Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:41:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 844 845 [846] 847 848 849 850 851 852 853 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636825 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42250 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:23:19 »

Sziasztok!

Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?

Milyen szempontból?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42251 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:24:42 »

Sziasztok!

Az FL utáni TDCi-k már jobbak, mint az előttiek?
motorra ugyan az.kaszni változott,meg fék,meg pár apróság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42252 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:42:26 »

Sokan. Hibatároló kiolvasása első körben, majd folyamatos mérés közben a villogó izzításjelző előcsalogatása, hogy annak az okát is ki tudjátok olvasni. Én el kezdenék gyűjtögetni. Főleg annak fényében, hogy egy út alatt ennyire sokszor jött elő a hiba. Nagy eséllyel üzemanyag rendszer felújításod lesz.
           
Köszönöm a választ!
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 21:06:12 írta Zsolteey » Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42253 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 23:40:47 »

motorra ugyan az.kaszni változott,meg fék,meg pár apróság.
dehogy ugyan az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #42254 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 23:54:30 »

dehogy ugyan az

A blokk ugyanaz! Cheesy (vagy nem?)
Ahogy sejtem az EGR meg a turbó más,igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42255 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 00:18:37 »

A blokk ugyanaz! Cheesy (vagy nem?)
Ahogy sejtem az EGR meg a turbó más,igaz?
kb a blokk egyezik csak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42256 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:08:19 »

dehogy ugyan az
elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42257 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:12:53 »

elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.

Ha csak annyi nem, hogy az etis szerint az N7BA kódú 125 LE-s. (Az enyém az volt.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42258 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:15:31 »

Ha csak annyi nem, hogy az etis szerint az N7BA kódú 125 LE-s. (Az enyém az volt.)
senki nem mondja,hogy ugyan az,de lényeges változás semmi nincs fl előtt és fl után.a csúcsok is mások,mégsem lényeges változás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #42259 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:46:09 »

Milyen szempontból?


Megbízhatóságra gondoltam igazából... Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42260 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:54:08 »


Megbízhatóságra gondoltam igazából... Smiley
fékek,zárak,ajtók alja.kb ezek a leglényegesebbek ebből a szempontból.ezek változtak jó irányban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42261 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:21:23 »

elektromos turbó,meg egr,de ez is szinte lényegtelen...semmi lényeges változás nem volt a motoron.
ááá, dehogy

fl előtt/után
külső/belső injektorvezérlő
hosszú/rövidcsúcs
hengerfej különbözik

és motorkódonként van eltérő dugattyű eu3/4 esetén pl
németpiacos fl2nél lehet dpf
stb...

tényleg semmi lényeges hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42262 Dátum: 2017.03.28 kedd, 13:54:48 »

Sziasztok!Meg tudná mondani valaki,hogy villogó izzításjelzőnél,természetesen  járó motornál miért írja azt a diagnosztika,hogy 0 találat?
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42263 Dátum: 2017.03.28 kedd, 14:24:53 »

Sziasztok!Meg tudná mondani valaki,hogy villogó izzításjelzőnél,természetesen  járó motornál miért írja azt a diagnosztika,hogy 0 találat?

Nem kommunikál rendesen az autóval...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42264 Dátum: 2017.03.28 kedd, 14:38:40 »

Nem kommunikál rendesen az autóval...?

AndyA
De kommunikál az autóval,mert tegnap még a motorkontroll lámpa világított,és akkor ki is írta a P0251 kódot.Ezért nem értem én sem,hogy a villogó izzításjelzőre miért nem reagál.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42265 Dátum: 2017.03.28 kedd, 17:28:28 »

ááá, dehogy

fl előtt/után
külső/belső injektorvezérlő
hosszú/rövidcsúcs
hengerfej különbözik

és motorkódonként van eltérő dugattyű eu3/4 esetén pl
németpiacos fl2nél lehet dpf
stb...

tényleg semmi lényeges hehe
ez semmi lényeges a megbízhatóság szempontjából! nemtudom
Pont ugyanolyan mint fl előtt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42266 Dátum: 2017.03.28 kedd, 23:13:25 »

ez semmi lényeges a megbízhatóság szempontjából! nemtudom
Pont ugyanolyan mint fl előtt....
persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42267 Dátum: 2017.03.28 kedd, 23:15:17 »

persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges

FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42268 Dátum: 2017.03.28 kedd, 23:16:49 »

FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor. Smiley

AndyA
majd mindjárt jön alf és megmondja, hogy az ugyan az, mint a 2002-es fmba hehe vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42269 Dátum: 2017.03.28 kedd, 23:20:33 »

FL2-es, 2006. 11. havi, német piacos, DPF-es autóban van nekem az N7BA motor. Smiley

AndyA
amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42270 Dátum: 2017.03.29 szerda, 06:52:41 »

amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es
Nekem DPF nélküli 2006.04-es N7BA Smiley
Én is úgy tudtam hogy az N7BB a DPF-es.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42271 Dátum: 2017.03.29 szerda, 06:55:49 »

amúgy az nem n7bb? n7ba elvileg a dpf nélküli, bb meg a dpf-es

Nem. N7BA6R... A forgalmi szerint. És DPF-es, Euro-4-es, villanyos turbós.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42272 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:07:07 »

Megtoltam kifelé a német pályán az autót egy kicsit. Most a 2.0-ssal vagyok. Szépen pontosan ráteszi a mutatót a 200-as vonalra a műszeren, de ennyi. Onnan tovább csak akkor ha ven egy kis lejtő, és akkor is csak nagyon kicsit. Ez GPS szerint 187-188 km/h, kis lejtővel éppen megvan a 190.

Ennyit bír a 130 lóerő egy kombiban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42273 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:14:35 »

Megtoltam kifelé a német pályán az autót egy kicsit. Most a 2.0-ssal vagyok. Szépen pontosan ráteszi a mutatót a 200-as vonalra a műszeren, de ennyi. Onnan tovább csak akkor ha ven egy kis lejtő, és akkor is csak nagyon kicsit. Ez GPS szerint 187-188 km/h, kis lejtővel éppen megvan a 190.

Ennyit bír a 130 lóerő egy kombiban?

AndyA
kb, de nem csak kombiban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42274 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:20:38 »

persze. egy n7ba ezerszer jobban szétpotyog(bontósoknál haza se ér az autó, már elkelt a motor belőle), mint egy fl-es fmba. de mivel egyet se szedtél még szét így neked tényleg nem lényeges
még jó,hogy a bontósok adják a mércét! taps taps taps

Ez kb a xart sem ér kategória,és csak belekötés.Megint.Barátkozzz inkább a bal kezeddel! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42275 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:21:50 »

kb, de nem csak kombiban

A 2.2 a 155 pacival simán megfutja a 200-at GPS szerint, és az még nem a vége. Az 14%-kal nagyobb légellenállás, 19%-kal nagyobb motorteljesítményhez, úgyhogy logikus is. Viszont ez alapján kb. 204-nek kellene lenni a 2.2 végének, közben 220-akról, meg 255-ről szóló videók is vannak a tiedtubuson...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42276 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:30:10 »

Sziasztok.Csak én nem találom, vagy tényleg csak 1 db klíma töltő csatlakozò van az mk3-n?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42277 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:39:05 »

Sziasztok.Csak én nem találom, vagy tényleg csak 1 db klíma töltő csatlakozò van az mk3-n?

Te nem találod. 2 van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42278 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:40:40 »

Te nem találod. 2 van.
a klímásom nem találta, de megoldotta így is.amúgy hol van?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42279 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:44:38 »

a klímásom nem találta, de megoldotta így is.amúgy hol van?

Cseréld le a klímásod.

A jobb első kerék előtt a dobbetét mögött a szárító tartály mellett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42280 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:50:24 »

Cseréld le a klímásod.

A jobb első kerék előtt a dobbetét mögött a szárító tartály mellett.
akkor csak lehet nem akart vesződni vele.vákummal oldotta meg.köszi a választ  eljen
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42281 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:52:23 »

akkor csak lehet nem akart vesződni vele.vákummal oldotta meg.köszi a választ  eljen

Hm..... csak vákuummal lehet megoldani. Függetlenül a töltőcsatlakozók számától.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #42282 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 07:52:33 »

Hm..... csak vákuummal lehet megoldani. Függetlenül a töltőcsatlakozók számától.  wave
én nem értek hozzá, csak ezt modta a klímás.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #42283 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 08:45:14 »

A 2.2 a 155 pacival simán megfutja a 200-at GPS szerint, és az még nem a vége. Az 14%-kal nagyobb légellenállás, 19%-kal nagyobb motorteljesítményhez, úgyhogy logikus is. Viszont ez alapján kb. 204-nek kellene lenni a 2.2 végének, közben 220-akról, meg 255-ről szóló videók is vannak a tiedtubuson...

