Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:40:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 924 925 926 927 928 929 930 [931] 932 933 934 935 936 937 938 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14630260 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #46500 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:26:30 »

Imádom az erdőket  nyes
4 komplett injektort vettem.
A hhp-ra gondoltam. Mindenhol azt olvasom/mondják, hogy a femreszecskek azok amik leválnak a hhp lapazjairól, azok teszik tönkre leginkább a csúcsokat/injektorokat. Erre a levalasra gondoltam. Néha megy a spektrum is worship
Olvastam, hogy teljes rendszer tisztítás kell ilyenkor?!
Mit ajánlasz arra, hogy a fém ne kerüljön bele az üzemanyagba?
Bosch vagy Mann gázolajszűrő időben cserélve, kúton tankolt üzemanyag. Mást nem tudsz tenni, ha most újíttattad fel a rendszert, és megfelelően csinálták, akkor sokáig jónak kell lennie.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46501 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:48:37 »

hhp?  Az a hho után következik?  hehe

HPP


A HPP kopása "teszi tönkre" többnyire a befecskendezőket.  A kavitációt felejtsd el, az nem itt van.  Cool
Erősen javasolt a HPP ellenőrzése/bevizsgálása is, mert ha az már kopott, akkor előbb-utóbb a befecskendezők is tönkremennek.
A komplett felújítás folyamán valóban javasolt a teljes tüzelőanyag rendszer tisztítása.

Ne kerüljön fém az üzemanyagba?  vigyor3
1. Ne tegyél bele.
2. Ne legyen kopott a HPP.
3. Benzines autót vegyél.

 wave

Nem a hho - ra gondoltam  falbav
Nem akarok benzinest wave

Köszönöm  wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46502 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:49:32 »

hhp?  Az a hho után következik?  hehe

HPP


A HPP kopása "teszi tönkre" többnyire a befecskendezőket.  A kavitációt felejtsd el, az nem itt van.  Cool
Erősen javasolt a HPP ellenőrzése/bevizsgálása is, mert ha az már kopott, akkor előbb-utóbb a befecskendezők is tönkremennek.
A komplett felújítás folyamán valóban javasolt a teljes tüzelőanyag rendszer tisztítása.

Ne kerüljön fém az üzemanyagba?  vigyor3
1. Ne tegyél bele.
2. Ne legyen kopott a HPP.
3. Benzines autót vegyél.

 wave

Amúgy a hho után a hhö jön  eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46503 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:51:47 »

Bosch vagy Mann gázolajszűrő időben cserélve, kúton tankolt üzemanyag. Mást nem tudsz tenni, ha most újíttattad fel a rendszert, és megfelelően csinálták, akkor sokáig jónak kell lennie.


Ezek megvannak időben!
De gondoltam, ha van bármi amit még tehetek, azt megteszem
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46504 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:53:58 »

Ezek megvannak időben!
De gondoltam, ha van bármi amit még tehetek, azt megteszem


Van, ne használd az autót!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46505 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 13:00:09 »


Van, ne használd az autót!  hehe

Mondjuk járhatnék busszal is és akkor nem lenne ennyi hülye kérdésem! De akkor mi a fenéért nézem a rohadt spektrumot?  nyes nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46506 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 13:12:57 »

Mondjuk járhatnék busszal is és akkor nem lenne ennyi hülye kérdésem! De akkor mi a fenéért nézem a rohadt spektrumot?  nyes nyes

 taps

Bocs, Nat Geo  https://www.youtube.com/watch?v=ON_irzFAU9c
 hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46507 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 13:25:44 »

Amúgy a hho után a hhö jön  eplus2

A hőre lassul, az a ló!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46508 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 18:57:55 »

A hőre lassul, az a ló!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Most esett le afro1 exploserderage
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46509 Dátum: 2019.08.13 kedd, 18:41:17 »

Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Mintha vissza engedné a gázolajat és újra fel kellene kapnia.
Ha beindul szépen jár .
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett felújítva.
Mi lehet az oka, ha szivattyú ad hibakódot?
Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46510 Dátum: 2019.08.13 kedd, 21:29:58 »

Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Mintha vissza engedné a gázolajat és újra fel kellene kapnia.
Ha beindul szépen jár .
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett felújítva.
Mi lehet az oka, ha szivattyú ad hibakódot?
Köszi.
levegősödik a rendszer... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46511 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 17:49:50 »

Sziasztok!
Valahol találok leírást, hogy milyen hpp pumpa mihez való? Olyat olvastam, hogy mindegyik egyforma de szám alapján látok több félét is.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46512 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 18:56:31 »

Sziasztok!
Valahol találok leírást, hogy milyen hpp pumpa mihez való? Olyat olvastam, hogy mindegyik egyforma de szám alapján látok több félét is.

Nem létezik ilyen, hiszen egy pumpa sok motorhoz jó lehet.
Gyártási száma, cikkszáma lehet eltérő. Mivel több gyártó van és típusokhoz akár változtathatják a cikkszámot vagy pl. árváltozáskor is.


Ennyire unatkozol, hogy ilyenekkel bajlódsz?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46513 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 19:39:05 »

Nem létezik ilyen, hiszen egy pumpa sok motorhoz jó lehet.
Gyártási száma, cikkszáma lehet eltérő. Mivel több gyártó van és típusokhoz akár változtathatják a cikkszámot vagy pl. árváltozáskor is.


Ennyire unatkozol, hogy ilyenekkel bajlódsz?  vigyor3

Nem uncsizok, köszi.  worship
Tájékozódom csupán, hogyha szükség lesz rá, tudjam mit kell vennem.  integet2

Akkor olyat keressek ami jelenleg is benne van?
Mennyiért újítanak fel egy hpp, (nem hhp laugh  eplus2) pumpát, normális minőségben?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46514 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 20:05:45 »

Nem uncsizok, köszi.  worship
Tájékozódom csupán, hogyha szükség lesz rá, tudjam mit kell vennem.  integet2

Akkor olyat keressek ami jelenleg is benne van?
Mennyiért újítanak fel egy hpp, (nem hhp laugh  eplus2) pumpát, normális minőségben?

Elég a HPP mert az utolsó P már a pump rövidítése.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46515 Dátum: 2019.08.16 péntek, 07:35:08 »

Elég a HPP mert az utolsó P már a pump rövidítése.  vigyor3

Köszi, gondoltam akkor azért magyarul is leírom falbav
De amúgy tudsz olyan helyet ahol tényleg rendesen megcsinálják?  worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
halaszlaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #46516 Dátum: 2019.08.16 péntek, 20:30:13 »

Uraim ! segítséget kérnék, szeretett 2003-as mondeom 2.0 tdci 130 lovas villog az izzitás jelző lámpa,, beindul de szerintem vészüzemmódban megy ki lett belőle szerelve az edr szelep és az alábbi hibakódokat dobja mellyeket nem lehet kötöröllni  P0023    P1000     P2336    PP1310  mit lejet a megoldás előre is köszönöm !!!!!!! worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46517 Dátum: 2019.08.16 péntek, 20:33:59 »

Uraim ! segítséget kérnék, szeretett 2003-as mondeom 2.0 tdci 130 lovas villog az izzitás jelző lámpa,, beindul de szerintem vészüzemmódban megy ki lett belőle szerelve az edr szelep és az alábbi hibakódokat dobja mellyeket nem lehet kötöröllni  P0023    P1000     P2336    PP1310  mit lejet a megoldás előre is köszönöm !!!!!!! worship

üzemanyagrendszeri hiba lehet.Kopogás érzékelő jelzett be.A csúcsokat kell megnézetned.Gyűjtögess...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gringo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #46518 Dátum: 2019.08.20 kedd, 09:07:54 »

Sziasztok szakik.
Lenne nekem egy olyan problémám egy kombi mondeoval 2003 évjárat 2.0Tdci 130 Le 96kw
Hideg motornál nehezen indúl és menet közben erősebb gázadásra kivillan az izzítás jelző szervíz lámpa és ilyenkor legtöbbször le is áll
Viszont ha újra indítom akkor nincs probléma.
Válaazotokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46519 Dátum: 2019.08.20 kedd, 09:10:30 »

