Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:27:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
942
943
944
945
946
947
948
[
949
]
950
951
952
953
954
955
956
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14673610 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47400 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 16:18:39 »
Idézetet írta: alf® - 2021.03.08 hétfő, 12:34:51
Vészüzemben nem megy a turbó,azért van füst.Korom sok lehet úgy is,hogy nem érzékeled.Egszerűen lerakódik a turbó lapátjaira a kipufogó oldalon,elkezd szorulni,és letilt az PCM.Ez történik most neked.Megkell tisztítani a turbó geometriáját,és a koromképződést normál szintre nyomni.Egr dugózás segít,turbócső rendszer tömtettsége fontos,és az injektorok jó működése.
A csúcsokon mérj korrekciós értékeket.2alatti tartománban kell működniük alapjáraton.4fölött már valami bajra utalhat.Hiába javították őket...
Megértettem. Nagyon köszönöm!
A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47401 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 17:38:49 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 16:18:39
Megértettem. Nagyon köszönöm!
A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
de lekell. A te muszklid kell hozzá....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47402 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 18:34:50 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 16:18:39
Megértettem. Nagyon köszönöm!
A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
Olvass PÜ-t is, kaptál párat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47403 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 21:22:37 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 16:18:39
Megértettem. Nagyon köszönöm!
A diagot megcsinálom. A turbó tisztítást hogyan kell végezni? (csak reménykedem, hogy nem kell levennem megint a komplett turbót, mert az brutál művelet volt nekem) Bocs a laikus kérdésért, de nem szeretném az autómat tönkretenni valami idealizált ötlettel (mondjuk neten terjedő Mr Muscle), így inkább kérdezek :-) Nagyon köszi a jótanácsokat!
No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47404 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 22:19:33 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 21:22:37
No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )
Ne add fel!
Ezt még megtudod nézni,mert amíg a turbó elektronika vészüzembe vágja az autót,addig nem jutsz tovább.
http://talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47405 Dátum:
2021.03.11 csütörtök, 15:12:18 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 21:22:37
No, plusz információ. Mivel folyamatos a vészüzem, így csak indításnál tudtam megnézni a mm3/g értékeket, amik -0.08 és +0,23 közt vannak. A diag vészüzemben 0,00 mm3/g értéket ír csak :-(
Sajnos turbónyomást nem tudtam mérni, vagy nem tudom mit kell nézni a diagban. Valamilyen nyomócső nyomás volt benne az olyan 34000 kpa körül mozgott. Azt hiszem szeriz a vége. Csak ne félnék a szervizektől. Nincs erre valamielyen hivatalos fogalom? (szervizfobia ? :-) )
Update!
Működik! A turbó elektronikában valami elszakadt. Mecsinálták garanciában :-) Most megy mint az álom :-)
Köszönöm mindenkinek, hogy segítettetek, ötleteket adtatok! :-)
Tony
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47406 Dátum:
2021.03.12 péntek, 14:58:42 »
Sziasztok! Izzítógyertya cserénél most melyik állítás az igazság. Csak is kizárólag hideg motornál ugye az aluminium hengerfej és fém izzítógyertya miatt, de valahol meg azt olvastam, hogy meleg motornál kell kiszerelni és hidegnél vissza pont a hőtágulás eltérések miatt.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47407 Dátum:
2021.03.12 péntek, 15:29:17 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.03.12 péntek, 14:58:42
Sziasztok! Izzítógyertya cserénél most melyik állítás az igazság. Csak is kizárólag hideg motornál ugye az aluminium hengerfej és fém izzítógyertya miatt, de valahol meg azt olvastam, hogy meleg motornál kell kiszerelni és hidegnél vissza pont a hőtágulás eltérések miatt.
A gyári szervizleírás az égadta világon semmit nem mond erről, így csak próbálok logikusan gondolkodni. Az alu hőtágulása lényegesen nagyobb a vasénál. Ha melegen szereled ki, az alu hengerfejben lévő lyuk is nagyobb lesz a hőtágulás miatt. Ennek viszont a vas a kisebb hőtágulása miatt nem tud "utánamenni", azaz szerintem melegen kellene inkább megpróbálni. Visszafelé meg eléggé teoretikus a kérdés, hiszen ugyanakkor fogod, amikor kitekerted.
