Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:08:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 881 882 883 884 885 886 887 [888] 889 890 891 892 893 894 895 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14631056 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44350 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 13:54:52 »

Sziasztok!

Görbe hajtókarnak, repedt dugattyúnak alacsony kompresszió az eredménye ugye?
Ezeknek van valami jele, vagy pedig csak méréssel bizonyítható?


Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44351 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 16:37:31 »

Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.

AndyA
illetve valszeg el sem indul...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44352 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 18:15:57 »

Köszönöm Alf és Andy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44353 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 08:11:29 »

Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.

AndyA

A 3 hengerezésnél van az hogy az alapjárat alatt indul el és utána áll be az alapjárat hidegen?
Pici alapjárat ingadozásom van hidegen, főleg most a reggeli -11fokban. De úgy néztem hogyha bekapcsolom a fogyasztókat akkor megszűnik, 1mm-ert mászkál felfelé 900 körül, és érezni is hogy ingadozik az alapjárat. Az első 15másodpercben van jelen.
Ma fel töltöm az akksimat, reggel meglátom.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44354 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 08:19:36 »

A 3 hengerezésnél van az hogy az alapjárat alatt indul el és utána áll be az alapjárat hidegen?
Pici alapjárat ingadozásom van hidegen, főleg most a reggeli -11fokban. De úgy néztem hogyha bekapcsolom a fogyasztókat akkor megszűnik, 1mm-ert mászkál felfelé 900 körül, és érezni is hogy ingadozik az alapjárat. Az első 15másodpercben van jelen.
Ma fel töltöm az akksimat, reggel meglátom.

Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44355 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 08:28:52 »

Értem
De így is jó lett?!!
Olajkörin is meg a gyári 88 is átfujtunk meg sokkal gyengébb is a rúgoja
Azt inkább a 92 raktuk be


Igen jó lett. Az olajkörin nem tudtam átfújni, ezért nem
tuningoltam rajta semmit. A főkörit, nem tudtam ilyen módon tesztelni, mert csak az első csövet vettem le a termosztát házról a cseréhez, a gumi tömítés elég jól zárt benne, Azt nem is tudom, hogy a főkörin hogyan lehet megcsinálni ezt a tesztet? Egyébként a főköri termon van egy picike lyuk ami biztos átenged egy kicsit, ez ilyen volt a regin és az újon is. Nektek is ilyen volt?
Remélem jó lesz egy darabig.

Igen olyan csak mi kivettük. azt a kis lyukat befogod az ujaddal és utána fujod meg
De mi a 92 raktuk be a leírtak szerint átalakitva
Eddig szépennteszi a dolgát
Az olajköri tuningal is sokkal jobb a fűtés is
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 08:40:26 írta AndyA » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44356 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 12:04:46 »

Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.

AndyA

Ha porlasztó akkor nem gond, mert jövő héten megyek vissza garanciába és végre kiszedik a porlasztókat, újra mérni, mert valami nem oké.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44357 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 13:09:27 »

Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.

AndyA
Milyen tisztító adalék?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44358 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 13:30:41 »

Milyen tisztító adalék?

Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.

A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.

Best regards,
Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44359 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 15:15:27 »

Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.

A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.

Best regards,
Andy
5000kmel ezelött volt komplett felújításom, vagy nem csináltak jól valamit, vagy a motorom ***. De érdekesen indul hidegben. De csak jövő hétre tudnak időpontot adni, annyian vannak náluk Sad
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
beco15
Vendég
« Új hozzászólás #44360 Dátum: 2018.02.27 kedd, 09:16:48 »

Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107    Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44361 Dátum: 2018.02.27 kedd, 09:36:48 »

Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107    Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod az injektor azonosítást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44362 Dátum: 2018.02.27 kedd, 09:39:30 »

Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107    Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)

Szia!
Ez aalpján nézz utána!
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44363 Dátum: 2018.02.27 kedd, 16:24:09 »

Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107    Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Cheesy első kérdéssel bekorlátozod a válaszok lehetőségét?
 taps sok sikert.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44364 Dátum: 2018.02.27 kedd, 16:49:45 »

Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107    Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)

3S7Q-9K546-BB, ill. a gyári felújított RM3S7Q-9K546-BB. Ez az 501Z, úgyhogy ha 504Z van benne, az nem nagyon nyerő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44365 Dátum: 2018.02.27 kedd, 20:50:27 »

Sziasztok!

Infót kérnék ismételten. Vízpumpa behalt. A vizes oldalon van egy plusz alkatrész, talán valami termosztátos szelep. (túlnyomás szelep?)  Ennek mi a hivatalos neve? Vízpumpa oldalt kompletten hol érdemes megvenni?

