Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 13:16:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 828 829 830 831 832 833 834 [835] 836 837 838 839 840 841 842 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13804663 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #41700 Dátum: 2017.01.11 szerda, 15:46:42 »

Sziasztok,

 ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?

Köszönöm a válaszokat előre is!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41701 Dátum: 2017.01.11 szerda, 15:51:32 »

Sziasztok,

 ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?

Köszönöm a válaszokat előre is!

Bontósoktól új fűtőlap, hozzá új üléshuzat, esetleg egy új ülés... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41702 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:03:26 »

Sziasztok,

 ülésfűtésemmel lenne probléma. Sajnos az ülőlapon lévő hibásodott meg, annyira, hogy a bőr középen át is égett :-( Még nem szedtem ki az ülést. Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Megkérdeztem a ford-ban 50.000 Ft lenne bele a lap. Valaki esetleg utólagosan oldotta meg, ha valakinél jelentkezett ez a hiba?

Köszönöm a válaszokat előre is!
e60 bmw-kben tipikus gond. tudok benne segíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #41703 Dátum: 2017.01.11 szerda, 21:18:31 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41704 Dátum: 2017.01.11 szerda, 21:30:44 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.
2 nagy doboz féktisztító spray.esetleg előtte beáztatni benzinbe(arra még jó a benzin),hogy feloldja a nagyját.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #41705 Dátum: 2017.01.11 szerda, 21:33:20 »

Üdv. Ford Mondeo 2.0 Tdci .   2002-es évjárat.  1600-as fordulattól 2500-ig rászkodik a kaszni. Alapjáraton is olyan 1200 tól  1800-ig ha felpörgetem.  Szerintetek mi lehet a baj?   Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41706 Dátum: 2017.01.11 szerda, 21:37:38 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.

Sok türelemmel, könyékig érő gumikesztyűvel, eldobható játszóruhában, olyan helyen, ahol nem baj, ha még a plafon is koszos lesz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41707 Dátum: 2017.01.11 szerda, 21:38:44 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.

Kitakarítás után dugózd le az EGR-t és nem kell még egyszer kitakarítani. Néha (havonta kb) hibakód törlés (már, ha dob rá) és kész.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41708 Dátum: 2017.01.11 szerda, 22:12:40 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.

A szivosort én már olajlemosóba vinném az autószerelőhöz.....ezt tanácsolom is.a többit leirták  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #41709 Dátum: 2017.01.11 szerda, 22:41:00 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.
A szívósort magasnyomású mosóval a mostam igaz nyáron.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41710 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 08:09:17 »

Sziasztok!

2004-es 2.0 TDCI-m van, most a nagy hidegben úgy döntöttem, hogy izzítógyertyákat cserélek.
Szét is kaptam a leírás szerint szívósort és hát töménytelen mennyiségű lerakódás van benne, eltömődve teljesen nincs, de fél centi kosz biztos van benne.
Mit ajánlotok, mivel és hogyan lehet ezt kitisztítani? Ekkor má az EGR-t is ki fogom takarítani, ha már hozzáfértem. Petroleumos áztatás, kefélés használ? vagy van jobb megoldás?

Köszi a segítséget előre is!