Viszont előtte mindenképpen célszerű "beáztatni" pár napra egy kis csavarlazítóval, rendes, napi használat mellett mindig odafújva egy kicsit az izzító tövébe, hogy hadd dolgozzon az anyag a hőtágulással megsegítve. Vas és alu nagyon össze tud gyógyulni az elektrokémiai korróziótól. Detto semmi nincs erről a hivatalos leírásban, de pont ezért nem szerelném be "szárazon" az új izzítókat sem, valami hőálló dolgot azért kennék a menetre (rézzsír?).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47408 Dátum:
2021.03.12 péntek, 20:12:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.03.12 péntek, 15:29:17
A gyári szervizleírás az égadta világon semmit nem mond erről, így csak próbálok logikusan gondolkodni. Az alu hőtágulása lényegesen nagyobb a vasénál. Ha melegen szereled ki, az alu hengerfejben lévő lyuk is nagyobb lesz a hőtágulás miatt. Ennek viszont a vas a kisebb hőtágulása miatt nem tud "utánamenni", azaz szerintem melegen kellene inkább megpróbálni. Visszafelé meg eléggé teoretikus a kérdés, hiszen ugyanakkor fogod, amikor kitekerted.
Viszont előtte mindenképpen célszerű "beáztatni" pár napra egy kis csavarlazítóval, rendes, napi használat mellett mindig odafújva egy kicsit az izzító tövébe, hogy hadd dolgozzon az anyag a hőtágulással megsegítve. Vas és alu nagyon össze tud gyógyulni az elektrokémiai korróziótól. Detto semmi nincs erről a hivatalos leírásban, de pont ezért nem szerelném be "szárazon" az új izzítókat sem, valami hőálló dolgot azért kennék a menetre (rézzsír?).
AndyA
Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47409 Dátum:
2021.03.12 péntek, 21:13:56 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.03.12 péntek, 20:12:07
Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.
ennél a csere periódus 120e km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47410 Dátum:
2021.03.13 szombat, 04:35:02 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.03.12 péntek, 20:12:07
Köszönöm szépen a részletes választ. Én is hasonlóan gondoltam, hogy talán sikeresebb lehet meleg motornál kiszerelni. Előtte egy s60as volvom volt és annál is meleg motornál cseréltem ki és nagyon könnyen ki jött, pedig annál 5-ből 3 nem volt jó, tehát azokban is lehetett km bőven.
Nem akarok az AndyA által leirtakkal vitába szálni, de fujogathatod napestig akár egy évig is , ha nem akar kijönni akkor nem jön ki.
NEM a gyertya menete szorul,ragad be, hanem a gyertya végére feltapat koksz az akadályozza a kijövetelt ezért is a vége szakad be, ezért fölösleges a fujkálás
mert a végére nem igazán folyik le, max akkor ha már a gyertya menete feljebb van mint a hengerfej, akkor van egy kis rés és ott már le tudd folyni.
én anak idelyén T kulcsal finoman oda-vissza csavargatva vettem ki, 1 gyertya kb 3 óra alatt jöt ki, de egyben kijött.
Nehogy rézzsirral rakd vissza az ujat, alu-réz nem szereti egymást, kerámia zsirt vagy sprayt használj.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47411 Dátum:
2021.03.15 hétfő, 09:10:52 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.03.13 szombat, 04:35:02
Nem akarok az AndyA által leirtakkal vitába szálni, de fujogathatod napestig akár egy évig is , ha nem akar kijönni akkor nem jön ki.
NEM a gyertya menete szorul,ragad be, hanem a gyertya végére feltapat koksz az akadályozza a kijövetelt ezért is a vége szakad be, ezért fölösleges a fujkálás
mert a végére nem igazán folyik le, max akkor ha már a gyertya menete feljebb van mint a hengerfej, akkor van egy kis rés és ott már le tudd folyni.
én anak idelyén T kulcsal finoman oda-vissza csavargatva vettem ki, 1 gyertya kb 3 óra alatt jöt ki, de egyben kijött.