Köszönöm.

Üdv
Nándi
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44366 Dátum: 2018.02.27 kedd, 20:55:37 »

Sziasztok!

Infót kérnék ismételten. Vízpumpa behalt. A vizes oldalon van egy plusz alkatrész, talán valami termosztátos szelep. (túlnyomás szelep?)  Ennek mi a hivatalos neve? Vízpumpa oldalt kompletten hol érdemes megvenni?

Köszönöm.

Üdv
Nándi

Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44367 Dátum: 2018.02.27 kedd, 20:59:18 »

Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.

igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44368 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:02:05 »

Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.

http://www.kephost.com/images/2018/02/27/Olajkori-termosztat.jpg

A 8-as az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44369 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:03:45 »

Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.

A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.

Best regards,
Andy

Kicsit off:
Tudtad, hogy a Texas Instrumentnek is van ilyen nevű elektromos kütyüje??
 nyes

Persze meglett a Bárdis is! Smiley
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44370 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:04:39 »

igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom


FINIS: 1128018
Műszaki cikkszám: XS7Q-6L635-AE

https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696?kereso_modell=0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44371 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:05:17 »

Kicsit off:
Tudtad, hogy a Texas Instrumentnek is van ilyen nevű elektromos kütyüje??
 nyes

Persze meglett a Bárdis is! Smiley


Hogyne. Az LM sorozat igen népszerű és ismert.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44372 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:15:21 »


 worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #44373 Dátum: 2018.02.27 kedd, 21:21:04 »

worship

járókerék csapágy zörög ill. elengedi az anyagot, így elfolyat minden hűtővizet. Gondolom csak ezt a fém házat cserélném ki. a többi maradna. Olajköri víztermosztát háza szétporlatt...
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #44374 Dátum: 2018.02.27 kedd, 22:09:21 »

igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom


Van itt is:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-termosztat-olajhutohoz-t293.html
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44375 Dátum: 2018.02.28 szerda, 08:00:49 »

járókerék csapágy zörög ill. elengedi az anyagot, így elfolyat minden hűtővizet. Gondolom csak ezt a fém házat cserélném ki. a többi maradna. Olajköri víztermosztát háza szétporlatt...

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján a legjobb, ha egy komplett vízszivattyút cserélsz, ami nem egy horrorisztikus összeg. Ha már a szivattyút cseréled akkor érdemes az olajtermosztátot is alaposan szemügyre venni és szükség esetén újat beszerezni. Ez az alkatrész elég frekventált a vízhőfok szempontjából. Csak gyári termosztát jöhet szóba. A szivattyúcseréhez olyan szivattyút vegyél aminek része a speciális bordás tengelyt kenő zsír(Bárdinál kapható Kb 20 ezer Ft). A zsír külön is kapható javítókészlet címen horror áron. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #44376 Dátum: 2018.02.28 szerda, 12:06:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján a legjobb, ha egy komplett vízszivattyút cserélsz, ami nem egy horrorisztikus összeg. Ha már a szivattyút cseréled akkor érdemes az olajtermosztátot is alaposan szemügyre venni és szükség esetén újat beszerezni. Ez az alkatrész elég frekventált a vízhőfok szempontjából. Csak gyári termosztát jöhet szóba. A szivattyúcseréhez olyan szivattyút vegyél aminek része a speciális bordás tengelyt kenő zsír(Bárdinál kapható Kb 20 ezer Ft). A zsír külön is kapható javítókészlet címen horror áron. wave
Tisztelettel László! worship
Az alatt, hogy elég frekventált azt érted, hogy könnyen-gyakran hibásodik. Mert nekem is bajom van a vizhőfokkal és most ahogy olvasom a kommentet és nézem az ábrát ami a témával kapcsolatos jut eszembe, hogy az őszi balesetem óta észlelem ezt a hibát és bizony akkor a vizpumpa is sérült, letörött az a vastag szár róla, a termosztát pedig ehhez közel helyezkedik el.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44377 Dátum: 2018.02.28 szerda, 12:17:49 »

Az alatt, hogy elég frekventált azt érted, hogy könnyen-gyakran hibásodik. Mert nekem is bajom van a vizhőfokkal és most ahogy olvasom a kommentet és nézem az ábrát ami a témával kapcsolatos jut eszembe, hogy az őszi balesetem óta észlelem ezt a hibát és bizony akkor a vizpumpa is sérült, letörött az a vastag szár róla, a termosztát pedig ehhez közel helyezkedik el.
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajtermosztát mechanikai felépítése sajnos elég gyenguszka. Gyárilag nincs megoldva a szabályozóelem központosítása. A termosztát tömítő gyűrűje hajlamos a lekeményedésre ezáltal nem tömít, és a vízhőfok pedig nem emelkedik 60-65°C fölé mivel állandóan be van iktatva az olajhűtő a vízkörbe. Mindenképp gyári termosztátot vegyél és ha megadja magát akkor a FAQ topikban találsz megoldást a termosztát javítására. Vagy a most benne lévő termosztátot alakítsd át. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Robi222
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #44378 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:01:47 »