C.
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertya cseréje "némi önbizalmat, tapasztalatot, és gyakorlatot" igényel. Nem árt ha van egy 5-25 Nm nyomatékkulcsod. Ha nincs, javaslom a kisebb erőkarral rendelkező T kulcs használatát. Cseréltem már egy pár fórumos gépen is gyertyát.  Tapasztalat: takaritás után meleg az-az 60-70°C-os motornál meglocsolod bőven a gyertyák tövét, WD 40-el. Pár perc múlva óvatosan érzéssel meglazítod majd ki-be hajtogatva, lassan teljesen kicsavarod. Kihajtás közben se sajnáld a WD40-et. Ha érzéssel és türelemmel végzed a munkát nem lesz baj. A meghúzási nyomatékkal óvatosan, mivel mindössze 13 Nm.  A szívósor levétele után a torkokat ragaszd le nehogy beleejts  valamit a a torokba. A szívósor takarításhoz javaslom a Brigéciol 2000 erősebb változatot és a féktisztító spray-t..  Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 09:58:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #41711 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 10:37:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertya cseréje "némi önbizalmat, tapasztalatot, és gyakorlatot" igényel. Nem árt ha van egy 5-25 Nm nyomatékkulcsod. Ha nincs, javaslom a kisebb erőkarral rendelkező T kulcs használatát. Cseréltem már egy pár fórumos gépen is gyertyát.  Tapasztalat: takaritás után meleg az-az 60-70°C-os motornál meglocsolod bőven a gyertyák tövét, WD 40-el. Pár perc múlva óvatosan érzéssel meglazítod majd ki-be hajtogatva, lassan teljesen kicsavarod. Kihajtás közben se sajnáld a WD40-et. Ha érzéssel és türelemmel végzed a munkát nem lesz baj. A meghúzási nyomatékkal óvatosan, mivel mindössze 13 Nm.  A szívósor levétele után a torkokat ragaszd le nehogy beleejts  valamit a a torokba. A szívósor takarításhoz javaslom a Brigéciol 2000 erősebb változatot és a féktisztító spray-t..  Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a hasznos tippeket, igen, a netes leírások és youtube videok alapján összeszedtem a szükséges hozzávalókat, van nyomatékkulcs is, már két napja kis csavarlazítóval beáztattam, egyedül hosszított fejű 10-es kulcs nem volt, emiatt félbeszakadt a művelet, azt ma veszek és folytatom tovább, így viszont a meleget nem tudom neki produkálni, csak ha előtte újra visszateszem a szívósort. (Ami nagyon nem könnyű, mert a szívósor előtt fut két elég merev cső, amit elég körülményes volt megemelni, hogy a szívósort kiemelhessem...)
 A szívósor és az EGR tisztításán kívül van még valami, amit érdemes itt elvégezni, ha már ennyire szétkaptam a dolgot?
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #41712 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 10:43:30 »

Sziasztok!

Megtörtén a töltőlevegő hűtéscső cseréje...
Hát nem csak egy két ló volt "szélnek" eresztve hanem egy fél ménes. Jelentősen változott az autó gázreakciója... Megérte Smiley



« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 10:45:21 írta WildDaemon » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41713 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 11:29:54 »

Köszönöm a hasznos tippeket, igen, a netes leírások és youtube videok alapján összeszedtem a szükséges hozzávalókat, van nyomatékkulcs is, már két napja kis csavarlazítóval beáztattam, egyedül hosszított fejű 10-es kulcs nem volt, emiatt félbeszakadt a művelet, azt ma veszek és folytatom tovább, így viszont a meleget nem tudom neki produkálni, csak ha előtte újra visszateszem a szívósort. (Ami nagyon nem könnyű, mert a szívósor előtt fut két elég merev cső, amit elég körülményes volt megemelni, hogy a szívósort kiemelhessem...)
 A szívósor és az EGR tisztításán kívül van még valami, amit érdemes itt elvégezni, ha már ennyire szétkaptam a dolgot?
Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban. wave
Tisztzelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #41714 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 11:47:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban. wave
Tisztzelettel László! worship

Igen, azzal kezdtem az elején Smiley Tudsz esetleg errea  stiftre egy pontos nevet adni? Bocsánat, megtaláltam!
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.12 csütörtök, 12:29:34 írta Cirip2 » Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #41715 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 18:09:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én még a helyedben levakolnám feltétlen az EGR szelepet. Az izzítógyertya beszereléssel kapcsolatban érdemes még beszerezni a Bárdinál kapható berágódás gátló stiftet. Nagyon megkönnyíti a későbbi izzítógyertya cserét. Ne érts félre nem óhajtom magam fényezni, de olvasd el a cikkem a FAQ topikban ha még nem olvastad a témával kapcsolatban. wave
Tisztzelettel László! worship

Tisztelt László és mindenki aki hozzászólásával segített!