Nehogy rézzsirral rakd vissza az ujat, alu-réz nem szereti egymást, kerámia zsirt vagy sprayt használj.
Az még jobb, mint a rézzsír.
Alu-réz akkor nem jó kombó, ha kap nedvességet, amit ott nemigen fog. Vas és alu viszont akkor is "összeérik", ha akárhogyan teszed össze őket, tehát mindenképpen erősen ajánlott valamit odatenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47412 Dátum:
2021.03.18 csütörtök, 20:11:52 »
Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47413 Dátum:
2021.03.18 csütörtök, 21:11:49 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.03.18 csütörtök, 20:11:52
Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.
nem.kikell mérni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47414 Dátum:
2021.03.18 csütörtök, 21:27:33 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.03.18 csütörtök, 20:11:52
Ha az egyik izzítógyertya nem működik, akkor arról ad valami infót az autó?
Még nem nyúltunk az autóhoz, majd ha már 4 fok fölött lesz reggel a hőmérséklet és át tudok ülni végre motorra.
Semmit. Honnan tudná...?
Ráfogsz a drótra egy lakatfogós árammérővel, az az egyetlen megoldás, hogy megtudd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47415 Dátum:
2021.03.21 vasárnap, 16:58:22 »
Tisztelt Fórumtársak!
Egyik napról a másikra nem indul az autónk (Mondeo MK3 TDCi, 2002-es, FMBA). Kiolvasás után a következő hibakódokat kaptuk:
https://kepkuldes.com/image/QGubli
Az izzításjelző folyamatosan villog. Van valakinek tippje, hogy "merre induljak el"? Készüljünk a legrosszabbra, és "kuka" az autó?
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47416 Dátum:
2021.03.21 vasárnap, 17:50:02 »
Idézetet írta: ManoWar - 2021.03.21 vasárnap, 16:58:22
Tisztelt Fórumtársak!
Egyik napról a másikra nem indul az autónk (Mondeo MK3 TDCi, 2002-es, FMBA). Kiolvasás után a következő hibakódokat kaptuk:
https://kepkuldes.com/image/QGubli
Az izzításjelző folyamatosan villog. Van valakinek tippje, hogy "merre induljak el"? Készüljünk a legrosszabbra, és "kuka" az autó?
A kereső ezt mondta:
p1164-p1665:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795921#msg795921
p2337:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg872262#msg872262
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47417 Dátum:
2021.03.21 vasárnap, 18:31:44 »
Idézetet írta: edk - 2021.03.21 vasárnap, 17:50:02
A kereső ezt mondta:
p1164-p1665:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg795921#msg795921
p2337:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg872262#msg872262
Kedves Edk!
Nagyon köszönöm a gyors választ. Az első link alapján lehet, hogy első lépésként ezeket kell megtennem?
1. a kontakthibá(ka)t mindenképpen meg kell néznem, és javítanom kell,
2. az első linked alapján találtam ott egy főrelé ellenőrzésre javaslatot (K163), ezt akkor kicserélem.
Naplózva
macsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47418 Dátum:
2021.03.23 kedd, 23:40:22 »
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDCI FMBA motorom, amelyben most lett felújítva a nagynyomású és a porlasztók illetve az izzítógyertyák. Sokkal jobban mgy az autó, nem tilt le meg semmi előző probléma, gázadásra nagyon megy. Viiszont ha elveszem a gázt és néha alacsonyabb fordulaton is megtorpan a kocsi. Az alapjárat stabil. Mai napon első indítás nem sikerült, második indításra a malacfarok is villogott, harmadjára pöccre indult.
Abban kérnék tanácsot, hogy milyen irányba érdemes elindulni? Szerintetek továbbra is a CR renszerrel lesz gond és vigyem vissza a szerelőhöz? Ha csak valami szenzor, EGR, ilyesmi gond van azt szívesen megcsinálnám magamnak. Diagom van hozzá, viszont fogalmam sincs milyen értékeket lenne érdemes nézni és mik az elvárható értékek.