Sziasztok! Cheesy

Megint én vagyok az aki vezérlés problémákkal küszködött, ma meg volt az első tesztkör és jól teljesített.  taps

De leírom ide is, hogy mi volt a gond akinek esetleg ilyen lenne a gondja.  vigyor3

Szóval az volt,hogy a hengerfej lett cserélve, ugye 85kw-os van nekem és 96kw-os hengerfej mindenki azt mondja hogy nem változik semmi,tehát hogy ugyanaz. Igen ám, összeraktuk beindult de csak startoló szpréjjel és füstölt nagyon fehéret, és úgy ahogy ment csak kis fordulaton. Na most itt az volt a gond hogy a 96kw-os hengerfej nem mind ugyanaz,mivel egyikbe rövid injektorok vannak a másikba hosszú injektorok. Amilyen hengerfejet raktunk rá abba más fajta injektorok mennek, na most becsavartuk injektort és nem ért bele egész a hengerig,a menet meg minden passzol, csak nem ment végig így nem tudott úgy befecskendezni nem volt olyan nyomás a hengerekbe ezáltal füstölt és alig ment. Most hogy le lett cserélve a hengerfej 85kw-ra, összelett rakva, két vezérműtengely 12 órára nézz ott lett lefixelve, főtengely a jelen van és oda lett rakva a stift, a nagynyomású meg csak egy helyen lehet,rá lett rakva a lánc, összerakva. Olyan szépen megy hogy az nem igaz.  taps

Szóval ha valakinek segítség kéne az esetleg ebből tanulhat.  nyes

Minden fórumtársnak köszönöm a segítséget! Ők is nagyon sokat segítettek nekem, hogy hol kell lefixelni a főtengelyt meg ilyenek.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.28 szerda, 19:04:57 írta Robi222 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw -> https://goo.gl/bnAhGz Cheesy
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44379 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:04:06 »

Sziasztok! Cheesy

Megint én vagyok az aki vezérlés problémákkal küszködött, ma meg volt az első tesztkör és jól teljesített.  taps

De leírom ide is, hogy mi volt a gond akinek esetleg ilyen lenne a gondja.  vigyor3

Szóval az volt,hogy a hengerfej lett cserélve, ugye 85kw-os van nekem és 96kw-os hengerfej mindenki azt mondja hogy nem változik semmi,tehát hogy ugyanaz. Igen ám, összeraktuk beindult de csak startoló szpréjjel és füstölt nagyon fehéret, és úgy ahogy ment csak kis fordulaton. Na most itt az volt a gond hogy a 96kw-os hengerfej nem mind ugyanaz,mivel egyikbe rövid injektorok vannak a másikba hosszú injektorok. Amilyen hengerfejet raktunk rá abba más fajta injektorok mennek, na most becsavartuk injektort és nem ért bele egész a hengerig,a menet meg minden passzol, csak nem ment végig így nem tudott úgy befecskendezni nem volt olyan nyomás a hengerekbe ezáltal füstölt és alig ment. Most hogy le lett cserélve a hengerfej 85kw-ra, összelett rakva, két vezérműtengely 12 órára nézz ott lett lefixelve, főtengely a jelen van és oda lett rakva a stift, a nagynyomású meg csak egy helyen lehet,rá lett rakva a lánc, összerakva. Olyan szépen megy hogy az nem igaz.  taps
Szóval ha valakinek segítség kéne az esetleg ebből tanulhat.  nyes
eljen szuper.Ügyesek vagytok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #44380 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:44:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az olajtermosztát mechanikai felépítése sajnos elég gyenguszka. Gyárilag nincs megoldva a szabályozóelem központosítása. A termosztát tömítő gyűrűje hajlamos a lekeményedésre ezáltal nem tömít, és a vízhőfok pedig nem emelkedik 60-65°C fölé mivel állandóan be van iktatva az olajhűtő a vízkörbe. Mindenképp gyári termosztátot vegyél és ha megadja magát akkor a FAQ topikban találsz megoldást a termosztát javítására. Vagy a most benne lévő termosztátot alakítsd át. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a válaszod László. Az átalakítás szerintem nekem nem menne, csere lesz mindenképp.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #44381 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:50:27 »