Egy kis helyzetjelentés, hogy hol tartok most.
Szóval a szívósor leoperálása sikerült és mivel egy napot áztattam a gyertyákat csavarlazítóban, meglepően könnyen (hideg motorral) megindultak és sikerült is őket kilazítani, kiszedni.
Nos, a négyből kettő rossz volt, ez akkor derült ki, mikor kiszedés után rámértem.
A szívósor ázik petróleumban, az EGR szelepet is tisztítom, aztán  jön az összerakás.
Az a kérdésem csak, hogy azt a részt, amire a szívósor illeszkedik, a motor felől, azt mivel és hogyan érdemes tisztítani, hogy ne gyömöszöljem be a lerakódást a motorba, és ne is ártsak neki valami erős maró szerrel?
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41716 Dátum: 2017.01.13 péntek, 08:35:27 »

Tisztelt László és mindenki aki hozzászólásával segített!

Egy kis helyzetjelentés, hogy hol tartok most.
Szóval a szívósor leoperálása sikerült és mivel egy napot áztattam a gyertyákat csavarlazítóban, meglepően könnyen (hideg motorral) megindultak és sikerült is őket kilazítani, kiszedni.
Nos, a négyből kettő rossz volt, ez akkor derült ki, mikor kiszedés után rámértem.
A szívósor ázik petróleumban, az EGR szelepet is tisztítom, aztán  jön az összerakás.
Az a kérdésem csak, hogy azt a részt, amire a szívósor illeszkedik, a motor felől, azt mivel és hogyan érdemes tisztítani, hogy ne gyömöszöljem be a lerakódást a motorba, és ne is ártsak neki valami erős maró szerrel?
Tisztelt Fórumtárs!
A szívótorok belső és külső felületét egy erős porszívó, egy kisebb keményfa darab, és egy tiszta rongy segítségével és együttes használatával gond nélkül megtudod tisztítani. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy most a beszerelés előtt kellene még az izzítógyertya furatot kitisztítani az általam készített a FAQ-ban leírt célszerszámmal. Örülök, hogy sikerült baj nélkül a kivétel. Természetesen mind a 4 gyertyát cseréld ki, független attól, hogy 2 még jól működik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41717 Dátum: 2017.01.14 szombat, 13:43:38 »

Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41718 Dátum: 2017.01.14 szombat, 16:55:48 »

Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.

Bízd inkább szakemberre. Megjavítani, felújítani úgysem tudod otthon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41719 Dátum: 2017.01.14 szombat, 17:46:40 »

Kellene egy kis help. Nagyon úgy fest, hogy a kettőstömegű+ a többi cseréje után ismét zsebbenyúlós javítás következik. Valaki el tudná nekem normálisan magyarázni, hogy a magasnyomású szivattyút hogyan kell kiszedni és mire kell nagyon figyelni közben, hogy ne legyen nagyobb a baj, mint amekkora most is van? Viccesek kíméljenek jeligére.
vezérlés rögzítő szerszám kell hozzá, úgyse fog neked sikerülni otthon
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.14 szombat, 20:40:11 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41720 Dátum: 2017.01.14 szombat, 20:27:21 »

Bízd inkább szakemberre. Megjavítani, felújítani úgysem tudod otthon.

AndyA

Nem is megjavítani akarom, hanem kiszerelni és elvinni a szerelőhöz. Az autó egyelőre nem tud mozogni (be sem indul, ha pedig igen, le is áll).
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #41721 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 16:54:17 »

Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt  tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41722 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 16:56:35 »

Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt  tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?

Hívd fel holnap mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, mert ide nem jár.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41723 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 17:55:08 »

Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt  tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?