Köszi,
Csaba
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47419 Dátum:
2021.03.24 szerda, 06:36:35 »
Idézetet írta: macsaba - 2021.03.23 kedd, 23:40:22
Sziasztok!
Van egy 2.0 TDCI FMBA motorom, amelyben most lett felújítva a nagynyomású és a porlasztók illetve az izzítógyertyák. Sokkal jobban mgy az autó, nem tilt le meg semmi előző probléma, gázadásra nagyon megy. Viiszont ha elveszem a gázt és néha alacsonyabb fordulaton is megtorpan a kocsi. Az alapjárat stabil. Mai napon első indítás nem sikerült, második indításra a malacfarok is villogott, harmadjára pöccre indult.
Abban kérnék tanácsot, hogy milyen irányba érdemes elindulni? Szerintetek továbbra is a CR renszerrel lesz gond és vigyem vissza a szerelőhöz? Ha csak valami szenzor, EGR, ilyesmi gond van azt szívesen megcsinálnám magamnak. Diagom van hozzá, viszont fuogalmam sincs milyen értékeket lenne érdemes nézni és mik az elvárható értékek.
Köszi,
Csaba
Első körben akkor kéne megnézni mire panaszkodik, amikor villog az izzításjelző. Gyújtás levétele nélkül ilyenkor dugd rá az eszközt, és nézd meg a hibatárolót.
Naplózva
macsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47420 Dátum:
2021.03.24 szerda, 16:52:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2021.03.24 szerda, 06:36:35
Első körben akkor kéne megnézni mire panaszkodik, amikor villog az izzításjelző. Gyújtás levétele nélkül ilyenkor dugd rá az eszközt, és nézd meg a hibatárolót.
Ezzel az a gond, hogy eddig egyszer csinálta és nem tudom direktbe előidézni. Ha meg a diagot be is rakom a kocsiba laptop nem feltétlen van nálam. Nem lehetne valahogy a torpanás mentén elindulni élő diaggal?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47421 Dátum:
2021.03.24 szerda, 17:27:59 »
Idézetet írta: macsaba - 2021.03.24 szerda, 16:52:28
Ezzel az a gond, hogy eddig egyszer csinálta és nem tudom direktbe előidézni. Ha meg a diagot be is rakom a kocsiba laptop nem feltétlen van nálam. Nem lehetne valahogy a torpanás mentén elindulni élő diaggal?
Nézhetsz rail nyomást és hasonlókat, de az igazi akkor is az, ha kiolvasod a hibatárolót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
macsaba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47422 Dátum:
2021.04.04 vasárnap, 14:41:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.03.24 szerda, 17:27:59
Nézhetsz rail nyomást és hasonlókat, de az igazi akkor is az, ha kiolvasod a hibatárolót.
AndyA
Azóta mindig pöccre indult, a torpanást még csinálja. Kiolvastam a kódokat (nem akkor amikor villog a malacfarok, mert ezt azóta nem csinálta) és P0191, C1301, B1100. Lehet az a gond, hogy levegős a rendszer?
Naplózva
Rob001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47423 Dátum:
2021.04.08 csütörtök, 11:57:31 »
Sziasztok!
Nem feltétlenül ide vág a téma, de azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet egy DPF-es 2006/10. havi Mondeot optimalizálni/tuningolni? Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Előre is Köszönöm!
Robi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47424 Dátum:
2021.04.08 csütörtök, 12:08:49 »
Idézetet írta: Rob001 - 2021.04.08 csütörtök, 11:57:31
Sziasztok!
Nem feltétlenül ide vág a téma, de azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehet egy DPF-es 2006/10. havi Mondeot optimalizálni/tuningolni? Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Előre is Köszönöm!
Robi
Mindent lehet, csak némi pénz és a megfelelő ember kell hozzá. Bunyek fórumtársnak van Pécsen egy konktaktja, ahol jó tuningot írnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Rob001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47425 Dátum:
2021.04.08 csütörtök, 12:55:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.04.08 csütörtök, 12:08:49
Mindent lehet, csak némi pénz és a megfelelő ember kell hozzá. Bunyek fórumtársnak van Pécsen egy konktaktja, ahol jó tuningot írnak.
