Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:50:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
839
840
841
842
843
844
845
[
846
]
847
848
849
850
851
852
853
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14637016 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42250 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:23:19 »
Idézetet írta: gnorbi - 2017.03.26 vasárnap, 18:22:49
Sziasztok!
Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?
Milyen szempontból?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42251 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:24:42 »
Idézetet írta: gnorbi - 2017.03.26 vasárnap, 18:22:49
Sziasztok!
Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?
motorra ugyan az.kaszni változott,meg fék,meg pár apróság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42252 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:42:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.03.26 vasárnap, 18:23:01
Sokan. Hibatároló kiolvasása első körben, majd folyamatos mérés közben a villogó izzításjelző előcsalogatása, hogy annak az okát is ki tudjátok olvasni. Én el kezdenék gyűjtögetni. Főleg annak fényében, hogy egy út alatt ennyire sokszor jött elő a hiba. Nagy eséllyel üzemanyag rendszer felújításod lesz.
Köszönöm a választ!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 21:06:12 írta Zsolteey
»
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42253 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 23:40:47 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.26 vasárnap, 18:24:42
motorra ugyan az.kaszni változott,meg fék,meg pár apróság.
dehogy ugyan az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42254 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 23:54:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.26 vasárnap, 23:40:47
dehogy ugyan az
A blokk ugyanaz!
(vagy nem?)
Ahogy sejtem az EGR meg a turbó más,igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42255 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 00:18:37 »
Idézetet írta: Jalkin - 2017.03.26 vasárnap, 23:54:30
A blokk ugyanaz!
(vagy nem?)
Ahogy sejtem az EGR meg a turbó más,igaz?
kb a blokk egyezik csak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42256 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 20:08:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.26 vasárnap, 23:40:47
dehogy ugyan az
elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42257 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 20:12:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.27 hétfő, 20:08:19
elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.
Ha csak annyi nem, hogy az etis szerint az N7BA kódú 125 LE-s. (Az enyém az volt.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42258 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 20:15:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.03.27 hétfő, 20:12:53
Ha csak annyi nem, hogy az etis szerint az N7BA kódú 125 LE-s. (Az enyém az volt.)
senki nem mondja,hogy ugyan az,de lényeges változás semmi nincs fl előtt és fl után.a csúcsok is mások,mégsem lényeges változás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42259 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 20:46:09 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.03.26 vasárnap, 18:23:19
Milyen szempontból?
Megbízhatóságra gondoltam igazából...
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42260 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 20:54:08 »
Idézetet írta: gnorbi - 2017.03.27 hétfő, 20:46:09
Megbízhatóságra gondoltam igazából...
fékek,zárak,ajtók alja.kb ezek a leglényegesebbek ebből a szempontból.ezek változtak jó irányban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42261 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 23:21:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.27 hétfő, 20:08:19
elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.
ááá, dehogy
fl előtt/után
külső/belső injektorvezérlő
hosszú/rövidcsúcs
hengerfej különbözik
és motorkódonként van eltérő dugattyű eu3/4 esetén pl
németpiacos fl2nél lehet dpf
stb...
tényleg semmi lényeges
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42262 Dátum:
2017.03.28 kedd, 13:54:48 »
Sziasztok!Meg tudná mondani valaki,hogy villogó izzításjelzőnél,természetesen járó motornál miért írja azt a diagnosztika,hogy 0 találat?
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42263 Dátum:
2017.03.28 kedd, 14:24:53 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.03.28 kedd, 13:54:48
Sziasztok!Meg tudná mondani valaki,hogy villogó izzításjelzőnél,természetesen járó motornál miért írja azt a diagnosztika,hogy 0 találat?
Nem kommunikál rendesen az autóval...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42264 Dátum:
2017.03.28 kedd, 14:38:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.28 kedd, 14:24:53
Nem kommunikál rendesen az autóval...?
AndyA
De kommunikál az autóval,mert tegnap még a motorkontroll lámpa világított,és akkor ki is írta a P0251 kódot.Ezért nem értem én sem,hogy a villogó izzításjelzőre miért nem reagál.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42265 Dátum:
2017.03.28 kedd, 17:28:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.27 hétfő, 23:21:23
ááá, dehogy
fl előtt/után
külső/belső injektorvezérlő
hosszú/rövidcsúcs
hengerfej különbözik
és motorkódonként van eltérő dugattyű eu3/4 esetén pl
németpiacos fl2nél lehet dpf
stb...
tényleg semmi lényeges
ez semmi lényeges a megbízhatóság szempontjából!
