Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:06:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 834 835 [836] 837 838 839 840 841 842 843 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639387 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41750 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 16:09:41 »


98%-ban én is Auchannál tankolok, ráadásul nem is a prémiumot. Volt olyan, hogy két napot csillaggarázsban állt az autó -10 fokban és simán indult. Most kb 2 km-t mentem a szervizig és addig belefagyott a csőbe a gázolaj. Előtte a +7 °C-os garázsban állt.

2 km alatt még a víznek sem szabadott volna belefagynia, főleg, hogy nem kevés a visszatérő és a szivattyúzott go, szóval bőven mozgásban van tartva...

 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41751 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 17:51:28 »

Én is Auchannál tankolok és eddig nem volt gond a naftával. Mondjuk talán -12 volt a leghidegebb, amit eddig láttam reggel a kijelzőn (7:15 környékén indulok az autóval).

Én meg - 21 fokot is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41752 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 20:18:34 »

2 km alatt még a víznek sem szabadott volna belefagynia, főleg, hogy nem kevés a visszatérő és a szivattyúzott go, szóval bőven mozgásban van tartva...

 

Hát pedig igen. Annyit állt a motor, amíg bementem a szervizbe. Utána már nehezebben indult, de beindult. Utána fél napot állt kint, de már nem tudták beindítani. Mindegy is mi történt, most már működik és, ha nem jön közbe semmi, nem sokáig lesz az enyém.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41753 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 20:20:40 »

Hát pedig igen. Annyit állt a motor, amíg bementem a szervizbe. Utána már nehezebben indult, de beindult. Utána fél napot állt kint, de már nem tudták beindítani. Mindegy is mi történt, most már működik és, ha nem jön közbe semmi, nem sokáig lesz az enyém.
bosszúból eladtad?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41754 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 20:22:21 »

bosszúból eladtad?

Az is benne van a pakliban.  eplus2 eplus2 Be lesz számítva (jelen állás szerint). Bár eléggé nevetséges árat akarnak adni érte. (eurotaxos számolásos) A másik verzió az lesz, hogy kivonatom ideiglenesen, a másikra lesz átíratva a kötelező bónusza, ezt meg meghirdetem. A harmadik, hogy betolom egy olyan kereskedésbe, ahol megveszik osztjónapot.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.19 csütörtök, 20:26:23 írta Lacika71 » Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #41755 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 20:43:26 »

Sziasztok,

Van egy MK3 TDCI2.0 2004-es mondeom, ami megadta magát, magasnyomású+injektor. Érdeklődni szeretnék, hogy Győrben tudtok-e szerelőt ajánlani.
Köszönöm előre is!

Megy pü
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
OTIBOR
Vendég
« Új hozzászólás #41756 Dátum: 2017.01.20 péntek, 10:49:32 »

Sziasztok!

Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs Grin). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.  falbav
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41757 Dátum: 2017.01.20 péntek, 11:26:22 »

Sziasztok!

Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs Grin). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.  falbav
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?


Sokan kétszer-háromszor cseréltek termosztátot, mire jó lett Sad
Illetve László írta pár napja, 1-2 hete, hogy a motor hátuljánál ahol van egy Y alakú elágazás, ott van egy visszacsapó szelep, ami esetleg még problémás lehet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41758 Dátum: 2017.01.20 péntek, 11:51:53 »

Sziasztok!

Olvastam a korábbi hozzászólásokat, látom másnak is gondja van a motor melegedésével ilyen hideg időben (jó lenne egy fűtött garázs Grin). Ez ügyben szeretnék egy kis segítséget kérni, pontosabban tisztázni valamit. Adott egy 2002-es Ford Mondeo 2.0 TDCi, ami nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet hideg időben (~20km), és akkor is csak akkor ha rendes tempóban megyek városon kívűl. A probléma ott kezdődik, hogy amint beérek egy településre, vagy bármi más okból vissza kell vennem a tempóból, akkor elkezd lekonyulni a mutató egy bizonyos fokig. Mind a két termosztátot cseréltettem, az olajkörit kétszer is (gyári Ford), de még mindig fennáll a probléma. Lassan arra jutok, hogy ez a normális működése, de ameddig nem vagyok benne 100%-ig biztos és hogy ez nem teszi tönkre a motort, addig a végére akarok ennek járni. Ha jól sejtem más is átélte ezt.  falbav
Tényleg így tervezték meg ezt anno a Fordnál, vagy valami más is közbeszólhat még a termosztátokon kívűl?