AndyA
Nekem csak 2.0 tdci-m van,de a német pályán egyenes uton 4utas csomagok 220 volt,de még ment volna.Leszögezem nem vok auto gyilkolos ez az 1 eset volt,de jó volt.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42284 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 09:23:16 »

Nekem csak 2.0 tdci-m van,de a német pályán egyenes uton 4utas csomagok 220 volt,de még ment volna.Leszögezem nem vok auto gyilkolos ez az 1 eset volt,de jó volt.


Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42285 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 09:32:36 »

Nekem is gyanúsan kevés az a 187, óra szerinti 200. Mondjuk ez Euro-4-es, DPF-es, ami elvesz pár lóerőt, de akkor is. Na, majd délután hazafelé megpróbálom újra. Hátha csak ki kellett kormolni a részecskeszűrőt. Smiley

AndyA

Elég csak egy kis szembeszél, minimális emelkedő, vagy egy durvább aszfalt, és máris nem ennyi az annyi... 130 lovacskáról beszélünk, azért az már érzékeny 150 felett. Ha mondjuk csak 140-et köhögné ki, na az már baj lenne
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42286 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 09:43:55 »

Elég csak egy kis szembeszél, minimális emelkedő, vagy egy durvább aszfalt, és máris nem ennyi az annyi... 130 lovacskáról beszélünk, azért az már érzékeny 150 felett. Ha mondjuk csak 140-et köhögné ki, na az már baj lenne

Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42287 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 10:30:48 »

Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Téligumival az enyém 2.0 130LE N7BA DPF nélküli 215-öt mutatott sík terepen, óra szerint
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42288 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 10:38:23 »

Azért mondom, hogy hazafelé megnézem. Szelet nem tudom, de ha a lejtés miatt volt, akkor ki fog jönni a különbség. Látványos hegy-völgy nincs erre, de Münchentől Budapestig nagy átlagban folyamatosan lejt az út, azaz "hegynek fel" próbáltam idefelé jövet. Majd este elmesélem. Vagy látjátok a hírekben. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Én ezt már többször megtapasztaltam ugyanezen az úton. Odafelé szembeszél van, főleg a Komárom Hegyeshalom közötti szakaszon. Odafele úton 1,5 literrel többet fogyaszt az autó, mint visszafelé.

Illetve Salzburg_rosenheim szakaszon iszonyat balfax az "autópálya"

 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #42289 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 11:10:23 »

sziasztok,egy kis segitség kellene hozzåértőktől,p0252 és p1211 hibakódok mit takarnak pontosan,magasnyomású?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42290 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 11:21:19 »

Én ezt már többször megtapasztaltam ugyanezen az úton. Odafelé szembeszél van, főleg a Komárom Hegyeshalom közötti szakaszon. Odafele úton 1,5 literrel többet fogyaszt az autó, mint visszafelé.

Illetve Salzburg_rosenheim szakaszon iszonyat balfax az "autópálya"

Arra én nem járok. Linz után Passau felé indulok, majd Rid im Innkreis-nál lemegyek a pályáról, és nagyjából egyensen nyugat felé az országúton. Ott van kb. 40 km autópálya közben, ott szoktam ilyennel próbálkozni.

Nekem most hosszú hónapok alatt nagyon szépen kirajzolódott, hogy a szél és a lejtés közösen adják az érzetet, hogy "jobb" a nyugati üzemanyag. Miután mindig ugyanott tankolok, Schwechat BP kút kifelé, és a Hitzinger Kai-on szintén a BP kútnál hazafelé, így nem lehet az üzemanyag a különbség oka.

Átlagos esetben Bécsből hazaérek Bp-re 5,6-5,7-es fogyasztással, ami a következő héten Bécsig a visszafelé úton felmegy 6 fölé.

Bécstől Münchenig kicsit más, mert a 150 km-es országúti szakaszon jobb a fogyasztás az alacsonyabb tempó miatt. Így általában Linzig 6 fölötti a fogyi, ami utána lemegy Münchenig 5,7-5,8 -ra. Visszafelé viszont hasonlóan a Bécs-Bp irányhoz, lejtmenetben és általában hátszéllel nem növekszik lényegesen Bécsig az autópályatempó ellenére. Nem szokta a hatot elérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42291 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 11:58:24 »

sziasztok,egy kis segitség kellene hozzåértőktől,p0252 és p1211 hibakódok mit takarnak pontosan,magasnyomású?
 Szia! p0251: általános üzemanyagrendszer hiba
                  p1211: üzemanyag rendszer nyomás probléma
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 12:00:11 írta AndyA » Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #42292 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:06:41 »

 Szia! p0251: általános üzemanyagrendszer hiba
                  p1211: üzemanyag rendszer nyomás probl,éma
magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42293 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:12:03 »

magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?