Pont ugyanolyan mint fl előtt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42266 Dátum:
2017.03.28 kedd, 23:13:25 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 17:28:28
ez semmi lényeges a megbízhatóság szempontjából!
Pont ugyanolyan mint fl előtt....
persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42267 Dátum:
2017.03.28 kedd, 23:15:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.28 kedd, 23:13:25
persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges
FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42268 Dátum:
2017.03.28 kedd, 23:16:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.28 kedd, 23:15:17
FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor.
AndyA
majd mindjárt jön alf és megmondja, hogy az ugyan az, mint a 2002-es fmba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42269 Dátum:
2017.03.28 kedd, 23:20:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.28 kedd, 23:15:17
FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor.
AndyA
amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42270 Dátum:
2017.03.29 szerda, 06:52:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.28 kedd, 23:20:33
amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es
Nekem DPF nélküli 2006.04-es N7BA
Én is úgy tudtam hogy az N7BB a DPF-es.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42271 Dátum:
2017.03.29 szerda, 06:55:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.28 kedd, 23:20:33
amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es
Nem. N7BA6R... A forgalmi szerint. És DPF-es, Euro-4-es, villanyos turbós.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42272 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:07:07 »
Megtoltam kifelé a német pályán az autót egy kicsit. Most a 2.0-ssal vagyok. Szépen pontosan ráteszi a mutatót a 200-as vonalra a műszeren, de ennyi. Onnan tovább csak akkor ha ven egy kis lejtő, és akkor is csak nagyon kicsit. Ez GPS szerint 187-188 km/h, kis lejtővel éppen megvan a 190.
Ennyit bír a 130 lóerő egy kombiban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42273 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:14:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.29 szerda, 22:07:07
Megtoltam kifelé a német pályán az autót egy kicsit. Most a 2.0-ssal vagyok. Szépen pontosan ráteszi a mutatót a 200-as vonalra a műszeren, de ennyi. Onnan tovább csak akkor ha ven egy kis lejtő, és akkor is csak nagyon kicsit. Ez GPS szerint 187-188 km/h, kis lejtővel éppen megvan a 190.
Ennyit bír a 130 lóerő egy kombiban?
AndyA
kb, de nem csak kombiban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42274 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:20:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.28 kedd, 23:13:25
persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges
még jó,hogy a bontósok adják a mércét!
Ez kb a xart sem ér kategória,és csak belekötés.Megint.Barátkozzz inkább a bal kezeddel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42275 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:21:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.29 szerda, 22:14:35
kb, de nem csak kombiban
A 2.2 a 155 pacival simán megfutja a 200-at GPS szerint, és az még nem a vége. Az 14%-kal nagyobb légellenállás, 19%-kal nagyobb motorteljesítményhez, úgyhogy logikus is. Viszont ez alapján kb. 204-nek kellene lenni a 2.2 végének, közben 220-akról, meg 255-ről szóló videók is vannak a tiedtubuson...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42276 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:30:10 »
Sziasztok.Csak én nem találom, vagy tényleg csak 1 db klíma töltő csatlakozò van az mk3-n?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42277 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:39:05 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.29 szerda, 22:30:10
Sziasztok.Csak én nem találom, vagy tényleg csak 1 db klíma töltő csatlakozò van az mk3-n?
Te nem találod. 2 van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42278 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:40:40 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.29 szerda, 22:39:05
Te nem találod. 2 van.
a klímásom nem találta, de megoldotta így is.amúgy hol van?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42279 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:44:38 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.29 szerda, 22:40:40
a klímásom nem találta, de megoldotta így is.amúgy hol van?
Cseréld le a klímásod.
A jobb első kerék előtt a dobbetét mögött a szárító tartály mellett.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42280 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:50:24 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.29 szerda, 22:44:38
Cseréld le a klímásod.
A jobb első kerék előtt a dobbetét mögött a szárító tartály mellett.
akkor csak lehet nem akart vesződni vele.vákummal oldotta meg.köszi a választ
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42281 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:52:23 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.29 szerda, 22:50:24
akkor csak lehet nem akart vesződni vele.vákummal oldotta meg.köszi a választ
Hm..... csak vákuummal lehet megoldani. Függetlenül a töltőcsatlakozók számától.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42282 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 07:52:33 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.29 szerda, 22:52:23
Hm..... csak vákuummal lehet megoldani. Függetlenül a töltőcsatlakozók számától.