Tisztelt Fórumtárs!
Nem így lett tervezve a Mondeo. Sajnos a Ford olajköri termosztátja egy gyenge konstrukció, ehhez még hozzá jön a trehány beszállítói minőség. A termosztát legkisebb tömítetlensége is jelentős visszahűlést eredményez. Új termosztát vételekor  még a boltban érdemes átfújással ellenőrizni a termosztát megfelelő tömítettségét alap helyzetben. Ha átereszt ott kell másikat kérni. A probléma oka köztudott. Nincs a termosztát középső része, megfelelően központosan megvezetve. Így nyitás és zárás közben elmozdulhat, aminek a következménye a nem megfelelő zárás, és az ebből adódó visszahűlés. Szerencsére az általam említett visszacsapó szelep nagyon ritkán hibásodik meg. A visszahűlés oka 99%-ban termosztát hibából adódik. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.20 péntek, 11:54:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41759 Dátum: 2017.01.20 péntek, 12:04:02 »

Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.  gun gun gun gun Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41760 Dátum: 2017.01.20 péntek, 12:09:21 »

Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.  gun gun gun gun Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?

Vagy nem szív??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41761 Dátum: 2017.01.20 péntek, 12:10:37 »

Vagy nem szív??

Szívni szív, legalábbis valamennyit biztos, mert ha emelt fordulattal járatom, akkor nem áll le.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41762 Dátum: 2017.01.20 péntek, 12:28:57 »

Szívni szív, legalábbis valamennyit biztos, mert ha emelt fordulattal járatom, akkor nem áll le.

Én az autóról beszélek...  hehe vigyor3

Nem a szűrőd xar?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41763 Dátum: 2017.01.20 péntek, 12:45:02 »

Én az autóról beszélek...  hehe vigyor3

Nem a szűrőd xar?

Én is.

Passz. Fél éve lett cserélve gyárira.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41764 Dátum: 2017.01.20 péntek, 15:18:00 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ebben a szokatlan nagy hidegben javaslom nektek a Bárdinál kapható kleen-flo dízel üzemanyag adalékot(www.kleen-flo.hu). 1 teli tankhoz télen 1.5-2 dl nyáron 1 dl elég. Évek óta használom és nagyon elégedett vagyok vele télen nyáron egyaránt. Az adaléknak komoly dermedésgátló hatásán kívül egyéb hasznos tulajdonságai is vannak. Pl keni a forgó mozgó kopó alkatrészeket. Tisztán tartja a szelepeket a porlasztó csúcsokat stb...stb. Az ára megfizethető. A 4 l kiszerelés a leggazdaságosabb. Használatát csak javasolni tudom minden fórumtársamnak. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41765 Dátum: 2017.01.20 péntek, 19:01:36 »

Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.  gun gun gun gun Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?
sokhelyen lehet baj.nagynyomású pumpedli,résolajvisszavezetés,olajszűrő csatlakozásai.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #41766 Dátum: 2017.01.21 szombat, 21:43:19 »

Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41767 Dátum: 2017.01.21 szombat, 22:36:29 »

Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???
nem valószínű.hibakódolvasás kellene amikor világít az izzítójel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41768 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 08:26:22 »

Sziasztok! Terhelés váltásnál 1200 környéken bekopog a motor hidegen melegen is, mintha egy harkály kopogtatna ütemre. Elég zavaró. Hibakod nincs, az auto megy rendesen. Valakinek tapasztalata a tünettel? Köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41769 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 12:00:24 »

Sziasztok! Terhelés váltásnál 1200 környéken bekopog a motor hidegen melegen is, mintha egy harkály kopogtatna ütemre. Elég zavaró. Hibakod nincs, az auto megy rendesen. Valakinek tapasztalata a tünettel? Köszönöm!

Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41770 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 14:40:48 »

Sziasztok. Mostanában felvillan indítás után az izzítás jelző lámpa. OBD2 olvasó nem tudja valamiért kiolvasni a hibát..., de csak hideg motornál csinálja. Amikor OBD-vel nézem telón az adatokat, kb 40 fok körüli hőmérsékletnél, ha újra indítom a kocsit, akkor már nem csinálja. A hőmérsékleti jeladóm vacakol???

Motorleállítás nélkül, azonnal kell kódot olvasni. He leállítod, és nem tárolt hiba, akkor nem fogod megtalálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #41771 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:07:32 »

Amint életet lehelek a járgányba, megy a levesbe. Most már 1000000%.  gun gun gun gun Ma lementem, hogy elguruljak a szervizbe, hgy megnézzék a zaj okát. Kicsit járattam alapjáraton, de egy idő után leállt. Beindítottam, de kis idő múlva megint leállt és már nem is indult. Néztem a szűrőt és félig volt. Feltöltöttem, és beindult. Mi van ilyenkor? Valahol falsot szív? Ha igen, hol?

Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped  nyes nyes
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás Smiley  integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41772 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 15:46:44 »

Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped  nyes nyes
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás Smiley  integet2

Amióta nekimentem a fúróval, csak egyre rosszabb lesz neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41773 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 16:12:41 »

Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped  nyes nyes
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás Smiley  integet2
ez egy tipikus szakértői vélemény.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #41774 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 17:30:14 »

Sziasztok,

Off C-Max automata 1.6 TDCi problémára tudnátok ötleteket adni? A hibajelenség :
Direktben van a váltó, fékezéskor időnként lefullad. Ilyenkor furán akadozik a motor majd megáll. EGR nemrégen lett cserélve.
Merre induljunk el?

Köszi!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41775 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 18:13:12 »

Amióta nekimentem a fúróval, csak egyre rosszabb lesz neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Azóta sokáig bírta, úgyhogy ne okold magad.  vigyor3
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41776 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 18:15:57 »

Megnyugtatlak...SOSEM lesz jó a géped  nyes nyes
Trágya...jó messzire vidd el attól ahol laksz, aztán bemész mindegyik kereskedésbe, aztán amelyik ad érte valamit, hagyd is ott...te meg hazajössz ahogy tudsz, de legalább megszűnik a további idegroham, csalódás, bosszankodás Smiley  integet2

Még kb 1-2 hétig lesz az enyém (jelen állás szerint). Be lesz számítva egy off-ba. Még így is, ahogy van. Van benn ott olyan is, amit sok helyen bontószökevénynek hívnak. Ezt megcsinálom legalább annyira, hogy elinduljon és elmenjen normálisan odáig.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #41777 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 23:10:31 »

Még kb 1-2 hétig lesz az enyém (jelen állás szerint). Be lesz számítva egy off-ba. Még így is, ahogy van. Van benn ott olyan is, amit sok helyen bontószökevénynek hívnak. Ezt megcsinálom legalább annyira, hogy elinduljon és elmenjen normálisan odáig.



Elég volt és feladtad?Mi lesz helyette?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41778 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 06:13:00 »

Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.

Köszönöm szépen! Ma meg is nézem
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41779 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 06:53:54 »

Valamelyik porlasztód adta meg magát. Poharaztasd meg a gépet. Vagy forscannal tudtok nézni korrekciós értéket. Ha valamelyik porlasztódnál +/- 1-nél nagyobb az érték, kezdhetsz aggódni.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem nem kéne a kezdő fórumtársat megijeszteni. A forscan-nal mért korrekciós értékek esetében 3.5-4 esetén kell igazán aggódni. wave
Tisztelettel László! worship
 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41780 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 07:27:10 »



Elég volt és feladtad?Mi lesz helyette?

Nem adtam fel, csak felidegesített, hogy reggel mennék melózni, aztán Budakalászról fordulhattam vissza, majd a szerelőtől autómentővel kell hazahoznom jópézé, mert hozzá sem tudnak kezdeni ahhoz, amiért odavittem. Amúgy egy Astra J. 1.6 115 LE-s Sedan.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #41781 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 08:51:29 »

Nem adtam fel, csak felidegesített, hogy reggel mennék melózni, aztán Budakalászról fordulhattam vissza, majd a szerelőtől autómentővel kell hazahoznom jópézé, mert hozzá sem tudnak kezdeni ahhoz, amiért odavittem. Amúgy egy Astra J. 1.6 115 LE-s Sedan.
Benzines. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
OTIBOR
Vendég
« Új hozzászólás #41782 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 12:39:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem így lett tervezve a Mondeo. Sajnos a Ford olajköri termosztátja egy gyenge konstrukció, ehhez még hozzá jön a trehány beszállítói minőség. A termosztát legkisebb tömítetlensége is jelentős visszahűlést eredményez. Új termosztát vételekor  még a boltban érdemes átfújással ellenőrizni a termosztát megfelelő tömítettségét alap helyzetben. Ha átereszt ott kell másikat kérni. A probléma oka köztudott. Nincs a termosztát középső része, megfelelően központosan megvezetve. Így nyitás és zárás közben elmozdulhat, aminek a következménye a nem megfelelő zárás, és az ebből adódó visszahűlés. Szerencsére az általam említett visszacsapó szelep nagyon ritkán hibásodik meg. A visszahűlés oka 99%-ban termosztát hibából adódik. wave
Tisztelettel László! worship