Az elektromos dolgok kategoriában említettem egy spiral villogást, akkor azt a választ kaptam, hogy hibakód olvasás és irjam meg. Nos én csináltam egyet és az eredmény a következő:
P0488
P179A
P179A
B1318
B2282
U2503
Szóval van itt minden, lehet válogatni. Én gugliztam elég sokat, de meghallgatnék néhány emberközeli választ is. Köszönettel, Károly.
Ja. Ha ez segit forscannal kaptam a hibakodokat.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.28 szerda, 19:53:49 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44382 Dátum: 2018.02.28 szerda, 20:10:16 »

Az elektromos dolgok kategoriában említettem egy spiral villogást, akkor azt a választ kaptam, hogy hibakód olvasás és irjam meg. Nos én csináltam egyet és az eredmény a következő:
P0488
P179A
P179A
B1318
B2282
U2503
Szóval van itt minden, lehet válogatni. Én gugliztam elég sokat, de meghallgatnék néhány emberközeli választ is. Köszönettel, Károly.
Ja. Ha ez segit forscannal kaptam a hibakodokat.

A P179A szerintem az elektromos turbó szabályozó, mintha rémlene hogy az ismerősömnek el volt szakadva egy szál átkötés és Can busz hibát adott.
A P0488 meg elvileg EGR szelep hiba, ha esetleg tisztítva nem volt akkor azt kell.
A többi miatt elvileg nem villog az izzítás jelző
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #44383 Dátum: 2018.02.28 szerda, 20:26:32 »

A P179A szerintem az elektromos turbó szabályozó, mintha rémlene hogy az ismerősömnek el volt szakadva egy szál átkötés és Can busz hibát adott.
A P0488 meg elvileg EGR szelep hiba, ha esetleg tisztítva nem volt akkor azt kell.
A többi miatt elvileg nem villog az izzítás jelző
Az EGR szelep tisztitva volt mert mindig gyult ki a motorlampa. A tobbi az meg a baleset eredmenye, ugyebar cserelni kellett az ovfeszitoket es legzsakokat. A turbo elektronika hibat nagyjabol kivettem az angol hibacodleirasbol. Azt lehet ugye kulon cserelni, viszont azt olvastam, hogy jelezhet hibat akkor is, ha a valtozo geometria leragad. Mindenkepp jo, hogy ezt az elektronikahibat megerositetted. Koszonettel, Karoly.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44384 Dátum: 2018.02.28 szerda, 20:42:37 »

Az EGR szelep tisztitva volt mert mindig gyult ki a motorlampa. A tobbi az meg a baleset eredmenye, ugyebar cserelni kellett az ovfeszitoket es legzsakokat. A turbo elektronika hibat nagyjabol kivettem az angol hibacodleirasbol. Azt lehet ugye kulon cserelni, viszont azt olvastam, hogy jelezhet hibat akkor is, ha a valtozo geometria leragad. Mindenkepp jo, hogy ezt az elektronikahibat megerositetted. Koszonettel, Karoly.


Az elektronikát tényleg csak a megfelelően meg kellett forrasztanom, de az ismerősömnek nem emlékszek a hibakódjára.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44385 Dátum: 2018.03.02 péntek, 16:52:26 »

Sziasztok!

Ez az ingadozás lehet a generátor miatt? Vagy hogy nagyon lecsökken az akkufesz és úgy indul?
https://youtu.be/hqGvf5dPZkg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44386 Dátum: 2018.03.02 péntek, 17:33:59 »

Sziasztok!

Ez az ingadozás lehet a generátor miatt? Vagy hogy nagyon lecsökken az akkufesz és úgy indul?
https://youtu.be/hqGvf5dPZkg
az ingadozást a generátor csinája,mert alacsony az akkufesz.Látszik, hogy kigyullad az esp és az abs lámpa indítózás alatt.Az igazolja, hogy nincs toppon az akku.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44387 Dátum: 2018.03.02 péntek, 18:01:50 »

az ingadozást a generátor csinája,mert alacsony az akkufesz.Látszik, hogy kigyullad az esp és az abs lámpa indítózás alatt.Az igazolja, hogy nincs toppon az akku.