AndyA
Köszönöm az infót!
Naplózva
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47426 Dátum:
2021.04.09 péntek, 20:12:49 »
Hello
Mondeo MK3 2.0 TDCI vásárlás előtt állok. Ki is néztem egy 131 LE 2005-ös kombit. 2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg. Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget?
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.
Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0. Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?
előre is köszönöm a válaszokat
M.
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47427 Dátum:
2021.04.09 péntek, 21:48:50 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.09 péntek, 20:12:49
Hello
Mondeo MK3 2.0 TDCI vásárlás előtt állok. Ki is néztem egy 131 LE 2005-ös kombit. 2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg. Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget?
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.
Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0. Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?
előre is köszönöm a válaszokat
M.
egy 16éves tdci-nél minden kezdődő hibára utal.Érted...kicsit beremeg...újonnan sem volt más.
A 2.2es sem volt örök életű,csak sokkal kevesebb futott belőlük mint a 2.0ból.Amúgy a porlasztói és a turbó fordulat száma is más volt.
Véleményem szerint tartós volt az is addig,amíg el nem kezdett széthullani, mint bármi más.Mk3at szegelni kell mindig...
Ha belevágsz,a sok öröm mellett megannyi bosszúságot is okoz majd.Ha van affinitásod és érdekel,akkor könnyebb lesz az életed...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47428 Dátum:
2021.04.10 szombat, 09:02:11 »
Idézetet írta: alf® - 2021.04.09 péntek, 21:48:50
egy 16éves tdci-nél minden kezdődő hibára utal.Érted...kicsit beremeg...újonnan sem volt más.
A 2.2es sem volt örök életű,csak sokkal kevesebb futott belőlük mint a 2.0ból.Amúgy a porlasztói és a turbó fordulat száma is más volt.
Véleményem szerint tartós volt az is addig,amíg el nem kezdett széthullani, mint bármi más.Mk3at szegelni kell mindig...
Ha belevágsz,a sok öröm mellett megannyi bosszúságot is okoz majd.Ha van affinitásod és érdekel,akkor könnyebb lesz az életed...
világos, nem vár csodákat az ember. Csak annyi a kéréds hogy egyből a vásárlás után jönnek majd a turbó, befecskendező stb nyűgök, vagy ezek teljesen normális használt 2.0 jelenségek?
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47429 Dátum:
2021.04.10 szombat, 09:16:39 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.10 szombat, 09:02:11
világos, nem vár csodákat az ember. Csak annyi a kéréds hogy egyből a vásárlás után jönnek majd a turbó, befecskendező stb nyűgök, vagy ezek teljesen normális használt 2.0 jelenségek?
Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is adódnak gondok,arra is kell figyelni (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan:
http://mondeo.hu/index.php?board=45.0
De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.04.10 szombat, 09:39:53 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47430 Dátum:
2021.04.10 szombat, 14:15:18 »
Idézetet írta: alf® - 2021.04.10 szombat, 09:16:39
Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton
.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is adódnak gondok,arra is kell figyelni (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan:
http://mondeo.hu/index.php?board=45.0
De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47431 Dátum:
2021.04.10 szombat, 15:11:41 »
Idézetet írta: alf® - 2021.04.10 szombat, 09:16:39
Ha megtudod oldani, vigyél magaddal diagcuccot, vagy olyat,akinek van minimum elm327+ Forscan laptoppal.
Lehet mérni turbónyomást menet közben.Ha megvan a maximum nyomás(2,5bar), és nem lóg kritikusan a turbó tengelye,azzal kb nincs baj.
Lehet a csúcsokon korrekciós értékeket mérni alapjáraton.Ha valamelyik több mint 4,vagy sokkal nagyobb,mint a többi,ott már lehet gyanakodni.
Lehet csúcs rail nyomást is mérni,annak el kell érnie az 1800bart, asszem 1850 a max.
Hibák biztosan lesznek.Mérlegelni kell,alkudni,ha bele fér, és van rá hajlandóság is, hogy mindig lesz mit faragni rajta, akkor hajrá.