Lehet rosszul tudom, de az ötszögletű kulcsos a beragadó, amin nincs ilyen az az új.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 vasárnap, 20:29:45 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #41724 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 18:15:48 »

Hívd fel holnap mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, mert ide nem jár.

Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41725 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 18:33:50 »

Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.
itt a válasz:
2004 elötti:
https://cromax.hu/fekrendszer/fekhidraulika/hatso_feknyereg/hatso_feknyereg_ford_mondeo_2000-2004_kombi_bal_16600
2004 utáni:
https://cromax.hu/fekrendszer/fekhidraulika/hatso_feknyereg/hatso_feknyereg_ford_mondeo_2004-2007_kombi_bal_16601
képeken látszik(Thomas8607  jól tudja)  vigyor3 5szögltü csavar
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.15 vasárnap, 18:35:26 írta Vagyokabajnok© » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41726 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 10:31:03 »

Vele már beszéltem. A hozzászólásom elsődleges célja a megkülönböztető jegyek voltak.

Ez a régi, "tömör" hátú: http://i.ebayimg.com/images/a/(KGrHqVHJBcE9!KYNfvEBP,wKODioQ~~/s-l300.jpg

Ez meg az új, "tarajos" hátú, amit kicsit kikönnyítettek: http://i.ebayimg.com/images/g/Dm8AAOSw-jhT~eRl/s-l300.jpg

Ezek meg a fékbetétek hozzájuk: http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_07_2012/post-28750-0-98214700-1342690504.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41727 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 10:34:05 »

Hali! 2.0 TDCI kombi hátsó nyereget /nem baragadós/ honnan lehet megkülönböztetni a másiktól. Azt  tudom, hogy 2004.09 hóban volt a váltás, nem a faceliftől. Tudom nem ide tartozik, de pesten nincs valakinek eladó?
ha a fékbetétnek van benne 2-2 kis kivehető lemez, akkor az újabbik fajta

« Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 10:36:42 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #41728 Dátum: 2017.01.18 szerda, 12:28:56 »

Ez a régi, "tömör" hátú: http://i.ebayimg.com/images/a/(KGrHqVHJBcE9!KYNfvEBP,wKODioQ~~/s-l300.jpg

Ez meg az új, "tarajos" hátú, amit kicsit kikönnyítettek: http://i.ebayimg.com/images/g/Dm8AAOSw-jhT~eRl/s-l300.jpg

Ezek meg a fékbetétek hozzájuk: http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_07_2012/post-28750-0-98214700-1342690504.jpg

AndyA

Köszönöm az infókat! Meg tudnám különböztetni őket, de újabb fajta sem égen, sem földön. A mostani teljesen KO, így holnap kénytelen vagyok egy berohadós fajtát venni. MK2 nek sincs.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Danx
Vendég
« Új hozzászólás #41729 Dátum: 2017.01.18 szerda, 12:34:03 »

Sziasztok,

Van egy MK3 TDCI2.0 2004-es mondeom, ami megadta magát, magasnyomású+injektor. Érdeklődni szeretnék, hogy Győrben tudtok-e szerelőt ajánlani.
Köszönöm előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 15:57:31 írta Danx » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41730 Dátum: 2017.01.18 szerda, 12:49:15 »

Köszönöm az infókat! Meg tudnám különböztetni őket, de újabb fajta sem égen, sem földön. A mostani teljesen KO, így holnap kénytelen vagyok egy berohadós fajtát venni. MK2 nek sincs.

Tudom, én hoztam el tőle az legutóbbi pár FL-eset... Smiley Csak másfél évet vártam rá, míg sorra kerültem. Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41731 Dátum: 2017.01.18 szerda, 13:54:02 »

Sziasztok!!

Régen jártam itt de most hatalmas a gondom...
Vany egy 2007-es Transitom 2,2 TDCI QVFA motorkód 110 Le .
Tudni kell még ,hogy ezt a buszt egy falu önkormányzatától vettem illetve a szombathelyi fordban a verda Szervíztörténete alátámasztotta a viszonylag kevés kilómétert, ami szám szerint 122000.