Az még nem biztos.Sok más dolog befolyásolhatja.Olvasd el a főoldalon a wikit,ott részletesen olvashatsz erről a hibáról is!
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 12:12:57 írta AndyA » Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42294 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:12:36 »

magyarul döglődik a magasnyomású szivattyúm?

Nem biztos. Az is lehet, hogy kopottak a porlasztók, és elengedik a nyomást a résolaj felé. További vizsgálódás szükséges.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42295 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:13:50 »

Az még nem biztos.Sok más dolog befolyásolhatja.Olvasd el a főoldalon a wikit,ott részletesen olvashatsz erről a hibáról is!

Próbálj már úgy válaszolni, hogy nem törlöd ki vagy töröd el az idézet végét jelző /quote taget... Itt javítgatom az üzeneteidet túlórában. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42296 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:49:01 »

Sziasztok.
mi okozhat olyan jelenséget (álló autónál a turbót nézve) ,hogy a vákumvezérelt turbó néha 1500 forfulaton vagy felette berángatja az geometria állító kart.
-a vákumcsövek jók, újjak .
-nincs repedés/szivárgás a töltő csöveknél.
-diagnosztikával nézve, hideg motornál nagyon egyenletlen a beszívott levegő mennyisége, de a töltőnyomás alapjáraton 0.5 bár (pontosan 1.5 baro forscan)
-map/maf szenzorokat megtisztítottam féktisztítóval de nemjavult semmit.
-"László" fórumtárs javaslatára beépítettem még1 vákumtartájt, de semmi változás
-van amikor iszonyat erős a motor, van hogy csak szívódizelként működik gyorsításkor.

estleg van valakinek eladó szenzorja (teszt jelleggel): 4s7q-9f479-aa / xs7f-12b579-aa
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42297 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 13:00:12 »

Sziasztok.
mi okozhat olyan jelenséget (álló autónál a turbót nézve) ,hogy a vákumvezérelt turbó néha 1500 forfulaton vagy felette berángatja az geometria állító kart.
-a vákumcsövek jók, újjak .
-nincs repedés/szivárgás a töltő csöveknél.
-diagnosztikával nézve, hideg motornál nagyon egyenletlen a beszívott levegő mennyisége, de a töltőnyomás alapjáraton 0.5 bár (pontosan 1.5 baro forscan)
-map/maf szenzorokat megtisztítottam féktisztítóval de nemjavult semmit.
-"László" fórumtárs javaslatára beépítettem még1 vákumtartájt, de semmi változás
-van amikor iszonyat erős a motor, van hogy csak szívódizelként működik gyorsításkor.

estleg van valakinek eladó szenzorja (teszt jelleggel): 4s7q-9f479-aa / xs7f-12b579-aa

Én a vákuum szabályzó szolenoidot vizsgálnám meg, miután megmértem a (vákuum) rendszerben lévő vákuum mértékét.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42298 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 14:03:46 »

a (vákuum) rendszerben lévő vákuum mértékét.

A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42299 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 23:13:27 »

A vákuum rendszerben még minek az értékét lehetne mérni? eplus2
Közsi a tippet, de a vákumvezérlőt megcseréltem az EGR szelep vezérlővel (kis átalakítás után) de a jelenség megmaradt.
mekkora vákumnak kellene lennie gyárilag a rendszerben? (egy másik mondeóhoz képest jobban kell taposnom a féket pedig egyforma féktárcsák és fékbetétek vannak mindkettőn (én vettem: TEXTAR)  + új fékolaj).
már énis gyanakodtam a vákumszivattyúra mert amikor levettem rólla minden csövet és belefújtam akkor bugyborékol valami (olaj vagy víz) a szivattyúban amíg fújom.
ha megmondja valaki mekkora értéknek kell lennie, akkor ráméretek egy szerelővel akinek van vákummérő órája. Előreis köszönöm.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 844 845 [846] 847 848 849 850 851 852 853 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.