Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:05:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
829
830
831
832
833
834
835
[
836
]
837
838
839
840
841
842
843
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639345 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41750 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 16:09:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.19 csütörtök, 16:03:03
98%-ban én is Auchannál tankolok, ráadásul nem is a prémiumot. Volt olyan, hogy két napot csillaggarázsban állt az autó -10 fokban és simán indult. Most kb 2 km-t mentem a szervizig és addig belefagyott a csőbe a gázolaj. Előtte a +7 °C-os garázsban állt.
2 km alatt még a víznek sem szabadott volna belefagynia, főleg, hogy nem kevés a visszatérő és a szivattyúzott go, szóval bőven mozgásban van tartva...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41751 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 17:51:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.19 csütörtök, 14:20:44
Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).
Én meg - 21 fokot is.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41752 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 20:18:34 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.19 csütörtök, 16:09:41
2 km alatt még a víznek sem szabadott volna belefagynia, főleg, hogy nem kevés a visszatérő és a szivattyúzott go, szóval bőven mozgásban van tartva...
Hát pedig igen. Annyit állt a motor, amíg bementem a szervizbe. Utána már nehezebben indult, de beindult. Utána fél napot állt kint, de már nem tudták beindítani. Mindegy is mi történt, most már működik és, ha nem jön közbe semmi, nem sokáig lesz az enyém.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41753 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 20:20:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.19 csütörtök, 20:18:34
Hát pedig igen. Annyit állt a motor, amíg bementem a szervizbe. Utána már nehezebben indult, de beindult. Utána fél napot állt kint, de már nem tudták beindítani. Mindegy is mi történt, most már működik és, ha nem jön közbe semmi, nem sokáig lesz az enyém.
bosszúból eladtad?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41754 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 20:22:21 »
Idézetet írta: alf® - 2017.01.19 csütörtök, 20:20:40
bosszúból eladtad?
Az is benne van a pakliban.
Be lesz számítva (jelen állás szerint). Bár eléggé nevetséges árat akarnak adni érte. (eurotaxos számolásos) A másik verzió az lesz, hogy kivonatom ideiglenesen, a másikra lesz átíratva a kötelező bónusza, ezt meg meghirdetem. A harmadik, hogy betolom egy olyan kereskedésbe, ahol megveszik osztjónapot.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.19 csütörtök, 20:26:23 írta Lacika71
»
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41755 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 20:43:26 »
Idézetet írta: Danx - 2017.01.18 szerda, 12:34:03
Sziasztok,
Van egy MK3 TDCI2.0 2004-es mondeom, ami megadta magát, magasnyomású+injektor. Érdeklődni szeretnék, hogy Győrben tudtok-e szerelőt ajánlani.
Köszönöm előre is!
Megy pü
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
OTIBOR
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41756 Dátum:
2017.01.20 péntek, 10:49:32 »
Sziasztok!
Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs
). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41757 Dátum:
2017.01.20 péntek, 11:26:22 »
Idézetet írta: OTIBOR - 2017.01.20 péntek, 10:49:32
Sziasztok!
Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs
). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?
Sokan kétszer-háromszor cseréltek termosztátot, mire jó lett
Illetve László írta pár napja, 1-2 hete, hogy a motor hátuljánál ahol van egy Y alakú elágazás, ott van egy visszacsapó szelep, ami esetleg még problémás lehet.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41758 Dátum:
2017.01.20 péntek, 11:51:53 »
Idézetet írta: OTIBOR - 2017.01.20 péntek, 10:49:32
Sziasztok!
Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs
). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem így lett tervezve a Mondeo. Sajnos a Ford olajköri termosztátja egy gyenge konstrukció, ehhez még hozzá jön a trehány beszállítói minőség. A termosztát legkisebb tömítetlensége is jelentős visszahűlést eredményez. Új termosztát vételekor még a boltban érdemes átfújással ellenőrizni a termosztát megfelelő tömítettségét alap helyzetben. Ha átereszt ott kell másikat kérni. A probléma oka köztudott. Nincs a termosztát középső része, megfelelően központosan megvezetve. Így nyitás és zárás közben elmozdulhat, aminek a következménye a nem megfelelő zárás, és az ebből adódó visszahűlés. Szerencsére az általam említett visszacsapó szelep nagyon ritkán hibásodik meg. A visszahűlés oka 99%-ban termosztát hibából adódik.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.20 péntek, 11:54:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41759 Dátum:
2017.01.20 péntek, 12:04:02 »
Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.
Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41760 Dátum:
2017.01.20 péntek, 12:09:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.20 péntek, 12:04:02
Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.
Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
Vagy nem szív??
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41761 Dátum:
2017.01.20 péntek, 12:10:37 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.20 péntek, 12:09:21
Vagy nem szív??
Szívni szív, legalábbis valamennyit biztos, mert ha emelt fordulattal járatom, akkor nem áll le.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41762 Dátum:
2017.01.20 péntek, 12:28:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.20 péntek, 12:10:37
Szívni szív, legalábbis valamennyit biztos, mert ha emelt fordulattal járatom, akkor nem áll le.
Én az autóról beszélek...
Nem a szűrőd xar?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41763 Dátum:
2017.01.20 péntek, 12:45:02 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.20 péntek, 12:28:57
Én az autóról beszélek...
Nem a szűrőd xar?
Én is.
Passz. Fél éve lett cserélve gyárira.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41764 Dátum:
2017.01.20 péntek, 15:18:00 »
Tisztelt Fórumtársak!
Ebben a szokatlan nagy hidegben javaslom nektek a Bárdinál kapható kleen-flo dízel üzemanyag adalékot(
www.kleen-flo.hu
). 1 teli tankhoz télen 1.5-2 dl nyáron 1 dl elég. Évek óta használom és nagyon elégedett vagyok vele télen nyáron egyaránt. Az adaléknak komoly dermedésgátló hatásán kívül egyéb hasznos tulajdonságai is vannak. Pl keni a forgó mozgó kopó alkatrészeket. Tisztán tartja a szelepeket a porlasztó csúcsokat stb...stb. Az ára megfizethető. A 4 l kiszerelés a leggazdaságosabb. Használatát csak javasolni tudom minden fórumtársamnak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41765 Dátum:
2017.01.20 péntek, 19:01:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.20 péntek, 12:04:02
Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.
Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
sokhelyen lehet baj.nagynyomású pumpedli,résolajvisszavezetés,olajszűrő csatlakozásai.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41766 Dátum:
2017.01.21 szombat, 21:43:19 »
Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41767 Dátum:
2017.01.21 szombat, 22:36:29 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.01.21 szombat, 21:43:19
Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???
nem valószínű.hibakódolvasás kellene amikor világít az izzítójel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41768 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 08:26:22 »
Sziasztok! Terhelés váltásnál 1200 környéken bekopog a motor hidegen melegen is, mintha egy harkály kopogtatna ütemre. Elég zavaró. Hibakod nincs, az auto megy rendesen. Valakinek tapasztalata a tünettel? Köszönöm!
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41769 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 12:00:24 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.01.22 vasárnap, 08:26:22
Sziasztok! Terhelés váltásnál 1200 környéken bekopog a motor hidegen melegen is, mintha egy harkály kopogtatna ütemre. Elég zavaró. Hibakod nincs, az auto megy rendesen. Valakinek tapasztalata a tünettel? Köszönöm!
Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41770 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 14:40:48 »
Idézetet írta: Attila925 - 2017.01.21 szombat, 21:43:19
Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???
Motorleállítás nélkül, azonnal kell kódot olvasni. He leállítod, és nem tárolt hiba, akkor nem fogod megtalálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41771 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:07:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.20 péntek, 12:04:02
Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.
Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41772 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 15:46:44 »
Idézetet írta: Petike86 - 2017.01.22 vasárnap, 15:07:32
Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás
Amióta nekimentem a fúróval, csak egyre rosszabb lesz neki...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41773 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 16:12:41 »
Idézetet írta: Petike86 - 2017.01.22 vasárnap, 15:07:32
Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás
ez egy tipikus szakértői vélemény....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41774 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 17:30:14 »
Sziasztok,
Off C-Max
automata
1.6 TDCi problémára tudnátok ötleteket adni? A hibajelenség :
Direktben van a váltó, fékezéskor időnként lefullad. Ilyenkor furán akadozik a motor majd megáll. EGR nemrégen lett cserélve.
