Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:31:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
881
882
883
884
885
886
887
[
888
]
889
890
891
892
893
894
895
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630024 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44350 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 13:54:52 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.25 vasárnap, 11:49:55
Sziasztok!
Görbe hajtókarnak, repedt dugattyúnak alacsony kompresszió az eredménye ugye?
Ezeknek van valami jele, vagy pedig csak méréssel bizonyítható?
Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44351 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 16:37:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.25 vasárnap, 13:54:52
Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.
AndyA
illetve valszeg el sem indul...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44352 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 18:15:57 »
Köszönöm Alf és Andy
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44353 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 08:11:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.25 vasárnap, 13:54:52
Ha akkora a nyomásvesztés, látványosan "háromhengerezik" a motor.
AndyA
A 3 hengerezésnél van az hogy az alapjárat alatt indul el és utána áll be az alapjárat hidegen?
Pici alapjárat ingadozásom van hidegen, főleg most a reggeli -11fokban. De úgy néztem hogyha bekapcsolom a fogyasztókat akkor megszűnik, 1mm-ert mászkál felfelé 900 körül, és érezni is hogy ingadozik az alapjárat. Az első 15másodpercben van jelen.
Ma fel töltöm az akksimat, reggel meglátom.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44354 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 08:19:36 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.26 hétfő, 08:11:29
A 3 hengerezésnél van az hogy az alapjárat alatt indul el és utána áll be az alapjárat hidegen?
Pici alapjárat ingadozásom van hidegen, főleg most a reggeli -11fokban. De úgy néztem hogyha bekapcsolom a fogyasztókat akkor megszűnik, 1mm-ert mászkál felfelé 900 körül, és érezni is hogy ingadozik az alapjárat. Az első 15másodpercben van jelen.
Ma fel töltöm az akksimat, reggel meglátom.
Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zola 32
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44355 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 08:28:52 »
Idézetet írta: szabi400 - 2018.02.24 szombat, 17:37:07
Idézetet írta: Zola 32 - 2018.02.22 csütörtök, 14:48:55
Értem
De így is jó lett?!!
Olajkörin is meg a gyári 88 is átfujtunk meg sokkal gyengébb is a rúgoja
Azt inkább a 92 raktuk be
Igen jó lett. Az olajkörin nem tudtam átfújni, ezért nem
tuningoltam rajta semmit. A főkörit, nem tudtam ilyen módon tesztelni, mert csak az első csövet vettem le a termosztát házról a cseréhez, a gumi tömítés elég jól zárt benne, Azt nem is tudom, hogy a főkörin hogyan lehet megcsinálni ezt a tesztet? Egyébként a főköri termon van egy picike lyuk ami biztos átenged egy kicsit, ez ilyen volt a regin és az újon is. Nektek is ilyen volt?
Remélem jó lesz egy darabig.
Igen olyan csak mi kivettük. azt a kis lyukat befogod az ujaddal és utána fujod meg
De mi a 92 raktuk be a leírtak szerint átalakitva
Eddig szépennteszi a dolgát
Az olajköri tuningal is sokkal jobb a fűtés is
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 08:40:26 írta AndyA
»
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44356 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 12:04:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.26 hétfő, 08:19:36
Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.
AndyA
Ha porlasztó akkor nem gond, mert jövő héten megyek vissza garanciába és végre kiszedik a porlasztókat, újra mérni, mert valami nem oké.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44357 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 13:09:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.26 hétfő, 08:19:36
Próbáld ki azt is, hogy nagyon, nagyon lassan, pici gázzal elkezded felfelé vinni a fordulatot. Nekem csinált olyat, amikor leragadt az egyik porlasztóm, hogy ilyenkor 1000-1100 körül elkezdett dadogni, mert kevés volt az egyik hengerben a GO, azután a leragadt injektor is nyitott, és ment minden rendesen. Azt 2-3 tisztítós kezelés megoldotta, azóta is jó.