Sziasztok szakik.
Lenne nekem egy olyan problémám egy kombi mondeoval 2003 évjárat 2.0Tdci 130 Le 96kw
Hideg motornál nehezen indúl és menet közben erősebb gázadásra kivillan az izzítás jelző szervíz lámpa és ilyenkor legtöbbször le is áll
Viszont ha újra indítom akkor nincs probléma.
Válaazotokat előre is köszönöm!
talán cmp hiba. De lehet üzarendszeri is. Hibakodolvasás kellene amikor villog a vészüzem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gringo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #46520 Dátum: 2019.08.20 kedd, 09:27:41 »

Voltam hibakód olvasáson csak sok volt a tárolt hiba is törölték mindet majd vissza kell mennem újra olvasni a hibát
P0251
P1211
B2692
B2292 ezek voltak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46521 Dátum: 2019.08.20 kedd, 10:21:58 »

üza rendszeri gond lesz.Sok lehet így is a variáció, de kezdj félretenni a javításra,kb az autó árát.Aztán örülni fogsz hamégsem annyi lesz...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46522 Dátum: 2019.08.26 hétfő, 15:16:17 »

Szerintetek miért van az, hogy a Kompra várok Horváto.-ban, indítok, hogy előrébb álljak indítom, előre állok-erre látom hogy villog az izzításjelző...

Laptop elő, mert van még idő a komp érkezéséig.

Rádugom a cuccost és képes kiírni a talán 0334 kódot, de az biztos, hogy a 2. herger kopogásérzékelő hibát jelezte.
Előszőr folyton leállt a forscan, amint meglátta a hibát és a többi részegységet nem is volt ideje megkeresni.
Leszedtem egy a legfrissebbet ( ez csak eggyel régebbi verzio.
Felraktam ezt. Most jó...

Honnan számoljuk a hengereket? a Váltótól? help help help
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.26 hétfő, 15:32:23 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46523 Dátum: 2019.08.26 hétfő, 16:58:29 »

Szerintetek miért van az, hogy a Kompra várok Horváto.-ban, indítok, hogy előrébb álljak indítom, előre állok-erre látom hogy villog az izzításjelző...

Laptop elő, mert van még idő a komp érkezéséig.

Rádugom a cuccost és képes kiírni a talán 0334 kódot, de az biztos, hogy a 2. herger kopogásérzékelő hibát jelezte.
Előszőr folyton leállt a forscan, amint meglátta a hibát és a többi részegységet nem is volt ideje megkeresni.
Leszedtem egy a legfrissebbet ( ez csak eggyel régebbi verzio.
Felraktam ezt. Most jó...

Honnan számoljuk a hengereket? a Váltótól? help help help
csak akkor érdemes többet foglalkozni vele, ha itthon sem szűnik meg.Lehet csak betankoltál valami szuttyot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #46524 Dátum: 2019.08.26 hétfő, 17:20:09 »

csak akkor érdemes többet foglalkozni vele, ha itthon sem szűnik meg.Lehet csak betankoltál valami szuttyot.
Letenyén tankoltam a Molnál utoljára.
A váltó felől számoljuk, Zadarban vagyok a Konzum garázsban. Most bűvölöm. Ráadásul most indulunk haza... eplus2 eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46525 Dátum: 2019.08.26 hétfő, 20:18:11 »

Letenyén tankoltam a Molnál utoljára.
A váltó felől számoljuk, Zadarban vagyok a Konzum garázsban. Most bűvölöm. Ráadásul most indulunk haza... eplus2 eplus2
akkor lassan kiürül.Lehet  az aljáról szippantott fel szutykot.Én teletankolnám,és elindulnék haza.
Egy laptoppal nem tudsz ennél többet "bűvölni". vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.26 hétfő, 20:20:14 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kkoppány
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #46526 Dátum: 2019.08.30 péntek, 13:52:28 »