én nem értek hozzá, csak ezt modta a klímás.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42283 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 08:45:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.29 szerda, 22:21:50
A 2.2 a 155 pacival simán megfutja a 200-at GPS szerint, és az még nem a vége. Az 14%-kal nagyobb légellenállás, 19%-kal nagyobb motorteljesítményhez, úgyhogy logikus is. Viszont ez alapján kb. 204-nek kellene lenni a 2.2 végének, közben 220-akról, meg 255-ről szóló videók is vannak a tiedtubuson...
AndyA
Nekem csak 2.0 tdci-m van,de a német pályán egyenes uton 4utas csomagok 220 volt,de még ment volna.Leszögezem nem vok auto gyilkolos ez az 1 eset volt,de jó volt.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42284 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 09:23:16 »
Idézetet írta: Dezsi - 2017.03.30 csütörtök, 08:45:14
Nekem csak 2.0 tdci-m van,de a német pályán egyenes uton 4utas csomagok 220 volt,de még ment volna.Leszögezem nem vok auto gyilkolos ez az 1 eset volt,de jó volt.
Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42285 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 09:32:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.30 csütörtök, 09:23:16
Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt.
AndyA
Elég csak egy kis szembeszél, minimális emelkedő, vagy egy durvább aszfalt, és máris nem ennyi az annyi... 130 lovacskáról beszélünk, azért az már érzékeny 150 felett. Ha mondjuk csak 140-et köhögné ki, na az már baj lenne
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42286 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 09:43:55 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.30 csütörtök, 09:32:36
Elég csak egy kis szembeszél, minimális emelkedő, vagy egy durvább aszfalt, és máris nem ennyi az annyi... 130 lovacskáról beszélünk, azért az már érzékeny 150 felett. Ha mondjuk csak 140-et köhögné ki, na az már baj lenne
Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42287 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 10:30:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.30 csütörtök, 09:43:55
Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben.
AndyA
Téligumival az enyém 2.0 130LE N7BA DPF nélküli 215-öt mutatott sík terepen, óra szerint
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42288 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 10:38:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.30 csütörtök, 09:43:55
Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben.
AndyA
Én ezt már többször megtapasztaltam ugyanezen az úton. Odafelé szembeszél van, főleg a Komárom Hegyeshalom közötti szakaszon. Odafele úton 1,5 literrel többet fogyaszt az autó, mint visszafelé.
Illetve Salzburg_rosenheim szakaszon iszonyat balfax az "autópálya"
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42289 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 11:10:23 »
sziasztok,egy kis segitség kellene hozzåértőktől,p0252 és p1211 hibakódok mit takarnak pontosan,magasnyomású?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42290 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 11:21:19 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.30 csütörtök, 10:38:23
Én ezt már többször megtapasztaltam ugyanezen az úton. Odafelé szembeszél van, főleg a Komárom Hegyeshalom közötti szakaszon. Odafele úton 1,5 literrel többet fogyaszt az autó, mint visszafelé.
Illetve Salzburg_rosenheim szakaszon iszonyat balfax az "autópálya"
Arra én nem járok. Linz után Passau felé indulok, majd Rid im Innkreis-nál lemegyek a pályáról, és nagyjából egyensen nyugat felé az országúton. Ott van kb. 40 km autópálya közben, ott szoktam ilyennel próbálkozni.
Nekem most hosszú hónapok alatt nagyon szépen kirajzolódott, hogy a szél és a lejtés közösen adják az érzetet, hogy "jobb" a nyugati üzemanyag. Miután mindig ugyanott tankolok, Schwechat BP kút kifelé, és a Hitzinger Kai-on szintén a BP kútnál hazafelé, így nem lehet az üzemanyag a különbség oka.
Átlagos esetben Bécsből hazaérek Bp-re 5,6-5,7-es fogyasztással, ami a következő héten Bécsig a visszafelé úton felmegy 6 fölé.
Bécstől Münchenig kicsit más, mert a 150 km-es országúti szakaszon jobb a fogyasztás az alacsonyabb tempó miatt. Így általában Linzig 6 fölötti a fogyi, ami utána lemegy Münchenig 5,7-5,8 -ra. Visszafelé viszont hasonlóan a Bécs-Bp irányhoz, lejtmenetben és általában hátszéllel nem növekszik lényegesen Bécsig az autópályatempó ellenére. Nem szokta a hatot elérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42291 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 11:58:24 »
Idézetet írta: loranger - 2017.03.30 csütörtök, 11:10:23
sziasztok,egy kis segitség kellene hozzåértőktől,p0252 és p1211 hibakódok mit takarnak pontosan,magasnyomású?
