Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 19:53:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 845 846 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 858 859 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682505 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42550 Dátum: 2017.05.10 szerda, 19:48:17 »

az oké.megállt a lapát,és annyi.de most biztosan nem akad?lekell a lapátállítót akasztani az aktuátorról,és megmozgatni.ha ott rendben van,egy gonddal kevesebb.
Azt már ellenőriztem, a lapátok könnyen mozognak.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42551 Dátum: 2017.05.10 szerda, 22:20:23 »

Sziasztok. Olvasgattam a TalkFord.com-ot. Ott írták pár helyen, hogy EGR probléma is lehet. Szerintetek? Huh?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42552 Dátum: 2017.05.10 szerda, 22:23:38 »

akkor kösd le a vákumlabdát,és mozgasd meg kézzel a lapát állítót.ha túltöltött a turbód ez miatt,akkor pedig van lukas trbócsöved is.
6 db gumicsőszakasz van.mindet ellenőrizted?olajfolt ilyen gyorsan nem biztos,hogy van rajta.tapogasd végig,mert egy repedés jól eltd bújni.

Sziasztok.  "megoldódott" a túrbó probléma: a geometria állító 1db terelő lapápja félig letört és megragadt, a forgórész lapátja eldarálódott (szerintem már régebben). vettem használt túrbót és összeraktuk nehezen: csak a geometriát és a turbina kereket ragtuk át a kipufogó részen. (a csöveket még nemnéztem át ahoz most csinálom a tesztelőt). most az autó indítása után 2-3 másodperc után már szépen dolgozik és gázadásra már fütyűl rendesen még leállítás után 2-3 másodpercig is hallani hogy lassul a túrbó fordulata.
De honnan tudom hogy a geometria jól működik (az állító kar szépen mozog most.) pl nemtölt túl és nemlövi szét a csöveket. Forscan progim és kábelem van csak tudni szeretném az értékeket fordulattól függően vagy a max nyomást.

Köszönöm.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42553 Dátum: 2017.05.10 szerda, 22:55:16 »

Sziasztok.  "megoldódott" a túrbó probléma: a geometria állító 1db terelő lapápja félig letört és megragadt, a forgórész lapátja eldarálódott (szerintem már régebben). vettem használt túrbót és összeraktuk nehezen: csak a geometriát és a turbina kereket ragtuk át a kipufogó részen. (a csöveket még nemnéztem át ahoz most csinálom a tesztelőt). most az autó indítása után 2-3 másodperc után már szépen dolgozik és gázadásra már fütyűl rendesen még leállítás után 2-3 másodpercig is hallani hogy lassul a túrbó fordulata.
De honnan tudom hogy a geometria jól működik (az állító kar szépen mozog most.) pl nemtölt túl és nemlövi szét a csöveket. Forscan progim és kábelem van csak tudni szeretném az értékeket fordulattól függően vagy a max nyomást.

Köszönöm.

 wow1 wow1

4.be 60-ról lepadlózod. 1,4-es turbónyomás csúcsot körül kell mérj, Forscan 2,4-et fog mutatni (hozzászámolja a légköri nyomást is).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42554 Dátum: 2017.05.10 szerda, 23:37:19 »

wow1 wow1
4.be 60-ról lepadlózod. 1,4-es turbónyomás csúcsot körül kell mérj, Forscan 2,4-et fog mutatni (hozzászámolja a légköri nyomást is).
Köszi, de konkrétan álló helyzetre gondoltam. valahol már találkoztam régen valami leírással itt a fórumon de most nemtalálom.
valami hasonló volt: alapjárat 1.5 bar (légköri nyomással), 1750-2000 fordulat 2.5 bar 2500 fordulat .... bar diaggal mérve terhelés nélkűl. (a laptopom max 5 percet bír töltés nélkűl, a kábelem meg usb-s) így nehéz tesztelnem menet közben.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42555 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 11:23:02 »

Sziasztok. Szét lett szedve a turbó, meg lettek nézve a csövek, de semmilyen hibára utaló jel semerre sem. Valaki valami ötlet, hogy ezután merre induljak el???  help  help  help
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42556 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 11:26:10 »

Sziasztok. Szét lett szedve a turbó, meg lettek nézve a csövek, de semmilyen hibára utaló jel semerre sem. Valaki valami ötlet, hogy ezután merre induljak el???  help  help  help

A benzinkútra egy kannával...? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42557 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 14:00:25 »

Köszi, de konkrétan álló helyzetre gondoltam. valahol már találkoztam régen valami leírással itt a fórumon de most nemtalálom.
valami hasonló volt: alapjárat 1.5 bar (légköri nyomással), 1750-2000 fordulat 2.5 bar 2500 fordulat .... bar diaggal mérve terhelés nélkűl. (a laptopom max 5 percet bír töltés nélkűl, a kábelem meg usb-s) így nehéz tesztelnem menet közben.