Uraim ! segítséget kérnék, szeretett 2003-as mondeom 2.0 tdci 130 lovas villog az izzitás jelző lámpa,, beindul de szerintem vészüzemmódban megy ki lett belőle szerelve az edr szelep és az alábbi hibakódokat dobja mellyeket nem lehet kötöröllni  P0023    P1000     P2336    PP1310  mit lejet a megoldás előre is köszönöm !!!!!!! worship

Az enyémnél is ugyanezeket a hibakódokat irat ki a teszter. Sikerült megjavítani a tiédet? Rájötetek mi volt a gond? Megosztanád velem? Légyszíves segíts! Köszönöm!
Naplózva
djwoonyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46527 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 20:39:05 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Adott egy mondeo mk3 2.0 TDCI kb 1000 km utan elfelejti az injektor kodot. A feltanitas utan újra normális minden. Mi lehet a hiba ? Kopogasérzékelő lehet e ? Vagy valami más esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46528 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 20:40:51 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Adott egy mondeo mk3 2.0 TDCI kb 1000 km utan elfelejti az injektor kodot. A feltanitas utan újra normális minden. Mi lehet a hiba ? Kopogasérzékelő lehet e ? Vagy valami más esetleg?
az újrakódolás nem segít a kopott csúcsokon...hosszú távon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
djwoonyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46529 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 20:42:29 »

Felújított csúcsok nem kopottak kaptak uj kódot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46530 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:16:56 »

Felújított csúcsok nem kopottak kaptak uj kódot.
a kopogásérzékelő a tökéletlen égés miatt tud bejelezni-általában.Ami rendszerint a csúcsok miatt keletkezik. Amik a kódolást nem elvesztik, hanem minden valószínűség szerint nem képes akkora korrekciót állítani az ecu,ami szükséges lenne.Ha nem csak találgatni akarsz,akkor mélyebben kell diagnosztizálni az üza rendszert.Érdemes ellenőrizni a korrekciós értékeket ha nem ICU-s az autó.Lehetne poharazni is a csúcsokat,és padon ellenőriztetni őket.
Hol csinálták a felújítást? Érdemes lenne őket felkeresni a problémával.Aki tud új kódot a felújítás során adni (és nem kamu),az minden valószínűség szerint azt is megmondja, mi lehet a baj a csúcsokkal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyagga
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #46531 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 10:19:02 »

Jó napot. Sziasztok. Olyan problémám van a kis autómal,(mondeo mk3 2.0 tdci.) hogy ha felmelegszik pl autó pályán elkezd vilogni az izzitó lámpám és elmegy az erő. Mintha csak egy szivó Diesel lenne. Meg állok leállitom várok egy kicsit ujra inditom és mintha semmi baj nem lenne. Újra minden működik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46532 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 10:27:39 »

Jó napot. Sziasztok. Olyan problémám van a kis autómal,(mondeo mk3 2.0 tdci.) hogy ha felmelegszik pl autó pályán elkezd vilogni az izzitó lámpám és elmegy az erő. Mintha csak egy szivó Diesel lenne. Meg állok leállitom várok egy kicsit ujra inditom és mintha semmi baj nem lenne. Újra minden működik.

A szokásos rutin: amikor villog, a motor leállítása nélkül (!!!) hibakódolvasás. Azután gyere vissza a hibakódokkal, és mondjuk a folytatást.

AndyA

P.s.: Kezdj el takarékoskodni az üzemanyagrendszer felújítására...
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #46533 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 11:02:42 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni fűtő radiátor cserében.
Szétbontottam az autót, műszerfal, középkonzol, műszerfal alatti nagy merevítő vasat is kiszedtem. És elakadtam. A nagy fekete "dobozt" akárhogy is nézegetem sehonnan sem tudom megbontani. Esetleg valakinek van vele tapasztalata? A legnagyobb kérdés a klíma csövek azokat meg kell vajon bontani?

Köszi
Balázs
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46534 Dátum: 2019.09.24 kedd, 06:42:22 »

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni fűtő radiátor cserében.
Szétbontottam az autót, műszerfal, középkonzol, műszerfal alatti nagy merevítő vasat is kiszedtem. És elakadtam. A nagy fekete "dobozt" akárhogy is nézegetem sehonnan sem tudom megbontani. Esetleg valakinek van vele tapasztalata? A legnagyobb kérdés a klíma csövek azokat meg kell vajon bontani?