Rendben, akkor irány vissza a szervíz. Köszönöm a segítséget, remélhetőleg a következővel nem lesz gond..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41783 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 13:59:07 »

Benzines. eplus2 eplus2 eplus2

Az. Hiszed vagy sem, ez volt az első dízelem (meg az utolsó is). Szerintem is az autó benzinnel megy. Tetszett a megtehető 1000-1050 km egy tankkal, de semmi több.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41784 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 15:48:12 »

Az. Hiszed vagy sem, ez volt az első dízelem (meg az utolsó is). Szerintem is az autó benzinnel megy. Tetszett a megtehető 1000-1050 km egy tankkal, de semmi több.

Xarból merítettél, az mk3 tdci semmi másra nem jó, csak hogy elvegye a kedvedet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #41785 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 16:10:58 »

SZiasztok,

Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci

Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41786 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 16:23:14 »

SZiasztok,

Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci

Köszi

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=B19BC20CC6ADF192BB0020BECA138177.fcvas511

Begépeled az alvázszámot és kiírja, hogy mi van gyárilag az autódban.
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #41787 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 16:27:52 »

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=B19BC20CC6ADF192BB0020BECA138177.fcvas511

Begépeled az alvázszámot és kiírja, hogy mi van gyárilag az autódban.

Köszönöm!!!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41788 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 17:07:42 »

Xarból merítettél, az mk3 tdci semmi másra nem jó, csak hogy elvegye a kedvedet...
Tisztelt Fórumtárs!
Érdekes én közel 10 éve elégedett vagyok a gépemmel. Nem kéne ennyire alázni a diesel gépeket főleg nem a TDCI motorokat. Ahogy elnézem az aláírásodat a te gépsárkányodat se Trabant motor hajtja. falbav
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.23 hétfő, 17:09:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41789 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 19:50:35 »

SZiasztok,

Azt honnan lehet kideríteni, hogy van e az autóban részecskeszűrő? 2007 mk3 tdci

Köszi

Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #41790 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:23:36 »

Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.

AndyA

Nekem Euro 4 és nincs. ? .
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41791 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:30:25 »

Nekem Euro 4 és nincs. ? .

Azt hogyan? Elírták...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #41792 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:33:23 »

Azt hogyan? Elírták...? Smiley

AndyA
Nem elírás, alvázszám alapján Euro 4-es Etis-en.
Euro 4-es motor az N7BA és az N7BB utóbbiban van részecskeszűrő.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #41793 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:45:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Érdekes én közel 10 éve elégedett vagyok a gépemmel. Nem kéne ennyire alázni a diesel gépeket főleg nem a TDCI motorokat. Ahogy elnézem az aláírásodat a te gépsárkányodat se Trabant motor hajtja. falbav
Tisztelettel László! worship
Én is + van benne Dpf-is ,és semmi gondom vele,csak beülök és hajtom,nem olyan rosszak ezek csak 1 kicsit oda kell figyelni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.23 hétfő, 21:04:28 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41794 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:51:14 »

Benzines. eplus2 eplus2 eplus2
Fűnyíró. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41795 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 20:54:27 »

Ha Euro-3-as, akkor nincs. Ha Euro-4-es, akkor van.

AndyA

Az enyém is euro 4-es és nincs.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41796 Dátum: 2017.01.24 kedd, 08:45:44 »

Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41797 Dátum: 2017.01.24 kedd, 08:54:02 »

Főtengely szíjtárcsára nincs valami alternatív megoldás? Egy éven belül a harmadik szakad le...

Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére... Smiley Kell venni egy rendeset, hiába drágább.

És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41798 Dátum: 2017.01.24 kedd, 09:28:12 »

Össze lehet hegeszteni, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Nekem a Bárdis fél év után kezdett zakatolni. Majd újabb egy év után került cserére... Smiley Kell venni egy rendeset, hiába drágább.

És persze (előtte?) meg kell nézni, hogy mi rángatja olyan nagyon, hogy folyton szétesik.

AndyA

Nekem meg azóta is a bárdis van fenn. Azt még te szerezted nekem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41799 Dátum: 2017.01.24 kedd, 09:40:34 »

Nekem meg azóta is a bárdis van fenn. Azt még te szerezted nekem.

Én is azért mertem anno megvenni. Úgy tűnik, erősen változó a minősége...

Most valami listaáron 45 ezres nemtudommelyik van benne lassan másfél éve, eddig semmi baja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 834 835 [836] 837 838 839 840 841 842 843 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.