AndyA
Milyen tisztító adalék?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44358 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 13:30:41 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.26 hétfő, 13:09:27
Milyen tisztító adalék?
Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.
A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.
Best regards,
Andy
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44359 Dátum:
2018.02.26 hétfő, 15:15:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.26 hétfő, 13:30:41
Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.
A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.
Best regards,
Andy
5000kmel ezelött volt komplett felújításom, vagy nem csináltak jól valamit, vagy a motorom ***. De érdekesen indul hidegben. De csak jövő hétre tudnak időpontot adni, annyian vannak náluk
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
beco15
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44360 Dátum:
2018.02.27 kedd, 09:16:48 »
Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107 Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44361 Dátum:
2018.02.27 kedd, 09:36:48 »
Idézetet írta: beco15 - 2018.02.27 kedd, 09:16:48
Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107 Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban megtalálod az injektor azonosítást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44362 Dátum:
2018.02.27 kedd, 09:39:30 »
Idézetet írta: beco15 - 2018.02.27 kedd, 09:16:48
Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107 Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
Szia!
Ez aalpján nézz utána!
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44363 Dátum:
2018.02.27 kedd, 16:24:09 »
Idézetet írta: beco15 - 2018.02.27 kedd, 09:16:48
Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107 Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
első kérdéssel bekorlátozod a válaszok lehetőségét?
sok sikert.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44364 Dátum:
2018.02.27 kedd, 16:49:45 »
Idézetet írta: beco15 - 2018.02.27 kedd, 09:16:48
Sziasztok! Új vagyok a mondeósok körében,és egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az,hogy szeretném megtudni pontosan milyen típusú porlasztók valóak az autómba. 2004-es évjárat 2.0TDCI 130 ló 6-os váltós, FMBA motorkód,turbó vákumos rajta. Elvileg nem belevaló porlasztó van benne 501Z helyett 504Z vagy pont fordítva amelyik elvileg az EURO 4 es é Valaki kitudná nekem keresni pontosan melyik való bele? Alvázszám: WF05XXGBB54L62107 Előre is köszönöm!
U.I. (Tudom,hogy zsebbe nyúlós történet,így az ilyen válaszokat kérném mellőzni)
3S7Q-9K546-BB, ill. a gyári felújított RM3S7Q-9K546-BB. Ez az 501Z, úgyhogy ha 504Z van benne, az nem nagyon nyerő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44365 Dátum:
2018.02.27 kedd, 20:50:27 »
Sziasztok!
Infót kérnék ismételten. Vízpumpa behalt. A vizes oldalon van egy plusz alkatrész, talán valami termosztátos szelep. (túlnyomás szelep?) Ennek mi a hivatalos neve? Vízpumpa oldalt kompletten hol érdemes megvenni?
Köszönöm.
Üdv
Nándi
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44366 Dátum:
2018.02.27 kedd, 20:55:37 »
Idézetet írta: him007 - 2018.02.27 kedd, 20:50:27
Sziasztok!
Infót kérnék ismételten. Vízpumpa behalt. A vizes oldalon van egy plusz alkatrész, talán valami termosztátos szelep. (túlnyomás szelep?) Ennek mi a hivatalos neve? Vízpumpa oldalt kompletten hol érdemes megvenni?
Köszönöm.
Üdv
Nándi
Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44367 Dátum:
2018.02.27 kedd, 20:59:18 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.27 kedd, 20:55:37
Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.
igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44368 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:02:05 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.27 kedd, 20:55:37
Az olajköri víztermosztát az a fekete. Az olajhűtőre megy a csöve, ha minden igaz.
http://www.kephost.com/images/2018/02/27/Olajkori-termosztat.jpg
A 8-as az.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44369 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:03:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.26 hétfő, 13:30:41
Pl. LM1973 klubos kedvezménnyel a Bárdiból, de bármi hasonló Protec, Wynn stb. egyformán jó.
