Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:18:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
909
910
911
912
913
914
915
[
916
]
917
918
919
920
921
922
923
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644631 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45750 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 14:19:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.05 hétfő, 14:11:36
Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.
Kapott róla az előző tulaj mérési papírt, de Sztem az már nincs meg neki. Megkérdezem.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45751 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:31:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.05 hétfő, 14:11:36
Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.
Vagy csak kicserélték a cuccokat benne és nem is kapott uj kódot, mert nem is volt padon, így ki tudja, hogy azok a kódok amik rajta vannak azok milyen kódok? Mikori kódok.
A házat gondolom nem cserélik felujításkor.
Az enyémet amikor vmikor sok-sok évvel ezelött cseréltek vmit a csúcsaimban, akkor azt mondták hogy használjuk a régi kódokat.
Mondjuk 90.000km-et el is ment, mire ujra megjöttek a hibakódok.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45752 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:34:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.05 hétfő, 17:31:49
Vagy csak kicserélték a cuccokat benne és nem is kapott uj kódot, mert nem is volt padon, így ki tudja, hogy azok a kódok amik rajta vannak azok milyen kódok? Mikori kódok.
A házat gondolom nem cserélik felujításkor.
Az enyémet amikor vmikor sok-sok évvel ezelött cseréltek vmit a csúcsaimban, akkor azt mondták hogy használjuk a régi kódokat.
Mondjuk 90.000km-et el is ment, mire ujra megjöttek a hibakódok.
kilehet olvasni mit tárol az ECU.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45753 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 17:45:36 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.05 hétfő, 17:34:13
kilehet olvasni mit tárol az ECU.
Ja, az mondjuk igaz...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45754 Dátum:
2018.11.09 péntek, 16:53:06 »
Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45755 Dátum:
2018.11.09 péntek, 17:17:37 »
Idézetet írta: Hokusz - 2018.11.09 péntek, 16:53:06
Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45756 Dátum:
2018.11.09 péntek, 18:04:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.09 péntek, 17:17:37
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Köszi.
Ezek szerint 501Z.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45757 Dátum:
2018.11.09 péntek, 18:08:09 »
Idézetet írta: Hokusz - 2018.11.09 péntek, 16:53:06
Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le
Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, úgy is lesz, ha nem lesz, fölösleges belőle ide is, oda is egy példány.
Egyébként már kaptál rá választ a másik fórumtémában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fundi
Vendég
Füst
«
Új hozzászólás #45758 Dátum:
2018.11.11 vasárnap, 10:29:10 »
Sziasztok!
Korábban már írtam az injektorcsere utáni rejtélyes füstről...
Hát nagyon meglepődtem! Eléggé odafigyelek, hol tankolok, noname kutakról soha, stb.
Friss tankolással a füst egy jó része megszűnt, fogyasztás leesett vagy két litert...
Várok a szervízzel, hátha még tisztul a motor és teljesen megszűnik a hiba, de ezen bevallom nagyon meglepődtem.
A gonosz dízelt adó kút egy autópálya melletti OMV volt.
Naplózva
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Füst
«
Új hozzászólás #45759 Dátum:
2018.11.13 kedd, 14:07:24 »
Idézetet írta: fundi - 2018.11.11 vasárnap, 10:29:10
Sziasztok!
Korábban már írtam az injektorcsere utáni rejtélyes füstről...
Hát nagyon meglepődtem! Eléggé odafigyelek, hol tankolok, noname kutakról soha, stb.
Friss tankolással a füst egy jó része megszűnt, fogyasztás leesett vagy két litert...
Várok a szervízzel, hátha még tisztul a motor és teljesen megszűnik a hiba, de ezen bevallom nagyon meglepődtem.
A gonosz dízelt adó kút egy autópálya melletti OMV volt.
Hali!
Normál vagy prémium dízelt tankoltál?
Úgy hallottam a legjobb üzemanyag nálunk az OMV Prémium dízel, az ugyanis Ausztriából jön.
Én ha tehetem Prémium dízelt tankolok.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
fundi
Vendég
Válasz: Füst
«
Új hozzászólás #45760 Dátum:
2018.11.14 szerda, 11:25:30 »
Idézetet írta: bjozsef - 2018.11.13 kedd, 14:07:24
Hali!
Normál vagy prémium dízelt tankoltál?
Úgy hallottam a legjobb üzemanyag nálunk az OMV Prémium dízel, az ugyanis Ausztriából jön.
Én ha tehetem Prémium dízelt tankolok.