Én nagyon szerettem,7évig nyúztam egy mk3tdci-t komolyabb meghibásodás nélkül. Volt ugyan turbócserém, de azt is megúsztam 50ből, bontottan.
De a fékekkel és a futóművel is adódnak gondok,arra is kell figyelni (mint minden másra).
Van sok segítség az FAQ topicban, lapozgasd szorgalmasan:
http://mondeo.hu/index.php?board=45.0
De látom nem újdonság az mk3 mondi,eddig tddi ben utaztál.Akkor megvan a nagyja,nem lesz meglepetés a tdci sem.
würt - wow olvassa az élő értékeket? Más autókat néztem vele menet közben, főleg VW gyártmányokat. Azokat szépen látja. Fordot nempróbáltam ezzel.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.04.12 hétfő, 09:34:42 írta AndyA
»
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47432 Dátum:
2021.04.12 hétfő, 09:33:04 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.09 péntek, 20:12:49
Hello
Mondeo MK3 2.0 TDCI vásárlás előtt állok. Ki is néztem egy 131 LE 2005-ös kombit. 2 dolgot vettem észre a kocsi átnézésekor:
1. a turbo geometria állító elektromos motor karja alapjáraton kis mértékben ide oda mozog. Ez normális, gázadás nélkül? Hibakód nincs.
2. hidegen , üresben ha megnyomom a gázt és elengedem, akkor kicsit beejti a fordulatot visszaálláskor, és csak alulról áll be újra alapjáratra. Kicsit be is remeg. Melegen el kisimul és normálisan megy le a fordulatszám alapjáratra. A FAQ-ban olvastam hogy ez kezdődő porlasztó hibára utal. Melegen is kellene produkálni ezt a jelenséget?
A remegés minimális, és kuplung ki-be nyomásra nem változik. Melegen ez is megszűnik.
Illetve szerelőtől hallottam hogy a 2.2 TDCI motor sokkal problémásabb, hibákra hajlamosabb mint a 2.0. Ez igaz? Más a motor, befecskendező, turbó stb ?
előre is köszönöm a válaszokat
M.
1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.
2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.
Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.
A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.
Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek.
Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47433 Dátum:
2021.04.12 hétfő, 19:27:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.04.12 hétfő, 09:33:04
1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.
2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.
Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.
A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.
Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek.
Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.
AndyA
nagyon köszönöm a válaszokat
melyik évjárattól részecsekszűrősek az MK3 TDCI-k ? Kívülről a motortérben látszik valami különbség a sima meg a DPF-es között?
«
Utoljára szerkesztve: 2021.04.12 hétfő, 19:29:28 írta geem9
»
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47434 Dátum:
2021.04.13 kedd, 09:38:29 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.12 hétfő, 19:27:32
nagyon köszönöm a válaszokat
melyik évjárattól részecsekszűrősek az MK3 TDCI-k ? Kívülről a motortérben látszik valami különbség a sima meg a DPF-es között?
Ha alánézel, ott látszik, hogy van-e benne DPF, vagy simán megy végig a cső a hátsó dobig:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160626/f0fdfd1c70ddf2e03254ba2554063536.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47435 Dátum:
2021.04.16 péntek, 16:41:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.04.12 hétfő, 09:33:04
1. Igen, folyamatosan szabályoz, ez a dolga.
2. Ez sem egyértelműen hiba. Ha van is valami a porlasztókkal, az csak úgy fog kiderülni, ha bevizsgáltatod őket. Vagy még úgy sem, mert most még határértéken vannak, fél év múlva meg már nem lesznek... A jövőbe meg nem lát senki.
Nekem akkor csinált ilyen hidegen egyenetlen járást, amikor letapadt az egyik porlasztóm, és alapjáratnál nem volt szállított mennyiség. Bemelegedett, elmúlt. Egy tisztítókúra, meg a beviszgáláskor végzett ultrahangos pucolás segített. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiédnek is ez a baja, és hogy ez lesz a megoldás.
A 2.2-es motor éppen jobban szokta bírni, mint a 2.0-sok.