A lényeg, hogy nem az előírt adagolás szerint kell adni neki, hanem "tisztítókúra" jelleggel, az utolsó harmad-negyed tankhoz öntve az egész 2,5 dercis flakont, és addig járni vele, míg már nagyon muszáj tankolnod.
Best regards,
Andy
Kicsit off:
Tudtad, hogy a Texas Instrumentnek is van ilyen nevű elektromos kütyüje??
Persze meglett a Bárdis is!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44370 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:04:39 »
Idézetet írta: him007 - 2018.02.27 kedd, 20:59:18
igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom
FINIS: 1128018
Műszaki cikkszám: XS7Q-6L635-AE
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696?kereso_modell=0
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44371 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:05:17 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.02.27 kedd, 21:03:45
Kicsit off:
Tudtad, hogy a Texas Instrumentnek is van ilyen nevű elektromos kütyüje??
Persze meglett a Bárdis is!
Hogyne. Az LM sorozat igen népszerű és ismert.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44372 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:15:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.27 kedd, 21:04:39
FINIS: 1128018
Műszaki cikkszám: XS7Q-6L635-AE
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696?kereso_modell=0
AndyA
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44373 Dátum:
2018.02.27 kedd, 21:21:04 »
Idézetet írta: him007 - 2018.02.27 kedd, 21:15:21
járókerék csapágy zörög ill. elengedi az anyagot, így elfolyat minden hűtővizet. Gondolom csak ezt a fém házat cserélném ki. a többi maradna. Olajköri víztermosztát háza szétporlatt...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
szabi400
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44374 Dátum:
2018.02.27 kedd, 22:09:21 »
Idézetet írta: him007 - 2018.02.27 kedd, 20:59:18
igen fekete 1 db M8 csavar van belehajtva. Crommax oldalon sem találom
Van itt is:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-termosztat-olajhutohoz-t293.html
Naplózva
2.0TDCi 130Le FMBA 2001
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44375 Dátum:
2018.02.28 szerda, 08:00:49 »
Idézetet írta: him007 - 2018.02.27 kedd, 21:21:04
járókerék csapágy zörög ill. elengedi az anyagot, így elfolyat minden hűtővizet. Gondolom csak ezt a fém házat cserélném ki. a többi maradna. Olajköri víztermosztát háza szétporlatt...
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján a legjobb, ha egy komplett vízszivattyút cserélsz, ami nem egy horrorisztikus összeg. Ha már a szivattyút cseréled akkor érdemes az olajtermosztátot is alaposan szemügyre venni és szükség esetén újat beszerezni. Ez az alkatrész elég frekventált a vízhőfok szempontjából. Csak gyári termosztát jöhet szóba. A szivattyúcseréhez olyan szivattyút vegyél aminek része a speciális bordás tengelyt kenő zsír(Bárdinál kapható Kb 20 ezer Ft). A zsír külön is kapható javítókészlet címen horror áron.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44376 Dátum:
2018.02.28 szerda, 12:06:36 »
Idézetet írta: László - 2018.02.28 szerda, 08:00:49
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján a legjobb, ha egy komplett vízszivattyút cserélsz, ami nem egy horrorisztikus összeg. Ha már a szivattyút cseréled akkor érdemes az olajtermosztátot is alaposan szemügyre venni és szükség esetén újat beszerezni. Ez az alkatrész elég frekventált a vízhőfok szempontjából. Csak gyári termosztát jöhet szóba. A szivattyúcseréhez olyan szivattyút vegyél aminek része a speciális bordás tengelyt kenő zsír(Bárdinál kapható Kb 20 ezer Ft). A zsír külön is kapható javítókészlet címen horror áron.
Tisztelettel László!