Köszi
Balázs

De meglehet bontani, pontosabban középen szétlehet nyitni kicsit, ha kiszeded a csavarokat és a szorító lemezeket leszeded,én igy cseréltem a felső terelőlapátot
de neked ez kevés lesz ha tényleg fűtő radiátort akarsz cserélni, neked mindent bontani kell, klímát és a fűtéscsöveket is, teljesen szét kell szedned
Valahol volt képekkel egy leírás ha jól emlékszem, de most nem találom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46535 Dátum: 2019.09.24 kedd, 19:01:48 »

Sziasztok!
P0100 és P0190 hibakód eseten merre keressem a hiba megoldasat. Nem hiszem hogy két szenzor csere megoldja a problemam.
Fórumon visszaolvasva egy turbo takarirast talaltam  a P0190-re.
Kocsiba nincs turbo töltés így erő sem.
A hiba egy intenziv indulás utan jelentkezett. Kihúzatás utan olyat szusszant az auto mintha egy benzines turbos fújt volna le.

Üdv Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46536 Dátum: 2019.09.24 kedd, 19:24:18 »

Sziasztok!
P0100 és P0190 hibakód eseten merre keressem a hiba megoldasat. Nem hiszem hogy két szenzor csere megoldja a problemam.
Fórumon visszaolvasva egy turbo takarirast talaltam  a P0190-re.
Kocsiba nincs turbo töltés így erő sem.
A hiba egy intenziv indulás utan jelentkezett. Kihúzatás utan olyat szusszant az auto mintha egy benzines turbos fújt volna le.

Üdv Tamás


Keresd meg hol repedt ki valamelyik töltőlevegő cső.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46537 Dátum: 2019.09.24 kedd, 19:42:57 »

Keresd meg hol repedt ki valamelyik töltőlevegő cső.

Atneztem de lyukat nem talaltam es  nem is hallani hogy kifuj. Repedesnel eddig mondig hallottam hogy kifuj. Most semmi.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46538 Dátum: 2019.09.24 kedd, 20:54:25 »

Atneztem de lyukat nem talaltam es  nem is hallani hogy kifuj. Repedesnel eddig mondig hallottam hogy kifuj. Most semmi.
6 gumicső szakasz van.Mindet átnézted? A motor mögött és alatta is?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46539 Dátum: 2019.09.24 kedd, 22:59:00 »

6 gumicső szakasz van.Mindet átnézted? A motor mögött és alatta is?

Ha jól tudom turbo után egy egyenes szakasz, aztán az a hernyó , cooler előtt, cooler után, es a feljövő cső. Ezeket rendben talaltam.
Lyuk esetén fújtat mit egy sárkány, nem?
Bár ha a kipufogo oldalra nem jut levegő ami megpörgeti amkor a töltő oldalon sincs nyomas, ergo nem fújtat.

Na atnezem meg 1x.

Egyébként olyna, mint ha nem nyitna a geo. Kézzel könnyen mozog a kar. Nekem még nem elektromos a turbo.

Masik info, ha "túráztatom" azt hallani, hogy az 1. Porlaszto cicereg.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46540 Dátum: 2019.09.25 szerda, 07:20:47 »

Ha jól tudom turbo után egy egyenes szakasz, aztán az a hernyó , cooler előtt, cooler után, es a feljövő cső. Ezeket rendben talaltam.
Lyuk esetén fújtat mit egy sárkány, nem?
Bár ha a kipufogo oldalra nem jut levegő ami megpörgeti amkor a töltő oldalon sincs nyomas, ergo nem fújtat.

Na atnezem meg 1x.

Egyébként olyna, mint ha nem nyitna a geo. Kézzel könnyen mozog a kar. Nekem még nem elektromos a turbo.