Álló helyben lényegében nem dolgozik a turbó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42558 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 16:39:46 »

Sziasztok. Még mindig szenvedek ezzel a kedves kis kormos turbóval. Megint ragad, pedig már kétszer is ki lett takarítva. Mitől kormolódik el ilyen hamar??? Valami megoldás erre?  help
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42559 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 16:59:55 »

Álló helyben lényegében nem dolgozik a turbó.

ok, most végeztem a túrbócső átnézéssel  wow1 wow1 teljesen levettem mindet (6 db) és végignéztem+ új bilincseket kapott , de semmi baja taps.
Forscannel túrbónyonyomást néztem: 1.00 kpa indul - alapjáraton 0.98 kpa - 2000 fordulaton 1.25 kpa (fütyűl a tórbó rendesen), menet közben még nemteszteltem. az most jön. eplus2.
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.11 csütörtök, 21:54:11 írta barnab » Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42560 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 18:26:53 »

ok, most végeztem a túrbócső átnézéssel  wow1 wow1 teljesen levettem mindet (6 db) és végignéztem+ új bilincseket kapott , de semmi baja taps.
Forscannel túrbónyonyomást néztem: 0.100 kpa indul - alapjáraton 0.98 kpa - 2000 fordulaton 1.25 kpa (fütyűl a tórbó rendesen), menet közben még nemteszteltem. az most jön. eplus2.
pedig máshogy nem is lehet.csak menet közben.ugyanis csak sebességjel mellett "dolgozik" a turbó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #42561 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 19:18:25 »

pedig máshogy nem is lehet.csak menet közben.ugyanis csak sebességjel mellett "dolgozik" a turbó.

Köszi worship worship. Csak most hogy minden jó ,kicsit lomhábbnak tűnik.  Lehet még most tanul az agya. nyes nyes

Nagyonszépen köszönöm mindenkinek.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42562 Dátum: 2017.05.12 péntek, 06:38:27 »

Sziasztok!

Ha már turbónál tartunk:
http://kepkuldes.com/images/4afa24bcf80da94e387bdd91392f8092.jpg Gyorsításnál
http://kepkuldes.com/images/f362c13a1b8f1afed1ad6aaff06f23ff.jpg Emelkedőn 4.-ben

Kérdésem az hogy a MAP szenzor hibás? Vagy hogyan lesz vákuum a csőben Cheesy Vagy mérési hiba, de mindig?
Hibakódot egyszer sem ad.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42563 Dátum: 2017.05.12 péntek, 06:39:40 »

ok, most végeztem a túrbócső átnézéssel  wow1 wow1 teljesen levettem mindet (6 db) és végignéztem+ új bilincseket kapott , de semmi baja taps.
Forscannel túrbónyonyomást néztem: 1.00 kpa indul - alapjáraton 0.98 kpa - 2000 fordulaton 1.25 kpa (fütyűl a tórbó rendesen), menet közben még nemteszteltem. az most jön. eplus2.

Amit írtál az bar, 100kpa = 1bar
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42564 Dátum: 2017.05.12 péntek, 09:08:28 »

Sziasztok!

Ha már turbónál tartunk:
http://kepkuldes.com/images/4afa24bcf80da94e387bdd91392f8092.jpg Gyorsításnál
http://kepkuldes.com/images/f362c13a1b8f1afed1ad6aaff06f23ff.jpg Emelkedőn 4.-ben

Kérdésem az hogy a MAP szenzor hibás? Vagy hogyan lesz vákuum a csőben Cheesy Vagy mérési hiba, de mindig?
Hibakódot egyszer sem ad.

Azok a letörések a MAP-ban elég érdekesek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42565 Dátum: 2017.05.12 péntek, 09:31:27 »

Azok a letörések a MAP-ban elég érdekesek...

AndyA
Tudom, ezért érdekelne. Hibakód 2 éve nincs. A jelenséget nem lehet észrevenni, nincs ugrás semmi.

Ha cső lenne rossz akkor is csak 100on lenne.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42566 Dátum: 2017.05.12 péntek, 09:58:52 »

Tudom, ezért érdekelne. Hibakód 2 éve nincs. A jelenséget nem lehet észrevenni, nincs ugrás semmi.