Az alatt, hogy elég frekventált azt érted, hogy könnyen-gyakran hibásodik. Mert nekem is bajom van a vizhőfokkal és most ahogy olvasom a kommentet és nézem az ábrát ami a témával kapcsolatos jut eszembe, hogy az őszi balesetem óta észlelem ezt a hibát és bizony akkor a vizpumpa is sérült, letörött az a vastag szár róla, a termosztát pedig ehhez közel helyezkedik el.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44377 Dátum:
2018.02.28 szerda, 12:17:49 »
Idézetet írta: keczka - 2018.02.28 szerda, 12:06:36
Az alatt, hogy elég frekventált azt érted, hogy könnyen-gyakran hibásodik. Mert nekem is bajom van a vizhőfokkal és most ahogy olvasom a kommentet és nézem az ábrát ami a témával kapcsolatos jut eszembe, hogy az őszi balesetem óta észlelem ezt a hibát és bizony akkor a vizpumpa is sérült, letörött az a vastag szár róla, a termosztát pedig ehhez közel helyezkedik el.
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajtermosztát mechanikai felépítése sajnos elég gyenguszka. Gyárilag nincs megoldva a szabályozóelem központosítása. A termosztát tömítő gyűrűje hajlamos a lekeményedésre ezáltal nem tömít, és a vízhőfok pedig nem emelkedik 60-65°C fölé mivel állandóan be van iktatva az olajhűtő a vízkörbe. Mindenképp gyári termosztátot vegyél és ha megadja magát akkor a FAQ topikban találsz megoldást a termosztát javítására. Vagy a most benne lévő termosztátot alakítsd át.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Robi222
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44378 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:01:47 »
Sziasztok!
Megint én vagyok az aki vezérlés problémákkal küszködött, ma meg volt az első tesztkör és jól teljesített.
De leírom ide is, hogy mi volt a gond akinek esetleg ilyen lenne a gondja.
Szóval az volt,hogy a hengerfej lett cserélve, ugye 85kw-os van nekem és 96kw-os hengerfej mindenki azt mondja hogy nem változik semmi,tehát hogy ugyanaz. Igen ám, összeraktuk beindult de csak startoló szpréjjel és füstölt nagyon fehéret, és úgy ahogy ment csak kis fordulaton. Na most itt az volt a gond hogy a 96kw-os hengerfej nem mind ugyanaz,mivel egyikbe rövid injektorok vannak a másikba hosszú injektorok. Amilyen hengerfejet raktunk rá abba más fajta injektorok mennek, na most becsavartuk injektort és nem ért bele egész a hengerig,a menet meg minden passzol, csak nem ment végig így nem tudott úgy befecskendezni nem volt olyan nyomás a hengerekbe ezáltal füstölt és alig ment. Most hogy le lett cserélve a hengerfej 85kw-ra, összelett rakva, két vezérműtengely 12 órára nézz ott lett lefixelve, főtengely a jelen van és oda lett rakva a stift, a nagynyomású meg csak egy helyen lehet,rá lett rakva a lánc, összerakva. Olyan szépen megy hogy az nem igaz.
Szóval ha valakinek segítség kéne az esetleg ebből tanulhat.
Minden fórumtársnak köszönöm a segítséget! Ők is nagyon sokat segítettek nekem, hogy hol kell lefixelni a főtengelyt meg ilyenek.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.28 szerda, 19:04:57 írta Robi222
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2004 2.0 TDCi Ghia 85kw ->
https://goo.gl/bnAhGz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44379 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:04:06 »
Idézetet írta: Robi222 - 2018.02.28 szerda, 19:01:47
Sziasztok!
Megint én vagyok az aki vezérlés problémákkal küszködött, ma meg volt az első tesztkör és jól teljesített.
De leírom ide is, hogy mi volt a gond akinek esetleg ilyen lenne a gondja.