Ugyanaz a blokk, csak kicsit nagyobbak a hengerek benne. A CR-szivattyúja viszont más, mert nagyobb a szállítandó üzemanyagmennyiség, és ez a CR-szivattyú jobban szokta bírni a megpróbáltatásokat, mint a 2.0-soké. Az enyémben 520 ezer km van (igaz, ennek jórésze országút-autópálya), de a teljes adagolórendszer eredeti benne. 6 éve porosodnak az új injektorok a polcon, várják, hogy sorra kerüljenek, de nem akaródzik tönkremenni a réginek.
Nyilván mások a porlasztók is a többlet üzemanyag miatt, illetve a turbo is egy számmal nagyobb, kicsivel jobban is pörög, meg van benne egy második sor lapát is a sűrítő oldalon, arról lehet könnyen felismerni.
AndyA
Hello
na rádugtam gépre az autót ( 2005. 2.0 TDCI 130 LE ) . Eltárolt hiba P0191. Nem is engedi kitörölni. Ez ugye valamiféle üzemanyagrendszer nyomás érték hiba. Hidegen az alapjárat ingadozik. Ezzel a würthel nem tudtam megnézni a porlasztókat.
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47436 Dátum:
2021.04.16 péntek, 17:01:00 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.16 péntek, 16:41:25
Hello
na rádugtam gépre az autót ( 2005. 2.0 TDCI 130 LE ) . Eltárolt hiba P0191. Nem is engedi kitörölni. Ez ugye valamiféle üzemanyagrendszer nyomás érték hiba. Hidegen az alapjárat ingadozik. Ezzel a würthel nem tudtam megnézni a porlasztókat.
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
Lehet, hogy a rail szenzor, vagy a vezetékelése ,csatlakozása xar.Próbából érdemes másikat tenni.Illetve alkualap,ha ezt meg akarod venni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geem9
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47437 Dátum:
2021.04.17 szombat, 15:24:13 »
Idézetet írta: alf® - 2021.04.16 péntek, 17:01:00
P0191 Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
Lehet, hogy a rail szenzor, vagy a vezetékelése ,csatlakozása xar.Próbából érdemes másikat tenni.Illetve alkualap,ha ezt meg akarod venni...
ez ugyen nem az a nyomásszabályzó ami az magasnyomású szivattyún van, hanem ami a közös cső végén? Úgy látom az unix nem tarja. Utángyártottban melyik gyártmány számít jó minőségnek ? Vagy a cromaxban szoktatok gyárit venni?
Naplózva
MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47438 Dátum:
2021.04.17 szombat, 17:48:58 »
Idézetet írta: geem9 - 2021.04.17 szombat, 15:24:13
ez ugyen nem az a nyomásszabályzó ami az magasnyomású szivattyún van, hanem ami a közös cső végén? Úgy látom az unix nem tarja. Utángyártottban melyik gyártmány számít jó minőségnek ? Vagy a cromaxban szoktatok gyárit venni?
A rail cső végén van.Nyomás érzékelő,nem szabályzó.próbálj bontottat szerezni tesztre.Ritkán megy tönkre,de nem kizárt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47439 Dátum:
2021.05.03 hétfő, 16:10:05 »
Sziasztok ,
A P2338 hibakód a ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as porlasztó .
Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47440 Dátum:
2021.05.03 hétfő, 16:31:59 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2021.05.03 hétfő, 16:10:05
Sziasztok ,
A P2338 hibakód a ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as porlasztó .
Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike
Egy kopogásérzékelő van, így alighanem sajnos tényleg a hármas hengerrel van valami.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47441 Dátum:
2021.05.03 hétfő, 17:26:43 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2021.05.03 hétfő, 16:10:05
Sziasztok ,
A P2338 hibakód a ' 3-as henger kopogási határérték felett ' jelenti , ki járt úgy , hogy esetleg csak kopogás szenzor a hiba és nem a 3 -as porlasztó .
Válaszokkal sokat segítenétek , előre is köszike
az egy jeladó. Tökéletlen égést jelez abban a hengerben.
Ergo üza rendszeri hiba.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47442 Dátum:
2021.05.03 hétfő, 17:39:54 »
Idézetet írta: alf® - 2021.05.03 hétfő, 17:26:43
az egy jeladó. Tökéletlen égést jelez abban a hengerben.