A füstös OMV-s sima dízel volt. A régi csúcsokkal kerültem a premiumot, mivel a magasabb égéshő - elvileg - jobban terheli, most az új injektorokkal a mol amit beletettem premium volt.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45761 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 08:12:33 »
Sziasztok! A hűtővíz mérőórája nem igazán megy fel az üzemi hőfok tartományába. Fűtés jó. Lehetséges, hogy a jeladó megadta magát?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45762 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 09:08:53 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.11.18 vasárnap, 08:12:33
Sziasztok! A hűtővíz mérőórája nem igazán megy fel az üzemi hőfok tartományába. Fűtés jó. Lehetséges, hogy a jeladó megadta magát?
Ha semmit nem csinál, akkor lehet. Ha megmozdul, de nem megy a helyére, akkor inkább termosztát gond esélyes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45763 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 09:57:30 »
És hogy tudok erről 100%- osan megbizonyosodni?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45764 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 11:53:01 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.11.18 vasárnap, 09:57:30
És hogy tudok erről 100%- osan megbizonyosodni?
Figyeled a mutatót...?
Még ha van is termosztát gondod, egy erősebb menet, autópálya, hegyre föl, ilyesmi esetén minimum illik megmozdulni a mutatónak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45765 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 12:04:14 »
De attól, hogy ilyenkor megmozdul még lehet temosztát gond?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45766 Dátum:
2018.11.21 szerda, 18:55:31 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.11.18 vasárnap, 12:04:14
De attól, hogy ilyenkor megmozdul még lehet temosztát gond?
Ha megmozdul pont akkor esélyesebb a termosztát
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45767 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 08:26:12 »
Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45768 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 09:27:58 »
Idézetet írta: keczka - 2018.11.22 csütörtök, 08:26:12
Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.
Csöveket végignézted, Nem maradt esetleg valahol laza egy bilincs?
Forscannel mérj rá turbónyomásra.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Üzemanyag rendszer felújítása
«
Új hozzászólás #45769 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 09:53:10 »
Sziasztok,
szerintetek nagyságrendileg mennyibe kerül most az üzemanyagr.felújítása?
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyag rendszer felújítása
«
Új hozzászólás #45770 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 10:55:47 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.11.22 csütörtök, 09:53:10
Sziasztok,
szerintetek nagyságrendileg mennyibe kerül most az üzemanyagr.felújítása?
450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Üzemanyag rendszer felújítása
«
Új hozzászólás #45771 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 11:07:15 »
Köszi
Idézetet írta: alf® - 2018.11.22 csütörtök, 10:55:47
450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45772 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 18:32:27 »
Idézetet írta: keczka - 2018.11.22 csütörtök, 08:26:12
Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45773 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 20:16:34 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.11.22 csütörtök, 18:32:27
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.
De akkor hol jön ki a kipufogó gáz?
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45774 Dátum:
2018.11.23 péntek, 05:56:59 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.11.22 csütörtök, 18:32:27
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.
És ez a lyuk a DPF előtt volt? Mert azt aszakaszt nemrég alaposan átvizsgáltuk amikor a DPF tisztítás megtörtént. Az egyeduli hely ami gyanús az a fentről érkező merev rész és a DPF kozotti illesztés, ott kicsit gyanus volt az a pakolás ami visszatevődött.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45775 Dátum:
2018.11.23 péntek, 07:02:11 »
Idézetet írta: keczka - 2018.11.23 péntek, 05:56:59
És ez a lyuk a DPF előtt volt? Mert azt aszakaszt nemrég alaposan átvizsgáltuk amikor a DPF tisztítás megtörtént. Az egyeduli hely ami gyanús az a fentről érkező merev rész és a DPF kozotti illesztés, ott kicsit gyanus volt az a pakolás ami visszatevődött.
Nekem mikor a rezgés csillapító szetment a dpf előtt onnan vettem észre, hogy regen közben kifujt. Normál használatnal semmi hangja nem volt! Bár csere előtt 1 het alatt kétszer is regeneralt a dpf, gondolom a nyomas különbség miatt. Mióta cserélve lett ritkábban van regen és hamarabb le is fut.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45776 Dátum:
2018.11.23 péntek, 07:40:41 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.23 péntek, 07:02:11
Nekem mikor a rezgés csillapító szetment a dpf előtt onnan vettem észre, hogy regen közben kifujt. Normál használatnal semmi hangja nem volt! Bár csere előtt 1 het alatt kétszer is regeneralt a dpf, gondolom a nyomas különbség miatt. Mióta cserélve lett ritkábban van regen és hamarabb le is fut.