Ha cső lenne rossz akkor is csak 100on lenne.

Következetes a dolog? Ha háromszor megcsinálod, mindig ugyanott vannak a letörések?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42567 Dátum: 2017.05.12 péntek, 10:01:24 »

Következetes a dolog? Ha háromszor megcsinálod, mindig ugyanott vannak a letörések?

AndyA

Mármint hogyan ugyanott? Mindig amikor full gázt nyomok és a maximum elérése elött kb.
Nem értem hogyan nem kapok hibakódot, a második képen nem csak egy pillanatra megy le, hanem lennt is marad, igaz ez ms-ban van.

MAP szenzor holnap kibányászom és megpucolom.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42568 Dátum: 2017.05.12 péntek, 10:02:27 »

Mármint hogyan ugyanott? Mindig amikor full gázt nyomok és a maximum elérése elött kb.
Nem értem hogyan nem kapok hibakódot, a második képen nem csak egy pillanatra megy le, hanem lennt is marad, igaz ez ms-ban van.

MAP szenzor holnap kibányászom és megpucolom.

Ha két ilyet egymás mellé raksz, akkor egyformán ugrál?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42569 Dátum: 2017.05.12 péntek, 10:09:57 »

Ha két ilyet egymás mellé raksz, akkor egyformán ugrál?

AndyA

Amit linkeltem abból az egyik reggel 6kor volt a másik emelkedőn délután. Nem ugyanott van.

Valaki csinálhatna egy logot amit .CSV-ben lement, RPM, MAP, geometria % is elég. 4.-ben 60-ról emelkedőn csináltam én. Csak rövid volt az emelkedő Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #42570 Dátum: 2017.05.12 péntek, 11:00:29 »

Sziasztok

Tud valaki adatot mondani arra  , hogy az autó leállítása után a rail nyomás mennyire eshet vissza illetve kb mennyi idő alat törtènik ez meg ?
Köszi
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
vili777
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #42571 Dátum: 2017.05.12 péntek, 12:03:03 »

Sziasztok, tud valaki megbízható tdci injektor felújítással foglakozó szakit? Köszönet
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42572 Dátum: 2017.05.12 péntek, 12:11:16 »

Sziasztok

Tud valaki adatot mondani arra  , hogy az autó leállítása után a rail nyomás mennyire eshet vissza illetve kb mennyi idő alat törtènik ez meg ?
Köszi

Leállítás után 0-ra, szinte azonnal. Elengedi a rendszer a nyomásszabályzóval. Gyárilag ilyen!
Ami ilyenkor látható pl. műszeresen néhány bar az gyakorlatilag 0 csak a szenzor jel alapján ennyit tévedhet egy olyan rendszer, ahol az érzékelő több száz illetve 1000 bar feletti nyomásértékeket mér.

Ez nem fontos adat, de az inkább, hogy mennyi idő alatt épül fel a nyomás!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42573 Dátum: 2017.05.12 péntek, 12:47:54 »

Leállítás után 0-ra, szinte azonnal. Elengedi a rendszer a nyomásszabályzóval. Gyárilag ilyen!
Ami ilyenkor látható pl. műszeresen néhány bar az gyakorlatilag 0 csak a szenzor jel alapján ennyit tévedhet egy olyan rendszer, ahol az érzékelő több száz illetve 1000 bar feletti nyomásértékeket mér.

Ez nem fontos adat, de az inkább, hogy mennyi idő alatt épül fel a nyomás!

Mennyi idő alatt kell felépülnie? Hidegen, melegen?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42574 Dátum: 2017.05.12 péntek, 12:54:09 »

Mennyi idő alatt kell felépülnie? Hidegen, melegen?

Pár másodperc. Lényegtelen, hogy hidegen vagy melegen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42575 Dátum: 2017.05.12 péntek, 13:07:20 »

Pár másodperc. Lényegtelen, hogy hidegen vagy melegen.