Masik info, ha "túráztatom" azt hallani, hogy az 1. Porlaszto cicereg.
Szia.
-turbó után a moci mögött rövid szakasz
-a motor hasa alatt rövid szakasz(eznekem szétment 1x)
-rezonátor
-cooler előtt
-cooler után(eznekem szétment 1x)
-egr csőszakasz(eznekem szétment 2x)

Neked még nem elektromos a turbód? Mert az vészüzemre teszi az autót, ha a nem működik, de hibát is tárol, ha lukas a cső valahol. Ha vákumos a 2.2-esed, akkor vészüzem nem lesz.

A hibakódod teljesen más, bár összefügése lehet egy vészüzemmel.
P0190 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit
Szóval azt az érzékelőt sem ártana ellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tamás1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #46541 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:09:11 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46542 Dátum: 2019.09.25 szerda, 17:13:37 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?
Hibakód olvasás.
Naplózva
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46543 Dátum: 2019.09.25 szerda, 17:44:39 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0 tdci)

Hibakódok:  P0191, P2288

Mi lehet a hiba?

Köszi.
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46544 Dátum: 2019.09.25 szerda, 18:48:43 »

Szia.
-turbó után a moci mögött rövid szakasz
-a motor hasa alatt rövid szakasz(eznekem szétment 1x)
-rezonátor
-cooler előtt
-cooler után(eznekem szétment 1x)
-egr csőszakasz(eznekem szétment 2x)

Neked még nem elektromos a turbód? Mert az vészüzemre teszi az autót, ha a nem működik, de hibát is tárol, ha lukas a cső valahol. Ha vákumos a 2.2-esed, akkor vészüzem nem lesz.

A hibakódod teljesen más, bár összefügése lehet egy vészüzemmel.
P0190 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit
Szóval azt az érzékelőt sem ártana ellenőrizni.

Még egyszer átnéztem a rendszert, de nem találtam lyukat. Sad
A P0190 kódot meg én idéztem elő korábban, mert az első cső ellenőrzésnél levettem a csatlakozóját a szenzornak, hogy könnyebben hozzáférjek a EGR szelep csavarjaihoz és nem raktam vissza és ráindítottam. Ezért volt a hiba. vigyor3

Szóval tanácstalan vagyok.
Ha megyek vele, akkor akkor jó kis szürke felhőt csinálok 1500-2000 fordulat között.

Van ajánlott szerelő Budapesten?

Köszi
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46545 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:11:14 »

Még egyszer átnéztem a rendszert, de nem találtam lyukat. Sad
A P0190 kódot meg én idéztem elő korábban, mert az első cső ellenőrzésnél levettem a csatlakozóját a szenzornak, hogy könnyebben hozzáférjek a EGR szelep csavarjaihoz és nem raktam vissza és ráindítottam. Ezért volt a hiba. vigyor3

Szóval tanácstalan vagyok.
Ha megyek vele, akkor akkor jó kis szürke felhőt csinálok 1500-2000 fordulat között.

Van ajánlott szerelő Budapesten?

Köszi
Vik a Könyves Kálmán körúton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46546 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:16:07 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0 tdci)

Hibakódok:  P0191, P2288

Mi lehet a hiba?

Köszi.
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
P2288 Injector Control Pessure Too High


üzemanyagrendszeri hiba.Talán a nyomás szabályzó szelep a nagynyomású pumpában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46547 Dátum: 2019.09.25 szerda, 22:43:54 »

Vik a Könyves Kálmán körúton.

Köszi, akkor keresem őt.
Csak nem tudunk beallni a garazsaba a zetec lökös miatt, remelem átalakította már
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46548 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 06:31:51 »

P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
P2288 Injector Control Pessure Too High


üzemanyagrendszeri hiba.Talán a nyomás szabályzó szelep a nagynyomású pumpában.
Azt már cseréltem.Lehet nyomás érzékelő hiba?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46549 Dátum: 2019.09.26 csütörtök, 07:06:52 »

Köszi, akkor keresem őt.
Csak nem tudunk beallni a garazsaba a zetec lökös miatt, remelem átalakította már
kétlem. mintha az a faterjáé lenne,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 924 925 926 927 928 929 930 [931] 932 933 934 935 936 937 938 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.