Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
828
829
830
831
832
833
834
[
835
]
836
837
838
839
840
841
842
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639076 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41700 Dátum:
2017.01.11 szerda, 15:46:42 »
Sziasztok,
ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41701 Dátum:
2017.01.11 szerda, 15:51:32 »
Idézetet írta: lali002 - 2017.01.11 szerda, 15:46:42
Sziasztok,
ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Bontósoktól új fűtőlap, hozzá új üléshuzat, esetleg egy új ülés...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41702 Dátum:
2017.01.11 szerda, 18:03:26 »
Idézetet írta: lali002 - 2017.01.11 szerda, 15:46:42
Sziasztok,
ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?
Köszönöm a válaszokat előre is!
e60 bmw-kben tipikus gond. tudok benne segíteni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41703 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:18:31 »
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41704 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:30:44 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
2 nagy doboz féktisztító spray.esetleg előtte beáztatni benzinbe(arra még jó a benzin),hogy feloldja a nagyját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ALEXMONDEO
Vendég
Tdci rászkodás
«
Új hozzászólás #41705 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:33:20 »
Üdv. Ford Mondeo 2.0 Tdci . 2002-es évjárat. 1600-as fordulattól 2500-ig rászkodik a kaszni. Alapjáraton is olyan 1200 tól 1800-ig ha felpörgetem. Szerintetek mi lehet a baj? Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41706 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:37:38 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
Sok türelemmel, könyékig érő gumikesztyűvel, eldobható játszóruhában, olyan helyen, ahol nem baj, ha még a plafon is koszos lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41707 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:38:44 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
Kitakarítás után dugózd le az EGR-t és nem kell még egyszer kitakarítani. Néha (havonta kb) hibakód törlés (már, ha dob rá) és kész.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41708 Dátum:
2017.01.11 szerda, 22:12:40 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
A szivosort én már olajlemosóba vinném az autószerelőhöz.....ezt tanácsolom is.a többit leirták
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41709 Dátum:
2017.01.11 szerda, 22:41:00 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
A szívósort magasnyomású mosóval a mostam igaz nyáron.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41710 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 08:09:17 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.11 szerda, 21:18:31
Sziasztok!
2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?
Köszi a segítséget előre is!
C.
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertya cseréje "némi önbizalmat, tapasztalatot, és gyakorlatot" igényel. Nem árt ha van egy 5-25 Nm nyomatékkulcsod. Ha nincs, javaslom a kisebb erőkarral rendelkező T kulcs használatát. Cseréltem már egy pár fórumos gépen is gyertyát. Tapasztalat: takaritás után meleg az-az 60-70°C-os motornál meglocsolod bőven a gyertyák tövét, WD 40-el. Pár perc múlva óvatosan érzéssel meglazítod majd ki-be hajtogatva, lassan teljesen kicsavarod. Kihajtás közben se sajnáld a WD40-et. Ha érzéssel és türelemmel végzed a munkát nem lesz baj. A meghúzási nyomatékkal óvatosan, mivel mindössze 13 Nm. A szívósor levétele után a torkokat ragaszd le nehogy beleejts valamit a a torokba. A szívósor takarításhoz javaslom a Brigéciol 2000 erősebb változatot és a féktisztító spray-t.. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 09:58:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41711 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 10:37:22 »
Idézetet írta: László - 2017.01.12 csütörtök, 08:09:17
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertya cseréje "némi önbizalmat, tapasztalatot, és gyakorlatot" igényel. Nem árt ha van egy 5-25 Nm nyomatékkulcsod. Ha nincs, javaslom a kisebb erőkarral rendelkező T kulcs használatát. Cseréltem már egy pár fórumos gépen is gyertyát. Tapasztalat: takaritás után meleg az-az 60-70°C-os motornál meglocsolod bőven a gyertyák tövét, WD 40-el. Pár perc múlva óvatosan érzéssel meglazítod majd ki-be hajtogatva, lassan teljesen kicsavarod. Kihajtás közben se sajnáld a WD40-et. Ha érzéssel és türelemmel végzed a munkát nem lesz baj. A meghúzási nyomatékkal óvatosan, mivel mindössze 13 Nm. A szívósor levétele után a torkokat ragaszd le nehogy beleejts valamit a a torokba. A szívósor takarításhoz javaslom a Brigéciol 2000 erősebb változatot és a féktisztító spray-t.. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Köszönöm a hasznos tippeket, igen, a netes leírások és youtube videok alapján összeszedtem a szükséges hozzávalókat, van nyomatékkulcs is, már két napja kis csavarlazítóval beáztattam, egyedül hosszított fejű 10-es kulcs nem volt, emiatt félbeszakadt a művelet, azt ma veszek és folytatom tovább, így viszont a meleget nem tudom neki produkálni, csak ha előtte újra visszateszem a szívósort. (Ami nagyon nem könnyű, mert a szívósor előtt fut két elég merev cső, amit elég körülményes volt megemelni, hogy a szívósort kiemelhessem...)