Csináltam olyan tesztet is. 2sec alatt megy fel 800-ra az alapjárat 0-ról, ugyanígy a nyomás is itt állandósul.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zsolt.krisztian
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42576 Dátum: 2017.05.13 szombat, 07:58:01 »

Üdvözletem a márkatársaknak.Szeretném kérni a segítségeteket egy témában.Mk3 2.2tdci. Olyan jelenséget produkál hogy kizárólag 5. és 6. sebesség fokozatban 1400 es 1600 fordulattartományban hangos a motor,csörgő jellegű. többi sebességben sehol semmi fura hangja.Ereje megvan,nagyon jól gyorsul.Füstölni nem füstöl,check engine nem világít,izzítás jelző nem villog.Alapjáratom is egyenletes. Kb 10.000 kilómétert mentem vele mióta hallottam először és nem mindig csinálja. Főként rövid távokra használom ha ez számít valamit.Kérdés hogy mi lehet?Porlasztok?Előfordul hogy csak 5. és 6. sebességben csinálja 1400-1600 között?
Csak üzemmeleg motornál fordul elő a jelenség.Amikor a vízhőfok mutató még nem áll be középre addig nem hallani,utána igen.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #42577 Dátum: 2017.05.13 szombat, 13:58:58 »

Sziasztok. Még mindig szenvedek ezzel a kedves kis kormos turbóval. Megint ragad, pedig már kétszer is ki lett takarítva. Mitől kormolódik el ilyen hamar??? Valami megoldás erre?  help

Szia!

A turbó nem csak a koromtól ragad.
A másik oldalon ahol a mechanika állítgatja a lapátokat, ott is akadni szokott.
A jelenség a következő: A lapát állító tárcsa és az öntvény ház között van max 1mm hézag.  Amikor az öntvény elkezd rozsdásodni, annyira megnő a rozsda, hogy beleakad a tárcsa (gyakorlatilag megszűnik a rés). Az öntvényt ki kell csiszolni, el kell távolítani a rozsdaréteget és utána megint jó lesz.

Sok sikert!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42578 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:15:24 »

Sziasztok, tud valaki megbízható tdci injektor felújítással foglakozó szakit? Köszönet

Pl. filepdiesel
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #42579 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:22:56 »

Ők jók csak vastagon fog a cerkájuk.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42580 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:25:47 »

Ők jók csak vastagon fog a cerkájuk.


A többiekhez képest lehet, de a szolgáltatás is korrekt és megbízható.
Talán egy olcsóbb, de bizonytalan javítás jobb?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42581 Dátum: 2017.05.13 szombat, 18:31:52 »

Ők jók csak vastagon fog a cerkájuk.


Lehet, de normálisan megcsinálják és sokan nem panaszkodtak még rájuk. Nem beszélve arról, hogy tudtommal rengeteg szerelő hozzájuk hordja a cuccot javítani, még a márkaszervizek jó része is. Tudod: gyorsan, jól, olcsón. Ebből kettőt választhat.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42582 Dátum: 2017.05.13 szombat, 23:47:25 »

Ők jók csak vastagon fog a cerkájuk.


http://www.kosa-muhely.hu/
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
krutigeri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #42583 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 14:56:29 »

Sziasztok. Egy kis segítsèget szeretnèk kèrni, hátha járt már valaki így ès sikerült megoldani. 2002-es èvjáratú, 2.0 TDCI 130 le-s mondeom van, ès hibakódolvasás után az alábbi hibák vannak benne:
C1302- bal első szigetelt csatlakozó
C1100- abs szivattyú
Ès ami a legjobban zavar: P0251. Amikor ezt a hibát felírja átáll vèszüzembe a kocsi.
Előre is köszönöm a válaszokat, további szèp napot.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42584 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 15:14:05 »

Sziasztok. Egy kis segítsèget szeretnèk kèrni, hátha járt már valaki így ès sikerült megoldani. 2002-es èvjáratú, 2.0 TDCI 130 le-s mondeom van, ès hibakódolvasás után az alábbi hibák vannak benne:
C1302- bal első szigetelt csatlakozó
C1100- abs szivattyú
Ès ami a legjobban zavar: P0251. Amikor ezt a hibát felírja átáll vèszüzembe a kocsi.
Előre is köszönöm a válaszokat, további szèp napot.

A P0251 elég sok dolog lehet, és sajnos tud nagyon sokba is kerülni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42585 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 16:48:24 »

Sziasztok.  Mondeo kombi 2.0 tdci leállitáskor hátul koppan egyet a kipuf dob mi lehet a gond a gumi tartó csere megoldhatja?Huh? Előre köszi
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #42586 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 16:57:17 »

Sziasztok.  Mondeo kombi 2.0 tdci leállitáskor hátul koppan egyet a kipuf dob mi lehet a gond a gumi tartó csere megoldhatja?Huh? Előre köszi
Nekem ez a gumi tartó szakadása okozott ilyen koppanást leállításkor. Én úgy próbáltam ki, hogy hátulról megrángattam a kipufogót a végénél fogva, így egyértelmű lett, hogy az egész kipufogó mozgása miatt koppan.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
krutigeri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #42587 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 16:58:33 »

A P0251 elég sok dolog lehet, és sajnos tud nagyon sokba is kerülni...