Ergo üza rendszeri hiba.....
Köszi az infót
Naplózva
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47443 Dátum:
2021.06.18 péntek, 23:04:22 »
Sziasztok!
Lenne egy dolog, hogy ha a porlasztók fel vannak újítva, és jól látható rajta a kód, akkor újra kell kódolni vagy nem?
Köszi a válaszokat!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47444 Dátum:
2021.06.19 szombat, 04:29:42 »
Idézetet írta: Attila925 - 2021.06.18 péntek, 23:04:22
Sziasztok!
Lenne egy dolog, hogy ha a porlasztók fel vannak újítva, és jól látható rajta a kód, akkor újra kell kódolni vagy nem?
Köszi a válaszokat!
Ha fellet ujitva , akkor kapnod kellet volna hozzájuk új kódot , ha nem kaptál, akkor kérj tőlük, mert a régi kód már nem jó hozzá
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
valmet72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47445 Dátum:
2021.07.02 péntek, 10:54:18 »
Sziasztok ! A véleményetek kérném . Tavaj összel vettem az autót mk3 N7BB motorral kilóméter 95e szép megkímélt állapot, mint most kiderült egr csatlakozó lehúzva ,dpf átszakítva . Alacsony fordulaton erőtlen(használhatatlanul), füstöl,de kétezertől jól megy.Két normális műhelyben is átnézték és azt mondták szoftveres , valószínűleg a dpf ,egr kiírás következtében . Abban kérném a segítségeteket ,hogy ki tudja ezt megcsinálni? Előre is kosz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47446 Dátum:
2021.07.02 péntek, 11:36:46 »
Idézetet írta: valmet72 - 2021.07.02 péntek, 10:54:18
Sziasztok ! A véleményetek kérném . Tavaj összel vettem az autót mk3 N7BB motorral kilóméter 95e szép megkímélt állapot, mint most kiderült egr csatlakozó lehúzva ,dpf átszakítva . Alacsony fordulaton erőtlen(használhatatlanul), füstöl,de kétezertől jól megy.Két normális műhelyben is átnézték és azt mondták szoftveres , valószínűleg a dpf ,egr kiírás következtében . Abban kérném a segítségeteket ,hogy ki tudja ezt megcsinálni? Előre is kosz.
"hány éves vagy királylány? És még hiszel a mesékben?" Mk3 tdci 95e km?
Veszel egy bontott dpf-et,fordban visszarakatod a gyári sw-t az ecura(kb 10-15e ft),és az egr-csatit visszarakod a helyére.Nyilván ha te nem,akkor egy szerelő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
valmet72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47447 Dátum:
2021.07.02 péntek, 13:01:32 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.02 péntek, 11:36:46
"hány éves vagy királylány? És még hiszel a mesékben?" Mk3 tdci 95e km?
Veszel egy bontott dpf-et,fordban visszarakatod a gyári sw-t az ecura(kb 10-15e ft),és az egr-csatit visszarakod a helyére.Nyilván ha te nem,akkor egy szerelő.
Nem használódik( rohad ,dugul rakódik) el a dpf hogy , bontottat vegyen ez embr?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47448 Dátum:
2021.07.02 péntek, 13:35:24 »
Idézetet írta: valmet72 - 2021.07.02 péntek, 13:01:32
Nem használódik( rohad ,dugul rakódik) el a dpf hogy , bontottat vegyen ez embr?
1. A dpf az autó életkorának megfelelő ideig jó,amennyiben jól működik a rendszer. Telítődik,majd regenerál.
2. Újat nem fogsz venni,mert az autód nem ér annyit...
Kiütni kokányolás,mert a rendszerben kell a hibát megszüntetni.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.02 péntek, 13:37:27 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47449 Dátum:
2021.07.09 péntek, 22:57:32 »
A 444444 km-t is lekéstem anno, erre az 555555-öt is sikerült
Naplózva
Oldalak:
1
...
942
943
944
945
946
947
948
[
949
]
950
951
952
953
954
955
956
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