A szívósor és az EGR tisztításán kívül van még valami, amit érdemes itt elvégezni, ha már ennyire szétkaptam a dolgot?
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41712 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 10:43:30 »
Sziasztok!
Megtörtén a töltőlevegő hűtéscső cseréje...
Hát nem csak egy két ló volt "szélnek" eresztve hanem egy fél ménes. Jelentősen változott az autó gázreakciója... Megérte
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 10:45:21 írta WildDaemon
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41713 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 11:29:54 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.12 csütörtök, 10:37:22
Köszönöm a hasznos tippeket, igen, a netes leírások és youtube videok alapján összeszedtem a szükséges hozzávalókat, van nyomatékkulcs is, már két napja kis csavarlazítóval beáztattam, egyedül hosszított fejű 10-es kulcs nem volt, emiatt félbeszakadt a művelet, azt ma veszek és folytatom tovább, így viszont a meleget nem tudom neki produkálni, csak ha előtte újra visszateszem a szívósort. (Ami nagyon nem könnyű, mert a szívósor előtt fut két elég merev cső, amit elég körülményes volt megemelni, hogy a szívósort kiemelhessem...)
A szívósor és az EGR tisztításán kívül van még valami, amit érdemes itt elvégezni, ha már ennyire szétkaptam a dolgot?
Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban.
Tisztzelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41714 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 11:47:44 »
Idézetet írta: László - 2017.01.12 csütörtök, 11:29:54
Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban.
Tisztzelettel László!
Igen, azzal kezdtem az elején
Tudsz esetleg errea stiftre egy pontos nevet adni? Bocsánat, megtaláltam!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 12:29:34 írta Cirip2
»
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
Cirip2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41715 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 18:09:42 »
Idézetet írta: László - 2017.01.12 csütörtök, 11:29:54
Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban.
Tisztzelettel László!
Tisztelt László és mindenki aki hozzászólásával segített!
Egy kis helyzetjelentés, hogy hol tartok most.
Szóval a szívósor leoperálása sikerült és mivel egy napot áztattam a gyertyákat csavarlazítóban, meglepően könnyen (hideg motorral) megindultak és sikerült is őket kilazítani, kiszedni.
Nos, a négyből kettő rossz volt, ez akkor derült ki, mikor kiszedés után rámértem.
A szívósor ázik petróleumban, az EGR szelepet is tisztítom, aztán jön az összerakás.
Az a kérdésem csak, hogy azt a részt, amire a szívósor illeszkedik, a motor felől, azt mivel és hogyan érdemes tisztítani, hogy ne gyömöszöljem be a lerakódást a motorba, és ne is ártsak neki valami erős maró szerrel?
Naplózva
2004-es 2.0 tdci ghia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41716 Dátum:
2017.01.13 péntek, 08:35:27 »
Idézetet írta: Cirip2 - 2017.01.12 csütörtök, 18:09:42
Tisztelt László és mindenki aki hozzászólásával segített!
Egy kis helyzetjelentés, hogy hol tartok most.
Szóval a szívósor leoperálása sikerült és mivel egy napot áztattam a gyertyákat csavarlazítóban, meglepően könnyen (hideg motorral) megindultak és sikerült is őket kilazítani, kiszedni.
Nos, a négyből kettő rossz volt, ez akkor derült ki, mikor kiszedés után rámértem.
A szívósor ázik petróleumban, az EGR szelepet is tisztítom, aztán jön az összerakás.
