshoz. eljen Nézd meg és próbakép cseréld le a hűtősapkát. Ti a rendszer túlnyomásos(1.2bar), így a 102-105°C víz még nem forr. Viszont ha a sapka nem zár rendesen akkor a vized már 100°C-on felforr és a vizet kinyomja a túlfolyón keresztül a szabadba gőz formájában. Szerintem megér egy próbát. Az új sapka ára nincs 3000 Ft. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41422 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:28:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szóló fórumtárshoz. eljen Nézd meg és próbakép cseréld le a hűtősapkát. Ti a rendszer túlnyomásos(1.2bar), így a 102-105°C víz még nem forr. Viszont ha a sapka nem zár rendesen akkor a vized már 100°C-on felforr és a vizet kinyomja a túlfolyón keresztül a szabadba gőz formájában. Szerintem megér egy próbát. Az új sapka ára nincs 3000 Ft. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a tippet. De ha mondjuk tényleg ez a hiba, akkor nem kellene ennek valami látható jelének lennie? A fagyálló színezett, meg ugye nem sima víz, tehát ha elpárolog, akkor csak kéne valami színes lecsapódást látni, vagy ehhez hasonlót. Meg ugye az is fura, hogy simán kibír 6-700km-t anélkül, hogy akár egy csepp is eltűnne belőle, majd gondol egyet, és elereszti magát, és 3l-t töltök rá. Persze nyilván örülnék neki, ha egy 3e Ft-os akármi megoldaná a dolgot.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41423 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:31:33 »

Sziasztok! Hozzájutottam egy új Egr szelephez. Kérdésem az lenne hogy ennek a típusnak a működési elvét leírná valaki aki vágja? A régi egr-t füstölés miatt lezártam. Kipucolásnál nagyon elvolt tömödve, főleg a kis csatorna amiben mozgott a szelep. Nem értem ha ott nem kapott füstöt mitől kormolt, ez rejtély. pucolás után is u úgy kormolt. A kis szelepet kézzel nagyon nehéz megmozdítani befelé de nem lehetetlen. az új Egr nek meg be sem tudom nyomni. Ha akkora erő kell neki mi nyitja és zárja? Mert azon a kis vákum-csövön keresztül kétlem hogy akkora szívónyomás alakul hogy a szeleptányért behúzza. Ami még feltűnt az újnál, az egy lemezke besajtolva peremmel a szelepházba. annak mi a célja? a régibe ez nem volt  help


Itt nagyságrendileg +95%-ban mindenkinek ledugózott az egr szelepe...kár hogy rábeszéltek az újra.
De gondolom azt nem mondták hogy a szivosort is ki kell takaritani,visszarakás előtt.?
A célja a jobb emisszió kialakulása lenne,és hamarabb melegszik fel a motor a visszaforditott kipuff gázoktól..röviden.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41424 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:35:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szóló fórumtárshoz. eljen Nézd meg és próbakép cseréld le a hűtősapkát. Ti a rendszer túlnyomásos(1.2bar), így a 102-105°C víz még nem forr. Viszont ha a sapka nem zár rendesen akkor a vized már 100°C-on felforr és a vizet kinyomja a túlfolyón keresztül a szabadba gőz formájában. Szerintem megér egy próbát. Az új sapka ára nincs 3000 Ft. wave
Tisztelettel László! worship

Ez csak 2 sebből vérzik...lenne kigyó effekt ( sziszegő hang   eplus2 ), meg képi jelenség ..gőz formájában.
De lehet rosszul gondolom.....vagy nem,de az biztos  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41425 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:48:36 »

Itt nagyságrendileg +95%-ban mindenkinek ledugózott az egr szelepe...kár hogy rábeszéltek az újra.
De gondolom azt nem mondták hogy a szivosort is ki kell takaritani,visszarakás előtt.?
A célja a jobb emisszió kialakulása lenne,és hamarabb melegszik fel a motor a visszaforditott kipuff gázoktól..röviden.

Levan még dugózva, de a gondom az hogy Németbe használom sokat, helyben, a német adót is fizetem utána. Mivel nemrég a magasnyomású érzékelő miatt el kellett vonatnom így ADAC biztit is kötöttem. Ha a közeljövőben valami gondja adódna a helyi erők bizony ránéznek és nem akarok gondot. Így is az eur 4 normát én súgtam nekik adókiszámoláshoz mert ők másképp számozzák az eur-normákat. A forgalmiban lévő 10-es kóddal nem tudtak mit kezdeni. Aki nekem elszállította az autót előtte diagolta, és szólt a ledugozott szelepért. A szívósor is természetesen tisztítva lett. Engem csak a mük.elve érdekelne mit mikor és mi nyítja azt a szelepet.
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41426 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 11:24:35 »