Történt a múlt hét közepén ,hogy olajcsere aktuális lett és ha már ott járok gondoltam cserélem az olajköri termosztátot is.
Belvaló 5w30 olajat kapott SOFIMA szűrőbetéttel.

Minden rendben volt az olaj és szűrőcsere óta mentem kb 100 Km-ert.
Egészen a mai napig amikor is indulás után pár száz méterrel kigyulladt az olajnyomásjelző.
Verda megállít kiszáll olajszint ok. Újraindít a lámpa indítózás után pár másodpercel kialszik.
Újra indulok néhány méter megint kigyullad az a fránya lámpa.
Újra leállít majd újraindít minden ok elindulok alapjáraton felváltok 2-be megint világít.

Mia fene lehet???
Valami tipp?
Találkozott már valaki ilyennel??

Üdv: VoTo





Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41732 Dátum: 2017.01.18 szerda, 13:59:50 »

Sziasztok!!

Régen jártam itt de most hatalmas a gondom...
Vany egy 2007-es Transitom 2,2 TDCI QVFA motorkód 110 Le .
Tudni kell még ,hogy ezt a buszt egy falu önkormányzatától vettem illetve a szombathelyi fordban a verda Szervíztörténete alátámasztotta a viszonylag kevés kilómétert, ami szám szerint 122000.

Történt a múlt hét közepén ,hogy olajcsere aktuális lett és ha már ott járok gondoltam cserélem az olajköri termosztátot is.
Belvaló 5w30 olajat kapott SOFIMA szűrőbetéttel.

Minden rendben volt az olaj és szűrőcsere óta mentem kb 100 Km-ert.
Egészen a mai napig amikor is indulás után pár száz méterrel kigyulladt az olajnyomásjelző.
Verda megállít kiszáll olajszint ok. Újraindít a lámpa indítózás után pár másodpercel kialszik.
Újra indulok néhány méter megint kigyullad az a fránya lámpa.
Újra leállít majd újraindít minden ok elindulok alapjáraton felváltok 2-be megint világít.

Mia fene lehet???
Valami tipp?
Találkozott már valaki ilyennel??

Üdv: VoTo

Az olaj benne van még?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41733 Dátum: 2017.01.18 szerda, 14:05:57 »

Az olaj benne van még?

AndyA


Igen néztem minden ok.
A gyári mennyiség 6,2 L én "csak" 6 L szoktam belerakni így van olajcsere után a felső nívó alatt 2-3 mm -t a szint.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 14:10:41 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41734 Dátum: 2017.01.18 szerda, 14:39:34 »

Nem is megjavítani akarom, hanem kiszerelni és elvinni a szerelőhöz. Az autó egyelőre nem tud mozogni (be sem indul, ha pedig igen, le is áll).

Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 14:43:02 írta Lacika71 » Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #41735 Dátum: 2017.01.18 szerda, 14:59:52 »


Igen néztem minden ok.
A gyári mennyiség 6,2 L én "csak" 6 L szoktam belerakni így van olajcsere után a felső nívó alatt 2-3 mm -t a szint.
Szelepeknél van fönt olaj mikor jár a motor? Olajbeöntőnél szerintem kideríthető. Olajgomba vagy a vezetékelése?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41736 Dátum: 2017.01.18 szerda, 17:03:30 »

Szelepeknél van fönt olaj mikor jár a motor? Olajbeöntőnél szerintem kideríthető. Olajgomba vagy a vezetékelése?

Az olaj betöltőm egy hosszú műanyag cső nem igazán lehet nála látni semmit.
A vezetékezés jó mert ha fix testre kötöm akkor világít egyébként nem.
Az olajgomba kiszerelve és levegővel megfújatva kapcsol szépen.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 17:15:43 írta voto » Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41737 Dátum: 2017.01.18 szerda, 19:46:49 »

Az olaj betöltőm egy hosszú műanyag cső nem igazán lehet nála látni semmit.
A vezetékezés jó mert ha fix testre kötöm akkor világít egyébként nem.
Az olajgomba kiszerelve és levegővel megfújatva kapcsol szépen.