AndyA


Tegyük fel, hogy az injektorok rendben vannak. Előfordulhat, hogy a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzója szivat?
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42588 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 17:02:44 »

Megnéztem okával és sajnos az összes kipuf tartó gumi megvan kötegelölzve gondolom ez volt a legegyszerűbb ... Cheesy Ha van aknám nagy munka kicserélgetni őket?Huh??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42589 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 18:47:58 »

Megnéztem okával és sajnos az összes kipuf tartó gumi megvan kötegelölzve gondolom ez volt a legegyszerűbb ... Cheesy Ha van aknám nagy munka kicserélgetni őket?Huh??


Nem
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42590 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 19:04:43 »


Tegyük fel, hogy az injektorok rendben vannak. Előfordulhat, hogy a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzója szivat?

Lehet az is, de lehet GO-szűrő dugulás is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #42591 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 22:41:59 »

Szia!

A turbó nem csak a koromtól ragad.
A másik oldalon ahol a mechanika állítgatja a lapátokat, ott is akadni szokott.
A jelenség a következő: A lapát állító tárcsa és az öntvény ház között van max 1mm hézag.  Amikor az öntvény elkezd rozsdásodni, annyira megnő a rozsda, hogy beleakad a tárcsa (gyakorlatilag megszűnik a rés). Az öntvényt ki kell csiszolni, el kell távolítani a rozsdaréteget és utána megint jó lesz.

Sok sikert!

Szia. Köszönöm a választ. Leellenőriztem ezt a részét is, de nem akad, az elektronikában van elkopva a csigakerék, meg a fogasléc, ezért nem úgy állítja a turbót ahogy kellene és ezért van pár hibajelenség. Legalább is ezt mondta egy fordos szaki ford szakműhelyből. Ki lett olvasva a hiba. A turbó nyomás felépül, csak nem tudja állítani az elektronika mert kopott ez e két cucc...  szomoru1  nezze
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42592 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 21:37:20 »

Halo. P0405-os hibakodot dobja a kocsi mindig az egr-re,ami levan dugozva. Normalis ez vakuumos egr-nel. Torles utan masnap visszajon.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42593 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 21:39:22 »

Halo. P0405-os hibakodot dobja a kocsi mindig az egr-re,ami levan dugozva. Normalis ez vakuumos egr-nel. Torles utan masnap visszajon.
eu4 igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
horvil87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #42594 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 21:55:46 »

eu4 igen.
Legjobb tudomasom szerint ez eu3-as.
Naplózva

MK3 2004 2.0 TDCI KOMBI GHIA 116LE HJBC
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42595 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:17:55 »

Legjobb tudomasom szerint ez eu3-as.

Ritkán, de az is bedobja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42596 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:39:28 »

Szia. Köszönöm a választ. Leellenőriztem ezt a részét is, de nem akad, az elektronikában van elkopva a csigakerék, meg a fogasléc, ezért nem úgy állítja a turbót ahogy kellene és ezért van pár hibajelenség. Legalább is ezt mondta egy fordos szaki ford szakműhelyből. Ki lett olvasva a hiba. A turbó nyomás felépül, csak nem tudja állítani az elektronika mert kopott ez e két cucc...  szomoru1  nezze

Elkopva? Erről szívesen látnék fotót, nekem elég furán hangzik.
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #42597 Dátum: 2017.05.16 kedd, 10:55:47 »

Sziasztok!Az autóm mostanában minden hosszabb úton p0251 hibát ír ki,ennek ellenére nem tesz vészüzembe,hanem normálisan megy továbbra is,csak az izzításjelző villog,mást nem észlelek.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42598 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:28:19 »

Sziasztok!Az autóm mostanában minden hosszabb úton p0251 hibát ír ki,ennek ellenére nem tesz vészüzembe,hanem normálisan megy továbbra is,csak az izzításjelző villog,mást nem észlelek.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
az vészüzem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42599 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:29:06 »

Legjobb tudomasom szerint ez eu3-as.
csak,ha full vákumos minden.turbó,egr.
ha már van 1 helyzetérzékelő az egr-en,akkor már öszvér.
de eu3 2003ig volt(hivatalosan)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 845 846 847 848 849 850 851 [852] 853 854 855 856 857 858 859 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.