Ez csak 2 sebből vérzik...lenne kigyó effekt ( sziszegő hang   eplus2 ), meg képi jelenség ..gőz formájában.
De lehet rosszul gondolom.....vagy nem,de az biztos  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
A túlfolyócső le van vezetve az alváz felé. A túlfolyó cső keresztmetszete elég nagy így nem biztos hogy sziszeg. A gőz meg menet közben elég nehezen érzékelhető, mivel a cső végén már inkább folyadék. Viszont remélem mielőbb kiderül a turpisság, mert egy nem mindennapi jelenséggel állunk szemben. Szurkolok Domi fórum,társnak. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41427 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 11:46:26 »

https://cromax.hu/blog/minden-amit-az-egr-szeleprol-tudni-kell/



Levan még dugózva, de a gondom az hogy Németbe használom sokat, helyben, a német adót is fizetem utána. Mivel nemrég a magasnyomású érzékelő miatt el kellett vonatnom így ADAC biztit is kötöttem. Ha a közeljövőben valami gondja adódna a helyi erők bizony ránéznek és nem akarok gondot. Így is az eur 4 normát én súgtam nekik adókiszámoláshoz mert ők másképp számozzák az eur-normákat. A forgalmiban lévő 10-es kóddal nem tudtak mit kezdeni. Aki nekem elszállította az autót előtte diagolta, és szólt a ledugozott szelepért. A szívósor is természetesen tisztítva lett. Engem csak a mük.elve érdekelne mit mikor és mi nyítja azt a szelepet.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41428 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 14:34:30 »


Nagyon szépen köszönöm. Egyben választ kaptam arra is miért volt fekete nyálkás a ledugózott Egr szelep belülről és hozzákapcsolódó coolercső meg szívósor. Motor levegőztető rendszer hibát írtak. Hol is találom én azt? lehet azt orvosolni?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
bigud
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #41429 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:28:29 »

Sziasztok!
4 db porlasztócsúcsomból 3 kuka.  falbav
Tud valaki megbízható felújítót Heves megye (Eger) környékén?
Vagy olyan valakit, aki valóban bevizsgáltat árul bontottan?  (Delphi-rendszer, persze..  Roll Eyes )
Kösz előre is!
Naplózva

MK3 Mondeo Turnier Sport 2.0 TDCI 131hp Euro 4.  6-os váltó  2004.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41430 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:35:03 »

Sziasztok!
4 db porlasztócsúcsomból 3 kuka.  falbav
Tud valaki megbízható felújítót Heves megye (Eger) környékén?
Vagy olyan valakit, aki valóban bevizsgáltat árul bontottan?  (Delphi-rendszer, persze..  Roll Eyes )
Kösz előre is!
valahol gödöllőn van egy cég....

https://sites.google.com/site/dieselgsite/kapcsolat
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41431 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:49:09 »

valahol gödöllőn van egy cég....

https://sites.google.com/site/dieselgsite/kapcsolat

Gödöllőn Papp Csabiék vannak: www.dieselgodollo.hu

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41432 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 19:51:43 »

Gödöllőn Papp Csabiék vannak: www.dieselgodollo.hu

AndyA
rájuk gondoltam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41433 Dátum: 2016.12.02 péntek, 13:52:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szóló fórumtárshoz. eljen Nézd meg és próbakép cseréld le a hűtősapkát. Ti a rendszer túlnyomásos(1.2bar), így a 102-105°C víz még nem forr. Viszont ha a sapka nem zár rendesen akkor a vized már 100°C-on felforr és a vizet kinyomja a túlfolyón keresztül a szabadba gőz formájában. Szerintem megér egy próbát. Az új sapka ára nincs 3000 Ft. wave
Tisztelettel László! worship
Na ma lett világos számomra, hogy ez nem simán egy tekerős fedél, hanem ilyen nyomásmegtartó/kieresztő szerepe is van, és hogy hiába csak egy sapka, ez is tönkremehet. Így már értem, hogy miért mondtátok a cseréjét.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #41434 Dátum: 2016.12.03 szombat, 16:10:45 »

Hazaértem, a kocsi végig fűtött, itthon megnéztem, és pont annyi lötty van benne, mint tegnap este. Nem fogyott semennyi.  Undecided

Tippem nincs, hogy mi lehet. Nem folyamatosan eszi a fagyállót, nem km arányosan fogy a szint, nem terheléstől függ, de még csak nem is hőmérséklettől. Hanem egyszer csak gondol egyet, és elereszti (inkontinencia b+  vigyor3 ).
Szerintem vízpumpa lesz az. Szemét, mert a forró blokkon hamar párolog a szivárgó víz.
Tibcsiék tudnak olyat, hogy nyomás alá helyezik a hűtőrendszert és nézik, hogy csökken-e a nyomás? Esetleg érdemes lenne keresni olyan helyet, ahol tudnak ilyet.
Korábban az mk3-on nálam is csináltak ilyet. A kiegyenlítő tartály sapkája helyére tesznek egy spéci kupakot, rajta manométer és szelep. Felpumpálják, nézi, hogy csökken-e.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Coppfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #41435 Dátum: 2016.12.03 szombat, 21:36:13 »

Szép napot (estét ) Mindenkinek.
Lehet hogy amit írok már volt a fórumon, de új vagyok itt . Így előre is bocsánat ha olyat kérdezek ami már szóba került.