Szóval az volt,hogy a hengerfej lett cserélve, ugye 85kw-os van nekem és 96kw-os hengerfej mindenki azt mondja hogy nem változik semmi,tehát hogy ugyanaz. Igen ám, összeraktuk beindult de csak startoló szpréjjel és füstölt nagyon fehéret, és úgy ahogy ment csak kis fordulaton. Na most itt az volt a gond hogy a 96kw-os hengerfej nem mind ugyanaz,mivel egyikbe rövid injektorok vannak a másikba hosszú injektorok. Amilyen hengerfejet raktunk rá abba más fajta injektorok mennek, na most becsavartuk injektort és nem ért bele egész a hengerig,a menet meg minden passzol, csak nem ment végig így nem tudott úgy befecskendezni nem volt olyan nyomás a hengerekbe ezáltal füstölt és alig ment. Most hogy le lett cserélve a hengerfej 85kw-ra, összelett rakva, két vezérműtengely 12 órára nézz ott lett lefixelve, főtengely a jelen van és oda lett rakva a stift, a nagynyomású meg csak egy helyen lehet,rá lett rakva a lánc, összerakva. Olyan szépen megy hogy az nem igaz.
Szóval ha valakinek segítség kéne az esetleg ebből tanulhat.
szuper.Ügyesek vagytok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44380 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:44:36 »
Idézetet írta: László - 2018.02.28 szerda, 12:17:49
Tisztelt Fórumtárs!
Az olajtermosztát mechanikai felépítése sajnos elég gyenguszka. Gyárilag nincs megoldva a szabályozóelem központosítása. A termosztát tömítő gyűrűje hajlamos a lekeményedésre ezáltal nem tömít, és a vízhőfok pedig nem emelkedik 60-65°C fölé mivel állandóan be van iktatva az olajhűtő a vízkörbe. Mindenképp gyári termosztátot vegyél és ha megadja magát akkor a FAQ topikban találsz megoldást a termosztát javítására. Vagy a most benne lévő termosztátot alakítsd át.
Tisztelettel László!
Köszönöm a válaszod László. Az átalakítás szerintem nekem nem menne, csere lesz mindenképp.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44381 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:50:27 »
Az elektromos dolgok kategoriában említettem egy spiral villogást, akkor azt a választ kaptam, hogy hibakód olvasás és irjam meg. Nos én csináltam egyet és az eredmény a következő:
P0488
P179A
P179A
B1318
B2282
U2503
Szóval van itt minden, lehet válogatni. Én gugliztam elég sokat, de meghallgatnék néhány emberközeli választ is. Köszönettel, Károly.
Ja. Ha ez segit forscannal kaptam a hibakodokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.28 szerda, 19:53:49 írta keczka
»
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44382 Dátum:
2018.02.28 szerda, 20:10:16 »
Idézetet írta: keczka - 2018.02.28 szerda, 19:50:27
Az elektromos dolgok kategoriában említettem egy spiral villogást, akkor azt a választ kaptam, hogy hibakód olvasás és irjam meg. Nos én csináltam egyet és az eredmény a következő:
P0488
P179A
P179A
B1318
B2282
U2503
Szóval van itt minden, lehet válogatni. Én gugliztam elég sokat, de meghallgatnék néhány emberközeli választ is. Köszönettel, Károly.
Ja. Ha ez segit forscannal kaptam a hibakodokat.
A P179A szerintem az elektromos turbó szabályozó, mintha rémlene hogy az ismerősömnek el volt szakadva egy szál átkötés és Can busz hibát adott.
A P0488 meg elvileg EGR szelep hiba, ha esetleg tisztítva nem volt akkor azt kell.
A többi miatt elvileg nem villog az izzítás jelző
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44383 Dátum:
2018.02.28 szerda, 20:26:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.28 szerda, 20:10:16
A P179A szerintem az elektromos turbó szabályozó, mintha rémlene hogy az ismerősömnek el volt szakadva egy szál átkötés és Can busz hibát adott.
A P0488 meg elvileg EGR szelep hiba, ha esetleg tisztítva nem volt akkor azt kell.