És honnan tudod, hogy regenerál, mert én még mindig nem veszem észre. Néha a fordulatszám nagyobb, de nem tudom attol van-e?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45777 Dátum:
2018.11.23 péntek, 10:25:40 »
Idézetet írta: keczka - 2018.11.23 péntek, 07:40:41
És honnan tudod, hogy regenerál, mert én még mindig nem veszem észre. Néha a fordulatszám nagyobb, de nem tudom attol van-e?
Olyankor kicsit megemelei, bekapcsol a ventillator és kissé nehezebben indul meg de utána meg úgy szalad, hogy csak na
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
micerkoc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45778 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 21:47:30 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Van egy ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0tdcim 130L
Gáz adáskor erős hang jön a motortér felől 2ezres fordulatig,legfőképpen amikor 2-esbe vagy 3-asban van az autó akkor hallani,viszont amikor már azért felmelegszik az autó halkabb a hangja,de úgyan úgy nagyon erős azért.
Ez nyáron is úgyan ígyvolt
Porlasztó csúcsok fellettek újitva,vadiúj magasnyomású szívattyút kapott,mert sajnos az meghalt benne.Szeptember közepén lett cserélve,kettőstömegő júniusban lett cserélve.
Ismerősőm azt mondta hogy szerinte a generátornál lesz valami probléma.Ő ajánlotta az oldalt,s mondta hogy kérdezem itt meg
Köszönöm szépen előre is a segítséget!.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45779 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 22:49:32 »
Idézetet írta: micerkoc - 2018.11.25 vasárnap, 21:47:30
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Van egy ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0tdcim 130L
Gáz adáskor erős hang jön a motortér felől 2ezres fordulatig,legfőképpen amikor 2-esbe vagy 3-asban van az autó akkor hallani,viszont amikor már azért felmelegszik az autó halkabb a hangja,de úgyan úgy nagyon erős azért.
Ez nyáron is úgyan ígyvolt
Porlasztó csúcsok fellettek újitva,vadiúj magasnyomású szívattyút kapott,mert sajnos az meghalt benne.Szeptember közepén lett cserélve,kettőstömegő júniusban lett cserélve.
Ismerősőm azt mondta hogy szerinte a generátornál lesz valami probléma.Ő ajánlotta az oldalt,s mondta hogy kérdezem itt meg
Köszönöm szépen előre is a segítséget!.
Valami videó, stb kellene legalább, hogy más is hallja, hogy mire gondolsz. Ennyi alapján nehéz lesz bármit mondani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45780 Dátum:
2018.11.26 hétfő, 19:42:46 »
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a hiba, hol kezdjem a hibafeltárást, ha a Mondeo nem akart beindulni. Kb. 8-10 indítózás után sikerül ma beindítani.
Ez nem reggeli indítási probléma, eddig kétszer játszotta el, az első kb 1 hete volt.
Hibakód nem volt, persze ezt már este néztem.
Egr dugózva, szívósor tisztítva.
Köszönöm:
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
turbónyomás szabályzó szelep
«
Új hozzászólás #45781 Dátum:
2018.11.27 kedd, 08:36:30 »
Sziasztok,
egy jó ideje kormolt az autóm, múlt héten jelzett hibakódot : turbónyomás szabályzó szelep.
Mikor megnézték, észrevették, hogy a turbónyomás szabályzó szelep csatlakozója meglazult, visszapattintották.
Már majdnem megörültem, hogy ennyi volt a probléma de azóta is kormol, bár talán nem olyan intenzíven és keveset mentem azóta vele ( 30 km ).
Lehet, hogy annyira tele van a rendszer korommal, hogy kell neki még idő, mire megszűnik ??
(vagy esetleg más dologról van szó)
Köszi, hello!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45782 Dátum:
2018.11.27 kedd, 19:21:24 »
Sziasztok,
Ez vajon felmegy az enyémre?
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogodob/hatso_dob_ford_mondeo_14514
Másik lökhárító szükséges hozzá, vagy a meglévőt módosítani?
Köszi,
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
micerkoc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45783 Dátum:
2018.12.01 szombat, 11:54:26 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.25 vasárnap, 22:49:32
Valami videó, stb kellene legalább, hogy más is hallja, hogy mire gondolsz. Ennyi alapján nehéz lesz bármit mondani.
Hello! Feltöltőtem egy oldalra ahonnan letölthetők a hangok
Az egyik gázadás nélkül alapjáraton megy :
https://www.sendspace.com/file/n8zfvw
A másik pedig gáz adással :
https://www.sendspace.com/file/dtbjjb
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Üzemanyag rendszer felújítása
«
Új hozzászólás #45784 Dátum:
2018.12.01 szombat, 17:47:51 »
Ma kaptam ajánlatot.
Pontosan ezzel az összeggel.