A lényeg nemrég vettem egy 2005 ös 2.0 tdci 85 kw os Mondeót.  Következő probléma ált elő. Menet közben a fordulatszám mérő elkezd ingadozni, ( a motor fordulata nem változik). majd a kilométeróra 0 ára áll. A motorvisszajelző világít.
2 hibakódot kaptam:
U2200  Érvénytelen 'Távolságmérő' adat
U1262  SCP (J1850) Kommunikáció Bus hiba

Van benne valami chip, az okozhatja?
Aki megnézte az nem tudott ezzel mit kezdeni Sad

Valakinek ötlet mire számoljak. Előre is köszönet a válaszokért.
  
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.04 vasárnap, 09:10:38 írta Coppfy » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41436 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 13:32:09 »

Szép napot (estét ) Mindenkinek.
Lehet hogy amit írok már volt a fórumon, de új vagyok itt . Így előre is bocsánat ha olyat kérdezek ami már szóba került.

A lényeg nemrég vettem egy 2005 ös 2.0 tdci 85 kw os Mondeót.  Következő probléma ált elő. Menet közben a fordulatszám mérő elkezd ingadozni, ( a motor fordulata nem változik). majd a kilométeróra 0 ára áll. A motorvisszajelző világít.
2 hibakódot kaptam:
U2200  Érvénytelen 'Távolságmérő' adat
U1262  SCP (J1850) Kommunikáció Bus hiba

Van benne valami chip, az okozhatja?
Aki megnézte az nem tudott ezzel mit kezdeni Sad

Valakinek ötlet mire számoljak. Előre is köszönet a válaszokért.
  
Szia.
A csatlakozásokat nézd meg először műszerfal mögött,kormánynál,biztitáblánál.
( U előjel a hálózati kommunikációs rendszer hiba).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Coppfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #41437 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 17:14:57 »

Szia.
A csatlakozásokat nézd meg először műszerfal mögött,kormánynál,biztitáblánál.
( U előjel a hálózati kommunikációs rendszer hiba).


Megnézem,
Köszönöm
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #41438 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:22:38 »

sziasztok. Köszönöm az eddigi válaszokat.
 
Egykis segítség kellene, mik lehetnek a hibák:

- az autó hidegindítás után (párperc melegítő alapjárat -5c) utána 1700-as fordulatt felett a befecskendezők iszonyat hangosan kerregnek (amíg hideg a motor).

-indítás után mintha hidegen kihagyna 1 henger de stabil az alapjárat csak a hangja furcsa.

-Lakatfogóval mérve 60A az izzítás és csökken (Beru B2-GN939 FORDOS gyári dobozos izzítógyertyák), elvileg 15A az áramfelvételük. (akkor ezek jók?)

-az autóban 230.000Km van megnézessem a befecskendezőket?
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41439 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 16:37:01 »

sziasztok. Köszönöm az eddigi válaszokat.
 
Egykis segítség kellene, mik lehetnek a hibák:

- az autó hidegindítás után (párperc melegítő alapjárat -5c) utána 1700-as fordulatt felett a befecskendezők iszonyat hangosan kerregnek (amíg hideg a motor).

-indítás után mintha hidegen kihagyna 1 henger de stabil az alapjárat csak a hangja furcsa.

-Lakatfogóval mérve 60A az izzítás és csökken (Beru B2-GN939 FORDOS gyári dobozos izzítógyertyák), elvileg 15A az áramfelvételük. (akkor ezek jók?)

-az autóban 230.000Km van megnézessem a befecskendezőket?

Elvileg 20A, így 80 körülről kellene induljon. Szedd le őket, és mérd meg egyenként. Az az egy nem izzító gyertya is okozhat érdekes hangokat a többi működő mellett.

Meg mondjuk diagnosztika, alapjárati szállított mennyiségek korrekciója mennyi, hibakód van-e stb., szóval a szokásos rutin.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41440 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:15:05 »

Sziasztok!

A válasz biztosan le van írva ebben a topikban, de most nincs időm 830 oldalt átolvasni.
Ma az M0-on cserben hagyott a gép. Nem gyorsult mint azelőtt, füstölt is rendesen.

Hol és mivel kezdjem a kálváriát?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #41441 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:28:25 »

Sziasztok!