A többi miatt elvileg nem villog az izzítás jelző
Az EGR szelep tisztitva volt mert mindig gyult ki a motorlampa. A tobbi az meg a baleset eredmenye, ugyebar cserelni kellett az ovfeszitoket es legzsakokat. A turbo elektronika hibat nagyjabol kivettem az angol hibacodleirasbol. Azt lehet ugye kulon cserelni, viszont azt olvastam, hogy jelezhet hibat akkor is, ha a valtozo geometria leragad. Mindenkepp jo, hogy ezt az elektronikahibat megerositetted. Koszonettel, Karoly.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44384 Dátum:
2018.02.28 szerda, 20:42:37 »
Idézetet írta: keczka - 2018.02.28 szerda, 20:26:32
Az EGR szelep tisztitva volt mert mindig gyult ki a motorlampa. A tobbi az meg a baleset eredmenye, ugyebar cserelni kellett az ovfeszitoket es legzsakokat. A turbo elektronika hibat nagyjabol kivettem az angol hibacodleirasbol. Azt lehet ugye kulon cserelni, viszont azt olvastam, hogy jelezhet hibat akkor is, ha a valtozo geometria leragad. Mindenkepp jo, hogy ezt az elektronikahibat megerositetted. Koszonettel, Karoly.
Az elektronikát tényleg csak a megfelelően meg kellett forrasztanom, de az ismerősömnek nem emlékszek a hibakódjára.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44385 Dátum:
2018.03.02 péntek, 16:52:26 »
Sziasztok!
Ez az ingadozás lehet a generátor miatt? Vagy hogy nagyon lecsökken az akkufesz és úgy indul?
https://youtu.be/hqGvf5dPZkg
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44386 Dátum:
2018.03.02 péntek, 17:33:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.02 péntek, 16:52:26
Sziasztok!
Ez az ingadozás lehet a generátor miatt? Vagy hogy nagyon lecsökken az akkufesz és úgy indul?
https://youtu.be/hqGvf5dPZkg
az ingadozást a generátor csinája,mert alacsony az akkufesz.Látszik, hogy kigyullad az esp és az abs lámpa indítózás alatt.Az igazolja, hogy nincs toppon az akku.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44387 Dátum:
2018.03.02 péntek, 18:01:50 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.02 péntek, 17:33:59
az ingadozást a generátor csinája,mert alacsony az akkufesz.Látszik, hogy kigyullad az esp és az abs lámpa indítózás alatt.Az igazolja, hogy nincs toppon az akku.
Most vettem 2 hónapja, ilyenkor cserélik garanciában? Számlája megvan, Cromaxban vettem
Motorcraft Ezüstös 80Ah
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44388 Dátum:
2018.03.02 péntek, 18:04:48 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.02 péntek, 18:01:50
Most vettem 2 hónapja, ilyenkor cserélik garanciában? Számlája megvan, Cromaxban vettem
Motorcraft Ezüstös 80Ah
ha nincs feltöltve,még nem jelenti azt, hogy rossz.Lehet az akkut is exaktul tesztelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44389 Dátum:
2018.03.02 péntek, 18:07:32 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.02 péntek, 18:04:48
ha nincs feltöltve,még nem jelenti azt, hogy rossz.Lehet az akkut is exaktul tesztelni.
Többször feltöltöttem, csináltam úgy hogy feltöltöttem este levettem a sarukat és reggel ugyanígy volt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44390 Dátum:
2018.03.02 péntek, 18:15:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.02 péntek, 18:07:32
Többször feltöltöttem, csináltam úgy hogy feltöltöttem este levettem a sarukat és reggel ugyanígy volt.
elképzelhető, hogy valami meríti az akkut reggelig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44391 Dátum:
2018.03.02 péntek, 18:27:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.02 péntek, 18:15:56
elképzelhető, hogy valami meríti az akkut reggelig.
De ha full feltöltés után 14,4V-ra fel van töltve, miért esik le az akksi feszültsége 13V-ra? Úgy hogy az akksi sarut levettem !