Merre induljunk el?
Köszi!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41775 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 18:13:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.22 vasárnap, 15:46:44
Amióta nekimentem a fúróval, csak egyre rosszabb lesz neki...
AndyA
Azóta sokáig bírta, úgyhogy ne okold magad.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41776 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 18:15:57 »
Idézetet írta: Petike86 - 2017.01.22 vasárnap, 15:07:32
Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás
Még kb 1-2 hétig lesz az enyém (jelen állás szerint). Be lesz számítva egy off-ba. Még így is, ahogy van. Van benn ott olyan is, amit sok helyen bontószökevénynek hívnak. Ezt megcsinálom legalább annyira, hogy elinduljon és elmenjen normálisan odáig.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41777 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 23:10:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.22 vasárnap, 18:15:57
Még kb 1-2 hétig lesz az enyém (jelen állás szerint). Be lesz számítva egy off-ba. Még így is, ahogy van. Van benn ott olyan is, amit sok helyen bontószökevénynek hívnak. Ezt megcsinálom legalább annyira, hogy elinduljon és elmenjen normálisan odáig.
Elég volt és feladtad?Mi lesz helyette?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41778 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 06:13:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.22 vasárnap, 12:00:24
Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Köszönöm szépen! Ma meg is nézem
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41779 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 06:53:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.22 vasárnap, 12:00:24
Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem nem kéne a kezdő fórumtársat megijeszteni. A forscan-nal mért korrekciós értékek esetében 3.5-4 esetén kell igazán aggódni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41780 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 07:27:10 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2017.01.22 vasárnap, 23:10:31
Elég volt és feladtad?Mi lesz helyette?
Nem adtam fel, csak felidegesített, hogy reggel mennék melózni, aztán Budakalászról fordulhattam vissza, majd a szerelőtől autómentővel kell hazahoznom jópézé, mert hozzá sem tudnak kezdeni ahhoz, amiért odavittem. Amúgy egy Astra J. 1.6 115 LE-s Sedan.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41781 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 08:51:29 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.23 hétfő, 07:27:10
Nem adtam fel, csak felidegesített, hogy reggel mennék melózni, aztán Budakalászról fordulhattam vissza, majd a szerelőtől autómentővel kell hazahoznom jópézé, mert hozzá sem tudnak kezdeni ahhoz, amiért odavittem. Amúgy egy Astra J. 1.6 115 LE-s Sedan.
Benzines.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
OTIBOR
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41782 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 12:39:32 »
Idézetet írta: László - 2017.01.20 péntek, 11:51:53
Tisztelt Fórumtárs!
Nem így lett tervezve a Mondeo. Sajnos a Ford olajköri termosztátja egy gyenge konstrukció, ehhez még hozzá jön a trehány beszállítói minőség. A termosztát legkisebb tömítetlensége is jelentős visszahűlést eredményez. Új termosztát vételekor még a boltban érdemes átfújással ellenőrizni a termosztát megfelelő tömítettségét alap helyzetben. Ha átereszt ott kell másikat kérni. A probléma oka köztudott. Nincs a termosztát középső része, megfelelően központosan megvezetve. Így nyitás és zárás közben elmozdulhat, aminek a következménye a nem megfelelő zárás, és az ebből adódó visszahűlés. Szerencsére az általam említett visszacsapó szelep nagyon ritkán hibásodik meg. A visszahűlés oka 99%-ban termosztát hibából adódik.
Tisztelettel László!
Rendben, akkor irány vissza a szervíz. Köszönöm a segítséget, remélhetőleg a következővel nem lesz gond..
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41783 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 13:59:07 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.23 hétfő, 08:51:29
Benzines.