A válasz biztosan le van írva ebben a topikban, de most nincs időm 830 oldalt átolvasni.
Ma az M0-on cserben hagyott a gép. Nem gyorsult mint azelőtt, füstölt is rendesen.

Hol és mivel kezdjem a kálváriát?

Gyanítom, nem nem a '94-es benzines MK1-edben van TDCi motor... Frissítsd az aláírásodat.

Egyébként innen nézve kb. bármi lehet a baja. Hibakódolvasás kéne, mert tippelgetni, találgatni a fotelból bárki tud, de a megoldáshoz nem leszel sokkal közelebb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41442 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:36:58 »

Sziasztok!

A válasz biztosan le van írva ebben a topikban, de most nincs időm 830 oldalt átolvasni.
Ma az M0-on cserben hagyott a gép. Nem gyorsult mint azelőtt, füstölt is rendesen.

Hol és mivel kezdjem a kálváriát?


Talán az EGR alatti turbócső repedés keresésnél és utána a többit is átnézni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41443 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:38:10 »

Gyanítom, nem nem a '94-es benzines MK1-edben van TDCi motor... Frissítsd az aláírásodat.

Egyébként innen nézve kb. bármi lehet a baja. Hibakódolvasás kéne, mert tippelgetni, találgatni a fotelból bárki tud, de a megoldáshoz nem leszel sokkal közelebb.
OK, köszönöm a választ. Ezzel fogom kezdeni, még csak abban kellene segítség, hogy hol, kivel. Bp jó, de Pest megye is jó lehet.

Az aláírást próbáltam, nem engedi, jeleztem a rendszeradmin felé.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41444 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 17:40:14 »

Talán az EGR alatti turbócső repedés keresésnél és utána a többit is átnézni
Az EGR alatt rendesen tele van olajsárral minden, de sajnos most nincs műhelyem ahol tudnék dolgozni, így most Valakire is szükségem van, aki ezt megtenné.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41445 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:09:06 »

Nos, a kérdés az, hogy ki tudna abban segíteni, hogy kódokat olvasson, és/vagy EGR alatti cső repedést ellenőrizzen.

Vannak itt is cégek a közelben, de ha már van valaki a fórumon, akkor inkább ő.
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #41446 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:11:49 »

Elvileg 20A, így 80 körülről kellene induljon. Szedd le őket, és mérd meg egyenként. Az az egy nem izzító gyertya is okozhat érdekes hangokat a többi működő mellett.

Meg mondjuk diagnosztika, alapjárati szállított mennyiségek korrekciója mennyi, hibakód van-e stb., szóval a szokásos rutin.

AndyA

Köszi,
az "alapjárati szállított mennyiségek korrekciója" forscanben megtalálom valahol? ,de mekkora a határ érték? Hibakód nincs sehol. A forscan rengeteg adatot kiír de nemtudom mettől meddig a jó érték és honnantól kezdjek aggódni, pl beszívott levegő mennyiség alapjáraton/fordulaton,  meg alapjárati töltő nyomás vagy hasonlók. (lehetne valami táblázat a jó értékhatárokról motoronként: FMBA).
ui: hideg autónál hallom a turbót dolgozni, melegnél viszont nem. a rudazata max 1cm mozdul 2000 fordulatig (vákum vezérelt).

az izzítógyertyákat meg megnézem, jó márka a beru vagy inkább bosch-t vegyek ha kikell cserélni mind a 4db-ot?.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41447 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:36:50 »

Na szóval megyek sík úton 100 -as tempó hatodikban semmi erőltetés.Egyszer csak villog a malacfarok újra el sem alszik gyujtásra téve már  villog.Indul rendesen alapjárat stabil.Nem füstöl emelkedőre felfelé sem .Nem áll le a motor magától.A tapasztalatom,hogy gyengébben megy de lehet vele haladni.
Kérdésem lehet ez turbocső pinci repedés? Bár attól gondolom gyujtáson nem villogna, vagy tévedek?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #41448 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:42:50 »

Elvileg 20A, így 80 körülről kellene induljon. Szedd le őket, és mérd meg egyenként. Az az egy nem izzító gyertya is okozhat érdekes hangokat a többi működő mellett.

Meg mondjuk diagnosztika, alapjárati szállított mennyiségek korrekciója mennyi, hibakód van-e stb., szóval a szokásos rutin.

AndyA

Hali.

Akkor valaki magyarázza már el nekem, hogy ha a 4 izzítógyertya 80A vesz fel kezdetben akkor hogy lehet az, hogy egy 60A biztosíték nem olvad ki. Mert ugye 60A biztosíték van az izzítógyertya bizti helyén (legalábbis nálam).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #41449 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:44:07 »

Régebben volt szó itt a fórumon, javítási kézikönyvekről. Most elérhető valahol?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 822 823 824 825 826 827 828 [829] 830 831 832 833 834 835 836 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.