Az a kérdésem csak, hogy azt a részt, amire a szívósor illeszkedik, a motor felől, azt mivel és hogyan érdemes tisztítani, hogy ne gyömöszöljem be a lerakódást a motorba, és ne is ártsak neki valami erős maró szerrel?
Tisztelt Fórumtárs!
A szívótorok belső és külső felületét egy erős porszívó, egy kisebb keményfa darab, és egy tiszta rongy segítségével és együttes használatával gond nélkül megtudod tisztítani. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy most a beszerelés előtt kellene még az izzítógyertya furatot kitisztítani az általam készített a FAQ-ban leírt célszerszámmal. Örülök, hogy sikerült baj nélkül a kivétel. Természetesen mind a 4 gyertyát cseréld ki, független attól, hogy 2 még jól működik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41717 Dátum:
2017.01.14 szombat, 13:43:38 »
Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41718 Dátum:
2017.01.14 szombat, 16:55:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.14 szombat, 13:43:38
Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.
Bízd inkább szakemberre. Megjavítani, felújítani úgysem tudod otthon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41719 Dátum:
2017.01.14 szombat, 17:46:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.14 szombat, 13:43:38
Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.
vezérlés rögzítő szerszám kell hozzá, úgyse fog neked sikerülni otthon
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 20:40:11 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41720 Dátum:
2017.01.14 szombat, 20:27:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.14 szombat, 16:55:48
Bízd inkább szakemberre. Megjavítani, felújítani úgysem tudod otthon.
AndyA
Nem is megjavítani akarom, hanem kiszerelni és elvinni a szerelőhöz. Az autó egyelőre nem tud mozogni (be sem indul, ha pedig igen, le is áll).
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41721 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 16:54:17 »
Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41722 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 16:56:35 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.15 vasárnap, 16:54:17
Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
Hívd fel holnap mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, mert ide nem jár.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41723 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 17:55:08 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.15 vasárnap, 16:54:17
Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
Lehet rosszul tudom, de az ötszögletű kulcsos a beragadó, amin nincs ilyen az az új.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 vasárnap, 20:29:45 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41724 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 18:15:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.15 vasárnap, 16:56:35
Hívd fel holnap mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, mert ide nem jár.
Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41725 Dátum:
2017.01.15 vasárnap, 18:33:50 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.15 vasárnap, 18:15:48
Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.
itt a válasz:
2004 elötti:
https://cromax.hu/fekrendszer/fekhidraulika/hatso_feknyereg/hatso_feknyereg_ford_mondeo_2000-2004_kombi_bal_16600
2004 utáni:
https://cromax.hu/fekrendszer/fekhidraulika/hatso_feknyereg/hatso_feknyereg_ford_mondeo_2004-2007_kombi_bal_16601
képeken látszik(Thomas8607 jól tudja)
5szögltü csavar
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 vasárnap, 18:35:26 írta Vagyokabajnok©
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41726 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 10:31:03 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.15 vasárnap, 18:15:48
Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.
Ez a régi, "tömör" hátú:
http://i.ebayimg.com/images/a/(KGrHqVHJBcE9
!KYNfvEBP,wKODioQ~~/s-l300.jpg
Ez meg az új, "tarajos" hátú, amit kicsit kikönnyítettek:
http://i.ebayimg.com/images/g/Dm8AAOSw-jhT~eRl/s-l300.jpg
Ezek meg a fékbetétek hozzájuk:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_07_2012/post-28750-0-98214700-1342690504.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41727 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 10:34:05 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.15 vasárnap, 16:54:17
Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
ha a fékbetétnek van benne 2-2 kis kivehető lemez, akkor az újabbik fajta
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 10:36:42 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41728 Dátum:
2017.01.18 szerda, 12:28:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.16 hétfő, 10:31:03
Ez a régi, "tömör" hátú:
http://i.ebayimg.com/images/a/(KGrHqVHJBcE9
!KYNfvEBP,wKODioQ~~/s-l300.jpg
Ez meg az új, "tarajos" hátú, amit kicsit kikönnyítettek:
http://i.ebayimg.com/images/g/Dm8AAOSw-jhT~eRl/s-l300.jpg
Ezek meg a fékbetétek hozzájuk:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_07_2012/post-28750-0-98214700-1342690504.jpg
AndyA
Köszönöm az infókat! Meg tudnám különböztetni őket, de újabb fajta sem égen, sem földön. A mostani teljesen KO, így holnap kénytelen vagyok egy berohadós fajtát venni. MK2 nek sincs.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Danx
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41729 Dátum:
2017.01.18 szerda, 12:34:03 »
Sziasztok,
Van egy MK3 TDCI2.0 2004-es mondeom, ami megadta magát, magasnyomású+injektor. Érdeklődni szeretnék, hogy Győrben tudtok-e szerelőt ajánlani.