Az. Hiszed vagy sem, ez volt az első dízelem (meg az utolsó is). Szerintem is az autó benzinnel megy. Tetszett a megtehető 1000-1050 km egy tankkal, de semmi több.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41784 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 15:48:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.23 hétfő, 13:59:07
Az. Hiszed vagy sem, ez volt az első dízelem (meg az utolsó is). Szerintem is az autó benzinnel megy. Tetszett a megtehető 1000-1050 km egy tankkal, de semmi több.
Xarból merítettél, az mk3 tdci semmi másra nem jó, csak hogy elvegye a kedvedet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41785 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 16:10:58 »
SZiasztok,
Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci
Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41786 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 16:23:14 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2017.01.23 hétfő, 16:10:58
SZiasztok,
Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci
Köszi
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=B19BC20CC6ADF192BB0020BECA138177.fcvas511
Begépeled az alvázszámot és kiírja, hogy mi van gyárilag az autódban.
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41787 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 16:27:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.23 hétfő, 16:23:14
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=B19BC20CC6ADF192BB0020BECA138177.fcvas511
Begépeled az alvázszámot és kiírja, hogy mi van gyárilag az autódban.
Köszönöm!!!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41788 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 17:07:42 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.23 hétfő, 15:48:12
Xarból merítettél, az mk3 tdci semmi másra nem jó, csak hogy elvegye a kedvedet...
Tisztelt Fórumtárs!
Érdekes én közel 10 éve elégedett vagyok a gépemmel. Nem kéne ennyire alázni a diesel gépeket főleg nem a TDCI motorokat. Ahogy elnézem az aláírásodat a te gépsárkányodat se Trabant motor hajtja.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.23 hétfő, 17:09:29 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41789 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 19:50:35 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2017.01.23 hétfő, 16:10:58
SZiasztok,
Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci
Köszi
Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41790 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:23:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.23 hétfő, 19:50:35
Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.
AndyA
Nekem Euro 4 és nincs. ? .
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41791 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:30:25 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.01.23 hétfő, 20:23:36
Nekem Euro 4 és nincs. ? .
Azt hogyan? Elírták...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41792 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:33:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.23 hétfő, 20:30:25
Azt hogyan? Elírták...?
AndyA
Nem elírás, alvázszám alapján Euro 4-es Etis-en.
Euro 4-es motor az N7BA és az N7BB utóbbiban van részecskeszűrő.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41793 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:45:13 »
Idézetet írta: László - 2017.01.23 hétfő, 17:07:42
Tisztelt Fórumtárs!
Érdekes én közel 10 éve elégedett vagyok a gépemmel. Nem kéne ennyire alázni a diesel gépeket főleg nem a TDCI motorokat. Ahogy elnézem az aláírásodat a te gépsárkányodat se Trabant motor hajtja.
Tisztelettel László!
Én is + van benne Dpf-is ,és semmi gondom vele,csak beülök és hajtom,nem olyan rosszak ezek csak 1 kicsit oda kell figyelni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.23 hétfő, 21:04:28 írta H. Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41794 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:51:14 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.23 hétfő, 08:51:29
Benzines.
Fűnyíró.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41795 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 20:54:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.23 hétfő, 19:50:35
Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.
AndyA
Az enyém is euro 4-es és nincs.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41796 Dátum:
2017.01.24 kedd, 08:45:44 »
Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41797 Dátum:
2017.01.24 kedd, 08:54:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.01.24 kedd, 08:45:44
Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...
Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére...
Kell venni egy rendeset, hiába drágább.
És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41798 Dátum:
2017.01.24 kedd, 09:28:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.24 kedd, 08:54:02
Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére...
Kell venni egy rendeset, hiába drágább.
És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.
AndyA
Nekem meg azóta is a bárdis van fenn. Azt még te szerezted nekem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41799 Dátum:
2017.01.24 kedd, 09:40:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.24 kedd, 09:28:12
Nekem meg azóta is a bárdis van fenn. Azt még te szerezted nekem.
Én is azért mertem anno megvenni. Úgy tűnik, erősen változó a minősége...
Most valami listaáron 45 ezres nemtudommelyik van benne lassan másfél éve, eddig semmi baja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
829
830
831
832
833
834
835
[
836
]
837
838
839
840
841
842
843
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