Szia! p0251: általános üzemanyagrendszer hiba
p1211: üzemanyag rendszer nyomás probléma
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 12:00:11 írta AndyA
»
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42292 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:06:41 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.03.30 csütörtök, 11:58:24
Szia! p0251: általános üzemanyagrendszer hiba
p1211: üzemanyag rendszer nyomás probl,éma
magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42293 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:12:03 »
Idézetet írta: loranger - 2017.03.30 csütörtök, 12:06:41
magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?
Az még nem biztos.Sok más dolog befolyásolhatja.Olvasd el a főoldalon a wikit,ott részletesen olvashatsz erről a hibáról is!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 12:12:57 írta AndyA
»
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42294 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:12:36 »
Idézetet írta: loranger - 2017.03.30 csütörtök, 12:06:41
magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?
Nem biztos. Az is lehet, hogy kopottak a porlasztók, és elengedik a nyomást a résolaj felé. További vizsgálódás szükséges.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42295 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:13:50 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2017.03.30 csütörtök, 12:12:03
Az még nem biztos.Sok más dolog befolyásolhatja.Olvasd el a főoldalon a wikit,ott részletesen olvashatsz erről a hibáról is!
Próbálj már úgy válaszolni, hogy nem törlöd ki vagy töröd el az idézet végét jelző /quote taget... Itt javítgatom az üzeneteidet túlórában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42296 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:49:01 »
Sziasztok.
mi okozhat olyan jelenséget (álló autónál a turbót nézve) ,hogy a vákumvezérelt turbó néha 1500 forfulaton vagy felette berángatja az geometria állító kart.
-a vákumcsövek jók, újjak .
-nincs repedés/szivárgás a töltő csöveknél.
-diagnosztikával nézve, hideg motornál nagyon egyenletlen a beszívott levegő mennyisége, de a töltőnyomás alapjáraton 0.5 bár (pontosan 1.5 baro forscan)
-map/maf szenzorokat megtisztítottam féktisztítóval de nemjavult semmit.
-"László" fórumtárs javaslatára beépítettem még1 vákumtartájt, de semmi változás
-van amikor iszonyat erős a motor, van hogy csak szívódizelként működik gyorsításkor.
estleg van valakinek eladó szenzorja (teszt jelleggel): 4s7q-9f479-aa / xs7f-12b579-aa
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42297 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 13:00:12 »
Idézetet írta: barnab - 2017.03.30 csütörtök, 12:49:01
Sziasztok.
mi okozhat olyan jelenséget (álló autónál a turbót nézve) ,hogy a vákumvezérelt turbó néha 1500 forfulaton vagy felette berángatja az geometria állító kart.
-a vákumcsövek jók, újjak .
-nincs repedés/szivárgás a töltő csöveknél.
-diagnosztikával nézve, hideg motornál nagyon egyenletlen a beszívott levegő mennyisége, de a töltőnyomás alapjáraton 0.5 bár (pontosan 1.5 baro forscan)
-map/maf szenzorokat megtisztítottam féktisztítóval de nemjavult semmit.
-"László" fórumtárs javaslatára beépítettem még1 vákumtartájt, de semmi változás
-van amikor iszonyat erős a motor, van hogy csak szívódizelként működik gyorsításkor.
estleg van valakinek eladó szenzorja (teszt jelleggel): 4s7q-9f479-aa / xs7f-12b579-aa
Én a vákuum szabályzó szolenoidot vizsgálnám meg, miután megmértem a (vákuum) rendszerben lévő vákuum mértékét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42298 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 14:03:46 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.30 csütörtök, 13:00:12
a (vákuum) rendszerben lévő vákuum mértékét.
A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42299 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 23:13:27 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.03.30 csütörtök, 14:03:46
A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni?
Közsi a tippet, de a vákumvezérlőt megcseréltem az EGR szelep vezérlővel (kis átalakítás után) de a jelenség megmaradt.
mekkora vákumnak kellene lennie gyárilag a rendszerben? (egy másik mondeóhoz képest jobban kell taposnom a féket pedig egyforma féktárcsák és fékbetétek vannak mindkettőn (én vettem: TEXTAR) + új fékolaj).
már énis gyanakodtam a vákumszivattyúra mert amikor levettem rólla minden csövet és belefújtam akkor bugyborékol valami (olaj vagy víz) a szivattyúban amíg fújom.
ha megmondja valaki mekkora értéknek kell lennie, akkor ráméretek egy szerelővel akinek van vákummérő órája. Előreis köszönöm.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Oldalak:
1
...
839
840
841
842
843
844
845
[
846
]
847
848
849
850
851
852
853
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