Ezen és eladáson kívül szerintetek marad még egyéb lehetőség?
Idézetet írta: alf® - 2018.11.22 csütörtök, 10:55:47
450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyag rendszer felújítása
«
Új hozzászólás #45785 Dátum:
2018.12.01 szombat, 18:37:34 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.12.01 szombat, 17:47:51
Ma kaptam ajánlatot.
Pontosan ezzel az összeggel.
Ezen és eladáson kívül szerintetek marad még egyéb lehetőség?
bontott holmi...lutri...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hidi79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45786 Dátum:
2018.12.01 szombat, 20:09:12 »
Sziasztok!
Segítség kellene. Az alany egy 2005 ös 2.0 Tdci mondeo. Hidegen melegen könnyen indul nem füstöl még gázadásra sem. Turbó nyomás van és nem lyukasak a turbó csövek. Hibakód nincs. Egr dugózva szívósor tiszta. Mi okozhat még teljesítmény csökkenés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45787 Dátum:
2018.12.01 szombat, 21:26:20 »
Idézetet írta: Hidi79 - 2018.12.01 szombat, 20:09:12
Sziasztok!
Segítség kellene. Az alany egy 2005 ös 2.0 Tdci mondeo. Hidegen melegen könnyen indul nem füstöl még gázadásra sem. Turbó nyomás van és nem lyukasak a turbó csövek. Hibakód nincs. Egr dugózva szívósor tiszta. Mi okozhat még teljesítmény csökkenés.
turbónyomás van.mennyi van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hidi79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45788 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 07:20:57 »
Ha jól emlékszem amikor néztük a laptopon 250 Kpa volt. De annál egy tizeddel se ment feljebb sohase.
Naplózva
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45789 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 11:19:42 »
Sziasztok.
Mióta hidegebbek lettek indítás után kb 1 másodpercre felvillan a "motor" visszajelző. Utána csak a legközelebbi indításnál jön elő. Valakinek valami tipp ?
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45790 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 11:40:52 »
Sziasztok! Megtörtént a vízkör termosztát cseréje, de semmi változás. A hűtőfolyadék nem melegszik fel. A kiegyenlítőben a víz hideg. Lehet, hogy az új termosztát is rossz, vagy dugulás van?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45791 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 12:04:16 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.12.02 vasárnap, 11:40:52
Sziasztok! Megtörtént a vízkör termosztát cseréje, de semmi változás. A hűtőfolyadék nem melegszik fel. A kiegyenlítőben a víz hideg. Lehet, hogy az új termosztát is rossz, vagy dugulás van?
az olajkörit is kikellene cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45792 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 12:04:37 »
Idézetet írta: synaptic - 2018.12.02 vasárnap, 11:19:42
Sziasztok.
Mióta hidegebbek lettek indítás után kb 1 másodpercre felvillan a "motor" visszajelző. Utána csak a legközelebbi indításnál jön elő. Valakinek valami tipp ?
ha gyenge az aksi,előfordulhat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45793 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 12:59:51 »
Az olajköri befolyásolja a hűtőfolyadék hőmérsékletét?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45794 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 13:12:43 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.12.02 vasárnap, 12:59:51
Az olajköri befolyásolja a hűtőfolyadék hőmérsékletét?
igen.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45795 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 13:31:23 »
Akkor a vízköri termosztát feleslegesen lett kicserélve?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45796 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 15:27:34 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.12.02 vasárnap, 13:31:23
Akkor a vízköri termosztát feleslegesen lett kicserélve?
lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi
«
Új hozzászólás #45797 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 17:42:54 »
Azt olvastam, hogy ilyen hideg idôben normális, hogy nem melegszik fel rendesen a hűtőfolyadék. Most mit csináljak, cseréljem ki az olajköti termosztátot, vagy tegyek a hűtő rlé papírt? Azt mèg megjegyezném, hogy ez a jelenség eddig nem fordult elő soha.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45798 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 18:05:23 »
Ja, és még azt írták, hogy arra kell figyelni, hogy ne hűljön 70 fok alá.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi
«
Új hozzászólás #45799 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 20:48:01 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.12.02 vasárnap, 17:42:54
Azt olvastam, hogy ilyen hideg idôben normális, hogy nem melegszik fel rendesen a hűtőfolyadék. Most mit csináljak, cseréljem ki az olajköti termosztátot, vagy tegyek a hűtő rlé papírt? Azt mèg megjegyezném, hogy ez a jelenség eddig nem fordult elő soha.
cseréld ki az olajkörit is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
909
910
911
912
913
914
915
[
916
]
917
918
919
920
921
922
923
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