Köszönöm előre is!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 15:57:31 írta Danx
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41730 Dátum:
2017.01.18 szerda, 12:49:15 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2017.01.18 szerda, 12:28:56
Köszönöm az infókat! Meg tudnám különböztetni őket, de újabb fajta sem égen, sem földön. A mostani teljesen KO, így holnap kénytelen vagyok egy berohadós fajtát venni. MK2 nek sincs.
Tudom, én hoztam el tőle az legutóbbi pár FL-eset...
Csak másfél évet vártam rá, míg sorra kerültem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41731 Dátum:
2017.01.18 szerda, 13:54:02 »
Sziasztok!!
Régen jártam itt de most hatalmas a gondom...
Vany egy 2007-es Transitom 2,2 TDCI QVFA motorkód 110 Le .
Tudni kell még ,hogy ezt a buszt egy falu önkormányzatától vettem illetve a szombathelyi fordban a verda Szervíztörténete alátámasztotta a viszonylag kevés kilómétert, ami szám szerint 122000.
Történt a múlt hét közepén ,hogy olajcsere aktuális lett és ha már ott járok gondoltam cserélem az olajköri termosztátot is.
Belvaló 5w30 olajat kapott SOFIMA szűrőbetéttel.
Minden rendben volt az olaj és szűrőcsere óta mentem kb 100 Km-ert.
Egészen a mai napig amikor is indulás után pár száz méterrel kigyulladt az olajnyomásjelző.
Verda megállít kiszáll olajszint ok. Újraindít a lámpa indítózás után pár másodpercel kialszik.
Újra indulok néhány méter megint kigyullad az a fránya lámpa.
Újra leállít majd újraindít minden ok elindulok alapjáraton felváltok 2-be megint világít.
Mia fene lehet???
Valami tipp?
Találkozott már valaki ilyennel??
Üdv: VoTo
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41732 Dátum:
2017.01.18 szerda, 13:59:50 »
Idézetet írta: voto - 2017.01.18 szerda, 13:54:02
Sziasztok!!
Régen jártam itt de most hatalmas a gondom...
Vany egy 2007-es Transitom 2,2 TDCI QVFA motorkód 110 Le .
Tudni kell még ,hogy ezt a buszt egy falu önkormányzatától vettem illetve a szombathelyi fordban a verda Szervíztörténete alátámasztotta a viszonylag kevés kilómétert, ami szám szerint 122000.
Történt a múlt hét közepén ,hogy olajcsere aktuális lett és ha már ott járok gondoltam cserélem az olajköri termosztátot is.
Belvaló 5w30 olajat kapott SOFIMA szűrőbetéttel.
Minden rendben volt az olaj és szűrőcsere óta mentem kb 100 Km-ert.
Egészen a mai napig amikor is indulás után pár száz méterrel kigyulladt az olajnyomásjelző.
Verda megállít kiszáll olajszint ok. Újraindít a lámpa indítózás után pár másodpercel kialszik.
Újra indulok néhány méter megint kigyullad az a fránya lámpa.
Újra leállít majd újraindít minden ok elindulok alapjáraton felváltok 2-be megint világít.
Mia fene lehet???
Valami tipp?
Találkozott már valaki ilyennel??
Üdv: VoTo
Az olaj benne van még?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41733 Dátum:
2017.01.18 szerda, 14:05:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.18 szerda, 13:59:50
Az olaj benne van még?
AndyA
Igen néztem minden ok.
A gyári mennyiség 6,2 L én "csak" 6 L szoktam belerakni így van olajcsere után a felső nívó alatt 2-3 mm -t a szint.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 14:10:41 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41734 Dátum:
2017.01.18 szerda, 14:39:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.14 szombat, 20:27:21
Nem is megjavítani akarom, hanem kiszerelni és elvinni a szerelőhöz. Az autó egyelőre nem tud mozogni (be sem indul, ha pedig igen, le is áll).
Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 14:43:02 írta Lacika71
»
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41735 Dátum:
2017.01.18 szerda, 14:59:52 »
Idézetet írta: voto - 2017.01.18 szerda, 14:05:57
Igen néztem minden ok.
A gyári mennyiség 6,2 L én "csak" 6 L szoktam belerakni így van olajcsere után a felső nívó alatt 2-3 mm -t a szint.
Szelepeknél van fönt olaj mikor jár a motor? Olajbeöntőnél szerintem kideríthető. Olajgomba vagy a vezetékelése?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41736 Dátum:
2017.01.18 szerda, 17:03:30 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.18 szerda, 14:59:52
Szelepeknél van fönt olaj mikor jár a motor? Olajbeöntőnél szerintem kideríthető. Olajgomba vagy a vezetékelése?
Az olaj betöltőm egy hosszú műanyag cső nem igazán lehet nála látni semmit.
A vezetékezés jó mert ha fix testre kötöm akkor világít egyébként nem.
Az olajgomba kiszerelve és levegővel megfújatva kapcsol szépen.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 17:15:43 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41737 Dátum:
2017.01.18 szerda, 19:46:49 »
Idézetet írta: voto - 2017.01.18 szerda, 17:03:30
Az olaj betöltőm egy hosszú műanyag cső nem igazán lehet nála látni semmit.
A vezetékezés jó mert ha fix testre kötöm akkor világít egyébként nem.
Az olajgomba kiszerelve és levegővel megfújatva kapcsol szépen.
Mechanikus olajnyomás órát rá.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41738 Dátum:
2017.01.18 szerda, 19:51:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.01.18 szerda, 19:46:49
Mechanikus olajnyomás órát rá.
Óra már megvan csővel.
A csatlakozó holnapra kész.
Majd a vallatásnál kiderül.
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41739 Dátum:
2017.01.18 szerda, 19:55:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.18 szerda, 14:39:34
Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41740 Dátum:
2017.01.18 szerda, 20:10:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.18 szerda, 14:39:34
Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.
ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41741 Dátum:
2017.01.18 szerda, 20:19:30 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.01.18 szerda, 20:10:47
ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!
Amit a szűrőből kiengedtem tiszta volt.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41742 Dátum:
2017.01.18 szerda, 20:20:00 »
A legrosszabra készülve...
Mekkora meló az olajpumpa csere??
Netes rajzok és képek alapján talán úgy tűnik elég hozzá csak az olajteknőt levenni...
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41743 Dátum:
2017.01.18 szerda, 21:53:46 »
Idézetet írta: voto - 2017.01.18 szerda, 19:51:08
Óra már megvan csővel.
A csatlakozó holnapra kész.
Majd a vallatásnál kiderül.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41744 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 09:54:12 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.01.18 szerda, 20:10:47
ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!
Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41745 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 10:12:31 »
Idézetet írta: coboy - 2017.01.19 csütörtök, 09:54:12
Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal
Most éppen Agipnál tankoltam. Reggel -12-ben második fordulatra indult. Úgy látszik, errefelé nem spórolnak a dermedésgátlóval.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41746 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 10:41:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.01.19 csütörtök, 10:12:31
Most éppen Agipnál tankoltam. Reggel -12-ben második fordulatra indult. Úgy látszik, errefelé nem spórolnak a dermedésgátlóval.
AndyA
A Föld második fordulatára? Vagy mi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41747 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 11:20:17 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.19 csütörtök, 10:41:52
A Föld második fordulatára? Vagy mi?
Igen, pontosan arra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41748 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 14:20:44 »
Idézetet írta: coboy - 2017.01.19 csütörtök, 09:54:12
Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal
Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41749 Dátum:
2017.01.19 csütörtök, 16:03:03 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.19 csütörtök, 14:20:44
Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).
98%-ban én is Auchannál tankolok, ráadásul nem is a prémiumot. Volt olyan, hogy két napot csillaggarázsban állt az autó -10 fokban és simán indult. Most kb 2 km-t mentem a szervizig és addig belefagyott a csőbe a gázolaj. Előtte a +7 °C-os garázsban állt.
Naplózva
Oldalak:
1
...
828
829
830
831
832
833
834
[
835
]
836
837
838
839
840
841
842
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