Mechanikus olajnyomás órát rá.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41738 Dátum: 2017.01.18 szerda, 19:51:08 »

Mechanikus olajnyomás órát rá.

Óra már megvan csővel.
A csatlakozó holnapra kész.
Majd a vallatásnál kiderül.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #41739 Dátum: 2017.01.18 szerda, 19:55:08 »

Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41740 Dátum: 2017.01.18 szerda, 20:10:47 »

Működik, működik a fogatom! Az lett, amire gondoltam (az olcsóbbik hiba). Történt ugyanis, hogy szilveszter előtti nap az M3 autópálya Gödöllő közelében levő LUK kútnál szutyok gázolaj tankolódott bele, ami a durva mínuszokat nem bírván valahol a tank és a szűrő között belefagyódott. Addig járt a motor, amíg a szűrőben volt gázolaj. Ma lementem, megnéztem a szűrőt és félig volt. (az is csak azért, mert a garázsban kiolvadt a fagyottság és beindult a motor, majd le is állt. Valószínűleg csak annyit bírt a szivattyú felszívni.) Tehát az a lényeg, hogy működik a gépezet. Már csak azt kell kideríteni, hogy mi az a hang, amiért eredetileg a szervizbe vittem.

ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41741 Dátum: 2017.01.18 szerda, 20:19:30 »

ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!

Amit a szűrőből kiengedtem tiszta volt.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41742 Dátum: 2017.01.18 szerda, 20:20:00 »

A legrosszabra készülve...

Mekkora meló az olajpumpa csere??
Netes rajzok és képek alapján talán úgy tűnik elég hozzá csak az olajteknőt levenni...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41743 Dátum: 2017.01.18 szerda, 21:53:46 »

Óra már megvan csővel.
A csatlakozó holnapra kész.
Majd a vallatásnál kiderül.


 eljen
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41744 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 09:54:12 »

ma 3 Cabstar-t szedtünk szét mivel egyiket sem lehetett elindítani. Mind3 üzemanyagrendszer tisztításon esett át + üa szűrő csere. 2 a keszthelyi MOL-nál, 1 pedig a hévízi MOL-nál tankol. Céges autók mind, csak ott tankolnak. Mind3ba belefagyott a gázolaj. A leengedett go úgy nézett ki mindegyiknél, mintha kiöntöttünk volna egy narancsos Siólevet!!!
Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41745 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 10:12:31 »

Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal

Most éppen Agipnál tankoltam. Reggel -12-ben második fordulatra indult. Úgy látszik, errefelé nem spórolnak a dermedésgátlóval. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41746 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 10:41:52 »

Most éppen Agipnál tankoltam. Reggel -12-ben második fordulatra indult. Úgy látszik, errefelé nem spórolnak a dermedésgátlóval. Smiley

AndyA

A Föld második fordulatára? Vagy mi?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #41747 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 11:20:17 »

A Föld második fordulatára? Vagy mi?   eplus2

Igen, pontosan arra. falbav falbav falbav falbav falbav

 vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41748 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 14:20:44 »

Ismerős. Mol kúton tankol Peugeot 607 belefagyott neki is.
Az Auchan kúton tankolok semmi bajom az üzemanyaggal

Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41749 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 16:03:03 »

Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).



98%-ban én is Auchannál tankolok, ráadásul nem is a prémiumot. Volt olyan, hogy két napot csillaggarázsban állt az autó -10 fokban és simán indult. Most kb 2 km-t mentem a szervizig és addig belefagyott a csőbe a gázolaj. Előtte a +7 °C-os garázsban állt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 828 829 830 831 832 833 834 [835] 836 837 838 839 840 841 842 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.