Ha nyitom az ajtókat akkor 12,5V-ra leesik, pedig az nem nagy terhelés! Csak az ajtó nyitás gombot nyomva.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44392 Dátum:
2018.03.02 péntek, 19:31:14 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.02 péntek, 18:27:47
De ha full feltöltés után 14,4V-ra fel van töltve, miért esik le az akksi feszültsége 13V-ra? Úgy hogy az akksi sarut levettem !
Ha nyitom az ajtókat akkor 12,5V-ra leesik, pedig az nem nagy terhelés! Csak az ajtó nyitás gombot nyomva.
Alapvetően a 14.4V az a tölési feszültség. Ez nem jelenti azt, hogy annyi is marad, az ólomakkuk normális nyugalmi cellafeszültsége 2V körül van. Ez ugye 6X2=12V full töltés után fél/egy órával mérve a 13V tökéletesen normális. Azzal pedig, ha kinyitod az ajtót, nem csak annyi történik, hogy felkapcsolódik egy 2wattos izzó.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44393 Dátum:
2018.03.02 péntek, 19:46:41 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.03.02 péntek, 19:31:14
Alapvetően a 14.4V az a tölési feszültség. Ez nem jelenti azt, hogy annyi is marad, az ólomakkuk normális nyugalmi cellafeszültsége 2V körül van. Ez ugye 6X2=12V full töltés után fél/egy órával mérve a 13V tökéletesen normális. Azzal pedig, ha kinyitod az ajtót, nem csak annyi történik, hogy felkapcsolódik egy 2wattos izzó.
Megnézem majd mennyi a nyugalmi áramfelvétel. Mert ha jó az akksi, akkor valami lemeríti ahogy alf is írta
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
szabi400
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44394 Dátum:
2018.03.02 péntek, 20:53:02 »
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a mérési eredményről? A két mérést egymás után csináltam kb. 2 percen belül FORScan -nal. Most akkor mi van? Melyik porlasztó rossz? Mindig másik két befecskendezőre dobja ezeket az értékeket. Volt már olyan verzió is, amikor a "C", "D" volt ezen értékeken. Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Mi lehet a baj? Lehet nem is a porlasztó a hibás? Hibakód, malacfarok nincs. 3.932 mg érték mindig fixen áll, és nem mozdul se le, se fel? De ez az érték is eltolódik A, B, C, D, hengerre.
1. mérés:
F_INJ_A -0.749 mg
F_INJ_B -2.613 mg
F_INJ_C 3.932 mg
F_INJ_D -0.540 mg
2. mérés:
F_INJ_A 3.932 mg
F_INJ_B -0.034 mg
F_INJ_C -0.887 mg
F_INJ_D -3.080 mg
??
Naplózva
2.0TDCi 130Le FMBA 2001
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44395 Dátum:
2018.03.02 péntek, 21:03:39 »
Kinek van optimalizálva a tdci?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44396 Dátum:
2018.03.02 péntek, 21:23:28 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.03.02 péntek, 19:46:41
Megnézem majd mennyi a nyugalmi áramfelvétel. Mert ha jó az akksi, akkor valami lemeríti ahogy alf is írta
Arra figyelj majd oda, hogy a kocsinak kell egy kis idő, hogy nyugalmi állapotba kerüljön
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44397 Dátum:
2018.03.02 péntek, 21:24:52 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.02 péntek, 21:03:39
Kinek van optimalizálva a tdci?
középkorú középosztálybeli családoknak
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44398 Dátum:
2018.03.02 péntek, 21:40:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.03.02 péntek, 21:24:52
középkorú középosztálybeli családoknak
Ebbe pont beletartozom!
Van ezzel kapcsolatban tapasztalatod?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44399 Dátum:
2018.03.02 péntek, 22:01:41 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.02 péntek, 21:03:39
Kinek van optimalizálva a tdci?
Szabó Robi,Sásd
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
881
882
883
884
885
886
887
[
888
]
889
890
891
892
893
894
895
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