Most vettem 2 hónapja, ilyenkor cserélik garanciában? Számlája megvan, Cromaxban vettem
Motorcraft Ezüstös 80Ah
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44388 Dátum: 2018.03.02 péntek, 18:04:48 »

Most vettem 2 hónapja, ilyenkor cserélik garanciában? Számlája megvan, Cromaxban vettem
Motorcraft Ezüstös 80Ah
ha nincs feltöltve,még nem jelenti azt, hogy rossz.Lehet az akkut is exaktul tesztelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44389 Dátum: 2018.03.02 péntek, 18:07:32 »

ha nincs feltöltve,még nem jelenti azt, hogy rossz.Lehet az akkut is exaktul tesztelni.
Többször feltöltöttem, csináltam úgy hogy feltöltöttem este levettem a sarukat és reggel ugyanígy volt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44390 Dátum: 2018.03.02 péntek, 18:15:56 »

Többször feltöltöttem, csináltam úgy hogy feltöltöttem este levettem a sarukat és reggel ugyanígy volt.
elképzelhető, hogy valami meríti az akkut reggelig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44391 Dátum: 2018.03.02 péntek, 18:27:47 »

elképzelhető, hogy valami meríti az akkut reggelig.

De ha full feltöltés után 14,4V-ra fel van töltve, miért esik le az akksi feszültsége 13V-ra? Úgy hogy az akksi sarut levettem !
Ha nyitom az ajtókat akkor 12,5V-ra leesik, pedig az nem nagy terhelés! Csak az ajtó nyitás gombot nyomva.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44392 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:31:14 »

De ha full feltöltés után 14,4V-ra fel van töltve, miért esik le az akksi feszültsége 13V-ra? Úgy hogy az akksi sarut levettem !
Ha nyitom az ajtókat akkor 12,5V-ra leesik, pedig az nem nagy terhelés! Csak az ajtó nyitás gombot nyomva.

Alapvetően a 14.4V az a tölési feszültség. Ez nem jelenti azt, hogy annyi is marad, az ólomakkuk normális nyugalmi cellafeszültsége 2V körül van. Ez ugye 6X2=12V full töltés után fél/egy órával mérve a 13V tökéletesen normális. Azzal pedig, ha kinyitod az ajtót, nem csak annyi történik, hogy felkapcsolódik egy 2wattos izzó.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44393 Dátum: 2018.03.02 péntek, 19:46:41 »

Alapvetően a 14.4V az a tölési feszültség. Ez nem jelenti azt, hogy annyi is marad, az ólomakkuk normális nyugalmi cellafeszültsége 2V körül van. Ez ugye 6X2=12V full töltés után fél/egy órával mérve a 13V tökéletesen normális. Azzal pedig, ha kinyitod az ajtót, nem csak annyi történik, hogy felkapcsolódik egy 2wattos izzó.

Megnézem majd mennyi a nyugalmi áramfelvétel. Mert ha jó az akksi, akkor valami lemeríti ahogy alf is írta
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #44394 Dátum: 2018.03.02 péntek, 20:53:02 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a mérési eredményről?  A két mérést egymás után csináltam kb. 2 percen belül FORScan -nal. Most akkor mi van? Melyik porlasztó rossz? Mindig  másik két befecskendezőre dobja ezeket az értékeket. Volt már olyan verzió is, amikor a "C", "D" volt ezen értékeken. Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Mi lehet a baj? Lehet nem is a porlasztó a hibás? Hibakód, malacfarok nincs. 3.932 mg érték mindig fixen áll, és nem mozdul se le, se fel? De ez az érték is eltolódik  A, B, C, D, hengerre.

1. mérés:
F_INJ_A  -0.749 mg
F_INJ_B  -2.613 mg
F_INJ_C  3.932 mg
F_INJ_D -0.540 mg

2. mérés:
F_INJ_A  3.932 mg
F_INJ_B  -0.034 mg
F_INJ_C  -0.887 mg
F_INJ_D  -3.080 mg

??
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44395 Dátum: 2018.03.02 péntek, 21:03:39 »

Kinek van optimalizálva a tdci?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44396 Dátum: 2018.03.02 péntek, 21:23:28 »

Megnézem majd mennyi a nyugalmi áramfelvétel. Mert ha jó az akksi, akkor valami lemeríti ahogy alf is írta

Arra figyelj majd oda, hogy a kocsinak kell egy kis idő, hogy nyugalmi állapotba kerüljön
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44397 Dátum: 2018.03.02 péntek, 21:24:52 »

Kinek van optimalizálva a tdci?

középkorú középosztálybeli családoknak  eplus2
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44398 Dátum: 2018.03.02 péntek, 21:40:02 »

középkorú középosztálybeli családoknak  eplus2

Ebbe pont beletartozom! eplus2
Van ezzel kapcsolatban tapasztalatod?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44399 Dátum: 2018.03.02 péntek, 22:01:41 »

Kinek van optimalizálva a tdci?
Szabó Robi,Sásd

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 881 882 883 884 885 886 887 [888] 889 890 891 892 893 894 895 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.